Forum » Igre » Star Citizen - Squadron 42
Star Citizen - Squadron 42
Netrunner ::
Daj ne bodi pameten, pa si vseeno preber', kaj je rekel Derek Smart. Pa še par drugih, tudi dosti razvijalcev, ki so bili del ekipe.
Sem na hitro poguglal in zdaj vidim na kaj ciljaš. Spomenm se tisto zgodbo iz par let nazaj. Je bilo precej predebatirano iz ene in druge strani. Ne spomnem se podrobnosti vendar sigurno je povedal marsikaj pametnega čez CR in CIG saj če se pišeš smart ne moreš kaj drugega. Če bereš drugo stran pa ga predstavijo kot enega ki je zkoristil situacijo za samo promocijo.
Labilne ovce se postavijo na eno ali na drugo stran. Nekateri pa samo spremljamo zadeve in ne favoritiziramo nobenega.
Zadeva nikoli ne bo igrabilna, ker bodo vmes spet najmanj 5x zamenjali celoten pogon, potem bodo, spet, ugotovili, da so ga mimo usekali v enem ali drugem studiu z velikostjo modelov ali čem drugem. CR bo hotel imeti VR, kar pogon ne bo podpiral v zadostni meri, pa bodo spet vse začeli znova. Na koncu bo zmanjkalo denarja, ker noben ne bo več kupoval "vaporware-a".
Ne bi ti raje svoje preroške sposobnosti in videnje prihodnosti usmeril raje npr. v igranje lota?
CR je pač nategun in megaloman.
Je treba biti včasih realističen, ne pa gledati na CR-ja in CIG z rožnatimi očali.
Na osnovi česa si prišel do zaključka da je nategun? Te je že nategnil? Mogoče je res vendar to bo šele čas pokazal.
Gledam bolj realno na situacijo kot si ti misliš in imam marsikatero kritiko za povedat čez CS in CIG. Če bi bral moje poste bi videl da nisem podložnik CIGju.
jype ::
Netrunner ::
@jype => razjasni se! Če si zagonil več kot si bil pripravljen izgubiti na projektu za kazerega nihče ne more jamčit da bo uspel smatraj zapravljen denar kot davek na neumnost.
Moj vložek v SC me ne bo bolel če propade vse skupaj. Bo vsaj poplačana wing commander serija, katero sem leta nazaj preigral brez da sem jo kupil.
Moj vložek v SC me ne bo bolel če propade vse skupaj. Bo vsaj poplačana wing commander serija, katero sem leta nazaj preigral brez da sem jo kupil.
jype ::
Me veseli, ampak... A mi posodiš jurja? Šele čas pokazal, če te bom nategnil, do zdaj te še nisem.
Netrunner ::
Me veseli, ampak... A mi posodiš jurja? Šele čas pokazal, če te bom nategnil, do zdaj te še nisem.
To ni ravno primerjava na mestu. Drugače pa ne, ne bi ti posodil jurja ker te ne poznam. Saj tudi CR ne poznam, vendar on je nakaj ponudil z neko podlago in koliko je kdo pripravljen dati je stvar posameznika. Če bi CIG hotel pledge v minimalni vrednosti 1.000 EUR mene in še marsikoga ne bi bilo poleg.
Jaz ne pustim niti centa več za SC saj sem dal kolikor sem bil pripravljen dati. Če iz tega ne bo nič sem za svojo ceno dobil neke vrste na pol delujoči demo... jebat ga.
Zato pa se ne meče toliko denarja v nekaj kar ni sigurno da bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Netrunner ()
jype ::
Ko je bila kickstarter kampanja sem tudi jaz bil pripravljen verjeti, da lahko kaj zanimivega spravijo skupaj.
Kdaj je že bilo to?
Čas je mimo, da so te nategnili, je pa zdaj že popolnoma jasno.
Kdaj je že bilo to?
Čas je mimo, da so te nategnili, je pa zdaj že popolnoma jasno.
Netrunner ::
Ko je bila kickstarter kampanja sem tudi jaz bil pripravljen verjeti, da lahko kaj zanimivega spravijo skupaj.
Kdaj je že bilo to?
CR se ni zavedal obsega projekta in kdor se vsaj malo spozna na razvoj bi takoj videl da to ni realno. Jaz sem tudi mislil da bom to igral tam okrog leta 2015, vendar sem mislil da je več narejeno kot je bilo. Ko sem videl kaj je narejeno in kaj se planira sem se sprijaznil da še dolgo časa ne bom tega igral.
Čas je mimo, da so te nategnili, je pa zdaj že popolnoma jasno.
Glavno da je tebi jasno. Zakaj nisi zahteval refunda kot je to Truga naredil. Preveri, mogoče še vedno gre. Srečno, pa drugič bolj pazljivo z denarjem.
BigWhale ::
CR se ni zavedal obsega projekta in kdor se vsaj malo spozna na razvoj bi takoj videl da to ni realno.
Cak mal. Lead deisgner/developer/ceo/man behind the curtain/messiah/al karkoli ze je, se ni zavedal obsega projekta? In kdor se vsaj malo spozna na razvoj, bi videl, da to ni realno?
Se pravi je Chris Roberts totaln debil kar se tice nacrtovanja projektov, razvoja programske opreme in projektnega vodenja taksnih projektov?
Svoj denar ste zaupal debilu. Cestitke. :>
Jaz sem tudi mislil da bom to igral tam okrog leta 2015, vendar sem mislil da je več narejeno kot je bilo. Ko sem videl kaj je narejeno in kaj se planira sem se sprijaznil da še dolgo časa ne bom tega igral.
Torej, po domace povedano, te je s kickstarter kampanjo nategnil. :))
Netrunner ::
Nevem zakaj je CR podal take nerealne datume izida na začetku. Sklepam, da v času ko je on delal na igrah so zadeve potekale precej drugače kot danes. Ena možnost je tudi ta, kot si rekel, da je debil, vendar dvomim saj debil bi težko pridobil preko 100 mil $ crowdfundinga. Mogoče pa se je namerno zlagal da bi pridobil čimveč denarja. Ali pa je nekaj tretjega... kaj pa vem.
Drugače me pa ni nič nategnil, saj nisem dal svojega deleža za SC v letu 2015 ampak za SC na splošno.
Drugače me pa ni nič nategnil, saj nisem dal svojega deleža za SC v letu 2015 ampak za SC na splošno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Netrunner ()
Berserker ::
Zato, ker so skozi leta kot način dodatnega zaslužka zastavljali vedno bolj ambicijozne plane, medtem ko niso izpolnili niti osnovnih ciljev, zdaj pa jih vse to tepe za nazaj.
Enostavno niso zadovoljni z ničemer, poizkušajo doseč nek visok standart in revolucijo na koncu pa vse izpade povprečno in meh.
Mar bi začeli najprej z SQ42 in vesoljskim vandaranjem, planete pa bi prihranili za kasnejše expansione, enako obrazne animacije in štacune.
Si upam rečt da zdaj celo No Man Sky izgleda bolj obetajoče, kot tale igra in ED.
Enostavno niso zadovoljni z ničemer, poizkušajo doseč nek visok standart in revolucijo na koncu pa vse izpade povprečno in meh.
Mar bi začeli najprej z SQ42 in vesoljskim vandaranjem, planete pa bi prihranili za kasnejše expansione, enako obrazne animacije in štacune.
Si upam rečt da zdaj celo No Man Sky izgleda bolj obetajoče, kot tale igra in ED.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
Netrunner ::
Se strinjam, da bi bilo boljše začeti z malim in nato širit proti končnemu izdelku. Žal za kaj takega potrebuješ trdno osnovo katero upam da sedaj imajo.
Dosti dela izgubljajo za nepomembnimi zadevami oz. takimi katere bi lahko naredili po izidu.
Po moje bi bilo najbolje, da bi prekinili vse njihove odaje in komunikacijo z nami ter se oglasili ko bi bilo nekaj kobkretnejšega narejeno.
Če bi vse igre oznanili ko so v idejni zasnovi bi lahko za vsako rekli da se preveč časa vleče.
Dosti dela izgubljajo za nepomembnimi zadevami oz. takimi katere bi lahko naredili po izidu.
Po moje bi bilo najbolje, da bi prekinili vse njihove odaje in komunikacijo z nami ter se oglasili ko bi bilo nekaj kobkretnejšega narejeno.
Če bi vse igre oznanili ko so v idejni zasnovi bi lahko za vsako rekli da se preveč časa vleče.
BigWhale ::
Tud jaz sem menja, da Roberts ni debil. :) Je pa egomaniac, overachiever in sanjac, ki ni najbolj vesc vodenja vecjih projektov. In tista prva stvar mu preprecuje, da bi igro lahko ze zdavnaj igrali.
Elite Dangerous ima ze skoraj vse kar so obljubili v Star Citizenu, prodali so skoraj 3mio kopij. Ajd, nimajo roverja k mu kolesa odpadejo ...
Elite Dangerous ima ze skoraj vse kar so obljubili v Star Citizenu, prodali so skoraj 3mio kopij. Ajd, nimajo roverja k mu kolesa odpadejo ...
Truga ::
Ma kaksna trdna osnova neki, osnova je predvsem duhovna. A nisi videl kako se je rover lepo pocasi zapeljal direkt v rampo, kot da je ni bilo tam, dokler ni bil polovico dolzine v njej. Ce to ni ghost ship pol ne vem kaj je. Leta 2003 so obstajali operation flashpoint modi kjer si lahko po rampi zapeljal dzip v chinooka da si ga fural okoli, pa je bila flashpoint najbolj janky igra v obstoju, kar se tice fizike, dokler je ni iz prestola vrgel tale nas star citizen 2.0.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()
Berserker ::
Tud jaz sem menja, da Roberts ni debil. :) Je pa egomaniac, overachiever in sanjac, ki ni najbolj vesc vodenja vecjih projektov. In tista prva stvar mu preprecuje, da bi igro lahko ze zdavnaj igrali.
Elite Dangerous ima ze skoraj vse kar so obljubili v Star Citizenu, prodali so skoraj 3mio kopij. Ajd, nimajo roverja k mu kolesa odpadejo ...
Frontier dela trenutno vse druga kot Elite. Jaz sem igro od lani čisto opustil, enostavno ni več pravega napredka, razen avatarja in zgodbe, katere mi navadni smrtniki ne moremo spremljat.
Netrunner ::
BigWhale ::
Bistvo je to, da se lahko enega navelicas zaradi tega ker ti je dolgcas med igranjem, drugega pa zato, ker ti je dolgcas med cakanjem. :)
Netrunner ::
Po pravici povedano sem se čakanja SC res naveličal in čez poletje nisem nič kaj spremljal kaj se dogaja. Redno spremljanje ima slab učinek, zato je bolje dati na stran in samo občasno preverit.
Čas izgubljam z space engineers ali pa ponovno preigravam stare evanture, tako da mo ni hudega :)
Čas izgubljam z space engineers ali pa ponovno preigravam stare evanture, tako da mo ni hudega :)
Rokomah ::
Prebiram vaše pričkanje, nekateri ste za drugi proti....
Tudi jaz sem med tistimi, ki smo bili pred leti sila navdušeni nad videnjem prvih kinematičnih prizorov nove obljubljene igre, vendar sem bil osebno kar hitro razočaran že pri tistem prvem ingame videu, kjer sem videl, da to ne bo tisto kar sem pričakoval. Z vsemi drugimi videi sem samo še dobival potrditve temu prvemu razočaranju. Kljub temu me je megalomanstvo projekta prepričalo, da sem kupil minimalni osnovni paket (en ship) toliko da sem lahko še v živo preizkusil igranje takoj, ko je bilo to mogoče. Razočaranja so se nadaljevala in že takrat sem prekrižal vsakršno upanje, da bom jaz kdaj to igral.
Po meni je že osnovni koncept razvoja čisto zgrešen. Po moje bi morali delati podobno, kot so naredili DCS World (vrhunska letalska simulacija), ki je v sami osnovi naredila najprej flight environment z čisto vsemi deležniki , ki vplivajo na bojno letenje (the core of the game), nato pa začela z razvojem letal in vse ostalo tudi z veliko pomočjo third party developersov. Enako bi se lahko delalo pri SC. Najprej osnovni space and environment, potem shipi in način navigacije. Vse nadaljne širitve bi lahko prepustili tudi third party developersim, obdržali bi samo rdečo nit razvoja. Na ta način bi se lahko hitro dodajali novi deli vesolja, nove vesoljske postaje, novi shipi... Prepričan sem, da bo na pogorišču SC nastala igra ki bo šla po tem (modularnem) konceptu. Razne simulacije s svojim okoljem in deležniki so enostavno tako zapleteni projekti, da jih je praktično nemogoče zadovoljivo dokončati samo v eni hiši.
Od SCja ne bo nič. Ali pa nekaj, da bodo imeli izgovor do investitorjev in bank. Prav gotovo pa to ne bo to, kar smo vsi pričakovali !!!
Tudi jaz sem med tistimi, ki smo bili pred leti sila navdušeni nad videnjem prvih kinematičnih prizorov nove obljubljene igre, vendar sem bil osebno kar hitro razočaran že pri tistem prvem ingame videu, kjer sem videl, da to ne bo tisto kar sem pričakoval. Z vsemi drugimi videi sem samo še dobival potrditve temu prvemu razočaranju. Kljub temu me je megalomanstvo projekta prepričalo, da sem kupil minimalni osnovni paket (en ship) toliko da sem lahko še v živo preizkusil igranje takoj, ko je bilo to mogoče. Razočaranja so se nadaljevala in že takrat sem prekrižal vsakršno upanje, da bom jaz kdaj to igral.
Po meni je že osnovni koncept razvoja čisto zgrešen. Po moje bi morali delati podobno, kot so naredili DCS World (vrhunska letalska simulacija), ki je v sami osnovi naredila najprej flight environment z čisto vsemi deležniki , ki vplivajo na bojno letenje (the core of the game), nato pa začela z razvojem letal in vse ostalo tudi z veliko pomočjo third party developersov. Enako bi se lahko delalo pri SC. Najprej osnovni space and environment, potem shipi in način navigacije. Vse nadaljne širitve bi lahko prepustili tudi third party developersim, obdržali bi samo rdečo nit razvoja. Na ta način bi se lahko hitro dodajali novi deli vesolja, nove vesoljske postaje, novi shipi... Prepričan sem, da bo na pogorišču SC nastala igra ki bo šla po tem (modularnem) konceptu. Razne simulacije s svojim okoljem in deležniki so enostavno tako zapleteni projekti, da jih je praktično nemogoče zadovoljivo dokončati samo v eni hiši.
Od SCja ne bo nič. Ali pa nekaj, da bodo imeli izgovor do investitorjev in bank. Prav gotovo pa to ne bo to, kar smo vsi pričakovali !!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Rokomah ()
Netrunner ::
Prebiram vaše pričkanje, nekateri ste za drugi proti....
Kot povsod in za vsako stvar. Bistvo je predvsem v temu, da eni znajo podati konstruktiven komentar, drugi pa samo pljuvajo in kritizirajo.
Tudi jaz sem med tistimi, ki smo bili pred leti sila navdušeni nad videnjem prvih kinematičnih prizorov nove obljubljene igre, vendar sem bil osebno kar hitro razočaran že pri tistem prvem ingame videu, kjer sem videl, da to ne bo tisto kar sem pričakoval.
Nisi edini ki je bil razočaran, vendar vsak ima svoja pričakovanja in marsikoga je navdušilo videno. Nevem kaj si ti pričakoval in na osnovi prvih cinematic prizorov ne moreš ustvariti mnenja okoli gameplay-a. Pa ko je prišel prvi gameplay ven je bil dokaj soliden za space sim. Ja res je bilo dosti bugov in se je manjkalo optimizacije in prilagoditev, vendar občutek kako bo si le dobil.
Z vsemi drugimi videi sem samo še dobival potrditve temu prvemu razočaranju. Kljub temu me je megalomanstvo projekta prepričalo, da sem kupil minimalni osnovni paket (en ship) toliko da sem lahko še v živo preizkusil igranje takoj, ko je bilo to mogoče. Razočaranja so se nadaljevala in že takrat sem prekrižal vsakršno upanje, da bom jaz kdaj to igral.
Spet nevem točno na kakšne videje se nanašaš vendar igra le napreduje. Ja, prepočasi za naš okus vendar se premika. Nevem kakšna pričakovanja imaš od space sim-a in kaj si v preteklosti igral iz tega žanra, da tisto kar si okusil te je razočaralo. Upoštevati moraš da SC se je zasnoval kot koncept kateri se je začel širit in spreminjat v času razvoja in še vedno se.
Po meni je že osnovni koncept razvoja čisto zgrešen. Po moje bi morali delati podobno, kot so naredili DCS World (vrhunska letalska simulacija), ki je v sami osnovi naredila najprej flight environment z čisto vsemi deležniki , ki vplivajo na bojno letenje (the core of the game), nato pa začela z razvojem letal in vse ostalo tudi z veliko pomočjo third party developersov. Enako bi se lahko delalo pri SC. Najprej osnovni space and environment, potem shipi in način navigacije.
Se popolnoma strinjam, vendar ni tako enostavno kot se sliši. SC so štartali iz nule brez neke osnove in ni ravno enostavno narediti neke trde temelje za letalsko simulacijo in first person shooting istočasno, katero bi se uporabilo kot nek temelj za naprej. Praviloma ja, bi morali prvo narediti celotno vesolje in fiziko ipd ... in nato delat ladje in ostale zadeve, vendar če bi tako delali ne bi imeli sedaj še nič za pokazat. Zdaj lahko vsaj delajo ladje ipd s katerimi se naprej financirajo, drugače ne bi nihče ne bi več metal denarja noter.
Vse nadaljne širitve bi lahko prepustili tudi third party developersim, obdržali bi samo rdečo nit razvoja. Na ta način bi se lahko hitro dodajali novi deli vesolja, nove vesoljske postaje, novi shipi... Prepričan sem, da bo na pogorišču SC nastala igra ki bo šla po tem (modularnem) konceptu. Razne simulacije s svojim okoljem in deležniki so enostavno tako zapleteni projekti, da jih je praktično nemogoče zadovoljivo dokončati samo v eni hiši.
Kot sem že povedal, če bi hotel outsourcat potrebuješ prvo trdne temelje katerih pa ni. Nekateri precej črnogledate vse skupaj in se preveč obremnejujete z vsem skupaj. Jaz si ne upam trditi da bo SC pogorel in istočasno si ne upam trditi da bo uspešen. Prepusti se toku in bo kar bo.
Od SCja ne bo nič. Ali pa nekaj, da bodo imeli izgovor do investitorjev in bank. Prav gotovo pa to ne bo to, kar smo vsi pričakovali !!!
Marsikdo pravi da ne bo nič in dosti jih pravi da bo uspeh kot ga še ni bilo. Bomo videli ne. Lahko bo vrhunska igra, totalna polomija ali pa samo povprečna zadeva. Pustimo času čas. Drugače pa CIG kar vem nima investitorjev oz. smo samo mi investitorji. Banke tudi ne rabijo, samo če se ne motim so prepračunali da jih pride ceneje se financirat na kredit kot pa z lastim financiranjem, saj denar se obrača in bogati med tem ko je na banki.
Kakorkoli, mnenja so različna in težko je kaj konkretnega predebatirat v formu. Mogoče bi bilo za razmislit da bi naredili en bar citizen v slo :) Če se komu da organizirat se priporočam. Bi rad spoznal v živo par osebkov iz te teme :)
Rokomah ::
@Trolljegeren
Nisem se spuščal v podrobnosti, kaj mi ni bilo že na začetku všeč pri SC, ker bi bil moj že itak dolgi post, še daljši.
Spomnim se samo tistega prvega ingame videa, na neki fan-metingu, kjer se pilot vsede v kabino, in predno si nadene čelado, jo zavrti v rokah...mislim.......bolano, otročje, nepotrebno!
In vse se nadaljuje v tem smislu. Izgublja se čas na nepotrebnih podrobnostih, hkrati pa bistevene zadeve stojijo ali se pa (zelo) počasi premikajo. Tudi izgledi samih shipov so mi mimo in neprepričljivi, vsaj zame. Potem neodločenost ali delajo simulacijo ali streljačino, ima svojo ceno. Ni mi jasno tudi, kako so lahko toliko zapravili in relativno malo pokazali.
Kot si napisal Trolljegeren, vsak ima svoja pričakovanja, jaz opisujem svoja, in zame je SC pase.
Nisem se spuščal v podrobnosti, kaj mi ni bilo že na začetku všeč pri SC, ker bi bil moj že itak dolgi post, še daljši.
Spomnim se samo tistega prvega ingame videa, na neki fan-metingu, kjer se pilot vsede v kabino, in predno si nadene čelado, jo zavrti v rokah...mislim.......bolano, otročje, nepotrebno!
In vse se nadaljuje v tem smislu. Izgublja se čas na nepotrebnih podrobnostih, hkrati pa bistevene zadeve stojijo ali se pa (zelo) počasi premikajo. Tudi izgledi samih shipov so mi mimo in neprepričljivi, vsaj zame. Potem neodločenost ali delajo simulacijo ali streljačino, ima svojo ceno. Ni mi jasno tudi, kako so lahko toliko zapravili in relativno malo pokazali.
Kot si napisal Trolljegeren, vsak ima svoja pričakovanja, jaz opisujem svoja, in zame je SC pase.
Truga ::
Zadeve se premikajo predvsem vzvratno. Arena commander je bil se nekak ok, 2.0 je bil igralen kadar ti ni crashal vsake 10 minut, od takrat dalje pa gre samo se na slabse. Vedno vec glitchov ki ti ubijejo characterja/ladjo, delajo pa jasno na novih ladjah in demotih za prezentacije, namesto na igri. Pa se to: https://twitter.com/SeanNoonan/status/9...
En level dezajner? Non-stop se hvalijo kako majo 400 zaposlenih, in vedno bolj ocitno je da od teh 400 sta programerja natanko dva.
En level dezajner? Non-stop se hvalijo kako majo 400 zaposlenih, in vedno bolj ocitno je da od teh 400 sta programerja natanko dva.
Netrunner ::
... kjer se pilot vsede v kabino, in predno si nadene čelado, jo zavrti v rokah...mislim.......bolano, otročje, nepotrebno!
Ah tista čelada je bila po moje narejena samo za show .. pa tudi za tisto narediti niso ravno izgubili dosti časa. Drugače pa dosti takih "nepomembnosti" dodajo nek dodaten čar igri. Pri vsaki stvari ločiš dober izdelek od slabega v detajlih. Je pa res, da take stvari je bolje da se dela na koncu saj niso ključnega pomena.
In vse se nadaljuje v tem smislu. Izgublja se čas na nepotrebnih podrobnostih, hkrati pa bistevene zadeve stojijo ali se pa (zelo) počasi premikajo.
To se strinjam, čeprav je treba gledati na to, da se dela ekipno in vsak je zadolžen in specializiran za določen nabor del. Ne moreš dizajnerja pokoristit za programiranje cora, ampak mu daš delat stvari ki načeloma še niso potrebne. Nevem kako so tam organizirani in nevem zakaj ekipa ki dela ladje recimo ne more raje priskočit k kakšnim bolj bistvenim stvarem. Vsekakor imajo zgrešeno politiko in izgubljajo čas tam kjer ni treba. Vsaj tako se vidi navzven.
Tudi izgledi samih shipov so mi mimo in neprepričljivi, vsaj zame. Potem neodločenost ali delajo simulacijo ali streljačino, ima svojo ceno. Ni mi jasno tudi, kako so lahko toliko zapravili in relativno malo pokazali.
Neprepričljiv? Tukaj se gleda predvsem "fun factor over realisem" zato oblikovanje ladij nima kaj dosti veze z realnostjo v vesolju. No stvar okusa, meni so v večini ok. Res je par zadev pri ladjah ki so mi mimo, vendar na splošno so ok. Vsaj meni,
Kot si napisal Trolljegeren, vsak ima svoja pričakovanja, jaz opisujem svoja, in zame je SC pase.
Upam da se motiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Netrunner ()
Netrunner ::
komedija.
Pa ti si ena komedija oz. tragikomedija. Spet eden tvojih "copy paste" nerelevantnh postov ki nima nobene veze. Če že daš copy paste česarkoli se vsaj toliko potrudi da podaš tudi kakšo tvoje mnenje oz. komentar da se bo nam malo sanjalo kaj sploh hočeš povedati.
Tukaj je recimo primer enega ki je obupal na star citizenom:
Se v marsičem zelo strinjam z njim in je lep dokaz da lahko vsak izrazi svoje mnenje brez da pljuva po vsem skupaj kot to rad ti počneš. Kakorkoli, spet bom moral zagnati ono skripto ki sem si jo sestavil, da mi izloči troll poste. Ne bom več zgubljal časa se karkoli menit s tabo ker nikamor ne pelje.
Kakorkoli... trenutno kar se Star Citizena tiče se nič relevantnega ne dogaja saj vsi čakajo izid 3.0 Uradnim videom ni za slediti kaj dosti ampak se raje pogleda bistvo preko drugih kanalov kjer strnejo v par minut. Dokler ne izide 3.0 se ni kaj dosti za menit razen hraniti trole.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Netrunner ()
Truga ::
Jaz sem napisal >6000 postov na star citizen forumih, o tem kaj je z igro narobe, kaj je vredu, kaj bi se lahko izboljsalo, itd., dokler ni par let nazaj postalo jasno da zadeva ne gre nikamor. Zdaj pac spremljam samo se komedijo, drugega od tega projekta tak ne bo.
jype ::
J3nc ::
Netrunner ::
Berserker ::
Elite so razvijali 7 let preden so šli na Kickstarter, igra je danes še daleč od končane, seveda so vmes že napravili Planet coaster, zdaj pa delajo še na novem Jurassic park špilu. Sploh ne razumem zakaj se je razvoj tako upočasnil, glede na to da služijo s prodajo skinov in je špil prinesel kr dost prometa, imajo pa tudi trikrat več folka kot 2012.
Netrunner ::
Za ED tudi meni ni jasno zakaj je tako zamrlo. Izgleda kot da so dosegli planiran zaslužek in zdaj jim ni več prioriteta.
Ghenghiz ::
Prilimal link do fake kickstarterja, ker se mi je zdel zabaven, pa stopil na toliko zuljev... Lighten the fuck up, people; nisem niti omenil zamud ali casa razvoja. Saj bo koga se pobralo, ce bo tako zagrenjen do izida.
@J3nc smartove bloge si bos pa sam iskal, men se tistih fantazijskih romanov ne da brat.
@J3nc smartove bloge si bos pa sam iskal, men se tistih fantazijskih romanov ne da brat.
Nagi Bator ::
Diablo 3 so razvijali 11 let. TF2 je Valve razvijali 9 let!
lol, ne niso
Diablo III @ Wikipedia
Team Fortress 2 @ Wikipedia
J3nc ::
Prilimal link do fake kickstarterja, ker se mi je zdel zabaven, pa stopil na toliko zuljev... Lighten the fuck up, people; nisem niti omenil zamud ali casa razvoja. Saj bo koga se pobralo, ce bo tako zagrenjen do izida.
@J3nc smartove bloge si bos pa sam iskal, men se tistih fantazijskih romanov ne da brat.
Tvoj komentar je imel cinični pridih. Sklepal sem tudi, da mogoče prebiraš DS blog, če že poznaš take vire kot je fake kickstarter SC kampanija.
Info glede razvojnih obdobji drugih iger pa sem napisal got generalno sporočilo in se mi zdi lep povzetek v 2 stavkih, ki pove veliko o razvoju iger in SC samega.
Če samo dodam da je Diablo 3 kampanija dolga slabih 10 ur nato pa se začne repetivni grind za opremo kateri se več ali manj spreminjajo samo vrednosti atributov,
si pa človek lahko hitro predstavlja kaj pomeni razviti igro kot so omenjeni AAA naslovi.
Truga ::
Nagi Bator je izjavil:
Diablo 3 so razvijali 11 let. TF2 je Valve razvijali 9 let!
lol, ne niso
Diablo III @ Wikipedia
Team Fortress 2 @ Wikipedia
Wikipedia:Citation needed @ Wikipedia
J3nc ::
Nagi Bator je izjavil:
Diablo 3 so razvijali 11 let. TF2 je Valve razvijali 9 let!
lol, ne niso
Diablo III @ Wikipedia
Team Fortress 2 @ Wikipedia
Wikipedia:Citation needed @ Wikipedia
Sk8ers will sk8, hat8ers will h8.
Nagi Bator ::
Nagi Bator je izjavil:
Diablo 3 so razvijali 11 let. TF2 je Valve razvijali 9 let!
lol, ne niso
Diablo III @ Wikipedia
Team Fortress 2 @ Wikipedia
Wikipedia:Citation needed @ Wikipedia
To bom vzel s sirokim nasmeskom na obrazu,
saj je res visek sarkazma, da ti pod svoj post postavis "Citation needed"
Pa mimogrede - te ne izzivam, saj nimam namena debatirat.
Truga ::
Ce mislis da so oni zmazek od diablo 3 aktivno razvijali 11 let, pol pa res ne vem kaj naj recem.
BigWhale ::
Development hell @ Wikipedia
Ce se neka stvar zacne razvijati leta X in pride ven X+10, se ne pomeni, da so jo toliko casa razvijali. Vecinoma jih ne.
Ce se neka stvar zacne razvijati leta X in pride ven X+10, se ne pomeni, da so jo toliko casa razvijali. Vecinoma jih ne.
Netrunner ::
Prav smešno je kako hitro pride do konflikta in brezveznega kreganja :D
Meni je kul, če se bodo šli v razvoj tega po izidu SC, drugače vidim to samo kot še en dodaten delay.
Meni je kul, če se bodo šli v razvoj tega po izidu SC, drugače vidim to samo kot še en dodaten delay.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Netrunner ()
Berserker ::
Prav smešno je kako hitro pride do konflikta in brezveznega kreganja :D
Meni je kul, če se bodo šli v razvoj tega po izidu SC, drugače vidim to samo kot še en dodaten delay.
Ja povej mal več. Men se ne da prebirat tega balasta med News. Pa naj se mal podvizajo s tem 3.0. Če bi imeli enga Muska al pa Bezosa za CEO, bi špil bil že zdavnaj zunaj.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Elite dangerous (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 30908 (707) | DJ-DUST |
» | No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 42179 (1950) | BigWhale |
» | EverspaceOddelek: Igre | 2617 (761) | Izi |
» | Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Novice / Igre | 152053 (116561) | Truga |
» | Skupnostno financiranje in povratek stare gardeOddelek: Novice / Igre | 17786 (14453) | Tr0n |