Forum » Igre » Black Mesa 14.9
Black Mesa 14.9
RejZoR ::
Komandosi v izvirniku so bili vseeno pasji ampak istočasno bolj človeški. Tle pa samo nos mal pomoliš in ti ga z MP5 s katero ti na daleč skor nič ne moreš zadet, ti odbijejo taisti nos z razdalje 500 kilometrov. Kretensko in izpade prav amatersko narejeno.
Voltigaunti pa so bili v Half-Life 1 zasužnjeni vesoljci, ki jih je Freeman nakoncu enke osvobodil, zato ga v dvojki vsi častijo in mu pomagajo. Tud če se spomniš izvirnika so imeli okoli rok in vratu neke zelene kovinske zadeve. Tega v dvojki nimajo in slednje jih je držalo v suženjstvu.
Voltigaunti pa so bili v Half-Life 1 zasužnjeni vesoljci, ki jih je Freeman nakoncu enke osvobodil, zato ga v dvojki vsi častijo in mu pomagajo. Tud če se spomniš izvirnika so imeli okoli rok in vratu neke zelene kovinske zadeve. Tega v dvojki nimajo in slednje jih je držalo v suženjstvu.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
D3m ::
Komandosi v izvirniku so bili vseeno pasji ampak istočasno bolj človeški. Tle pa samo nos mal pomoliš in ti ga z MP5 s katero ti na daleč skor nič ne moreš zadet, ti odbijejo taisti nos z razdalje 500 kilometrov. Kretensko in izpade prav amatersko narejeno.
Voltigaunti pa so bili v Half-Life 1 zasužnjeni vesoljci, ki jih je Freeman nakoncu enke osvobodil, zato ga v dvojki vsi častijo in mu pomagajo. Tud če se spomniš izvirnika so imeli okoli rok in vratu neke zelene kovinske zadeve. Tega v dvojki nimajo in slednje jih je držalo v suženjstvu.
O rly? Sej bo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Shegevara ::
Ja sej jst sm prav vedu da bo en začel smrdet kaj mu nekej spet ni všeč. Če bi bili komandosi "človeški", bi pa kdo drug lajal, da je prelahko.
Zdej, če ti je pretežko, pač prestavi iz Hard mode na normal mode, jaz sem na normal zdelal brez zapletov, pa streljačin nikoli ne igram ponavadi.
Zdej, če ti je pretežko, pač prestavi iz Hard mode na normal mode, jaz sem na normal zdelal brez zapletov, pa streljačin nikoli ne igram ponavadi.
RejZoR ::
Očitno eni ne ločite težavnih nasprotnikov od kirurško robotskih, ki izgledajo prav patetično amatersko. Če je mod brezplačen še ne pomeni, da moramo kar veselo dopuščat šlamparijo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
dronyx ::
Računalnik je Windows 7 (i5 z 8GB rama) in Black Mesa meni deluje praktično neigralno slabo. Vsako nalaganje zaslona traja in traja, tako da ne vem, ali je zadeva zmrznila, ali pa preprosto rabi nekaj minut, da se naloži. Se da to kako rešit oziroma ali ostalim ta igra deluje normalno?
Good Guy ::
Računalnik je Windows 7 (i5 z 8GB rama) in Black Mesa meni deluje praktično neigralno slabo. Vsako nalaganje zaslona traja in traja, tako da ne vem, ali je zadeva zmrznila, ali pa preprosto rabi nekaj minut, da se naloži. Se da to kako rešit oziroma ali ostalim ta igra deluje normalno?
men na win 7 z quadcore bp
dronyx ::
Sem že odkril težavo. Kot kaže se mi še nalaga Source SDK - zadeva je dolga baje 2,8 GB (jaz sem mislil, da je to par KB LOL).
dronyx ::
Po parih urah igranja lahko rečem da sem prijetno presenečen in je zadeva izpadla odlično glede na ljubiteljsko naravo projekta. Se pa bojim, da igra ne bo deležna takšne pozornosti, kot bi si jo zaslužila.
Za današnje dvajsetletnike, ki pred skoraj 15 leti niso igrali Half Life je Black Mesa "bad console port" z lesenim premikanjem, zastarelo grafiko, poleg vsega pa pot naprej v igri ni označena, tako da igralec včasih ogromno časa porabi za iskanje prave poti iz labirinta.
Za nas ostale, ki smo konec 90 let z čeljusti do tal občudovali Half Life pa...
Za današnje dvajsetletnike, ki pred skoraj 15 leti niso igrali Half Life je Black Mesa "bad console port" z lesenim premikanjem, zastarelo grafiko, poleg vsega pa pot naprej v igri ni označena, tako da igralec včasih ogromno časa porabi za iskanje prave poti iz labirinta.
Za nas ostale, ki smo konec 90 let z čeljusti do tal občudovali Half Life pa...
D3m ::
Kako se lahko izgubijo v Half Life Black Mesa mi ni jasno. Meni je vse skupaj nostalgično celo tako, da bom ponovno inštaliral Soldiers of fortune 1 in UT (1999).
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
dronyx ::
D3m ::
Prav v easy je. Aja pa, ko streljaš ne stati na miru potlej je res jeba
|HP EliteBook|R5 6650U|
dronyx ::
Moram priznati, da me praktično od Resident Evil 4 naprej ni nobena igra tako "notri potegnila" kot prav Black Mesa.
Klasične FPS-je (Half Life oz. Black Mesa je sicer precej več kot shooter) jaz ne morem igrati več kot pol ure na dan, ker se potem že začnem dolgočasiti. Napredovanje je običajno povsem trivialno, kjer zadostuje že tiščanje tipke W za hojo naprej, vmes pa postreliš vse kar se ti prikaže na poti. Da pa je zadeva še lažja, se za tabo vedno avtomatično zapirajo vrata in podirajo stene, tako da res ni dileme, kam naprej.
Ko pa začneš igrati Black Mesa (Half Life), pa enostavno ne moreš nehati in to jaz zlahka igram tudi par ur skupaj. Pri tej igri se mi zdi bistven občutek zadovoljstva, da si našel pot naprej ali rešil neko uganko, kar ni vedno povsem trivialno (pri Half Life se spomnim, da sem na parih mestih moral zadevo enostavno prespati, da sem potem odkril kako naprej). K sami zahtevnosti pa po moje precej pripomore dejstvo, da je vedno možna, nekajkrat pa tudi nujna pot nazaj po že prehojenem delu mape. In če nisi pazljiv se ti lahko hitro zgodi, da kakšen del prehodiš po parkrat, preden se ti posveti kako dalje.
Recimo primer (spoiler warning!), ki se mi je zgodil včeraj v poglavju Blast Pit, kjer moraš vklopiti mislim da dva generatorja in je tisti alien s tremi lovkami.
Grem v dvigalo in se spuščam v globino. Potem se dvigalo odtrga in nekaj časa pada v globino, nakar se ustavi in imaš par sekund časa, da skočiš ven (prvič se seveda ubiješ in greš od zadnjega sava naprej) na nek železni nosilec od tam pa na lestev. Ker je spodaj videti samo prepad grem po lestvi navzgor in pridem spet na isto mesto, kjer štarta dvigalo. Potem najprej v isti sobi neuspešno poskušam najti drugo traso in ko ne najdem nič si mislim, da je to pač slepa ulica in grem nazaj iskat drugo pot. Ampak trik je pa v tem, da moraš po lestvi navzdol, kjer se skriva soba za vklop generatorja.
Half Life zame sodi absolutno med tri najboljše igre vseh časov, tako dobra predelava, kot je Black Mesa pa kar se mene tiče seveda takoj povozi vse igre, ki so izšle v zadnjih letih in so imele tudi po sto milijonske budgete.
Klasične FPS-je (Half Life oz. Black Mesa je sicer precej več kot shooter) jaz ne morem igrati več kot pol ure na dan, ker se potem že začnem dolgočasiti. Napredovanje je običajno povsem trivialno, kjer zadostuje že tiščanje tipke W za hojo naprej, vmes pa postreliš vse kar se ti prikaže na poti. Da pa je zadeva še lažja, se za tabo vedno avtomatično zapirajo vrata in podirajo stene, tako da res ni dileme, kam naprej.
Ko pa začneš igrati Black Mesa (Half Life), pa enostavno ne moreš nehati in to jaz zlahka igram tudi par ur skupaj. Pri tej igri se mi zdi bistven občutek zadovoljstva, da si našel pot naprej ali rešil neko uganko, kar ni vedno povsem trivialno (pri Half Life se spomnim, da sem na parih mestih moral zadevo enostavno prespati, da sem potem odkril kako naprej). K sami zahtevnosti pa po moje precej pripomore dejstvo, da je vedno možna, nekajkrat pa tudi nujna pot nazaj po že prehojenem delu mape. In če nisi pazljiv se ti lahko hitro zgodi, da kakšen del prehodiš po parkrat, preden se ti posveti kako dalje.
Recimo primer (spoiler warning!), ki se mi je zgodil včeraj v poglavju Blast Pit, kjer moraš vklopiti mislim da dva generatorja in je tisti alien s tremi lovkami.
Grem v dvigalo in se spuščam v globino. Potem se dvigalo odtrga in nekaj časa pada v globino, nakar se ustavi in imaš par sekund časa, da skočiš ven (prvič se seveda ubiješ in greš od zadnjega sava naprej) na nek železni nosilec od tam pa na lestev. Ker je spodaj videti samo prepad grem po lestvi navzgor in pridem spet na isto mesto, kjer štarta dvigalo. Potem najprej v isti sobi neuspešno poskušam najti drugo traso in ko ne najdem nič si mislim, da je to pač slepa ulica in grem nazaj iskat drugo pot. Ampak trik je pa v tem, da moraš po lestvi navzdol, kjer se skriva soba za vklop generatorja.
Half Life zame sodi absolutno med tri najboljše igre vseh časov, tako dobra predelava, kot je Black Mesa pa kar se mene tiče seveda takoj povozi vse igre, ki so izšle v zadnjih letih in so imele tudi po sto milijonske budgete.
Zheegec ::
ko prvič naletiš na helikopter ga ni potrebno sestreliti, pač tečeš mimo.
Saj to ni call of duty, to je half-life = ena najboljših špilov ever.
Lahko razvijalcem kje na paypalu prispevamo kaj EUR mimogrede? Sem navajen, da za dobre produkte plačam.
Saj to ni call of duty, to je half-life = ena najboljših špilov ever.
Lahko razvijalcem kje na paypalu prispevamo kaj EUR mimogrede? Sem navajen, da za dobre produkte plačam.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
def0r ::
Se mi zdi da imajo na njihovem forumu napisano da ne zbirajo donacij, da raje vidijo da doniras cemu drugemu.
dronyx ::
Drugega helikopterja ne morem sestrelit.
SPOILER WARNING!!!
Sem ravno prišel do tja in sedaj razumem, kjer imaš težavo. Ampak kot je že nekdo omenil , Half Life ni COD, kjer je potrebno vse postrelat. Tega helikopterja očitno ne moreš z ničemer uničiti, torej odpade pot po suhem čez jez. Če ne gre po suhem...(pa pazi se Ichthyosaura)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
oo7 ::
Ne vem če misliva isti helikopter.Taprvemu pri jezu sem že ušel.Problem je pri drugem tam na gori
dronyx ::
Ne vem če misliva isti helikopter. Taprvemu pri jezu sem že ušel.Problem je pri drugem tam na gori
Ja, saj se mi je zdelo čudno, kako si lahko prišel tako daleč v igri, potem te pa zaustavi precej enostavna naloga (ker si napisal drugi helikopter sem jaz pač kot prvega štel tistega na tleh, ko se pojavijo trije black ops assasini).
Sem prišel medtem že tudi do tja, kjer moraš z raketo sestreliti helikopeter, ampak me je igra zabrisala ven z neko napako, tako da bom tole prihranil za drugič. Sem pa medtem opazil tudi, da so mi nekje pri jezu izginila vsa orožja, razen pištol, shotguna in avtomata (lok, gravity gun...). Nisem prepričan, ali je to namerno, ali pa gre za kakšen bug.
dronyx ::
Mi ga je uspelo sestreliti po par neuspelih poskusih. Ti se samo skri za tisto veliko skalo na vhodu in ti ustreliš raketo takrat, ko on preneha streljati (strelja v intervalih). pa desni klik z miško, da imaš lasersko vodeno raketo, sicer mislim da leti naravnost in je težje zadet. Jaz sem potreboval še dodatnih 5 raket, ki so v zaboju zraven.
Sem sicer zgoraj napisal, da bom tole prihranil za drugič, samo sem moral poskusit, ali je to res tako težko.
Sem sicer zgoraj napisal, da bom tole prihranil za drugič, samo sem moral poskusit, ali je to res tako težko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
oo7 ::
Ma vedno,ko grem po dodatne rakete tja v škatlo me ubijeSaj pravim,da sem tam obtičal že 1 mesec nazaj.Bom še probaval menda bo enkrat že ratalo
dronyx ::
M-POWER ali ti morda igraš na hard težavnosti? Mogoče se v tem primeru da spustiti težavnost, da greš čez to. Meni osebno so že na normalni težavnosti nekateri strelski obračuni z vojaki precejšnja jeba, sploh ko ti zmanjka metkov za magnum pištolo (ta deluje praktično na vojakih kot snajper in je vsak gotof z enim ali največ dvema dobro merjenima streloma). Helikopter te pa sesuje, čim pomoliš glavo iz zaklona.
Sem pa ob igranju Black Mese opazil še nekaj.
V FPS igrah so cut scene oziroma vnaprej pripravljeni filmčki večinoma brez veze in igro samo po nepotrebnem prekinjajo. Ne vem kdo si je spomnil, da je potrebno v dobesedno vsako igro natlačiti za par ur posnetih filmov in animacij, medtem ko samo igro obrneš v parih urah. Da pa na tak način podajajo neko vrhunsko zgodbo, pa lahko v FPS igrah kar takoj odmislijo. Na tak način želijo zgolj igralcu vzbuditi občutek, da je igra daljša, kot dejansko je. Da pa bi imel singelplayer vsebine za 10, kaj šele 20 ur (nekako tako dolg je Resident Evil 4, Half Life pa ni bil bistveno krajši), pa jim ne pride niti na misel, ker to so dejansko vsaj trije deli po 60 EUR, plus še nekaj DLC-jev za 20 EUR.
Sem pa ob igranju Black Mese opazil še nekaj.
V FPS igrah so cut scene oziroma vnaprej pripravljeni filmčki večinoma brez veze in igro samo po nepotrebnem prekinjajo. Ne vem kdo si je spomnil, da je potrebno v dobesedno vsako igro natlačiti za par ur posnetih filmov in animacij, medtem ko samo igro obrneš v parih urah. Da pa na tak način podajajo neko vrhunsko zgodbo, pa lahko v FPS igrah kar takoj odmislijo. Na tak način želijo zgolj igralcu vzbuditi občutek, da je igra daljša, kot dejansko je. Da pa bi imel singelplayer vsebine za 10, kaj šele 20 ur (nekako tako dolg je Resident Evil 4, Half Life pa ni bil bistveno krajši), pa jim ne pride niti na misel, ker to so dejansko vsaj trije deli po 60 EUR, plus še nekaj DLC-jev za 20 EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
dronyx ::
Prišel do konca in avtorji si zaslužijo "stoječe ovacije" za tole. Upam pa, da naredijo še Xen level, čeprav je bil marsikomu zatežen in da bodo sledili izvirniku, ne pa naredili nekaj čisto drugega, kot se pojavljajo ideje na forumih (nenazadnje je Black mesa remake Half Lifa).
Problem Xen levela je bil po moje v tem, da je bil za večino nekakšen vrhunec v igri Lambda Core oz. teleporter in Xen je potem deloval kot nekakšen posiljen podaljšek igre, ker se je povsem spremenilo okolje ter tudi sam način igranja (neke krožeče ploščade, če se prav spomnim), avtorji pa so na tak način poskušali prikazati novo dimenzijo, ki jo je odprl portal.
Problem Xen levela je bil po moje v tem, da je bil za večino nekakšen vrhunec v igri Lambda Core oz. teleporter in Xen je potem deloval kot nekakšen posiljen podaljšek igre, ker se je povsem spremenilo okolje ter tudi sam način igranja (neke krožeče ploščade, če se prav spomnim), avtorji pa so na tak način poskušali prikazati novo dimenzijo, ki jo je odprl portal.
dronyx ::
Moram dodati še to, da je Valve povsem upravičeno tiho ob izdaji Black Mese, saj to ni le poklon igri Half Life, ampak so tudi povsem osramotili Half Life Source iz leta 2004. Z malo več napora bi Valve nekaj takega lahko izdal že takrat in to prodajal kot Source, ne pa da so samo še enkrat poskušali prodati povsem enako igro iz leta 1998.
Half Life 3 pa verjetno še dolgo ne bo, ker sam sistem Valve očitno prinaša lepe denarje in se jim ni treba več truditi s takimi malenkostmi.
Half Life 3 pa verjetno še dolgo ne bo, ker sam sistem Valve očitno prinaša lepe denarje in se jim ni treba več truditi s takimi malenkostmi.
T-Majo ::
Drugače kar se tiče specialcev - proti njimi moraš igrati taktično, rock'n'roll in klanje ne gre po moje.
Sam, kadar jih je več, jih poskusim izbaviti, da mi sledijo in jih na kakšnem hodniku pobijem z head shooti.
Drugače pa ne vidim razlike med HL1 in HL1 Source? Verjentno so portali na Source engine?
Lp
Sam, kadar jih je več, jih poskusim izbaviti, da mi sledijo in jih na kakšnem hodniku pobijem z head shooti.
Drugače pa ne vidim razlike med HL1 in HL1 Source? Verjentno so portali na Source engine?
Lp
dronyx ::
Sam, kadar jih je več, jih poskusim izbaviti, da mi sledijo in jih na kakšnem hodniku pobijem z head shooti.
Če jih že zvabiš ven jim je potem pametno na pot nastaviti tiste mine z laserskim senzorjem, da so za vsaj nekaj uporabne in da prihraniš metke.
Če je na najtežji težavnosti kakšen spopad res zelo zahteven pa imaš na voljo tudi quicksave, tako da lahko nenazadnje shraniš položaj med samim bojem, ko ti koga uspe odstraniti, brez da ti vzamejo z enim strelom pol zdravja.
dronyx ::
Za tiste, ki jim delajo težave skoki oziroma tehnika počep in skok, pri čemer je včasih potrebno hkrati še teči, pa svetujem, da si tipko za skok premapirajo iz CTRL v C, ker je tako mnogo lažje izvesti to kombinacijo treh tipk, ali pa da vklopijo v nastavitvah opcijo "always run", tako da potem ni treba tiščati tipke shift.
ERGY ::
Drugače daljše skoke delaš s tem da sprožiš crouch in takoj za tem jump, ter ko pristaneš držiš crouch, drugače padeš, če je kaka luknja vmes
T-Majo ::
Highlag ::
Skoči čez na drugi strani. Če pogledaš desno je še ena platforma in luknja v mreži. Skoči čez luknjo v mreži. Moraš s crouch jumpom premagat zadevo.
Never trust a computer you can't throw out a window
T-Majo ::
Hvala - mi je uspelo.
Mislim, da sem potem videl na drugi strani, ko sem priplaval ven iz vode G-Mana.
Mislim, da sem potem videl na drugi strani, ko sem priplaval ven iz vode G-Mana.
[D]emon ::
Moram dodati še to, da je Valve povsem upravičeno tiho ob izdaji Black Mese, saj to ni le poklon igri Half Life, ampak so tudi povsem osramotili Half Life Source iz leta 2004. Z malo več napora bi Valve nekaj takega lahko izdal že takrat in to prodajal kot Source, ne pa da so samo še enkrat poskušali prodati povsem enako igro iz leta 1998.
Half Life 3 pa verjetno še dolgo ne bo, ker sam sistem Valve očitno prinaša lepe denarje in se jim ni treba več truditi s takimi malenkostmi.
Ne bodi tepec. Half-Life: Source je bil prilozen striktno samo kot demonstracija, da je content iz Goldsrc pogona enostavno portati v Source pogon.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
dronyx ::
[D]emon ::
Half-Life: Source se ni prodajal samostojno ampak je bil del Orange Box-a. V stilu "Oh, you bought Orange Box? Here, have a Half-Life: Source."
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
dronyx ::
Dr_M ::
Kaj je pa potem tole?
http://store.steampowered.com/app/280/
In imam orange box, pa zraven ni HL Source.
http://store.steampowered.com/app/280/
In imam orange box, pa zraven ni HL Source.
[D]emon ::
Kaj je pa potem tole?
http://store.steampowered.com/app/280/
In imam orange box, pa zraven ni HL Source.
Hrm, my bad. Sem ga dobil skupaj s Half-Life 2 GotY Edition. Se posipam s pepelom. Zakaj pa ta scis se prodajajo, pa ne vem.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
T-Majo ::
Zdaj sem prišel v skladišče, kjer so oni mali jebeni škrati.
Bo potrebno mogoče malo več volje. Igram na normal in imam v povprečju skozi cca. 25% zdravlja,
kar je sicer zanimivo za igrati ker si res potem vesel prve pomoči, samo če nisi pazljiv, si takoj mrtev.
Bo potrebno mogoče malo več volje. Igram na normal in imam v povprečju skozi cca. 25% zdravlja,
kar je sicer zanimivo za igrati ker si res potem vesel prve pomoči, samo če nisi pazljiv, si takoj mrtev.
GrimReaper ::
Pa uporabljaš quick save in quick load? Ker ta dva ti močno olajšata igro. Seveda pa rata na par delih v igri kritično, ampak sam sem tut že z 1% lajfa lahko nadaljeval.
Nebi pa rekel da sem pri Hl1 in Black Mesi na Normal švical, če imaš nekaj izkušenj z FPS igrami, nista ravno med najtežjimi.
Nebi pa rekel da sem pri Hl1 in Black Mesi na Normal švical, če imaš nekaj izkušenj z FPS igrami, nista ravno med najtežjimi.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
ERGY ::
Zdaj sem prišel v skladišče, kjer so oni mali jebeni škrati.
Bo potrebno mogoče malo več volje. Igram na normal in imam v povprečju skozi cca. 25% zdravlja,
kar je sicer zanimivo za igrati ker si res potem vesel prve pomoči, samo če nisi pazljiv, si takoj mrtev.
Niso lih škrati ampak so ninje in to ženskega spola Uporabljaj crossbow in padajo kot za šalo. Seveda se skrivajo za škatlami, zato jih moraš presenetit Mislim, da so že zgoraj napisali, da ta igra ni tipa COD ko vletiš med 100 folka in vse postreliš.
T-Majo ::
GrimReaper je izjavil:
Pa uporabljaš quick save in quick load? Ker ta dva ti močno olajšata igro. Seveda pa rata na par delih v igri kritično, ampak sam sem tut že z 1% lajfa lahko nadaljeval.
Nebi pa rekel da sem pri Hl1 in Black Mesi na Normal švical, če imaš nekaj izkušenj z FPS igrami, nista ravno med najtežjimi.
Uporabljam ja.
Saj iskreno - poskusil sem dvakrat brez da bi se skrival in taktiziral :)
figula ::
Pa sem tudi jaz odigrala tale špil. Kudos ustvarjalcem!
Rentgenski vid neprijateljev je na trenutke res nadležen, sem kar pogrešala stealth učinek.
Tako da sem sedaj v dilemi ali naj nadaljevanje počakam nostalgično igrajoč HL2 ali se snikam z Deusom. Odločitve, odločitve ....
M-Power upam, da si že sklatil tisti helikopter. Mojemu je zadostovalo 5 raket in nekaj laserja
Rentgenski vid neprijateljev je na trenutke res nadležen, sem kar pogrešala stealth učinek.
Tako da sem sedaj v dilemi ali naj nadaljevanje počakam nostalgično igrajoč HL2 ali se snikam z Deusom. Odločitve, odločitve ....
M-Power upam, da si že sklatil tisti helikopter. Mojemu je zadostovalo 5 raket in nekaj laserja
T-Majo ::
Je tukaj govora o tiskem helikoperju, ki je na mostu?
Jaz sem v vodo skočil in iščem drugo pot čez most.
Jaz sem v vodo skočil in iščem drugo pot čez most.
opeter ::
Ali se da to igro nekako namestit brez Steama?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
[D]emon ::
@opeter: Ne.
@T-Majo: Splezas na stolp, odpres ventil, gres skozi cevi pod vodo in si naprej.
@T-Majo: Splezas na stolp, odpres ventil, gres skozi cevi pod vodo in si naprej.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Half Life 3 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 43053 (491) | Kayzon |
» | Half-Life II (strani: 1 2 3 4 … 31 32 33 34 )Oddelek: Igre | 119502 (1380) | wolverine22 |
» | Half-Life in Portal (film)Oddelek: Sedem umetnosti | 8434 (2767) | oo7 |
» | Vaših 5 igr vseh časov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 41018 (26734) | Sc0ut |
» | Half-Life 2 Episode Three (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 19979 (11325) | tt2 |