» »

Bi delali igro?

Bi delali igro?

Murati ::

Iščemo sodelavce (dijake, študente ali kogarkoli s preveč časa) pri izdelavi spletne računalniške igre.
Veliko predznanja ni potrebnega, pri delu pa vam bodo pomagali bolj
izkušeni sodelavci.
Če že poznate, vas veseli oz. se želite naučiti kaj od spodaj
naštetega, ste vabljeni, da se nam pridružite:
- risanje tekstur in 3D modelov
- WebGL
- Java
- MySQL
- JavaScript
- HTML, CSS
- igranje igric :)

Delalo se bo v prostem času in ne bo plačano, dokler stvar ne bo
služila denarja.

Trenutno je igra v fazi načrtovanja, če se nam pridružite dovolj
zgodaj, boste imeli vpliv tudi na to. Vsaka ideja bo dobrodošla tudi
kasneje.

Če imate potrebno znanje in potrebujete denar takoj, si najdite pravo
službo, če bi pa radi delali kar vas veseli in se kaj naučili, se
pridružite nam. Pridobili boste izkušnje, referenco in morda še kaj zaslužite na koncu :)
To bo odvisno predvsem od vas.

Če se želite pridružiti (ali kaj vprašati), pišite na email naslov:
murati.es@gmail.com
Napišite osnovne podatke o sebi, kaj bi želeli delati, kaj že znate in česa bi se radi naučili.

Lahko pa tudi tu še kaj vprašate.

Unknown_001 ::

A izkušnje z blenderjem kaj prav pridejo???

crniangeo ::

Mutikaša d.o.o. :)
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

Murati ::

Unknown_001 je izjavil:

A izkušnje z blenderjem kaj prav pridejo???

Seveda.

Mutikaša d.o.o. :)

Vsak, ki bo zapravil pol ure časa za to, bo vedel pod kakšnimi pogoji, v bistvu jih vidi že v prvem postu.

Kockica ::

In koliko sta OpenGL in WebGL povezana/podobna? Trenutno se učim OpenGl-a, znam pa programirat tudi z Allegro knjižnico v C++-u. Kar se pa tiče Jave pa res nimam blage veze, čeprav je dokaj podobna C-ju. :/

Mafionzo ::

Nekaj amaterskega sem se pred leti ukvarjal s Cinema4D (ampak res amatersko) sedaj pa se bom počasi začel uvajati v CAD programje (v šoli ubistvu)
Aja se pa zanimam za risanje tekstur :)
Tako, da izkušenj nimam, bi se pa rad kaj novega naučil in sodeloval v kakem projektu kot je ta :)
Samo zanima me, koliko časa na dan/teden bi bilo potrebno vložiti? Tolko da vem če mi bo sfolgalo s šolo :D
Lp

Unknown_001 ::

Jaz če že, bi imel čas samo med počitnicami, ker Tehniška gimnazija kar dost dela zahteva in enako kot Mafionzu ne bi sfolgalo . :)

brodul ::

A bo odprtokodno ter katera licenca?
Pretending to be a mature adult is so exhausting.

Murati ::

Kockica je izjavil:

In koliko sta OpenGL in WebGL povezana/podobna? Trenutno se učim OpenGl-a, znam pa programirat tudi z Allegro knjižnico v C++-u. Kar se pa tiče Jave pa res nimam blage veze, čeprav je dokaj podobna C-ju. :/

WebGL bazira na OpenGL, ampak to ni tako pomembno, ker se bo itak uporabil 3d pogon, tako da se webgl direktno ne bo uporabljal, razen če ne bo nujno za kakšno malenkost. Je pa dobro, da veš kaj se dogaja v ozadju, to je pa podobno. WebGl se programira z JavaScriptom, tist, ki bo delal to, ne bo delal z Javo niti z MySql, morda samo minimalno s html.

Mafionzo, to je težko rečt, verjetno pa nima smisla če nimaš vsaj 5-7 ur na teden viška. Če si že zdaj zelo na tesno s časom, tudi nima smisla. Če eden ne bo dovolj, bomo našli še enega. Bi pa potrebovali nekoga za 3d modele (bolj enostavne), teksture (tudi enostavne) in splošno oblikovanje vsega skupaj. Ne nujno v eni osebi.

brodul je izjavil:

A bo odprtokodno ter katera licenca?

Ne. Razen če vse skupaj propade in izgubimo vse ideje kako stvar tržit :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Murati ()

Mafionzo ::

No, tolko časa si bom pa že vzel :)
Sploh med vikendi bom mel še več časa, sicer nisem na tesnem s časom še zaenkrat (dejansko lenarim večinoma ^^).
Tako, da se javim za teksture oziroma če nebote nobenga druzga najdli morda še za 3D, sam pri 3D programju mam res samo osnovno znanje :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mafionzo ()

BigWhale ::

Murati je izjavil:

brodul je izjavil:

A bo odprtokodno ter katera licenca?

Ne. Razen če vse skupaj propade in izgubimo vse ideje kako stvar tržit :)


A odprtokodnost vam preprecuje trzenje?

Murati ::

BigWhale je izjavil:

Murati je izjavil:

brodul je izjavil:

A bo odprtokodno ter katera licenca?

Ne. Razen če vse skupaj propade in izgubimo vse ideje kako stvar tržit :)


A odprtokodnost vam preprecuje trzenje?

V to debato ne bomo šli. Če misliš "odprtokodno" v smislu, da si kodo vsak lahko zdownloada.
Je dosti drugih tem o tem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Murati ()

Machete ::

Mi lahko na ZS pošlješ več o projektu? Sploh idejo, razvojni načrt, okvirni časovni plan, obseg projekta.. itd..
Znam precej dobro modelirat, malo manj ustvarjat teksture a vseeno..

Wrop ::

Pošlji še meni na ZS. Zanima me kaj bi se delalo v Javi.

brodul ::

IMO taki projekti, delajte zastonj, mi mamo copyright, mi trzemo, ne funcionira. Razen ce si podjetje potem je drugace, ker ce bo kaj narobe bo folk napisal, z katerim podjetjem ima slabe izkusnje, kar si podjetje tezje privosci. Razen ce se prej podpise pogodba.

Dost je odprtokodnih projetkov na to tematiko. Zakaj bi delal za cloveka, o katerem vem samo nick
"Murati"?

Ne vem, a sem sam jst prevec konzervativen.
Pretending to be a mature adult is so exhausting.

Murati ::

Nihče ne bo delal zame, ampak zase. V tem bomo vsi enakopravni, no, razen pri zaslužku glede na to koliko bo kdo prispeval. Sej ne bo dosti drugače kot pri odprtokodnem projektu, nazadnje bo stvar na internetu zastonj za končnega igralca, samo da kode ne bo mogel vsak zdownloadat. Niti ne vidim smisla v tem, da bi jo. Če bi bila stvar čisto odprta in bi vsak lahko prispeval karkoli, kako bi šele potem si zakomplicirali življenje pri copyrightih, zaslužku itd. 5-6 ljudi se bo pa že dogovorilo.
Prej kot bo kdo napisal eno vrstico, bo lahko zvedel vse kar ga zanima o nas (3 smo že). Vsi 3 smo zaposleni, s službo in vsem ostalim, zato tudi iščemo pomoč, drugače bi naredili sami. Sigurno pa ne delamo tega iz dolgčasa ali da bi izkoriščali uboge študente (kako jih bi pa sploh lahko?).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Murati ()

Sssaga ::

Če nucate beta testerja, sem vam na voljo. Lahko testiram na različnih PC sistemih in merim performans scaling :)
Lahko pomagam promovirati špil recimo preko youtube kanala, kjer mam neko bazo folka.

69charger ::

Jaz imam že precej izkušenj z delom z 3dsmaxom, delanje modelov za raznorazne igre, izdelava tekstur, optimizacija za pogone itd. Se zanimam za ta projekt, ker se trenutno nimam kam dati.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

Kockica ::

Jaz bi tudi prosil, če mi lahko poveš kaj več o projektu. Npr. kako oz. kje se bo delal, koliko ljudi imate namen vpletit
v tole zadevo, koliko je projekt obsežen/zahteven. Seveda sprašujem za to, da se lahko na podlagi tega odločim, če bi sodeloval.
Se mi pa niti ne gre za denar, ampak kvečjemu za izkušnje oz. da se kaj novega naučim.
lp : )

BigWhale ::

Murati je izjavil:

Nihče ne bo delal zame, ampak zase. V tem bomo vsi enakopravni, no, razen pri zaslužku glede na to koliko bo kdo prispeval. Sej ne bo dosti drugače kot pri odprtokodnem projektu, nazadnje bo stvar na internetu zastonj za končnega igralca, samo da kode ne bo mogel vsak zdownloadat. Niti ne vidim smisla v tem, da bi jo. Če bi bila stvar čisto odprta in bi vsak lahko prispeval karkoli, kako bi šele potem si zakomplicirali življenje pri copyrightih, zaslužku itd. 5-6 ljudi se bo pa že dogovorilo.
Prej kot bo kdo napisal eno vrstico, bo lahko zvedel vse kar ga zanima o nas (3 smo že). Vsi 3 smo zaposleni, s službo in vsem ostalim, zato tudi iščemo pomoč, drugače bi naredili sami. Sigurno pa ne delamo tega iz dolgčasa ali da bi izkoriščali uboge študente (kako jih bi pa sploh lahko?).


V bistvu je problem, da se ze dva cloveka ne moreta dogovoriti kako bi si delila dobicek, kaj sele sest ljudi po nekem arbitrarnem cez-palec merilu. Lahko recimo napises, kako boste nekega programerja (designerja, story writerja, ...), ki vam bo pomagal, primerno nagradili, komu ostane intellectual property, ce stvar propade in tako naprej.

Nevem zakaj ste v prvem postu tako skopi z informacijami o igri. Tip igre, nacin igranja, vsaj nekaj ozadja in zgodbe...

Murati ::

BigWhale je izjavil:


V bistvu je problem, da se ze dva cloveka ne moreta dogovoriti kako bi si delila dobicek, kaj sele sest ljudi po nekem arbitrarnem cez-palec merilu. Lahko recimo napises, kako boste nekega programerja (designerja, story writerja, ...), ki vam bo pomagal, primerno nagradili, komu ostane intellectual property, ce stvar propade in tako naprej.

Nevem zakaj ste v prvem postu tako skopi z informacijami o igri. Tip igre, nacin igranja, vsaj nekaj ozadja in zgodbe...


No, seveda je odvisno kakšnih je teh 6 ljudi, ali pa kakšna sta tista 2...en razlog več, da stvar ni čisto odprta in da se zbere tistih 6, ki so se sposobni kaj zmenit.
Variant kako to pošteno ovrednotit (ne nujno da v denarju, ampak relativno na druge sodelujoče) je veliko, ker pa bomo enakopravni, se bomo to dogovorili med seboj, pred začetkom. Tudi meni ni do tega, da se bi na sred projekta skregali :) Na splošno pa, ko nekdo nekaj da v igro, obdrži vse pravice, razen te, da stvar vzame ven iz te igre. Prej ko kaj da od sebe pa seveda mora vedet pod kakšnimi pogoji je dal in pod kakšnimi bo kaj imel od tega.

Gre se za masovno online (v browserju) strategijo s pravim 3d zemljevidom in vsem kaj spada zraven (ja, še ena, ampak ta bo dobra). V podrobnosti na forumu ne bomo šli, ker vem v kaj se bi to izrodilo... Prej kot v enem letu realno ne bo končana. Dela bo dost, oz. toliko kot si ga bomo naložili, pa še malo več.

Potrebujemo 1 ali 2 umetnika (oblikovanje vsega skupaj, risanje tekstur, modeliranje) in vsaj enega javascript mojstra (če bo to naredil, bo postal, če ni bil že prej). Server bomo verjetno spacali s kolegom. Da ne bo kdo rekel, da nisem nič naredil in hočem samo kasirat :) No, ostane še portal z igro in vsem kaj spada zraven.
Če koga zanima, naj piše na mail, skupaj še s kakšno slikico, če si umetnik. Drugače se več ne znajdem kdo je kaj in kje napisal (jap, nekaj jih je že).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Murati ()

korenje3 ::

in kdo bo na koncu kasiral največ denarja?

tako recimo so se zbrali ljudje pri ustanovi podjetja kjer jaz sedaj delam. delali so zastonj ali za minimalca, še pred 15 leti. danes jih ni več v podjetju ker so dobili brco v rit, lastniki so pa bratje ki so ustanovili podjetje, ki danes fino služijo.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Murati ::

Zakaj delaš v takem podjetju?
Sprašuješ na splošno ali te zanima ta konkreten projekt? Kasiral bo vsak sorazmerno s svojim prispevkom. Ne vem na kak način lahko komu kaj garantiram. Če kdo hoče svoj prispevek na katerikoli način zaščitit, naj kar pove kako. Kaj pa če bo nekdo na 99% projekta vzel celo kodo in vse skupaj in odnesel k electronic artsu? Kako veš, da boš 15. dobil plačo? Zakaj iz firme ne odneseš kode (če programiraš) in jo prodaš na placu? Res samo zato, ker bi to drugače rešilo sodišče v sedmih letih? Ali pa vsaj malo nekomu zaupaš in zaupajo tudi tebi?

Map ::

Jaz lahko kaj v CAD programih nardim. AutoCAD pa tudi kak 3d modelirnik bi se našel, NX naprimer. Tak da če lahk s tem pomagam, pol z veseljem.

korenje3 ::

Murati je izjavil:

Zakaj delaš v takem podjetju?
Sprašuješ na splošno ali te zanima ta konkreten projekt? Kasiral bo vsak sorazmerno s svojim prispevkom. Ne vem na kak način lahko komu kaj garantiram. Če kdo hoče svoj prispevek na katerikoli način zaščitit, naj kar pove kako. Kaj pa če bo nekdo na 99% projekta vzel celo kodo in vse skupaj in odnesel k electronic artsu? Kako veš, da boš 15. dobil plačo? Zakaj iz firme ne odneseš kode (če programiraš) in jo prodaš na placu? Res samo zato, ker bi to drugače rešilo sodišče v sedmih letih? Ali pa vsaj malo nekomu zaupaš in zaupajo tudi tebi?


sej pravim... isto so uni začeli. temu se reče zastonj startup podjetje. dobesedno zastonj. potem ko začneš kasirat, jim začenjaš plačevat za usluge minimalca. ko se podejtje razvije jih pa brcneš ker so predragi, uvoziš bosansko delovno silo in zgradiš tri hiše v desetih letih.

simple as taht.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Murati ::

Če so delali zastonj oz. pod ceno, bi morali takoj dobit svoj delež v podjetju.

minimus ::

Še nič niste naredil pa se že od dobička pogovarjate???

Mavrik ::

Design document mate že spisan? Pa kakšen (lahko tudi papirnati) prototip?
The truth is rarely pure and never simple.

Murati ::

minimus je izjavil:

Še nič niste naredil pa se že od dobička pogovarjate???

No, nič narobe, če se takoj razčisti.

Mavrik, vse obstaja, ni pa še nič dokončno, dokler se vsi ne podpišemo spodaj. Obstajajo tudi že kakšni editorčki za razne stvari.

blackbfm ::

3d boste delal obenem pa iščeš ljudi brez izkušenj + se mi zdi da je na prvem mestu denar potem pa vse ostalo..obsojeno na propad...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

S čim narediti grafiko igrice

Oddelek: Pomoč in nasveti
131791 (1107) d3m1g0d
»

AMD ali NVIDIA grafična za Linux?

Oddelek: Pomoč in nasveti
161655 (1204) zee
»

HTML 5 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Izdelava spletišč
25458294 (47269) rustypac
»

Microsoft podprl Kinect v Internet Explorerju

Oddelek: Novice / Brskalniki
296775 (5416) BaToCarx
»

Zamenjava Javascripta

Oddelek: Programiranje
345302 (3735) Mavrik

Več podobnih tem