Forum » Šport » Fabijanijev most in kolesarji
Fabijanijev most in kolesarji
Temo vidijo: vsi
thramos ::
Še ena tema o kolesih .
Danes se odpira nov Fabianijev most čez Ljubljanico.
Prometna ureditev je v smislu spodbujanja kolesarjenja in hoje:
Fabianijev most je trenutno načrtovan kot dvoetažni most. Na spodnji etaži mostu se bodo lahko gibali pešci in kolesarji, na zgornji pa samo motorna vozila. Zgornja etaža mostu bo vsebovala štiri pasove za motorizirani promet, pešci in kolesarji pa bodo morali uporabiti stopnice, dvigala, klančine ali pa daljše obvoze, da bodo lahko prehajali med omenjenima ulicama. Kolesarji in pešci bodo za razliko od motornega prometa morali premagovati višinsko razliko (vsaj tri metre), to pa je za omenjene uporabnike veliko bolj zahtevno kot za avtomobilski promet. Starejši, invalidi in najmlajši pešci bodo lahko imeli težave s hojo po stopnicah.
Danes se odpira nov Fabianijev most čez Ljubljanico.
Prometna ureditev je v smislu spodbujanja kolesarjenja in hoje:
Fabianijev most je trenutno načrtovan kot dvoetažni most. Na spodnji etaži mostu se bodo lahko gibali pešci in kolesarji, na zgornji pa samo motorna vozila. Zgornja etaža mostu bo vsebovala štiri pasove za motorizirani promet, pešci in kolesarji pa bodo morali uporabiti stopnice, dvigala, klančine ali pa daljše obvoze, da bodo lahko prehajali med omenjenima ulicama. Kolesarji in pešci bodo za razliko od motornega prometa morali premagovati višinsko razliko (vsaj tri metre), to pa je za omenjene uporabnike veliko bolj zahtevno kot za avtomobilski promet. Starejši, invalidi in najmlajši pešci bodo lahko imeli težave s hojo po stopnicah.
- odklenil: Primoz ()
jype ::
Ga bomo že scriticalmassal. Kšn idiot se bo zihr zaletu v gručo kolesarjev, potem bodo pa mestne oblasti most zaprle za motorni promet, ker je prenevarno in to bo to.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
jype ::
Jaz grem kar danes parkrat čez, da vidim kolk bodo trobili.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Loocas ::
Dvigalo za kolesarje
pa kaj je z vami? kr neki trolate o stvareh, ki jih niste še videli (očitno ne samo o tej, tudi o drugih)...
slike:
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Gandalfar ()
Loocas ::
očitno čisto kulturno poskrbljeno za kolesarje (za večino njih ).
vidi se vse, kar je relevantno... za kaj več.. pa pot pod noge, pa idi ga pogledat v živo.. odprejo ga ob treh.
Iz slik se mostu ravno ne vidi kaj bolj podrobno.
vidi se vse, kar je relevantno... za kaj več.. pa pot pod noge, pa idi ga pogledat v živo.. odprejo ga ob treh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Loocas ()
kalko ::
Debilizem nove prometne ureditve tam okoli je tudi križišče Ilirske z Njegoševo. Za kolesarje, ki prihajajo po Ilirski in hočejo zaviti na Njegoševo, zelena sveti par sekund, medtem ko za avtomobiliste precej dlje. Očitno še eno mesto, kjer bo treba ignorirat kolesarsko stezo in iti med avtomobile.
jype ::
Loocas> vidi se vse, kar je relevantno...
Vidi se, da avtomobili lahko drvijo po najkrajši možni poti in naravnost, kolesarji pa morajo prevoziti adrenalinski park ovir, da pridejo čez - če le niso dovolj drzni, da se peljejo po prometnih pasovih zgoraj.
kalko> Debilizem nove prometne ureditve tam okoli je tudi križišče Ilirske z Njegoševo. Za kolesarje, ki prihajajo po Ilirski in hočejo zaviti na Njegoševo, zelena sveti par sekund, medtem ko za avtomobiliste precej dlje. Očitno še eno mesto, kjer bo treba ignorirat kolesarsko stezo in iti med avtomobile.
Tam jo je treba ignorirat že zato, ker je po Ilirski speljana po desni strani parkirnih prostorov, široka je pa točno toliko, da odprta avtomobilska vrata dosežejo do pločnika.
Vidi se, da avtomobili lahko drvijo po najkrajši možni poti in naravnost, kolesarji pa morajo prevoziti adrenalinski park ovir, da pridejo čez - če le niso dovolj drzni, da se peljejo po prometnih pasovih zgoraj.
kalko> Debilizem nove prometne ureditve tam okoli je tudi križišče Ilirske z Njegoševo. Za kolesarje, ki prihajajo po Ilirski in hočejo zaviti na Njegoševo, zelena sveti par sekund, medtem ko za avtomobiliste precej dlje. Očitno še eno mesto, kjer bo treba ignorirat kolesarsko stezo in iti med avtomobile.
Tam jo je treba ignorirat že zato, ker je po Ilirski speljana po desni strani parkirnih prostorov, široka je pa točno toliko, da odprta avtomobilska vrata dosežejo do pločnika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
kalko ::
Tam jo je treba ignorirat že zato, ker je po Ilirski speljana po desni strani parkirnih prostorov, široka je pa točno toliko, da odprta avtomobilska vrata dosežejo do pločnika.
Uh, celo to? Nazadnje, ko sem se peljal tam, so še delali in še ni bilo zarisanih parkirišč. Tisto reč, ki je pritrjena na vrat, imajo nekateri izgleda samo za okras ...
Loocas ::
bluefish ::
Lahko je le 15 sekund, pa je glavni problem, da se za pešce in kolesarje pri nas pogosto izbere najbolj neugodna rešitev.
kalko ::
@Loocas: Ne gre za čas, ampak za celoten user experience kolesarja. In ta je v primeru nove ureditve Njegoševa - Roška obupen.
oldguy ::
jype:
Kljub vsem tvojem svetohlinjenju v prometnih temah o EdiniZveličavniKolesarskiResniciTM te najdem, kako takole naglas tule razglašaš svoj namen kršit predpise? In to večkrat v enem dnevu? Čestitke, enkrat za vselej si torej dokazal da si zgolj navaden nespoštljiv prekrškar in hipokrit.
Highly amusing! :D
Jaz grem kar danes parkrat čez, da vidim kolk bodo trobili.
Tam jo je treba ignorirat že zato, ker je po Ilirski speljana po desni strani parkirnih prostorov, široka je pa točno toliko, da odprta avtomobilska vrata dosežejo do pločnika.
Kljub vsem tvojem svetohlinjenju v prometnih temah o EdiniZveličavniKolesarskiResniciTM te najdem, kako takole naglas tule razglašaš svoj namen kršit predpise? In to večkrat v enem dnevu? Čestitke, enkrat za vselej si torej dokazal da si zgolj navaden nespoštljiv prekrškar in hipokrit.
Highly amusing! :D
Mehmed ::
Kolesarji in pešci bodo za razliko od motornega prometa morali premagovati višinsko razliko (vsaj tri metre), to pa je za omenjene uporabnike veliko bolj zahtevno kot za avtomobilski promet. Starejši, invalidi in najmlajši pešci bodo lahko imeli težave s hojo po stopnicah.
Dost hinavsko tole od kolesarjev.
Zatezijo s peticijo, ko je most ze dvonadstropen. Ce bi jim uspelo bi spodnji del sluzil samo se za okras.
Zraven pa vmesajo se boge starejse, invalide ipd. Kot da ni dvigalo za vse, ki ne marajo stopnic.
Ziga Dolhar ::
Zelo nekorektno od tebe, Mehmed. Na (ne)smiselnost arhitekturne rešitve se je opozarjalo že pred začetkom gradnje mostu.
https://dolhar.si/
Mehmed ::
Mozno, ti verjamem na besedo. Ampak peticije pa nisem videl dokler nista stali obe nadstropji.
Most v sirino ne more iti, naredili so kar se da. Meni spodnji del ustreza, imas senco pa lahko gres v tri smeri, ko preckas ljubljanico. Na zgornjem si obsojen na eno.
Zdej ko stoji jamrat o tem nima smisla. Vseeno je bistven del notranjega obroca to, klestit pretocnost nekako ubija namen.
Koliko je njihov argument utemeljen ti pa pove ze to, da mesajo poleg se pesce pa invalide. S tem, da tiste tri metre premagujes samo ce gres iz njegoseve proti roski. Ce gres za ljubljanico levo ali desno si na ravnini.
Bi pa, ce bi hotel iz zgornjega v te dve smeri, moral prakticno do roske, tri metre dol, pa nazaj se vracat. Tako da bi od kupa uporabnikov pa moznih smeri s tem profitirali zgolj kolesarji usmerjeni na rosko, ki so obenem preleni riniti kolo par metrov oz. uporabiti dvigalo. Cisto vsi ostali bi bili na slabsem.
Most v sirino ne more iti, naredili so kar se da. Meni spodnji del ustreza, imas senco pa lahko gres v tri smeri, ko preckas ljubljanico. Na zgornjem si obsojen na eno.
Zdej ko stoji jamrat o tem nima smisla. Vseeno je bistven del notranjega obroca to, klestit pretocnost nekako ubija namen.
Koliko je njihov argument utemeljen ti pa pove ze to, da mesajo poleg se pesce pa invalide. S tem, da tiste tri metre premagujes samo ce gres iz njegoseve proti roski. Ce gres za ljubljanico levo ali desno si na ravnini.
Bi pa, ce bi hotel iz zgornjega v te dve smeri, moral prakticno do roske, tri metre dol, pa nazaj se vracat. Tako da bi od kupa uporabnikov pa moznih smeri s tem profitirali zgolj kolesarji usmerjeni na rosko, ki so obenem preleni riniti kolo par metrov oz. uporabiti dvigalo. Cisto vsi ostali bi bili na slabsem.
_IKE_ ::
Ziga Dolhar je izjavil:
Zelo nekorektno od tebe, Mehmed. Na (ne)smiselnost arhitekturne rešitve se je opozarjalo že pred začetkom gradnje mostu.
Trenutno je peticija zunaj, ker pa se ne strinjamo z ureditvijo bomo že prvi dan pričeli z izzivanjem voznikov z vožnjo po delu cestišča ki je glede na trenutno rešitev, namenjen samo za motorna vozila? In če, bog ne daj, na tistem mostu do česa pride, pa bodo spet vsega vozniki krivi?
Po eni strani se govori oz zahteva strpnost do drugih, a v momentu ko nekaj ni po lastnih željah pa takoj radikalna dejanja ?
Take izjave kažejo vse kaj drugega, kot pa korektnost in strpnost...
Zadeve ne poznam, sem zadnje čase bolj malo v prestolnici, glede na slike in opise ostalih se mi zdi da zadeva ni rešena optimalno, a to še ne pomeni da če se s tem ne strinjam, bom kar prešel na radikalna dejanja. Ali pač ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _IKE_ ()
energetik ::
Zatezijo s peticijo, ko je most ze dvonadstropen. Ce bi jim uspelo bi spodnji del sluzil samo se za okras.Dvigalo so šli delat, namesto da bi naredili most 1,5m širši ali pa naredili samo 3 pasove za avte, ostalo pa za pešce/kolesarje? Se mi zdi da je tukaj spet nekdo mastno zaslužil.
Zraven pa vmesajo se boge starejse, invalide ipd. Kot da ni dvigalo za vse, ki ne marajo stopnic.
Sploh pa - kdo bo ustavljal, čakal na dvigalo in se gužval za tistih par metrov čez reko? Očitno arhitekti in investitorji nimajo niti malo logike več.
Mehmed ::
Dvigalo so šli delat, namesto da bi naredili most 1,5m širši ali pa naredili samo 3 pasove za avte, ostalo pa za pešce/kolesarje? Se mi zdi da je tukaj spet nekdo mastno zaslužil.
Dej vsaj poglej zadevo preden kritiziras.
Nimas kam vec v sirino.
In se enkrat, ce spustis pesce in kolesarje na zgornji del, je spodnji samo za okras.
Pa obsojeni so samo na roska njegoseva. Spodnji ti dopusca se 4 druge smeri.
Daedalus ::
Na (ne)smiselnost arhitekturne rešitve se je opozarjalo že pred začetkom gradnje mostu.
Mostogradnja v Lj je zadnje čase fino v kurcu. Najprej Mesarski most, ki je pozimi samomorilska drsalnica (sam zgleda pa lepo, majkemi), pol pa dvonadstropno, nepraktično skorpucalo. Ki sili one na lasten pogon po bregu in stopnicah gor, dol, avti pa lepo naravnost. Meh...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
energetik ::
Poleg tega - kako je dobil uporabno dovoljenje, če pa je v nasprotju z Uredbo o svetlobnem onesneževanju:
1) Za razsvetljavo, ki je vir svetlobe po tej uredbi, se uporabljajo svetilke, katerih delež svetlobnega toka, ki seva navzgor, je enak 0%.Glede na fotke ponoči, tiste sredinske luči konkretno svetijo nad vodoravnico. Aja, sej res, pri nas zakoni itak ne veljajo.
Mehmed ::
BlaY0 ::
Verjetno uredba velja za objekte desno od tega mostu...
Aha zdaj vidim še tretjo varianto prehoda... štenge so do gladine Ljubljanice, tam bo vozil prvi ljubljanski trajekt za pešce.
Aha zdaj vidim še tretjo varianto prehoda... štenge so do gladine Ljubljanice, tam bo vozil prvi ljubljanski trajekt za pešce.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
energetik ::
Mal stare slike, ne vem kake so luci danes.
Govorim o tistih sredinskih. Levo in desno so običajne HPS cestne luči z vodoravnim steklom, ki so zelo ustrezne in učinkovite. Te sredinske so pa tam zato, ker so si tako zamislili arhitekti in inšpekcija očitno gleda mimo. Kot tudi na "novem" mostu v Trnovem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
jype ::
para!> A ni bolj varno, da so pešci ločeni od motornega prometa?
Zato naj po mostu sploh ne potekajo pasovi za motorni promet, pa je reč rešena.
Ne pa da bodo stare mame z bicikli padale po stopnicah samo zato, da z avtomobilom ni treba voziti 28 sekund dlje.
_IKE_> bomo že prvi dan pričeli z izzivanjem voznikov z vožnjo po delu cestišča ki je glede na trenutno rešitev, namenjen samo za motorna vozila?
Izzivanjem? Ne. Le peljali se bomo tam, kjer je cestišče najmanj nevarno za kolesarja. Dvigalo in šikane to zagotovo niso.
Zato naj po mostu sploh ne potekajo pasovi za motorni promet, pa je reč rešena.
Ne pa da bodo stare mame z bicikli padale po stopnicah samo zato, da z avtomobilom ni treba voziti 28 sekund dlje.
_IKE_> bomo že prvi dan pričeli z izzivanjem voznikov z vožnjo po delu cestišča ki je glede na trenutno rešitev, namenjen samo za motorna vozila?
Izzivanjem? Ne. Le peljali se bomo tam, kjer je cestišče najmanj nevarno za kolesarja. Dvigalo in šikane to zagotovo niso.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
_IKE_ ::
Jaz grem kar danes parkrat čez, da vidim kolk bodo trobili.
Kaj pa je tole tvoj zapis kot izzivanje ?
Izzivanjem? Ne. Le peljali se bomo tam, kjer je cestišče najmanj nevarno za kolesarja. Dvigalo in šikane to zagotovo niso.
Mislim, ti tole resno ? Sedaj je že dvigalo nevarno za kolesarje?
Ali je bolj problem v tem preko ne boš mogel drveti na polno ....
Jp strpnost je lepa reč, ko nam koristi .....problem nastane ko je treba pokazat do drugih .......
BlaY0 ::
Zato naj po mostu sploh ne potekajo pasovi za motorni promet, pa je reč rešena.
Ampak v tem primeru je bil most narejen z namenom na vsaj približno reši motorni promet na tem delu. Kolesarji so tudi brez njega shajali čisto OK.
Jp strpnost je lepa reč, ko nam koristi .....problem nastane ko je treba pokazat do drugih .......
Tle se bo Jure zdaj obesil na to in začel o tem zakaj vozniki avtomobilov niso bolj strpni in se lepo v koloni ne premikajo 5 na uro ter prispejo na cilj 37 sekund kasneje. Verjetno zato ker so zaenkrat še v večini.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
sumoborac ::
Ma zdej ga pa serjete!!! Most je bil primarno narejen zato da se sprosti promet in težave pridt iz železniške proti roški (in obratno). Kdor je več v Lj v temu delu, ve da so včasih to zastoji čez stari most proti roški in tam naprej. Z tem mostom se vsaj malce olajša prometno sranje na temu delu Lj!
28 sekund? Damn jype...kdaj si se pa ti tm nazadnje v avtu pelu? 3 prehodi za pešče + dodatni semafor zato da na isto točko prideš z avtom.
Za kolesarje in pešce pa ... če vam je uporaba mostu nepraktična, uporabljajate stare poti naokoli...nihče vas ne sili uporabe mostu (je obnovljen most pri porodnišnici, tako da lahko mirno tam čez, ali pa čez trenutni most) ;)
Da se razumemo...tut jst nism najbolj navdušen nad uporabnostjo mostu, ampak klinc...bols vrabc v rok k golob na streh al kako se temu še reče :D
Za vožnjo po 2 pasovnici pa pač nemore bit najmanj nevarno za kolesarja... ker potem jype bi konstantno vozil po celovški/dunajski po cesti in ne po kolesarski (avtobusne postaje, križišča, kuclji,...same nevarnosti!) :P
Sumoborac
28 sekund? Damn jype...kdaj si se pa ti tm nazadnje v avtu pelu? 3 prehodi za pešče + dodatni semafor zato da na isto točko prideš z avtom.
Za kolesarje in pešce pa ... če vam je uporaba mostu nepraktična, uporabljajate stare poti naokoli...nihče vas ne sili uporabe mostu (je obnovljen most pri porodnišnici, tako da lahko mirno tam čez, ali pa čez trenutni most) ;)
Da se razumemo...tut jst nism najbolj navdušen nad uporabnostjo mostu, ampak klinc...bols vrabc v rok k golob na streh al kako se temu še reče :D
Za vožnjo po 2 pasovnici pa pač nemore bit najmanj nevarno za kolesarja... ker potem jype bi konstantno vozil po celovški/dunajski po cesti in ne po kolesarski (avtobusne postaje, križišča, kuclji,...same nevarnosti!) :P
Sumoborac
Prid sm al pa tm ostan...
Mehmed ::
A ni bolj varno, da so pešci ločeni od motornega prometa?
Bolj varno in prijetno.
Kar pac hinavsko zamolcijo v peticiji je, da sluzi le tistim v smeri njegoseva roska. Vsi ostali, ki se recimo sprehajajo ob ljubljanici in lahko preckajo most brez tezav, morajo za dostop na zgornji most ironicno cez tiste stopnice/lift katere jih tako motijo.
Razumem kolesarje, da se borijo za cim lazjo pot. Samo naj ne lazejo, da delajo pescem uslugo s tem.
energetik ::
Ma zdej ga pa serjete!!! Most je bil primarno narejen zato da se sprosti promet in težave pridt iz železniške proti roški (in obratno). Kdor je več v Lj v temu delu, ve da so včasih to zastoji čez stari most proti roški in tam naprej. Z tem mostom se vsaj malce olajša prometno sranje na temu delu Lj!ČE bi hotel kdo resno sprostiti in urediti promet znotraj AC obroča, bi se tega lotil na povsem drug način. Npr. z izdelavo P+R parkirišč ob AC obroču, fizično rezervacijo pasov na vpadnicah za LPP in malo predelave LPP linij. Tele predelave v enosmerne, dodatni mostovi in parkirne hiše samo prestavljajo problem na druge lokacije ali pa še povečujejo dnevno migracijo.
V nedeljah/praznikih, ko ni dnevnih migrantov, se jaz čisto lepo brez gužve in zastojev peljem po celi LJ.
oldguy ::
Izzivanjem? Ne. Le peljali se bomo tam, kjer je cestišče najmanj nevarno za kolesarja. Dvigalo in šikane to zagotovo niso.
Super. Vsaj vem, da če na tem mostu slučajno povozim kolesarja, morda za par mesecev odrešim slo-tech neumnih komentarjev o večvrednih kolesarjih, ki imajo menda prednost vedno in povsod.
Še zavarovalnica na tvoje stroške primakne malce odškodnine, pa imamo win-win!
On a serious note, a se zajebavaš?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
LorD_DDooM ::
Peticija je nastala šele ob začetku gradbenih del, ker je šele takrat postalo jasno, da bo projekt šel naprej, kljub temu, da so pred gradbenim dovoljenjem bile pripombe glede statusa kolesarjev in pešcev. Urbanistični inštitut v Ljubljani je že pred pričetkom gradnje izdal študijo, ki je omenjala resne pomankljivosti za kolesarje in pešce, vendar je projekt kljub temu šel naprej (popolnoma enako kot Mesarski most - arhitekt obeh konstrukcij je ista oseba). Pred začetkom gradnje si noben pri zdravi pameti ni mislil, da bo v letu 2012 nekdo odobril projekt mostu brez pločnika in normalnega prehoda za peščce. A je projekt kljub temu šel naprej.
Eden izmed problemov je, kot je že na prejšnjih slikah vidno, omejitev prostora na obeh strani mostu, na eni Cukrarna, na drugi neka druga stavba, obe prazni in razpadajoči. Cukrarna je pod spomeniškim varstvom in je kakršenkoli poseg prepovedan, enako mislim da velja za drugo stavbo na desni. Kako je projekt dobil dovoljenje mi ne bo jasno, na obeh straneh mostu sta dve razpadajoči stavbi. Ko bodo enkrat začeli padati strešniki, omet in sneg iz strehe, to bo še veselica. Kakšen bo vpliv vibracij na objekt ne vem, Cukrarna se mi zdi vse prej kot stabilna stavba.
Kot vsakodnevnemu kolesarju se mi zdi izvedba mostu skrajno neprimerna, sploh glede na vložen kapital (16.5 miljona evrov). Most je namenjen razbremenitvi prometa iz Zaloške, železnice in centra, vendar kolesarji ne pridobimo praktično ničesar. Lahko pa bi bila super odskočna deska iz Roške ceste.
Eden izmed problemov je, kot je že na prejšnjih slikah vidno, omejitev prostora na obeh strani mostu, na eni Cukrarna, na drugi neka druga stavba, obe prazni in razpadajoči. Cukrarna je pod spomeniškim varstvom in je kakršenkoli poseg prepovedan, enako mislim da velja za drugo stavbo na desni. Kako je projekt dobil dovoljenje mi ne bo jasno, na obeh straneh mostu sta dve razpadajoči stavbi. Ko bodo enkrat začeli padati strešniki, omet in sneg iz strehe, to bo še veselica. Kakšen bo vpliv vibracij na objekt ne vem, Cukrarna se mi zdi vse prej kot stabilna stavba.
Kot vsakodnevnemu kolesarju se mi zdi izvedba mostu skrajno neprimerna, sploh glede na vložen kapital (16.5 miljona evrov). Most je namenjen razbremenitvi prometa iz Zaloške, železnice in centra, vendar kolesarji ne pridobimo praktično ničesar. Lahko pa bi bila super odskočna deska iz Roške ceste.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LorD_DDooM ()
oldguy ::
Sej se strinjam z vami. Sploh dvigalo je zares bedasta ideja.
A pozivanje nekaterih h kršenju predpisov zgolj zato, ker je enkrat nekdo stopil na njihov rep je vsega obsojanja vredno. Za kaj takšnega moraš biti prav zares omejena oseba. :D
A pozivanje nekaterih h kršenju predpisov zgolj zato, ker je enkrat nekdo stopil na njihov rep je vsega obsojanja vredno. Za kaj takšnega moraš biti prav zares omejena oseba. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
jype ::
BlaY0> Kolesarji so tudi brez njega shajali čisto OK.
V resnici niso - zdaj bodo lažje, ker bo mimo cukrarne spet normalna cesta ob Ljubljanici, ki je bila vmes zaprta in je bilo treba mamkam s kripami in cekarji v tisti klanec na Živinozdravski ulici.
sumoborac> ker potem jype bi konstantno vozil po celovški/dunajski po cesti in ne po kolesarski
A tkole (do nekje 8:30)?
V resnici niso - zdaj bodo lažje, ker bo mimo cukrarne spet normalna cesta ob Ljubljanici, ki je bila vmes zaprta in je bilo treba mamkam s kripami in cekarji v tisti klanec na Živinozdravski ulici.
sumoborac> ker potem jype bi konstantno vozil po celovški/dunajski po cesti in ne po kolesarski
A tkole (do nekje 8:30)?
Mehmed ::
DDoom, ne stekam to s prehodom pa plocnikom, sej pesci pa avti se ne srecajo ali pac? Cel svoj most imajo zase.
Cukrarno so nasopali z betonom (ali karkoli ze delajo da se ne sesuje) pa streha je zamenjana se preden so zaceli gradit.
Pa bodi posten, kolesarji ki ne gredo v smer roske pridobijo precej. Ja, tudi taki so.
Cukrarno so nasopali z betonom (ali karkoli ze delajo da se ne sesuje) pa streha je zamenjana se preden so zaceli gradit.
Pa bodi posten, kolesarji ki ne gredo v smer roske pridobijo precej. Ja, tudi taki so.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mehmed ()
nejcek74 ::
Prometne ureditve v Ljubljani (in Sloveniji) so posledica okostenele klike prometnih inzenirjev, ki prevladujejo v visjem delu birokratskega aparata, ki se ukvarja s to zadevo. S svojo mislenostjo so 20 do 30 let za casom. K sreci vztrajno izgubljajo svojo moc ampak se vedno prepocasi.
Njihov moto delovanja je bil enostaven in ozkogleden. Stetje prometa, prognoza, faktor povecanje in bum nova cesta/nov pas. Posledice so se najprej poznale pri obcutnem povecanju predimenzioniranih krozisc (fino za avto, za ostale pa en drek) v mestih ter zahtevanih parkirnih mestih za investitorje objektov.
Po dvajsetih letih prezobzirnega divjanja omenjene klike po javnih in zasebnih financah ter prostoru preostalih ljudi se vsaj obcasno kazejo znaki drugacnega ravnanja. Zal omenjeni most se vedno spada v kategorijo zlatih motorozirinih let.
Njihov moto delovanja je bil enostaven in ozkogleden. Stetje prometa, prognoza, faktor povecanje in bum nova cesta/nov pas. Posledice so se najprej poznale pri obcutnem povecanju predimenzioniranih krozisc (fino za avto, za ostale pa en drek) v mestih ter zahtevanih parkirnih mestih za investitorje objektov.
Po dvajsetih letih prezobzirnega divjanja omenjene klike po javnih in zasebnih financah ter prostoru preostalih ljudi se vsaj obcasno kazejo znaki drugacnega ravnanja. Zal omenjeni most se vedno spada v kategorijo zlatih motorozirinih let.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19640 (7936) | Invictus |
» | Kolesar, voznik, kolizija (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 56773 (52418) | jype |