» »

Fabijanijev most in kolesarji

Fabijanijev most in kolesarji

Temo vidijo: vsi

oldguy ::

Enakovredi udeleženci pomeni, da dobi svoj prostor na prometnici, kar v Ljubljani ni ravno najbolje urejeno!! Trenutni projekti v Ljubljani so za časom in se ne ozirajo v prihodnost! Ta most je tipični primer...


Ni res. Ta most je tipični primer tega, da se v prihodnosti pričakuje zaprtje ožjega centra za motorni promet. V ta namen je pač potrebno ta promet speljat drugje, najbolje tako, da je le-ta povsem ločen od nemotoriziranega. S trenutno ureditvijo je ta namen dosežen.

Po tvoji logiki pa bi bilo zgleda zaželjeno v kolesarski pas spremenit tudi odstavni pas na avtocestah...

Okapi ::

Kolesarska steza v tunelu pod Golovcem bi bila več kot dobrodošla.;)

O.

energetik ::

oldguy je izjavil:

Po tvoji logiki pa bi bilo zgleda zaželjeno v kolesarski pas spremenit tudi odstavni pas na avtocestah...
Bi bilo fajn ja. Ampak na tak način, da poteka fizično ločen _zraven_ AC. Ne pa pod njo s 100 ovinki.

oldguy ::

Bi bilo fajn ja. Ampak na tak način, da poteka fizično ločen _zraven_ AC. Ne pa pod njo s 100 ovinki.


Eh, to sta obe zaostali rešitvi. Namensko cesto za kolesarje s svojo traso. Kolesarska steza ne potrebuje takšne konfiguracije terena kot avtocesta, ampak lahko poteka po precej bolj zanimivem in prijaznem terenu ter skozi mesta in znamenitosti ob poti. Glede na to, da sta si načina potovanja tako različna, je edina smiselna in trajnostna rešitev čimbolj popolna ločitev obeh.

jype ::

Mehmed> Teh 45 sekund od oka (po jypetovem videu sodec), kolikor bi prihranili kolesarji, nekako ne odtehta vsega skupaj.

Ne odtehta česa?

Prvič, to je razlika v času za očitnega psihokolesarja, ko ne divja. Drugič, če se samo odstrani znake, ki prepovedujejo vožnjo kolesarjem, je že dovolj dobro, da lahko tisti, ki se mu mudi, pelje po cesti, ne da bi vozniki čutili veliko potrebo, da ga ubijejo. Tretjič, kolesarji so v primerjavi z izmečki, ki se vozijo v avtomobilih, bogovi (in to je povsem enostavno dejstvo, ki ga bi moral razumeti vsak, pa ga ne, ker ste bili deležni napačne vzgoje).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

oldguy ::

Tretjič, kolesarji so v primerjavi z izmečki, ki se vozijo v avtomobilih, bogovi (in to je povsem enostavno dejstvo, ki ga bi moral razumeti vsak, pa ga ne, ker ste bili deležni napačne vzgoje).


Bova ponovila tole debato takrat, ko ti bom skočil pod kolo, ti, izmeček, pa me boš povozil.

jype ::

oldguy> Bova ponovila tole debato takrat, ko ti bom skočil pod kolo, ti, izmeček, pa me boš povozil.

Takrat bomo kolesarji izmečki, v primerjavi s katerimi so pešci bogovi. Ampak do takrat je še zelo daleč.

Za začetek se je treba odkrižati najnevarnejših, to so tisti, ki se po mestu vozijo z osebnimi vozili.

oldguy ::

Takrat bomo kolesarji izmečki, v primerjavi s katerimi so pešci bogovi. Ampak do takrat je še zelo daleč.


Ne, izmečki so morda zgolj tisti, ki vse ostale, npr. voznike rešilcev na nujni vožnji generalno označujejo z - izmečki.

Za začetek se lahko zgolj začnemo vsi skupaj zavedat, da ni nihče večvreden, da s pravicami vedno pridejo tudi dolžnosti in da je tvoja dolžnost kot kolesar ta, da po svojih najboljših močeh upoštevaš pravila ne glede na njihovo morebitno nelogičnost in ne glede na to, da te menda ostali udeleženci v prometu silijo v njihovo kršenje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

Truga ::

Torej, kdaj dobimo podzemno? Ko bo to na voljo se komot za vse razen resilce in ljudi z dovolilnicami zapre vse ceste znotraj AC obroca. Pol ne bo vec nobenih problemov.

PaX_MaN ::

Ne bo podzemne. Čez 15 let bo, ko bo Jankovič iz oderuških parkirnin na parkirnih mestih/v garažah/kazni dokončno sfinanciral še parkirišča P+R in dobre buse za LPP lepo zaprl celo mesto, mesta v garažah/parkirna mesta pa šenkal prebivalcem.
Win-win!

jype ::

oldguy> Ne, izmečki so morda zgolj tisti, ki vse ostale generalno označujejo z - izmečki.

Ne. Gre za preprost koncept, ki ga ne želite razumeti, ker se v njem vidite na napačni strani ločnice med dobrimi in zlobnimi.

V razvitih evropskih mestih je urbanistična doktrina začela že sredi sedemdesetih vsakega, ki za prevoz po mestu ne uporablja ali pa se trudi čim manj uporabljati osebni avtomobil, smatrati za idealnega prebivalca in se truditi, da mu na vsakem koraku poskuša pomagati na vse mogoče načine. S prilagoditvijo prometnih režimov, s speljevanjem prometnih površin za šibkejše udeležence na način, ki nevarnejšim bistveno otežuje nevarno obnašanje (s tem pa jih tudi naredi nepraktične in bolj počasne), z jasno določenimi usmeritvami, ki se kažejo v _vseh_ rešitvah.

oldguy> Za začetek se lahko zgolj začnemo vsi skupaj zavedat, da ni nihče večvreden, da s pravicami vedno pridejo tudi dolžnosti in da je tvoja dolžnost kot kolesar ta, da po svojih najboljših močeh upoštevaš pravila ne glede na njihovo morebitno nelogičnost in ne glede na to, da te menda ostali udeleženci v prometu silijo v njihovo kršenje.

To je morda tvoja fantazija, ki pa z realnostjo nima nobene zveze. Če bi jo imela, bi si jaz lahko kupil SUV in po mestu gazil vse kar leze in gre, ker mi po tvoje ob spoštovanju predpisov itak ne bi nihče ničesar očital. Majhne otroke se pač povozi, če se znajdejo sredi ceste, krivi so pa starši, ker jih niso v klet zaprli.

Realnost je taka, da pri nas v prometu velja pravilo močnejšega. Kolo sem izbral predvsem zato, ker sem na kolesu praktično najšibkejši in najbolj ogrožen. Še celo če zbijem pešca sem pri tem izpostavljen večjemu tveganju za življenje in zdravje kot pešec sam. Zanimivo je, da imam s kolesarjenjem v različnih mestih obilo izkušenj in da sem zaradi upoštevanja predpisov ogrožen izključno v južni evropi, drugje pa praktično nikoli. Kljub temu je zakon celo pri nas vedno na strani šibkejšega, zato sem tudi prilepil tiste sodbe, v katerih sodišče vedno prisodi odškodnino šibkejšemu, praktično ne glede na dejanja močnejšega, ker je tak zakon in ker je to prav. Kolesar ni nevaren, osebni avtomobil pa je.

Izmeček je vsak, ki lastno udobje postavi pred življenja drugih ljudi.

oldguy ::

Izmeček je vsak, ki lastno udobje postavi pred življenja drugih ljudi.


Čestitam! Pravkar si se označil za izmečka.

Mehmed ::

Jype, most je namenjen vecji pretocnosti. Ce das kolesarjem se pas zgoraj, oni prihranijo bore malo, ostali pa izgubijo cetrtino prostora.
Ne moti me, da so zgoraj, ampak cel pas je pa pretiravanje, ki unicuje namen.

oldguy ::

Kljub temu je zakon celo pri nas vedno na strani šibkejšega, zato sem tudi prilepil tiste sodbe, v katerih sodišče vedno prisodi odškodnino šibkejšemu, praktično ne glede na dejanja močnejšega, ker je tak zakon in ker je to prav. Kolesar ni nevaren, osebni avtomobil pa je.


Obenem lahko že enkrat nehaš s pravljicami. Vse, kar zakon predvideva, je, da velja obrnjeno dokazno breme - močnejši mora dokazati, da je storil vse, kar je v njegovi moči, da bi preprečil nesrečo. Kadar pa oškodovanec sam ravna nepazljivo in pretrpi škodo, je to razlog za delno ali popolno razbremenitev odgovornosti imetnika avtomobila kot nevarne stvari. Piše na mnogih, celo tvojih sodbah.

Tvoja razlaga o popolni in absolutni odškodninski odgovornosti močnejšega ne drži, zato bi bilo fino, da z njo nehaš, preden kdo tule gor dobi napačno idejo, da svoje finančne probleme lahko rešuje tako, da se meče avtom pod kolesa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

_IKE_ ::

_IKE_ je izjavil:


finesarje označuješ z motoričnimi debili
cerkev za pedofilski hram ...

Zate je to strpnost?


Tvoj odgovor :

jype je izjavil:



_IKE_> Zate je to strpnost?

Zame je to (uporaba jezikovnih figur, med katere spadajo primere, pretiravanje, absurd in obrat) edini legitimen način, s katerim lahko nekoga pripravim do tega, da razmisli o argumentih, ki jih zavrača zgolj zato, ker posegajo v njegovo predstavo o svetu.

.



in potem

jype je izjavil:



Prvič, to je razlika v času za očitnega psihokolesarja, ko ne divja. Drugič, če se samo odstrani znake, ki prepovedujejo vožnjo kolesarjem, je že dovolj dobro, da lahko tisti, ki se mu mudi, pelje po cesti, ne da bi vozniki čutili veliko potrebo, da ga ubijejo. Tretjič, kolesarji so v primerjavi z izmečki, ki se vozijo v avtomobilih, bogovi (in to je povsem enostavno dejstvo, ki ga bi moral razumeti vsak, pa ga ne, ker ste bili deležni napačne vzgoje).


Torej je označevanje voznikov z izmečki zate le primera, pretiravanje absurd in obrat. Zanimivo ves ostali svet besedo pa izmeček razume kot žaljivko, očitno je ves svet nepismen in intelektualno omejen ...

Mehmed ::

Sicer tvojemu pogledu, da je treba nevoznikom olajsati zivljenje ne bom ugovarju.
Lahko bi pa malo sirse gledal. Ce jim odstopis pol mosta, si jim polepsal teh 100 metrov.
Ce most posluzi svojemu namenu pa se spremeni promet in lahko na racun tega izlocis avte iz par cest, si jim polepsal bistveno vec.

Looooooka ::

oldguy je izjavil:

Enakovredi udeleženci pomeni, da dobi svoj prostor na prometnici, kar v Ljubljani ni ravno najbolje urejeno!! Trenutni projekti v Ljubljani so za časom in se ne ozirajo v prihodnost! Ta most je tipični primer...


Ni res. Ta most je tipični primer tega, da se v prihodnosti pričakuje zaprtje ožjega centra za motorni promet. V ta namen je pač potrebno ta promet speljat drugje, najbolje tako, da je le-ta povsem ločen od nemotoriziranega. S trenutno ureditvijo je ta namen dosežen.

Po tvoji logiki pa bi bilo zgleda zaželjeno v kolesarski pas spremenit tudi odstavni pas na avtocestah...

Plus kaj sanjate o enakovrednosti?
Kolesar ne bo NIKOLI enakovreden avtomobilu.
Avto ne sme vozit po plocniku, med tem ko kolesar sme. In vsi kolesarji to kombinirajo/zlorabljajo. Vozi po cesti dokler mu pase...potem skoci na plocnik, ko je rdeca in tako naprej. Obenem je pa nevarjen za pesce in voznike avtomobilov.
Avto je pa v vecini primerov(razen ce res ne ODLETI s ceste) nevaren vecinoma za kolesarje.
Jst sm najbolj "vesel", ko vidim rdeco kolesarsko stezo in potem nekega kolesarja, ki ma dirkalno kolo in celado in je v svoji glavi seveda enakovreden tisti toni pleha, ki jo vozim...pa se lepo vozi 50+ na uro po cesti.
Enakovredni my ass.
Navadit se boste mogl, da boste pac prihajali na cilj pocasneje in ne tako hitro kot vam omogoca kolo in vase nozne misice.
Predpisi so za vse in definitivno niso tam zato, da bi "ovirali uboge kolesarje".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

gzibret ::

To, da danes v 21. stoletju projektirajo nov most skoraj v samem mestnem jedru in v neposredni bližini bolnišnic tako, da lahko avtomobili čim lažje peljejo čez reko, pešci, koleasrji in invalidi pa morajo uporabljat neki lift in klančine, je svinjarija prve klase in kaže na debilizem nekaterih, ki o teh stvareh odločajo.

Most bi moral biti projektrian tako, da bi imel najmanj oviran prehod čez nemotoriziran promet, reševalna vozila ter javni potniški promet, največ ovir, vključno z višinsko razliko, pa bi moral premagovati motoriziran promet. Tako bi bilo edino pravilno.
Vse je za neki dobr!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

jype ::

Mehmed> Jype, most je namenjen vecji pretocnosti. Ce das kolesarjem se pas zgoraj, oni prihranijo bore malo, ostali pa izgubijo cetrtino prostora.

Ne razumeš. Kolesarji ne potrebujejo štirih metrov širine in sedmih metrov dolžine. Pas si brez najmanjše težave delijo z avtomobili. Tudi hitrost kolesarja je od hitrosti avtomobila le marginalno različna.

oldguy> Čestitam! Pravkar si se označil za izmečka.

S tem nimam težav. Jaz sem se lastnemu udobju odpovedal zato, da se drugi lahko vozite z avtomobili.

Looooooka> Avto ne sme vozit po plocniku, med tem ko kolesar sme.

Abejžno. Od kdaj pa kolesar sme vozit po pločniku?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

first_line ::

Kolesarje je treba odstraniti čim dlje od resnega prometa. Isto kur ne pustimo da se pasejo na avtocesti.

jype ::

_IKE_> Torej je označevanje voznikov z izmečki zate le primera, pretiravanje absurd in obrat.

Tako je. Če tega ne razumeš, si pač siromak, ki ga niso naučili, kako se pravilno uporablja jezikovne figure.

Jaz pač nisem župan, da bi moral uporabiti besede "I love all cyclists.", lahko mirno rečem "I hate all car drivers." pa izpričam isto - prezir do tistih, ki za lastno udobje tvegajo življenja drugih.

first_line> Kolesarje je treba odstraniti čim dlje od resnega prometa. Isto kur ne pustimo da se pasejo na avtocesti.

Voznike avtomobilov pa kar s planeta. Bo vsako leto par sto tisoč manj mrtvih.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Tear_DR0P ::

gzibret je izjavil:

Most bi moral biti projektrian tako, da bi imel najmanj oviran prehod čez nemotoriziran promet, reševalna vozila ter javni potniški promet, največ ovir, vključno z višinsko razliko, pa bi moral premagovati motoriziran promet. Tako bi bilo edino pravilno.


jaz tud navijam za abulance rikše in taksi rikše. do takrat pa moramo živeti s kompromisom. glede na to da živim praktično ob njegoševi, da se po LJ striktno vozim s kolesom, bom verjetno večkrat kot večina tu uporabil Fabianijev most. Grd je in skoraj neuporaben, ampak še vedno boljši kot prej, ko ga ni bilo. Želim si, da mi ne bi bilo treba kolesa vozit po serpentinah in babice na invalidskem tlačit v dvigalo - ampak babici se je cukrarna zdela pomembna, pa cerkev tam zraven tudi - širokega mosta se ni dalo zgraditi, avte je treba nekako speljati mimo centra - zaenkrat je ta rešitev pač sprejemljiva - ni pa dobra.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Vajenc ::

Alencica je izjavil:

Stavbe so za to, da nam olajšajo življenje, komu na čsst zdaj stoji cuker fabrik (grobarnice klošarjev, junkijev in pred 100 leti boehmov) da se niti mosta ne da speljat normalno?!?!??!?! Moderno življenje prilagajamo 100 LET STARI stavbi - debilizem.


Še en tak kot Jype, ki ne zastopi kulture, pa vseeno žali tiste, ki jo zastopijo. Cukrarna je ena izmed bolj znanih stavb v Ljubljani. V njej je deloval prvi parni stroj na območju Slovenije, v njej sta ustvarjala in umrla umetnika Dragotin Kette in Josip Murn ... Objekt je tako velik, da bi v njem lahko uredili zgodovinski muzej objekta in ožje skupnosti, zraven pa še pisarne ali stanovanja, navsezadnje je bil ta objekt od začetka več namenski.

Alencica je izjavil:

V NY podrejo tudi kak "landmark" da dajo prostor novim stavbam.

V NY tudi ne podrejo kup starega železja, ki spominja na stare, dobre čase in stoji na odlični lokaciji za kakšen modern nebotičnik.

Se pa strinjam, da pri projektiranju Fabijanijevega mostu očitno niso razmišljali o kolesarjih in so naknadno nekaj na silo uredili, kar je v sedanjem času prava blamaža za projektanta.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

oldguy ::

Slo-tech pravila


1. člen

Prepovedano je spodbujati k narodni, rasni, verski, spolni ali drugi neenakopravnosti, k nasilju in vojni ter izzivati ali razpihovati narodno, rasno, versko, spolno ali drugo sovraštvo, razdor ali nestrpnost.
Prepovedano je objavljanje, iskanje, ponujanje in omogočanje dostopa do vsebin, ki žalijo človekovo dostojanstvo.

2. člen

(kultura dialoga)

Prepovedana je razžalitev, obrekovanje, žaljiva obdolžitev in opravljanje.
Zahteva se argumentiran pogovor, ki se nanaša na predmet razprave. Zaželeno je, da je podkrepljen z viri.


jype:
Tako je. Če tega ne razumeš, si pač siromak, ki ga niso naučili, kako se pravilno uporablja jezikovne figure.

Jaz pač nisem župan, da bi moral uporabiti besede "I love all cyclists.", lahko mirno rečem "I hate all car drivers." pa izpričam isto - prezir do tistih, ki za lastno udobje tvegajo življenja drugih.


Sej nič ne rečem, seveda lahko. A zdi se mi zares porazno, kam je padel ta forum. Pred desetletjem, v časih, ko sem bil tule gor moderator še sam, je bilo takšnole obnašanje za moderatorja naravnost nepojmljivo.

gzibret ::

Vsak, ki bi sedel v avtomobil in prižgal motor, bi se moral A-PRIORI počutit kivega, ker onesnažuje okolje, neracionalno porablja vire, povzroča hrup in smrad ter ogroža druge ljudi. Motoriziran cestni promet bi moral biti rezerviran izključno za dejavnosti, kjer je razmerje cost/benefit v prido slednjemu, recimo reševalna vozila, prevoz hitropokvarljive robe, zemeljski izkopi, uporaba v kmetijstvu in gozdarstvu ipd. Osebni prevoz je definitivno daleč POD to mejo, in prednosti takšne uporabe virov ne opravičujejo škod, ki jih povzročajo.
Vse je za neki dobr!

jype ::

Tear_DR0P> jaz tud navijam za abulance rikše in taksi rikše.

Saj je vseeno, za kaj navijaš. Mesto trdi (in v ta namen prejema tudi evropska sredstva za razvoj trajnostne mobilnosti), da daje prednost pešačenju in kolesarjenju.

Zdaj vidimo, da to ne drži.

Vajenc> Še en tak kot Jype, ki ne zastopi kulture, pa vseeno žali tiste, ki jo zastopijo. Cukrarna je ena izmed bolj znanih stavb v Ljubljani. V njej je deloval prvi parni stroj na območju Slovenije, v njej sta ustvarjala in umrla umetnika Dragotin Kette in Josip Murn ... Objekt je tako velik, da bi v njem lahko uredili zgodovinski muzej objekta in ožje skupnosti, zraven pa še pisarne ali stanovanja, navsezadnje je bil ta objekt od začetka več namenski.

Ne ti men tkole. Jaz nisem zato, da se Cukrarna podre, čeprav sem vsak dan bolj za to, da se jo podre, ker se je očitno ne bo obnovilo preden se podre sama od sebe, v trenutnem stanju je pa že nevarna.

oldguy> Sej nič ne rečem, seveda lahko. A zdi se mi zares porazno, kam je padel ta forum. Pred desetletjem, v časih, ko sem bil tule gor moderator še sam, je bilo takšnole obnašanje za moderatorja naravnost nepojmljivo.

A, tako da je bilo? Potem se pa le brž sprijazni s tem, da imam prav, tako kot ima gzibret zgoraj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mehmed ::

jype je izjavil:


Ne razumeš. Kolesarji ne potrebujejo štirih metrov širine in sedmih metrov dolžine. Pas si brez najmanjše težave delijo z avtomobili. Tudi hitrost kolesarja je od hitrosti avtomobila le marginalno različna.


Sej temu nisem ugovarjal, ce se lahko stlacijo vmes nimam tezav s tem.
Kolesarska steza pa po drugi strani vzame prostor in zmanjsa pretocnost. Ta se mi pa ne zdi potrebna.

first_line ::

gzibret je izjavil:

Vsak, ki bi vklopil računalnik, bi se moral A-PRIORI počutit kivega, ker onesnažuje okolje, neracionalno porablja vire, povzroča hrup in smrad ter ogroža druge ljudi. Računalnik bi moral biti rezerviran izključno za dejavnosti, kjer je razmerje cost/benefit v prido slednjemu, recimo... . Igranje igric, pisanje bedarij po internetu je definitivno daleč POD to mejo, in prednosti takšne uporabe virov ne opravičujejo škod, ki jih povzročajo.


Sem ti popravil.

_IKE_ ::

Tear_DR0P je izjavil:

gzibret je izjavil:

Most bi moral biti projektrian tako, da bi imel najmanj oviran prehod čez nemotoriziran promet, reševalna vozila ter javni potniški promet, največ ovir, vključno z višinsko razliko, pa bi moral premagovati motoriziran promet. Tako bi bilo edino pravilno.


jaz tud navijam za abulance rikše in taksi rikše. do takrat pa moramo živeti s kompromisom. glede na to da živim praktično ob njegoševi, da se po LJ striktno vozim s kolesom, bom verjetno večkrat kot večina tu uporabil Fabianijev most. Grd je in skoraj neuporaben, ampak še vedno boljši kot prej, ko ga ni bilo. Želim si, da mi ne bi bilo treba kolesa vozit po serpentinah in babice na invalidskem tlačit v dvigalo - ampak babici se je cukrarna zdela pomembna, pa cerkev tam zraven tudi - širokega mosta se ni dalo zgraditi, avte je treba nekako speljati mimo centra - zaenkrat je ta rešitev pač sprejemljiva - ni pa dobra.


Evo nekdo ki razmišlja podobno kot jaz ...

Vajenc ::

Jype> Jaz nisem zato, da se Cukrarna podre ...

Si pa še vedno nekulturen.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Truga ::

Vajenc je izjavil:

Cukrarna je ena izmed bolj znanih stavb v Ljubljani. V njej je deloval prvi parni stroj na območju Slovenije, v njej sta ustvarjala in umrla umetnika Dragotin Kette in Josip Murn ... Objekt je tako velik, da bi v njem lahko uredili zgodovinski muzej objekta in ožje skupnosti, zraven pa še pisarne ali stanovanja, navsezadnje je bil ta objekt od začetka več namenski.

Torej, kje je doticni parni stroj, ali replika? Kje je muzej? A ja, ni ju. No, zakaj pol rabmo tisto podrtijo tam?

_IKE_ ::

jype je izjavil:

_IKE_> Torej je označevanje voznikov z izmečki zate le primera, pretiravanje absurd in obrat.

Tako je. Če tega ne razumeš, si pač siromak, ki ga niso naučili, kako se pravilno uporablja jezikovne figure.


Kot vsega ostalega sveta očitno tudi ne .....

jype ::

Vajenc> Si pa še vedno nekulturen.

INTERNET!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: ahac ()

oldguy ::

A, tako da je bilo? Potem se pa le brž sprijazni s tem, da imam prav, tako kot ima gzibret zgoraj.


Hehe. Če bi imel prav, mi ne bi bilo treba konstantno kazat na očitne felerje v tvojem razmišljanju v tejle temi.

A to ni bistvo mojega prejšnjega posta, niti ne pričakujem, da ga boš dojel.

jype ::

oldguy> Hehe. Če bi imel prav, mi ne bi bilo treba konstantno kazat na očitne felerje v tvojem razmišljanju v tejle temi.

Na noben feler nisi še pokazal, zgolj na to da imaš prioritete, ki niso združljive s sodobnim človekom, ki razume kateri viri so omejeni, kateri pa ne.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

para! ::

Izmeček je vsak, ki lastno udobje postavi pred življenja drugih ljudi.

To delamo vsi. Non-stop. Če ne, bi se odrekli tudi marsičemu, da bi lahko namesto tega plačali zdravljenja tistim, ki si jih ne morejo privoščit. Lahko bi.

Ampak smo izmečki.
Death before dishonor!

Okapi ::

Se pa strinjam, da pri projektiranju Fabijanijevega mostu očitno niso razmišljali o kolesarjih
??? Če ne bo razmišljali, ne bi naredili spodnjega mostu.

O.

jype ::

Okapi> ??? Če ne bo razmišljali, ne bi naredili spodnjega mostu.

Saj ga niso.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

oldguy ::

Na noben feler nisi še pokazal, zgolj na to da imaš prioritete, ki niso združljive s sodobnim človekom, ki razume kateri viri so omejeni, kateri pa ne.


V redu, sej nisem pričakoval, da svoje felerje tudi razumeš. Si pač omejen, nič hudega.

timberjack ::

Haha fatje, še bo prišel čas ko boste peš hodili čez most, sploh ob takem trendu naraščanja cene goriv:))

para! ::

Vsak, ki bi sedel v avtomobil in prižgal motor, bi se moral A-PRIORI počutit kivega, ker onesnažuje okolje, neracionalno porablja vire, povzroča hrup in smrad ter ogroža druge ljudi. Motoriziran cestni promet bi moral biti rezerviran izključno za dejavnosti, kjer je razmerje cost/benefit v prido slednjemu, recimo reševalna vozila, prevoz hitropokvarljive robe, zemeljski izkopi, uporaba v kmetijstvu in gozdarstvu ipd.

Motoriziran promet se mi zdi velika pridobitev človeštva. Vsako zadevo, ki človeku karkoli bistveno olajša, lahko damo v ta predal. Popolno ukinitev osebnih avtomobilov in nadomeščanje z lastnim pogonom komot označiš za neke vrste ludizem.

Nafta ima svoje specifike, ki zadevo nekoliko spremenijo, ampak prihajajo električni avtomobili, kjer pa je raba virov izključno stvar tistega, ki jih plača, pa tudi onesnaževanja ne povzroča.

Varnost se rešuje tam, kjer je največji problem, to je v urbanih centrih, kjer so prisotni tud šibkejši udeleženci. Se mi zdi, da tu je nek napredek. Vsaj na papirju je napisano tako.

Šibkejših udeležencev na cestah rezerviranih za motorna vozila ni.
Death before dishonor!

oldguy ::

timberjack je izjavil:

Haha fatje, še bo prišel čas ko boste peš hodili čez most, sploh ob takem trendu naraščanja cene goriv:))


In zakaj naj bi nas to motilo? Hoja je povsem zdrava in prijetna stvar. Vsekakor pa si ne bomo rekli "fuck it" in hodili po zgornjem vozišču zgolj zato, ker se nam zdi, da je naša rit več vredna od drugih in od pravil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

first_line ::

timberjack je izjavil:

Haha fatje, še bo prišel čas ko boste peš hodili čez most, sploh ob takem trendu naraščanja cene goriv:))


Hinavci malo pozabljate, da vam z gorivom pripeljejo hrano v trgovino. Pa voda iz pipe tudi teče ker pumpe na gorivo laufajo. Ko na cestah ne bo več avtomobilov boste šele imeli zakaj jokati.

Truga ::

Moja pumpa za vodo tece samo na zeleno elektriko iz Krskega.

timberjack ::

first_line je izjavil:

timberjack je izjavil:

Haha fatje, še bo prišel čas ko boste peš hodili čez most, sploh ob takem trendu naraščanja cene goriv:))


Hinavci malo pozabljate, da vam z gorivom pripeljejo hrano v trgovino. Pa voda iz pipe tudi teče ker pumpe na gorivo laufajo. Ko na cestah ne bo več avtomobilov boste šele imeli zakaj jokati.


Sej noben ne pravi, da ne bo goriva! Samo drag pa bo!! Oja, drag, drag>:D

_IKE_ ::

Truga je izjavil:

Moja pumpa za vodo tece samo na zeleno elektriko iz Krskega.



A to iz blance ....ali HE krško že dela ?

jype ::

para!> Motoriziran promet se mi zdi velika pridobitev človeštva. Vsako zadevo, ki človeku karkoli bistveno olajša, lahko damo v ta predal. Popolno ukinitev osebnih avtomobilov in nadomeščanje z lastnim pogonom komot označiš za neke vrste ludizem.

Nikakor se ne borimo proti kakršnemukoli motoriziranemu prometu, temveč proti zelo specifičnemu motoriziranemu prometu, ki prispeva k 99% vseh prometnih nesreč in vseh smrtnih žrtev v prometu.

para!> Varnost se rešuje tam, kjer je največji problem, to je v urbanih centrih, kjer so prisotni tud šibkejši udeleženci. Se mi zdi, da tu je nek napredek. Vsaj na papirju je napisano tako.
para!> Šibkejših udeležencev na cestah rezerviranih za motorna vozila ni.

Cesto, ki pelje mimo tvojega doma, bomo torej spremenili v cesto rezervirano za motorna vozila. Tvoji otroci bodo zagotovo navdušeni nad dejstvom, da lahko stanovanje zapustijo le tako, da jih odpelješ nekam z osebnim vozilom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

gzibret ::

para! je izjavil:

Vsak, ki bi sedel v avtomobil in prižgal motor, bi se moral A-PRIORI počutit kivega, ker onesnažuje okolje, neracionalno porablja vire, povzroča hrup in smrad ter ogroža druge ljudi. Motoriziran cestni promet bi moral biti rezerviran izključno za dejavnosti, kjer je razmerje cost/benefit v prido slednjemu, recimo reševalna vozila, prevoz hitropokvarljive robe, zemeljski izkopi, uporaba v kmetijstvu in gozdarstvu ipd.

Motoriziran promet se mi zdi velika pridobitev človeštva. Vsako zadevo, ki človeku karkoli bistveno olajša, lahko damo v ta predal. Popolno ukinitev osebnih avtomobilov in nadomeščanje z lastnim pogonom komot označiš za neke vrste ludizem.

Nafta ima svoje specifike, ki zadevo nekoliko spremenijo, ampak prihajajo električni avtomobili, kjer pa je raba virov izključno stvar tistega, ki jih plača, pa tudi onesnaževanja ne povzroča.

Varnost se rešuje tam, kjer je največji problem, to je v urbanih centrih, kjer so prisotni tud šibkejši udeleženci. Se mi zdi, da tu je nek napredek. Vsaj na papirju je napisano tako.

Šibkejših udeležencev na cestah rezerviranih za motorna vozila ni.



Motoriziran promet JE pridobitev, ampak njegov čas se počasi izteka. Še posebej, ker poznamo alternative, ki so učinkovitejše in do oklja prijaznejše, in ki v nekaterih družbah DOKAZANO funkcionirajo (npr. javni prevoz). Nisem rekel, da bi ga mogli ukinit, rekel pa sem, da bi morali temeljito razmislit, kdaj se le-ta splača in kdaj ne. Vem, v SLO javni prevoz ne funkcionira, kot bi moral, in deloma je tudi to vzrok za stanje, kot je. Tudi grajena infrastruktura v preteklih desetletjih je bila usmerjena k lažjem motoriziranem osebnem prometu. Že pred začetkom gradnje avtocestnega križa so pri nas takrat nekateri vizionarji predlagali širitev obstoječih cest na 3 ali ponekod 4 pasove, in vlaganje denarja v nadgradnjo železniškega prometa, ampak to se žal ni zgodilo. Veselje pa je, da bodo lahko na današnje trase AC BP položili hitre železniške tire. Samo to je off.

Kar pa me žalosti pa je to, da danes nove investicije, še posebej v mestnih jedrih prilagajamo avtomobilom, to pa je absurd. Trend gradnje in projektiranja bi moral biti v smeri lajšanja tegob pešcem/kolesarjem/javnemu prometu, ne pa lajšanju tegob voznikom osebnih vozil.

PS - včeraj sem po 4 mesecih tankal... (ja, kriv sem, skuril sem 40 l bencina in ornk zasmradil mesto, ampak trenutno je uporaba avtomobila za nekatere poti zame nuja, pač s kolesom trenutno ne gre...). Moja žena se je začudila... "lej... je že čez 1.5 evra". Odvrnil sem ji: komaj čakam na čase, ko bo liter 5€. Resno!
Vse je za neki dobr!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

jype ::

oldguy> V redu, sej nisem pričakoval, da svoje felerje tudi razumeš. Si pač omejen, nič hudega.

Se mi je zdelo, da nimaš nobenega pametnega argumenta, potem moraš pa žalit ljudi. Jaz vedno povem argument, žalim pa le tiste, ki argument ignorirajo in še vedno ponavljajo napačne trditve, ne da bi se sploh poskušali opredeliti do argumentov (in pojasniti, zakaj jih ne sprejemajo). Žaljenje je seveda potrebno le v primeru, da sogovornik ne razume kompleksnejših izrazov.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Vajenc ::

Okapi je izjavil:

Se pa strinjam, da pri projektiranju Fabijanijevega mostu očitno niso razmišljali o kolesarjih
??? Če ne bo razmišljali, ne bi naredili spodnjega mostu.

O.

To je primerno za pešce, da se izognejo prometu. Težko pa me boš prepričal, da so že v idejnih zasnovah upoštevali tako dolge kolesarske klančine za tistih par metrov mostu. Če pa je res temu tako, me pa čudi, da na razpisu ni zmagala kakšna ugodnejša varianta.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10818365 (6661) Invictus
»

Kolesar, voznik, kolizija (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29050160 (45805) jype

Več podobnih tem