Forum » Šport » Ubogi kolesar na cesti
Ubogi kolesar na cesti
Temo vidijo: vsi
SplitCookie ::
Ane, kakšen čuden odnos. Še sreča, da nimam dveh ton pleha okol sebe, ker bi bil s takim odnosom v taki napravi dejansko nevaren okolici!
Aja. Ker z avtom nam je dovoljeno križemkražem voziti po cesti
Ali pa gredo lahko peš in si okoli vratu obesijo tablo "nisem revež".
Bi šel peš pa me kolesarji ogrožajo
joze67 ::
SplitCookie je izjavil:
Vsak stik kolesarja s pešcem pa rezultira v dvojnih poškodbah, tako kolesarja, kakor pešca.
Trdim, da večina stikov kolesarja s pešcem konča brez poškodb. Tam, kjer so, so praviloma na kolesarju.
joze67 ::
pirat ::
Skoraj 10 let sem resno treniral cestno kolesarjenje in smo v mlajših kategorijah imeli trenerja, ki je za nas 'mulce' bil odgovoren vsaj 50 km dnevno, 5x tedensko, celo leto...
Če bi nekdo od nas vozil kot jype, bi dobil krepko zaušnico ali dve okrog ušes. Upravičeno.
Če bi nekdo od nas vozil kot jype, bi dobil krepko zaušnico ali dve okrog ušes. Upravičeno.
Gregor P ::
Kolesarji so dejansko izredno nevarni za vse udeležence v prometu; predvsem ker mislijo, da za njih predpisi sploh ne veljajo in da jih lahko poljubno zaobidejo oz. ne spoštujejo (ob tem jih večina sploh ne zanima tehnična ustreznost oz. brezhibnost kolesa, skupaj z vso potrebno signalizacijo).
Pri tem podrejo kakšnega pešca, ali pa zabijejo v avto (ko so npr. "lovili" semafor in s polno hitrostjo prevozili polno rdečo), najmanj pa padejo sredi ceste oz. če imajo srečo zgolj sredi pločnika (ko so nepravilno vozili po njemu in ogrožali pešce, dokler je pač šlo - malomarna vožnja po površinah namenjenih pešcem npr. v središčih mest, je vedno večja težava), da jih večina vozi brez luči ponoči, je pa itak že standard.
Predvsem je krivda na policiji, ki izvaja premalo sankcij nad objestnimi malomarnimi kolesarji, ki zavestno ne spoštujejo pravil. Morda so za njih tudi kazni premile. Ker je kolesarjev vedno več, je potrebna tudi večja kontrola za varnost v prometu.
Morda ne bi bilo slabo, če bi v Sloveniji začeli izvajati tehnični pregled koles na recimo vsaka 3 leta. Kolesa, ki pa niso ustrezna za mestno vožnjo oz. kjer delijo cestišče ipd. z ostalimi udeleženci prometa (predvsem da imajo vso potrebno opremo), pa izločiti iz prometa (npr. kakšna dirkalna kolesa nimajo kaj iskati v mestih z visoko stopnjo udeležencev v prometu, ker so pač namenjena športni hitri vožnji in temu primerno tehnično "oskubljena"). Vsekakor ne bil slab tudi kakšen dodaten izpit za varno vožnjo s kolesom ipd. (vsaj za večkratne kršitelje).
Ta "kolesarski kavbojski kaos" v Sloveniji je pač treba zajeziti čim prej, da omejimo porast nesreč in rešimo človeška življenja!
Pri tem podrejo kakšnega pešca, ali pa zabijejo v avto (ko so npr. "lovili" semafor in s polno hitrostjo prevozili polno rdečo), najmanj pa padejo sredi ceste oz. če imajo srečo zgolj sredi pločnika (ko so nepravilno vozili po njemu in ogrožali pešce, dokler je pač šlo - malomarna vožnja po površinah namenjenih pešcem npr. v središčih mest, je vedno večja težava), da jih večina vozi brez luči ponoči, je pa itak že standard.
Predvsem je krivda na policiji, ki izvaja premalo sankcij nad objestnimi malomarnimi kolesarji, ki zavestno ne spoštujejo pravil. Morda so za njih tudi kazni premile. Ker je kolesarjev vedno več, je potrebna tudi večja kontrola za varnost v prometu.
Morda ne bi bilo slabo, če bi v Sloveniji začeli izvajati tehnični pregled koles na recimo vsaka 3 leta. Kolesa, ki pa niso ustrezna za mestno vožnjo oz. kjer delijo cestišče ipd. z ostalimi udeleženci prometa (predvsem da imajo vso potrebno opremo), pa izločiti iz prometa (npr. kakšna dirkalna kolesa nimajo kaj iskati v mestih z visoko stopnjo udeležencev v prometu, ker so pač namenjena športni hitri vožnji in temu primerno tehnično "oskubljena"). Vsekakor ne bil slab tudi kakšen dodaten izpit za varno vožnjo s kolesom ipd. (vsaj za večkratne kršitelje).
Ta "kolesarski kavbojski kaos" v Sloveniji je pač treba zajeziti čim prej, da omejimo porast nesreč in rešimo človeška življenja!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
first_line ::
Skoraj 10 let sem resno treniral cestno kolesarjenje in smo v mlajših kategorijah imeli trenerja, ki je za nas 'mulce' bil odgovoren vsaj 50 km dnevno, 5x tedensko, celo leto...
Če bi nekdo od nas vozil kot jype, bi dobil krepko zaušnico ali dve okrog ušes. Upravičeno.
Poznam in delam z več resnimi amaterskimi kolesarji (z dosegi v svetovnem merilu). Začuda jih rampe ne ovirajo. Je pa res da imajo opravljen zdravniški pregled.
thramos ::
joze67 ::
Kolesarji so dejansko izredno nevarni za vse udeležence v prometu; predvsem ker mislijo, da za njih predpisi sploh ne veljajo in da jih lahko poljubno zaobidejo oz. ne spoštujejo (ob tem jih večina sploh ne zanima tehnična ustreznost oz. brezhibnost kolesa, skupaj z vso potrebno signalizacijo).
Kolesarji so nevarni samo sebi, velikokrat neprijetni za pešce in vedno moteči za tiste voznike, ki ne vedo, da si svet delijo z drugimi.
Nevarni so avtomobili (po definiciji) in infrastruktura. Smešne so zahteve, naj se kolesarji dosledno držijo prometnih predpisov, predmetna infrastruktura pa je zastavljena tako, kot bi nekdo nekoga načrtno za=baval. V resnici bi bilo (govorim predvsem o Ljubljani, ker imam od tod največ izkušenj) praviloma bolje, če bi kolesarke infrastrukture sploh ne bilo.
jype ::
Gregor P> rešimo človeška življenja!
Katerega pa? Lahko našteješ primere, ko je pri nas kdo ubil koga... S kolesom?
Fuck off, I'm in a car, you can't hurt me.
Katerega pa? Lahko našteješ primere, ko je pri nas kdo ubil koga... S kolesom?
Fuck off, I'm in a car, you can't hurt me.
SplitCookie ::
Kolesarji so dejansko izredno nevarni za vse udeležence v prometu ...
Statistika prometnih nesreč in njihovih posledic te postavlja na laž, saj to veš?
V bistvu mu samo potrjuje.
Kolesarji imajo večjo število incidentov na prevoženi kilometer, kakor tudi na število registriranih koles.
para! ::
V tej temi najglasnejši, v posploševanju nimate nobene konkurence!
Death before dishonor!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: para! ()
SplitCookie ::
Gregor P> rešimo človeška življenja!
Katerega pa? Lahko našteješ primere, ko je pri nas kdo ubil koga... S kolesom?
Fuck off, I'm in a car, you can't hurt me.
Čakaj. Vozil si kolo samo z eno roko medtem ko si v drugi držal kolo ?
Kot je jasno iz posnetka jaz nimam reakcijskega časa mrtvega konja, pa tudi šestnajst ton mi ni treba ustaviti v treh desetinkah
Medtem ko na posnetku zaviraš samo z eno zavoro
Kolesarji so nevarni samo sebi, velikokrat neprijetni za pešce in vedno moteči za tiste voznike, ki ne vedo, da si svet delijo z drugimi.
Ne. Voznik avtomobila mora biti odgovoren še za kolesarja, ker ta sam ni. Tako mu kuri možganske resource in ga defokusira od ostalih uddeležencev v prometu.
Nevarni so avtomobili (po definiciji) in infrastruktura
A mi lahko napišeš to definicijo, citat iz kakega zakonika prosim.
Avtomobilisti so mnogo manj nevarnejši, posebej zato ker so rabili delat izpit za varno uddeležbo v prometu. Nekaj, česar kolesarji niso.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
thramos ::
Kakšno povezavo pa ima to dejstvo z nevarnostjo v prometu? Bolj majhno. Parametra kot so hitrost objekta in njegova teža imata večji vpliv na nevarnost za udeležence kot število incidentov na prevoženi kilometer.
Kar, še enkrat, kaže statistika prometnih nesreč in njihovih posledic.
Kar, še enkrat, kaže statistika prometnih nesreč in njihovih posledic.
JanK ::
SplitCookie je izjavil:
Gregor P> rešimo človeška življenja!
Katerega pa? Lahko našteješ primere, ko je pri nas kdo ubil koga... S kolesom?
Fuck off, I'm in a car, you can't hurt me.
Čakaj. Vozil si kolo samo z eno roko medtem ko si v drugi držal kolo ?
Seveda. A ne ves? S kolesom je treba voziti cim MANJ po predpisih, drugace si v nevarnosti....
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
joze67 ::
SplitCookie je izjavil:
Nevarni so avtomobili (po definiciji) in infrastruktura
A mi lahko napišeš to definicijo, citat iz kakega zakonika prosim.
Avtomobilisti so mnogo manj nevarnejši, posebej zato ker so rabili delat izpit za varno uddeležbo v prometu. Nekaj, česar kolesarji niso.
Nevarna stvar je pravni termin, ne subjektivno doživljanje sveta.
Avtomobil je motorno vozilo, to pa je nevarna stvar in zato imetnik motornega ... v skladu z določbo 1006. člena Obligacijskega zakonika, v nadaljevanju ZOR).
(Vir: sodna praksa)
PaX_MaN ::
SplitCookie je izjavil:
V bistvu mu samo potrjuje.
Kolesarji imajo večjo število incidentov na prevoženi kilometer, kakor tudi na število registriranih koles.
WAT
jype ::
SplitCookie> Čakaj. Vozil si kolo samo z eno roko medtem ko si v drugi držal kolo ?
Tako je.
Tako je.
jype ::
SplitCookie> Medtem ko na posnetku zaviraš samo z eno zavoro
Absolutno, pa tudi to je nepotrebno in jo hitro spustim.
SplitCookie> Število registriranih koles je = 0
Torej je število incidentov na registrirano kolo nedefinirano.
Absolutno, pa tudi to je nepotrebno in jo hitro spustim.
SplitCookie> Število registriranih koles je = 0
Torej je število incidentov na registrirano kolo nedefinirano.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Ghenghiz ::
Kaj pomeni stevilo incidentov? Da jih vec zbijejo?
To verjamem. Na kolesu (primerno opremljenem za mestno voznjo) so me na kolesarski progi v zadnjih 5 letih ze 3x zbili (avtomobili), Z avtom pa se nikoli nisem imel nesrece.
To verjamem. Na kolesu (primerno opremljenem za mestno voznjo) so me na kolesarski progi v zadnjih 5 letih ze 3x zbili (avtomobili), Z avtom pa se nikoli nisem imel nesrece.
jype ::
JanK> Seveda. A ne ves? S kolesom je treba voziti cim MANJ po predpisih, drugace si v nevarnosti....
To drži. Če bi vozil po predpisih, bi izgubil zobe na tistemle taksiju.
To drži. Če bi vozil po predpisih, bi izgubil zobe na tistemle taksiju.
SplitCookie ::
Absolutno, pa tudi to je nepotrebno in jo hitro spustim.
Objestnež
To verjamem. Na kolesu (primerno opremljenem za mestno voznjo) so me na kolesarski progi v zadnjih 5 letih ze 3x zbili (avtomobili), Z avtom pa se nikoli nisem imel nesrece.
Mene avto ni zbil nikdar.
So me pa že kolesarji podrajsali z balancami in pedali ko so se s polno hitrostjo zabili v pešadijo
jype ::
SplitCookie> Objestnež
Ne. Izkušen - ker vem, kako je treba ovire premagovati, ne zaviram v primerih, ko to ni potrebno ali je celo nevarno.
SplitCookie> Mene avto ni zbil nikdar.
Če te mati ne spustijo iz hiše te pač težko zbije avto, ane.
SplitCookie> So me pa že kolesarji podrajsali z balancami in pedali ko so se s polno hitrostjo zabili v pešadijo
In? Kok mrtvih? Več kot 100 na leto? Manj kot 100 na leto?
Ne. Izkušen - ker vem, kako je treba ovire premagovati, ne zaviram v primerih, ko to ni potrebno ali je celo nevarno.
SplitCookie> Mene avto ni zbil nikdar.
Če te mati ne spustijo iz hiše te pač težko zbije avto, ane.
SplitCookie> So me pa že kolesarji podrajsali z balancami in pedali ko so se s polno hitrostjo zabili v pešadijo
In? Kok mrtvih? Več kot 100 na leto? Manj kot 100 na leto?
thramos ::
Iz lastnih anekdot se res lahko potegne pametne zaključke.
Bo kdo pogledal uradno statistiko in izračunal kdo naredi več materialne škode, poškodb in smrti na kilometer?
Bo kdo pogledal uradno statistiko in izračunal kdo naredi več materialne škode, poškodb in smrti na kilometer?
SplitCookie ::
JanK> Seveda. A ne ves? S kolesom je treba voziti cim MANJ po predpisih, drugace si v nevarnosti....
To drži. Če bi vozil po predpisih, bi izgubil zobe na tistemle taksiju.
CPP: Voznik sme voziti vozilo s tako hitrostjo, da ga lahko stalno obvladuje in ustavi pred oviro, ki jo lahko pričakuje.
jype ::
thramos> Bo kdo pogledal uradno statistiko in izračunal kdo naredi več materialne škode, poškodb in smrti na kilometer?
Joj, tega pa rajši ne, se lahko še zjokajo nad lastno zlobo in odurnostjo, če si bodo priznali kaj takšnega.
SplitCookie> CPP: Voznik sme voziti vozilo s tako hitrostjo, da ga lahko stalno obvladuje in ustavi pred oviro, ki jo lahko pričakuje.
Mhm, ampak vozniki motornih vozil so odgovorni, ker upravljajo z nevarnimi napravami in pričakujem lahko, da upoštevajo prometne predpise in pazijo na šibkejše udeležence, ane?
Al si hotu rečt, da vozniki pojma nimate o prometni varnosti, predpisih in iz avtomobilov popolnoma nič ne vidite, slišite pa tako in tako samo preglasno glasbo in zato v praksi sproti nevralizirate nataliteto?
Joj, tega pa rajši ne, se lahko še zjokajo nad lastno zlobo in odurnostjo, če si bodo priznali kaj takšnega.
SplitCookie> CPP: Voznik sme voziti vozilo s tako hitrostjo, da ga lahko stalno obvladuje in ustavi pred oviro, ki jo lahko pričakuje.
Mhm, ampak vozniki motornih vozil so odgovorni, ker upravljajo z nevarnimi napravami in pričakujem lahko, da upoštevajo prometne predpise in pazijo na šibkejše udeležence, ane?
Al si hotu rečt, da vozniki pojma nimate o prometni varnosti, predpisih in iz avtomobilov popolnoma nič ne vidite, slišite pa tako in tako samo preglasno glasbo in zato v praksi sproti nevralizirate nataliteto?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gregor P ::
Smešne so zahteve, naj se kolesarji dosledno držijo prometnih predpisov, predmetna infrastruktura pa je zastavljena tako, kot bi nekdo nekoga načrtno za=baval. V resnici bi bilo (govorim predvsem o Ljubljani, ker imam od tod največ izkušenj) praviloma bolje, če bi kolesarke infrastrukture sploh ne bilo.
Potem pa naj gredo peš (kako pa drugače, če bojda sploh ni infrastrukture, ali pa naj bi bili izjemo nevarni odseki?!?); v bistvu zakaj se sploh rabijo voziti po mestih s kolesi? Središča mest so vendar namenjena predvsem pešcem. Lepo naj parkirajo kolo nekje v predmestju in gredo peš naprej, ali pa uporabijo javni mestni prevoz.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
SplitCookie ::
Mhm, ampak vozniki motornih vozil so odgovorni, ker upravljajo z nevarnimi napravami in pričakujem lahko, da upoštevajo prometne predpise in pazijo na šibkejše udeležence, ane?
Odgovorni so samo do te mere da pazijo na ostale uddeležence.
In tudi to da upravljaš z lažjim vozilom tebe ne razrešuje odgovornosti do avtomobilistov.
jype ::
Gregor P> Potem pa naj gredo peš
Ni nam treba, ker nismo nevarni nikomur. Ostali nas sicer ogrožajo, a večino zakon in količina obrazcov, ki jih je treba izpolniti, če koga ubiješ, odvrača od zločina.
Gregor P> v bistvu zakaj se sploh rabijo voziti po mestih s kolesi?
PRETOČNOST! SLUŽBA! UŽITEK V VOŽNJI!
Aja, ne, to vse velja samo za osebna vozila, pardon.
Gregor P> Lepo naj parkirajo kolo nekje v predmestju in gredo peš naprej, ali pa uporabijo javni mestni prevoz.
You first.
SplitCookie> In tudi to da upravljaš z lažjim vozilom tebe ne razrešuje odgovornosti do avtomobilistov.
Jaz do avtomobilista sploh ne morem, ker je zavarovan z jekleno kletko. Kako naj bom torej odgovoren do njega?
SplitCookie> Odgovorni so samo do te mere da pazijo na ostale uddeležence.
Bodisi jaz nisem "ostali udeleženec", bodisi tale taksist, takorekoč profesionalni voznik, ne pazi na ostale udeležence. Več kot očitno je, da iz avtomobila sploh vidi ne.
Ni nam treba, ker nismo nevarni nikomur. Ostali nas sicer ogrožajo, a večino zakon in količina obrazcov, ki jih je treba izpolniti, če koga ubiješ, odvrača od zločina.
Gregor P> v bistvu zakaj se sploh rabijo voziti po mestih s kolesi?
PRETOČNOST! SLUŽBA! UŽITEK V VOŽNJI!
Aja, ne, to vse velja samo za osebna vozila, pardon.
Gregor P> Lepo naj parkirajo kolo nekje v predmestju in gredo peš naprej, ali pa uporabijo javni mestni prevoz.
You first.
SplitCookie> In tudi to da upravljaš z lažjim vozilom tebe ne razrešuje odgovornosti do avtomobilistov.
Jaz do avtomobilista sploh ne morem, ker je zavarovan z jekleno kletko. Kako naj bom torej odgovoren do njega?
SplitCookie> Odgovorni so samo do te mere da pazijo na ostale uddeležence.
Bodisi jaz nisem "ostali udeleženec", bodisi tale taksist, takorekoč profesionalni voznik, ne pazi na ostale udeležence. Več kot očitno je, da iz avtomobila sploh vidi ne.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
SplitCookie ::
Jaz do avtomobilista sploh ne morem, ker je zavarovan z jekleno kletko. Kako naj bom torej odgovoren do njega?
Torej nisi odgovoren. Lepo.
JanK ::
Kot kaze, zagovorniki "ubogih" kolesarjev niso pogledali statistik, ki jih je pripopal jype.
Stran Posledice prometnih nesreč po starosti in vrsti udeleženca popolnoma demantira to, da so kolesarji ubogi in da jih v glavnem pobijajo drugi udelezenci v prometu.
Skoraj pri vrhu tabele se jasno vidi, da je leta 2011 bilo mrtvih 11 koleasrjev, od tega jih je bilo 7 (64%) kar samih povzrociteljev nesrece! Zaenkrat v letu 2012 pa 4 mrtvi, od tega 2 povzrocitelja.
Za vecino smrti so si krivi kolesarji sami!
Pri ostalih kategorijah so podatki iz let 2011 in 2012 konsistentni: pri lahkih telesnih poskodbah so kolesarji krivi v 10% primerih, pri tezjih pa spet v okoli 60%, tako kot pri smrtih.
Mislim, da lahko tole temo zakljucimo...
Stran Posledice prometnih nesreč po starosti in vrsti udeleženca popolnoma demantira to, da so kolesarji ubogi in da jih v glavnem pobijajo drugi udelezenci v prometu.
Skoraj pri vrhu tabele se jasno vidi, da je leta 2011 bilo mrtvih 11 koleasrjev, od tega jih je bilo 7 (64%) kar samih povzrociteljev nesrece! Zaenkrat v letu 2012 pa 4 mrtvi, od tega 2 povzrocitelja.
Za vecino smrti so si krivi kolesarji sami!
Pri ostalih kategorijah so podatki iz let 2011 in 2012 konsistentni: pri lahkih telesnih poskodbah so kolesarji krivi v 10% primerih, pri tezjih pa spet v okoli 60%, tako kot pri smrtih.
Mislim, da lahko tole temo zakljucimo...
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
jype ::
JanK> Za vecino smrti so si krivi kolesarji sami!
Lastnih smrti, ja. Skratka, kolesarji niso nevarni drugim, ker razen sebe le izjemoma ubijejo kogarkoli.
Ravno obratno kot pri voznikih, ki _vedno_ ubijejo druge udeležence, sami pa običajno preživijo - pri čemer so zelo pogosto tudi krivi za nesrečo. Če bi jaz po predpisih na videu zgoraj peljal naravnost, bi me voznik ubil in pobegnil s kraja nesreče, moje zadoščenje v posmrtnem življenju pa bi bilo, da sem se držal predpisov.
Poleg tega ostali kolesarji niso krivi za lastno smrt, pa so mrtvi - pa ne bi bili, če bi voznik hodil peš.
JanK> Mislim, da lahko tole temo zakljucimo...
Mhm, motorna vozila povzročijo več kot 99% vseh smrti v prometu, zato bi morali vožnjo z njimi dovoliti izključno na avtocestah. Od domače garaže do avtoceste ga pa komot rinete, sej niste švoh, ane.
Lastnih smrti, ja. Skratka, kolesarji niso nevarni drugim, ker razen sebe le izjemoma ubijejo kogarkoli.
Ravno obratno kot pri voznikih, ki _vedno_ ubijejo druge udeležence, sami pa običajno preživijo - pri čemer so zelo pogosto tudi krivi za nesrečo. Če bi jaz po predpisih na videu zgoraj peljal naravnost, bi me voznik ubil in pobegnil s kraja nesreče, moje zadoščenje v posmrtnem življenju pa bi bilo, da sem se držal predpisov.
Poleg tega ostali kolesarji niso krivi za lastno smrt, pa so mrtvi - pa ne bi bili, če bi voznik hodil peš.
JanK> Mislim, da lahko tole temo zakljucimo...
Mhm, motorna vozila povzročijo več kot 99% vseh smrti v prometu, zato bi morali vožnjo z njimi dovoliti izključno na avtocestah. Od domače garaže do avtoceste ga pa komot rinete, sej niste švoh, ane.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: _IKE_ ()
SplitCookie ::
Lastnih smrti, ja. Skratka, kolesarji niso nevarni drugim, ker razen sebe le izjemoma ubijejo kogarkoli.
Rezultat lahkega vozila, ne izkušenosti in vehelemantne odgovornosti kolesarja.
Mislim, da lahko tole temo zakljucimo...
Zaključujem
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
oldguy ::
Jype: Vse, kar naštevaš, ne spremeni dejstva, da nespoštovanje predpisov, kot ga izvajaš ti s svojo vožnjo, ni v redu.
Ni v redu. Get it. Pusti ostale - vožnja po vozišču, kjer ti je vožnja prepovedana, ni OK. Za tvoje nespoštovanje predpisov v tem primeru ni kriv popolnoma nihče drug kot tvoja lastna arogantna velepomembna kolesarska rit, ki meni da zanjo znaki ne veljajo. Vsakršno tvoje opravičevanje takšnih dejanj kot je zgornje je zgolj slaba šala. Tvoje kazanje na avtomobile in inherentno nevarnost, ki jo predstavljajo, v tem kontekstu lahko deluje zgolj kot nedoraslo otroško tožarjenje.
Ni v redu. Get it. Pusti ostale - vožnja po vozišču, kjer ti je vožnja prepovedana, ni OK. Za tvoje nespoštovanje predpisov v tem primeru ni kriv popolnoma nihče drug kot tvoja lastna arogantna velepomembna kolesarska rit, ki meni da zanjo znaki ne veljajo. Vsakršno tvoje opravičevanje takšnih dejanj kot je zgornje je zgolj slaba šala. Tvoje kazanje na avtomobile in inherentno nevarnost, ki jo predstavljajo, v tem kontekstu lahko deluje zgolj kot nedoraslo otroško tožarjenje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
jype ::
oldguy> Ni v redu.
Razumem in sprejemam ta argument.
Kljub temu obnašanja ne bom spremenil, dokler se ne uredijo temeljna vprašanja varnosti v prometu, ker so me do trenutnega stanja, v katerem sem začuda še živ, pripeljale izkušnje.
oldguy> Za tvoje nespoštovanje predpisov v tem primeru ni kriv popolnoma nihče drug kot tvoja lastna arogantna velepomembna kolesarska rit, ki meni da zanjo znaki ne veljajo. Vsakršno tvoje opravičevanje takšnih dejanj kot je zgornje je zgolj slaba šala.
Ne gre za opravičevanje, gre za preživetje. Gre za to, da jaz _nimam_ okoli sebe tone pleha, da jaz _nimam_ airbagov in _nimam_ gibalne količine črede slonov. Za svojo varnost moram poskrbeti z agilnostjo in močjo, ker drugih reči _nimam_.
Gre za mojo odločitev med tem da tudi jaz postanem še ena tona pleha, ki se vsak dan vali po mestnih ulicah in greni življenje popolnoma vsem prebivalcem in obiskovalcem mesta s še dodatnim trpanjem predimenzioniranih naprav v mesto in redno ogroža in redno povzroča hude telesne poškodbe in smrt vseh mogočih in nemogočih udeležencev v prometu, ali pa se avtomobilu odpovem in postanem le tisočinka tega bremena, ki nase in na druge pazi že zato, ker sicer ne preživi.
Razumem in sprejemam ta argument.
Kljub temu obnašanja ne bom spremenil, dokler se ne uredijo temeljna vprašanja varnosti v prometu, ker so me do trenutnega stanja, v katerem sem začuda še živ, pripeljale izkušnje.
oldguy> Za tvoje nespoštovanje predpisov v tem primeru ni kriv popolnoma nihče drug kot tvoja lastna arogantna velepomembna kolesarska rit, ki meni da zanjo znaki ne veljajo. Vsakršno tvoje opravičevanje takšnih dejanj kot je zgornje je zgolj slaba šala.
Ne gre za opravičevanje, gre za preživetje. Gre za to, da jaz _nimam_ okoli sebe tone pleha, da jaz _nimam_ airbagov in _nimam_ gibalne količine črede slonov. Za svojo varnost moram poskrbeti z agilnostjo in močjo, ker drugih reči _nimam_.
Gre za mojo odločitev med tem da tudi jaz postanem še ena tona pleha, ki se vsak dan vali po mestnih ulicah in greni življenje popolnoma vsem prebivalcem in obiskovalcem mesta s še dodatnim trpanjem predimenzioniranih naprav v mesto in redno ogroža in redno povzroča hude telesne poškodbe in smrt vseh mogočih in nemogočih udeležencev v prometu, ali pa se avtomobilu odpovem in postanem le tisočinka tega bremena, ki nase in na druge pazi že zato, ker sicer ne preživi.
oldguy ::
Kljub temu obnašanja ne bom spremenil, dokler se ne uredijo temeljna vprašanja varnosti v prometu, ker so me do trenutnega stanja, v katerem sem začuda še živ, pripeljale izkušnje.
V redu, a ne pričakuj sočutja ali podpore če kdaj slučajno nesrečo povzročiš sam in pristaneš v bolnišnici ali, bognedaj, celo kje drugje, voznik pa ga bo, kot se sam zavedaš, čeprav nič kriv vseeno grdo nasrkal tako kazensko kot psihično. Še zlasti pa ne pričakuj, da bomo zagovarjali opravičevanje tvojih kršitev, v katere si po svoji presoji menda vsakodnevno prisiljen. Če meniš, da infrastruktura ni varna (in zagotovo še zdaleč ni popolna, tu se s teboj strinjam), imaš na razpolago še precej drugih opcij od teženja pristojnim prek javnega prevoza do hoje.
Gre za mojo odločitev med tem da tudi jaz postanem še ena tona pleha, ki se vsak dan vali po mestnih ulicah in greni življenje popolnoma vsem prebivalcem in obiskovalcem mesta s še dodatnim trpanjem predimenzioniranih naprav v mesto in redno ogroža in redno povzroča hude telesne poškodbe in smrt vseh mogočih in nemogočih udeležencev v prometu, ali pa se avtomobilu odpovem in postanem le tisočinka tega bremena, ki nase in na druge pazi že zato, ker sicer ne preživi.
Kot rečeno, ta cilj lahko izpolniš tudi na druge načine. Pravil se pa vseeno drži v malce večji meri kot na zgornjem videu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
SplitCookie ::
4m 30s
Zakaj nisi prehitel policistov medtem ko si po desni prehitel celo kolono vozil?
6m 10s
Prevoziš RDEČO !
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
Spock83 ::
Jaz res ne vem kaj je z vami. Neprevidnost in nezmožnost dobre ter hitre presoje privede hitro do nesreče. Pa ali si peš, ali z avtom ali s kolesom. Koliko pešcev prečka kolesarko pot ne da bi pogledal levo in desno, koliko kolesarjev hiti mimo avtobusnih postaj, ne da bi zmanjšal hitrost, koliko voznikov avtomobilov ne pogleda ter preveri mrtvi kot, ko zavija v ulico...
Vsi smo v isti župi. Pač nekateri se ne zavedajo, da je ob takem povečanem prometu smrtno nevarno iti po mestu. Pomaga samo predvidevanje, dober pregled nad okolico in to v 360° obsegu ter zmerne hitrosti.
Ko sem pešec mi gredo kolesarji in avtomobilisti ka k***, ko furam kolo mi gredo pešci in avtomobilisti na k****, ko vozim avto mi gredo vsi na k****
Vsi smo v isti župi. Pač nekateri se ne zavedajo, da je ob takem povečanem prometu smrtno nevarno iti po mestu. Pomaga samo predvidevanje, dober pregled nad okolico in to v 360° obsegu ter zmerne hitrosti.
Ko sem pešec mi gredo kolesarji in avtomobilisti ka k***, ko furam kolo mi gredo pešci in avtomobilisti na k****, ko vozim avto mi gredo vsi na k****
jype ::
SplitCookie> Zakaj nisi prehitel policistov medtem ko si po desni prehitel celo kolono vozil?
Ne izzivam rad mož postave. Spoštujem jih in to spoštovanje mi vračajo.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO !
Ja? A to je kaj posebnega? Saj se tudi pred zeleno ustavim, ker druge možnosti nimam, ker bi me ubili, če bi peljal. Semaforji so v mestu zgolj za okras (in zato, da lahko avtomobilisti pred seboj upravičite vožnjo z več kot 80 kilometri na uro po mestu).
oldguy> Kot rečeno, ta cilj lahko izpolniš tudi na druge načine. Pravil se pa vseeno drži v malce večji meri kot na zgornjem videu.
Aja? Na kakšne pa? Bom, ko bo to postalo smiselno, hvala!
oldguy> V redu, a ne pričakuj sočutja ali podpore če kdaj slučajno nesrečo povzročiš sam in pristaneš v bolnišnici ali, bognedaj, celo kje drugje, voznik pa ga bo, kot se sam zavedaš, čeprav nič kriv vseeno grdo nasrkal tako kazensko kot psihično.
Jaz bi rad, da vozniki ponotranjijo ta strah pred posledicami vožnje. Da bodo vsi vozili tako, kot vozim jaz - vedno po omejitvah ali počasneje in vedno tako, kot da za vsakim vogalom čepi otrok, ki bo stekel na cesto ob najbolj neprimernem trenutku.
Ne izzivam rad mož postave. Spoštujem jih in to spoštovanje mi vračajo.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO !
Ja? A to je kaj posebnega? Saj se tudi pred zeleno ustavim, ker druge možnosti nimam, ker bi me ubili, če bi peljal. Semaforji so v mestu zgolj za okras (in zato, da lahko avtomobilisti pred seboj upravičite vožnjo z več kot 80 kilometri na uro po mestu).
oldguy> Kot rečeno, ta cilj lahko izpolniš tudi na druge načine. Pravil se pa vseeno drži v malce večji meri kot na zgornjem videu.
Aja? Na kakšne pa? Bom, ko bo to postalo smiselno, hvala!
oldguy> V redu, a ne pričakuj sočutja ali podpore če kdaj slučajno nesrečo povzročiš sam in pristaneš v bolnišnici ali, bognedaj, celo kje drugje, voznik pa ga bo, kot se sam zavedaš, čeprav nič kriv vseeno grdo nasrkal tako kazensko kot psihično.
Jaz bi rad, da vozniki ponotranjijo ta strah pred posledicami vožnje. Da bodo vsi vozili tako, kot vozim jaz - vedno po omejitvah ali počasneje in vedno tako, kot da za vsakim vogalom čepi otrok, ki bo stekel na cesto ob najbolj neprimernem trenutku.
jype ::
Spock83> koliko kolesarjev hiti mimo avtobusnih postaj, ne da bi zmanjšal hitrost,
Pa še to protizakonito, ker jih kolesarska pot vodi naravnost skozi reklamni pano, ti predrzneži se pa kar okoli peljejo!
joze67> S tolikšno aroganco se je težko pogovarjati.
Jaz še vedno ne razumem, čemu se trudijo :)
Pa še to protizakonito, ker jih kolesarska pot vodi naravnost skozi reklamni pano, ti predrzneži se pa kar okoli peljejo!
joze67> S tolikšno aroganco se je težko pogovarjati.
Jaz še vedno ne razumem, čemu se trudijo :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
oldguy ::
Jaz bi rad, da vozniki ponotranjijo ta strah pred posledicami vožnje. Da bodo vsi vozili tako, kot vozim jaz - vedno po omejitvah ali počasneje in vedno tako, kot da za vsakim vogalom čepi otrok, ki bo stekel na cesto ob najbolj neprimernem trenutku.
Jaz bi pa rad, da to začneš izvajat tudi ti na kolesu.
SplitCookie ::
9m 40s Ustavit si se moral pešcu. A po drugi strani pizdiš ker si se moral taksistu
9m 55s Povnovno dva norca ki prečkata rdečo
10m 41s Ponovno v rdečo !
10m 19s S preveliko hitrosjo greš mimo peške
10m 47s Skoraj povoziš pešca in peško !
10m 58s Izsiljuješ starejšega pešca ter se na vsah način hočeš zriniti pred njega
13m 15s Voznik te je čisto lepo počakal !
13m 35s Presnetil si voznika s svojo previsoko hitrostjo
14m 56 Spet v rdečo !
9m 55s Povnovno dva norca ki prečkata rdečo
10m 41s Ponovno v rdečo !
10m 19s S preveliko hitrosjo greš mimo peške
10m 47s Skoraj povoziš pešca in peško !
10m 58s Izsiljuješ starejšega pešca ter se na vsah način hočeš zriniti pred njega
13m 15s Voznik te je čisto lepo počakal !
13m 35s Presnetil si voznika s svojo previsoko hitrostjo
14m 56 Spet v rdečo !
jype ::
oldguy> Jaz bi pa rad, da to začneš izvajat tudi ti na kolesu.
Ko bo več kot 30% prometa opravljenega s kolesi, dajem častno pionirsko besedo, da se bom obnašal po predpisih. Bržkone že veliko prej, ker bo do takega odstotka prišlo šele _po_ izgradnji ustrezne infrastrukture, kot pričajo izkušnje ostalih mest, ki so se podala na takšno pot.
No, vsaj s Slovensko cesto se že začenja.
SplitCookie> 9m 40s Ustavit si se moral pešcu. A po drugi strani pizdiš ker si se moral taksistu
Pešec je šibkejši in mu z veseljem ustavim.
SplitCookie> 10m 19s S preveliko hitrosjo greš mimo peške
Ne. Prevelika hitrost je pri moji gibalni količini šele vse, kar je nad 50 km/h (kar je tudi hitrost, s katero avtomobilisti drvite tik ob pešcih).
SplitCookie>SplitCookie> 10m 58s Izsiljuješ starejšega pešca ter se na vsah način hočeš zriniti pred njega
Čudno, jaz nič takega ne vidim.
SplitCookie> 10m 47s Skoraj povoziš pešca in peško !
Saj v "skoraj" je ves point prometa, a ni?
SplitCookie> 13m 15s Voznik te je čisto lepo počakal !
En klicaj je premalo za tako izjemen dogodek!
SplitCookie> 13m 35s Presnetil si voznika s svojo previsoko hitrostjo
Moja hitrost ne more biti previsoka, ker za kolesarje omejitve hitrosti po zatrjevanju ministrstva za promet ne veljajo.
SplitCookie> 14m 56 Spet v rdečo !
Vedno, ko je križišče prazno, se peljem. Vedno, ko je polno, se ustavim.
Ko bo več kot 30% prometa opravljenega s kolesi, dajem častno pionirsko besedo, da se bom obnašal po predpisih. Bržkone že veliko prej, ker bo do takega odstotka prišlo šele _po_ izgradnji ustrezne infrastrukture, kot pričajo izkušnje ostalih mest, ki so se podala na takšno pot.
No, vsaj s Slovensko cesto se že začenja.
SplitCookie> 9m 40s Ustavit si se moral pešcu. A po drugi strani pizdiš ker si se moral taksistu
Pešec je šibkejši in mu z veseljem ustavim.
SplitCookie> 10m 19s S preveliko hitrosjo greš mimo peške
Ne. Prevelika hitrost je pri moji gibalni količini šele vse, kar je nad 50 km/h (kar je tudi hitrost, s katero avtomobilisti drvite tik ob pešcih).
SplitCookie>SplitCookie> 10m 58s Izsiljuješ starejšega pešca ter se na vsah način hočeš zriniti pred njega
Čudno, jaz nič takega ne vidim.
SplitCookie> 10m 47s Skoraj povoziš pešca in peško !
Saj v "skoraj" je ves point prometa, a ni?
SplitCookie> 13m 15s Voznik te je čisto lepo počakal !
En klicaj je premalo za tako izjemen dogodek!
SplitCookie> 13m 35s Presnetil si voznika s svojo previsoko hitrostjo
Moja hitrost ne more biti previsoka, ker za kolesarje omejitve hitrosti po zatrjevanju ministrstva za promet ne veljajo.
SplitCookie> 14m 56 Spet v rdečo !
Vedno, ko je križišče prazno, se peljem. Vedno, ko je polno, se ustavim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gregor P ::
Prihodnost je tudi brez kolesarjev v središčih mest! Zdravo peš
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jype ::
Gregor P> Prihodnost je tudi brez kolesarjev v središčih mest! Zdravo peš:)
Aja? Poznaš kakšno mesto, ki je brez kolesarjev?
Se mi je zdelo.
Aja? Poznaš kakšno mesto, ki je brez kolesarjev?
Se mi je zdelo.
SplitCookie ::
Ko bo več kot 30% prometa opravljenega s kolesi, dajem častno pionirsko besedo, da se bom obnašal po predpisih.
Practice what you preach.
Že zdej se ne. Pa se boš potem.
Gregor P ::
Gregor P> Prihodnost je tudi brez kolesarjev v središčih mest! Zdravo peš:)
Aja? Poznaš kakšno mesto, ki je brez kolesarjev?
Se mi je zdelo.
Ne govorim o sedanjosti, ampak o zdravi prihodnosti Nobenih "nevarnih" (in drugačnih) koles več v mestih!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Odprto pismo neznanim kolesarjem in kolesarki (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 36480 (30678) | bluefish |
» | Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 52683 (45972) | BigWhale |