» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
34 / 37
»»

BigWhale ::

Velik je blo govora o enem voice actingu in poudarka na animacijah in 3D modelih in tko naprej. :>

Netrunner ::

yep so že preko 250 mil in se ne čudim, saj folk prav nori ko so razprodaje. Zaposlenih je mislim da skoraj 500 v 3 ali 4 studijih po svetu. Izid še ni znan in še dolgo ne bo. O izidu se lahko govori šele ko preide v beto, kar pa pred 2022 sigurno ne bo.

Upajmo, da jim vsaj uspe naslednje leto izdati Squadron 42, kar pa ne verjamem dokler ne doživim.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ziga1990 ::

Mislim da bo zdele z 3.8 igra bolj zaživela, ker se naj bi intervali med izbrisi napredka podaljšali
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

BigWhale ::

Problem vecine Early Access iger je to, da se jih do izida ze navelicas. :>

Nagi Bator ::

BigWhale je izjavil:

Problem vecine Early Access iger je to, da se jih do izida ze navelicas. :>

Prav zaradi tega sem spremljanje razvoja SC-ja zmanjsal na minimum. Sploh nimam pojma kako dalec so ter na cem trenutno delajo.
Ko bo - bo. Sam bom pa pozitivno al pa negativno presenecen.

ABX ::

Jaz 1x na leto grem pogledat kaj so naredili.
Čakam patch 3.8 za naslednji izlet. Zgleda kar obetaven.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Netrunner ::

Mene še najbolj zanima "theatre of war".
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Netrunner ::

3.8 je pred vrati in prinaša kar nekaj konkretnih dodelav vrednih ogleda.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Netrunner ::



3.8 je vsekakor prelomnica in patch vreden testiranja
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Berserker ::

A so kaj izboljšali glede FPS?

Netrunner ::

Nevem, jaz nisem opazil bistvene razlike. Enkrat dela ok enkrat slabše :) Planet tech v4 je res fenomenalen. Novi microtech planet z slabim vremenom je zakon.

https://m.youtube.com/watch?v=_aCE7gxQO...
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

oo7 ::

Squadron 42: 2019 Visual Teaser

svecka ::

Sem pogledal posnetke za 3.8 patch...čudovito so naredili. Jaz sem igro dal na stran in bom počakal nekaj let da tole izdajo. Takrat upam da bo grafika ravno toliko zahtevna, da se bo dalo normalno igrat v VR.

Sam real world scale je pa fantastičen...svetovi so čudoviti, vreme noro. Če jim uspe narest tako podroben svet, bo to super. Upam da bodo dodali še unlanding gas planets, kjer bi se lahko recimo skril v atmosfero itd.

Edin wormhole mini game mi ni vsec. Mislim da so to mini igro naredili, da ne gledaš v loading screen?

Squadron 42 zgleda lepo... me pa ladje ful spominjajo na freespace 2.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: svecka ()

ziga1990 ::

No pri meni je 3.8.0 neigralen konstantno se mi igra sesuva in dobivam kar pogosto 30k napake sem preveril če je kaka datoteka poškodovana z vertify funkcijo in tudi po nasvetu iz Star Citizen foruma pobrisal User mapo pa ni bolje
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

Netrunner ::

Jaz se imel nekajkrat težave ko dvigala niso delovala takoj ko sem prišel v igro. Ko pa je delalo je načeloma delalo ok saj se mi je do sedaj strežnik samo enkrat usul. Res pa je, da nisem nikoli igral več kot cca pol ure na enkrat.

Pač... alpha.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ziga1990 ::

jaz pa sem igral po več ur na enkrat in pravim, da je bil pri meni 3.7.1 zelo stabilen v dveh tednih se mi je igra sesula 7 krat res pa da so bili tudi bugi ampak noben ni povzročal resnih težav med tem ko pa je 3.8.0 pri meni neigralen sesuva se parkrat na uro tako, da je ze 60% možnosti, da neboš dostave dokončal pa bugi so resno nadležni zgubil sem puško ko sem hotel uporabiti multitool pač res da je Alpha ampak 3.7.1 je bil igralen mogoče je bolje da počakam na 3.8.1
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Netrunner ::

Ja je treba imeti živce za trenutno stanje :) Pejdi na en sightseeing polet prek new babage in zaključi do naslednjega patcha.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

oo7 ::

Star Citizen Squadron 42: Actors in real life vs Characters

ziga1990 ::

samo za info ta mesec naj bi Carrack prišel v PU
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Tribal ::

O ja vsi ki ga imamo vemo :D

Pa tudi persistance prihaja v igro ( nič več resetiranja med patchi )

Ang3lo ::

To je prej slabo kot dobro xD. Ravno zadnjič sem se zataknil v neki jami, kjer sem iskal NPCja (ki ga seveda ni bilo) in povrhu vsega vedno dobim nek bounty brez razloga.

Tribal ::

Govorimo o denarju in nakupljenih stvareh. Kar se tiče respawna pa so dodali medical bed respawn. Pa zapol bodo dodali v 3.9.

ziga1990 ::

Ang3lo je izjavil:

To je prej slabo kot dobro xD. Ravno zadnjič sem se zataknil v neki jami, kjer sem iskal NPCja (ki ga seveda ni bilo) in povrhu vsega vedno dobim nek bounty brez razloga.


čaki ti si dejansko tipa iskal?

jaz grem v jame rudarit in vedno se zgubim in rabim kar nekaj časa da ven pridem:D
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Ang3lo ::

Ja misija je bila, kjer moraš najt enga tipa, ampak itak je zbugano in ga včasih ni. Pa včasih se vlak zatakne na postaji in ne moreš dol. Pa včasih se namesto tekstur prikažejo plavajoči štirikotniki, tako da hroščev na tone :o .

Poleg tega mi je čepenje v warpu dokaj dolgočasno, imam pa že raje trade lane iz Freelancerja. In tam vsaj nisi rabil iskat ta prave trgovine kot budala. Da ne omenjam da so mi ukradli panoramsko okno iz Aurore MR, kar je bila glavna atrakcija moje gajbice!

ziga1990 ::

hehe poznam misijo samo nikoli je dejansko nisem sel delat.

Sicer pa trenutno razmišljam ali bi svojega Caterpiller-ja upgradal v Argo Mole kaj menite?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

neocodexx ::

Žal nazadnje ko sem probal še vedno ni igralno. Sesuvanje niti ne toliko; bolj bugi. AI še vedno lagira, misije grejo hitro v kurac če 200% ne poznaš vseh workaroundov kaj točno narediti da se izogneš X, Y, Z, A, B in nešteto drugih bugov itd. Občasno še vedno zgine UI med quantum travel lmao. Vsakih par patchev namestim zadevo in si rečem - zdaj je pa sigurno že kaj boljše, pa nikoli ni. Za njihove pojme je to še vedno pre-alpha. Sigh.

Ja, pokrajine in ladje izgledajo čudovito, ampak ko poskusiš igrat... Ne vem no, če pogledaš kak podoben špil kot je npr. Rust, ima vse to že integrirano; survival mehanika/prehranjevanje, gradnja persistent baze v open worldu itd. Še Planetside 2 jih dohiteva, imajo že prve capital ship v groundside bitkah. Kje je še Star Citizen daleč da bo to sploh blizu igrabilnega, vse te druge špile pa lahko že danes gladko igraš SC pa ni nič drugega kot tech demo za grafiko - NE za igro, ker nimajo nobenega gameplay sistema niti enega spoliranega da bi lahko to predstavil kot delujoč koncept.

Eh, tukaj kurcam špil sam sem pa v njega že vložil preveč, ampak vse to v upanju da bo, da jim rata. Ker za vse to drugo kar sem naštel mi dol visi; ni to to, sanjam na veliko in sanjam o SC da bo nekega dne delal. Zaenkrat je pa čista depresija vsakič ko se loginam.

Če pa je slučajno res kdo za to, da se malo podružimo v špilu, sem za. Pišite na ZS pa se dobimo na discordu, in mogoče z malo prave družbe končno dobim spet malo volje za ta špil.

neocodexx ::

ziga1990 je izjavil:

hehe poznam misijo samo nikoli je dejansko nisem sel delat.

Sicer pa trenutno razmišljam ali bi svojega Caterpiller-ja upgradal v Argo Mole kaj menite?


Mole je sigurno zabaven za večjo skupino, sicer pa nimaš kaj zgubit če menjaš ladje levo in desno s store credit. Caterpillar je sigurno eden boljših money makerjev trenutno. Če nimaš nobenih drugih ladij bi jaz na tvojem mestu začasno pretvoril v Freelancer Max + Prospector, sta približno iste vrednosti. Še vedno lahko potem kasneje nazaj vzameš Caterpillarja, vsake 3 mesece dobiš en token ampak ne vem zakaj bi, v Freelancerja res dobiš veliko robe pa če še malo skombiniraš z miningom..

ziga1990 ::

Večji razlog za nadgradnjo Caterpillerja v Mole je, da si ena stran želi da bi z nadgradnjam prišel na Polaris ampak druga stran pa želi ostati na Caterpillerju, ker mi je ideja o njegovi modularnosti zelo zanimiva plus trenutno čez teden naberem aUEC za vikend pa najamem Prospectorja in grem rudarit ali pa se grem kot vedno zgubit v jame
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

neocodexx ::

A špilaš redno? Bi se mogoče pridružil... Glede Caterpillarja pa ne vem, se mi zdi Freelancer Max in kasneje Connie Taurus malo boljša investicija glede na razmerje SCU/cena, pa Freelancer je tudi dosti hitrejši in brani se lahko bolje. Saj vem da ni istega feelinga kot pri res MEGA tovornjaku, ampak še vedno.. :) isti razlog zakaj večino časa uporabljam Cutlass, 600i in Starfarer pa sta parkirana. S Cutlass je enostavno najhitrejše, in vse lahko opraviš; vsaj trenutno. Ali Polaris ali CP bi se pa zelo težko odločil, ampak v vsakem primeru lahko nadgradiš na Polaris (bolje prej kot kasneje) in takoj meltaš ter porabiš store credit za CP in še ostale ladje.

neocodexx ::

Ok, majhen update. Kljub vsem mojim negodovoanjem, sem včeraj dal še eno priložnost špilu in imel srečo, naletel na skupino zelo prijaznih in zelo resnih igralcev, po katerem izkušnja moram reči da je to bila ena najlepših gaming izkušnenj kar sem jih doživel. Ja, bugov je ogromno, in več kot 50% celega špila in celega časa porabljenega je bitka proti tem bugom, kar je res, ni besed da bi opisal kako v kurcu nestabilen je ta špil in poln problemov - ampak - če tole pošlihtajo, niti ne rabijo dodavati več veliko novega contenta - že samo to kar imajo sedaj, če bi delalo gladko, to je nekaj čisto drugega.

Toliko stvari je popolnoma magičnih v temu špilu, ki bojo vsakega sci-fi nerda naredile popolnoma mokrega, še posebej ko naletiš na skupino igralcev ki so jim izrazi kot starboard, aft, stern in bow popolnoma domači sredi multicrew bitke v 6-person bombniku/gunshipu in lepo opravljamo misije, vsak dela svojo nalogo, vsi popolnoma potrpežljivi in predani poslu - nikamor se ne mudi. Takšnega nivoja popolnoma posrečenega RPja in dobre, pozitivne volje do samega špila, da se nekaj doseže, še nisem nikjer videl.

Ker če tako pogledaš, tisti ko sploh igrajo ta buggy mess, morajo res imeti jeklene živce, ampak ni samo to. Špil sam ima ogromen potencial, in že zdaj ga dosega, motijo res samo te bugi in nedodelanost, ki me še kar resno skrbi, vendar si ne moreš pomagati da ne bi bil osupel, ker določene stvari so pa narejene tako v piko da ti kane solza v oko.

Lahko bi vse to argumentiral z dejstvom, da češ, saj vsak slab špil ali slabo fešto dobra družba naredi dobro - to je res, vendar konkretno *ta* špil - to kar Star Citizen predstavlja; ultimativni dream sandbox vsakega scifi nerda doživljati v živo; ko bo ta zadeva enkrat stabilna (upajmo); mislim.. meni je to edina gaming stvar o kateri res še sanjarim kot mali otrok, vse ostalo od gaminga je samo zabijanje časa, to je pa popolnoma nekaj drugega. Malo sem narahlo sanjaril zadnjih par let odkar so napovedali, in z velikim dvomom (in upanjem) spremljam to nesrečno razvijanje, v smislu saj to tak verjetno ne bom dočakal. Ne, se je zgodilo in to ravnokar. Na momente je bilo res skoraj tako dobro kot prvi seks.

Upam, da to dovolj pove, kako daleč je že trenutno špil in kako ogromen potencial ima. Samo pazite se bugov, ker to je še zelo zelo daleč od blizu spoliranega. Če je verjeti njihovim izjavam, bugi ostajajo, ker se jim ne splača jih sproti popravljat - se jih dobro zavedajo - ampak nima smisla, ker nonstop nekaj spreminjajo in kar boš popravil danes se bo mogoče spet pokvarilo čez par tednov, in dokler se špil ne prodaja kot končni produkt jim to ni prioriteta oz. ne morejo si privoščiti; to bi bilo kot metanje polena pred svoje noge. Kar je nam kot supporterjem, res težko razumeti; zakaj ne bi naredil bolj stabilno da bi folk lahk vsaj normalno igral in privabil svoje prijatelje? Ker jaz se vsakega bojim povabiti v to poplavo bugov in nestabilnosti. Ampak če bojo to res porihtali - za kar nimamo garancije - bo to res... Že dolgo nisem najdel špila ki bi me res pritegnil, ampak tole pa noro vleče. Odbijajo res samo te bugi, nič drugega. Ogromen potencial.

mailer ::

Špil je bil zastavljen tako glomazno, da se bo sesul sam vase. Na koncu pa vprašanje na koliko zastavljenih procentih razvoja sploh so. Pa še strojna oprema za špil bo tako draga, da bo bolj kot ne za bogate.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Kurzweil ::

mailer je izjavil:

Špil je bil zastavljen tako glomazno, da se bo sesul sam vase. Na koncu pa vprašanje na koliko zastavljenih procentih razvoja sploh so. Pa še strojna oprema za špil bo tako draga, da bo bolj kot ne za bogate.


Do takrat, ko bo tole finiširano, bo strojna oprema že dostopna vsem... kdo ve, mogoče celo zastarela...

Se spomnim, ko sem bil cel nahypan glede igre... minilo je že toliko časa, da sem dejansko pozabil koliko sem pledgal... vem pa, da od takrat nisem več pledgal nikoli, za nič več.

Ko bi se igra vsaj razvijala že par let in bi se šele potem oglasili, tako pa dejansko že od "day 1" gledamo tole.... glede na to, kaj ima vse za referenco Chris Roberts, je tole prava sramota, kam je stvar odpeljal... jaz verjamem, da je hotel samo dobro, ampak glede na to, koliko derarja je nabral, zna tole na konci izpasti kot največji fraud v zgodivini razvoja iger....

Škoda....

neocodexx ::

Dela cist gladko na ryzenu in 1080 ti na high ali very high. Problem so samo serverji, trenutno ne dohitevajo niti danasnji hardware, zakaj pa je temu tako in kako to mislijo izboljsat sem pa ze opisal na prejsnji strani. Trenutno je bolj problem server performance, kot pa tvoj rig.

Lokalno deluje cisto v redu ze zdaj. Pa vecina teh "bugov" sploh mi bugov ampak je kolcanje preobremenjenega serverja, ki povzroca vse mozne probleme, tako da se niti ne ubadajo s popravljanjem tega in zato zadeva ze od zacetka laufa kot eno sranje, to je edina, res edina skrb ce bojo to sploh kdaj postimali kot se spodobi. Ce bi ze samo to zdaj postimali da dela vse gladko, bi to ze dosti blizje releasu blo ampak imajo druge nacrte, kak ne bos pol v dvomih bil.

Ang3lo ::

Meni dela na high (ne vem če so sploh razlike med nastavitvami), 40-50 FPS na Ryzen 3600x, RX 580 8GB in 16GB RAM 3200MHz. Včasih malo štekne pač, tako kot pri vseh MMOjih z veliko igralci. Ne vem če sploh obstaja omrežna infrastruktura sposobna brezhibno poganjati "high-fidelity" igro tipa SC.

Večji problem trenutno je slab vmesnik - še posebej zvezdna karta, kjer se komaj kaj vidi - in rahlo brezvezen "game loop". Da se že početi nekaj, ampak zaslužki so majhni in že rentanje ladij je grind, kaj šele nakup. Jaz bi najraje odkrival zanimiva osončja in streljal vesoljce, pa ima v tej smeri Freelancer še vedno dosti več za ponudit kot SC.

Najbolj žalostno je da so že 2012 imeli napisanega ogromno dobrega lora, na tone concept arta in druge robe, pa je zaradi Robertsovega mentalnega perfekcionizma še vedno zelo malo tega v sami igri. Kljub temu me včasih vleče v špil "kaj pa če bi probal še to in to", samo potem se spomnim da bom itak pol časa sedel v warpu in se druge pol ukvarjal s čudaškimi bugi. Če nimajo ravno SQ42 za vogalom, je tole res polomija.

neocodexx ::

Si kar dobro povedal ja. Zvezdna karta mi gre od vsega še najbolj na K. Dam zato vedno pilotirati moje ladje komu drugemu, ker se mi res ne da s karto jebat. Lahk vsaj fajn iz tretje osebe opazuješ vse skupaj, po moje je to pri večjih ladjah še boljša izkušnja kot se ubadati s šofiranjem teh.

Ne glede na to koliko contenta ali kakšen gameplay loop je, pa mislim da bo ta igra vedno imela dober del svojih privržencev ki bojo kljub temu igrali, ker je to točno tisto kar ti je zanimivo, pa mislim da ni to samo zaradi sunk cost fallacy. Enim je res tako zelo všeč (tudi tistim ko niso whali), ne glede na vse. To sem šele potem začel opažat ko srečaš v igri folk in se pogovarjaš z njimi, vidiš da so še veliko bolj zagreti kljub vsem problemom, tk da mi vsaj to daje nekaj upanja da stvar ne bo zamrla.

Ang3lo ::

Aja, pa zanimivo je to, da so ladje od samega začetka razvoja super. Že odkar so naredili hangar modul, se je dalo sprehajat po njih in odkrivat različne detajle in je bila to lastna igra v malem. To je recimo nekaj kar mi manjka v Elite Dangerous, pa bi blo v "super cruise" načinu res dobro, ker tam transport po sončnem sistemu ni samo dolgočasen tunel kot pri SC.

BigWhale ::

Ang3lo je izjavil:

Aja, pa zanimivo je to, da so ladje od samega začetka razvoja super. Že odkar so naredili hangar modul, se je dalo sprehajat po njih in odkrivat različne detajle in je bila to lastna igra v malem. To je recimo nekaj kar mi manjka v Elite Dangerous, pa bi blo v "super cruise" načinu res dobro, ker tam transport po sončnem sistemu ni samo dolgočasen tunel kot pri SC.


A ni blo receno, da bo potovanje v SC zlo seamless brez kakrsnihkoli prehodov in ne bo dolgocasno? :) Drugace sem pa tudi jaz pri ED vcasih mal pogresal moznost, da bi stopil ven iz ladje in si pretegnil noge. Pri EVE Online se je o 'walking in stations' dolgo dolgo casa govorilo, potem se je pa nehal o tem govoriti.

Enostavno je to nekaj kar je resnicno tezko vkljuciti v spreadsheet simulator ali pa space combat sim. Pri EVE so enostavno ugotovili, da ni neke dodane vrednosti v tem in v samo igro ne bi prineslo nic kar bi ljudje pogresali. Je pa Star Trek Online ti dve reci kar lepo skupaj sparil in lahko deluje povsem ok.

ziga1990 ::

Carrack prišel v PTU
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Netrunner ::

ziga1990 je izjavil:

Carrack prišel v PTU

Samo da se že enkrat konča ta carrack manija ker samo še o tem se govori :)

Mene pri SC najbolj skrbi model ki ga bodo imeli po tem ko igra izide. Ne verjamem, da prodaje UEC in skinov bo prinesla dovolj za mesečne stroške. Rešitev vidim samo v naročniškem modelu, katerega pa trdijo da ne bo. Bomo videli :) Upam da bodo speljali ok.

Drugače pa je jasno kot beli dan, da je igra še v alpha verziji in posledično polna bug-ov vendar kljub temu se da lepo zamotiti.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Snegec ::

Sej Walking-in-Stations v EVE Online je bil zrealiziran. Od Pod-a do dnevne sobe s kavčem in TV-jem si se lahko sprehodil in celo usedel ;)

Ne vem, če imam prostor na disku za ta špil. Bi moral ARK:SE pobrisat prej ;)
Lahko kdo od trenutnih igralcev pogleda, koliko mu špil zasede na disku? (In ne, nimam 100+ optike)
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Tribal ::

Trenutno je SC folder 56GB.

Snegec ::

Aha, no sej potem pa še ni tako zelo veliko. ARK:SE (Ragnarok, Valguero, TheIsland, Extinction in Aberration) je 172GB ;)
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

oo7 ::

Star Citizen: Alpha 3.9 - Locked Up & Loaded

ziga1990 ::

sem danes probal 3.9 in je kar vsečno posebi Microtech in njegove lune so zelo zanimive ker moraš pazit na temperature
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Netrunner ::

Temperaturne razmere so zakon, hrana in pijača ki so jo dodali pa je kar nekaj.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ziga1990 ::

Netrunner je izjavil:

Temperaturne razmere so zakon, hrana in pijača ki so jo dodali pa je kar nekaj.


Pri hrani in pijači me edino moti to da procenti prepočasi padajo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

BigWhale ::

Dodali so nujno prehranjevanje v igri? Tacga MMOja ne bo noben maral. :>

ziga1990 ::

^^ Sodeč po Star Citizen-ovem forumu so igralci sprejeli hrano in Pijačo kar dobro sicer rabi malo popravkov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

BigWhale ::

Na forumih so zdaj v glavnem samo navdusenci. :)

ziga1990 ::

ja posebno ker je 3.9 tako nestabilna verzija
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
««
34 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22538511 (1727) oo7
»

Everspace

Oddelek: Igre
152315 (459) Izi
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13128830 (7387) jamiroq
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727140595 (105103) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2816695 (13362) Tr0n

Več podobnih tem