» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
6 / 37
»»

Dami ::

Pa dajte že nehat futrat te trole. Vsi vemo, da bojo pizdli tudi po tem k bo PU live, zato jih nima smisla prepričevat drugače. Just...give...up. I have. In namesto da bi mod zaklenu to temo, oz brisal trole, raje briše mene.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Netrunner ::

Ja saj imaš prav.

Netrunner ::

Verzija 2.4 zna biti zelo zanimiva.

2.4, Persistence, Mining, Planets + More

kimikaze ::

Če se ne motim je bilo to za 1. april :) Ampak ja imajo namen dodati baby PU, ampak nič še ni dorečenega ali bo to že naslednji build ali ne. Imajo pa tak cilj ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kimikaze ()

Netrunner ::

Prvo-aprilska šala je bil food delivery service z Big benny Reliant-om

Upam da verzija 2.4 ni bila vključena v to šalo :)

Zgodovina sprememb…

kimikaze ::

Aha ok.

BigWhale ::

kimikaze je izjavil:

Ni idealno, se strinjam, ampak če pogledam kaj delajo recimo pri Rockstaru z denarjem kjer ga več kot polovico gre v PR zadeve, ravnotako pri COD franšizi potem, sem težko tak hud dvoličneš, ki bi sedaj kritiziral CIG. Sicer pa mi vemo samo za denar, ki prihaja od backerjev. Jaz osebno sem prepričan, da to še zdaleč ni edini denar, ki je na voljo.


Cak mal, tle ti ful mesas zadeve. Rockstar ti proda ze delujoco igro (zdej bo en omenil buge in kolk igre niso delujoce, sej vem...) in za to pobere tvoj denar, ki ga potem nesmiselno investira in jim naslednja igra flopne ampak to je njihov problem. CIG je pa od tebe pobral denar in zdej razmetava z njim in dela kot svinja z mehom. Tukaj je bistvena razlika. :)

Netrunner je izjavil:

Mene tudi motijo te pritožbe čez alpho ... ker folk se najraje samo pritožuje namesto da bi povedali kaj pametnega in dali developerjem kako uporabno informacijo.


Pritozbe cez Alpho? Sej Alpha verzije se ni bilo. To kar so do sedaj pokazali ni Alpha verzija. To so pre-alpha zadeve, ki jih investitorjem ponavadi noces pokazati, ker se bodo ustrasli, da nisi se nic naredil. :>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Truga ::

Cryengine tech demo.

Za 111 miljonov dolarjev.

With a bee.

Snegec ::

@Kimikaze&StarCitizen, a vidva sta placana, da tle otresata bedarije in neutrudno povelicujeta Star Citizen? K cist tko zgleda. Ni vazno kako kdo argumentira zadevo, vedno mas nek argument zakaj je SC the second coming of Christ.

Pa mislm, da se ne zavedata v cem je problem tako kompleksnih in "dodelinaih" zasnov. Tega, da ko bo Star Citizen pripravljen za na police e-trgovin, bo njegov engine ze malce zastarel in sploh ne bo vec tako oh in sploh nenavaden in odlicen. Dlje kot pacas skupaj spil, vecja sansa je, da te vmes tehnologija povozi in pusti ob robu ceste.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Truga ::

Fora je predvsem, da nic kar dela star citizen ni strasno groundbreaking...

... Razen ce nisi igral nobene nove igre od 90ih. Ja, tlacijo en kup mehanic v samo en spil (pohvalno), ampak tud to je ze bilo videno (in izpeljano precej bolje).

Najvecja ironija je, leta 2012 je zgledalo kot da bojo nevarni elitisti nek quick hackjob, ki se drzi starcitizen kickstarter hypa, zdaj pa delajo vse to kar je star citizen obljubljal, prej in bolje:

Zaceli so z Alpho, ki je bilo par aren.
Pol je bla Alpha s postajo, pol alpha z 1 celim sistemom.
Pol je bla Beta s 50 sistemi. Potem je bla beta s 500 sistemi. Pol je bla pa cela galaxija. Ob "relisu".

Ampak se tam niso ustavli. Zdaj lahko delas za NPC factione in se to odraza na in-game svetu, lahko pristajas na planetih in se po njih vozis z roverjem, zdajle pripravljajo loot/crafting patch, pa v sklopu trenutnega expansiona pride menda se multicrew in hangarji za fighterje za velike ladje. Pa passenger transport.

Ja, elite se je zacel precej... bogo, ce nisi kupil samo zato da vozis ladje po galaxiji. "Mile wide inch deep" je kar primeren izraz. Ob 1.0 je bilo vse skup precej monotono. Se vedno ni igra ki bi jo priporocal nekomu ki ga ne zanima predvsem voznja vesoljskih ladij, kot taka. Ampak, pri te hitrosti bo imel Elite do konca naslednjega leta ze prakticno vse osnovne sisteme ki SC obljublja, in tako igro bom lahko predlagal prakticno komurkoli.

Medtem SC niti enega soncnega sistema ne more implementirat ne da bi vse pokalo po sivih. Zdaj mi pa dejte prosim razlozit, kje je ta razlika, da je elite v teh treh letih spacal skupaj toliko osnovnih gameplay sistemov, in postaja vedno boljsi game, star citizen nima pa niti enega nacina igranja ki deluje brez vecjih problemov (in ima samo enega - combat). Kam, tocno so zmetali 111 miljonov? Menda majo >250 zaposlenih. WTF te ljudje pocnejo?

(Spoiler: Christo Roberto je bojda super mikromanager in vsem skos sika kaj morjo delat. Ene in iste zadeve se delajo po 5x ker niso dovolj dobre. Reci, ki so ble ze approved & signed off pridejo nazaj do designerjev in developerjev, ker se je chris premislil. ipd. Constellation gre ze skoz ene sedmi redesign)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

kimikaze ::

Mah eni si prav zaslužite slabe igre :)

Cak mal, tle ti ful mesas zadeve. Rockstar ti proda ze delujoco igro (zdej bo en omenil buge in kolk igre niso delujoce, sej vem...) in za to pobere tvoj denar, ki ga potem nesmiselno investira in jim naslednja igra flopne ampak to je njihov problem. CIG je pa od tebe pobral denar in zdej razmetava z njim in dela kot svinja z mehom. Tukaj je bistvena razlika. :)

Tako je pobere tvoj denar, s katerim si vsaj pol cene plačal promocijo(plačljivi seks, draga potovanja in divje zabave :)). The same shit obrneš pa kakor ti pač paše a ne.


@Kimikaze&StarCitizen, a vidva sta placana, da tle otresata bedarije in neutrudno povelicujeta Star Citizen? K cist tko zgleda. Ni vazno kako kdo argumentira zadevo, vedno mas nek argument zakaj je SC the second coming of Christ.

Ja saj isto bi lahko rekel za vas. Treba je izrečene bedarije zbalansirat malo da ne prihajajo samo iz ene strani:)


Medtem SC niti enega soncnega sistema ne more implementirat ne da bi vse pokalo po sivih. Zdaj mi pa dejte prosim razlozit, kje je ta razlika, da je elite v teh treh letih spacal skupaj toliko osnovnih gameplay sistemov, in postaja vedno boljsi game, star citizen nima pa niti enega nacina igranja ki deluje brez vecjih problemov (in ima samo enega - combat). Kam, tocno so zmetali 111 miljonov? Menda majo >250 zaposlenih. WTF te ljudje pocnejo?


Prosim ne primerjat ti dve igri ker sta popolnoma različni v načinu kako sta nastajili/nastajata in kako sta bili vrženi publiki.

Truga ::

Ja, tocno tako. Eno je ocitno ze od samega zacetka hollywood wannabe trainwreck, drugi pa delajo igro.

Ampak jaz ne razumem game developmenta, baje (lol)

kimikaze ::

Itak da ne razumeš saj to je jasno, to ni nič baje.....lol. Kar pa sploh ni noben problem, problem je, ko se preveč pametuje. Ok saj poveš svoje mnenje o stanju igre, ampak da je tako vse slabo kot ti praviš pa je daleč od resnice in druga skrajnost.

Truga ::



Bos pokazal kaj vse novega so dali ven od novembra, pa da dela vec kot 5 minut v kosu.

Truga ::

Hahaha chris roberts:
I wish we had more members of the network team, we have essentially about 4 engineers that work on the game server network side and then we have another 3 that working in the backend services side. But if any of you out there are network engineers and wanna work on a really ambitious game, let us know, because we've had open positions for this for quite a while.

We're always looking for good people because the things that we need is networkers, there's a big need for us on the engineering side, AI is a big need and physics - if there's any physics geniuses out there but if you talk to anyone in the game business, those are all the areas that are it's genuinely hard to find people.


Noben noce delat zanga :(

BigWhale ::

kimikaze je izjavil:

Cak mal, tle ti ful mesas zadeve. Rockstar ti proda ze delujoco igro (zdej bo en omenil buge in kolk igre niso delujoce, sej vem...) in za to pobere tvoj denar, ki ga potem nesmiselno investira in jim naslednja igra flopne ampak to je njihov problem. CIG je pa od tebe pobral denar in zdej razmetava z njim in dela kot svinja z mehom. Tukaj je bistvena razlika. :)

Tako je pobere tvoj denar, s katerim si vsaj pol cene plačal promocijo(plačljivi seks, draga potovanja in divje zabave :)). The same shit obrneš pa kakor ti pač paše a ne.


A ti res ne vidis razlike v tem, da v prvem primeru kupis igro, ki jo instaliras in igras, v drugem primeru das pa denar vnaprej za nekaj, kar bo mogoce nekoc igra? In po X letih razvoja ne dobis nicesar cemur bi lahko rekel alpha igra.

kimikaze je izjavil:


Prosim ne primerjat ti dve igri ker sta popolnoma različni v načinu kako sta nastajili/nastajata in kako sta bili vrženi publiki.


Ena dejansko je igra, druga pa mogoce celo bo igra. Kdaj, pa ne ve prakticno nihce.

Netrunner ::

Če še kdo ne spremlja teh kanalov. Zanimive informacije.
10 for the Chairman: Episode 81
Bensday with Batgirl and Ben episode 48

videc ::

Ma, po moje jih bo čas povozil. CryEngine licenca pa tudi, vprašanje, kaj jim omogoča in koliko bodo morali še plačati lastnikom, ko bodo izdali špil, če ga bodo. Malo vse skupaj spominja na Freelancer, ko so ga morali drugi potem dokončati.
Stvar se paca že, koliko, 4 leta in še nič uporabnega ni zunaj.

kimikaze ::

A ti res ne vidis razlike v tem, da v prvem primeru kupis igro, ki jo instaliras in igras, v drugem primeru das pa denar vnaprej za nekaj, kar bo mogoce nekoc igra? In po X letih razvoja ne dobis nicesar cemur bi lahko rekel alpha igra.


Seveda vidim, ampak moj point je, da lahko v obeh primerih dobiš slabšo igro kot bi lahko in to si tudi plačal, kar je bil moj odgovor na to kako se tebi zdi, kako pri CIG razmetavajo z denarjem. Narava crowfundinga je pa pač takšna, da pač daš denar v naprej. Problem tega projekta, pa je pač, da takrat ni bilo praktično še ničesar, samo neka ideja v glavah bratov Roberts, ki pa se je potem ob stalnem dotoku kapitala skozi leta še sproti razširiljala za večkratnik in to je potem vplivalo na vse razvojne probleme, ki jih lahko danes vidimo, seveda vključno s tem da Roberts postavlja zelo visoke cilje in je strog šef. Nekje je to slabo, nekje dobro.

Ma, po moje jih bo čas povozil. CryEngine licenca pa tudi, vprašanje, kaj jim omogoča in koliko bodo morali še plačati lastnikom, ko bodo izdali špil, če ga bodo. Malo vse skupaj spominja na Freelancer, ko so ga morali drugi potem dokončati.
Stvar se paca že, koliko, 4 leta in še nič uporabnega ni zunaj.


Imaš prav, možnosti za to so velike, kot v vsakem takem projektu ki je dolgo v razvojni fazi, sploh če imaš odprt razvoj, kar se idej tiče. Potem lahko konkurenca v miru za zaprtimi vrati leta in leta kopira vse ideje in te ideje še izboljša, vendar danes na primer vsi vemo kdo sta bila brata Wright. Ampak kljub temu, če delaš nekaj, kar se ne dela vsak dan, potem na koncu ponavadi vidimo, da ni toliko konkurence skozi čas, ker so takšni projekti zares zahtevni. Po drugi strani pa, nič hudega če se to zgodi, kar pomeni da jih je projekt SC navdahnil in ga hočejo premagati, pomeni, da na koncu tako ali drugače profitiramo vsi. In to je prvi razlog zakaj sem podprl projekt, ker mi gre stagnacija velikih pošteno na jetra in prav je, da jih nekdo predrami malo, da ne bo samo pisalo "next generation".

Netrunner ::

Komur se zdi da se SC razvija že celo večnost:

Zgodovina sprememb…

kimikaze ::

Joj ne tega lepit hehe, ker zdaj bo Truga zagotovo našel oni tadrugi graf, ki prikazuje kako dolgo so bile igre v alpha fazi :)

BigWhale ::

kimikaze je izjavil:

A ti res ne vidis razlike v tem, da v prvem primeru kupis igro, ki jo instaliras in igras, v drugem primeru das pa denar vnaprej za nekaj, kar bo mogoce nekoc igra? In po X letih razvoja ne dobis nicesar cemur bi lahko rekel alpha igra.


Seveda vidim, ampak moj point je, da lahko v obeh primerih dobiš slabšo igro kot bi lahko in to si tudi plačal, kar je bil moj odgovor na to kako se tebi zdi, kako pri CIG razmetavajo z denarjem.


Z ogromno razliko, da v prvem primeru dobis nekaj za kar lahko precej bolje ocenis a je vredno svojega denarja ali ne. Dobis delujoco igro, ki jo preigras. V drugem primeru dobis pa obljubo, da bos dobil igro. Pa se ta obljuba je zelo optimisticna. Obljubljajo igro-iger. FPS, SpaceSim, MMO, ta igra bo imela VSE in bo nekaj najboljsega po rezanem kruhu.

Ma, po moje jih bo čas povozil. CryEngine licenca pa tudi, vprašanje, kaj jim omogoča in koliko bodo morali še plačati lastnikom, ko bodo izdali špil, če ga bodo. Malo vse skupaj spominja na Freelancer, ko so ga morali drugi potem dokončati.
Stvar se paca že, koliko, 4 leta in še nič uporabnega ni zunaj.


kimikaze je izjavil:

Imaš prav, možnosti za to so velike, kot v vsakem takem projektu ki je dolgo v razvojni fazi, sploh če imaš odprt razvoj, kar se idej tiče. Potem lahko konkurenca v miru za zaprtimi vrati leta in leta kopira vse ideje in te ideje še izboljša, vendar danes na primer vsi vemo kdo sta bila brata Wright.


A je dejansko kaksna ideja nova? Zares nova? Za vecino stvari lahko najdes implementacije. Ponekod so te implementacije stare ze 20+ let in so ze takrat delovale odlicno!

kimikaze je izjavil:

In to je prvi razlog zakaj sem podprl projekt, ker mi gre stagnacija velikih pošteno na jetra in prav je, da jih nekdo predrami malo, da ne bo samo pisalo "next generation".


Zacni podpirat bolj nisne indie razvijalce, bo vec koristi kot podpiranje SCja. :)

kimikaze ::

Z ogromno razliko, da v prvem primeru dobis nekaj za kar lahko precej bolje ocenis a je vredno svojega denarja ali ne. Dobis delujoco igro, ki jo preigras. V drugem primeru dobis pa obljubo, da bos dobil igro. Pa se ta obljuba je zelo optimisticna. Obljubljajo igro-iger. FPS, SpaceSim, MMO, ta igra bo imela VSE in bo nekaj najboljsega po rezanem kruhu.

Da igro oceniš jo moraš najprej kupiti(razen če pač piratiziraš, ampak to je že druga tema), tako da tudi tu je nekaj rizika, seveda pa ne toliko kot pri crowfundingu in obljubah, ampak saj te stvari so jasne, če niso potem ne podpiraj. Zraven tega pa začetni paket je bil 25-30 evrov, torej nekega hudega hudega rizika tukaj ni, konec koncev si tudi za next GTA plačal 50-60 evrov na začetku. Dobiš sicer delujočo igro, a ko končaš ugotoviš, da si razen tu in tam kakšne nove fore igral 10 let staro igro in da so te znova naplahtali. In zdaj te bom tukaj vprašal, kaj pa ljudje ocenjujete že najmanj 10 let? Če meniš da je tak sistem veliko manj rizičen. Kljub temu, pa nekega napredka ni. Torej ni tak sistem nič boljši.


A je dejansko kaksna ideja nova? Zares nova? Za vecino stvari lahko najdes implementacije. Ponekod so te implementacije stare ze 20+ let in so ze takrat delovale odlicno!

SC verjetno ne bo najboljši FPS, najboljši MMO, najboljši kar pač bo, bo pa vse združeno(vsaj namen je), kar je svojevrsten tehnični dosežek, sploh ker bi naj bilo vse čimbolj neprekinjen dogodek z minimalno loading screenov in podobnega, ko boš enkrat v PU. Ideja morda ni nova, ivedba pa menda je. Zraven tega pa primerjat, nekaj kar so bili po večini spuščujoči meniji, z nečim kar bo dejansko vidno real time iz prvoosebne perspektive kot tretjeosebne pač ni isto, sploh kar se tiče tehnične izvedbe. Če imaš eno stvar za realizirat, potem ni problema, če sta dve, potem se že zakomplicira, če so tri, se pa lahko stvar potencirno zakomplicira. 2na2=4, 2na4 je pa že 16, torej z vsako dodatno funkcijo se projekt precej zakomplicira, kljub temu, da morda te funkcije niso nič novega še nevidenega.


Zacni podpirat bolj nisne indie razvijalce, bo vec koristi kot podpiranje SCja. :)


Ne vem ni videt. V praksi se pokaže da jih Večina ne dostavi obljubljenega, zaradi kakršnegakoli razloga že in to ni vedno denar. Tako da je težko pričakovati, da bodo naredili kakšen večji preboj in s tem predramili tavelike.

Netrunner ::

Meni ne gre v račun zakaj vsi tisti, kateri imajo toliko za povedat proti Star Citizen-u se sploh ubadajo s to igro ??!!

Imamo dva tipa ljudi.

A: Tiste ki igro samo spremljajo. => Le ti se nimajo kaj pritoževat, saj se nimajo zakaj.
B: Tiste ki so vložili nekaj denarja v igro. => Nihče ni nobenega silil da zapravi niti centa na tej igri in vsak je vložil denar prostovoljno.

Skupino B lahko na grobo razdelimo še na dve in sicer:
B1 = Tiste ki se zavedamo kaj pomeni vložit v igro tako zgodaj in smo to storili predvsem kot ljubitelji žanra in podporo ideji. In seveda se zavedamo, da lahko vložen denar izgubimo oz. da ne bomo dobili daleč od tistega kar je bilo obljubljeno.
B2 = Tiste ki se ne zavedajo zgodnjega vložka in rizika ki ga prinaša.

Nevem kdo kam spada, vendar vsi ki ste sedaj tako pametni bi vašo pamet raje uporabili takrat preden ste denar vložili v SC. Na razpolago je malo morje iger in glede na to, da SC nima nič novega, potem pojdite igrat tiste igre ki to že vse imajo in ne smetit tega topica z nerelavantnimi informacijami.

Ghenghiz ::

kimikaze je izjavil:

Ne vem ni videt. V praksi se pokaže da jih Večina ne dostavi obljubljenega, zaradi kakršnegakoli razloga že in to ni vedno denar. Tako da je težko pričakovati, da bodo naredili kakšen večji preboj in s tem predramili tavelike.

[citation needed]
Sem na KS backal ze 15 indie iger (velik del AA); trenutno je zacuda zgolj SC tista, ki potrjeno ne bo uresnicila obljubljenih ciljev.

Netrunner je izjavil:

Meni ne gre v račun zakaj vsi tisti, kateri imajo toliko za povedat proti Star Citizen-u se sploh ubadajo s to igro ??!!

Meni ni tezko razumet. Vlozili s(m)o denar, ker so verjeli v ekipo. Zdaj pa lahko zgolj nemocno gledajo, kako projekt, ki je imel vse moznosti postaviti nove standarde in pokazal sredinca industriji, ki jih je zanemarjala vrsto let, propada. Cut after cut after cut, sprinkled with indefinite delays.
Ni bil Roberts edini, cigar sanjska igra je SC (ideja). Je pa Roberts edini, ki je kriv, da kljub miljonom igra, kot kaze, ostaja zgolj sanje.

Sploh ne dvomim, da cez naslednja 4 leta konstantnega razvoja, al kolk je povpreceje na tistih grafih, bo (bi bil) SC naravnost izvrstna igra. Ampak mislim, da prav noben ne verjame vec, da imajo se dovolj denarja, da lahko development tako potegnejo.

Netrunner ::

Ghenghiz je izjavil:

Vlozili s(m)o denar, ker so verjeli v ekipo.

CR je avtor legendarne franšize, zato sem dal moj delež. Z razliko od večine se mi ne mudi kdaj bo ta zadeva končana in zato se ne obremenjujem s trenutnim stanjem

Ghenghiz je izjavil:


Zdaj pa lahko zgolj nemocno gledajo, kako projekt, ki je imel vse moznosti postaviti nove standarde in pokazal sredinca industriji, ki jih je zanemarjala vrsto let, propada. Cut after cut after cut, sprinkled with indefinite delays.

Meni se ne zdi da propada, ampak samo vleče se bolj kot si želimo. Največjo napako ki so jo naredili je ta, da so postavili roke preveč optimistično, saj je igra precej večji zalogaj kot so si mislili.

Ghenghiz je izjavil:


Ni bil Roberts edini, cigar sanjska igra je SC (ideja). Je pa Roberts edini, ki je kriv, da kljub miljonom igra, kot kaze, ostaja zgolj sanje.

Verjamem, da če bi CR pametneje posloval bi bilo trenutno stanje boljše kot je in da mu znajo ideje in želje malo mešati razum, vendar če njega ne bi bilo tudi SC ne bi bilo.

Ghenghiz je izjavil:


Sploh ne dvomim, da cez naslednja 4 leta konstantnega razvoja, al kolk je povpreceje na tistih grafih, bo (bi bil) SC naravnost izvrstna igra. Ampak mislim, da prav noben ne verjame vec, da imajo se dovolj denarja, da lahko development tako potegnejo.

To vsekakor zna biti problem, čeprav meni je grafika na zadnjem mestu, če je le igralnost vrhunska.

Zgodovina sprememb…

Truga ::

Cryengine is stuck together with some of the most malformed XML I have ever ran across. its like a someone was told xml was cool and then went and stuck it into the framework without actually understanding how xml is supposed to be used.
Which makes sense since half of the toolchain was written by interns out of university, and no i am not kidding. you should see their maxscripts, they are truly a thing of horror.


I can tell you this. Any one who brought up performance issues got a stone cold stare. you never bring up performance with croberts if it means sacrificing fidelity. issues were raised, and beaten down into the sirt as fast as possible.


another tidbit.
croberts doesn't beleive in normal maps. he thinks their cheating. no normal maps, model it in geometry! damn the torpedoes and melt those graphics cards!
you cant mip verts, so sparklys and shit performance for everyone! what are LODs? low resolution geometry??? no! not the fidelity! No lod's! no normal maps!
its possible he doesn't even know what a normal map is anyway. if an artist used them they had to be very silent about it lest they anger the beast.


the chamfered geom isn't, they use geom for everything. normals maps are spoken of in soft whispers, if croberts hears that they are used the asset immediately gets put into the redo pile, its no longer up to standards. most of that is people trying to get work done that actually know what they are doing. the secret is to not let croberts know.
last i checked they had no lod's, if they have them now its being kept secret from the beast.
my biggest head bang on desk was when sandi and ben got shotgun accounts and started giving art feedback. that's when i decided to punch out and try not to look back... but like Lots wife here i am turning into salt.


Slisi se kot super workplace!

NocnaShada ::

Truga je izjavil:

Slisi se kot super workplace!


Ti samo ne razumes kako dela development!

kimikaze ::

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

CR je avtor legendarne franšize, zato sem dal moj delež. Z razliko od večine se mi ne mudi kdaj bo ta zadeva končana in zato se ne obremenjujem s trenutnim stanjem


Eni smo ze mal starejsi, radi bi stvar vsaj sprobali preden nas demenca udari. ;>

Netrunner je izjavil:


Meni se ne zdi da propada, ampak samo vleče se bolj kot si želimo. Največjo napako ki so jo naredili je ta, da so postavili roke preveč optimistično, saj je igra precej večji zalogaj kot so si mislili.


Taksne napake delajo Junior level developerji, ki se ne znajo oceniti koliko casa bodo za neko stvar potrebovali. Ne bi jih pa smeli delati ljudje kot je Roberts. V tej zadevi se obnasa tocno tako kot vse tiste grde in zlobne firme, ki delajo AAA naslove.

Netrunner je izjavil:

Verjamem, da če bi CR pametneje posloval bi bilo trenutno stanje boljše kot je in da mu znajo ideje in želje malo mešati razum, vendar če njega ne bi bilo tudi SC ne bi bilo.


Posloval je v bistvu odlicno. Dobil je 110mio dolarjev kapitala se preden je karkoli zacel delat. To je odlicno poslovanje. Problem je v tem, da se verjetno ne spozna prevec na project management. :)

Netrunner je izjavil:

To vsekakor zna biti problem, čeprav meni je grafika na zadnjem mestu, če je le igralnost vrhunska.


A nisi ravno ti grafike hvalil in razlagal, kako bo to igra z najbolj dodelano grafiko in kolk je Elite zanic.

NocnaShada je izjavil:

Truga je izjavil:

Slisi se kot super workplace!


Ti samo ne razumes kako dela development!


Medtem je pa Brabem spravil celotno galaksijo na eno 3.5" disketo in naredil seamless vzletanje iz planeta, prehod v vesolje in furanje po celi galaksiji.

Pa da ne bi bil malenkosten je zraven se celo igro spakiral. :>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

kimikaze ::

Medtem je pa Brabem spravil celotno galaksijo na eno 3.5" disketo in naredil seamless vzletanje iz planeta, prehod v vesolje in furanje po celi galaksiji.

Pa da ne bi bil malenkosten je zraven se celo igro spakiral. :>


Jup očitno pa igri še zmeraj nekaj manjka. Če bi igra bila tako super, potem ne vidim razloga, da bi danes tukaj tako na dolgo debatirali o SC. Aja pa ata Brabem nam verjetno tudi nikoli ne bo povedal resnice, kako dolgo je igra dejansko v razvoju. To obdobje je verjetno kar dolgo obdobje, verjetno sega kar globoko v prejšne desetletje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kimikaze ()

Truga ::

So what? On je rekel da bo igro dostavil marca 2014, in takrat je res folk ze igral alpho, koncen izdelek pa je dostavil do konca 2014.

Roberts je do novembra 2014, ko naj bi game izsel, dostavil (slab) tech demo. Zdaj pa na skrivaj spreminjajo TOS, in podaljsujejo rok za release.

kimikaze ::

Ja ko naj bi izšel, pač ni saj vemo, so what :) Igra se še vedno razvija z full tempom in zaenkrat ni nobene bojazni, da igra ne bi čez nekaj let nekaj veljala. Jaz čakam do 2021, ker to se mi zdi razumen rok za takšen projekt in če takrat še vedno ne bo to to, upam, da bo ED lepo skopiral in naredil vsaj nek približek SC vizije. Sploh zadnji videji lepo prikazujejo od kod črpajo navdih za njihove prihajajoče plačljive addone :) S čimer ni seveda nič narobe, bomo imeli vsaj eno igro, ki bo uspela tako kot treba.

BigWhale ::

kimikaze je izjavil:

Jup očitno pa igri še zmeraj nekaj manjka. Če bi igra bila tako super, potem ne vidim razloga, da bi danes tukaj tako na dolgo debatirali o SC. Aja pa ata Brabem nam verjetno tudi nikoli ne bo povedal resnice, kako dolgo je igra dejansko v razvoju. To obdobje je verjetno kar dolgo obdobje, verjetno sega kar globoko v prejšne desetletje.


Zgresil si bistvo. Seamless universe z Newtonian physics je Braben naredil leta 1993 in ga spakiral na eno disketo. :) Kar je bil komentar na tiste prigode developerjev pri CIG. :)

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:


Netrunner je izjavil:

To vsekakor zna biti problem, čeprav meni je grafika na zadnjem mestu, če je le igralnost vrhunska.


A nisi ravno ti grafike hvalil in razlagal, kako bo to igra z najbolj dodelano grafiko in kolk je Elite zanic.


Mogoče si me zamenjal s kom drugim ali pa si me slabo razumel. Omenjal sem o kompleksnosti grafike v SC, kar pa sem sem se malo slabo izrazil saj sem mislil predvsem na komplexen poškodbeni model ter številu podrobnosti na vseh elementih v igri.
Kar se ED tiče nikoli nisem rekel da je zanič, ampak to, da je ob izidu manjkalo en kup reči ki so igro naredile nezanimivo po par urah igranja. Verjamem da je to Horizont expansion popravil in da se bo v prihodnje še izboljšalo.

BigWhale je izjavil:

Seamless universe z Newtonian physics je Braben naredil leta 1993 in ga spakiral na eno disketo.

Res da je pohvale vredno kaj je bilo narejeno za titi čas, vendar ne moreš primerjat tistih vektorjev z današnjo grafiko. Matematična logika v ozadju je mogoče enaka, vse ostalo pa ne.

Pa kot sem že rekel... Iger je malo morje tako, da ima vsak izbiro ali se bo pritoževal na SC ali v čakanju izida igral kaj drugega :)

relax .. saj je samo igra

Zgodovina sprememb…

cleanac ::

Truga je izjavil:

So what? On je rekel da bo igro dostavil marca 2014, in takrat je res folk ze igral alpho, koncen izdelek pa je dostavil do konca 2014.

Roberts je do novembra 2014, ko naj bi game izsel, dostavil (slab) tech demo. Zdaj pa na skrivaj spreminjajo TOS, in podaljsujejo rok za release.

Ah...katera kickstartana igra pa je bila končana pravočasno? So izjeme, ampak večina jih zamuja. Optimistični roki so tudi del marketinga; kdo pa ti bo "backal" igro, če boš napisal, da bo izšla čez 6-8 let? Poleg tega se je projekt z vsakim $ postal bolj obsežen, torej se je tudi izzid prestavi v prihodnost, ker ekipe enostavno ne moraš širiti sorazmerno z pritokom denarja ali obsega dela.

Priznam, nikoli nisem bil nek "fan" vesoljskih iger, v bistvu je edina vesoljska streljačina, ki sem jo igral, bila Descent. CR do tega projekta sploh nisem poznal. Sem pa podprl nekaj iger in do sedaj še ni nobena od teh bila narejena v roku ali v celoti izpolnila pričakovanja, tako, da SC tukaj nič ne izstopa. Ampak mi je vseeno, ker sem določene projekte podprl, ker sem želel spremljati potek razvoja, določene pa zato, ker jih bo morda užitek igrati. Všeč mi je ideja SC; predvsem me je pritegnila kooperacija pri igranju - mining, varovanje (v kolikor sem prav razumel).

Nima smisla kritizirati SC/CG dokler igra ni končana ali razvoj ustavljen. Vsak bi si želel, da bi zadeve bile narejene včeraj, ampak tako žal ne gre. Saj imate dovolj izkušenj, da to razumete oz. ste prisiljeni razumeti.

kimikaze ::

Zgresil si bistvo. Seamless universe z Newtonian physics je Braben naredil leta 1993 in ga spakiral na eno disketo. :) Kar je bil komentar na tiste prigode developerjev pri CIG. :)


CIG si seamless očitno predstavlja nekoliko drugače. Athmospheric flight in space je pa nekaj kar je bilo že pred letom 1993 dobro znana zadeva, očitno pa je on tudi v novem nadaljevanju ostal v letu 1993 kar se tiče letenja v vesolju :)

BigWhale ::

kimikaze je izjavil:

Zgresil si bistvo. Seamless universe z Newtonian physics je Braben naredil leta 1993 in ga spakiral na eno disketo. :) Kar je bil komentar na tiste prigode developerjev pri CIG. :)


CIG si seamless očitno predstavlja nekoliko drugače. Athmospheric flight in space je pa nekaj kar je bilo že pred letom 1993 dobro znana zadeva, očitno pa je on tudi v novem nadaljevanju ostal v letu 1993 kar se tiče letenja v vesolju :)


Pa si dejansko videl kako dela Frontier? Dela tocno tako nekateri pravijo, da bo v SC. Si parkiran na planetu, vzletis, zapustis atmosfero, letis z accelerated time do bliznjega planeta, ker ce bi letel in normal time, bi se vmes postaral. Potem nardis hyperspace jump do naslednje zvezde in tam spet pristanes na planetu. Brez cakanja na loading screen. :)

Pri Elite Dangerous stvar ni narejena tako ampak to ne vpliva kaj bistveno na igralnost.

Kako bo pa v resnici narejeno v SC? Ce tole ni bilo posodobljeno
https://www.robertsspaceindustries.com/...
potem bo stvar popolnoma enaka kot v Elite Dangerous. Serverji si bodo igralce podajali med sabo in nikoli ne ves na katerem serverju bos. Kolk bo pa stvar seamless, bomo pa videli v praksi.

kimikaze ::

Hudič je v detajlih a ne. Tudi z navadnim vozom se pripelješ od točke a do točke b kot lahko to narediš z udobnim terencem z odprto streho. Funkcija je enaka, kako pa uživaš med potjo je pa druga stvar. In še bolj važno za voz rabiš nekaj lesa, malo železa, žago, kladivo, vrv in par žebljev, za terenec pa celo fabriko. Immersion nekaterim očitno pač malo ali nič ne pomeni, kar pa ravno tako ne nastane iz zraka in je treba veliko energije, pravzaprav je to ena najtežjih stvari, kjer večina iger poklekne. Ampak saj se že sedaj kaže, da bodo te dodatne funkcije pri ED razvijali morda celo daljše obdobje kot so sam core game. In prav bi bilo, da njihove strastne privržence poučijo malo, da bodo imeli boljšo predstavo(tudi o konkurenci), da kar delajo ni nekaj kar nastane iz danes na jutri in da so variacije in raznolikost v vseh segmentih igre tisto, kar lahko zavleče razvoj za večkratnik :)

Truga ::

Lol, tega se je manjkalo ja. Car analogies.

In pol jst ne razumem game developmenta. lmbo

BigWhale ::

Moje sporocilo je blo:

"to kar opisuje Chris Roberts (na linku k sem ga dal), se niti malo ne razlikuje od tega kar pocne zdaj Elite Dangerous. Ko prides v orbito se preselis na drug server, game te proba dat na istega kot tvoje kolege. V Elite to ne zgleda popolnoma seamless, kako bo pa zgledalo pri SC pa se ne vemo."

Netrunner ::

@Truga => Na avte se skoraj vsak razume in napisana primerjava zadovoljivo pomaga k boljši predstavi. Za nekatere osebe pa karkoli se napiše nima nekega učinka.

@BigWhale => SC cilja na to, da bo cel potek igre neglede na to kaj boš delal potekal brez nalaganja. To je bilo mogoče unikatno ob reklamiranju SC, sedaj ima to tudi ED pa no man's sky in kar vem se še nekaj iger dela v tem stilu. Bomo videli kdo bo bolje to izvedel.

Kdo od koga kopira je načeloma prav vseeno, da bo le narejeno tako kot je treba. Komurkoli se zdi da SC ni nič posebnega napram drugim podobnim igram ga ensotavno ne rabi igrati. Vsakemu svoje :)

Zgodovina sprememb…

Truga ::

Lol kdaj si ti nazadnje igral PC igre? "Brez nalaganja" dela ze polovica vseh. Nalaga samo prvic ko pozenes spil.

Truga ::

Netrunner je izjavil:

Komur se zdi da se SC razvija že celo večnost:

BigWhale ::

Sej si vedu v kaj vlagas denar! Nehi zdej trollat!

Netrunner je izjavil:

@BigWhale => SC cilja na to, da bo cel potek igre neglede na to kaj boš delal potekal brez nalaganja. To je bilo mogoče unikatno ob reklamiranju SC, sedaj ima to tudi ED pa no man's sky in kar vem se še nekaj iger dela v tem stilu. Bomo videli kdo bo bolje to izvedel.


Ne, ED nima tega, ED rece "dropping out of warp" in pol mal pocakas, da se session prestavi in potem letis naprej. To ma tud EVE online. Pri ED je sel nekdo se stestirat in je poiskal dva sistema, ki sta zelo blizu skupaj in letel z Frameshift drive-om, ko bi moral priti v drug sistem, se ni zgodilo nic. Se vedno je bil v crnem vesolju. :) Moral je narediti hyperspace jump, da se je nalozil drug sistem.

Govora je bilo o tem, da bo SC naredil to drugace, da teh tranzicij ne bo. Nekdo je se tukajle pisal o tem. Nevem vec kdo tocno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Netrunner ::

Vemo kako izgleda letenje znotraj sistema in kako bo zgledalo letenje skozi Jump Point, nevem pa se še kako boš šel v in iz tega Jump Pointa. Sklepam, da čas potovanja skozi jump point bodo izkoristili za nalaganje kar te čaka na drugi strani, tega pa igralec ne bo občutil saj bo občutek kot da vedno nekaj delaš.

kimikaze ::



Pa še eno za tebe Truga, ko tako rad izpostavljaš vse slabo v SC :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kimikaze ()

Truga ::

Netrunner je izjavil:

Vemo kako izgleda letenje znotraj sistema in kako bo zgledalo letenje skozi Jump Point, nevem pa se še kako boš šel v in iz tega Jump Pointa. Sklepam, da čas potovanja skozi jump point bodo izkoristili za nalaganje kar te čaka na drugi strani, tega pa igralec ne bo občutil saj bo občutek kot da vedno nekaj delaš.

V resnici ne vemo nicesar, ker niti CIG ne ve kako bo kaj delalo, ker trenutno pisejo design dokument. Iz ust Crobertsa, par tednov nazaj.

Netrunner ::

Malo offtopic. Za narediti ta post malo bolj berljiv stisnite f12 da se vam odprejo developer tools in v consolo vnesite:
$('h4:contains("Truga")').closest(".post").remove();

ter poženite.

To je hitra začasna rešitev, vendar priporočam uporabo kakšen plugin da vam to zadevo avtomatsko požene na celotnem slo-tech forumu. Kakšen greeasmonkey ali plugin za firebug.

Zgodovina sprememb…

Dami ::

+ 42
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
««
6 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22538646 (1862) oo7
»

Everspace

Oddelek: Igre
152327 (471) Izi
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13128898 (7455) jamiroq
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727141131 (105639) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2816741 (13408) Tr0n

Več podobnih tem