» »

Nowi twingo?

Nowi twingo?

dejvidlj ::

Sej se že vozijo, samo testni primerki, ki pa so povsem enaki končnim produkcijskim verzijam. Prodajati se bo pa začel junija takoj po svetovni premieri v Novem mestu, če se ne motim. Niso pa še znane cene razen za osnovno različico, ki naj bi stala ca. 7500 evrov in pa točna konfiguracija posameznik paketov opreme.
Don`t worry, be happy

Gjurisic ::

Lahko poveš na bolj široko.

dejvidlj ::

Kaj naj povem bolj na široko? Kot se morda nisem dovolj jasno izrazil, znani so le motorji, ki bodo na voljo, o nivojih opreme pa se ve le, da jih bo 6, podrobnosti o njih ter cene pa za javnost še niso znane. Kaj več pa lahko pove samo nekdo, ki je pri koritu, jaz žal nisem.
Don`t worry, be happy

Gjurisic ::

Preberi si članek v motoreviji.
Sem neki prebnral oceni pozabu, kero število omenjajo.
Naj bi bil cenejši od clio storia

dejvidlj ::

Glede cene sem zasledil le ceno za najbolj oskubljeno verzijo z najšibkejšim motorjem. Le-ta naj bi bila res nižja kot pri Cliu storia, samo storia nima GT verzije, le-ta bo pa gotovo dražja od najbolje opremljene različice Clia storia.
Don`t worry, be happy

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dejvidlj ()

tictac ::

vcer sm vidu twingota v RS izvedbi. matr je hud. sm se ni do konca narjen. je se v fazi nastajanja:))

danielka84 ::

Tule mate eno fletno reklamo za twingeca:
Twingo!

Glede na reklamo, avto ni sam za zenske>:D

borutz ::

za vse ki vas zanima GT varijanta
cena bo 11.300 €
ce je to veliko ali malo pa naj vsak presodi sam :D

lp

sidd ::

tole je pa poceni za gt varjanto...lahek avto, pa uber moč. No ja, smrt na 4 kolah za nevzgojene :D
no idea for signature
signed
I

'FireSTORM' ::

Mestni avto. Za vkakodnevno vožnjo po avtocesti pa se mi, ravno tako kot prejšnji model, ne zdi primeren.

strinjam
za po mestu je super avtoček
počiš ga kam koli...
sicer po avtocesti tudi gre
saj premore zakonski maksimum 130kmh :)

tole je pa poceni za gt varjanto...lahek avto, pa uber moč. No ja, smrt na 4 kolah za nevzgojene :D

Renault 5 GTT
nickname: Truga na potačih

P.S: Truga = lesena skrinja za pod rušo
Those penguins.... They sure aint normal....

Zgodovina sprememb…

aljazh ::

Če koga posebej zanima novi Twingo, si ga lahko ogleda pred hotelom Mons v Lj. Prihodnji teden se namreč začnejo preizkusne vožnje za novinarje, avti pa so AFAIK že tam.

Gjurisic ::

Neki o Twingu je v magu.

Jackal ::

Walking the way is something completely different than imagining the way.

sidd ::

Samo da ma avtek lasersko varjeno streho al kako je že to:)). Upam da bo tako dober ali vsaj bolši od enke!

Drugače pa vse takšne gt varjante so truga na kolesih, ja...vsaj za ljudi brez možganov :(.
no idea for signature
signed
I

Gjurisic ::

Ja to bo dobra promocija za Slovenijo,
ko bojo prišli novinrji in
za gospodrstvo če bo uspeh twinga dober.
Več, ko je različic boljše je se lahko bolje personaliraš z avtom.
Je kje kak cenik avtomobilov in opreme?

mitja_i ::

Novi fiat 500 (fičko) je dosti bolj lep in prijeten.

Gjurisic ::

Ja mogoče,
ampak mislim da bo avto na slovenskem trgu popularen
tako, kot je Clio, ker bo Slovenske izdelave.

Lery ::

Gjurisic ::

In zakaj?

Sami ::

Tale twingo se mi sploh ne dopade, res da je lepši od prvega, samo vseeno je avto za žensko populacijo, sploh si ne predstavljam sebe v njem...(bi me bilo sram:D ) Pa motorji so tudi nekam bolj leni 1.2 s turbino in vse skupaj da ven samo 100hp, jah Renault....

Če pa že hočete mini raketo, je pa seveda pravi odgovor Suzuki Swift GTi (89-95)....
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

z3ro ::

Je bil danes na našem dvorišču (od bratranca punca ima Renault prodajalno doma)... baje so kr dobri odzivi kupcev... tale ima dizelski motor-
65konjev... žre pa neverjetnih 3.2l/100km
sam meni ni kaj preveč všeč...

Gjurisic ::

In kaj/zakaj ti ni všeč?

DimmniBurek ::

Glede na to kak je bil stari, mi je ta prou ušeč.. Sicr ga nebi mel... Sam tko, je pa zanimiv avtek:D
There Is No Stronger Drug Than Reality

krneki0001 ::

Firestorm
Renault 5 GTT
nickname: Truga na potačih


Kolikokrat si vozil petko turbo, da lahko rečeš da je to truga na kolesih?


Sam sem s svojim turbakom naredil 420.000km brez nesreče, tko da očitno ni avto tok nevaren - bodo prej vozniki neumni, da se zaletavajo, letijo iz ceste in podobno.


Ali si ti tut eden izmed bedakov, ki ne zna vozit takega avta, pa potem daje ven take komentarje in pljuva po enem izmed odličnih in poceni športnih avtomobilov za 80ta leta?

Matek ::

Hja, nebivedu, ne vem, če ma tvoj komentar tu kaj zveze. Dejstvo je, da so eni avtomobili bolj varni, drugi pa manj. Omenjena petka na področju varnosti najbrž ne briljira najbolj, če to spariš z relativno močnim motorjem za tako majhen avto, dobiš slab rezultat. To, da se tebi ni nič zgodilo, ne pove ničesar. Lahko, da se kdo s samokolnico vozi okrog, pa se mu ni še nič zgodilo, a to ne pomeni, da je samokolnica varna.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

krneki0001 ::

Matek vsak avto je nevaren, a je še tok bolj nevaren, če ima idiota za volanom. Definitivno pa moraš petko turbo resnično obvladat da ga greš gonit, drugače se boš znašel na operacijski mizi ali še slabše 2 metra pod rušo.

In enako bo sedaj s twingom GT. Lahek avto, posledično zelo nestabilen ob napačnih reakcijah in bo z njim veliko nesreč, ker ljudje lahkega in močnega turbo motorja ne znajo krotit in ne znajo vozit teh zadev.

Največ nesreč je bilo pri petki turbo zaradi pospeškov, ko je človek pred ovinkom dal v prestavo nižje in avtu se je strgalo in definitvno bo s twingom enako.

Zgodovina sprememb…

DimmniBurek ::

Nebivedu: Največ nesreč je bilo pri petki turbo zaradi pospeškov, ko je človek pred ovinkom dal v prestavo nižje in avtu se je strgalo in definitvno bo s twingom enako.
Sam si si odgovoru od kje je nick truga na kolesih. Avto je hitr in težak za vozit. Easy as that. Kdo ga vozi je pa prav vseeno, še zmer gre ko smrt in še smer se "slabo" drži ceste...


Največ nesreč je bilo pri petki turbo zaradi pospeškov, ko je človek pred ovinkom dal v prestavo nižje in avtu se je strgalo in definitvno bo s twingom enako.

OK, kaj si pa tle napisal? Če nižaš se avtu strga le tolko kolkr mu pustiš da zrastejo obrati... Pospešuje pa ne glih... Vozim 111KM motro ki ima 200kg in vem kako je ko nižaš pred ovinkom... Obrati zrastejo na tistih 11k rpm alpa več, kolko češ pač in to je to... Kar se dogaja pol s zadnjo gumo je druga pesem, ko pridriftaš v ovinek(moj Gixxer pač ne premore anti-hopping sklopke)...

Sicer pa je ta tvoja teorija praktično za vsak avto ki ima par konjev več pod havbo... Kontradiktiraš sam sebi, se meni vidi tle...
There Is No Stronger Drug Than Reality

Azrael ::

@DimmniBurek:

Kar je napisal nebivedu drži.

Pri turbo petki se je v opisanem primeru namesto, da bi mašina pričakovano zavrla, je dobila še en, sicer kratkotrajen pospešek (ko je zagrabila turbina). Včasih dovolj, da je zmanjkalo metrov in zaropotalo.

Bug ali feature, ne vem.
Nekoč je bil Slo-tech.

DimmniBurek ::

Prvič čujem da se to lahko sploh zgodi...
There Is No Stronger Drug Than Reality

z3ro ::

GoranJurisic: newem navzadi je kr odsekan dol... pa naprej tud... newem pač mi ni lep

krneki0001 ::

Dimniburek.
Petka turbo deluje s turbino, ki začne šele po 2500 obratih filat dovolj pritiska, da se mašini trga.

Prvi primer;
Ti voziš v tretji na 2500 obratih, pred ovinkom pa prestaviš v nižjo prestavo(v drugo) in obrati se dvignejo na 3500, vklopi se turbina in avto dobesedno skoči naprej v ovinek. Če ga nisi znal umirit, si letel naravnos s ceste.

Drugi primer;
Voziš za kamionom v zavetrju par metrov od zadnjega dela in v peti prestavi na 2500 obratih z 90km/h. Velika večina ljudi je navajena da prestavi v tretjo (iz pete), da avto dobi obrate, potem pa zapeljejo na prehitevalni pas, prestavijo v četrto in že so mimo kamiona. V petki pa ko si prestavil iz pete v tretjo, so obrati skočili na 4500 obratov, turbina se je vklopila in ti si bil že tovornjaku v riti. Zato si moral v takih primerih prvo zapeljat na prehitevalni pas in šele potem pohodit gas do konca.

Ta avto res ni slab, samo imeti moraš dovolj izkušenj, probleme pa imajo večinoma vozniki, ki iz šibkejših avtomobilov prestopijo v turbo sfero, sploh neizkušeni, ki ponavadi kar prehitro končajo v jarku ali pa še kje drugje.

Veliko lažje je vozit 200KM BMW-ja, kot pa petko turbo.

DimmniBurek ::

Aha, zdaj vem kam ciljaš s tem "popizdjotom", čeprav še vedno mi je malo čudno ker nisem še slišal za noben turbo avto da bi delal te neumnosti... A nima waste gatea? Kolega je zdaj kupil Uno turbo, me prav zanima če tudi pri njemu to dela... Moj turbak(dizel:D ) ma števček za pritisk, pa pred ovinkom nič ne zraste, vsaj nism opazu da bi....


Sicer, pa če si naštel vse te stvari, kako lohk pol kurcaš unega ko je napisal da je truga na kolesih? Saj sam praviš da je
There Is No Stronger Drug Than Reality

krneki0001 ::

Noben od ostalih tako majhnih turbakov nima tako male teže in take pozicije na cesti - 125KM na tono teže.
Zame ni truga na kolesih, zame je to odličen poceni majhen športnik, je pa to truga za tiste, ki ne znajo vozit in obvladat takega avta.
Razlika med unotom turbo in petko turbo je ogromna. Uno ima injektorje in elektroniko, petka pa samo frgazer in vse mehansko. Waste gate-a petka turb one pozna. Tam gre direktno iz turbine pritisk skozi interkuler v frgazer, zato zadeva tako vleče.

Bojim pa se da bo twingo delal podobno in bo tudi označen kot truga na kolesih, ker 1200ccm in 100KM je kr huda varianta, podobno kot daihatsu charade 3 ventile 1000ccm in 100km - uglavnem so to majhni premočni avtomobili za večino ljudi.


Turbo dizel ima moč in navor, vendar je tudi teža avta mnogo večja in tudi elektronika krmili vse skupaj, tako da ni tako brutalnih pospeškov. Če pa to daš malo preprogramirat, se pa tudi na dizlu pospeški orenk poznajo.

Zgodovina sprememb…

Martin Krpan ::

100KM pa res ni nič posebnega saj bo ta Twingo tehtal +950 kg. Torej okrog 1KM na 10 kg mase avta. Za turbo motor 1200 ccm pa so se verjetno odločili samo zato ,ker ima pod vhavbo premalo prostora za 1400 ali 1600 ccm atmosferski motor ( že v Clio 2 gre na tesno).
Truga na kolesin je bil pa Suzuki Swift GTI -700 kg ( na Euro NCAP bi mogoče dobil 2 zvezdici)in 130KM ,povrh vsega po še brez airbagov .

nicksonn ::

Mislim da bo tale twingo GT ne bo tako neobvladljiv. V primerjavi s starejšimi raketicami je težji, ima polno elektronike za varnost ( čeprav esp še zaenkrat ne bo na voljo, baje še nekaj testirajo, ampak bo), 100 konjev pa tudi ni neka huda zaloga moč.

No, glede prostora pod haubo, noter so stlačili 1.5 dizel, tako da ni razlog da ne bi bilo prostora za kakšen večji bencinski motor. (za razliko od twinga I, ko je bil pa res na voljo samo 1.2). Tu se bolj za varčnost in vse bolj popularno ekološko zaveščenost. Mislim da bodo 1.4 motor postopoma umaknili, nadomestil ga bo TCE.

V kratkem grem na testno vožnjo, pa še potem malo pokomentiram.
x n!

dukenukem ::

notranjost z armaturko je tipično renault bednobedna :(

krneki0001 ::

nickson v twingota 1 se da stlačit 1.7 turbo od volvota in zadeva seka.

nicksonn ::

Evo,kot sem obljubil, bil sem na testni vožnji. Dobil sem različico GT.
Prvi vtis: avto sploh ni tako mehak. Sicer se res nisem vozil z novejšimi renaulti, ampak sedeži so dokaj čvrsti, bočni oprijem je povprečen. Motilo me je le previsoko sedenje. Sedež je sicer nastavljiv po višini, vendar niže ni šel. Notranje vzdušje je vredu, plastika je trda, a daje vtis kvalitete. Testnež je imel je tudi strešno okno. Notranjost je skoraj minimalistična, gumbov je le toliko, kot jih mora biti. Avtomatska klima ima rahlo čudno delovanje - za nastavit področje, verjetno bi moral bolj spoznati. Števec je tipično na digitalni, na sredini, zraven je pa prikazovalnik za radio (glasba v avtu je vredu, v predalu ima priključek za mp3, ali pa walkmana, ali ipod) in kontrolne lučke. Slednji je ob soncu malo slabše pregleden, hitrost pa se dobro vidi. Obratomer je nad volanom. Rdeče polje je na 5500:)

Mislim da je najboljša zadeva tega avta motor (1.2 TCE 74Kw). Mali avto dobro potegne. Že v nižjih vrtljajih ima relativno veliko navora (klanec pod 2000 obrati, gre). Vrti se dobro, sicer še ni bil "ulaufan", komaj 500km prevoženih. 100km/h je takoj notri. Ni pravega občutka, ker ne vidiš kako hitro se kazalec hitrosti premika:) Do 150 sem probal, več raje nisem, a bi še kar šlo. Sploh nisem imel občutka, da gre za turbinca, turbo luknje ni bilo zaslediti ,vleče zvezno, piskanja se ni slišalo. Aja, zvočna izolacija je zelo dobra. Škoda le, da ni potovalnega računalnika, zelo me je zanimalo, če res tako malo pije.

Drugo- menjalnik. Odličen. Nobenega zatikanja, kratki hodi, nobenih pripomb. Prestavno razmerje (nižje prestave) se mi zdi dokaj kratko.
Lega - super. Nisem pričakoval, da se tako majhen in lahek avto tako dobro drži ceste. Sicer je tole čisto subjektivno, ker sem dozdaj vozil le manjše in švohnejše avte, "vendar je kar prilepljen na cesto". Pri višjih hitrostih daje dober občutek stabilnosti.


Malce sem se razpisal, za tiste ki se vam ne da brati, na kratko:
Pohvala:
+ motor
+ menjalnik
+ lega
+ obilo prostora zadaj (na račun prtljažnika)

Graja:
- previsoko sedenje
- ni potovalnega računalnika
- ni prikaza temperature vode ali olja
- malo prostora za noge na sovoznikovi strani
- digitalni števec (pač, tradicija in hišna filozofija)
- oblika zadaj (subjektivno)


nebivedu - nisem vedel, verjamem pa da zadeva seka.
Sicer se mi tale twingec ni zdel taka raketa, kot se sprva zdi. Saj dobro potegne, ampak vsekakor pa ni truga na kolesih. Z R5 GTT nima kaj veliko skupnega, tisto je legenda
x n!

nanoleet ::

non-GT verzije so lene in se peljejo kot moped :)) , tisto o stabilnosti se nebi mogel strinjati - jaz je nisem občutil na sovoznikovem sedežu.

gredo 170kmh po klancu navzdol, o tem, koliko časa nabira to hitrost raje nebi govoril :)

roli ::

Jaz sem se danes malo peljal s to škatlo na štirih kolesih.Oče dela v revozu pa je dobil en primerek za poizkusit.

Avto je po obliki zunjanji sicer lep vendar ima not absolutno premalo prostora! Smo šli cela družina malo zaokrožit z njim in smo bili kot kake sardince! Zadaj pa ni popolnoma nič prostora.Že clio je veliko boljši.Avto ne potegne nikamor (sem se navajen peljati v (pelje kdo drug) BMWju serije 5 tako, da to ni ravno mnenje).Oče pa rad dela bedarije pa je na vsakem koncu pritisnil, da so gume škripale. Mislim, da je ta avto primeren le za tiste, ki res nimajo možnosti kupiti kaj večjega.

-----------------------------

No ja vsaj poizkusil sem ga.ampak sam ostajam pri novem BMWju serije 5 in staremu ford escort.Res pa je, da pri nas nimamo nikoli jajčkov, ker so absolutno premajhni.Jaz imam že v BMW5 premalo prostora (zadaj).Spredaj pa je OK.Tale škatla pa nima niti spredaj dosti prostora
http://www.r00li.com

Phoebus ::

no, andrej, tvoje mnenje seveda ne more šteti. Tudi jaz lahko pridem pa rečem kako je mali, kako se slabo drži ceste, kako nič ne potegne in kako nima nič opreme. Samo en problem je- da ne morem primerjat moje mašine s twingotom.

Twingo ima svojo ciljno skupino; tej skupini vsekakor ni ključno, ali se bo cela družina peljala komot za 14 dni na kampiranje, pa če ima avto pospeške pod 8 sekund in kako stabilen je pri višjih hitrostih. Ciljne skupine tudi nekako ne srbi za naluknjano usnje s hlajenjem in gretjem sedežev, za to ali je memory paket nastavljiv v vsaj 8 smereh in ali je v sedeže vgrajena zračna masaža, pa če je volan progresivni itd itd itd

Na cesti sem ga videl in izgleda všečno, malo me muči le cena, ki je za takega malčka (v primerjavi s cliotom / modusom naprimer) kar malo velika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Phoebus ()

Phoebus ::

Aja, pa še to:

"Že clio je mnogo boljši" (ko govoriš o prostoru).

Model moj, si kdaj slišal za razrede? Naj ti naštejem renaultove predstavnike osnovnih razredov:

Twingo (supermini), clio (nižji razred), megane (nižji srednji- golf klasa), laguna (višji srednji), vel satis (executive).

Torej je nekako pričakovati da bo clio večji, se ti ne zdi?

Z escortom torej primerjaj laguno (ki ga bo nascala), z bavarcem pa vel satisa (kjer je pa primerjava malo težka ker je VS usmerjen na komoditeto, 5 pa na 'ultimate driving experience').

[edit] ne vem kaj mi je da ne morem enega posta napisat brez ga N-krat popravit... Vročina >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Phoebus ()

roli ::

Seveda za njegovo ciljno publiko je avto OK.Prav tako se dobro drži ceste vendar je pač moje osebno mnenje, da je premajhen.Cena pa je nekje primerljiva z cliotom in clio je malo večji tako, da bi sam zagotovo vzel takega.Prav tako smo imeli Laguno dokler nismo letos jo prodali in kupili raje BMWja.Sicer je laguna bolj udobna za sedet nima pa gadgetov, ki jih ima BMW.Malo hecno je bilo parkirati avto brez parkirnih senzorjev:D .

Zato sam ne bom rekel, da je avto zanič vendar pa prostora pa ni kar je dejstvo.Za po mestu letat sem in tja pa je čisto OK.Pa tudi sedeže ima udobne (splošno pri Renaultu kar za BMW nikakor ne morem rečt)

---------------------------

Meli smo Seat Cordobo (to že doooolgo nazaj) Škodo Octavio, par yugotov, Renault laguno, Ford escort (tega imamo še danes - en star dizel, ki ima včasih probleme z vžiganjem>:D ).Najdlje smo imeli Škodo (celih 7 let in to je imelo že takrat ABS in ročno klimo),yugo je bil drugi avto,ford je bil nekajmesečna zamenjava za škodo (ko smo kupili laguno - prvič parkirni senzorji) vendar je ostal tu še danes.

--------------------------

Hočem pa povedati, da imamo pri nas radi velike in opremljene avtomoobile kot pa jajčke brez vsega.

--------------------------

Res pa je, da te oba avtomobila pripeljeta do željene destinacije. Razen pred kratkim, ko je BMW ostal v grabnu 8-O z lepim errorjem čez zaslone - fuel pump error>:D (avto je dizel) .Sicer pa sem jim rekel naj raje kupijo toyoto:D !
http://www.r00li.com

ivanuscha ::

@rolihandrej

Kwa bluziš. Marsikdo ma rad velike ter opremljene avte, pa nekak nima vsak 30k € za BMW-ja veš? Poleg tega je Twingo namenjen skorajda izključno mestni vožnji, kjer se znajde veliko bolje kot pa velike "krave". >:D Tko, da tvoja debata je povsem brezpredmetna. Tuki se pogovarjamo o Twingotu, primerjaš ga pa lahko edino z avti razreda supermini. OK?

Phoebus ::

Uh še en popravek, včeraj res ne vem kaj mi je bilo :-) Escort ni klasa lagune ampak megana :-) Drugo pa drži :-)

dejvidlj ::

No, včeraj sem vozil tole malo GT zverinico in moram reči, da je avto mali mestni cukerček. Najbolj navduši motor, ki res odlično potegne in pa menjalnik, katerega prestavna ročica ima kratke in natančne hode. Zanimiv je pedal sklopke, ki ima zelo kratek hod in je ravno prav trd za športno menjavanje prestav.
Sedeži so kul za to klaso avta, manjka pa ledvena opora. Položaj za volanom je za povprečnega voznika soliden, prav tako je precej prostora na ločenih zadnjih sedežih. Avto se zelo dobro drži ceste hkrati pa je solidno zvočno izoliran. Pelje se kot resen hkrati pa je zelo pregleden in verjetno najlažji za parkirat uporaben avtu na svetu. Motor, dober menjalnik in po občutku športen pedal sklopke najbolj izpopolnijo izkušnjo med vožnjo napram staremu twingu. Hkrati pa je med vožnjo vedno prisoten občutek, da voziš twinga, samo novejšega. Tu lahko Renaultu samo čestitam, da mu je odlično uspelo združiti staro z novim. Skratka gre za odličen mestni avto, ki ga lahko priporočim vsem, ki ne potrebujejo večjega vozila in imajo radi dinamično in sproščeno vožnjo. Videz ni vse, tudi občutek med vožnjo šteje, to in pa zavest, da voziš avto narejen v sloveniji, ki tudi po tujih testih sploh ni slab.
Don`t worry, be happy

ivanuscha ::

Verjmem da je tale GT verzija zelo fajn. Samo bi pa IMO morala biti precej cenejša, da bi avto postal bolj konkurenčen.

EDIT: typo.

Zgodovina sprememb…

dejvidlj ::

Hja, konkurenčen komu, večjim modelom? Ker konkurenčen napram drugim znamkam in modelom istega razreda je več kot dovolj. Ni pa poceni, če primerjaš, da za malenkost več denarja dobiš podobno opremljen za razred večji avto. Kdor pa ima rad male mestne avtomobile z živahnim in varčnim motorjem, ki ga je užitek vozit in enostavno parkirat v vsako luknjo, tem je pa namenjen twingo. Seveda je potrebno kar globoko seči v žep, a končno tudi konkurenca ni nič cenejša s to razliko, da tam dobiš še manj opreme in manj užitkarski motor.
Don`t worry, be happy

dejvidlj ::

Prej je nekdo omenjal, da so turbo motorji problematični pri prestavljanju navzdol, ker naj bi se zaradi nenadnega povišanja obratov vklopila turbina in posledično naj bi avto podivjal. Ne vem kako je bilo to pri R5 turbo, samo pri GT twingotu o teh težavah ni ne duha ne sluha. Verjetno za to pri twingiču poskrbi elektronika, ki je pri petki ni bilo sploh. Tako sem twingota vozil kot vsak drug avto brez turbine, le pri pritiskanju na gas je potrebno malo paziti, če želiš voziti brez sunkov, ker je mašinca tako živahna, da na momente že deluje malo živčno ob nepazljivi desni nogi. Vendar na živahen motorček se takoj navadiš, vsekakor bistveno prej kot, če z zmogljivejšega stroja presaltaš na šibkejšega. Dejansko je pri tem avtu najboljša stvar TCE motor.
Don`t worry, be happy

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dejvidlj ()

Lery ::



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri majhen avtomobil kupiti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17825202 (20137) Raindancer
»

Renault Modus (ali ekvivalent) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
536111 (4841) Unknown_001
»

Nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9213557 (10814) RedDrake
»

twingo vs clio

Oddelek: Loža
347400 (6042) guest #44
»

Renault Twingo-poraba bencina?

Oddelek: Loža
4712970 (11694) dejvidlj

Več podobnih tem