Forum » Na cesti » Kolesar, voznik, kolizija
Kolesar, voznik, kolizija
St235 ::
In potem taki vozijo po cesti in si domisljajo da so varni vozniki na podlagi lastnih dusevnih motenj in ocitnih resnih tezavah v kriticnem mislenju.
Kritično mišljenje je tisto, ki v raziskavah poskuša najti napako ali izboljšavo, ne pa se je oklepa kot pijanec plota, samo zato, ker ima naslov Raziskava. So že bile napake in pomankljivosti v raziskavah, zato to ni noben garant.
Lahko se pa vsaj kulturno pogovarjaš in oponiraš, če se ne strinjaš.
o+ nevone
Tesko se je kulturno pogovarjat z nekom ki nabija svojo zgreseno mantro in niti ne prebere linkov.
Invictus ::
Lahko bi uvedli obvezno ustavljanje avtomobilov na lokalnih in regionalnih cestah pri zavijanju v desno. Že tako kolesarska zavija, včasih pelješ celo gor pa dol, ker so dovozi. Naj omgočijo lepe kolesarske poti in glede na njih prilagodijo ceste za avtomobile in ne obratno.
Pa taka križišča bi morala biti povsod, vem pa samo za eno v Ljubljani.
Kje pa je?
V Londonu so vsa taka...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
St235 ::
Lahko bi uvedli obvezno ustavljanje avtomobilov na lokalnih in regionalnih cestah pri zavijanju v desno. Že tako kolesarska zavija, včasih pelješ celo gor pa dol, ker so dovozi. Naj omgočijo lepe kolesarske poti in glede na njih prilagodijo ceste za avtomobile in ne obratno.
Pa taka križišča bi morala biti povsod, vem pa samo za eno v Ljubljani.
To je ena od resitev, ki je predstavljena v virih ki sem jih linkal. Sam kaj ko kekci tipa raptor ali nevone ne premorejo dveh mozganakih celic da bi bili sposobni prebrat vec kot tri vrstice teksta. Potem se pa kot debilne zabe napihujejo in skacejo v tri dni.
bambam20 ::
nevone ::
Potem se pa kot debilne zabe napihujejo in skacejo v tri dni.
Skačeš in napihuješ se predvsem ti s temi žalitvami. Kdor ni zmožen vsaj 10 postov zagovarjati svojega stališča, ampak začne zmerjati takoj, ko mu nekdo ne pokima, pač ni primeren za debato.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
m0LN4r ::
Najbolj bi pomagalo , če vozniki ne bi med vožnjo uporabljali telefona !
Jaz ga ne in niti drugih stvari, ko je recimo po mariboru med kolesarsko in cesto, sparkiranih en kup avtomobilov povrh pa se kontejnerji, jaz v mraku kolesarja tam ne vidim, ce se vozim s hitrostjo prometa pa lahko gledam kakor cem.
Pogost pojav je tudi, da se odpeljem mimo kolesarja in pogledam pa ga ni nikjer v blizini ! Med zaviranjem in zavijanjem pa prileti, k norc.
No sej mene nebo bolelo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
nevone ::
Zato je najbolj smiselno fizično omejiti tiste, ki trenutno povzročajo daleč največ škode. Avtomobili naj vozijo počasi in skačejo na grbine in z njih ves čas, ko so v urbanem okolju, ostali pa imejmo en udoben nivo, ki je tudi varen pred visokohitrostnimi morilci v jeklenih napravah.
Jaz nimam nič proti. Zagotovo nekje obstaja hitrostna omejitev, ki je smiselna, gleda na vse okoliščine.
Se pa strinjam, tudi s tistim, kar je bilo pobrisano, da če vsi skupaj malo upočasnimo, se ne bo zgodilo nič hudega. Ker si v resnici ne želimo iti do maksimuma in preko.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Unknown_001 ::
Tesko se je kulturno pogovarjat z nekom ki nabija svojo zgreseno mantro in niti ne prebere linkov.
Ti butl. Jaz se sploh nisem debatiral s tabo nit ne vem kaj se vpikuješ vame out of random. Enostavno povej "Tu in TU si se zmotil, Tako in Tko je..."
Trenutno si lahko le mislim, da so ti tablete popustile, ker res ne vem v čem je tvoj problem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jype ::
če vsi skupaj malo upočasnimo, se ne bo zgodilo nič hudegaVprašanje je izključno glede tega, kakšno obnašanje spodbujaš s prometno ureditvijo. Če kolesarje voziš po ovinkih in jih siliš, da ves čas poskakujejo in jim onemogočaš udobno vožnjo, se bo količina kolesarjev zmanjševala, količina motornih vozil pa povečevala. Da to neizogibno pomeni več smrti v prometu, je popolnoma jasno. Da to pomeni več smrti zaradi obolenj dihal je tudi že dokazano. Da to pomeni več diabetesa, bolezni srca in ožilja ter drugih težav, povezanih s premalo gibanja, so tudi že pokazali.
Ampak nekateri kljub temu še vedno trdijo, da je Šmartinska cesta preozka.
tikitoki ::
Unknown_001 je izjavil:
Jezen? Ker si izobrazeno teslo? Prav zabavno se slisi:).
Ne, ti si zabaven. Kot sem ti že rekel. Najbolj idiotska stvar pri tebi je, da rečeš: "Zaključila sva" nato pa se vračaš za tvoj */s on* FULLLL epic!!!! */s off* comeback ko baba, ki mora met zadno besedo.
Sicer pa bi te kap, ko bi videl, kako uspem folgat vse stvari hkrati. Ti ne priporočam, če si v šoku že zaradi časov prijave na ST (hint-> #smartphones #nismovečvkamenidobi #minutefreetime).
Ja, vidim, da nimas nic pametnega za pocet. Osebno se nebi s tem vazil.
joze67 ::
Unknown_001 je izjavil:
Zato pa je bil prvi del traktata posvečen infrastrukturi ki je pošteno povedano zanič. Kolesarska steza ne bi smela biti speljana direktno naravnost ampak bi morala biti speljana rahlo desno, da se lahko vozilo , ki zavija zravna pravokotno, preden prispe do nje. Tako lahko voznik pravi čas opazi kolesarja, kolesar pa ima prav tako boljšo preglednost in več maneverskega prostora, da lahko upočasni, če ga voznik "izsili" in nato nadaljuje pot.
CIVILIZIRANA REŠITEV
...
Hint: bodite pozorni na kolesarske steze.
Še večja varnost se doseže, če se kolesarsko stezo, tik preden ta prečka cesto, prekoplje z 60 cm širokim in 150 cm globokim jarkom. Kolesarji bodo upočasnili - celo stopili s kolesa, ker drugače čez ne bo šlo, in varnost bo tukaj.
Z drugimi besedami, narobe je, da se težave, ki jih menda nekateri imajo z mrtvimi koti rešuje tako, da se potunka druge. Konkretno ima kolesar - za @imagodei-a: objektivno - težave z gledanjem nazaj. Mora ful zasukati glavo in si ogledati situacijo, kar ga prisili, da upočasni (zakaj ne bi potem kar ustavil in stopil dol?). In ko promet spelješ tako, kot predlagaš, je kolesar, preden pride do tega, da prečka cesto, že obrnjen pravokotno na svojo siceršnjo smer in si mora stanje v križišču - kar je zanj življenjskega pomena - ogledovati na precej neprijeten in celo nevaren, a ne življenjsko nevaren način. Recimo, v BTC je ob Emporiumu kolesarska tako speljana. Posledica. Ne veš, kaj prihaja iz krožišča in si ob vso prednost in vse udobje poti - ustaviti moraš, ali kot oni voznik kombija zamižati in tvegati. S tem da kombijaš tvega glavo kolesarja, kolesar pa tudi. Po drugi strani vozniki avtomobilov tam že "zapustijo križišče" in so izjemno nemotivirani, da bi sedaj ustavili, če ni nujno treba. Verjamem, da če stopiš ali zapelješ prednje, večinoma ustavijo. Ampak večinoma ni dovolj dobro.
Če se vrnemo na bejbe, to je kot bi problem posilstev reševali z uvedbo obveznih burk.
nevone ::
Če kolesarje voziš po ovinkih in jih siliš, da ves čas poskakujejo in jim onemogočaš udobno vožnjo,
Spet malo pretiravanja za boljši učinek?
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
jype ::
Grey ::
Prvo: Voznik mora pozorno spremljat dogajanje na pločniku v smeri vožnje vsaj 150 m pred zavojem na križišču. Kolesarji se ne spawnajo kar tako na random.
Drugo: Kolesar mora imeti kolo opremljeno z vso odsevajočo opremo tudi podnevi tako kot vsa vozila v prometu (sem srečal že idiote, ki se peljejo v mraku brez kresničk na kolesih, brez luči, brez čelade...ga ne vidiš dokler nisi pri njemu)
Tretje: Kolesar mora nositi high-visibility čelado, fluorescentno rumeno/oranžno (in ali tisti jopič oranžne/živo rumene barve kot je predpisan da ga imaš, če se pokvari avto), da se jih jasno loči od pešcev.
To troje je možno danes in bi tako moralo biti za učinkovito izvajanje varnega prometa.
Drugo: Kolesar mora imeti kolo opremljeno z vso odsevajočo opremo tudi podnevi tako kot vsa vozila v prometu (sem srečal že idiote, ki se peljejo v mraku brez kresničk na kolesih, brez luči, brez čelade...ga ne vidiš dokler nisi pri njemu)
Tretje: Kolesar mora nositi high-visibility čelado, fluorescentno rumeno/oranžno (in ali tisti jopič oranžne/živo rumene barve kot je predpisan da ga imaš, če se pokvari avto), da se jih jasno loči od pešcev.
To troje je možno danes in bi tako moralo biti za učinkovito izvajanje varnega prometa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Grey ()
m0LN4r ::
To s celado in jopicem je odlicna ideja!
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
Čelada in jopič ne bosta slovenskim voznikom rešila nič.
Potem jim pa ne bo všeč odtenek oranžne, zelene ali rumene, ker ga je zaslepil ...
Drugače pa zdrava pamet pove, da si viden ponoči. V Londonu sem že 10 let nazaj videl ljudi, ki so imeli res svetleča oblačila na biciklu. Je pa res, da je tam kultura voznikov boljša, Poleg tega so kolesarske poti boljše.
V zadnjih letih so pa to še izboljšali... So kolesarske poti tam, kjer jih včasih ni bilo, čeprav na račun ožjega pasu za avte...
Potem jim pa ne bo všeč odtenek oranžne, zelene ali rumene, ker ga je zaslepil ...
Drugače pa zdrava pamet pove, da si viden ponoči. V Londonu sem že 10 let nazaj videl ljudi, ki so imeli res svetleča oblačila na biciklu. Je pa res, da je tam kultura voznikov boljša, Poleg tega so kolesarske poti boljše.
V zadnjih letih so pa to še izboljšali... So kolesarske poti tam, kjer jih včasih ni bilo, čeprav na račun ožjega pasu za avte...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
MIHAc27 ::
Kaj ti pomaga pozorno gledanje pločnika, če potem ko zavijaš z vozilom desno čakaš vsaj 30 sekund pešce, po možnosti pa še kak avto pred seboj. V te pol minute ti izza ovinka zlahka pridrvi kup kolesarjev. Dovolj je pa samo 1.
Če bom čakal dokler ne bo semafor rdeč za pešce in kolesarje (pa to niti ne garantira, da se bo kolesar ustavil) mi bodo pa zadaj trobili ostali avti.
Sam imam smolo z službenim avtom, da ima mrtvi kot res ogromen. Nima stranskih oken za potnike zadaj in v bistvu vidim samo kaj je takoj ob vozilu ter pravokotno.
Edina hitra rešitev je.. da kolesar poskrbi za svojo varnost, in predvidi, da ga bom izsilil. Torej, da ne gre čez, če ne vidi voznika. Če voznika vidi, in se avto še vedno ne premika, bi moralo biti varno prečkati.
Ko se vozim z kolesom v/iz službe kar pogosto opazujem druge kolesarje. Ne vem, po moje je v Sloveniji kronično obolenje vratu? Ker desno in nazaj preko rame pogleda le peščica, preden prečkajo križišče.
Če bom čakal dokler ne bo semafor rdeč za pešce in kolesarje (pa to niti ne garantira, da se bo kolesar ustavil) mi bodo pa zadaj trobili ostali avti.
Sam imam smolo z službenim avtom, da ima mrtvi kot res ogromen. Nima stranskih oken za potnike zadaj in v bistvu vidim samo kaj je takoj ob vozilu ter pravokotno.
Edina hitra rešitev je.. da kolesar poskrbi za svojo varnost, in predvidi, da ga bom izsilil. Torej, da ne gre čez, če ne vidi voznika. Če voznika vidi, in se avto še vedno ne premika, bi moralo biti varno prečkati.
Ko se vozim z kolesom v/iz službe kar pogosto opazujem druge kolesarje. Ne vem, po moje je v Sloveniji kronično obolenje vratu? Ker desno in nazaj preko rame pogleda le peščica, preden prečkajo križišče.
thramos ::
Edina hitra rešitev je.. da kolesar poskrbi za svojo varnost, in predvidi, da ga bom izsilil. Torej, da ne gre čez, če ne vidi voznika. Če voznika vidi, in se avto še vedno ne premika, bi moralo biti varno prečkati.
Edina hitra rešitev je, da brž prenehaš uporabljat orodje, ki ga ne moreš uporabljati tako, da ne bi nenehno kršil cestno prometnih predpisov in bistveno ogrožal ranljivih udeležencev.
St235 ::
Potem se pa kot debilne zabe napihujejo in skacejo v tri dni.
Skačeš in napihuješ se predvsem ti s temi žalitvami. Kdor ni zmožen vsaj 10 postov zagovarjati svojega stališča, ampak začne zmerjati takoj, ko mu nekdo ne pokima, pač ni primeren za debato.
o+ nevone
Da bi linke prebrala, da bi se sploh lahko o cemerkoli omembe vrednem pogovarjal, pa seveda presega tvoje sposobnosti?
Unknown_001 je izjavil:
Tesko se je kulturno pogovarjat z nekom ki nabija svojo zgreseno mantro in niti ne prebere linkov.
Ti butl. Jaz se sploh nisem debatiral s tabo nit ne vem kaj se vpikuješ vame out of random. Enostavno povej "Tu in TU si se zmotil, Tako in Tko je..."
Trenutno si lahko le mislim, da so ti tablete popustile, ker res ne vem v čem je tvoj problem.
Zanimiv kometar nekoga, ki je vletel v debato brez da bi karkoli prebralin me zacel v tri dni citirat. Si ziher da niso tvoje tablete popustile, da take neumnosti serjes?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
nevone ::
Da bi linke prebrala, da bi se sploh lahko o cemerkoli omembe vrednem pogovarjal, pa seveda presega tvoje sposobnosti?
Saj vemo, kako je s tistimi linki. Vsak začne svoje limat in se sklicevati nanje in sogovorniku stalno servirati, kako so bili že itak eni drugi dovolj pametni, kaj da imamo sploh za razpravljati.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
jype ::
Saj vemo, kako je s tistimi linki. Vsak začne svoje limat in se sklicevati nanje in sogovorniku stalno servirati, kako so bili že itak eni drugi dovolj pametni, kaj da imamo sploh za razpravljati.Količina podatkov vsekakor zadostuje za sklep, da je motorni promet nevaren in iz številnih (zdravstvenih, prostorskih, socialnih) vzrokov nezaželjen, ter da ga je pametno močno omejiti na vseh urbanih površinah.
St235 ::
Da bi linke prebrala, da bi se sploh lahko o cemerkoli omembe vrednem pogovarjal, pa seveda presega tvoje sposobnosti?
Saj vemo, kako je s tistimi linki. Vsak začne svoje limat in se sklicevati nanje in sogovorniku stalno servirati, kako so bili že itak eni drugi dovolj pametni, kaj da imamo sploh za razpravljati.
o+ nevone
ko bi bla ta neumnost vsaj res. ampak trenutno imamo na eni strani 4 konkretne študije dobrih praks, na drugi strani pa tvoje blodnje brez enega vira ali podpore razen sklicevanja na lastno avtoriteto. vsekakor pomilovanja vredno.
nevone ::
vsekakor pomilovanja vredno.
Ja vem, da nekateri ne marate ljudi, ki razmišljajo s svojo glavo in jih tega ni strah izpostaviti.
Ne boš verjel, ampak preveč vpogleda v študije včasih zavira napredek, ker se vsi začnejo ukvarjati samo s tem in se v to tako vpnejo in zagledajo, da drugega niso zmožni videti. Že večkrat v zgodovini videno.
sklicevanja na lastno avtoriteto
A ti sploh veš, da samo slepo ponavljaš to mantro za drugimi in da nima nobene vrednosti oziroma ima celo negativno vrednost?
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
jype ::
nevone ::
Verjetno nič, ker vsak, ki je kolesaril po mestu zelo dobro ve, zakaj je taka rešitev zelo slaba.
A bejž no.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
bambam20 ::
jype ::
S čim pa drugim?No, če te podatki ne prepričajo, ti pa lahko na podlagi osebne prakse povem: Daleč najbolje je, da je kolesarska steza speljana tik ob prometnem pasu, ker je to edini način, da vozniki v vzvratnem ogledalu ves čas lahko vidijo kolesarja, ki stoji ali jim vozi ob boku.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
nevone ::
S čim pa drugim?No, če te podatki ne prepričajo, ti pa lahko na podlagi osebne prakse povem: Daleč najbolje je, da je kolesarska steza speljana tik ob prometnem pasu, ker je to edini način, da vozniki v vzvratnem ogledalu ves čas lahko vidijo kolesarja, ki stoji ali jim vozi ob boku.
Prav. Lahko mi daš tudi raziskavo ali razlago nekoga - BTW tisto o lane splitting sem prebrala v celoti - ampak ne pospremljeno z začimbami kot so, kaj se delaš pametno, a ne veš da so drugi pametnejši od tebe. Kaj daješ butaste predloge. Na tak nivo se ne mislim spuščati niti brati linkov, ki so s tem pospremljeni, ker je to recept za nekonstruktivno debato.
Jaz sicer še vedno mislim, da moj predlog ni slab, le nekaj kulture na obeh straneh zahteva. Lahko da obstajajo boljši, ki upoštevajo še kakšne druge dejavnike, kot je vidljivost, ker ta je na način, ki ga ti izpostavljaš po mojem mnenju bolj okrnjena kot na način, ki sem ga izpostavila jaz.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
St235 ::
vsekakor pomilovanja vredno.
Ja vem, da nekateri ne marate ljudi, ki razmišljajo s svojo glavo in jih tega ni strah izpostaviti.
Ne boš verjel, ampak preveč vpogleda v študije včasih zavira napredek, ker se vsi začnejo ukvarjati samo s tem in se v to tako vpnejo in zagledajo, da drugega niso zmožni videti. Že večkrat v zgodovini videno.
sklicevanja na lastno avtoriteto
A ti sploh veš, da samo slepo ponavljaš to mantro za drugimi in da nima nobene vrednosti oziroma ima celo negativno vrednost?
o+ nevone
Res je. Sklicevanje na lastno avtoriteto ima ozjemno veliko negativno vrednost, ker naredi iz avtorja popolnega bedaka.
S čim pa drugim?No, če te podatki ne prepričajo, ti pa lahko na podlagi osebne prakse povem: Daleč najbolje je, da je kolesarska steza speljana tik ob prometnem pasu, ker je to edini način, da vozniki v vzvratnem ogledalu ves čas lahko vidijo kolesarja, ki stoji ali jim vozi ob boku.
Prav. Lahko mi daš tudi raziskavo ali razlago nekoga - BTW tisto o lane splitting sem prebrala v celoti - ampak ne pospremljeno z začimbami kot so, kaj se delaš pametno, a ne veš da so drugi pametnejši od tebe. Kaj daješ butaste predloge. Na tak nivo se ne mislim spuščati niti brati linkov, ki so s tem pospremljeni, ker je to recept za nekonstruktivno debato.
Jaz sicer še vedno mislim, da moj predlog ni slab, le nekaj kulture na obeh straneh zahteva. Lahko da obstajajo boljši, ki upoštevajo še kakšne druge dejavnike, kot je vidljivost, ker ta je na način, ki ga ti izpostavljaš po mojem mnenju bolj okrnjena kot na način, ki sem ga izpostavila jaz.
o+ nevone
Podal sem ti ze na zacetku debate 4 linke, brez vrednostnih komentarjev. Ko si kljub temu dalje nabijala isto neumnost je postalo ocitno, da linkov nisi prebrala in o temi nimas pojma. Zato zagovarjas neumno resitev, ki se je v praksi izkazala za zelo nevarno. In to da ti verjames da imas prav ne naredi predloga nic manj neumnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Unknown_001 ::
Zanimiv kometar nekoga, ki je vletel v debato brez da bi karkoli prebralin me zacel v tri dni citirat. Si ziher da niso tvoje tablete popustile, da take neumnosti serjes?
Kje sem te citiral jebote čoravo glupo neškolano? ! Pizda od kdaj težke shizofrenike iz Polja spuščajo na lepe oči med ljudi.
Jaz sem samo povedal, kaj jaz mislim, da je problem in pojasnil kaj si predstavljam kot v redu prometno ureditev. Nikogar nisem citiral krneki. Potem uletiš ti in doživiš svoje popadke ker ti je Persen popustil.
Resno, jebi si mater, če se misliš tko razgovarjat. Psihič brez samokontrole.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
St235 ::
https://slo-tech.com/forum/t709727/p568...
Daj vzemi kako tableto, revcek. Si bos se kaj naredil.
Pa ko tableta prime se loti in preberi linke s prve strani. Potem pa ponovno poskusi in bos mogoce dojel zakaj to kar z nevone prodajata ne pije vode.
Mame se pa takoj lotim ko s tvojo koncam.
Daj vzemi kako tableto, revcek. Si bos se kaj naredil.
Pa ko tableta prime se loti in preberi linke s prve strani. Potem pa ponovno poskusi in bos mogoce dojel zakaj to kar z nevone prodajata ne pije vode.
Mame se pa takoj lotim ko s tvojo koncam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
jype ::
WOW!Ja, mnogi hitro izgubijo živce, se strinjam - ampak čeprav sem za tvojo idejo pripravljen še enkrat povedat, da se mi zdi butasta, ker je preveč nevarna za kolesarje, jaz pri tem nikoli ne trdim, da si butasta zato, ker si se tega domislila. Tudi jaz imam butaste ideje (prepoved motornega prometa znotraj avtocestnega obroča Ljubljane, recimo), pa v resnici nisem butast.
Unknown_001 ::
https://slo-tech.com/forum/t709727/p568...
Daj vzemi kako tableto, revcek. Si bos se kaj naredil.
Pa ko tableta prime se loti in preberi linke s prve strani. Potem pa ponovno poskusi in bos mogoce dojel zakaj to kar z nevone prodajata ne pije vode.
Mame se pa takoj lotim ko s tvojo koncam.
Prvi si začel srat. Nemoj da mi se žališ.
Fact of the day. Link ni vedno argument resnice.
Resnica je, da je opcija, kot jo opisujem bolj pregledna za vse udeležence. Kdor pa ne ustavlja pred prehodi je čorav idiot, kateremu so šenkal izpit. No pa itak vemo kako se da v Zloveniji do izpita pridt. Vsako teslo dobi potrdilo da lahko vozi, vključno s tabo. In zato tudi civilizirane rešitve med vami divjaki ne pridejo v poštev.
WOW!Ja, mnogi hitro izgubijo živce, se strinjam - ampak čeprav sem za tvojo idejo pripravljen še enkrat povedat, da se mi zdi butasta, ker je preveč nevarna za kolesarje, jaz pri tem nikoli ne trdim, da si butasta zato, ker si se tega domislila. Tudi jaz imam butaste ideje (prepoved motornega prometa znotraj avtocestnega obroča Ljubljane, recimo), pa v resnici nisem butast.
Ideja je dobra, le problem ima, da 90% voznikov nima pojma o CPP vključno s tabo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
bambam20 ::
Unknown_001 je izjavil:
Kdor pa ne ustavlja pred prehodi je čorav idiot, kateremu so šenkal izpit.
A pred praznim predhodom ti ustaviš , pogledaš levo in desno, ter potem spelješ?
jype ::
Unknown_001 je izjavil:
Ideja je dobra, le problem ima, da 90% voznikov nima pojma o CPP vključno s tabo.Jaz znam ZPrCp na pamet - nikakor pa to ne pomeni, da ga upoštevam. Bi bilo prenevarno.
A pred praznim predhodom ti ustaviš , pogledaš levo in desno, ter potem spelješ?Če je okolica prehoda dovolj nepregledna, potem ja, seveda, kaj pa naj bi?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
nevone ::
mnogi hitro izgubijo živce, se strinjam
Ah, ni to, to je poza. Meni doumljiva a ne sprejemljiva.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Kdor pa ne ustavlja pred prehodi je čorav idiot, kateremu so šenkal izpit.
A pred praznim predhodom ti ustaviš , pogledaš levo in desno, ter potem spelješ?
Ne. Enostavno se previdno približam tako da upočasnim na ene 20 na uro in ko se prepričam da levo i desno ni nikogar pok po gasu naprej.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
St235 ::
Unknown_001 je izjavil:
https://slo-tech.com/forum/t709727/p568...
Daj vzemi kako tableto, revcek. Si bos se kaj naredil.
Pa ko tableta prime se loti in preberi linke s prve strani. Potem pa ponovno poskusi in bos mogoce dojel zakaj to kar z nevone prodajata ne pije vode.
Mame se pa takoj lotim ko s tvojo koncam.
Prvi si začel srat. Nemoj da mi se žališ.
Fact of the day. Link ni vedno argument resnice.
Resnica je, da je opcija, kot jo opisujem bolj pregledna za vse udeležence.
Resnica je edino to, da poskusas lastne blodnje, ki nimajo osnove v realnem svetu prodajat kot resnico. In potem jokas, ko ti to povem. Sprijazni se, da ce ti mislis da je nekaj dobra resitev je to samo in le menenje, ki mu do resnice se veliko manjka.
Praksa (kar podpirajo predstavljene studije dobrih praks) dokazuje ravno nasprotno. Stopnja vidnosti in varnosti kolesarjev je bistveno visja ce kosesarska poteka po cestiscu. To da kolesarska tik pred kriziscem zavije stran je dokazano slaba resitev. Tudi mrtvi kot v stranskem.ogledalu je biatveno manjsi ce kolesar vozi ob avtomobilu, kot ce je dva metra stan, po moznosti med drevesi.
Ce prostor dopusca je ena najvarnejsih resitev, da kolesarska poteka levo od pasu za zavijanje desno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
bambam20 ::
A pred praznim predhodom ti ustaviš , pogledaš levo in desno, ter potem spelješ?Če je okolica prehoda dovolj nepregledna, potem ja, seveda, kaj pa naj bi?
Mislim, da so prehodi na zelo preglednih mestih. Ne spomnim se, da bi kje v samem mestnem jedru Ljubljane in okolici bil kakšen nepregleden prehod. Vsake ulice pa seveda ne poznam.
jype ::
Ah, ni to, to je poza. Meni doumljiva a ne sprejemljiva.Žal se moram strinjat.
Mislim, da so prehodi na zelo preglednih mestih. Ne spomnim se, da bi kje v samem mestnem jedru Ljubljane in okolici bil kakšen nepregleden prehod. Vsake ulice pa seveda ne poznam.No, pa še posnetek ustavljanja pred praznim prehodom za pešce, če kdo ne verjame.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Unknown_001 ::
Ce prostor dopusca je ena najvarnejsih resitev, da kolesarska poteka levo od pasu za zavijanje desno.
In če prostor ne dopušča?
Sicer pa če prostor res kaj dopušča
Najbolj varna opcija je kolesarska pot ločena od ceste in speljana prek ceste s podvozom, nadvozom. Najbolj varno je da si ne delijo voznih površin, če se že gremo nategavat kdo bo boljši sistem pogruntal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
bambam20 ::
Ah, ni to, to je poza. Meni doumljiva a ne sprejemljiva.Žal se moram strinjat.
Mislim, da so prehodi na zelo preglednih mestih. Ne spomnim se, da bi kje v samem mestnem jedru Ljubljane in okolici bil kakšen nepregleden prehod. Vsake ulice pa seveda ne poznam.No, pa še posnetek ustavljanja pred praznim prehodom za pešce, če kdo ne verjame.
Ker ti je avtobus zakrival pogled ne pomeni, da je ta prehod nepregleden. Jao, jao.
jype ::
Unknown_001 je izjavil:
speljana prek ceste s podvozom, nadvozomNej gre kr cesta na podvoz ali nadvoz. Ne bom js gor pa dol pa dol pa gor gonu samo zarad lenob, ki se drenjajo po mestih z avtomobili, ane.
Ker ti je avtobus zakrival pogled ne pomeni, da je ta prehod nepregleden. Jao, jao.Ne, seveda ne - Pregod je popolnoma pregleden, le _pešcev, ki stojijo ob njem, ni mogoče videti_.
Teslo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
bambam20 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19729 (8025) | Invictus |
» | Na kolesu me je zbil avto (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 43451 (38731) | jype |