» »

Nowi twingo?

Nowi twingo?

GGGGG ::

In to je ravno ta precepcija, da je ABS mnogo bolj varen in da lahko šraufamo gor slabše gume. V bistvu jih res lahko, ampak potem izgubi vse skupaj smisel, kajne, ob dejstvu, da je že sam ABS narejen precej sporno.


Ne vem od kje ti ideja, da ljudje montirajo zlizane gume, ker ima avto ABS. Kako si prišel do tega zaključka? Tudi sami ABS moduli so v cheap avtih danes precej dobri, neprimerno boljši kot zavore brez ABS.

Poleg tega je naloga ABS, da kolo ne zablokira in s tem avto ohranja možnost spreminjanja smeri med močnim zaviranjem. V kombinaciji z elektronsko porazdelitvijo sile in ESP to pomeni, da lahko praktično v vseh razmerah pohodiš bremzo in še vedno boš lahko kontroliral smer avtomobila. Pri avtu brez ABS boš potegnil črto v najbližji jarek ali pa boš delal piruete po cesti.

Tudi v višjih razredih je mnogo preveč plastike.


Nič manj kot v starejših avtomobilih, prej obratno.

Utk ::

Fičoti so bili tudi zanič po vseh standardih, ampak v boljši "opremi" so imeli prav fino tapeciranje, takega danes ne dobiš niti v avtih za 50 jurjev. Ampak danes je druga moda. Je pa res da ni bil poceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

GGGGG ::

Ja seveda :) Se prav spomnim fotrovega fička 850 z napa usnjem na sedežih, mahagonijevo armaturko in swarovski kristalom na prestavni ročki.

Dej no, bodi resen. Sedeži so bili iz poceni skaja, na armaturki in vratih pa je malo trde plastike prekrivalo golo kovino.

Utk ::

Ni res. Naš je imel mehko armaturo. Po 15 letih je ven pogledala spužva. Po tleh je imel pa nekaj podobnega itisonu, iz kolk tolk pravega blaga, ne plastike. Če bi bil čist, se bi komot bos vozil v njem. Je imel pa malo boljšo "opremo" in močnejšo mašino.
Nekateri detajli so bli kar fini. Tudi krom, če je že bil, je bil res krom, ne alu folija.

GGGGG ::



Če bi le kak avto za 50k imel podobno luksuzno notranjost.

Utk ::

Sej nisem napisal, da je bil cel luksuzen. Samo da je imel malenkosti, ki jih danes več ne vidiš.
Še na tej sliki se vidi pravi krom, pa se bolj malo podrobnosti vidi.

MisterR ::

12k za twingota?

Koliko pa ima porabe, na renault.si nisem našel podatka?

Janac ::

MisterR je izjavil:

12k za twingota?

Koliko pa ima porabe, na renault.si nisem našel podatka?


Ker še ni bil niti predstavljen?

subby ::

Prototipi se že vozijo po Novem mestu. Glede na to, da bo 900ccm trovaljnik, bo poraba najbrž zanemraljivo nizka.

Ganon ::

MisterR je izjavil:

12k za twingota?

Koliko pa ima porabe, na renault.si nisem našel podatka?


Zelo nizka bo.

fosil ::

Vprašanje kako nizka bo poraba.
V mestu bo že nizka, ko pa prideš s takim mlinčkom na avtocesto, pa se skokovito poveča, ker ga moraš tiščat do konca da kam gre.
Tako je!

mr1two ::

Sej ni nič narobe, tudi če 110 furaš namesto 140.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

sandmat ::

fosil je izjavil:


V mestu bo že nizka, ko pa prideš s takim mlinčkom na avtocesto, pa se skokovito poveča, ker ga moraš tiščat do konca da kam gre.


To sem slišal že velikokrat, a nikoli z ustrezno argumentacijo. Seveda pri visokih hitrostih porabi več, ampak ali porabi več od 2 litrskega motorja, ob predpostavki, da voziš oba pri enakih pogojih? Močno dvomim.

fosil ::

Evo, malo za hec malo za res
Prius proti BMW M3 poraba goriva
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

GGGGG ::

sandmat je izjavil:

fosil je izjavil:


V mestu bo že nizka, ko pa prideš s takim mlinčkom na avtocesto, pa se skokovito poveča, ker ga moraš tiščat do konca da kam gre.


To sem slišal že velikokrat, a nikoli z ustrezno argumentacijo. Seveda pri visokih hitrostih porabi več, ampak ali porabi več od 2 litrskega motorja, ob predpostavki, da voziš oba pri enakih pogojih? Močno dvomim.


Odvisno kakšni so ti "enaki pogoji". 60 konjski malček pri 140 porabi več kot kakšna limuzina srednjega razreda z 2.0 motorjem in cca. 150 konji.

Pišem pavšalno, vedno so možne izjeme. Motor načeloma porabi isto moč za poganjanje avtomobila, ampak večji motorji to moč dosežejo v nižjih obratih, kjer so bolj učinkoviti.

GrimReaper ::

sandmat je izjavil:

fosil je izjavil:


V mestu bo že nizka, ko pa prideš s takim mlinčkom na avtocesto, pa se skokovito poveča, ker ga moraš tiščat do konca da kam gre.


To sem slišal že velikokrat, a nikoli z ustrezno argumentacijo. Seveda pri visokih hitrostih porabi več, ampak ali porabi več od 2 litrskega motorja, ob predpostavki, da voziš oba pri enakih pogojih? Močno dvomim.

Seveda da ne porabi več od 2.0, 1.2 sem lahko tiščal kolikor sem hotel, pa ni šlo kej dost čez 7l. Od 0.9 bi tako pričakoval 5-6l porabe.
Pri 1.6 imam pa trenutno kar problem držat na 9l, že drugi mesec se mi giblje okoli 10l. S tako porabo je pomoje to najslabša mašina pri razmerju moč:poraba. Že 1.8 ima 40 konjev več, pa skoraj enako porabo, da ne govorim od 1.4 turbobencinarjev.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

GGGGG ::

Seveda da ne porabi več od 2.0, 1.2 sem lahko tiščal kolikor sem hotel, pa ni šlo kej dost čez 7l.


Ja seveda. Če si ga pazil je še malo nazaj v tank priteklo, a ne?

Hayabusa ::

fosil je izjavil:

Evo, malo za hec malo za res
Prius proti BMW M3 poraba goriva

Prius na full gas, bmw cruza 8-).

GrimReaper ::

GGGGG je izjavil:

Ja seveda. Če si ga pazil je še malo nazaj v tank priteklo, a ne?

Dobr, s konstantno vožnjo v visokih obratih bi imel seveda več. Ker ne vozim po AC (tam bi lahko probal porabo v tretji ali četrti na max obratih) in se izven naselja nerad vozim samo v drugi, ne vem kolk bi to blo, verjetno tam do 10l se ga da spravit.
Ampak sej zato so prestave, da rabiš it v obrate samo za kratek čas da potem prestaviš v višjo, tako tut če sem pri 6500 šaltal, povprečna ni bla dost čez 7l, mogoče 7,5.
Šparal ga v glavnem nisem niti 1x, pa je imel v dveh letih skupno povprečno porabo 7,2l.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

GGGGG ::

Razni twingoti 1.2 in podobni jajčki imajo pri 130, 140 običajno že čez 4000 obratov. Če voziš po avtocesti bolj težko prestaviš v 7. in znižaš obrate.

GrimReaper ::

4000 sploh ni noben problem glede porabe, pa pri 130 mislim da je prej 3500.
Ko sem dobil svojega 1.6 105HP, sem imel še tastaro vinjeto gor, in sem ga za probo zapeljal na AC. Večinoma sem vozil 140, nekaj kilometrov pa pri max hitrosti 185, in je bla poraba na koncu samo 7,4l.
Tako da na AC poraba ni noben problem. Če se zapelješ malo izven naselja po ovinkih in klancih, imaš takoj 9l.

Tako da tole nikakor ni res:
V mestu bo že nizka, ko pa prideš s takim mlinčkom na avtocesto, pa se skokovito poveča, ker ga moraš tiščat do konca da kam gre.

Že pri vseh uradnih podatkih je največja poraba mestna (veliko speljevanj kjer je poraba največja), srednja je izven naselja, najmanjša pa na AC, kjer je zelo malo pospeševanja.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Blinder ::

Kje pa si dobil te podatke? Najmanjše porabe so mislim da vedno izven naselja. Na AC bi morala bit višja.
Pa sej 1.0 mlinčki nevem če imajo sploh višje obrate kot npr. 2.0 po AC. Če se komu da kake primerjave podatkov dobit...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Utk ::

Sej je napisal od kod mu podatki. Enkrat je vozil en avto po avtocesti in že vse ve.
Sem mu že stokrat napisal, naj neha kvasit neumnosti o avtih, ker res nima pojma.
Če imaš 9 litrov porabe izven naselja, potem je nekaj resno narobe s tabo ali pa s cesto po kateri se voziš. V vsakem primeru to ni normalno.
Mlinčki seveda imajo višje obrate, če nimajo turbine. Bolj odvisno od konjev kot kubikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Blinder ::

Mlinčki recimo imajo 35 kmh@1000 rpm v peti prestavi. VW up! mislim da ima na oko 37-38km/h. Avto zato zelo slabo pospešuje in ima nižjo porabo. Kdor kupi te švoh avte pa je pripravljen prenašat lenobnost pospeškov, da ima potem nižjo porabo. Močnejiš avti pa ni nujno, da naredijo več kmh@1000 rpm ker ne smejo bit pretirano leni.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Utk ::

V 5. oz. 6. ne sme bit pospeškov. Zadnja je za kruzanje pri čim nižjih obratih, ne pa za prehitevanje. Ja, če imaš 2,0 v 2 tone težki kravi, pol sigurno rabiš obrate pri 130. Če imaš pa 150 konjev v avtu, ki se nekako vozi tudi s 85 konji, jih imaš pa lahko dosti manj pri 130.

GrimReaper ::

Kje pa si dobil te podatke? Najmanjše porabe so mislim da vedno izven naselja. Na AC bi morala bit višja.

Imaš prav, oz. v uradnih podatkih nimaš AC porabe, ampak kombinirano.
V praksi je pa na AC še vedno nižja. Seveda so izjeme, če greš iz Lesc proti Jesenicam, ni take porabe izven naselja. Ampak kot rečeno, ovinki, klanci, ni šans da boš imel manjšo porabo kot na AC, sam imam za 1-1,5l višjo. V bistvu ni čudno, če je pa v glavnem samo druga prestava, na AC pa večinoma peta, mogoče četrta za kakšna prehitevanja.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Utk ::

Če se voziš v drugi, se to šteje pod mestno vožnjo. Če je to slučajno sred gozda, ni pomembno, še zmeraj je to mestna vožnja.

Blinder ::

saj res, v uradnih podatkih je mestna vožnja in še ena in na koncu kombinirana poraba obeh
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

GGGGG ::

Po nobeni logiki ni vožnja po avtocesti pri 130 bolj varčna od vožnje po regionalki pri 90. Kar se pa mlinčkov tiče je pa tako kot sem napisal. Majhni avtomobili s švoh motorji se precej bolj matrajo vzdrževati 130kmh kot večji, močnejši motorji. Ker so konstantno na višjih obratih tudi porabijo več.

Blinder ::

Ma tistiuh 500 rpm razlike ne naredi neke bistvene razlike. Večja razlika nastane ker tisti švoh se bolj mantrajo... kar pomeni, da majo nižjo porabo. Mootor mora se mantrat da ima dober izkoristek.

če si pogledaš na netu spet tiste 3D grafe o specific fuel consumption
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

GrimReaper ::

Po nobeni logiki ni vožnja po avtocesti pri 130 bolj varčna od vožnje po regionalki pri 90.

Samo pri nas je problem da je malo regionalk kjer greš konstantno 90. Je veliko več pospeševanja kot na AC, kjer v glavnem pospešuješ samo enkrat na pospeševalnem pasu, potem pa če voziš s porabo v mislih, nič več.

Ker so konstantno na višjih obratih tudi porabijo več.

Motor z manjšo prostornino ne bo v nobenem primeru porabil več kot tisti z večjo, pa se lahko matra kolker se hoče. Tudi 2.0 in večji motorji nimajo ravno 2000 obratov pri 130. Seveda tukaj še vedno govorimo o bencinarjih.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

sandmat ::

GGGGG je izjavil:

Po nobeni logiki ni vožnja po avtocesti pri 130 bolj varčna od vožnje po regionalki pri 90. Kar se pa mlinčkov tiče je pa tako kot sem napisal. Majhni avtomobili s švoh motorji se precej bolj matrajo vzdrževati 130kmh kot večji, močnejši motorji. Ker so konstantno na višjih obratih tudi porabijo več.


Lahko počasi dobimo še kakšno referenco na to?

Tudi po mojih izkušnjah to ne bo držalo.

Tedensko delam relacijo 200km s 3 različnimi avtomobili. Z vsemi vozim 130 po avtocesti. 1.2 clio ima porabo 5.8, 1.6 megane 7.3, 2.0 volvo 8.0.

Vsi preračunani glede na porabo bencina.

Mimogrede, Clio ima pri 130 3750 obratov, kar niti ni toliko več od megana (3500) in volvota (3500). Zaradi 250 obratov več težko vidim, da bi imel clio toliko večjo porabo. Zavedam se, da to ni neposredno primerljivo, ker ima clio 900kg, volvo 1200 in megane 1300. Vsaj pri zadnjih dveh pa je evidentno, da manjši motor manj požre ne glede na večjo maso.

fosil ::

Očitno 130 še ni taka hitrost, kjer bi se 1,2 motor toliko matral.
Pri 160 bi bile cifre drugačne.
Pri 0,9 motorju bodo pa že pri 130 cifre drugačne.

Poleg tega so te ročni preračuni bolj tako, težko verjamem da cliota voziš enako kot volvota.
Tako je!

sandmat ::

fosil je izjavil:

Očitno 130 še ni taka hitrost, kjer bi se 1,2 motor toliko matral.
Pri 160 bi bile cifre drugačne.
Pri 0,9 motorju bodo pa že pri 130 cifre drugačne.

Poleg tega so te ročni preračuni bolj tako, težko verjamem da cliota voziš enako kot volvota.


Ta motor ima 43kW (8 ventilov). Predvidevam, da bo 0.9 mašina imela še kakšnega več, glede na trenutne trende velikost/moč.

Če vse avtomobile voziš 130 po avtocesti, jih po mojem mnenju voziš enako. Razlikovanje razumem pri mestni vožnji in prehitevanju. Sicer pa na avtocesti vozim kvečjemu bolj "agresivno" z manjšim avtom (recimo v Rebernice gor pač s cliotom ne moreš prit v peti == voziš z vaj 1000 obrati več kot z ostalima dvema).

dzinks63 ::

V teku je salon avtomobilov v Genevi in tako je nekaj več znanega o novem Twingu,



motor je v zadku precej na dnu, tako da je še vedno nekaj prtljažnika na voljo, zadeva celo malo koketira z legendarnim VW 1600 variantom 60-ih let iz prejšnjega stoletja, kateri je prav tako imel motor nizko v zadku in preko njega še vedno uporaben prtljažnik. Mogoče se bo ta zasnova po novem prijela tudi pri kakšnem večjem modelu, saj omogoča prostornejšo notranjost na račun pomika kabinskega dela bolj naprej, saj ga spredaj nič ne omejuje, seveda je potrebno za varnost še vedno dovolj poskrbeti, toda z novimi boljšimi materiali, bodo tudi to obvladali.

RejZoR ::

Torej bo to poor man's Porsche 911 :D Rear engine, rear wheel drive. Oblika sicer ni čist prava ampak who cares :D
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Unknown_001 ::

RejZoR je izjavil:

Torej bo to poor man's Porsche 911 :D Rear engine, rear wheel drive. Oblika sicer ni čist prava ampak who cares :D


Nikoli in nikdar !

Ne primerjaj mi renoja z poršom ker se mi želodec obrača :O prosim te no !

Edini avtomobil ki ima res kaj skupnega z Poršejem je hrošč, pa saj upam da to že veš.



Ne vem no, malo neokusno mi je twingiča zraven primerjat za moje pojme:8)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

GGGGG ::

Jp, imaš prav. Eno je kulten avto z ogromno privrženci in zgodovino, drugo je pa precenjen, glorified hrošč, ki zariba preden uspeš izprazniti tank bencina :)

Tralala999 ::

Jaz imam že doma potncialnega kupca za novega twinga. Stari twingo ima 10+ let, bliža se 200.000 km, dela še vedno....ampak...
Drugače pa imam trivaljnika doma (55kw) in je čist kul motor. ne pričakujte da vas bo limalo na sedeže, sploh pa, avto se kupuje verjetno tudi iz drugih praktičnih in tudi osebno estetskih razlogov. Poraba, povprečna 4,9 l/100km. Po avtocesti pa kamot 140 km/h, poraba med 5 in 5.5 l na 100 km. S tem, da imam gor še zimske gume. lp

opeter ::

mr1two je izjavil:

Sej ni nič narobe, tudi če 110 furaš namesto 140.


Saj na "avtocesti" na našem koncu (pomurska) lahko itak furaš samo s 110 km/h.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

gensi ::

No ja, za dolivanje tekočine za pranje stekel bi lahko izvedli na boljši način kot tole: .8-O

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gensi ()

RejZoR ::

No dirt. Sure, razen vsa svinjarija, ki leti iz ceste in avtov pred tabo na havbo. Tud takle enostaven dostop kar tko za hec (očitno ne rabiš ročke v kabini) ti lahko ukradejo akumulator al pa ti iz čiste žlehtnobe preluknjajo coolant posodo, da ti avto zariba. Ker nekomu se bo že zdelo smešno... Fail much?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

miraldi ::

gensi je izjavil:

No ja, za dolivanje tekočine za pranje stekel bi lahko izvedli na boljši način kot tole: .8-O



Lol pa dej ne me smejat. Valda ne bodo imeli vsi Twongoti tok butasto prednjo havbo?
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb

mat xxl ::

Če boš rabil havbo , si je ne bo problem sposoditi :(

Tralala999 ::

Tale je pa res "francoska":D Gotovo so to naredili zaradi stroškov. Fail, niti ne, pod pogojem, da ima havba ključavnico (ker če se to da odpreti, tudi ko je avto zaklenjen, pol pa imamo FAIL). Kolikrat na leto pa vi dodajate tekočino za stekla? Jaz mogoče 2x.

fosil ::

Brezvezno napihovanje neobstoječega problema.
Lepo je prikazano da je flaška ob strani, torej jo filaš od strani, ne pa od spredaj.
Razen če si bumbar kot tale na videu.
Roke si pa umažeš pri odpiranju havbe pri vsakem avtomobilu.
Tako je!

BC3 ::

ni problem polnjenje posode temveč, da ti lahko vsak, ki ima pet minut časa (in ključ 10?) odnese akumulator, ko greš v trgovino, ker na posnetku zgleda, da ne rabiš ključa za odpiranje motornega pokrova...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BC3 ()

Martin Krpan ::

Če mislijo tak sistem meti na serijskem avtomobilu , bi bilo potrebno "genija" ki si je to zmislil ( in tistega ki je to odobril) poslati pred strelski vod. Bi se ostali v bodoče malo zamislili:P.

Siddh ::

Čisto nič ni narobe z tem sistemom. Sem prepričan, da je mogoče pokrov odpret samo takrat, ko je avto odklenjen, saj niso nori pri Renaultu. Hladilna tekočina se pa da nalit z strani kot se lažje naredi pri večini avtov. Tukaj si pač ne moreš glave poškodovat na pokrovu. Pa videlo se je, da se pokrov da odmaknit stran, da imamo več prostora okrog posode, ampak tip v obleki očitno tega ni sposoben naredit ko prikazuje kako se naj bi natakala tekočina.


Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Siddh ()

RejZoR ::

Never trust the French...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri majhen avtomobil kupiti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17825786 (20721) Raindancer
»

Renault Modus (ali ekvivalent) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
536224 (4954) Unknown_001
»

Nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9213732 (10989) RedDrake
»

twingo vs clio

Oddelek: Loža
347440 (6082) guest #44
»

Renault Twingo-poraba bencina?

Oddelek: Loža
4712997 (11721) dejvidlj

Več podobnih tem