Forum » Šport » Ubogi kolesar na cesti
Ubogi kolesar na cesti
Temo vidijo: vsi
jype ::
SplitCookie> Obvozi jih celo tako varno da se mora zapeljati na pločnik.
Tisto je kolesarska steza, če slučajno nisi opazil.
Tisto je kolesarska steza, če slučajno nisi opazil.
oldguy ::
A spet še en kršitelj cestno prometnih predpisov? Jao, jao...in vi si upate pridigat drugim o prometni kulturi - da vas ni sram!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
jype ::
oldguy> A spet še en kršitelj cestno prometnih predpisov? Jao, jao...in vi si upate pridigat drugim o prometni kulturi - da vas ni sram!
Sram? Čemu? Ker kolesarji ne ogrožajo sebe in drugih?
Sram? Čemu? Ker kolesarji ne ogrožajo sebe in drugih?
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
oldguy ::
Sram? Čemu? Ker kolesarji ne ogrožajo sebe in drugih?
Vsakomur, ki kdaj potegne glavo iz riti, je jasno da tipo na posnetku s svojo nepravilno in neprilagojeno hitro vožnjo ter z zavestnim kršenjem predpisov ogroža tako sebe kot druge. Samo, saj vem, eni so pač balkanci in tega v konceptu ne dojemajo - rajši za svojo nesposobnost krivijo vse okoli sebe.
first_line ::
Sram? Čemu? Ker kolesarji ne ogrožajo sebe in drugih?
Vsakomur, ki kdaj potegne glavo iz riti, je jasno da tipo na posnetku s svojo nepravilno in neprilagojeno hitro vožnjo ter z zavestnim kršenjem predpisov ogroža tako sebe kot druge. Samo, saj vem, eni so pač balkanci in tega v konceptu ne dojemajo - rajši za svojo nesposobnost krivijo vse okoli sebe.
Pozabi na te becikliste. Travme iz otroštva jih ženejo k samomorilnosti, spet jajc pa nimajo da bi šli na slivo s tremi metri štrika.
Super Sonic ::
Redko se zgodi, da kreten za volanom vozi na kolesu po predpisih, ali obratno, lahko tudi v kombinaciji z motorjem ali kakšnim drugim vozilom. Jasno je, da je slabih kolesarjev precej, takšnih, ki se ti smejijo v fris, ko se vozijo po napačni strani ceste, veliko je tudi takšnih, ki se brez razloga vozijo po cesti in kažejo svoj ego, ali pa enostavno vozijo čez signalizacijo, ker lovijo določen "čas" na štoparci, ipd. Nekateri so enostavno preveč čustveno vpleteni v zadeve in ravno tako ne sodijo na cesto. Gre praktično za enake, ene in iste ljudi, le da uporabljajo drugo vrsto prevoza. Koliko jih to dela boljše ali slabše, naj vsak presodi sam.
Kar se pa tiče smrti kolesarke pa moram rečt, da sem se ravno par tednov nazaj vozil po omenjeni cesti in tista cesta je res slaba. Ozka, razdrapana, nepregledna, medtem, ko vozniki furajo tudi krepko čez omejitve. Ko se človek tam vozi prav čuti kako nosi glavo na pladnju in čaka, skratka, skrajno neprijetno.
Pobeg iz kraja nesreče je pa vedno iz dveh razlogov - šok ali pa alkohol.
Kar se pa tiče smrti kolesarke pa moram rečt, da sem se ravno par tednov nazaj vozil po omenjeni cesti in tista cesta je res slaba. Ozka, razdrapana, nepregledna, medtem, ko vozniki furajo tudi krepko čez omejitve. Ko se človek tam vozi prav čuti kako nosi glavo na pladnju in čaka, skratka, skrajno neprijetno.
Pobeg iz kraja nesreče je pa vedno iz dveh razlogov - šok ali pa alkohol.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
oldguy ::
Redko se zgodi, da kreten za volanom vozi na kolesu po predpisih, ali obratno, lahko tudi v kombinaciji z motorjem ali kakšnim drugim vozilom. Jasno je, da je slabih kolesarjev precej, takšnih, ki se ti smejijo v fris, ko se vozijo po napačni strani ceste, veliko je tudi takšnih, ki se brez razloga vozijo po cesti in kažejo svoj ego, ali pa enostavno vozijo čez signalizacijo, ker lovijo določen "čas" na štoparci, ipd. Nekateri so enostavno preveč čustveno vpleteni v zadeve in ravno tako ne sodijo na cesto. Gre praktično za enake, ene in iste ljudi, le da uporabljajo drugo vrsto prevoza. Koliko jih to dela boljše ali slabše, naj vsak presodi sam.
Tako je. Kreten je kreten, vrsta prevoza in stopnja ogrožanja drugih ima pri tem bore malo. Kot pešca, kolesarja in voznika, ki v svoji dolgoletni karieri in par stotisoč prevoženih kilometrih še ni povzročil prometne nesreče, me razni jype-i pač spravijo na obrate kadar svetohlinsko napadajo vse voznike, ki se ne gurajo okoli z njihovo omiljeno samokolnico, obenem pa ponosno razlagajo naokoli, kako bodo podirali znake in kršili predpise, vsi ostali pa naj obenem še posebej pozorno pazimo nanje vsakič, kadar se jim zazdi da bi se pa oni šli tour de france po centru. Ne razumem pa, kaj je na kolesu tako posebnega da se razumen odrasli človek na njem tako hitro spremeni v mulca, ki je ravnokar dobil prvo formulo v obliki petnajst let stare nafrluljene honde s spojlerjem in tristo zvočniki.
Get your shit straight...
jype ::
oldguy> Tako je. Kreten je kreten, vrsta prevoza in stopnja ogrožanja drugih ima pri tem bore malo.
No, to ne drži. V avtomobilu je edino pravilo, ki ga prekršim (in nobenega drugega še nisem), omejitev hitrosti 40 na izvozu iz avtoceste, če kdo vozi za menoj z bistveno višjo hitrostjo.
oldguy> Get your shit straight...
I did, long ago. Ugotovil sem, da druge možnosti ni. Na kolesu je upoštevanje predpisov smrtno nevarno, ali pa hodiš približno polovico časa peš.
No, to ne drži. V avtomobilu je edino pravilo, ki ga prekršim (in nobenega drugega še nisem), omejitev hitrosti 40 na izvozu iz avtoceste, če kdo vozi za menoj z bistveno višjo hitrostjo.
oldguy> Get your shit straight...
I did, long ago. Ugotovil sem, da druge možnosti ni. Na kolesu je upoštevanje predpisov smrtno nevarno, ali pa hodiš približno polovico časa peš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
oldguy ::
I did, long ago. Ugotovil sem, da druge možnosti ni. Na kolesu je upoštevanje predpisov smrtno nevarno, ali pa hodiš približno polovico časa peš.
In kaj točno od upoštevanja predpisov bi bilo za dotičnega kolesarja s posnetka zgoraj smrtno nevarno?
jype ::
oldguy> In kaj točno od upoštevanja predpisov bi bilo za dotičnega kolesarja s posnetka zgoraj smrtno nevarno?
Če bi vozil po označeni kolesarski stezi, bi se ubil.
Če bi vozil po označeni kolesarski stezi, bi se ubil.
Invictus ::
first_line je izjavil:
Pozabi na te becikliste. Travme iz otroštva jih ženejo k samomorilnosti, spet jajc pa nimajo da bi šli na slivo s tremi metri štrika.
Pozabi na avtomobiliste. Sindrom majhnosti jim narekuje nakup čim večjega avta in vožnjo po vseh manjših in šibkejših. Da bodo ja ženske vedele kaj dobijo ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
first_line ::
first_line je izjavil:
Pozabi na te becikliste. Travme iz otroštva jih ženejo k samomorilnosti, spet jajc pa nimajo da bi šli na slivo s tremi metri štrika.
Pozabi na avtomobiliste. Sindrom majhnosti jim narekuje nakup čim večjega avta in vožnjo po vseh manjših in šibkejših. Da bodo ja ženske vedele kaj dobijo ...
To hočemo vsi, samo če nisi sposoben opraviti zdravniškega pregleda...
jype ::
first_line> To hočemo vsi, samo če nisi sposoben opraviti zdravniškega pregleda...
A zdaj sem pa jaz kriv da mam prevelik penis?
A zdaj sem pa jaz kriv da mam prevelik penis?
oldguy ::
oldguy> In kaj točno od upoštevanja predpisov bi bilo za dotičnega kolesarja s posnetka zgoraj smrtno nevarno?
Če bi vozil po označeni kolesarski stezi, bi se ubil.
Kaj pa te je napeljalo na tako neumno idejo? Na vseh 200 metrih, kjer je kolesarska na zgornjem posnetku sploh vidna (se pravi, model se ne vozi zavestno po vozišču, ki kolesarjem ni namenjeno), ni bilo enega samega mesta, ki bi od njega zahteval kaj več kot sledenje talnim označbam (no, pa morda ustavitev pred semaforjem, ne pa da frajer z nezmanjšano brzino drvi proti očitno rdeči luči).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
jype ::
oldguy> Kaj pa te je napeljalo na tako neumno idejo? Na vseh 200 metrih, kjer je kolesarska na zgornjem posnetku sploh vidna (se pravi, model se ne vozi zavestno po vozišču, ki kolesarjem ni namenjeno), ni bilo enega samega mesta, ki bi od njega zahteval kaj več kot sledenje talnim označbam
Od daleč se vidi, da nisi kolesar - ker kolesarske steze sploh vidiš ne. Bom narisal.
oldguy> (no, pa morda ustavitev pred semaforjem, ne pa da frajer z nezmanjšano brzino drvi proti očitno rdeči luči).
Frajer očitno pozna intervale, česar avtomobilisti ne morete razumeti, ker vam je vseeno koliko svinjarije spustite v zrak s konstantnim pospeševanjem in zaviranjem. Človek pač varuje okolje na vse možne načine.
Od daleč se vidi, da nisi kolesar - ker kolesarske steze sploh vidiš ne. Bom narisal.
oldguy> (no, pa morda ustavitev pred semaforjem, ne pa da frajer z nezmanjšano brzino drvi proti očitno rdeči luči).
Frajer očitno pozna intervale, česar avtomobilisti ne morete razumeti, ker vam je vseeno koliko svinjarije spustite v zrak s konstantnim pospeševanjem in zaviranjem. Človek pač varuje okolje na vse možne načine.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
first_line ::
oldguy> Kaj pa te je napeljalo na tako neumno idejo? Na vseh 200 metrih, kjer je kolesarska na zgornjem posnetku sploh vidna (se pravi, model se ne vozi zavestno po vozišču, ki kolesarjem ni namenjeno), ni bilo enega samega mesta, ki bi od njega zahteval kaj več kot sledenje talnim označbam
Od daleč se vidi, da nisi kolesar - ker kolesarske steze sploh vidiš ne. Bom narisal.
oldguy> (no, pa morda ustavitev pred semaforjem, ne pa da frajer z nezmanjšano brzino drvi proti očitno rdeči luči).
Frajer očitno pozna intervale, česar avtomobilisti ne morete razumeti, ker vam je vseeno koliko svinjarije spustite v zrak s konstantnim pospeševanjem in zaviranjem. Človek pač varuje okolje na vse možne načine.
In kdo je tu kriv? Z avtomobili se v mesto vozijo ljudje v službo in dostavljalci... Če bi odstranili s cest ovire ki nas silijo v to zaviranje in pospeševanje: podhodi namesto prehodov- aja, ne smemo, ker potem morate bogi kolesarji goniti navzgor iz podhoda, odstranitev kolesarskih prog stran od ceste da ni treba biti non stop pripravljen na izlet kolesarja s kolesarske pod naše gume, ker je pač dobil občutek da predpisi zanj ne veljajo...
oldguy ::
Od daleč se vidi, da nisi kolesar - ker kolesarske steze sploh vidiš ne. Bom narisal.
Nisem mestni kolesar. No, le nariši.
Frajer očitno pozna intervale, česar avtomobilisti ne morete razumeti, ker vam je vseeno koliko svinjarije spustite v zrak s konstantnim pospeševanjem in zaviranjem. Človek pač varuje okolje na vse možne načine.
My ass pa pozna intervale. Zapelje v luč zato, ker vidi da ni nikogar. Skratka, popolnoma brez potrebe vozi nevarno, to je vse kar počne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
jype ::
first_line> In kdo je tu kriv? Z avtomobili se v mesto vozijo ljudje v službo in dostavljalci... Če bi odstranili s cest ovire ki nas silijo v to zaviranje in pospeševanje: podhodi namesto prehodov- aja, ne smemo, ker potem morate bogi kolesarji goniti navzgor iz podhoda, odstranitev kolesarskih prog stran od ceste da ni treba biti non stop pripravljen na izlet kolesarja s kolesarske pod naše gume, ker je pač dobil občutek da predpisi zanj ne veljajo...
Kriv je izključno tisti, ki namesto da bi na delo hodil peš, s kolesom ali skirojem raje uporablja tono težko in zelo nevarno napravo, ki vsako leto pobije in pohabi več sto ljudi.
oldguy> My ass pa pozna intervale. Zapelje v luč zato, ker vidi da ni nikogar. Skratka, popolnoma brez potrebe vozi nevarno, to je vse kar počne.
Vidiš, pojma nimaš, ker nisi mestni kolesar. Ker z avtomobilom nimaš niti občutka kako hitro zares pelješ niti ti zaviranje in pospeševanje ne predstavlja nobenega bremena, takšnih reči sploh ne moreš koncipirati, dokler se ne potrudiš nekaj let zanašati izključno na kolo.
Kriv je izključno tisti, ki namesto da bi na delo hodil peš, s kolesom ali skirojem raje uporablja tono težko in zelo nevarno napravo, ki vsako leto pobije in pohabi več sto ljudi.
oldguy> My ass pa pozna intervale. Zapelje v luč zato, ker vidi da ni nikogar. Skratka, popolnoma brez potrebe vozi nevarno, to je vse kar počne.
Vidiš, pojma nimaš, ker nisi mestni kolesar. Ker z avtomobilom nimaš niti občutka kako hitro zares pelješ niti ti zaviranje in pospeševanje ne predstavlja nobenega bremena, takšnih reči sploh ne moreš koncipirati, dokler se ne potrudiš nekaj let zanašati izključno na kolo.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
first_line ::
first_line> In kdo je tu kriv? Z avtomobili se v mesto vozijo ljudje v službo in dostavljalci... Če bi odstranili s cest ovire ki nas silijo v to zaviranje in pospeševanje: podhodi namesto prehodov- aja, ne smemo, ker potem morate bogi kolesarji goniti navzgor iz podhoda, odstranitev kolesarskih prog stran od ceste da ni treba biti non stop pripravljen na izlet kolesarja s kolesarske pod naše gume, ker je pač dobil občutek da predpisi zanj ne veljajo...
Kriv je izključno tisti, ki namesto da bi na delo hodil peš, s kolesom ali skirojem raje uporablja tono težko in zelo nevarno napravo, ki vsako leto pobije in pohabi več sto ljudi.
oldguy> My ass pa pozna intervale. Zapelje v luč zato, ker vidi da ni nikogar. Skratka, popolnoma brez potrebe vozi nevarno, to je vse kar počne.
Vidiš, pojma nimaš, ker nisi mestni kolesar. Ker z avtomobilom nimaš niti občutka kako hitro zares pelješ niti ti zaviranje in pospeševanje ne predstavlja nobenega bremena, takšnih reči sploh ne moreš koncipirati, dokler se ne potrudiš nekaj let zanašati izključno na kolo.
Po večih letih izkušenj iz kolesarjenja, ti težave še zmeraj povzročajo rampe? Pa dobar ti meni sine. Znaš vrteti pedala (in gobec), če bi imel usposobljen ša kak drug del telesa bi se lahko pa tudi z avtom peljal.
oldguy ::
Vidiš, pojma nimaš, ker nisi mestni kolesar. Ker z avtomobilom nimaš niti občutka kako hitro zares pelješ niti ti zaviranje in pospeševanje ne predstavlja nobenega bremena, takšnih reči sploh ne moreš koncipirati, dokler se ne potrudiš nekaj let zanašati izključno na kolo.
Ja, vidim da zares nimam pojma, kako je kršiti pravila, voziti po pločnikih in mimo signalizacije ki mi prepoveduje vožnjo tamkaj. Zato, ker tega ne delam. In tudi ti ne bi smel, če želiš biti kakorkoli kredibilen s svojim soljenjem pameti drugim.
Rajši se nehaj blamirat.
jype ::
first_line> Po večih letih izkušenj iz kolesarjenja, ti težave še zmeraj povzročajo rampe? Pa dobar ti meni sine. Znaš vrteti pedala (in gobec), če bi imel usposobljen ša kak drug del telesa bi se lahko pa tudi z avtom peljal.
Ena rampa in en maček na 150kkm pa res ni nekaj groznega. V primerjavi z urbanimi avtomobilisti je to kar impresivna številka.
Skratka, sploh ne vidiš.
Ena rampa in en maček na 150kkm pa res ni nekaj groznega. V primerjavi z urbanimi avtomobilisti je to kar impresivna številka.
Skratka, sploh ne vidiš.
_IKE_ ::
Pogledal posnetek......na nekatere voznike se upravičeno jezi ker mu vozila sekajo pot
Je pa hkrati v videu cel kup situacij kjer se pokaže da je kreten na kubik : zmerjanje voznikov skuterjev ki ga prehitijo v njegovem pasu, kjer je več kot dovolj prostora za prehitevanje med kolesarjem in skuterjem ( po njegovo bi ga skuterji moral prehitevat po drugem pasu ), preklinjanje tovornjaka ki vozi ob črti ki deli pasove ( enako tudi nekaj vozil ), zmerjanje peške ki krši predpise za konec pa se še pokaže kako dober kolesar je ko pade ali celo trešči v vozilo ki se je ustavilo pred njim...
Njegova Dvoličnost pa se lepo pokaže ko skuter izsili avto, tip pa gre pametovat vozniku da naj se ne sekira, a ko je sam v identični situaciji ( ko njemu nekdo izsili ) pa zmerja vse povprek....
Je pa hkrati v videu cel kup situacij kjer se pokaže da je kreten na kubik : zmerjanje voznikov skuterjev ki ga prehitijo v njegovem pasu, kjer je več kot dovolj prostora za prehitevanje med kolesarjem in skuterjem ( po njegovo bi ga skuterji moral prehitevat po drugem pasu ), preklinjanje tovornjaka ki vozi ob črti ki deli pasove ( enako tudi nekaj vozil ), zmerjanje peške ki krši predpise za konec pa se še pokaže kako dober kolesar je ko pade ali celo trešči v vozilo ki se je ustavilo pred njim...
Njegova Dvoličnost pa se lepo pokaže ko skuter izsili avto, tip pa gre pametovat vozniku da naj se ne sekira, a ko je sam v identični situaciji ( ko njemu nekdo izsili ) pa zmerja vse povprek....
jype ::
_IKE_> Je pa hkrati v videu cel kup situacij kjer se pokaže da je kreten na kubik : zmerjanje voznikov skuterjev ki ga prehitijo v njegovem pasu, kjer je več kot dovolj prostora za prehitevanje med kolesarjem in skuterjem
No vidiš, jaz pa nikoli ne zmerjam nikogar, pa vedno se prilagodim. Danes sem se enostavno ustavil, ko me je taksi najprej prehitel, potem pa mirno zavil desno in mi zaprl pot.
Sem pa reku "Gee, thanks bro!", to pa drži.
No vidiš, jaz pa nikoli ne zmerjam nikogar, pa vedno se prilagodim. Danes sem se enostavno ustavil, ko me je taksi najprej prehitel, potem pa mirno zavil desno in mi zaprl pot.
Sem pa reku "Gee, thanks bro!", to pa drži.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
_IKE_ ::
Hinavski kolesarski guru spet blesti z podtikanjem izjav....sedaj trdi da je pot okoli mosta pri cukrani nevarna za pešce in kolesarje....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _IKE_ ()
jype ::
_IKE_> Hinavski kolesarski guru spet blesti z podtikanjem izjav....sedaj trdi da je pot okoli mosta pri cukrani nevarna za pešce in kolesarje....
Ja, je. Če kdo meni da ni, se žal moti. Ampak če župan reče "Pa nej se ubije! Tut doma se lahko ubijete!", pol bo pa že ok.
Ja, je. Če kdo meni da ni, se žal moti. Ampak če župan reče "Pa nej se ubije! Tut doma se lahko ubijete!", pol bo pa že ok.
_IKE_ ::
Hinavski kolesarski guru spet blesti z podtikanjem izjav....sedaj trdi da je pot okoli mosta pri cukrani nevarna za pešce in kolesarje....
Problem je le v tem da ga lasten video postavlja na laž....
Mh, spet se gre populizem kot vedno...ali mora tisto " prilagodimo hitrost razmeram" veljati samo za druge ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _IKE_ ()
oldguy ::
Bom narisal, da vam bo manj težko razumeti, seveda pa ne pričakujem, da bo šlo zlahka.
Če boš spet risal vožnjo po površini, namenjeni pešcem in zatorej očitno kršenje pravil, se lahko kar nehaš trudit. In other news - se mi je zdelo, da ne bo nič konkretnega in da moje vaško znanje kolesarstva le ni tako zanič.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
jype ::
Skratka, ti ne vidiš nevarnega dela kolesarske steze?
Impresivno.
Impresivno.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
oldguy ::
Skratka, ti ne vidiš nevarnega dela kolesarske steze?
Impresivno.
Ti vidiš kolesarsko stezo?
Impresivno.
[edit] Bom dodal še nekaj: kar jaz predvsem vidim, je znak ki ga je dotični kolesar mirno prevozil. Kakšni so razlogi za to, ali je bil pri tem v smrtni nevarnosti ali ne, je kolesarska steza logična in pravilno označena ali ne, je most zgrajen kolesarjem prijazno ali ne in zakaj je supermišek doma pozabil hlače so v resnici vse precej nepomembna vprašanja.
Znake za prepoved vožnje s tvojim omiljenim prevoznim sredstvom se spoštuje, kot se bo gotovo strinjal tudi jype vsakič, ko mu bo po kolesarski nasproti pripeljal tovornjakar v kamionu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
jype ::
Vidim. K sreči za kolesarje predpisi ne veljajo, zato mi ni treba voziti po njej. Če bi moral, bi bil že pod rušo - kamor večina prepotentnih voznikov motornih vozil na tem forumu meni da itak spadam.
Kot kolesar sem pač vedno underdog. Če jaz koga izsilim me ubije brez škode za lastno zdravje - če kdo mene izsili me ubije brez škode za lastno zdravje. Skratka, podrejanje predpisom je v mojem primeru nevarno in nepotrebno.
Kot kolesar sem pač vedno underdog. Če jaz koga izsilim me ubije brez škode za lastno zdravje - če kdo mene izsili me ubije brez škode za lastno zdravje. Skratka, podrejanje predpisom je v mojem primeru nevarno in nepotrebno.
_IKE_ ::
Zanimivo, ko pešci prečkajo cestišče, ne glede nato da ti stopijo na cestišče voznega pasa nasprotne smeri, eni ustavimo in jim odstopimo prednost, drugi primerki pa veselo peljejo čez prehod z izgovorom "saj še sence pešca nisem povozil"...Ustavljanje in odstop prednosti pa sploh ne pride v poštev, da slučajno ne bi povprečna hitrost padla za 1cm/s
jype ::
_IKE_> Zanimivo, ko pešci prečkajo cestišče, ne glede nato da ti stopijo na cestišče voznega pasa nasprotne smeri, eni ustavimo in jim odstopimo prednost, drugi primerki pa veselo peljejo čez prehod z izgovorom "saj še sence pešca nisem povozil"...Ustavljanje in odstop prednosti pa sploh ne pride v poštev, da slučajno ne bi povprečna hitrost padla za 1cm/s
Avtomobilisti, poleg tega da imate vozila široka za pet pešcev, pešce tudi brez izjeme življensko ogrožate. Praktično vsak stik avtomobila s pešcem se konča z zlomljenim udom, medtem ko voznik ne more utrpeti poškodb na noben način, ker ga avtomobil pred tem varuje.
Absurdno je govoriti o tem, da je kolesar v tem primeru pešcem odvzel prednost - če bi trčil v kateregakoli od pešcev bi to pomenilo udarec in padec, ki bi bil zelo boleč za oba, ne le za pešca, pa še čelado bi polomu, zato je pešce enostavno obvozil, kot se to spodobi in je vljudno. Pešcem ob tem ni bilo treba spreminjati niti smeri, niti hitrosti hoje, niti se kolesarju niso približali na neudobno razdaljo.
Bolj kot od kolesarja so bili pešci ogroženi od izpustov avtomobilov, ki so obratovali v njihovi okolici.
Seveda vam je vsem to že od prej popolnoma jasno, zgolj nekako se morate psihično zaščititi pred dejstvom, da ste kuga 21. stoletja - največja nevarnost za življenje in zdravje pripadnika zahodne civilizacije.
Avtomobilisti, poleg tega da imate vozila široka za pet pešcev, pešce tudi brez izjeme življensko ogrožate. Praktično vsak stik avtomobila s pešcem se konča z zlomljenim udom, medtem ko voznik ne more utrpeti poškodb na noben način, ker ga avtomobil pred tem varuje.
Absurdno je govoriti o tem, da je kolesar v tem primeru pešcem odvzel prednost - če bi trčil v kateregakoli od pešcev bi to pomenilo udarec in padec, ki bi bil zelo boleč za oba, ne le za pešca, pa še čelado bi polomu, zato je pešce enostavno obvozil, kot se to spodobi in je vljudno. Pešcem ob tem ni bilo treba spreminjati niti smeri, niti hitrosti hoje, niti se kolesarju niso približali na neudobno razdaljo.
Bolj kot od kolesarja so bili pešci ogroženi od izpustov avtomobilov, ki so obratovali v njihovi okolici.
Seveda vam je vsem to že od prej popolnoma jasno, zgolj nekako se morate psihično zaščititi pred dejstvom, da ste kuga 21. stoletja - največja nevarnost za življenje in zdravje pripadnika zahodne civilizacije.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
SplitCookie ::
Vsak stik kolesarja s pešcem pa rezultira v dvojnih poškodbah, tako kolesarja, kakor pešca.
Vs. poškodba izključno enega v avtomobilu. Poleg tega lahko voznik avtomobila tako osebo pelje v bolnišnico kar ti s tvojim kolesom NE MOREŠ
In zaradi takih izgovorov še vedno lahko izsiljuješ pešce ? Sploh veš kako je ko ti pred nosom zapelje kolesar s svojimi 30km/h ?
Reče tip ki se pelje na uvoženem biciklu z gumami narejenimi iz nafte in poliesterskimi cunjicami na sebi.
Pa se vozi za njim namesto da se voziš v njegovem mrtvem kotu
Exactly tole: zaviranje in pospeševanje ne predstavlja nobenega bremena
Ne moreš od prešvicanega kolesarja, kateri postavlja nov prometni rekord pričakovati da bo zaviral. To bo naredil le ko bo ogroženo njegovo življenje in čisto nič drugače.
Za razliko od voznikov kjer je zaviranje in pospeševanje samo stvar premika noge za par cm.
Vs. poškodba izključno enega v avtomobilu. Poleg tega lahko voznik avtomobila tako osebo pelje v bolnišnico kar ti s tvojim kolesom NE MOREŠ
Absurdno je govoriti o tem, da je kolesar v tem primeru pešcem odvzel prednost - če bi trčil v kateregakoli od pešcev bi to pomenilo udarec in padec, ki bi bil zelo boleč za oba, ne le za pešca, pa še čelado bi polomu, zato je pešce enostavno obvozil, kot se to spodobi in je vljudno.
In zaradi takih izgovorov še vedno lahko izsiljuješ pešce ? Sploh veš kako je ko ti pred nosom zapelje kolesar s svojimi 30km/h ?
Seveda vam je vsem to že od prej popolnoma jasno, zgolj nekako se morate psihično zaščititi pred dejstvom, da ste kuga 21. stoletja - največja nevarnost za življenje in zdravje pripadnika zahodne civilizacije.
Reče tip ki se pelje na uvoženem biciklu z gumami narejenimi iz nafte in poliesterskimi cunjicami na sebi.
No vidiš, jaz pa nikoli ne zmerjam nikogar, pa vedno se prilagodim. Danes sem se enostavno ustavil, ko me je taksi najprej prehitel, potem pa mirno zavil desno in mi zaprl pot.
Pa se vozi za njim namesto da se voziš v njegovem mrtvem kotu
Vidiš, pojma nimaš, ker nisi mestni kolesar. Ker z avtomobilom nimaš niti občutka kako hitro zares pelješ niti ti zaviranje in pospeševanje ne predstavlja nobenega bremena, takšnih reči sploh ne moreš koncipirati, dokler se ne potrudiš nekaj let zanašati izključno na kolo.
Exactly tole: zaviranje in pospeševanje ne predstavlja nobenega bremena
Ne moreš od prešvicanega kolesarja, kateri postavlja nov prometni rekord pričakovati da bo zaviral. To bo naredil le ko bo ogroženo njegovo življenje in čisto nič drugače.
Za razliko od voznikov kjer je zaviranje in pospeševanje samo stvar premika noge za par cm.
Limit-sky ::
Od daleč se vidi, da nisi kolesar - ker kolesarske steze sploh vidiš ne. Bom narisal
Tebi se tudi vidi, da nisi velikokrat udeležen v situacijah, kjer je barvna razpoznavnost bistvenega pomena za varnost. Ti narišem?
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.
And I am extremist.
oldguy ::
Vidim. K sreči za kolesarje predpisi ne veljajo, zato mi ni treba voziti po njej. Če bi moral, bi bil že pod rušo - kamor večina prepotentnih voznikov motornih vozil na tem forumu meni da itak spadam.
Kot kolesar sem pač vedno underdog. Če jaz koga izsilim me ubije brez škode za lastno zdravje - če kdo mene izsili me ubije brez škode za lastno zdravje. Skratka, podrejanje predpisom je v mojem primeru nevarno in nepotrebno.
A bejžno. Pravi, da znak "prepovedano za kolesarje" za kolesarje - ne velja?!? In tak bi prodajal svojo pamet drugim?
_IKE_ ::
(2) Na prehodu za pešce, na katerem promet ni urejen s svetlobnimi prometnimi znaki ali ga ne ureja policist, morajo vozniki in drugi udeleženci cestnega prometa omogočiti pešcem varno prečkanje vozišča, ki so na prehodu ali stopajo nanj.
Če jim ne povozimo sence jih lahko brez skrbi obvozimo, ustavljanje in odstopanje prednosti šibkejšemu udeležencu pa je škodljivo saj zmanjšuje povprečno hitrost po mestu ....
Le kam se je zgubil tisti " prvo šibkejši , ostali pa naj počakajo".
Kolesarji morajo voziti po kolesarskem pasu, kolesarski stezi ali kolesarski poti. Kjer teh prometnih površin ni, smejo voziti ob desnem robu smernega vozišča v smeri vožnje.
Ko zakonodaja ni v našo korist, nam je ni potrebno spoštovati.
jype ::
_IKE_> prvo šibkejši , ostali pa naj počakajo".
Saj počakamo:
_IKE_> Ko zakonodaja ni v našo korist, nam je ni potrebno spoštovati.
Kar slepite se še naprej, mrtvih bo pa vedno več.
Limit-sky> Tebi se tudi vidi, da nisi velikokrat udeležen v situacijah, kjer je barvna razpoznavnost bistvenega pomena za varnost. Ti narišem?
Lahko poskusiš.
Saj počakamo:
_IKE_> Ko zakonodaja ni v našo korist, nam je ni potrebno spoštovati.
Kar slepite se še naprej, mrtvih bo pa vedno več.
Limit-sky> Tebi se tudi vidi, da nisi velikokrat udeležen v situacijah, kjer je barvna razpoznavnost bistvenega pomena za varnost. Ti narišem?
Lahko poskusiš.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
jype ::
SplitCookie> Exactly tole: zaviranje in pospeševanje ne predstavlja nobenega bremena
Breme še vedno je, samo ni vaše ampak od vseh, ki živijo tam, kjer se z avtomobili preseravate. Delajte od doma.
Breme še vedno je, samo ni vaše ampak od vseh, ki živijo tam, kjer se z avtomobili preseravate. Delajte od doma.
jype ::
SplitCookie ::
Saj počakamo
S polno hitrostjo mimo leva ko veš da je tam ponavadi nabito polno pešcev in tudi prostora za manevre ni
Breme še vedno je, samo ni vaše ampak od vseh, ki živijo tam, kjer se z avtomobili preseravate. Delajte od doma.
Jamra tip kateremu je na voljo daljinsko ogrevanje iz bližnje termoelektrane ki kuri premog.
V takem primeru, na primer, se ustaviš, ker je nevarnost, da bo pešec "bežal" pred tabo (ker prečka cesto pri rdečem semaforju) in se umaknil točno na tvojo pot:
Na zadnji sliki nobeden ne spoštuje predpisov, še najmanj pa ti ki se voziš po sredini ceste.
Ek. kolesarja pa lepo vidiš da se mu gladko jebe.
Taki ste, kaj čmo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
jype ::
SplitCookie> S polno hitrostjo mimo leva ko veš da je tam ponavadi nabito polno pešcev in tudi prostora za manevre ni
Kot je jasno iz posnetka jaz nimam reakcijskega časa mrtvega konja, pa tudi šestnajst ton mi ni treba ustaviti v treh desetinkah.
SplitCookie> Na zadnji sliki nobeden ne spoštuje predpisov, še najmanj pa ti ki se voziš po sredini ceste.
Ta cesta je _moja_ in po njej lahko vozim, kjer me je volja.
Avtomobili pa lahko le, če se njih vozniki zelo vljudno obnašajo in upoštevajo vse predpise in storijo vse, kar je v njihovi moči in še več, da poskrbijo za varnost ob uporabi tako smrtonosne naprave.
Ali pa gredo lahko peš in si okoli vratu obesijo tablo "nisem revež".
SplitCookie> Jamra tip kateremu je na voljo daljinsko ogrevanje iz bližnje termoelektrane ki kuri premog.
Žal mi je, jaz ne živim v mestu in nimam na voljo niti plinovoda, niti optike, niti toplovoda, niti kanalizacije. Tam zgolj delam in diham zrak, umazan od objestnih kretenov, ki se počutijo upravičene do vožnje s plehnato kanto, ne glede na posledice.
Kot je jasno iz posnetka jaz nimam reakcijskega časa mrtvega konja, pa tudi šestnajst ton mi ni treba ustaviti v treh desetinkah.
SplitCookie> Na zadnji sliki nobeden ne spoštuje predpisov, še najmanj pa ti ki se voziš po sredini ceste.
Ta cesta je _moja_ in po njej lahko vozim, kjer me je volja.
Avtomobili pa lahko le, če se njih vozniki zelo vljudno obnašajo in upoštevajo vse predpise in storijo vse, kar je v njihovi moči in še več, da poskrbijo za varnost ob uporabi tako smrtonosne naprave.
Ali pa gredo lahko peš in si okoli vratu obesijo tablo "nisem revež".
SplitCookie> Jamra tip kateremu je na voljo daljinsko ogrevanje iz bližnje termoelektrane ki kuri premog.
Žal mi je, jaz ne živim v mestu in nimam na voljo niti plinovoda, niti optike, niti toplovoda, niti kanalizacije. Tam zgolj delam in diham zrak, umazan od objestnih kretenov, ki se počutijo upravičene do vožnje s plehnato kanto, ne glede na posledice.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
SplitCookie ::
Kot je jasno iz posnetka jaz nimam reakcijskega časa mrtvega konja, pa tudi šestnajst ton mi ni treba ustaviti v treh desetinkah.
Zavorno pot imaš kvečjemu enako kot vozilo, ponavadi pa le slabšo saj v ovinkih ne moreš bremzati.
Ta cesta je _moja_ in po njej lahko vozim, kjer me je volja.
Da fuq ?
Žal mi je, jaz ne živim v mestu in nimam na voljo niti plinovoda, niti optike, niti toplovoda, niti kanalizacije. Tam zgolj delam in diham zrak, umazan od objestnih kretenov, ki se počutijo upravičene do vožnje s plehnato kanto, ne glede na posledice.
In greješ se na: ?
Ja
Sem si mislil
jest10 ::
Limit-sky ::
Limit-sky> Tebi se tudi vidi, da nisi velikokrat udeležen v situacijah, kjer je barvna razpoznavnost bistvenega pomena za varnost. Ti narišem?
Lahko poskusiš.
Evo:
Upam, da ti kapne.
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.
And I am extremist.
jype ::
jest10> Tvoja je pol metra od desnega roba
Ne, cela je.
SplitCookie> Da fuq ?
Ane, kakšen čuden odnos. Še sreča, da nimam dveh ton pleha okol sebe, ker bi bil s takim odnosom v taki napravi dejansko nevaren okolici!
Limit-sky> Evo:
Svap se vid, ejga.
Ne, cela je.
SplitCookie> Da fuq ?
Ane, kakšen čuden odnos. Še sreča, da nimam dveh ton pleha okol sebe, ker bi bil s takim odnosom v taki napravi dejansko nevaren okolici!
Limit-sky> Evo:
Svap se vid, ejga.
oldguy ::
Ane, kakšen čuden odnos. Še sreča, da nimam dveh ton pleha okol sebe, ker bi bil s takim odnosom v taki napravi dejansko nevaren okolici!
Dejansko si očitno nevaren okolici tudi na desetih kilah železja, pa če si to priznaš ali ne. Delaj od doma.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Odprto pismo neznanim kolesarjem in kolesarki (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 36480 (30678) | bluefish |
» | Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 52682 (45971) | BigWhale |