» »

Fabijanijev most in kolesarji

Fabijanijev most in kolesarji

Temo vidijo: vsi

jype ::

energetik> AJA Jype, a je zgoraj namontiran znak prepovedano za kolesarje?

Zdaj je že, ja, ampak je takle:



Skratka, lahko ga ponesreči zapneš z biciklom, pa ga ne bo več, pa če prideš izza njega in zaviješ desno na most ga v resnici nisi mogel niti videt.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

first_line ::

Taki kolesarji, pa vas pa že rahel klanec in ožina onesposobita.

oldguy ::

Skratka, lahko ga ponesreči zapneš z biciklom, pa ga ne bo več, pa če prideš izza njega in zaviješ desno na most ga v resnici nisi mogel niti videt.


Skratka, pritlehno pozivaš k sabotaži javne infrastrukture in k zavednem nespoštovanju veljavne prometne ureditve zgolj zaradi sledenja lastni agendi.

Pravi primitivec, ni kej...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

first_line ::

jype je izjavil:

energetik> AJA Jype, a je zgoraj namontiran znak prepovedano za kolesarje?

Zdaj je že, ja, ampak je takle:



Skratka, lahko ga ponesreči zapneš z biciklom, pa ga ne bo več, pa če prideš izza njega in zaviješ desno na most ga v resnici nisi mogel niti videt.


Dokaj pogost problem pri tebi.

metalc ::

Tisti, ki ste si že ogledali most, ali je res eno takšno smrtno nevarno mesto za pešce/kolesdaje, kot se ga omenja tukaj?

energetik ::

oldguy je izjavil:

Skratka, lahko ga ponesreči zapneš z biciklom, pa ga ne bo več, pa če prideš izza njega in zaviješ desno na most ga v resnici nisi mogel niti videt.


Skratka, pritlehno pozivaš k sabotaži javne infrastrukture in k zavednem nespoštovanju veljavne prometne ureditve zgolj zaradi sledenja lastni agendi.
Od kdaj se prometne znake postavlja 8m od roba ceste? Poglej primer, če se pripelješ z biciklom iz desne strani fotke in zaviješ desno na most. Znaka v tem primeru ne vidiš. Očitno tudi ni znaka, ki prepoveduje zavijanje kolesarjev na desno.

To podrtijo od Cukrarne bi bilo potrebno podret in namesto spodnjega mosta zgornjemu dodati še ene 2-3 metre širine. Grem stavit, da bi bilo vse skupaj precej cenejše kot pa gradnja spodnjega mostu in filanje stare podrtije z betonom in obnova strehe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

oldguy ::

Od kdaj se prometne znake postavlja 5m od roba ceste? Poglej primer, če se pripelješ z biciklom iz desne strani fotke in zaviješ desno na most. Znaka v tem primeru ne vidiš. Očitno tudi ni znaka, ki prepoveduje zavijanje kolesarjev na desno.


Iz slike je jasno, da je dotična ureditev prometne signalizacije začasne narave. Jasno je tudi, da ni urejena, kot bi morala biti in jo kak kolesar ponesreči zares lahko spregleda. Strinjam se tudi, da nova ureditev ni optimalna, a obenem razumem, da je dotični most primarno namenjen avtomobilskemu prometu, in sicer z jasnim namenom, da v prihodnosti omogočimo več površin, namenjenih umirjenemu prometu drugje v centru mesta. Brez tega mostu bi bilo to namreč težko izvedljivo. Kljub temu morebitne pametne spremembe po uradnih poteh seveda podpiram.

Toliko o tem - da smo si na jasnem.

Imam pa seveda problem primitivci, ki prikrito implicirajo na to, da bodo desno zavili "ponesreči", pa čeprav dobro vedo, da tam stoji (neoptimalno) postavljen znak ki jim vožnjo tamkaj prepoveduje, oziroma da bodo "ponesreči" sabotirali prometno infrastrukturo zgolj zato, ker ni narejena po njihovi meri. Če bi bil tam znak "prepovedano za motorni promet", bi ga seveda pustili stat, obenem pa zahtevali od vseh, da se ga dosledno držijo, pa čeprav bi bil postavljen še trikrat bolj nelogično.

Glede tega Jype ni prav nič boljši od npr. Valvoline-a, ki venomer obsoja "državne parazite in lopove", sam pa veselo tanka cvička. Jype se po eni strani venomer pritožuje nad nizko kulturo prometnih udeležencev v Sloveniji, sam pa k njenemu izboljšanju ne prispeva prav ničesar. Še dobro, da ni navdušen voznik česa večjega in nevarnejšega...

To podrtijo od Cukrarne bi bilo potrebno podret in namesto spodnjega mosta zgornjemu dodati še ene 2-3 metre širine. Grem stavit, da bi bilo vse skupaj precej cenejše kot pa gradnja spodnjega mostu in filanje stare podrtije z betonom in obnova strehe.


To bi bila boljša rešitev tudi po mojem mnenju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

jype ::

oldguy> sam pa k njenemu izboljšanju ne prispeva prav ničesar.

To ne drži. Vedno, brez izjeme, prednost odstopim tako močnejšim, kot šibkejšim udeležencem.

oldguy ::

To ne drži. Vedno, brez izjeme, prednost odstopim tako močnejšim, kot šibkejšim udeležencem.


Morda. A tvoje zgornje izjave te ne slikajo v takšni luči.

jype ::

oldguy> Morda. A tvoje zgornje izjave te ne slikajo v takšni luči.

Me ne? Katera pa temu nasprotuje?

_IKE_ ::

a tole je problem ?



Še en dokaz več o dvoličnosti nekaterih, zahtevate da vam močnejši udeleženci odstopijo prednost " prvo šibkejši, ostali pa naj malo počakajo", ko pa ste sami v vlogi močnejšega pa je odstopanje prednosti nenadoma problem ?



Tisti del je zoožan samo na enem koncu, na drugem je prostora več kot dovolj...in smo spet na tistem o odstopanju prednosti, a očitno odstopanje prednosti nekaterim predstavlja problem ( logično ko zadeva enkrat ni več v njihovo korist ) in bodo zato raje kršili predpise in uničevali prometno signalizacijo ki jim ne ustreza....

Komentarji v temi pa jasno nakazujejo da se vam gre samo lastno rit, ne dojamete pa da je da je prvi cilj tega mostu omogočiti sprostitev motornega prometa iz centra in s tem posledično vseh ostalih vpadnic. In da bi v tem primeru postavljanje pasu za kolesarje ta namen bistveno zmanjšalo. Nop, samo lastna rit je pomembna ....

jype ::

_IKE_> Tisti del je zoožan samo na enem koncu,

Aha, ja, pol je pa OK! Pol pa sploh ni problema!

Pa to da je izhod iz bajte na tistem zožanem koncu je tudi OK, ker je samo na enem koncu!

Alencica ::

Da so Cukrarna in Kolizej, Bežigrajski stadion itd itd pod spomeniškim varstvom je samo odraz togosti in ozkoglednosti urbanistov, varuhov "kulture" in ostalih reakcionarjev.

To je tako, kot če bi vztrajali, da je 386 še vedno dovolj dobra za programiranje in, če se že dela nadgradnjo, naj se samo ohišje zamenja.

Stavbe so za to, da nam olajšajo življenje, komu na čsst zdaj stoji cuker fabrik (grobarnice klošarjev, junkijev in pred 100 leti boehmov) da se niti mosta ne da speljat normalno?!?!??!?! Moderno življenje prilagajamo 100 LET STARI stavbi - debilizem.

jype ::

_IKE_> sprostitev motornega prometa iz centra

Osebni motorni promet naj bo kar čimbolj omejen, da se bo čim manj ljudi odločalo zanj (ker povzroči daleč največ škode, pa razen udobja za izvajalca ne ponuja popolnoma ničesar dobrega).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

oldguy ::

Me ne? Katera pa temu nasprotuje?


Tvoje prikrito vzpodbujanje nekaterih drugih dejanj ne daje ravno zaupanja, da daš kaj dosti na prometna pravila. To, da ti pravila upoštevaš selektivno, ne kaže ravno neke visoko razvite prometne kulture.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

Utk ::

jype, bodi kulturen kot Nizozemci in se ustavi pred vrati tiste hiše že ko ljudje not še kavo kuhajo in počakaj, da gredo lepo varno ven na pločnik. A je to kak problem?
Drugač pa res najbolje, da razrušijo vse ceste znotraj obvoznice, da ja ne bo več nobenega avta not. Problem rešen. Po butalsko, drugače itak ne znate.

energetik ::

_IKE_ je izjavil:

a tole je problem ?

Točno tale slika odlično kaže, da se arhitektom in odgovornim na MOL j... za kolesarje.
Kot tudi z postavitvijo postaj LPP in količkov _na_ kolesarskih stezah.
In če bo ta most zmanjšal prometne zamaške v LJ, sem jaz papež.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

_IKE_ ::

jype je izjavil:

_IKE_> Tisti del je zoožan samo na enem koncu,

Aha, ja, pol je pa OK! Pol pa sploh ni problema!

Pa to da je izhod iz bajte na tistem zožanem koncu je tudi OK, ker je samo na enem koncu!




Zaradi zoožanja si itak že prej moral zmanjšat hitrost hkrati ti pa nadstrešek nakazuje izhod iz hiše, torej moraš kot močnejši udeleženec predvidevat da bo šibkejši udeleženec - pešec stopil skozi njih ....

timberjack ::

Ah kaj se tok sekirate, ko bo bencin nad 2€/l se bo lepo dva trakova prepustilo lpp.
En trak bo za kolesarje, treti trak pa za osebna vozila, ki bodo vozila krožno po obroču;)

Zgodovina sprememb…

rejven ::

@jype
se strinjam, da ureditev za kolesarje ni optimalna, ampak treba se je zavedat tudi, da mesto ni plac kjer neboš mel arhitektonskih ovir. Specialka + spdjke pac ni optimalna kombinacija za v mesto, tko je.
S trekom in mal nižjo potovalno hitrostjo ( 90%+ kolesarjev ), je vožnja precej bolj udobna, si pa sigurno kakšno minutko počasnejši. Govorit, da so na okoiških mostovih pesci in ostala "svojat" je pa malo mimo. Je pa očitno zate kolo še vedno najhitrješe/zaželjeno prevozno sredstvo napram ostalim, in na žalost se bo treba sprijaznit, da vse ni urejeno kot je treba ( še marsikaj druzga tudi )

Daedalus ::

S fullsuspension pa tud stopnice niso več problem>:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Okapi ::

To podrtijo od Cukrarne bi bilo potrebno podret in namesto spodnjega mosta zgornjemu dodati še ene 2-3 metre širine.
BS. Če prideš ob Ljubljanici, bi moral potem tam plezati tiste 3-4 metre, da bi prišel do zgornjega mostu. Je pa že bolj elegantno lepo po spodnjem mostu odpeljati. Na drugi strani bodo pa tisto ožino tudi slej ko prej odpravili, in bo zadeva čisto OK.

O.

Mehmed ::



Sicer se strinjam z rusenjem cukrarne, samo po tem sodec ni edina stvar v napoto.

Looooooka ::

jype je izjavil:

energetik> AJA Jype, a je zgoraj namontiran znak prepovedano za kolesarje?

Zdaj je že, ja, ampak je takle:



Skratka, lahko ga ponesreči zapneš z biciklom, pa ga ne bo več, pa če prideš izza njega in zaviješ desno na most ga v resnici nisi mogel niti videt.

Ej sorry...kdor pa tega ne vidi(na tem zajebanem ovinku glih ne raste 100letna trta, ki bi mu ovirala pogled na to "nevidno oviro", potem je mogoce bolje, da ne vozi ne avtomobila ne kolesa, ker je nevaren sam sebi pa se posebej nam ostalim, ki smo bili blagoslovljeni z darom vida :D

jype je izjavil:

_IKE_> Tisti del je zoožan samo na enem koncu,

Aha, ja, pol je pa OK! Pol pa sploh ni problema!

Pa to da je izhod iz bajte na tistem zožanem koncu je tudi OK, ker je samo na enem koncu!


No to je pa ze sporno.
Tle jst ne bi dovolil kolesarjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

Okapi ::

To ne drži. Vedno, brez izjeme, prednost odstopim tako močnejšim, kot šibkejšim udeležencem.
In? S svojim načinom vožnje in ravnanja v prometu daješ slab zgled mladim (in starim) in to je čisto dovolj, da je tvoje ravnanje napačno.

Moderno življenje prilagajamo 100 LET STARI stavbi - debilizem.
Debilizem je kvečjemu tvoja izjava. Če bi vsi vedno tako razmišljali, ne bi imeli Koloseja, Panteona, srednjeveških katedral, stare Ljubljane ... Ohranjanje kulturne dediščine sicer res nekoliko podraži življenje, a ga zato bogati na različnih drugih ravneh.

O.

BlaY0 ::

Daedalus je izjavil:

S fullsuspension pa tud stopnice niso več problem>:D

Za gor so, še posebi s tisto 15 kg težko _kravo_

Okapi je izjavil:

Debilizem je kvečjemu tvoja izjava. Če bi vsi vedno tako razmišljali, ne bi imeli Koloseja, Panteona, srednjeveških katedral, stare Ljubljane ... Ohranjanje kulturne dediščine sicer res nekoliko podraži življenje, a ga zato bogati na različnih drugih ravneh.

Panteon, Kolosej, bežigrajski stadion... to že, ampak cukrarna? WTF?!@#!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

MWMW ::

NI najbolj praktičen most za kolesarje in pešce, vedar glede prostor, ki je na voljo, kar vredu izkoriščen. Se mi zdi še vedno to boljša ureditev, kot pa da bi bil en pas manj za motorna vozila. Saj se s tem zagotavlja čim večjo prepustnost, sploh za prehod urgentih vozil, glede na to da je zraven klinični center.

Pa še to. Men so ful dobri kolesarji, ki se najprej pritožujejo da ni kolesarske steze, potem pa ko je kolesarska steza pa se raje vozijo po cesti (nazorno prikazano v videu), oziroma nasploh kolesarji, ki se jim j*** za vse ostale v prometu in je glavo samo da oni letijo s polno hitrostjo proti svojemu cilju.
//

mitja_i ::

jype je izjavil:

_IKE_> Tisti del je zoožan samo na enem koncu,
Aha, ja, pol je pa OK! Pol pa sploh ni problema!
Pa to da je izhod iz bajte na tistem zožanem koncu je tudi OK, ker je samo na enem koncu!

Ne, nobenega izhoda ni, ker bajta ni v uporabi in se bo porušila "v najhitrejšem možnem času" (bi se načeloma že lahko v tem času) in bo potem več prostora, tudi za kolesarje. Zakaj bajta še ni porušena, pa vprašaj na Univerzi v Ljubljani. Drugače je pa do takrat res premalo prostora, na drugi strani je še kar lepo speljano.
Se pa strinjam, kolesarska bi morala biti tudi zgoraj na mostu.

Okapi ::

to že, ampak cukrarna? WTF?!@#!!
Cukrarna ... spada med najpomembnejše industrijske objekte v prvi polovici 19. stoletja na Slovenskem. ...
je edinstven spomenik kapitalističnega veleobrata iz prve polovice 19. stoletja.


O.

energetik ::

MWMW je izjavil:

NI najbolj praktičen most za kolesarje in pešce, vedar glede prostor, ki je na voljo, kar vredu izkoriščen. Se mi zdi še vedno to boljša ureditev, kot pa da bi bil en pas manj za motorna vozila. Saj se s tem zagotavlja čim večjo prepustnost, sploh za prehod urgentih vozil, glede na to da je zraven klinični center.
Zakaj že? Komot bi naredili 2 pasova proti Roški (ki ima v tisto smer tudi dva), za proti KC pa enega. Na ta način omogočiš hitrejši izhod iz središča mesta in hkrati otežiš prihod v središče, kar je namen. 4. pas pa lepo uporabiš za 2-smerno kolesarsko.

Glede kulturne dediščine - a res rabimo pol LJ kot spomenik? Jaz ne. Kot sem že zapisal, naj se ohrani kakšno stvar iz posameznega obdobja in to je to. Sit sem že tega spomeniškega varstva, zaradi katerega potem prebivalci starejših stavb živimo v energetsko neučinkovitih bajtah brez izolacije, s prastarimi okni in brez klima naprave.

Tear_DR0P ::

MWMW je izjavil:

Men so ful dobri kolesarji, ki se najprej pritožujejo da ni kolesarske steze, potem pa ko je kolesarska steza pa se raje vozijo po cesti (nazorno prikazano v videu), oziroma nasploh kolesarji, ki se jim j*** za vse ostale v prometu in je glavo samo da oni letijo s polno hitrostjo proti svojemu cilju.


sicer yupe ni nek svetnik in kar dobro krši predpise, ampak kolesarska na zaloški je neuporabna, jaz zaradi tega raje ubiram druge poti, kjer se vsaj da človeško peljati. mi je pa malo nesmiselno, da se občina za avtomobiliste potrudi, za kolesarje in pešce pa (kao*) ne.

* v resnici MOL kar dela na ureditvi kolesarskega prometa, ampak zgodovine se ne da čez noč obrniti, trajalo bo nekaj let, preden bomo lahko rekli da je kolesarski promet v LJ zgledno urejen, načrti pa zaenkrat kažejo, da se reč giblje v to smer. predvsem pa bomo morali uvideti, da je most med njegoševo in roško ugodnejša rešitev za pešce in da jim moramo kolesarji odstopiti prednost.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

jype ::

oldguy> Tvoje prikrito vzpodbujanje nekaterih drugih dejanj ne daje ravno zaupanja, da daš kaj dosti na prometna pravila. To, da ti pravila upoštevaš selektivno, ne kaže ravno neke visoko razvite prometne kulture.

Koncept je zelo enostaven:

- pešci ne potrebujejo nobenih dovoljenj za udeležbo v prometu in so popolnoma izpostavljeni vsem nevarnostim
- kolesarji morajo opraviti izpit in imeti dovoljenje za vožnjo le do 18. leta, pozneje pa ne, zato so odrasli kolesarji v vsem enakovredni pešcem
- vozniki motorjev so izpostavljeni istim nevarnostim kot kolesarji in pešci, a morajo zaradi doseganja velike hitrosti in bistveno težjega prevoznega sredstva bistveno bolj paziti na ostale udeležence in tudi imeti veljavno vozniško dovoljenje (in torej zelo dobro poznati predpise)
- vozniki osebnih vozil v mestni vožnji niso na praktično noben način ogroženi od nikogar od zgoraj naštetih, njihovo vozilo pa predstavlja resno nevarnost za vse zgoraj naštete, zato so objektivno vedno odgovorni za škodo, ki jo povzroči njihovo vozilo, odgovornost pa je lahko zmanjšana če demonstrirajo, da so za varnost poskrbeli po vseh svojih močeh in morajo imeti veljavno vozniško dovoljenje (in torej zelo dobro poznati predpise)
- vozniki tovornih vozil in avtobusov predstavljajo največjo nevarnost za vse ostale, zato morajo imeti veljavno vozniško dovoljenje posebne vrste, ki ga morajo redno obnavljati in so objektivno odgovorni še v veliko večji meri kot vozniki osebnih vozil

V okolju, kjer se vsi držijo prometnih predpisov je težav malo. V okolju, kjer avtomobilisti redno drvijo skozi križišče, čeprav jim semafor zapoveduje ustavitev, se seveda nihče ne more držati predpisov.

energetik ::

MOL dela na ureditvi kolesarskega prometa toliko, da tu pa tam pobarva kakšno povšino z rdečo barvo in hkrati naredi bolj nevarno situacijo kot če bi kolesarji vozili po cesti. Daj, probaj se enkrat popoldne zapeljati od Kozolca do Šubičeve po Slovenski. Ja, je ves čas zarisana rdeča steza. Pa beleži si čas, koliko količkov si videl 10cm od balance in koliko pešcev si podrl.
Ampak Zoki pa potem lahko napiše koliko km kolesarskih je zgradil to pa. Vse za glasove volilcev. ;((

jype ::

Rešitev za ureditev kolesarjenja čez most je več in so trivialne. Že prva zadostuje, naslednje pa le še povečujejo sprejemljivost:

- Odstranitev znakov, ki prepovedujejo vožnjo kolesarjem. S tem postane most enakovreden npr. Dolenjski cesti med Rudnikom in Rakovnikom, kjer kolesar vozi po cestišču, ker kolesarske steze ni, znak so pa odstranili, ker ni imel nobenega smisla. Cena te rešitve je minimalna.

- Ustrezne talne označbe na zunanjih pasovih, ki nakazujejo, da gre za deljen pas za kolesarje in avtomobiliste. Cena te rešitve je minimalna.

- Preureditev prometnih pasov tako, da je dovolj prostora še za pešce in kolesarje in se motorni promet odvija počasneje. Cena te rešitve je znatna.

PaX_MaN ::

jype je izjavil:

- Odstranitev znakov, ki prepovedujejo vožnjo kolesarjem. S tem postane most enakovreden npr. Dolenjski cesti med Rudnikom in Rakovnikom, kjer kolesar vozi po cestišču, ker kolesarske steze ni, znak so pa odstranili, ker ni imel nobenega smisla. Cena te rešitve je minimalna.

Mi je že malo čudno kako Zoki še ni uredil tega za _celo mesto_ pa vseh ~50 redarjev napotil filat proračunsko luknjo, er, vahtat da ga avtomobilisti ne bi srali preveč.

jype ::

Aja, potrditi moram iz prve roke, da je cestišče na mostu bistveno manj nevarno kot na Dolenjski cesti od Rudnika proti Rakovniku.

Nisem si drznil pričakovati, da na novo zgrajeno cestišče ne bo imelo velikih lukenj.

thramos ::

Tear_DR0P je izjavil:

* v resnici MOL kar dela na ureditvi kolesarskega prometa, ampak zgodovine se ne da čez noč obrniti, trajalo bo nekaj let, preden bomo lahko rekli da je kolesarski promet v LJ zgledno urejen, načrti pa zaenkrat kažejo, da se reč giblje v to smer.


Kaj pa v resnici dela na tem? Kolikor jaz vidim, se veliko govori o tem da se, ko pa pride do konkretnih rešitev, kot je ta most, se pokaže, da temu ni tako.
Nekako tako kot se govori o umikanju motornega prometa iz centra, hkrati pa se tam načrtuje in gradi velike parkirne hiše.

oldguy ::

V okolju, kjer se vsi držijo prometnih predpisov je težav malo. V okolju, kjer avtomobilisti redno drvijo skozi križišče, čeprav jim semafor zapoveduje ustavitev, se seveda nihče ne more držati predpisov.


Your point being? Da je za tvoje nespoštovanje predpisov krivo predvsem nespoštovanje taistih predpisov s strani drugih udeležencev v prometu? To je seveda napačno, pa tudi ne razloži tega, kako je domnevno nespoštovanje predpisov, ki se ga meda gredo drugi, povezano z zavestno odločitvijo, da zapelješ s svojim prevoznim sredstvom na vozišče, kjer je vožnja le-tem prepovedana.

Kakorkoli, nič od tega ni povezano s tem, o čemer sva govorila prej. Da se s svojo prometno kulturo, upoštevanjem pravil in strpnostjo v prometu ne moreš ravno hvalit.

BlaY0 ::

Okapi je izjavil:

to že, ampak cukrarna? WTF?!@#!!
Cukrarna ... spada med najpomembnejše industrijske objekte v prvi polovici 19. stoletja na Slovenskem. ...
je edinstven spomenik kapitalističnega veleobrata iz prve polovice 19. stoletja.

Ne rečem če bi bili notri originalni ali replike strojev iz tistega cajta kar je bistvo industrijskega objekta, in če bi bila spremenjena v muzej. Goli zidovi pa sami po sebi ne kažejo na noben presežek tedanjega cajta. Če želiš nekaj pokazati od zunaj, potem mora biti ta nekaj arhitekturni monument, tako kot je Panteon pa Kolosej. Cukrarna NI arhitekturni monument! Tako kot tudi recimo Kolizej ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

MWMW ::

energetik je izjavil:

MWMW je izjavil:

NI najbolj praktičen most za kolesarje in pešce, vedar glede prostor, ki je na voljo, kar vredu izkoriščen. Se mi zdi še vedno to boljša ureditev, kot pa da bi bil en pas manj za motorna vozila. Saj se s tem zagotavlja čim večjo prepustnost, sploh za prehod urgentih vozil, glede na to da je zraven klinični center.

Zakaj že? Komot bi naredili 2 pasova proti Roški (ki ima v tisto smer tudi dva), za proti KC pa enega. Na ta način omogočiš hitrejši izhod iz središča mesta in hkrati otežiš prihod v središče, kar je namen. 4. pas pa lepo uporabiš za 2-smerno kolesarsko.

Glede kulturne dediščine - a res rabimo pol LJ kot spomenik? Jaz ne. Kot sem že zapisal, naj se ohrani kakšno stvar iz posameznega obdobja in to je to. Sit sem že tega spomeniškega varstva, zaradi katerega potem prebivalci starejših stavb živimo v energetsko neučinkovitih bajtah brez izolacije, s prastarimi okni in brez klima naprave.


Ko se boš enkrat se peljal v rešilcu (pa ne da bi tebi oziroma komurkoli to želel) oziroma kdo od tvojih bližnjih, prijateljev. Si boš verjetno želel da pride čim prej do kliničnega.

Se pa strinjam glede teh starih stavb. Če ne druzga bi lahko cukrarno "skrajšal" za tista 2m, pa bi bil volk sit in koza cela. Cenovno pa bi bi blo verjetno nekje isto, kot pa izdelava dvonadstropnega mostu.
//

alexa-lol ::

pustili bi tisti ta večji del, ta tamali bi pa porušili in potem bi most brez problema zamaknili 3 m v eno stran in bi bili vsi veseli... ker zdej res čudno zgleda... 2 stavbi umes pa most.

Mehmed ::



Ne vem zakaj ste se tok zapicli v cukrarno, sej ni edina stvar tam, ki dela guzvo.

Ce naj bi most sluzil namenu (notranji obroc, spremenjen promet, okolica klinicnega nekoc samo javni prevoz, resilci pa ne vem kaj se) mu ne mores zmanjsevat zmogljivost.
Teh 45 sekund od oka (po jypetovem videu sodec), kolikor bi prihranili kolesarji, nekako ne odtehta vsega skupaj.

Looooooka ::

Kolesarji lahko vozijo po celem centru...avtomobili ne smejo.
Ne mores met vsega.
In ja...kolesarji so v mestu najbolj objestni uporabniki ceste in plocnika.
Ce se kdo ne strinja je vec kot ocitno kolesar.
Za kolo se pac vidi, da je izpit zgolj formalnost, da se otroke spravi na kolesa in nic vec.
Vprasaj kolesarja ce ve kako hitro se sme voziti po kolesarski pa nared statistiko odgovorov.
Poglej kok kolesarjev ma zvonce in kok od teh jih clo uporablja.Porazno.
Sem ze mal sit tem o tem kako so kolesarji drugorazredni drzavljani na cesti.
Vecina se s svojo prometno kulturo lahko primerja s cigani na parlamentarnih razpravah. Totalno nekulturno.
Potem se pa se jamra, ko proba nekdo avtomobilski promet optimizirat, da jih bo ja manj delal guzvo(in s tem predstavljalo nevarnost kolesarjem).
Ce v strogem centru Ljubljane z avtomobilom falis izvoz bos moral naredit kar velik krog, da prides nazaj. Ob tem bos cakal kar veliko stevilo semaforjev.
Kolesar gre lahko mirno pri naslednjem cez cesto in obrne nazaj.Ga stane 3-5 minut(ceprav realno stanje je to, da pezdeti obrnejo nazaj in se vozijo v napacno smer...potem pa jokajo glede objestnosti voznikov avtomobilov, ki seveda celo pricakujejo, da iz tiste smeri ne bo nihce priletel 30 km/h, ker je pac prepovedano.).
Perspektiva nekaterih je cist v riti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

Alencica ::

OKAPI, stari Grki/Rimljani niso rekli - o moj bog, kako lepo polje, prej smo ga uporabljali za pašo živine in shranjevanje odpadkov - potem so pa rekli, bomo gor naredili XY. Misliš, da je ratala civilna iniciativa da se ohrani ta stari pašnik in odlagališče ekskrementov? Da so proti tem "grobim" posegom in podobno?

Za vzdrževanje stavb je potreben kapital, cuker fabrik je dal svoje čez, za vzdrževanja parka in/ali manj zahtevnega odbjekta od cukrarne denar je itd itd - sploh nisi razumel, da se je objekt izpel tako časovno kot civilizacijsko, socialno, ekonomsko itd itd. Vztrajanje pri ohranitvi je isto kot če bi star računalnik imel v sobi in na njen ne bi nič delal. Probaj razumet.

Kolizej ni noben Gaudijev biser - je pomožni objekt - konjušnica. Mogoče bi jo moral ohranit, da bi ljudje s konji hodili v mesto ...

In kaj je posledica teh odloćitev o "varovanju"? Na mestu kjer je nov most se ni dalo celostno rešit problematike režima prometa, KER SO zasnovo prenove prilagodili ohranitvi stavbe, v kateri NIČ ni in je nihče ne uporablja?!?! Čakam še 50 let da pod spomeniško varstvo spravimo še TR3, BS3 in ostale funkcionalne stavbe socialističnega presežka ... V NY podrejo tudi kak "landmark" da dajo prostor novim stavbam.

Tear_DR0P ::

energetik je izjavil:

MOL dela na ureditvi kolesarskega prometa toliko, da tu pa tam pobarva kakšno povšino z rdečo barvo in hkrati naredi bolj nevarno situacijo kot če bi kolesarji vozili po cesti. Daj, probaj se enkrat popoldne zapeljati od Kozolca do Šubičeve po Slovenski. Ja, je ves čas zarisana rdeča steza. Pa beleži si čas, koliko količkov si videl 10cm od balance in koliko pešcev si podrl.
Ampak Zoki pa potem lahko napiše koliko km kolesarskih je zgradil to pa. Vse za glasove volilcev. ;((

koliko teh količkov je postavil Zoki? oziroma so bili postavljeni pod njegovo taktirko? koliko je zoki kriv, da ljudje hodijo kot brezglave kure in ne gledajo levo desno, ali pa da kolesarji vozijo v napačno smer, koliko je kriv, da je ljubljana mesto, katere infrastruktura in urbanistični načrt segata v avstroogrsko? daj ne vlečt zokija notr, ki ma tle zraven skoraj nič - razen tega da je figura v MOL.

lahko pa vsem ponudim povezavo na načrt ureditve prometnih površin po LJ iz katerega je malo bolj jasno, zakaj je Fabianijev most tak kot je. Ideja je namreč v tem, da se kolesarje spelje proč od zaloške, na obrežje Ljubljanice, da ne bodo več ogroženi od avtomobilistov. ideja je tudi, da se uredi prometna situacija po slovenski cesti. ampak vsega se ne da narediti čez noč, kot sem že pisal. reči potekajo počasi. trenutni načrt zajema čas do 2015. Javno je dostopen, če stvari ne štimajo, se da poiskati podobno misleče in se na MOL tudi kaj doseči - seveda pa bo realizirano šele do 2020.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Okapi ::

Vztrajanje pri ohranitvi je isto kot če bi star računalnik imel v sobi in na njen ne bi nič delal. Probaj razumet.
Pred leti sem sodeloval pri ustanavljanju računalniškega muzeja. V dnevni sobi pa imam velik star štirikanalni kolutni magnetofon, ki ga ne uporabljam. In to ni edini muzejski primerek tehnologije, ki ga imam doma:-)

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

timberjack ::

2020 bodo rezultati, da bo cedalje manj avtomobilov povečal se bo javni promet, cene goriv bodo visoke itd. Tisti ki ste pa sedaj tako proti kolesarjem se boste furali s kolesi na štrom;) A in še delodajalci vam ne bodo več polačevali prevoz in malico!

Zgodovina sprememb…

Mehmed ::

Okapi je izjavil:

Pred leti sem sodeloval pri ustanavljanju računalniškega muzeja. V dnevni sobi pa imam velik star štirikanalni kolutni magnetofon, ki ga ne uporabljam. In to ni edini muzejski primerek tehnologije, ki ga imam doma:-)

O.


A pa jih imas na sredi sobe pa hodis okoli njih ali so na polici/v kotu?

oldguy ::

Tisti ki ste pa sedaj tako proti kolesarjem se boste furali s kolesi na štrom;) A in še delodajalci vam ne bodo več polačevali prevoz in malico!


Kdo je proti kolesarjem? Smo zgolj proti kolesarskim primitivcem, ki dejstva, da so enakovredni udeleženci v prometu, ne razumejo ravno najbolje. Natančneje, ne gre le za pravice, ampak tudi za dolžnosti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

timberjack ::

oldguy je izjavil:

Tisti ki ste pa sedaj tako proti kolesarjem se boste furali s kolesi na štrom;) A in še delodajalci vam ne bodo več polačevali prevoz in malico!


Kdo je proti kolesarjem? Smo zgolj proti kolesarskim primitivcem, ki dejstva, da so enakovredni udeleženci v prometu, ne razumejo ravno najbolje. Natančneje, ne gre le za pravice, ampak tudi za dolžnosti...


Enakovredi udeleženci pomeni, da dobi svoj prostor na prometnici, kar v Ljubljani ni ravno najbolje urejeno!! Trenutni projekti v Ljubljani so za časom in se ne ozirajo v prihodnost! Ta most je tipični primer...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10818535 (6831) Invictus
»

Kolesar, voznik, kolizija (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29050930 (46575) jype

Več podobnih tem