» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
28 / 37
»»

Tribal ::

Pa zakaj se tolk trudiš shitšerat v tej temi? Igra te ne zanima, zate je propadel projekt že zdavnaj... Res kaj te žene?

Truga ::

Komedija. A ti nic ne spremljas, kaj se dogaja okol projekta? Zadeva je nonstop komedija.

Truga ::

Naprimer, par reci od danes zjutraj:

Pa jasno,

Tisti parkplac kjer pise chris je ponavadi zaseden z limited edition ($500k+) porschejem 911. Sem sigurn da so backerji zelo ponosni, da so kupili tak prestizen avto. Med tem, ko se on ukvarja z mocapom, pa playerji downloadajo game state iz serverjev ze pri 200kB/s (in z vsakim patchom gre se malo visje). Ne, to ni typo, vec kot 1GB na uro zloada igra, samo preko komunikacije s serverji, da lahko igras multiplayer, lmfao

Also,

Seljak ::

:))

EmmeX ::

Sicer sem si rekel, da bom počakal do izida, ampak me je zamikalo poskusit kako SC izgleda.
Iskreno povedano nism pričakoval kaj dosti contenta, vseeno pa sem si predstavljal kakšno malenkost več :)
Kolikor sem uspel do sedaj ugotoviti imaš v PU na voljo port olisar, nekaj planetov z manjšimi postojankami in nekaj vrst misij ? Je to trenutno vse ?

Cargo misije mi z auroro ne uspe naredit skoraj nobene, tudi če po vseh mukah uspem tovor spravit v ladjo, mi potem ladja zmrzne, ali gre narobe kaj drugega...
Ima kdo kakšen uporaben tip, na splošno ? Menjava ladij, kolikor razumem je trenutno možno samo z $$$, ali rent (arena commander) ?

Drugače se mi celoten projekt zdi zanimiv in resno upam, da jim uspe zadevo izpeljat.

Lp

Netrunner ::

Da se ne bom ponavljal...

Netrunner je izjavil:

... dejstvo je to, da vsaka stvar ki zraste čez mejo normalnega dobi svoje fanatične podpornike in seveda tudi sovražnike oz. tiste ki delajo na temu da bi vse propadlo. To ne mislim samo za SC ali CIG ampak na splošno. Tisti ki doseže nekaj izven povprečja bo tarča kritikov tako ali drugače.


Netrunner je izjavil:


V bistvu tisti troll in njemu podobni izgubljajo svoj čas da skušajo na tak ali drugačen način narediti vse na temu da bi projekt propadel. To pove o njih samo eno in to je "foušija ali zavist". Kdo pri zdravi pameti bi to počel če bi imel vse porihtano v življenu?


Drugi citat še posebaj velja.

Netrunner ::

EmmeX je izjavil:


Kolikor sem uspel do sedaj ugotoviti imaš v PU na voljo port olisar, nekaj planetov z manjšimi postojankami in nekaj vrst misij ? Je to trenutno vse ?


Tako je, en sistem z par lunami (ne planeti) na katerih so postojanke in razne misije.

EmmeX je izjavil:


Cargo misije mi z auroro ne uspe naredit skoraj nobene, tudi če po vseh mukah uspem tovor spravit v ladjo, mi potem ladja zmrzne, ali gre narobe kaj drugega...

Bugi pač ... odvisno kako naletiš na zasedenost serverja. Kakšenkrat lahko veselo trguješ kako uro ali dve brez težav, drugič pa ti ne bo uspelo narediti niti ene vožnje.

EmmeX je izjavil:


Ima kdo kakšen uporaben tip, na splošno ? Menjava ladij, kolikor razumem je trenutno možno samo z $$$, ali rent (arena commander) ?


Ja, edino rent je mogoč trenutno, vsaj kar vem. Če se ne motim bo z naslednjim patchom prišlo, da boš lahko kupoval tudi ladje z ingame denarjem. Kak predlog naj ti da kdo drugi, ker jaz če igram, igram večinoma samo areno commander.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

BigWhale ::

EmmeX je izjavil:

tudi če po vseh mukah uspem tovor spravit v ladjo, mi potem ladja zmrzne


To je realizem. V vesolju je mrzlo in edina stvar, k jo ladja lahko nardi, je to, da zmrzne. :>

Truga ::

Netrunner je izjavil:

Da se ne bom ponavljal...

Netrunner je izjavil:

... dejstvo je to, da vsaka stvar ki zraste čez mejo normalnega dobi svoje fanatične podpornike in seveda tudi sovražnike oz. tiste ki delajo na temu da bi vse propadlo. To ne mislim samo za SC ali CIG ampak na splošno. Tisti ki doseže nekaj izven povprečja bo tarča kritikov tako ali drugače.


Hec je predvsem v tem, da edini ki delajo na tem da bi zadeva propadla so CIG management.

Netrunner ::

@EmmeX => Priporočam ti, da si pogledaš kak video na youtube saj tam boš dobil še največ uporabnih informacij. Je kar nekaj dobrih kanalov kjer ti pokažejo in svetujejo kako in kaj.

oo7 ::

Star Citizen raised more money than every other video game on Kickstarter combined in 2017

By a factor of two, and for the second year in a row

https://www.polygon.com/2018/1/3/168456...

BigWhale ::

Zdej vemo, da dnar ni vse. ;>

J3nc ::

Včeraj sem si prvič po izidu 3.0 vzel čas in probal dejansko "igrat" SC. Po izidu 3.0 sem se sicer parkrat prijavil poletel proti lunam in na hitro malo raziskal.

Včeraj pa sem dejansko neprekinjeno igral 3 ure in nisem doživel nobenega večjega problema ki bi mi kvaril izkušnjo. FPS counter sicer nisem imel prižgan ampak je bil občutek da vse skupaj teče pri 30+ fps.

Moram reči da sem užival in ko je ura odbila 1 čež pol noč sem se šele zavedal da so minile 3. ure.

Kljub vsem težavam ki jih projekt doživlja mislim da so na dobri poti!

Tribal ::

J3nc je izjavil:

Včeraj sem si prvič po izidu 3.0 vzel čas in probal dejansko "igrat" SC. Po izidu 3.0 sem se sicer parkrat prijavil poletel proti lunam in na hitro malo raziskal.

Včeraj pa sem dejansko neprekinjeno igral 3 ure in nisem doživel nobenega večjega problema ki bi mi kvaril izkušnjo. FPS counter sicer nisem imel prižgan ampak je bil občutek da vse skupaj teče pri 30+ fps.

Moram reči da sem užival in ko je ura odbila 1 čež pol noč sem se šele zavedal da so minile 3. ure.

Kljub vsem težavam ki jih projekt doživlja mislim da so na dobri poti!

Končno nekdo normalen, ki dejansko proba preden komentira, ne pa tako kot ostale cvetke v tej temi.

Truga ::

Jaz mam pomoje vec ur v igri kot vsi ostali v te temi skupaj, ampak pustmo zdaj to

Vanadium ::

Truga je izjavil:




Hehe slika me spominja na film They live :))

Netrunner ::

Truga je izjavil:

Jaz mam pomoje vec ur v igri kot vsi ostali v te temi skupaj, ampak pustmo zdaj to


Kaj nisi že kar nekaj časa nazaj napisal da si vzel refund?

J3nc ::

Truga je izjavil:

Jaz mam pomoje vec ur v igri kot vsi ostali v te temi skupaj, ampak pustmo zdaj to


OH MY, you just called it a game!

Truga ::

Shit, zdaj ste me pa dobili. Unicen sem

Netrunner je izjavil:

Kaj nisi že kar nekaj časa nazaj napisal da si vzel refund?

Ja, saj ze takrat sem mel vec ur. Moj problem je, star citizen pitch je tocno to kar jaz iscem v igri, ampak zal so zamudili vlak:

1. Vecina backerjev je ze davno obupala, rednih igralcev je glih ene 15. To je cisto premalo za tako igro, in ne, vecina se ob launchu ne bo vrnila, ce igra ne bo popolna in imela vseh featurjev. Hype za igro je zunaj majhnega kroga fenov mrtev.

2. Zdaj je kup razlicnih vesolskih simulacij na trgu, leta 2012 je bil SPACESIM OMG big news, danes je to "ah, se en". Najvecja sta elite in eve, pol mamo pa se kup manjsih offline izkusenj, naprimer house of dying sun, overload pride vsak cas, itd.

3. Ne znajo zrihtat serverjev. Cim nekdo spawna ladjo polno cargota vsem na serverju pade fps na 5 in ostane tam. Cim je vec kot 10 folka z ladjami na serverju pade fps na <15 in ostane tam. Reminder: to naj bi bil MMO. Za FPS popravljajo iscejo izgovore ze 3 leta, premaknilo se ni pa nic.

in 4. med 2.0 in 3.0 je razlika v featurjih minimalna. Od decembra 2015 pa do danes dodane funkcionalnosti: Planet landings, cargo.
Ce rabijo 2 leti za 2 tako osnovne reci, koliko casa bojo porabili da uredijo ekonomijo, ki so jo obljubili, in vse kar spada zraven? Letos mining, cez 2 leti crafting, cez 3 leta trading, cez 4 leta ekonomija? Takrat bo leto 2022... Ne se zezat.

Netrunner ::

1. večina? Zakaj pa pa potem zaslužijo vsak sale kak miljonček ali dva brez težav ? Kdo to kupuje čene backerji ?
2. se strinjam, zato se bo moral SC toliko bolj potrudit da bo nekaj več kot so ostali
3. prej ali slej bodo že morali zrihtat če bodo hoteli izdati igro. Za to bo čas v beti
4. niti niso tako minimalni, vsekakor manj kot bi si želeli vendar dovolj da se folk zabava

Se pravi 3.0 sploh še nisi igral oz. testiral ?

J3nc ::

Truga je izjavil:

Shit, zdaj ste me pa dobili. Unicen sem

Netrunner je izjavil:

Kaj nisi že kar nekaj časa nazaj napisal da si vzel refund?

Ja, saj ze takrat sem mel vec ur. Moj problem je, star citizen pitch je tocno to kar jaz iscem v igri, ampak zal so zamudili vlak:

1. Vecina backerjev je ze davno obupala, rednih igralcev je glih ene 15. To je cisto premalo za tako igro, in ne, vecina se ob launchu ne bo vrnila, ce igra ne bo popolna in imela vseh featurjev. Hype za igro je zunaj majhnega kroga fenov mrtev.

2. Zdaj je kup razlicnih vesolskih simulacij na trgu, leta 2012 je bil SPACESIM OMG big news, danes je to "ah, se en". Najvecja sta elite in eve, pol mamo pa se kup manjsih offline izkusenj, naprimer house of dying sun, overload pride vsak cas, itd.

3. Ne znajo zrihtat serverjev. Cim nekdo spawna ladjo polno cargota vsem na serverju pade fps na 5 in ostane tam. Cim je vec kot 10 folka z ladjami na serverju pade fps na <15 in ostane tam. Reminder: to naj bi bil MMO. Za FPS popravljajo iscejo izgovore ze 3 leta, premaknilo se ni pa nic.

in 4. med 2.0 in 3.0 je razlika v featurjih minimalna. Od decembra 2015 pa do danes dodane funkcionalnosti: Planet landings, cargo.
Ce rabijo 2 leti za 2 tako osnovne reci, koliko casa bojo porabili da uredijo ekonomijo, ki so jo obljubili, in vse kar spada zraven? Letos mining, cez 2 leti crafting, cez 3 leta trading, cez 4 leta ekonomija? Takrat bo leto 2022... Ne se zezat.


1. Tvoje domneve prve točke ti spodbijajo vso kredibilnost. BTW nobena igra ni popolna in vedno se po izidu dodajajo nove funkcionalnosti.
2. En kup MMO FPS space sim? Eve je excel simulator, ED je ql tuki nimam komentarja, NMS je še kr vre... house of dying sun nism spremljal ampak konc koncev je samo space flight shooter, overload...
3. Jaz sem predvčerajšnem spawnal ladjo polno vodika, ni bilo nobenega očitnega fps dropa, na vzletnih ploščadih je bilo par ladij in okoli olisarja jih je par letel.
4. Če res stojiš za svojim komentarjom 4. točke, bi rekel da tvoje preziranje projekta preprečuje razumno razmišljanje in logično analiziranje informacij ki so ti na voljo.

Starcitizen burn out is a thing, take a break.

Truga ::

J3nc ::

Truga je izjavil:

Aham. https://www.reddit.com/r/starcitizen/co...


Sem videl, pa sigurno je še 0 kolk takih situacij, work in progress, alpha state, sej boš dojel. Prvi teden po izidu 3.0 se meni ni zdel igralen v zadnjih 3 dneh sem pa odigral slabih 10h. FPS 30ish s padci tudi na 5 ampak povprečno je 29fps. Tudi chat dela normalno glede na to da sem se brez problema pogovarjal z ostalimi igralci in se dogovoril da me je eden od njih zapeljal do GrimHex.

Sem pa naletel na naslednje buge v zadnjih 10. urah igranja:
-spawn ladij brez opreme (claimas ladjo in ponavadi pomaga)
-ladnja no mora vzleteti (dvigneš se ven iz pilotskega sedeža in se ponovno usedeš)
-pingpong ball efect ^.^
-med letom sem se sprehajal po ladji in iznenanda umrl
-med EVA se karakter zatakne v vesolju

Netrunner ::

BigWhale ::

J3nc je izjavil:

-med EVA se karakter zatakne v vesolju


Caught in the fabric of space and time! :D

Drugace pa ja, tud men se zdi, da je Star Citizen zamudil hype trga, ki je trajal do kaksni dve leti nazaj.

J3nc ::

Nevem no, v mojih krogih so se kolegi šele pred kratkim vsaj malo začeli zanimat za SC, v družbi sem edini ki že od KS spremlja projekt. Izjema je en prijatelj, ki je sicer pledgal med KS kampanijo ne spremlja pa dogajanja in tudi pravi, da ga zanima samo končni izdelek na katerega pa je pripravljen čakati kolikor bo treba da bo lahko izšel primerno spoliran. Eni smo očitno bolj potrpežljivi kot drugi.

P.S.
Hype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J3nc ()

Netrunner ::

Igralcev se ne bo manjkalo, ni za skrbeti. Hype gor ali dol, ko bo enkrat zadeva končana in dejansko igrabilna bodo vsi oz. večina sci-fi fanov migrirala gor. Kako se bo na dolgi rok obneslo bo pa odvisno os same igre in politike CIG.

Netrunner ::

Nova spletna stran je na voljo na kateri so objavili roadmap. Da vidimo koliko in kaj jim bo uspelo narediti po načrtu. Dokler se kaj iz Q1 ne bo preselilo v Q4 bo še ok :)

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

Igralcev se ne bo manjkalo, ni za skrbeti. Hype gor ali dol, ko bo enkrat zadeva končana in dejansko igrabilna bodo vsi oz. večina sci-fi fanov migrirala gor. Kako se bo na dolgi rok obneslo bo pa odvisno os same igre in politike CIG.


Jaz sem vceraj spucal pisarno in spakiral HOTAS sistem. Pobrisal prah, spucal vse skupaj in spravil v skatlo. Mal ze razmisljam, ce bi prodal vse skupaj. :D

Netrunner ::

Če boš prodajal mi sporoči saj poznam dva potencialna kupca.

oo7 ::

Netrunner je izjavil:




Zgleda zelo dobro ampak alpha 3.0 ? Kdaj bo pa beta ?

Netrunner ::

oo7 je izjavil:

Zgleda zelo dobro ampak alpha 3.0 ? Kdaj bo pa beta ?


To tudi mene zelo zanima. Po moje bete ni za pričakovati pred 2020.

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

Če boš prodajal mi sporoči saj poznam dva potencialna kupca.


Dvomim, da ga bom prodal in se bolj dvomim, da sta tvoja dva kupca dovolj resna. :)) Ce bi prodajal bi bla zacetna cena okrog 300-400 EUR. Saitek X65F. Najboljsi flightstick pod soncem. Boljsega imata samo se F-16 in F-22. :>

Truga ::

Can confirm, boljsega od x65f nisem mel nikoli, pa sem mel ene par dragih stickov :D

Shit owns.

oo7 ::

Squadron 42: Around the Verse - The Living Idris

Netrunner ::

Letenje po kanjonih je zakon. Zanimivo bi bilo okusit kakšno sceno lovjenja v stilu Indipendence day 1



Žal bo treba še počakat :)

Konec marca pride nov patch. Upam da bi prinesel čim več optimizacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

Truga ::

Netrunner je izjavil:

Konec marca pride nov patch. Upam da bi prinesel čim več optimizacije.

Star Citizen Alpha 3.1.0a PTU.728940 Patch Notes
Pinned
Discussion
March 9th at 10:56 pm


Star Citizen Patch 3.1.0a
Alpha Patch 3.1.0a has been released to the Evocati, and is now available to test! Patch should now show: PTU-728940

It is strongly recommended that players delete their USER folder for the Public client after patching, particularly if you start encountering any odd character graphical issues or crash on loading. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitizenPTU\LIVE.





New Known Issues:

The updated MobiGlas interface is not centered from the pilot seat, cutting off the lower half and disabling menu options. This makes setting destinations in mG difficult to impossible. W/A: Use the ship's 3D radar navmap interface.
Characters head shakes when firing weapons after accessing MobiGlas.

USER.cfg settings:

r_displayinfo = 3

Instructions for creating a USER.cfg can be found here: https://robertsspaceindustries.com/...on-and-settings



Testing Focus

Some minor updates to the ship list. We have turned on everything related to service beacons and you are now cleared to test, bug, and provide feedback on its functionality. There have also been some performance tweaks put in that we would like everyone to hammer on. Hop into the US PU and travel about doing as many AI spawning missions or interdictions as possible.



New Features

Universe

Added the ability to earn virtue reputation for killing NPC pirates.
Turned on internal mechanics related to "service beacons". Though buggy, we are now cleared to test this mechanic.

Ships and Vehicles

Added: Nox Kue

Feature Updates

General

Small updates to AI flight behavior.

Universe

Further updates to Daymar ecosystems.
Adjusted ecosystem colors at Cellin.

UI

Improved character lighting, color, and brightness for the PMA.
Updated the MobiGlas UI for better screen usage.

Missions

Reduced the virtue penalty for criminal missions and added virtue reward for killing criminal players.

Bug Fixes

Removed exit to interior interaction on the Avenger Warlock.
The PMA/VMA model should now be able to be rotated when first opened.
Fixed missing interior/exterior lighting at numerous outposts.
Fixed terrain hole inside the derelict Freelancer.
The character model on the PMA should no longer appear shadowed.
The player should no longer lose their equipped weapon after using a Medipen.
The player should no longer lose interactions or MobiGlas functioning when entering and exiting EVA.
The player should no longer get a "suicide" penalty for damaging or destroying a ship that self-destructs.
Target markers should no longer stay on when exiting into EVA.
Updated some ships to fix floating boxes.
AI ships should no longer spawn outside of action area in Arena Commander.
Fixed landing gear pivot on the M50 and fixed canopy spawning slightly open.
Audio corrections for ship weapon audio and planetary surface audio.
The darkening effect of the MobiGlas should function correctly now.
Combat markers at Port Olisar should now orient correctly.
The ship model should no longer slide out of frame on the CVI during quantum travel.
Walking off the galley table in the Starfarer should no longer result in the player permanently floating or falling.
Potential fix for AI rubberbanding.
You should now be able to change the undersuit on the Star Marine loadout manager.
Players should now properly gain REC for multiplayer swarm matches.
"Decrease Power Min" and "Increase Power Max" keybinds should no longer be reversed.
Retaliator torpedos should no longer occasionally explode inside the ship.
Mission cargo dropoff points should no longer spawn in unreachable locations.
Moon/planet textures should once again show on the MobiGlas.
Fix for excessive collision alerts during races.
Using save and equip on the PMA should no longer cause the character to lose their EVA thrusters.
Players should no longer randomly become naked when swapping equipment and/or clothing.
Commodity kiosks at outposts should now consistently function.
The video screen should no longer be blank when requesting a landing at Levski.
The Gemini should now have its intended size 3 weapon turrets.
Landing dust should correctly show for planetary surfaces.
The interior cargo door interaction point on the Starfarer should now be in the correct place.
Fixed a coupe of replaceme balls in Echo 11.
Saving a customized character and quickly loading into the PU should no longer result in the player turning into a white ball.

Technical

Minor crash fixes.
Minor performance tweaks.
The player should no longer crash when a targeted vehicle despawns.
Potential fix for a memory leak issue.


Known bugs, issues, and work arounds (W/A):

40014 will cause a client crash. W/A: If this occurs, wait 10 minutes and relaunch.
The missing person/crew missions immediately abandon after accepting.
ESP is currently not behaving as intended and IFCS fixes are still pending.
Drake Cutlass rear ramp and side doors can not be opened.

"minor performance tweaks" mi nekako ne vliva zaupanja...

Netrunner ::

ha ha .. pa to ne morem verjeti. Ko sem podal tisti post sem si mislil da če bi s kom stavil, bi stavil, da boš ti prvi odgovoril :) Pa kaj res moraš izkoristiti prav vsako priložost da dodaš malo negativnega pridiha ? Ti tvoji copy paste lepo smetijo temo. Saj link do posta je tudi ok veš .. če že moraš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

Truga ::

Nimam linka do posta, ker mi njihovi forumi nedelajo.

https://i.imgur.com/lr9qFan.mp4
nice

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

techuser ::

Jaz sem šele pred nekaj dnevi ugotovil za to igro in sem bil totalno navdušen. Drugače je pa kar v redu, da igre niso dal ven, ker je treba počakat na kakšno boljšo tehnologijo in dostopne cene za grafiko in procesorje. Raje ne igram take igre, če ni smooth grafike.

J3nc ::

Verjetno ste vidl filmčk na spodnji povezavi, se mi zdi lepo obrazloženo kje tičijo performančn problemi.

J3nc ::

3.1 v naj bi bil v roku enega tedna pripravljen za live server. Med drugim obljubljajo optimizacijo igre!

Truga ::



performance fixi zgledajo super :D

Tribal ::

3.1 je live

BigWhale ::

Se ze da prevazati med razlicnimi zvezdami?

Tribal ::

Mogoče drugo leto.

Berserker ::

A dela komu brez zatikanja?

Tribal ::

Nein

Netrunner ::


Se popolnoma strinjam s tem videom :) ta njihov pledge sistem so tako zakomplicirali da je kar hudo.

Drugače pa kar se tiče 3.1 ... bom počakal raje na beto
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Berserker ::

Piramidna shema.:)
««
28 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22538300 (1516) oo7
»

Everspace

Oddelek: Igre
152292 (436) Izi
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13128704 (7261) jamiroq
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727139650 (104158) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2816597 (13264) Tr0n

Več podobnih tem