» »

Nowi twingo?

Nowi twingo?

GGGGG ::

Top. Če ne bodo zajebali končnega izdelka grem naročit RS verzijo takoj, ko pride. Kakšna 1.2 tce mašina, RWD, kratka medosna... To bo fun.

GrimReaper ::

Letel bo že, ampak kako varen in udoben bo? Ravno zarad tega razloga ne mislim it nikol iz nižjega srednjega razreda.
Sem se vozil enkrat v Clio III in ni primerjave z Astro, precej ožji avto, pa kolena sem imel na sovoznikovi strani že skoraj nad armaturo. Sem pa vozil tut že Superba in znotraj ni opazno večji, prostor za potnike zadaj in zadek mi je pa samo v napoto, že tako je težko obračat po parkiriščih, pa po ovinkih je nižja srednja klasa tudi glavna.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

GGGGG ::

Letel bo že, ampak kako varen in udoben bo?


Varen bo sigurno. Za udobje mi je pa vseeno, za to imam družinskega karavana. Če hočeš majhno, okretno gajbico je tole idealno.

Aktualni Twingo RS je zakon avto, kljub temu, da ni ne hiter ne udoben. Tale pa ima potencial, da je še par razredov boljši, glede na pogon, če le ne bodo naredili kakšnega zajeba.

Ganon ::

Nezvanična informacija kaže da će novi Twingo RS imati manje od tone (950 kg), a očekuje se 0.9L TCe Turbo motor sa oko 160KS.


:D

trololo2 ::

Edini adut bo torej pogon zadaj. Parim bo to mogoče celo všeč, ostali bojo pa kupili Fiata 500.

Revoz pa bo žal spet proizvajal nek nišni model kot je bil že Wind.

GGGGG ::

Zakaj pa edini adut? Avto zgleda lepo, sveže, IMHO precej boljše od fiata. Platforma je nova, oprema bo verjetno precej bolj moderna, prostora bo verjetno več, 0.9l tce motor je precej varčen...

Twingo nikoli ni bil ravno nišni model, ni razloga, da bi bil tale kaj drugačen.

Ganon ::

GGGGG je izjavil:

Zakaj pa edini adut?


Trudi se biti smešen.

trololo2 ::

Dobro kar so oblike tiče, od strani gre za 100% kopijo. Malo drugačna je maska spredaj pa zadek je nekoliko bolj odrezan. Skupaj gledano gre za izjemno podobni obliki avta, če bi ju dal v isto barvo jih na bežen ogled ne bi ločil.

A bo 3 valjni 900cc kaj bolj varčen od dvovalnjega ne upam reči, vsekakor niso tu pogruntali nič revolucionarnega. Vozne lastnosti bojo gotovo drugačne, ampak tu gre le za neke vrste nišno lastnost, zaradi tega mase ne bojo kupovale avta.

Bo čas pokazal kako bo tole sprejeto, IMO ga bo večina dojela kot poceni ripoff 500-ke le da cena ne bo nižja.

Ganon ::

trololo2 je izjavil:

Dobro kar so oblike tiče, od strani gre za 100% kopijo. Malo drugačna je maska spredaj pa zadek je nekoliko bolj odrezan. Skupaj gledano gre za izjemno podobni obliki avta, če bi ju dal v isto barvo jih na bežen ogled ne bi ločil.


Ne, ne gre za kopijo.

Gregor5816 ::

BTW malo off topic sicer, pa vseeno, ena zanimivost glede Revoza: najprej je revoz nameraval kupiti Mercedes, ampak ga niso prodali, ker so rekli da "nacistov ne rabimo pri nas" (ne vem če je dobesedno tako, nekaj v tem smislu). Potem je pa do tovarne prišel Renault ker nemcev niso pustili zraven.

RejZoR ::

Čeprav je prav nesramno podoben Fiatu 500 pa je še vedno dokaj všečen, dost bolj kot prejšnji Twingo s tistimi okroglimi lučmi.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Formula 1 ::

Twingo je nišen izdelek ? Pa kaj ste vi padli na glavo ali kaj? Kot rečeno, avto je modernejši, bolj uporaben kot Fiat 500( ni nek dosežek gledae na to da nima nikakršnega placa :D ) pa še zvoka nima tako bedastega kot dvo valjnik. Pa še cenejši bo. Zakaj bi bil zaradi zadnega pogona avto nišni izdelek in kaj je prednost sprednjega pogona meni ni jasno.

Spock83 ::

Super je. Malo mi je zal, da nisem pocakal par let. :)

Janac ::







pegasus ::

Ti avti bodo smiselni samo če bodo tehtali manj kot 500kg in stali manj kot 3k€. Pa ko bodo električni. Ker sicer je bolj smiselno nekje z madžarske privlečt plastičnega trabanta in ga elektrificirat.

sensei ::

Em, a ni twingo _vedno_ dobro prodajan? Mislm, polno jih je, vseh modelov? Tle se pa sprašujete, če ma smisel?

Unknown_001 ::

pegasus je izjavil:

Ti avti bodo smiselni samo če bodo tehtali manj kot 500kg in stali manj kot 3kEUR. Pa ko bodo električni. Ker sicer je bolj smiselno nekje z madžarske privlečt plastičnega trabanta in ga elektrificirat.


Če gledaš ekonomično, potem, ja. Če pa daš nase tudi kaj luksusa (vsi novi avtomobili predstavljajo neverjeten luksus napram 20let starejšim. že če samo osnovno opremo upoštevamo), pa imiđa z znamko (ok, Renault ni ravno firma s katero bi se hvalil), pa če ti veliko pomeni oblikovna zasnova po moško rečeno ... Pa če ti je pomembno da je zadeva najnovejša, in sploh frišna iz tovarne...

Pol pa že začneš razmišljati o novem avtomobilu, ki je neprimerljivo dražji s staro "kanto", ki je nesramno poceni- oz. skoraj zastonj, a v najbolj grobo klesanem pomenu gre pri obeh za isti drek (majhen avto, z "švoh" mašino, majhno maso in uporaben le za kratke razdalje).
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

balocom ::

Ni tale tema zrela za prestavitev v Na cesti? A je že kje objavljen podatek o obračalnem krogu? Ter dolžini kabine?
Sicer pa, RWD mestni avtoček, končno :D

krneki0001 ::

Unknown_001 je izjavil:

vsi novi avtomobili predstavljajo neverjeten luksus napram 20let starejšim.


Tale je pa v kamn in to orenk.
Ne boš meni trdil, da se bolj udobno pelješ v novem cliotu 2014 napram audiju V8 letnik 1994 (V8 je oznaka avta, ne oznaka motorja). Danes imata ceni nekje podobni (takega audija, ki jih je bilo nekje 3300 narejenih, dobiš za okoli 10k evrov, cliota pa tudi).

Audi V8 je bil večinoma avtomobil za prevažat visoke državne idiote, z opremo in udobnostjo o kateri lahko vsak clio le sanja.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

GGGGG ::

Novi Clio ima spodobno avtomatsko klimo, navigacijo, bluetooth, usb, park senzorje, velik touch screen itd. Poleg tega imaš v cliotu varčen motor in predvsem 3+ leta garancije. Skupni stroški lastništva niso primerljivi.

Sedeži so v Audiju sigurno bolj udobni, pa lepše požira neravnine. Ampak zame je udobje precej več kot to.

RejZoR ::

krneki0001 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

vsi novi avtomobili predstavljajo neverjeten luksus napram 20let starejšim.


Tale je pa v kamn in to orenk.
Ne boš meni trdil, da se bolj udobno pelješ v novem cliotu 2014 napram audiju V8 letnik 1994 (V8 je oznaka avta, ne oznaka motorja). Danes imata ceni nekje podobni (takega audija, ki jih je bilo nekje 3300 narejenih, dobiš za okoli 10k evrov, cliota pa tudi).

Audi V8 je bil večinoma avtomobil za prevažat visoke državne idiote, z opremo in udobnostjo o kateri lahko vsak clio le sanja.


Daj primerjaj vsaj isti razred no... človek je več kot očitno primerjal klasičnega hatchbacka danes s tistim izpred 20 let. Če bi primerjal tvojega Audija s temi dandanes bi tud tisti iz leta 1994 izgledal precej bogi...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Janac ::

Zadnja okna so samo pop up, jap to je tist luksuz, ki ga 20 let nazaj niso poznal.

Slo-tech genialci.

GGGGG ::

Avto je dolg 3,7m. Kaj tebi ni jasno.

Če že hočeš konkretno primerjavo napredka, lahko primerjaš originalnega twinga ali poljubno mestno kantico iz tistega časa.

lupicdario ::

...meni se zdi zelo gejevski... pa nimam nič proti njim, da ne bo nesporazuma. Zdi se mi le, da bo to avto ranga Peugeot 206 cabrio, Opel Tigra, prvi twingo s trepalnicami... ipd. . Tako v smislu kupcev kot v smislu tržne (ne) uspešnosti.
zadnji pogon v snegu ni bogve kaj, govorim kot dolgoletni uporabnik raznih Lad, MB-jev starodobnih Oplov.

krneki0001 ::

RejZoR je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

vsi novi avtomobili predstavljajo neverjeten luksus napram 20let starejšim.


Tale je pa v kamn in to orenk.
Ne boš meni trdil, da se bolj udobno pelješ v novem cliotu 2014 napram audiju V8 letnik 1994 (V8 je oznaka avta, ne oznaka motorja). Danes imata ceni nekje podobni (takega audija, ki jih je bilo nekje 3300 narejenih, dobiš za okoli 10k evrov, cliota pa tudi).

Audi V8 je bil večinoma avtomobil za prevažat visoke državne idiote, z opremo in udobnostjo o kateri lahko vsak clio le sanja.


Daj primerjaj vsaj isti razred no... človek je več kot očitno primerjal klasičnega hatchbacka danes s tistim izpred 20 let. Če bi primerjal tvojega Audija s temi dandanes bi tud tisti iz leta 1994 izgledal precej bogi...


Tip je napisal "vsi novi avtomobili predstavljajo neverjeten luksus napram 20let starejšim."
Torej sem primerjal novega clia z 20 let starim avtom za predsednike okoli vozit. Cena danes je enaka za oba avta. Kaj bi še več rad? Ali pa naj se zjasni kakšen razred bi rad primerjal.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Janac ::

GGGGG je izjavil:

Avto je dolg 3,7m. Kaj tebi ni jasno.

Če že hočeš konkretno primerjavo napredka, lahko primerjaš originalnega twinga ali poljubno mestno kantico iz tistega časa.


Kaj ma dolžina veze?

Dajmo si predstavljat, da po nesreči zapelješ v morje(vem, majhna verjetnost), sprednja stekla so električna, nemoreš jih spustit, zadnja pop up, a je lahko še bolj očitno, da nekdo hoče da umrete?

Še bolj smešno pa je, da nekateri jokajo zadaj šipam na roštilj. Verjetno raje pritiskajo in umrejo.

hojnikb ::

Sj ni problema. Počakaš da se avto dovolj globoko potopi in odpreš vrate :)

Last time i checked, majo vsi avti vrate :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Janac ::

hojnikb je izjavil:

Sj ni problema. Počakaš da se avto dovolj globoko potopi in odpreš vrate :)

Last time i checked, majo vsi avti vrate :)


Pa če so preveč električna? In elektronika odpove in se zaklenejo.

hojnikb ::

Potem maš pa problem.
#brezpodpisa

Janac ::

Mi je pa jasno, da večina ne more tudi do prve gostilne če ni vsaj 150 konjev pod havbo.

fosil ::

hojnikb je izjavil:

Sj ni problema. Počakaš da se avto dovolj globoko potopi in odpreš vrate :)

Last time i checked, majo vsi avti vrate :)

Tole je mit. In to smrtonosen.
Ne čakat da se avto potopi. Takoj moraš ven.
Tako je!

RejZoR ::

Sej podobno so testiral tud pri mythbusterjih. Problem čakanja da se avto potopi na dno, napolni z vodo in potem odpreš je preveč čakanja, preveč možnih komplikacij, slaba vidljivost itd. Najbolje je, da takoj ko prileti avto v vodo, da se odpneš in odpreš vrata. To je daleč najbolj zanesljiv način.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

hojnikb ::

Očitno niste dojel sarkazma. Seveda se boš prej utopil/zadušil, predn se pritisk izravna.
Ampak vrata bi pa v teoriji lahko odprl, če bi bil še živ takrat :)
#brezpodpisa

GGGGG ::

Zdi se mi le, da bo to avto ranga Peugeot 206 cabrio, Opel Tigra, prvi twingo s trepalnicami... ipd. . Tako v smislu kupcev kot v smislu tržne (ne) uspešnosti.


P206cc je bil tržno precej uspešen, prvi Twingo je pa sploh eden najbolj prodajanih avtomobilov, čeprav nima dosti skupnega s kabrioleti.

Torej sem primerjal novega clia z 20 let starim avtom za predsednike okoli vozit. Cena danes je enaka za oba avta. Kaj bi še več rad? Ali pa naj se zjasni kakšen razred bi rad primerjal.


Ti avtomobili za predsednike okoli vozit nimajo opreme, ki se danes smatra za nekaj normalnega v nižjem cenovnem razredu.

Cena pa niti približni ni enaka. Audi V8 porabi 15 litrov, twingo porabi cca. 3x manj. Zavarovanje in registracija za Audija je krepko čez jurja z vsemi bonusi, za twinga 3x manj. Servisi, gume, popravila... Not even the same ballpark bi rekli američani.

Kaj ma dolžina veze?

Dajmo si predstavljat, da po nesreči zapelješ v morje(vem, majhna verjetnost), sprednja stekla so električna, nemoreš jih spustit, zadnja pop up, a je lahko še bolj očitno, da nekdo hoče da umrete?


Bravo. Kaj pa vsi 2 in 3 vratni avtomobili, ki imajo fiksne šipe?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GGGGG ()

Janac ::



Ko smo že pri takih failih, nov BMW 2 nima zadnjega brisalca.

GGGGG ::

Tako kot cca. polovica ostalih avtomobilov.

Janac ::

GGGGG je izjavil:

Tako kot cca. polovica ostalih avtomobilov.


Se strinjam, po drugi strani ti pa Seat nudi to že več let, medtem ko se drugi proizvajalci lovijo s takimi banalnimi stvarmi.

GGGGG ::

Ja, pa Lada tudi, kar je jasen znak, da je Lada velik boljša od BMWja. Zdaj pa dovolj off topica, ok?

Janac ::

@iKst, mene ni potrebno poučevati, še manj pa soliti pameti.

Bi te pa prosil, da si korekten ter v svojem pisanju bolj natančen.

Sedaj pa resnično pustim še drugim, da napišejo kaj o Twingu.

krneki0001 ::

GGGGG je izjavil:


Torej sem primerjal novega clia z 20 let starim avtom za predsednike okoli vozit. Cena danes je enaka za oba avta. Kaj bi še več rad? Ali pa naj se zjasni kakšen razred bi rad primerjal.


Ti avtomobili za predsednike okoli vozit nimajo opreme, ki se danes smatra za nekaj normalnega v nižjem cenovnem razredu.

Cena pa niti približni ni enaka. Audi V8 porabi 15 litrov, twingo porabi cca. 3x manj. Zavarovanje in registracija za Audija je krepko čez jurja z vsemi bonusi, za twinga 3x manj. Servisi, gume, popravila... Not even the same ballpark bi rekli američani.


Kaj ima veze poraba, registracija in servisiranje z udobjem? Nič. Človek se je hvalil, da so vsi novi avtomobili bolj udobni od 20 let starih!!! Pa sem povedal samo, da pač to v nekaterih primerih ne drži.


Bom pa zavedno trdil, da so nekje med leti 1998 in 2000 nehal delat avtomobile za ljudi in so začeli delat avtomobile, da bodo servisi služili na njih. Nekatere znamke še pred temi leti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

GGGGG ::

Poraba in registracija imata veze s tem:

Cena danes je enaka za oba avta.


To, da moraš snemat kasete in se ustavljat ob cesti, če hočeš telefonirat se pa meni tudi ne zdi ravno višek udobja.

krneki0001 ::

Ko tisti 12 kilski mobitel umakneš iz kabine imaš dovolj placa za radio z BT povezavo, ojačevalec, carpc in še kaj kar lahko zraven zmontiraš v tist prostor. :))
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

krneki0001 je izjavil:



Tip je napisal "vsi novi avtomobili predstavljajo neverjeten luksus napram 20let starejšim."
Torej sem primerjal novega clia z 20 let starim avtom za predsednike okoli vozit. Cena danes je enaka za oba avta. Kaj bi še več rad? Ali pa naj se zjasni kakšen razred bi rad primerjal.


Sploh ne vem če bi komentiral. Hotel sem povedati, da je serijsko že v osnovnih modelih novih avtomobilov taka oprema ki si jo lahko včasih samo pri avtomobilih višje klase sanjal... Pa tudi toliko je šel razvoj naprej, da je avtomobil tehnično za vozit veliko boljši kot prej. Jasno, ti si šel takoj na top - šit modele, ki so bili narejeni da trajajo in so bili vsaj 100 korakov pred ostalo ponudbo (seveda cena primerno zasoljena). POINT!! : TO kar je bil VČASIH LUKSUS je DANES že skoraj STANDARD.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

mihec87 ::

Janac je izjavil:

GGGGG je izjavil:

Avto je dolg 3,7m. Kaj tebi ni jasno.

Če že hočeš konkretno primerjavo napredka, lahko primerjaš originalnega twinga ali poljubno mestno kantico iz tistega časa.


Kaj ma dolžina veze?

Dajmo si predstavljat, da po nesreči zapelješ v morje(vem, majhna verjetnost), sprednja stekla so električna, nemoreš jih spustit, zadnja pop up, a je lahko še bolj očitno, da nekdo hoče da umrete?

Še bolj smešno pa je, da nekateri jokajo zadaj šipam na roštilj. Verjetno raje pritiskajo in umrejo.


Se tolažiš ker maš šipe na roštilj;)? Kaj je šele z dostavniki ki sploh nimajo šipe zadaj tu dvoji hočejo da umremo(izdelovalec pa še delodajalec ki ti ga je dal za vozit)..

Predstavlji si z avtom se prevrneš na streho ker si se tako zagozdil med drevje ne moreš skozi vrata oz okna, avto gori na podvozju ni lopute za izhod..Mislim da je očitno da vsi proizvajalci avtomobilov hočejo da umremo..

Za vsako stvar se najde absurd...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

Ganon ::

Janac je izjavil:

Dajmo si predstavljat, da po nesreči zapelješ v morje(vem, majhna verjetnost), sprednja stekla so električna, nemoreš jih spustit, zadnja pop up, a je lahko še bolj očitno, da nekdo hoče da umrete?


Kaj pa avtomobili s tremi vrati ipd.? Daj naslednjič raje petkrat premisli, preden začneš tipkat kretenizme.

krneki0001 ::

Unknown_001 je izjavil:

POINT!! : TO kar je bil VČASIH LUKSUS je DANES že skoraj STANDARD.

In kaj ima večina prodanih novih avtomobilov v sloveniji od te opreme, ki naj bi bila standard? Večina slovencev namreč kupi najcenejši model, ki pa ponavadi ima zelo malo od opreme? Ponavadi 4 airbage, abs, servo volan, elektro stekla in centralno zaklepanje. Po novem sedaj še sistem proti zdrsu (samo ne budget modeli) in pomoč pri speljevanju v klanec (kar ima recimo subaru pod imenom hillholder vgrajeno serijsko v skoraj vse modele avtomobilov že nekje od leta 1984 ali 1985).

Če bi rekel 30 let nazaj, bi se strinjal in bi ti pritrdil, ampak 15 do 20 let nazaj je bila skoraj vsa ta oprema razvita in višjecenovni modeli so jo že imeli vgrajeno. Manjkajo recimo BlueTooth, ker ga takrat še ni bilo in kake druge zadeve kot so navigacija, zatemnjevanje sredinskega ogledala in podobno. ampak večina ostalega pa je bila že v uporabi.


Recimo ena zadeva pri mojem 16 let starem avtu - kateri današnji avto ima recimo ogrevano prednje steklo? Odlična zadeva za zmrznjena jutra. Vžgeš avto, vklopiš zadevo in v parih minutah je prednje steklo, enako kot zadnje, odtajano, brez drgnjenja.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

sandmat ::

krneki0001 je izjavil:


Recimo ena zadeva pri mojem 16 let starem avtu - kateri današnji avto ima recimo ogrevano prednje steklo?


entry modeli fordov.

Super Sonic ::

Recimo ena zadeva pri mojem 16 let starem avtu - kateri današnji avto ima recimo ogrevano prednje steklo?

To je malo slabše vprašanje, ker ker tega je kar precej. Citroeni, recimo, kar nekaj njih.

Hotel sem povedati, da je serijsko že v osnovnih modelih novih avtomobilov taka oprema ki si jo lahko včasih samo pri avtomobilih višje klase sanjal...

To sicer drži in se ne da temu oporekat, lahko bi kakšno rekli o sami kvaliteti teh izdelkov. Mehanizmi za dvig stekl so praviloma že vsi plastnični, včasih so bili kovinski. V stvari to pomeni, da se usedeš v avto, ki ima zadaj el.pomik stekl, vendar bo odletel ob temeljiti uporabi bistveno prej, kot tisti starejši, "pravilno" kovinsko narejeni. Spet, v stvari, koliko ljudi pa uporablja dotični sistem zadaj? Zelo malo, ker se večinoma ljudje sami vozijo.

Enako z ABSom. Včasih ga pač ni bilo, danes je različic samega ABS kar nekaj, ki se med seboj precej razlikujejo po sestavi, kvaliteti in učikovitost. Jasno, prodaja se na papirju ABS, ampak v resnici kakšne bistvene razlike mogoče sploh ne bo, ker "večina ljudi" (imam pač tako mnenje na podlagi izkušenj) tako ali tako vozi z neprimernimi pnevmatikami.

In po tej analogiji naprej čez praktično vse sisteme in dodatke, s tem, da plastika ubije vsako počutje v teh entry modelih. Renoji so mi postal tolk grdo plastični, da samo gledam kje so vrata, ko se notri usedem. Ampak to je moj osebni občutek.

Tko da drži, da so avtomobili bolj opremljeni, pa tudi drži, da se je na tistih starejših modelih še našla kakšna duša v avtomobilu.

Glede novega Twinga - rabi baterije, vse ostalo je brezveze.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

GGGGG ::

Jasno, prodaja se na papirju ABS, ampak v resnici kakšne bistvene razlike mogoče sploh ne bo, ker "večina ljudi" (imam pač tako mnenje na podlagi izkušenj) tako ali tako vozi z neprimernimi pnevmatikami.


Tole je pa bedarija. Za ABS ne rabiš izkušenj in nekega znanja. Fora ABSa je ravno v tem, da pohodiš zavoro in dela, med tem, ko se z zavorami brez ABS verjetno zvrneš v jarek. Enako velja za ESP in ostala električna pomagala. Ravno za povprečnega voznika so hudo pomembna.

Renoji so mi postal tolk grdo plastični, da samo gledam kje so vrata, ko se notri usedem. Ampak to je moj osebni občutek.


No ja. Renault 5 campus ni bil ravno obdelan z žlahtnim lesom in napa usnjem, a ne? Cheap avti so pač cheap. V tem razredu ne boš našel tovrstnega luksuza.

Super Sonic ::

Tole je pa bedarija. Za ABS ne rabiš izkušenj in nekega znanja. Fora ABSa je ravno v tem, da pohodiš zavoro in dela, med tem, ko se z zavorami brez ABS verjetno zvrneš v jarek. Enako velja za ESP in ostala električna pomagala. Ravno za povprečnega voznika so hudo pomembna.

Ni to predmet debate. Govora je v tem, da je v teh avtomobilih "sforsiran ABS", ki bo začel delovati mnogo kasneje in bolj neprimerno, kot sicer ABS sistem to lahko naredi. Ko daš to v kombinacijo slabih gum, dobiš trokiranje pedala za zavoro na vsakem križišču ko je mokro, pri čemer je zavorna pot en klinc krajša od tiste, ko imajo avtomobili dobre zavore in gume, brez ABSa. Da o samem blokiranju gum niti ne izgubljam besed.

In to je ravno ta precepcija, da je ABS mnogo bolj varen in da lahko šraufamo gor slabše gume. V bistvu jih res lahko, ampak potem izgubi vse skupaj smisel, kajne, ob dejstvu, da je že sam ABS narejen precej sporno.

V tem razredu ne boš našel tovrstnega luksuza.

Tudi v višjih razredih je mnogo preveč plastike.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri majhen avtomobil kupiti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17822433 (17368) Raindancer
»

Renault Modus (ali ekvivalent) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
535533 (4263) Unknown_001
»

Nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9212786 (10043) RedDrake
»

twingo vs clio

Oddelek: Loža
347211 (5853) guest #44
»

Renault Twingo-poraba bencina?

Oddelek: Loža
4712849 (11573) dejvidlj

Več podobnih tem