Forum » Loža » Kater avto
Kater avto
ZdravkoČolič ::
Double_J ::
Za Tošeja Proeskega bi bil Clio verjetno bolj varen avto. V njem bi bil hudo pazljiv, v SUVU pač ni bil in je preživel tako dolgo, dokler ni bil nasprotnik enkrat pač kamjon.
Ajde najdite mi podatek koliko ljudi je lani umrlo na 1000 starih Cliotov ter koliko na 1000 tehle novih pižojev! Da vidimo, če je res kaka huda razlika.
Ajde najdite mi podatek koliko ljudi je lani umrlo na 1000 starih Cliotov ter koliko na 1000 tehle novih pižojev! Da vidimo, če je res kaka huda razlika.
Dve šivanki...
ZdravkoČolič ::
Vsed se ti v tega kliota, jst se bom pa v pežoja, pa se greva čelno zaletet 50km/h vsak. Bomo vidli kaj bo od mene pa kaj bo od tebe ustal.
Double_J ::
Samo to nebi nič povedalo o njeni varnosti. Človek podzavestno drugače vozi, če ve da ima airbag, abs, velik avto.
In potem ko se gre gledat statistiko se vidi, da tisti v starih cliotih ne umirajo nič bolj od tistih v SUVih.
In potem ko se gre gledat statistiko se vidi, da tisti v starih cliotih ne umirajo nič bolj od tistih v SUVih.
Dve šivanki...
ZdravkoČolič ::
Sj ni treba razlagat, sm razumu. Sj večino nesreč ni smrtnih, so pa poškodbe. In se ne strinjam s tabo, da drugače vozimo z različnimi avti. Mogoče prvih par uric...
EDIT: lahko se en v tebe zaleti. Potem ni faktor, da drugač vozmo.
EDIT: lahko se en v tebe zaleti. Potem ni faktor, da drugač vozmo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZdravkoČolič ()
jcb ::
Dlih tako govorite, kot da se v novem avtu še ni noben ubil.
Po pameti, pa se ne bo nikoli nič zgodilo, ne moreš bit tak bedak na cesti pa gledat samo na sebe, treba je opazovat, predvidevat, kaj drugi počnejo.
7 let vozniške, NOBENGA KARAMBOLA, po pameti...
Oče 40 let vozil, samo 1 karambol blizu doma, pač zima - drevo pa je mal stovku avto, drugače pa nikol nobenga druzga karambola, vedno je vozil po pameti, omejitvi in gledal na cesto.
Po pameti, pa se ne bo nikoli nič zgodilo, ne moreš bit tak bedak na cesti pa gledat samo na sebe, treba je opazovat, predvidevat, kaj drugi počnejo.
7 let vozniške, NOBENGA KARAMBOLA, po pameti...
Oče 40 let vozil, samo 1 karambol blizu doma, pač zima - drevo pa je mal stovku avto, drugače pa nikol nobenga druzga karambola, vedno je vozil po pameti, omejitvi in gledal na cesto.
energetik ::
Sestra bo kmalu naredila izpit in hoče kupit avto. Jst ji mal pomagam se odloči, no pa bi vas rad vprašal ater avto se kej splača kupit? NOv ali rabljen, kaj je bolje za 1.? Za avto bi dala nekje do 10.000 evrov. Tam okoli no ni tak problem v denarju. Bolj jo skrbi, da če bi kupila prevelik avto ga ne bi znala vozit oz. težje. Avta s petimi vrati ne rabi. Kakšne ideje, lahko tudi kak link z avto.net date.
Lep pozdrav, Viper
Lahko bi vsaj napisal, za kaj bo rabila avto, koliko prostora rabi, ali ji je pomemben izgled, zanesljivost itd. Drugače je cela tema samo nabijanje v prazno.
Poleg tega - če jo skrbi, da ne bi znala vozil večji avto - kako hudiča je potem naredila izpit? Če dobiš roza knjižico, moraš obvladati vsako vozilo do 3,5 tone! Očitno avtošole res talajo vozniške, samo da dobijo plačano.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
IvoJan ::
v avtosoli vecinoma vozijo z malimi golfi in clioti. tako da ne moreš pričakovat da bodo vsi ki dobijo izpit obvladali tudi največje krave od avtov.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
SkIDiver ::
Se strinjam z nekaj posamezniki, da se povsem nov avto ne izplača ravno, ker bo na njem po vsej verjetnosti nabirala izkušnje. Tudi kar enega malčka tudi ne svetujem, ker potem bo vedno imela težave z vožnjo večjega avtomobila. Recimo nekaj v rangu clia, fieste, polota in podobni zna bit povsem OK zadeva. Sedaj je pa vprašanje kaj se njej dopade in kaj želi od vozila. Najbolje, da tistih nekaj modelov, ki se ji dopade preizkusi, da vidi kaj bi ji ustrezalo in se potem išče dober primerek.
Pa smiselen razmislek med dizlom in bencinom je tu ali bo delala dolge ali kratke relacije. Verjetno ni odveč omenjati (pa ne mislim biti kakorkoli proti ženskam usmerjen), da bo bencinar lažje prenesel turiranje v hladnem stanju kot dizel oz njegova turbina. Tole turiranje se v začetku pri mlajših voznicah kar rado pojavlja (sem imel priliko sprobat pri sestri).
Skratka izbire je ogromno. Seveda ne pozabita v račun vzeti stroške vzdrževanja. Glejta tudi kdaj ima dotično vozilo predpisan velik servis. Ali kupita vozilo, ki je že opravilo veliki servis ali pa pri vozilu, ki je pred velikim servisom zbita ceno za cca 300 do 400€ kolikor ponavadi pride strošek velikega servisa pri enem cenovno povprečno rangiranem mehaniku.
PS: Kar se tiče vidika varnosti samo v info, da amortizerji med 60 in 80k km niso več amortizerji ampak samo nekaj od amortizerja oz. kar je včasih bil amortizer (po domače ne služijo več svojemu namenu).
Pa smiselen razmislek med dizlom in bencinom je tu ali bo delala dolge ali kratke relacije. Verjetno ni odveč omenjati (pa ne mislim biti kakorkoli proti ženskam usmerjen), da bo bencinar lažje prenesel turiranje v hladnem stanju kot dizel oz njegova turbina. Tole turiranje se v začetku pri mlajših voznicah kar rado pojavlja (sem imel priliko sprobat pri sestri).
Skratka izbire je ogromno. Seveda ne pozabita v račun vzeti stroške vzdrževanja. Glejta tudi kdaj ima dotično vozilo predpisan velik servis. Ali kupita vozilo, ki je že opravilo veliki servis ali pa pri vozilu, ki je pred velikim servisom zbita ceno za cca 300 do 400€ kolikor ponavadi pride strošek velikega servisa pri enem cenovno povprečno rangiranem mehaniku.
PS: Kar se tiče vidika varnosti samo v info, da amortizerji med 60 in 80k km niso več amortizerji ampak samo nekaj od amortizerja oz. kar je včasih bil amortizer (po domače ne služijo več svojemu namenu).
zlobcek ::
Velik avto ni primerjava med SUV in kliotino.
Velik avto pomeni lahko tudi neka konkretna limuzina... nov ali rabljen - za 10k novo dobiš le plastik fantastik šoder, tudi če zunaj zgleda kokr en avto - vse je isto. Enako je noter kot una škatlica z vaticami za ušesa pucat korejc, isto seat, renault, peugeot, klio, cvingo, škodilak, toyota, polo, fiat. Novi mali za povohat z dovolj varnostne opreme se začnejo pri 15k. Rabljeno lahko dobiš kar nekaj kakovostnih razredov višji standard, kar ponavadi nekaj doprinese tudi k varnosti. Jest sem recimo že skos na rabljenih in mi ni žal nobenega nakupa. Novo bi dobil dosti slabše, prevoženi kilometri gor ali dol. Zdej je itak vse narejeno tako, da se za nekaj dodatnega denarja pač menja obrabljen del.
Drugače pa SUV tkole iz prakse gledano ima par večjih problemov. Če se srečaš z manjšim avtom, skoraj vedno odneseš bolje - tvoj nesrečni kolega v malčku pa precej slabše :) - ampak recimo da to ni tvoj problem. Nevem če smo že imeli nesrečo, ko nebi v teh primerih človek iz Suv-a stopil ven, medtem ko je bil soudeleženec izrezan. Predvsem ponavadi zaradi višjega podvozja. Če se pa srečaš z nečim težjim in tudi dovolj visokim, je pa ponavadi več sranja. SUV je od podvozja gor narejen podobno, kot navadna limuzina s tem da je kar konkretno težji. Isto je vsaj enak velik problem, kot z limo, če zletiš s ceste, priletiš v drevo, se razkantaš v sosedovo bajto. SUVi so ponavadi v teh primerih bolj razsuti, človečki v takih škatlicah pa malo bolj izšejkani in obutani.
Jest bi predlagal teli češpli mal večji rabljen jajček, ala nevem fokus, golfič mogoče, peugeot 307, 207 - to je zihr vse 10k rang in že z orenk, če ne vso opremo. Tle sicer ni nihče omenil najbolj pomembnega in tud nasplošno je malo govora - Čimveč Airbagov! vsaj prvi pa stranski in pripenja nej se. Verjemte, da je to u praksi v orenk večini razlika med, ali vstaneš iz avta ali imaš najmanj razbit gobec. Tudi, če te nekdo dobro odnese... Oz. sam sebe zapelješ nekam u p.m.
Vse ostalo je znano - malo km benz, veliko dizlca. Prvi voz bo itak obutan, oblika je zato relativnega pomena :D.
Toj to.
Velik avto pomeni lahko tudi neka konkretna limuzina... nov ali rabljen - za 10k novo dobiš le plastik fantastik šoder, tudi če zunaj zgleda kokr en avto - vse je isto. Enako je noter kot una škatlica z vaticami za ušesa pucat korejc, isto seat, renault, peugeot, klio, cvingo, škodilak, toyota, polo, fiat. Novi mali za povohat z dovolj varnostne opreme se začnejo pri 15k. Rabljeno lahko dobiš kar nekaj kakovostnih razredov višji standard, kar ponavadi nekaj doprinese tudi k varnosti. Jest sem recimo že skos na rabljenih in mi ni žal nobenega nakupa. Novo bi dobil dosti slabše, prevoženi kilometri gor ali dol. Zdej je itak vse narejeno tako, da se za nekaj dodatnega denarja pač menja obrabljen del.
Drugače pa SUV tkole iz prakse gledano ima par večjih problemov. Če se srečaš z manjšim avtom, skoraj vedno odneseš bolje - tvoj nesrečni kolega v malčku pa precej slabše :) - ampak recimo da to ni tvoj problem. Nevem če smo že imeli nesrečo, ko nebi v teh primerih človek iz Suv-a stopil ven, medtem ko je bil soudeleženec izrezan. Predvsem ponavadi zaradi višjega podvozja. Če se pa srečaš z nečim težjim in tudi dovolj visokim, je pa ponavadi več sranja. SUV je od podvozja gor narejen podobno, kot navadna limuzina s tem da je kar konkretno težji. Isto je vsaj enak velik problem, kot z limo, če zletiš s ceste, priletiš v drevo, se razkantaš v sosedovo bajto. SUVi so ponavadi v teh primerih bolj razsuti, človečki v takih škatlicah pa malo bolj izšejkani in obutani.
Jest bi predlagal teli češpli mal večji rabljen jajček, ala nevem fokus, golfič mogoče, peugeot 307, 207 - to je zihr vse 10k rang in že z orenk, če ne vso opremo. Tle sicer ni nihče omenil najbolj pomembnega in tud nasplošno je malo govora - Čimveč Airbagov! vsaj prvi pa stranski in pripenja nej se. Verjemte, da je to u praksi v orenk večini razlika med, ali vstaneš iz avta ali imaš najmanj razbit gobec. Tudi, če te nekdo dobro odnese... Oz. sam sebe zapelješ nekam u p.m.
Vse ostalo je znano - malo km benz, veliko dizlca. Prvi voz bo itak obutan, oblika je zato relativnega pomena :D.
Toj to.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zlobcek ()
energetik ::
v avtosoli vecinoma vozijo z malimi golfi in clioti. tako da ne moreš pričakovat da bodo vsi ki dobijo izpit obvladali tudi največje krave od avtov.
Saj sem napisal, da avto šole dobesedno talajo izpite. Samo da pomolzejo denar. Če nekdo po N-urah ne zna parkirat kateregakoli vozila do 3,5 ton, nima občutka za širino vozila in se počuti nesigurno, pač ne sme (še)dobiti izpita. Ampak kaj ko pa je dandanes glavno, da se zasluži. Pa čeprav se spušča na cesto od pacientov do netalentov.
Glede vprašanja o avtiču - če voznica ni postavila nobenih pogojev, razen cene, jaz absolutno priporočam Hyundai I20 oz. za par 100€ več I30. Praktično max p/p, zanesljivost in varnost.
KandazaR ::
Če nekdo po N-urah ne zna parkirat kateregakoli vozila do 3,5 ton, nima občutka za širino vozila
Mogoče sem po teh kriterijih slab voznik, samo kombi furgon ni tako enostavno bočno parkirat. Sploh pa iz prve, pa če je bolj na knap.
SkIDiver ::
KandazaR da se da. Še lažje kot avto, če je pač prostor, da ga stlačiš vmes. Ima namreč večji obračalni odklon koles kot osebni avto in ga je zaradi tega lažje pospravit notri. Vrjamem pa, da je največja težava dolžina, ki se jo je pač potrebno navaditi, če nima parkirnih senzorjev.
Če kaj ne gre se vse doseže s treningom. Pomembno je samo, da nekdo mirno in potrpežljivo razloži kako in kaj je potrebno pa se naučiš.
Če kaj ne gre se vse doseže s treningom. Pomembno je samo, da nekdo mirno in potrpežljivo razloži kako in kaj je potrebno pa se naučiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
T0RN4D0 ::
Klasični furgoni so prov uredu za vozit in parkirat, ker so zadaj škatlasti, spredaj pa imaš kratek nos in lepo vidiš kje imaš avto. Za razliko od kakšnih okroglih jajc, kjer ne vidiš zadaj nič, spredaj pa tudi ne vidiš do kje maš nos in robove.
Karkoli bo že kupovala, če ni najbolj prepričana v svoje sposobnosti naj si kupi en pregleden avto. Sicer bom tule popolnoma zgrešil cenovni razred, ampak tastar twingo pa tastara corsa (pa še en kup takšnih starejših jajčk) sta avta, kjer lepo vidiš ven. Pa tudi če slučajno kje potegneš se sekiraš približno toliko, kot če bi se ti pir polil.
Karkoli bo že kupovala, če ni najbolj prepričana v svoje sposobnosti naj si kupi en pregleden avto. Sicer bom tule popolnoma zgrešil cenovni razred, ampak tastar twingo pa tastara corsa (pa še en kup takšnih starejših jajčk) sta avta, kjer lepo vidiš ven. Pa tudi če slučajno kje potegneš se sekiraš približno toliko, kot če bi se ti pir polil.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poceni drugi avto (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8226 (6022) | Utk |
» | kateri majhen avtomobil kupiti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15186 (11973) | facepalm |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19552 (16406) | zobnik |
» | Rada bi kupila avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28862 (22518) | hojnikb |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 44279 (34386) | matobeli |