Forum » Igre » Star Citizen - Squadron 42
Star Citizen - Squadron 42

Netrunner ::
@Berserker => vse kar vem je to, da je ladja namenjena postavitvi zgradb na planetih. Poglej si kakšen krajši povzetek na youtube.

BigWhale ::

Netrunner ::
Letošnja predstavitev gameplaya pa je bila zakon. Sicer mesto je kar morbidno in ponavljajoče (blade runner stil) vendar se to generiranje lepo izkaže.

puma982 ::
Jah, to je edina rešitev, da se zapolni planete - ta procedural generation matematika.
Ej, to rabiš 100 življenj, da greš vse posamezno zdizajnirat...Ni variante.
Morajo pa po moje fejst napenjat sive celice, da pogruntajo kako to naredit karseda realistično
in kredibilno, živo...To mesto že zgleda preveč nametano vse skupaj.
Pač malo tako, da so pokazali kaj se vse da, najbrž.
Gre za tako gromozansko kompleksen projekt (oz. tako izgleda), da morajo najbrž mnogo modulov
v enginu povsem na novo skodirat. Tu zadi delajo težki stručkoti, o tem ni dvoma.
Samo nekako dobiš občutek, da bi Roberts vseeno rad preveč.
Čeprav zdaj je najbrž tudi že malo talec tega gromozanskega
vložka in za tak dnar je pač treba naredit vesoljsko (pun intended) igro in ne zgolj neki na pol.
Ej, to rabiš 100 življenj, da greš vse posamezno zdizajnirat...Ni variante.
Morajo pa po moje fejst napenjat sive celice, da pogruntajo kako to naredit karseda realistično
in kredibilno, živo...To mesto že zgleda preveč nametano vse skupaj.
Pač malo tako, da so pokazali kaj se vse da, najbrž.
Gre za tako gromozansko kompleksen projekt (oz. tako izgleda), da morajo najbrž mnogo modulov
v enginu povsem na novo skodirat. Tu zadi delajo težki stručkoti, o tem ni dvoma.
Samo nekako dobiš občutek, da bi Roberts vseeno rad preveč.
Čeprav zdaj je najbrž tudi že malo talec tega gromozanskega
vložka in za tak dnar je pač treba naredit vesoljsko (pun intended) igro in ne zgolj neki na pol.

Truga ::

Netrunner ::
Vi, ki bolj spremljate razvoj te igre. Že kaj kaže na končni izdelek in izide igre?
Žal ne. O izidu nima smisla govoriti, pa tudi ko bo uradno napovedan jim ne bo za zaupati :)
3.0 bo prinesel kar nekaj novosti in dal malo boljši občutek, kako bo izgledala končna igra, vendar še daleč od tega kar vse je planirano. Povpraši ponovno tam okoli leta 2020

kimikaze ::
Jaz sem že pred časom napovedal tam okrog 2021, čeprav je jasno da ta igra nikoli ne bo končen izdelek(sem seveda ne štejemo epizod SQ42), vsaj v aktivnih letih ne, kar je lahko na eni strani slabo glede bugov, performansa in podobnih zadev, po drugi strani pa zelo dobrodošlo, saj se s tem ohranja interes. Po moje bo najboljša stvar, ki jo bo prinesla alpha 3.0 delta patcher, saj bodo lahko od tega trenutka veliko bolj agilno dodajali nove komponente in posledično tako velikih časovnih lukenj brez updejtov ne bo več pričakovati, razen seveda ko gre za velike stvari. S tega naslova zna tudi alpha postati veliko bolj privlačen produkt kot je bil do sedaj. Zmanjšal se bo tudi stres na ekipo, saj bodo rezultati vidni prej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kimikaze ()

Truga ::
lol agile development je da mas 1x na mesec nove featurje, ne enkrat na 4 leta.
in pa, kot sem zgoraj napisal, 3.0 bo "MVP" aka minimum viable product, aka release.
:))))))
in pa, kot sem zgoraj napisal, 3.0 bo "MVP" aka minimum viable product, aka release.
:))))))
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()

Netrunner ::

NocnaShada ::

Netrunner ::

Netrunner ::
:) Kaj ste tako negativni. Take razprodaje so idealna izbira za nekoga ki želi podpreti igro in v zameno dobiti kakšno extra ladjico katere ni v redni prodaji.
Pa ne mi začet spet s tistimi vašimi preroškim napovedim da ne bo nikoli izšlo. Take razpordaje so super za dobiti finančno inekcijo in dokler bo to trajalo se tudi razvoj ne bo ustavil :) Ljudi z preveč denarja je vedno zadosti in fajn je da čimveč zapravijo saj s tem tudi nam ostalim zagotovijo boljši izdelek.
Pa ne mi začet spet s tistimi vašimi preroškim napovedim da ne bo nikoli izšlo. Take razpordaje so super za dobiti finančno inekcijo in dokler bo to trajalo se tudi razvoj ne bo ustavil :) Ljudi z preveč denarja je vedno zadosti in fajn je da čimveč zapravijo saj s tem tudi nam ostalim zagotovijo boljši izdelek.

Truga ::
Mah, lej. Imajo ze 170 miljonov, pokazali so pa do zdaj buggy cryengine mod. Kar rabjo je financna transparentnost, da se vidi kam ponikuje tolko dnarja, ne pa financnih inekcij.

Netrunner ::
Mah, lej. Imajo ze 170 miljonov, pokazali so pa do zdaj buggy cryengine mod. Kar rabjo je financna transparentnost, da se vidi kam ponikuje tolko dnarja, ne pa financnih inekcij.
Denarja ni nikoli preveč, saj si morajo nabrati čimveč rezerve do izida igre, saj infrastruktura ki bo vse to poganjala bo kar veliko finančno breme vsaki mesec. Mene tudi zanima kako in kje se koliko denarja porabi, vendar razumem CIG da tega podatka ne javno objavi, saj potem bi se morali ubadat še z komentarji okoli tega :)
PTU 3.0 Alpha:
Expanding Star Citizen Alpha 3.0 PTU Testing
Upam da bodo lahko uspešno spravili čimveč ljudi na server brez izgube performansa. Bi me zanimalo za testirat če bi imel dovolj sposobno mašino ki bi lahko to poganjala :)

Truga ::
FYI tale video je precej zeditiran, kr pogosto se vidi neke hard cute, kjer so buge vn rezali (prvi se zacnejo dogajat po ~30 sekundah).

Netrunner ::
:) pa kaj ti res ne znaš drugega kot samo kritizirat? Video lepo prikazuje potencial in razsežnost igre. Kako veš da ni prišlo do napak pri zajemu ali obdelavi videa ? ... Zeditiran ali ne nima veze, saj ne moreš pričakovat flawless igranja v alpha verziji. Ne vidim težav če avtor poreže par napakic ven da nastane lepši video.

Tribal ::
Fantje inštaliram PTU :D jutri bom že igral :D jea baby :D
3.0 here I come baby
3.0 here I come baby
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tribal ()

BigWhale ::
FYI tale video je precej zeditiran, kr pogosto se vidi neke hard cute, kjer so buge vn rezali (prvi se zacnejo dogajat po ~30 sekundah).
Ful je dobr, k vstaja in ma glavo totalno wobbly in vse se trese. Pol pa vstane, mu pa en kolk skoz glavo v hrbtenico nabijejo. :D Pa ma samo je yaw movement v vratu, pitch in roll pa zgineta. Potem se mu pa orozje kar carobno pojavi na hrbtu?
Prvih deset minut je groznih. Hoja naokrog, zatikanje, npcji kr poskakujejo mal na mestu. Tek je pa tko k v risanki, k se karakter pretvarja, da tece v pocasnem posnetku. Zvok spuscanja rampe v vakumu. Zmaga pa vakum v sami ladji. Ew! :)
Tam vmes, ko leti po luni in prestavi z ladjo lebdi nad tlemi je ladja popolnoma stacionarna glede na okolico. Uf. Atmosferski let in reentry je nasploh iz risanke.
In upam, da bo enkrat koncno prisel cas, ko bodo zaceli delati bolj realne asteroidne pasove in planete z obroci. V asteroidnih pasovih so posamezni asteroidi tako oddaljeni med seboj, da ob pogledu skozi okno ne bi vedel, da si v asteroidnem pasu. Pri planetih s prstani je pa material na razdalji kaksnega metra ali pa se manj in ne mores leteti skozi. Se bolj bizarno pa je, da bi te avtopilot parkiral med tiste skale.

kimikaze ::
Saj se jasno vidi da je precej bugasto, pa tudi hrošče je v igri kjer se tehnologije tako močno prepletajo in so soodvisne ena od druge da lahko tvorijo neko "real time" okolje precej težje odpravljat kot v neki linearni igri, to je menda jasno vsakomur. Bolj nerazumljivo bi bilo, če bi bil SQ z linearno zgodbo izdan v podobno bugastem stanju.

BigWhale ::
Oh, bollocks. FPS, kjer se stvari premikajo bolj gladko nardi danes ze srednjesolec. Tole je res zalostno za tolk casa razvoja.
Najbrz bodo zdej ugotovili, da morjo game engine zamenjat. :>
Najbrz bodo zdej ugotovili, da morjo game engine zamenjat. :>

kimikaze ::
Očitno. Zato pa Roberts zapravlja vse te silne milijone na izkušenem osebju. Je pa res bedak lejga, ko pa bi lahko praktično zastonj na študentkem servisu našel vrhunske strokovnjake. Softverska orodja ki so bila potrebna in ki so jih morali razviti v vsakem primeru da so lahko sploh potegnili razvoj naprej, bi pa lahko razvili kar osnovnošolci. Dejstvo pa je da vsi takratni pogoni ki so imeli tudi vizualni potencial(brez da bi ob tem bilo potrebnega še veliko dodatnega dela), so bili optimizirani in razviti za bolj ali manj linearno okolje z omejenim playgroundom. In prav noben ni zares ustrezal ideji SC. Roberts pa je pač izbral za kar je verjel, da je imelo takrat najboljše razmerje med vizualnim potencialom in fleksibilnostjo. Očitno pa je k temu botrovalo tudi to, da je za sabo imel ljudi, ki so imeli izkušnje s Cryenginom.
Sicer pa je eden glavnih problemov trenutno, da igra ni fluidna, neoptimizirana oziroma neprimerna podatkovna komunikacija med klienti in serverji. Torej noben engine ne bo tega sam od sebe rešil. Pravtako je bilo rečeno, da so lokalno nazadnje že uspeli funkcionirati brez večjih problemov tudi z 128 klienti v eni instanci.
Sicer pa je eden glavnih problemov trenutno, da igra ni fluidna, neoptimizirana oziroma neprimerna podatkovna komunikacija med klienti in serverji. Torej noben engine ne bo tega sam od sebe rešil. Pravtako je bilo rečeno, da so lokalno nazadnje že uspeli funkcionirati brez večjih problemov tudi z 128 klienti v eni instanci.

Truga ::
Ironija je ravno v tem da kar jaz berem jim na netkodi dela 1 part-time student, ne pa neki experti.
No... imajo vsaj izgovor zakaj zadeva dela tko kot dela? Sicer, framerate je tud u pizdi, literally worse than ARMA.
No... imajo vsaj izgovor zakaj zadeva dela tko kot dela? Sicer, framerate je tud u pizdi, literally worse than ARMA.

Netrunner ::

BigWhale ::
Očitno. Zato pa Roberts zapravlja vse te silne milijone na izkušenem osebju. Je pa res bedak lejga, ko pa bi lahko praktično zastonj na študentkem servisu našel vrhunske strokovnjake. Softverska orodja ki so bila potrebna in ki so jih morali razviti v vsakem primeru da so lahko sploh potegnili razvoj naprej, bi pa lahko razvili kar osnovnošolci.
Danes narest FPS, ki dela spodobno, ni nobena umetnost.
Bedak je pa zato, ker je ljudem obljubil nekaj cesar ne more deliverat. Problem je v tem, da bo zagonil ves denar in ljudje bodo pocasi nehali verjeti vanj in denarja, ki ga z lopato mece v pec, bo slej kot prej zmanjkalo. Namesto, da bi se najprej skoncentrirali na tisto kar so obljubili v Kickstarterju, so sli razvijati vse naenkrat in se kaksno stvar zraven. Sedaj pa nimajo nicesar, kar bi delovalo. :)
No, z malo srece se bodo ljudje navelicali Elite ravno takrat, ko bo SQ 42 izsel.

kimikaze ::
"Danes narest FPS, ki dela spodobno, ni nobena umetnost." Seveda ni, ko delaš v okvirih engina z že ponujenimi, implementiranimi, preizkušenimi orodji in v nekem naprej prirejenem in definiranem okolju. Za vse ostalo in če bi rad nekaj več, kot se je do sedaj izkazalo, je bolje da greš za zaprtimi vrati razvijat svoj custom engine, čeprav to potem ni več crowdfunding.

Netrunner ::
Danes narest FPS, ki dela spodobno, ni nobena umetnost.
Ne moreš primerjat klasičnih FPS iger z SC. Največji open world FPS je kaplja v morje napram temu kar bo v SC. Ja danes je zelo enostavno narediti FPS ali bilokakšno drugo igro, kar se vidi na vsemu sranju ki ga na steamu ponujajo.
Bedak je pa zato, ker je ljudem obljubil nekaj cesar ne more deliverat.
Bedak ne zasluži 170+ mil. Na kickstarterju je predstavil svojo idejo in vizijo ter iskal ljudi ki bi ga podprli. Še sam ni mogel vedeti da se bo obseg projekta tako povečal.
Problem je v tem, da bo zagonil ves denar in ljudje bodo pocasi nehali verjeti vanj in denarja, ki ga z lopato mece v pec, bo slej kot prej zmanjkalo.
Imaš kakšno informacijo kako se zapravlja in koliko ga še imajo? Jaz si tudi mislim da se preveč zapravlja na nepotrebnih zadevah, vendar nikjer nisem zasledil bolj točne informacije o tem.
Namesto, da bi se najprej skoncentrirali na tisto kar so obljubili v Kickstarterju, so sli razvijati vse naenkrat in se kaksno stvar zraven.
Se strinjam, vendar moraš razumeti da ti ne moreš narediti ene dobre zadeve in nato priklopit še nekaj poleg. Če ne narediš prej dobrih temeljev ne moreš narediti nič v naprej. Tudi jaz bi rad da bi prvi goal iz kickstarterja bil narejen, vendar žal to ni tako enostavno.
Sedaj pa nimajo nicesar, kar bi delovalo. :)
Ti moraš pa imeti zelo visoke standarde da ti trenutno stanje predstavlja "nič". Res da ni še tisto kar bi si želeli vendar je daleč od "nič".

Truga ::

Netrunner ::
:) Kaj ti prav namerno vse negativno obračaš? Raje podaj vir od neumnosti ki si jo napisal par postov nazaj.
Da ti osvežim spomin:
Dokaži malo svoje kredibilnosti.
Da ti osvežim spomin:
Ironija je ravno v tem da kar jaz berem jim na netkodi dela 1 part-time student, ne pa neki experti.
Dokaži malo svoje kredibilnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Netrunner ()

Netrunner ::
Kaj hočeš s tem povedati? Vsi vemo da ne dela perfektno, in nekateri se zavedamo kaj pomeni alpha. Drugi kot ti pa samo kritizirate in izluščite ven vse najslabše. Kje pa je link do tvoje prejšnje trditve ? Ali boš spamal z novimi neumostimi naprej da prikriješ ta stare?

Tribal ::
Sploh še alpha 3.0 ni zunaj, tako da umiri se Truga ker drugače ti lahko še pride in boš spet mogu pucat za sabo. PTU je prišel ven, izključno z namenov testiranja serverjev da bi spravili čim več igralcev v eno instanco. To jim je trenutno največja težava, ostale buge rešujejo sproti, noben tukaj ne prebere kaj se dogaja in kako stvari potekajo. Samo bam najbolj neumen filmček iz YT prilepimo in bo.
Včeraj zjutraj se ni dalo igrati (vse povprek lagali serverji). Popoldan so že uredili izdali patch in se da celo igrati, vendar je še daleč od tekočega. Prav tako še vedno lagajo serverji. Lag je zato ker testirajo koliko igralcev se da spraviti v eno instanco... Če to kdo ne dojame prosim ne komentirati.
Včeraj zjutraj se ni dalo igrati (vse povprek lagali serverji). Popoldan so že uredili izdali patch in se da celo igrati, vendar je še daleč od tekočega. Prav tako še vedno lagajo serverji. Lag je zato ker testirajo koliko igralcev se da spraviti v eno instanco... Če to kdo ne dojame prosim ne komentirati.

Berserker ::
A se bo dalo 3.0 igrat offline? Pa kdaj točno mislijo to izdat, res od Američanov sem pričakoval malo večjo produktivnost pa hitrejše rezultate.

Netrunner ::
Dvomim, vsaj jaz nisem nikjer zasledil. Bi pa bilo zakon, da bi to omogočili. Izida 3.0 pred koncem leta po moje ni za pričakovat.

Truga ::
Kaj hočeš s tem povedati? Vsi vemo da ne dela perfektno, in nekateri se zavedamo kaj pomeni alpha. Drugi kot ti pa samo kritizirate in izluščite ven vse najslabše. Kje pa je link do tvoje prejšnje trditve ? Ali boš spamal z novimi neumostimi naprej da prikriješ ta stare?
Da jim po 6 letih se vedno nic ne dela, ker imajo za programerje 3 studente.
Ce imas boljso razlago, prosim na dan z njo. Meni se ta zdi najboljsa, vse ostale so se mnogo slabse. Naprimer, imajo kup profesjonalnih in dragih programerjev, ki so v 6 letih spacali skup tole skropucalo...
https://i.imgur.com/x7ragTF.mp4
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()

Netrunner ::

Netrunner ::
Sepravi, nimas boljse razlage.
Ne je nimam in je tudi ne potrebujem. Ne obremenjujem se z tem kaj CIG počne saj imam dovolj drugih zanimivosti v svojem življenju.
Svetujem ti, da končaš spremljati vse kar je povezano z SC in CIG, saj očitno zelo slabo vpliva na tvojo psiho.
P.S.
Od mene si dobil dovolj hrane. Ne pričakuj več odgovorov na tvoje spam poste. Mogoče kdaj v prihodnosti če boš napisal kaj normalnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Netrunner ()

Truga ::
Evo, to je to. Star Citizen development in a nutshell.
Game razpada po sivih ko ga hoces igrat zaradi totalno banalnih bugov, gameplaya ni nikjer nic, crobber pa se ukvarja s % dusika in argona v atmosferi.
Zdaj mi je jasno, zakaj je trajalo 3 leta da je freelancer izsel, pol ko je microsoft odpustil crobberja.

BigWhale ::
Hejter .... Probi zivet brez Argona. Kr probi! Noben game na svetu se ni bil tolk realisticen in to z atmosfero je samo pika na j!

Netrunner ::
Prodaja zemlje :) heh .. pametna poteza iz strani CIG. S tem pridobijo denar brez da morajo sploh kaj narediti. Ali je ali ni uporabno ne igra vloge, saj dokler so kupci se bo prodajalo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Elite dangerous (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 31340 (1139) | DJ-DUST |
» | No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 43048 (2819) | BigWhale |
» | EverspaceOddelek: Igre | 2712 (856) | Izi |
» | Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Novice / Igre | 155691 (120199) | Truga |
» | Skupnostno financiranje in povratek stare gardeOddelek: Novice / Igre | 18089 (14756) | Tr0n |