» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
27 / 34
»»

#000 ::

Kdo omenja VR? Govorim o klasičnem testiranju v alphi. VR pa itak še ni zrel za uporabo in še par let ne bo. Pa tudi ko bo, ne si mislit da bodo to vsi na veliko uporabljali. Jaz sigurno ne bom med njimi, saj misel da nevem kaj se dogaja okoli mene v realnosti mi ne diši.

Truga ::

VR omenjam jaz. VR je za simulacije najboljsa zadeva od izuma racunalnika. Ce igras igre na gradbiscu je to sicer tvoja stvar, ampak cisto vse simulacije ki so danes kaj vredne ze podpirajo VR. Ce ga star citizen ne bo, bo pac zgubil (konkreten) kup igralcev simulacij.

#000 ::

VR še zdaleč ni dovolj zrel za množično uporabo in še dolgo ne bo. Kar vem pa bo tudi SC podpiral VR.

Truga ::

Res je, VR bo zrel za mnozicno uporabo sele cez kaksna 3 leta.

Kar je se vedno prej kot star citizen, ki ga bomo cakali se vsaj 30.

Tribal ::

mjolnir je izjavil:

stabilno 17-25fps

Do kam smo to prišli, da ti je 17-25 stabilno :O

Stabilno pomeni, da ni fps dropov, fpsi se pa spreminjajo glede na lokacijo kje si. Port olisar, grim hex, levski,...
Če bi igral bi vedel o čem govorim. Če nimaš kaj pametnega v temo doprinesti kot nevedno trolati pa se lahko premakneš v ložo.

Truga je izjavil:

Res je, VR bo zrel za mnozicno uporabo sele cez kaksna 3 leta.

Kar je se vedno prej kot star citizen, ki ga bomo cakali se vsaj 30.


Kaj se pol sploh omenja VR? Če ni pripravljen in prav tako SCne zakaj se spet pritožuješ? Pa a ti sploh znaš kaj zrelo komentirati diskutirati ali znaš samo prenašati neumne informacije z neta v to temo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tribal ()

Truga ::

Kaj? Jaz pravim da ko bo star citizen izsel bo moral VR delat, ker bo vecina igralcev simulacij takrat to ze uporabljala. Trenutno ne delajo *nicesar* na VR podpori, se vec, ne uspe jim niti za demo reel dosezt konstantnega >20fps, kaj sele >90, ki VR potrebuje.

To pomeni samo eno, zadeva v VR ne bo igralna.

Tribal ::

Divje, danes sem malo poigral eno misijo, ubil 10 piratov. 25fps stabilno, se dalo igrati... Kar zanimivo.

#000 ::

Pirati so samo v vesolju ali lahko pride do kakšnega spopada tudi na onih lunah ?

Seljak ::

#000 je izjavil:

VR še zdaleč ni dovolj zrel za množično uporabo in še dolgo ne bo. Kar vem pa bo tudi SC podpiral VR.


Kaj ti si že kdaj sploh igral z VR in si ga morda lastiš, da takšne kvasiš?! Jaz sploh ne kupujem več špilov, ki ne podpirajo VR. Sicer pa, ko bo ta špil izšel, bomo že furali v VR 8K resolucijo :)), samo kaj, ko pa bo špil laufal na stabilnih 25 frejmih :)). Torej leta 2020 :))

#000 ::

Nekaj časa nazaj sem na eni predstavitvi testiral en kup VR zadev in zadeva je bila vsekakor zanimiva vendar še ni bila na nivoju da bi jo lahko vsakodnevno uporabljal. Opazen je bil zamik če si hitro obračal glavo in sama kvaliteta slike je bila ok za sprobat, vendar ni bila za gledati več kot 10 min.

Mogoče so se zadeve od takrat izboljšale, vendar na osnovi videnega bi morale biti vsaj 10x boljše. Druga stvar je tudi, da so se mi tisti kabli iz glave ves čas zadevali in tudi sama očala so me žulila v nos :) ...

Ob priliki bom vsekakor preveril kako kaj napreduje VR tehnologija vendar še ni to kar bi moralo biti. Pa tudi ko bo zadeva bolj aktualna nevem če bi investiral v to, saj je precej moteče da ne vidiš kaj se dogaja okoli tebe v sobi.

Tribal ::

#000 je izjavil:

Pirati so samo v vesolju ali lahko pride do kakšnega spopada tudi na onih lunah ?


Nisem še probaval veliko misije, vendar mislim, da so zaenkrat samo v ladjah v vesolju.
Težko se najde čas, da lahko igram...

Ghenghiz ::

Truga je izjavil:

Haha. Ne pa ni. Ze 45 fps je zlo hitro glavobol v VR, in lol ce mislis da bo cez 30 let ko tole koncno relisa se kdo razen hipsterjev igral simulacije brez VRja.


Saj VR sploh ne bo podprt, ali so kaj spremenili?

EDIT: Aha, vidim, da gre zgolj za hipotenuzicno projekcijo prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghenghiz ()

#000 ::

Ghenghiz je izjavil:

Saj VR sploh ne bo podprt, ali so kaj spremenili?


VR je vsekakor planiran že od samega začetka vendar mogoče ne bo v štartu ampak kasneje. Kako je situacja trenutno pa nevem.

Truga ::

#000 je izjavil:

Opazen je bil zamik če si hitro obračal glavo in sama kvaliteta slike je bila ok za sprobat, vendar ni bila za gledati več kot 10 min.

Jaz imam doma HTC vive ze skoraj 2 leti zdaj, in tega zamika ki ga opisujes ni. Prav tako lahko igram igre ki delajo pri konstantnem 90fps ure in ure skupaj brez posledic (razen malo bolecih nog, stanje 12 ur skupaj cel vikend pac naredi svoje :).

#000 ::

Glede na tvoje poste nevem če je brez posledic. Kakorkoli VR ni relevanten dokler bo SC v alphi.

Tribal ::

#000 je izjavil:

Glede na tvoje poste nevem če je brez posledic. Kakorkoli VR ni relevanten dokler bo SC v alphi.

Se podpišem pod tvoj post :D

Truga ::

Ja, saj razumem, moras pac napadat cloveka, ker argumenta ne mores. VR je se kako relevanten v alfi.

#000 ::

Zakaj je relevanten?

Pomembno je samo to, da v času razvoja računajo na to, zato da ne bodo imeli težav pri kasnejši implementaciji.

Nič manj igralcev ne bo če VRja ne bo ob izidu.

Truga ::

Elite je precej zgodaj zacel z VR, in so kljub temu vcasih problemi (nekateri fonti premajhni, naprimer). Pri star citizenu na vsakem vogalu tocno vidis, kaj vse v VR ne bo nikoli delalo, in bo treba preuredit.

Seljak ::

#000 je izjavil:

Zakaj je relevanten?

Pomembno je samo to, da v času razvoja računajo na to, zato da ne bodo imeli težav pri kasnejši implementaciji.

Nič manj igralcev ne bo če VRja ne bo ob izidu.


Relevanten je ravno zaradi testiranja frejmov, UI VR v igri,... torej, če dan danes nimaš podpore za VR nisi na pravi poti. Sploh si ne moreš misliti koliko ljudi uporablja VR. Že če samo povem, da je recimo Oculus Rift-u cena zelo padla in da si ga lahko sedaj že skoraj vsak privošči potem je ta podatek zelo na mestu, da je VR integracija ali kako se naj izrazim zelo pomembna. Sploh pa bi bila v takšnem žanru kot je Star Citizen zelo dobra igralska izkušnja potovati po vesolju z VR. Jaz recimo igram letalske simulacije in je noro dobro, ko si dejansko tam v kokpitu in se podiš za sovragom ;) Da ne omenjam dirkaških simulacij. Skratka, če bo imel ta špil VR podporo sem 100% kupec te igre (ko bo dokončana in z zadovoljivimi FPS-i((če to sploh bo)).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Seljak ()

Truga ::

Ja, kaksno leto nazaj ko je spodoben VR kostal 800 je bil tak pristop mogoce se na mestu. Okoli bozica letos, pa si lahko dobil rift pakete za krepko pod 400 na raznih amazon in podobnih razprodajah. Folk da vec kot tok za fakin joysticke/volane da igrajo te igre, pa doda VR simulacijam veliko vec kot doda razlika med joystickom za 20 in 500 eur.

#000 ::

Ne rečem da nimate prav, vendar v trenutni fazi VR še ni tako ključen. Zakaj bi se ubadadali z VR-jem če pa še klasičen pogled ne dela kot mora. Ko bo porihtana osnova bo verjetno prišel VR na vrsto.

Na to tematiko pri SC se nisem spuščal ker me VR zaenkrat še ne zanima.

Truga ::

Ok.

Meanwhile:

"igrabilno" jfc that framerate

BigWhale ::

Ti se delas norca, sam v resnic pa nisi nikol gledal Cause and Effect epizode The Next Generation. To _ni_ bil isti asteroid! ;>

Tribal ::

Truga je izjavil:

Ok.

Meanwhile:

"igrabilno" jfc that framerate


Spet kažeš stare posnetke, zadeva je bila urejena že 25.12. ko so uredili quantum interdiction. Točno o tem govorimo s teboj in nočeš dojeti. Limaš posnetke in razne neumnosti za katere sploh ne veš couse and effecta + da bi si vsaj prebral temo o fps issues bi bilo kaj hitro rešeno. Tudi sam sem napisal ko je Alpha 3.0 bil live, da še ni pripravljen. Ampak so hitro porihtali par problemčkov in sedaj deluje tekoče čez 20fps... za FPS drope sem moral pa nastavit da windowsi sami upravljajo z pagefile na ssdju. Bum ni več fps dropov...

p.s. zbugano asteroid misijo so ugasnili še isti dan ko je šlo live...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tribal ()

Truga ::

katero temo ze? saj lahko kle napises.

Truga ::

nvm, sem najdel screenshot iz spectruma. top grade bullshit od developerja, in backerji kar lepo verjamejo. "it'll be fixed in a few weeks". Tko kot je bil star marine "weeks, not months" away, in kot je bil 3.0 released by the end of 2016.

Lazejo kot pes tece.

Tribal ::

Važno da bo fixed, se ti ne zdi?

#000 ::

Zanimiv video za pogledat



Se ne čudim da je CR postavil idejno zasnovo za SC

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000 ()

Truga ::

Tribal je izjavil:

Važno da bo fixed, se ti ne zdi?

Ne bo fixed.

Poglej raje tole:

Tribal ::

S čim se ljudje ukvarjajo in še huje s čim ti čas zabijaš... A ni škoda...

Truga ::

Jaz sem poslusal tole umes ko igram naval action legends, in zame ni blo v resnici tle nic novega, sem vse to zvedel ze leta 2014 in 15. Je pa prav, da tudi drugi zvejo, komu so dali cash.

#000 ::

@Truga => še razmišljam ali bi dejansko pogledal tisto video ali ne, saj glede na tvoj troll level sklepam da je to spesnil skupaj eden tvojega ranka, kar pomeni da je samo eno nakladanje in prikazovanje vsake malnekosti karseda v negativni luči. Letos sem imel dovolj tvojega sranja, mogoče po novem letu :)

Truga ::

Spesnil ga je skupaj bivsi investor (zaresen investor, ne random backer), in kolega od bena lesnika.

#000 ::

Sem si celo vzel čas in to zadevo pogledal še letos.

Se gre spet samo za enega tipičnega trolla ki se mu je SC iz nekega razloga zameril. Če je "zaresen investor" karkoli že to pomeni, sklepam samo to, da je bil dovolj nor in vložil več denarja v projekt kot si je lahko privoščil. Zdaj pa ko po 5 letih ni dobil tistega kar je pričakoval pa jok in stok pa dajmo vsem to povedat na youtube kanalu.

Če se že dela tako pameten bi vedel da razvoj take igre traja več kot 5 let in predvsem to da ne bi vložil toliko denarja kot ga je.

V bistvu ta tipo naj bo kar hoče, dejstvo je to, da vsaka stvar ki zraste čez mejo normalnega dobi svoje fanatične podpornike in seveda tudi sovražnike oz. tiste ki delajo na temu da bi vse propadlo. To ne mislim samo za SC ali CIG ampak na splošno. Tisti ki doseže nekaj izven povprečja bo tarča kritikov tako ali drugače.

Potem se vprašaš ali nimajo kaj pametnejšega za počet kot pa moriti vse ostale z svojimi problemi.

Če pogledaš omenjen video, človek je razočaran nad dogajanjem okoli CR, CIG in SC. Ok vsak ima pravico do svojega mnenja, vendar človek se ne ustavi pri tem ampak:
- Sklene da bo njegov življenski cilj podučiti vse ostale o svojih ugotovitvah in mišljenjih.
- Ustvari youtube kanal namenjen samo kritiziranju te tematike
- Po vsej verjetnosti te zadeve širi tudi po redditu in drugih forumih

Potem če zgubiš malo svojega časa da gledaš to propagando vidiš, da ko nima več kaj povedat gre brskat preteklost od CR, kakšen je bil in kaj je delal. Who f... cares.

Mislim, človek kritizira wing commander film, kateri je bil res porazen vendar nevem kaj ima to veze z trenutnim stanjem Star Citzena. Koga briga kakšen je bil CR do svojih sodelavcev ko je delal Wing commanderja ? .. Koga briga pri kakšnih filmih je sodeloval CR ?? .. Človek pač ni talent za filme ... ja in ??

V bistvu tisti troll in njemu podobni izgubljajo svoj čas da skušajo na tak ali drugačen način narediti vse na temu da bi projekt propadel. To pove o njih samo eno in to je "foušija ali zavist". Kdo pri zdravi pameti bi to počel če bi imel vse porihtano v življenu?

Očitno zelo dosti ljudem gre v nos uspeh crowd fundinga in kako je CR praktično iz nič ustvaril veliko podjetje in ima skoraj 200mil na računu ter z vsakimi razprodajami zasluži brez težav kak miljonček ali dva.

Projekt SC je uspeh tako ali drugače, četudi na koncu propade saj:
- je postavil je nove meje
- je pokazal kakšno igro ljudje hočejo
- je oz. bo spodbudil konkurenco da naredi kaj podobnega

Tisti ki ste vložili več kot ste sposobni izgubiti vam bo pa lekcija za naprej da pazite kam vlagate svoj denar.

@truga => čestitam, spet ti je uspelo zapraviti kako uro mojega življena. Tebi, tebi podobnim in tvojim "poročevalcem" lahko predlagam samo to:



Res upam da boš imel v 2018 kaj bolj zanimivega za počet v svojem življenju kot pa širit to anti SC propagando.

Vsem želim lep prehod v 2018

LP

Truga ::

#000 je izjavil:

Sem si celo vzel čas in to zadevo pogledal še letos.

Se gre spet samo za enega tipičnega trolla ki se mu je SC iz nekega razloga zameril. Če je "zaresen investor" karkoli že to pomeni, sklepam samo to, da je bil dovolj nor in vložil več denarja v projekt kot si je lahko privoščil.

Ne, ni. Tip je VC, 100k je njemu tko k tebi 20 tolarjev. In ne, ni samo o preteklosti. Zadeva ima kot vidis vec poglavij, ta poglavja o star citizenu samem se pridejo, in da bos razumel tisto je dobro vedet nekaj o preteklosti. Predlagam ogled vseh.

Projekt SC je uspeh tako ali drugače, četudi na koncu propade saj

Smeh. Pa pol pravis da jaz trolam?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

#000 ::

Truga je izjavil:

Ne, ni. Tip je VC, 100k je njemu tko k tebi 20 tolarjev.


Se pravi ima denarja na pretek in on zapravlja svoj čas za širjenje anti SC propagande :) Mu bo treba poslati eno sporočilo "get a life".



Pa kaj neki debatiram s tabo saj itak boš vedno imel zadnjo besedo.

Lepo praznuj in daj nam mir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000 ()

Truga ::



Srecno novo leto :)

Tribal ::

Srečnega in zdravega vsem, tebi Truga pa želim čimveč negativnih člankov in novic o SC v letu 2018 in naprej.

J3nc ::

VR je gimik, vsaj trenutno. Fajn za probat, ful dober občutek prisotnosti, sam kaj ti pomaga če tohnologija ni zrela za idejo. Jaz sem probal že DK1, nato tudi vive, rift, ter mobilne variante. Špilal smo vse kar se je le dal, warthunder, elite dangerous, en kup dirkačin poleg parih naslovov ki so narejeni izključno za VR.

Vse kar loh rečem je da je fajn... za probat in naslednjih par let spremljat kam bo šel razvoj.

Kljub temu da sem se ob napovedi podpore za VR v starcitiznu veselil me trenutno prav nič ne gane dejstvo da trenutno VR ni podprt. Bolj me matra pomankljiva podpora za headtracking.

M-Power ::

Star Citizen - 1 Hour Of Squadron 42 Single Player Gameplay

kimikaze ::

Zgleda da bo Crytek(če nimajo še kakšni dodatnih dokazov) na koncu kar sam pojedel to vročo juho z vsemi možnimi negativnimi posledicami.

Odvetnik Leonard French gre skozi točke na katere se upira CIG in glede na določene točke pričakuje zmago CIG-a.

#000 ::

Tisti ki hoče samo en overview naj si prebere cig has responded to crytek lawsuit

Nisem se spuščal v podrobnosti vendar mislim da CIG ne bo imel večjih težav s tem.

Mogoče kdo ve kaj se dogaja okoli Ben Lesnicka? Nekdo je zbrskal neke zadeve iz njegove preteklosti katere mu niso ravno v ponos in predstavljajo težavo za CIG saj je neke vrste "public figure". Nekje sem zasledil nek komentar da ga sploh ni več na CIG.

kimikaze ::

Ne bi vedel. Predvidevam pa da se nekaj je zgodilo, glede na to da se nič več ne pojavlja. Ali je dobil odpoved ali pa je bil premeščen na kakšno javnosti manj izpostavljeno pozicijo. Roko na srce, pa on nikoli ni bil primeren za javno figuro. Pa ne zaradi izgleda, pač pa sploh nima razvitih nobenih komunikacijskih sposobnosti in absolutno preveč treme. Jared, četudi malo neroden na začetku zaradi treme, se je sedaj že odlično natreniral in je na nekem čisto drugem, višjem levelu kot je Lesnick kadarkoli bil.

Truga ::

To so like 2-3 leta stare reci...

Ben bo verjetno pri CIG do konca, ker prevec ve, saj je tam ze od zacetka. Ce ne drugega se ga lahko porabi za patsyja ko projekt propade :D

#000 ::

Lepo napisan članek za tiste ki kritizirajo performance in buge v Star Citizenu

Truga ::

Nah. Vecina early access iger je cist lepo playable.

BigWhale ::

Vecina Early Access iger, k sem jih jest igral je bla tolk playable, da sem se do releasa ze navelical. :D

#000 ::

Early access igre niso nič kaj dosti boljše od Star Citizena. Single player še nekako deluje, vendar multiplyer pa je katastrofa (vsaj tiste katere sem jaz igral).

Vse early access igre katere sem sprobal so bile v multiplayerju neigrabilne. Seveda so s časom precej porihtali, vendar motečih bugov je vedno polno in zaradi tega sem se odločil da early accessa ne povoham več.

Arena commander v SC če igraš sam deluje super za alpha verzijo igre. PU pa je kar je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000 ()

Truga ::

Hec, jaz sem brez problema igral minecraft multiplayer v early accessu. Tud ene 500 ur mam v spes enginerjih, in v casu ko je star citizen sel od kickstarterja do shitshowa ki je danes, so space engineerji porihtali prakticno ves multiplayer jank.

Je pa res, space engineerje developa ene 5 ljudi, star citizen pa 400...
««
27 / 34
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22223250 (5233) ahac
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
12918766 (7962) Truga
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
72781063 (45571) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2811082 (7749) Tr0n
»

Izšel je PlayStation 4 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Konzole
13022275 (13448) hojnikb

Več podobnih tem