» »

Električni avto z najhitrejšim pospeškom na svetu

Električni avto z najhitrejšim pospeškom na svetu

1
2
3 4

Brane22 ::

einstein :P je izjavil:

vorantz je izjavil:

eh mlad si pa te je lahko navdušit :D


ja kaj pa vas starejše navduši? a ni to izjemen avto? kje si še videl take pospeške pri avtu? verjetno je za vas adrenalin samo glasen ropot :D predstavljaj si, kako te nalima na zic, pa še neslišno


V bistvu ni. Tip ni naredil nič več od tega, da je nametal skupaj konjko baterijo, krmilje in motorje.

Tudi jaz imam lahko meter dolgega, če si vdelam štil od metle.

Kar se zalimavanja na zic tiče, nanj te lahko zalima tudi recimo skok s tretjega štuka. Pravzaprav ta še bistveno bolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

energetik ::

einstein :P je izjavil:

pri izdelavi in uporabi električnega avtomobila se dosti manj onesnažuje, kot pri izdelavi in uporabi avtomobila z notr. zgorevanjem, da se ne bodo tebi najstnice režale...
In to si zdaj potegni...iz kje?
A misliš, da baker za navitja pada z neba? Veš koliko energije in emisij se sprosti pri proizvodnji silicija za elektroniko? Koliko svinjarije za proizvodnjo baterij?

če te kaj moti imaš tudi bolj čiste baterije, ne samo li-po oz. li-ion, potem imaš še celice, vetrnice, jedrsko elektrarno, če te moti onesnaženje, pa še vseeno el. avto manj onesnažuje. ne moreš reči, da s konstantnim kurjenjem bencina manj onesnažuješ, kot z izdelavo ene baterije.
Očitno še vedno ne dojameš, da moraš to baterijo filati in to izdatno. In da zato nekje kurijo premog.

einstein :P ::

@energetik

tak energetik pa še nisi slišal za naravne vire el. energije? in jedrsko energijo? pa HE? zakaj govoriš o navitjih in bakru, zakaj ne govoriš o dveh tonah železa za običajen avto? a tisti dve toni kar na drevesu zrasteta? pa kopanje nafte in onesnaževanje z njo. zakaj raje o tem kaj ne poveš, ne pa da samo blatiš el. avte? kurijo premog? - ja trenutno pa vsi kurijo nafto in bencin v avtu. iz kje si pa ti potegnil, da so običajni avti bolj ekološki?
STAY OUT OF MY TERRITORY!

first_line ::

http://www.thecarconnection.com/tips-ar...

To compare, the Toyota Prius involves $3.25 per mile in energy costs over its lifetime, according to CNW, while several full-size SUVs scored lower. A Dodge Viper involves only $2.18 in energy per mile over its lifetime. The Range Rover Sport costs $2.42, and the Cadillac Escalade costs $2.75.

einstein :P ::

in zdaj si se potrudil najti najvarčnejše možne avte na zgorevanje, ki pa jih na cesti najdeš le malo. raje poglej povprečje, recimo 8l/100km in izračunaj koliko pride. pa še vseeno električen avto stane 0.5€ na 100km.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

first_line ::

einstein :P je izjavil:

in zdaj si se potrudil najti najvarčnejše možne avte na zgorevanje, ki pa jih na cesti najdeš le malo. raje poglej povprečje, recimo 8l/100km in izračunaj koliko pride. pa še vseeno električen avto stane 0.5€ na 100km.


A si ti umsko zaostal? Dodge Viper?!? Terenci?!?

No, si vsaj pokazal kaj zmorejo vaši EKOfašistično oprani možgani.

7982884e ::

dej nehi se obnašat kot otrok zaboga. koga boli kita o tem koliko se onesnažuje okolje pri izdelavi. je pa dejstvo, da je zrak čistejši če so avti na štrom.

einstein :P ::

strani sploh nisem odprl, drugače pa, še vedno so el. avti varčnejši.

@7982884e

se strinjam, končno en pameten. :)
STAY OUT OF MY TERRITORY!

black ice ::

einstein :P je izjavil:

strani sploh nisem odprl, drugače pa, še vedno so el. avti varčnejši.

Seveda so, samo je prej potrebno pocukati starše za rokav naj izpljunejo nekaj vijoličnih bankovcev.

first_line ::

7982884e je izjavil:

dej nehi se obnašat kot otrok zaboga. koga boli kita o tem koliko se onesnažuje okolje pri izdelavi. je pa dejstvo, da je zrak čistejši če so avti na štrom.


Zheegec ::

7982884e je izjavil:

dej nehi se obnašat kot otrok zaboga. koga boli kita o tem koliko se onesnažuje okolje pri izdelavi. je pa dejstvo, da je zrak čistejši če so avti na štrom.

V Šoštanju vsekakor ne... Ko bodo pa povsod jedrske elektrarne in ko bodo povsod litijeve baterije se pa lahko začnemo pogovarjati... Dosedaj ni bilo ne enega ne drugega.

in zdaj si se potrudil najti najvarčnejše možne avte na zgorevanje, ki pa jih na cesti najdeš le malo. raje poglej povprečje, recimo 8l/100km in izračunaj koliko pride. pa še vseeno električen avto stane 0.5€ na 100km.

Dodge Viper ima porabo kar krepko preko 15l/100Km, Escalade tudi ni ravno veliko zadaj :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

einstein :P ::

black ice je izjavil:

einstein :P je izjavil:

strani sploh nisem odprl, drugače pa, še vedno so el. avti varčnejši.

Seveda so, samo je prej potrebno pocukati starše za rokav naj izpljunejo nekaj vijoličnih bankovcev.



če bi jih več ljudi kupovalo, bi se pocenili.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

einstein :P ::

"V Šoštanju vsekakor ne... Ko bodo pa povsod jedrske elektrarne in ko bodo povsod litijeve baterije se pa lahko začnemo pogovarjati... Dosedaj ni bilo ne enega ne drugega."

jah, JE tudi stanejo in baterije tudi, se zdi, da ima slovenija veliko denarja in da smo na dobri poti do česa takega? - s tako oblastjo že ne.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

black ice ::

Kamenček: Potem bi se podražila trošarina na elektriko + nekaj novih dajatev. Ne bom več komentiral, ker si s temi električnimi igračkami isti kot Jurček s kolesom.

einstein :P ::

Ne morem verjeti, kako se je tema razvila iz "el. avto z najhitrejšim pospeškom" na debato o tem, kako so eni avti bolj ekološki od drugih. :))
STAY OUT OF MY TERRITORY!

first_line ::

black ice je izjavil:

Kamenček: Potem bi se podražila trošarina na elektriko + nekaj novih dajatev. Ne bom več komentiral, ker si s temi električnimi igračkami isti kot Jurček s kolesom.


Fantki res pozabljajo da so trošarine tiste ki ogromno doprinesejo k ceni na km. Dokler se fura par avtkov na elektriko države niti ne zanima. V primeru da se prične to pojavljati množično bo pa en liter bencina tam tam z 'litrom' elektrike. Ali bi na koncu leta plačali po km, dosti bolj verjetno pa kar podražiti celoten štrom.
Pa EKO takse bo tudi treba uvesti pri vozilih na elektriko, konec koncev v svoji življenski dobi dosti bolj škodljivo uplivajo na okolje kot kak Golf 2. Da ne omenjam da Golf z 900.000km še vedno laufa, brez da bi moral zamanjati 9x (ne vem kaj bi bilo primerljivo baterijam pri električnem vozilu.)

Namig: poglejte vsaj kolikšne so zaloge litija na tej naši Zemljici in kje. Nato pa preverite kako so te državice eko osveščene...

7982884e ::

first_line je izjavil:

Fantki res pozabljajo da so trošarine tiste ki ogromno doprinesejo k ceni na km. Dokler se fura par avtkov na elektriko države niti ne zanima. V primeru da se prične to pojavljati množično bo pa en liter bencina tam tam z 'litrom' elektrike. Ali bi na koncu leta plačali po km, dosti bolj verjetno pa kar podražiti celoten štrom..

what. the. fuck.

torej ko se bodo avti na štrom razrasli, bo pa država štrom podražila več desetkrat? boli me kita za onesnaževanje zraka s strani elektrarn, večina ljudi v sloveniji ne diha šoštanjskega zraka (sicer pa sem mnenja, da bi morali zamenjat to staro metodo z jedrsko energijo) in poraba štroma se prvič ne bo toliko zvečala, da bi morali imet elektrarno v vsaki občini, drugič pa se ne bo zvečala čez noč, ampak bo uvajanje avtov na štrom trajalo par desetletij. do recimo 2020 bo pa tehnologija baterij že toliko izpopolnjena, da ne bo mogel noben naysayer več tumpat o superiornosti bencinarjev, ker bo izpadel smešen. če zmore tesla model s skoraj 500 kilometrov, ni vrag da jih čez deset let avti ne bi zmogli tisoč ali več, z obstojnimi mass produced baterijami, ki jih ni treba menjat na vsake par let.

k sreči se tega ljudje tipa elon musk zavedajo in taki so zadevo pripeljali iz praktično ničesar do recimo modela s.

energetik ::

Ja, na štrom boš potem dobil trošarino, katere velikost bo vsaj taka, kot se sedaj zbere pri naftnih derivatih. Kaj misliš, da se bo država kar tako odpovedala ogromni vsoti, ki jo dobi od trošarin na goriva?
Sicer ne vem, kako bodo ločili elektriko za gospodinjstva in za filanje, ampak po mojem bi lahko šlo za kakšne "pametne" vtičnice, ki ti bodo po polnenju izdale potrdilo o prejeti količini el. energije.
Ali pa bo plačevanje trošarin kar na prevožen kilometer glede na kakšen satelitski sistem.

darkolord ::

V vsakem primeru boš lahko doma pedaliral in si filal avto.

first_line ::

darkolord je izjavil:

V vsakem primeru boš lahko doma pedaliral in si filal avto.


Podobno kot sedaj smeš natočiti sončnično olje, a ne?

7982884e ::

tole s trošarinami sem prepričan, da ne bo nikamor prišlo, tudi če bi se kdo trudil za to. satelitsko cestninjenje že, ne pa kar satelitsko zaračunavanje za štrom ali pa posebni adapterji, ki merijo električno energijo ki je šla v polnjenje avta.

v ameriki nameravajo za avte na štrom v treh letih narest čezdržavno omrežje polnilnih postaj, med seboj oddaljenih največ par sto km, na katerih boš 'tankal' zastonj. poleg tega država plačuje velike vsote denarja tem podjetjem. jest ne vidim nobenega pokazatelja da bi šlo kaj v to smer, da se bo štrom za avte dodatno zaračunaval kot trošarine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

first_line ::

In kaj ima Amerika veze z EU pri trošarinah za gorivo? A res nisi sposoben dobiti podatka koliko pri nas država pobere pri vsakem litru benza? Če tega ne bo več, a misliš da bojo to gmoto € čudežno prišparali s tem da bojo sebi znižali plače?

Ma jaz imam seddaj pa res zadosti. Kar naprej vlečete neke argumente v prid električnim vozilom, katere pa lahko 100% zabiješ v 0,3s, ne da bi sploh rabil karkoli razmišljati, kaj šele uporabiti Google.

Ne vem kaj vam je tako težko razumeti da električni avti na baterije nimajo popolnoma nobenega smisla, razen za tragikomično šminkiranje EKOfašistov pred svojo čredo ovac.

-valvoline- ::

7982884e je izjavil:

first_line je izjavil:

Fantki res pozabljajo da so trošarine tiste ki ogromno doprinesejo k ceni na km. Dokler se fura par avtkov na elektriko države niti ne zanima. V primeru da se prične to pojavljati množično bo pa en liter bencina tam tam z 'litrom' elektrike. Ali bi na koncu leta plačali po km, dosti bolj verjetno pa kar podražiti celoten štrom..

what. the. fuck.

torej ko se bodo avti na štrom razrasli, bo pa država štrom podražila več desetkrat? boli me kita za onesnaževanje zraka s strani elektrarn, večina ljudi v sloveniji ne diha šoštanjskega zraka (sicer pa sem mnenja, da bi morali zamenjat to staro metodo z jedrsko energijo) in poraba štroma se prvič ne bo toliko zvečala, da bi morali imet elektrarno v vsaki občini, drugič pa se ne bo zvečala čez noč, ampak bo uvajanje avtov na štrom trajalo par desetletij. do recimo 2020 bo pa tehnologija baterij že toliko izpopolnjena, da ne bo mogel noben naysayer več tumpat o superiornosti bencinarjev, ker bo izpadel smešen. če zmore tesla model s skoraj 500 kilometrov, ni vrag da jih čez deset let avti ne bi zmogli tisoč ali več, z obstojnimi mass produced baterijami, ki jih ni treba menjat na vsake par let.

k sreči se tega ljudje tipa elon musk zavedajo in taki so zadevo pripeljali iz praktično ničesar do recimo modela s.

Težava ni glih v dometu,zame je 200km še sprejemljivo,problem je cena.EVji čeprav so močno subvencionirani pravtako tudi proizvodnja določenih njihovih sestavnih delov so absolutno predragi za navadnih smrtnikov. Pocenitev baterij ni mogoča,zdaj so na cenovnem dnu,lahko se le podražijo. Če ne bo kšnih konkretnih izboljšav na področju shranjevanja štroma EV nima ampak prav nobene prihodnosti,razen za marketinški modni dodatek. V naslednjih par desetletjih CNG je edina resna alternativa.

Zgodovina sprememb…

7982884e ::

first_line je izjavil:

In kaj ima Amerika veze z EU pri trošarinah za gorivo? A res nisi sposoben dobiti podatka koliko pri nas država pobere pri vsakem litru benza? Če tega ne bo več, a misliš da bojo to gmoto € čudežno prišparali s tem da bojo sebi znižali plače?

Ma jaz imam seddaj pa res zadosti. Kar naprej vlečete neke argumente v prid električnim vozilom, katere pa lahko 100% zabiješ v 0,3s, ne da bi sploh rabil karkoli razmišljati, kaj šele uporabiti Google.

Ne vem kaj vam je tako težko razumeti da električni avti na baterije nimajo popolnoma nobenega smisla, razen za tragikomično šminkiranje EKOfašistov pred svojo čredo ovac.
haha, in te argumente si zabil s čim že? s tem da si šel nabijat o tem, kako bi država uvedla trošarine na štrom oziroma podražila štrom za desetkrat oziroma na nek način ločevala štrom za avte in štrom za ostalo? s tem da nabijaš o nekih "ekofašistih" kar v tej temi nima čisto nobene veze? in pol seveda popolnoma neargumentirano zabiješ da "električni avti na baterije nimajo nobenega smisla", ker očitno si ti strokovnjak na tem področju, proizvajalci avtomobilov ki so pri avtih na štrom ubrali to taktiko pa nimajo pojma. baterija je baterija, tud vodikove gorivne celice so na svoj način baterija. ni važno, od kje štrom pride, važno je, da se na ta način da narest zelo proper avto, ki v marsikaterem pogledu bencinarje naščije.

da bodo pa baterije konkretno izboljšali v naslednjih letih pa ne dvomim. shranjevanje velike količine energije na majhnem prostoru je zelo pomemben evolucijski korak v razvoju tehnologije in iniciativa za to preprosto more bit.

edini ekofašist v tej temi si ti, ker nonstop nabijaš o onesnaževanju okolja zaradi proizvodnje baterij.

einstein :P ::

:) Sem zelo vesel, da jih je nekaj v tej temi končno tudi na moji strani kar se tiče električnih avtomobilov in da niso vsi proti meni. 8-O
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Magic1 ::

Fak pa pretekla prijava, napišeš in gre vse v nič.
V glavnem short: Kje dobit elektriko??? Omrežje?
Ne mi nabijat o nuklearki, ki jo nihče noče gradit, še manj pa imet v bližini(kljub temu, da so daleč najboljši vir el.).
Solar, Vetrna, HE zelo uplivajo na okolje pa še draga je elktrika iz njih.
Na koncu je zelo veliko elektrike iz premoga(že danes), nafte, plina... zelo EKO.
A se sploh kdo od zagovornikov zaveda za koliko bi morali zvečati proizvodnjo elektrike za električni vozni park?
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WarpedGone ::

Ja, neznatno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Seveda, vsako gospodinjstvo, ki sedaj kuri 1-2kW/h čez noč, bo kurilo vsaj 10kW/h. Zelo neznatno.
Magic

einstein :P ::

Ja, bencina in dizla pa ne bo več rabilo. ;)
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zheegec ::

Še več se ga bo rabilo kot sedaj, pač za proizvodnjo elektrike. Pa premoga. Ker na kaj drugega ravno ne kaže. Fuzija je še daleč stran, proti jedrski so vsi. Hidro so že gosto nasejane...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

Magic1
Seveda, vsako gospodinjstvo, ki sedaj kuri 1-2kW/h čez noč, bo kurilo vsaj 10kW/h. Zelo neznatno.

Tako kot vsako gospodinjstvo sedaj prevozi po 50km na dan in tako kot ima vsako gospodinjstvo en avto in tako kot bo imelo vsako gospodinjstvo kr tko na hitr električni avto.

Narobe 3x. Nehaj sanjat in se zbudi.
Zbogom in hvala za vse ribe

einstein :P ::

@alien

a boš meu generator doma al kaj? nimam pa nič proti jedrskim el., ker je že itak v Krškem.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zheegec ::

Lahko bi ga imel, pa bodo vsi proti če bi ga želel :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

einstein :P ::

zakaj bodo vsi proti, kot vidim je že zdaj večina proti električnim avtom? :8)
STAY OUT OF MY TERRITORY!

7982884e ::

model s ma v osnovni različici 40kWh baterijo, ki naj bi nesla 260 kilometrov. če recimo narediš 40 kilometrov dnevno, je to 6.15kWh na dan. če je moje fizikalno znanje kej vredno, je to enako kot imet dodatni računalnik moči 500W prižgan 12 ur dnevno.

jest ne vidim kako bi to preobremenilo omrežje.

einstein :P ::

7982884e je izjavil:

model s ma v osnovni različici 40kWh baterijo, ki naj bi nesla 260 kilometrov. če recimo narediš 40 kilometrov dnevno, je to 6.15kWh na dan. če je moje fizikalno znanje kej vredno, je to enako kot imet dodatni računalnik moči 500W prižgan 12 ur dnevno.

jest ne vidim kako bi to preobremenilo omrežje.


jaz tudi ne. sploh pa bi elektrarne brez težav zmogle še teh par vatov moči več.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Sami mojstri, iz kje bi že dobili tistih par zanemarljivih "vatov" elektike, če jo že zdaj kupujemo iz tujine? Vsi nekaj iz glave govorite pa ne veste ne od kje, ne kako proizvedene(%) elektrike imamo. Nuklearna in vsi "ekološki" viri ne zadostujejo nita blizu 50% trenutne porabe. Vse to stiskanje dodatne elektrike gre na račun plinskih in dizelskih turbin...
Pravtako se ne zavedate, da večinski del Evropskih državnih proračunov napolnijo prihodki od goriv. Večino držav bankrotira na hitro brez tega dohodka. Folk dejte se malo izobrazit preden ste na polno prepričani v svoj prav!
In spet so najbolj pametni tisti, ki kakšnih fizikalnih/elektrotehničnih predmentov niso videli kaj dosti. Energetik pa po vaše nima pojma, on je itak sam baterije meri...
Magic

einstein :P ::

Magic1 je izjavil:

Sami mojstri, iz kje bi že dobili tistih par zanemarljivih "vatov" elektike, če jo že zdaj kupujemo iz tujine? Vsi nekaj iz glave govorite pa ne veste ne od kje, ne kako proizvedene(%) elektrike imamo. Nuklearna in vsi "ekološki" viri ne zadostujejo nita blizu 50% trenutne porabe. Vse to stiskanje dodatne elektrike gre na račun plinskih in dizelskih turbin...
Pravtako se ne zavedate, da večinski del Evropskih državnih proračunov napolnijo prihodki od goriv. Večino držav bankrotira na hitro brez tega dohodka. Folk dejte se malo izobrazit preden ste na polno prepričani v svoj prav!
In spet so najbolj pametni tisti, ki kakšnih fizikalnih/elektrotehničnih predmentov niso videli kaj dosti. Energetik pa po vaše nima pojma, on je itak sam baterije meri...


In ti rad polniš državne proračune? :))
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Magic1 ::

Ah kje, saj gre denar le za plače poslancev...
(zakaj se prerekam z otrokom)
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

energetik ::

einstein :P je izjavil:

7982884e je izjavil:

model s ma v osnovni različici 40kWh baterijo, ki naj bi nesla 260 kilometrov. če recimo narediš 40 kilometrov dnevno, je to 6.15kWh na dan. če je moje fizikalno znanje kej vredno, je to enako kot imet dodatni računalnik moči 500W prižgan 12 ur dnevno.

jest ne vidim kako bi to preobremenilo omrežje.


jaz tudi ne. sploh pa bi elektrarne brez težav zmogle še teh par vatov moči več.
Daj prosim preberi temo o električnih avtih in ne sanjaj. Tam nekje boš našel tudi podatek o dodatni potrebni energiji, če bi vsi vozili na elektriko. Ne, ni "par vatov več". Nuklearka kot je NEK bi morala delati 24/7 samo za promet. Seveda moraš upoštevati še remonte in rezervo, torej rabiš ene 2 nuklearki 1GW.

Sploh pa ne bluzi, kako smo proti električarjem. Kot smo že 100x ugotovil, so zaenkrat predragi za to kar nudijo v primerjavi z ICE mašinami. Noben ni po defoltu proti, madonca sej nismo otroci da bi se kregali kdo je za in kdo proti.

vorantz ::

Po moje bi lahko zaprli to temo počasi
Je ena pointless električna tema dovolj

7982884e ::

Magic1 je izjavil:

Sami mojstri, iz kje bi že dobili tistih par zanemarljivih "vatov" elektike, če jo že zdaj kupujemo iz tujine? Vsi nekaj iz glave govorite pa ne veste ne od kje, ne kako proizvedene(%) elektrike imamo. Nuklearna in vsi "ekološki" viri ne zadostujejo nita blizu 50% trenutne porabe. Vse to stiskanje dodatne elektrike gre na račun plinskih in dizelskih turbin...
Pravtako se ne zavedate, da večinski del Evropskih državnih proračunov napolnijo prihodki od goriv. Večino držav bankrotira na hitro brez tega dohodka. Folk dejte se malo izobrazit preden ste na polno prepričani v svoj prav!
In spet so najbolj pametni tisti, ki kakšnih fizikalnih/elektrotehničnih predmentov niso videli kaj dosti. Energetik pa po vaše nima pojma, on je itak sam baterije meri...
čakej ti malo. če bi VSI, ki imajo svoj avtomobil in furajo v povprečju 40 km na dan (sem pa skoraj prepričan da večina avtomobilov po sloveniji dnevno v povprečju naredi precej manj), bi to dnevno na avto prišlo toliko kot pride vklop sušilnega stroja oz. spodobne klime za dve uri. če hrvatom poleti ne crkne omrežje zaradi klim, potem tud nam ne bo, če bi bili VSI avti na štrom.
kje bodo dobili denar od trošarine za gorivo, ni moj problem. noben mi ne bo rekel, da bo država zarad mene bankrotirala, če se bom namesto z avtom fural z biciklom ali z avtobusom, ker ne bom več mesečno dajal 100€ za bencin. pa to, da so trošarine na gorivo večinski del polnjenja proračuna je tud navadno nabijanje.

če bi država res zabredla v finančne težave zgolj zato, ker bi večina osebne transportacije v 20 letih presedlala na elektriko iz bencina in ne bi več mogla pobirati trošarin, potem je pa to skrajno nesposobna država in to ne bi bil problem avtov na štrom. in mislim da niti slovenija ni tako nesposobna.

poleg tega sem še zmeraj mnenja, da je to glede uvedbe trošarin na električne avte glede na to koliko prefurajo zgolj bluzenje v prazno. prvič bi bila javnost proti čemu takemu, drugič pa niti države same ne zgledajo kaj dosti, da bi se kej premikalo v to smer, če upoštevaš vse te subvencije na takšna vozila in vso to gonjo proti čistejšim virom energije.

vorantz ::

7982884e je izjavil:

prvič bi bila javnost proti čemu takemu,


Prosim te no :))
S trenutnimi trošarinami nas lupijo ko govedo pa kaj več kot bentenja po barih ni

WarpedGone ::

energetik:
Sploh pa ne bluzi, kako smo proti električarjem. Kot smo že 100x ugotovil, so zaenkrat predragi za to kar nudijo v primerjavi z ICE mašinami. Noben ni po defoltu proti, madonca sej nismo otroci da bi se kregali kdo je za in kdo proti.

Zakaj pa potem uporabljaš za lase prvilečeno in z bičem gonjeno idejo o "vseh"?
Zato ker tut ti veš, da realen delež EVje sploh ni noben poseben problem za omrežje sam ti to ne zgleda seksi?
In ker to ni problem, je treba pač nabijat kako je problem "če bi vsi".
Neč bat, le mirno spi in ne bluzi z "če bi vsi", ker ne bojo. Morda kakšna tretjina v kakšnih 10 do 15ih letih.
Zbogom in hvala za vse ribe

7982884e ::

Daj prosim preberi temo o električnih avtih in ne sanjaj. Tam nekje boš našel tudi podatek o dodatni potrebni energiji, če bi vsi vozili na elektriko. Ne, ni "par vatov več". Nuklearka kot je NEK bi morala delati 24/7 samo za promet. Seveda moraš upoštevati še remonte in rezervo, torej rabiš ene 2 nuklearki 1GW.
daj link do tega ker me res zanima. ker po moji logiki povprečen slovenski avtomobil dnevno naredi precej majhno število kilometrov, nekje v rangu pet kilovatnih ur oz. manj, če se orientiramo po bateriji modela s. pet kilovatnih ur dnevno na avto pa se mi ne zdi nekej, za kar bi rabili postavljat novo nuklearko.

potemtakem bi južnoevropske države v poletnih mesecih nucale vklop mnogo dodatnih elektrarn, ker čez dan laufajo klime (ki majo v glavnem moč nad tremi kilovati in laufajo dosti več kot eno uro)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

energetik ::

Vem da ne bojo vsi. Ampak sem odgovarjal Ajnštajnu, ki si to predstavlja nekako tako, da bi že jutri lahko vsi presedlali na EV, vatki bi pa kar od nekje pritekli. Samo večina bi morala biti za.

7982884e je izjavil:

daj link do tega ker me res zanima. ker po moji logiki povprečen slovenski avtomobil dnevno naredi precej majhno število kilometrov, nekje v rangu pet kilovatnih ur, če se orientiramo po bateriji modela s. pet kilovatnih ur dnevno na avto pa se mi ne zdi nekej, za kar bi rabili postavljat novo nuklearko.

potemtakem bi južnoevropske države v poletnih mesecih nucale vklop mnogo dodatnih elektrarn, ker čez dan laufajo klime (ki majo v glavnem moč nad tremi kilovati in laufajo dosti več kot eno uro)
Poišči temo "Električni avto prava stvar", ki ima na desetine strani.
Ne moreš to nekaj na pamet ugibati glede porabe elektrike, jaz sem šel računat iz statistike o porabi tekočih goriv v prometu in stvar izračunal. Moram pa priznati, da sem zraven štel še dizel za tovorni promet, ki verjetno nikoli ne prešel na popolnoma električne variante.
Ampak vseeno to ni "kot nekaj klim", ampak nekaj 100MW 24/7 proizvodnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

einstein :P ::

"Ah kje, saj gre denar le za plače poslancev..."

To skoraj v celoti drži.

Kar pa se porabe tiče: nobene elektrarne več nebi bilo treba postavit, prvič zato, ker za polnjenje ni nevemkakšne astronomske porabe in drugič, ker tudi nikakor nebi polnili vsi slovenci hkrati. Sploh pa kaj pa, če se zgodi, da vsi Slovenci na enkrat vklopimo pralne stroje in fene...? to se potem že nebi dobro končalo. Ravno tako je z avti. Ali pa ob novoletnih praznikih, ko se poraba el. energije močno poveča, kako pa da se takrat elektrarne ne "sesujejo"?
STAY OUT OF MY TERRITORY!

vorantz ::

einstein :P je izjavil:

ker tudi nikakor nebi polnili vsi slovenci hkrati.


kaj da ne?? ponoči bi polnli čisto vsi

einstein :P ::

@vorantz

zakaj pa? avto zdrži 200km in vsak dan recimo prevoziš 40km, zakaj bi potem polnil vsak dan?
STAY OUT OF MY TERRITORY!

dzinks63 ::

S kolišno močjo?, sedaj ko bo hladno prav tako lahko vklopijo električne radijatorje, kaloriferje ali klime za gretje (kateri imajo približno enako moč kot polnilci) vsi ki jih imajo, pa ne klecne električni sistem.
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

prihodnost avtov v naslednjih 10 letih (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
685643 (4100) b3D_950
»

Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27778859 (70783) AštiriL
»

Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
25571956 (60651) PredatorX
»

Prototip baterije, ki se napolni v pol minute (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
13131339 (26120) Redneck
»

Kako ravnati z litij-ionskimi baterijami (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6020143 (16770) MrStein

Več podobnih tem