Forum » Na cesti » Kolesar, voznik, kolizija
Kolesar, voznik, kolizija
jype ::
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
speljana prek ceste s podvozom, nadvozomNej gre kr cesta na podvoz ali nadvoz. Ne bom js gor pa dol pa dol pa gor gonu samo zarad lenob, ki se drenjajo po mestih z avtomobili, ane.
mgh -> 1/2 mv^2 -> mgh
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
jype ::
Unknown_001 je izjavil:
mgh -> 1/2 mv^2 -> mghJs morm met skos isto kadenco, če ne mam psihične težave.
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
mgh -> 1/2 mv^2 -> mghJs morm met skos isto kadenco, če ne mam psihične težave.
Star si že.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Grey ::
Unknown_001 je izjavil:
Ce prostor dopusca je ena najvarnejsih resitev, da kolesarska poteka levo od pasu za zavijanje desno.
In če prostor ne dopušča?
Sicer pa če prostor res kaj dopušča
Najbolj varna opcija je kolesarska pot ločena od ceste in speljana prek ceste s podvozom, nadvozom. Najbolj varno je da si ne delijo voznih površin, če se že gremo nategavat kdo bo boljši sistem pogruntal.
Tudi za pešce. Tako ne rabiš več semaforjev za njih in dejansko lahko prideš s kolesom še hitreje. Nevarnost trka pa pade na 0.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Grey ()
Invictus ::
@nevone
Pelji se 1x z mano po Ljubljani s kolesom, pa boš sama ocenila kako dobri so ukrepi in tvoje ideje za kolesarje.
Dokler se pač ne pelješ s kolesom, raje molči...
Vabljeni seveda tudi ostali zblojenci s tono in pol težkimi prevoznimi sredstvi...
Pelji se 1x z mano po Ljubljani s kolesom, pa boš sama ocenila kako dobri so ukrepi in tvoje ideje za kolesarje.
Dokler se pač ne pelješ s kolesom, raje molči...
Vabljeni seveda tudi ostali zblojenci s tono in pol težkimi prevoznimi sredstvi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Mare2 ::
Invictus, po Ljubljani je "preverjeno" bolj varno se voziti z avtom kot s kolesom.
Odkrivaš toplo vodo? :)
Odkrivaš toplo vodo? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
nevone ::
Pelji se 1x z mano po Ljubljani s kolesom, pa boš sama ocenila kako dobri so ukrepi in tvoje ideje za kolesarje.
Ljubljana ima cel kup različnih situacij v katerih se lahko kolesar znajde.
V določenih situacija je moja rešitev lahko povsem dobra, oziroma boljša, kot je to sedaj, razen če se tukaj nekateri izmišljujejo kakšne težave imajo.
Sicer, po razmisleku ... se bom malo povlekla nazaj v smislu, da je ostro zavijanje v desno in levo, kot je to v mojem primeru, lahko neudobno in nerodno za kolesarja in da je rešitev bolj "namenjena" voznikom, da bi lažje opazili kolesarja, ko zavijajo desno.
Dokler se pač ne pelješ s kolesom, raje molči...
Vabljeni seveda tudi ostali zblojenci s tono in pol težkimi prevoznimi sredstvi...
Če se greste sveto vojno kolesar-voznik, pol vam pa res težko pomaga kaj drugega, kot da eden drugega spravite s ceste. Namreč, brez osnovne kulture je red in varnost možno izvajati samo represivno, pa še to ne gre v nedogled.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
jype ::
Če se greste sveto vojno kolesar-voznik,Tako je morda videti zgolj zato, ker dvomimo v to, da si načrtovalci prometne ureditve resnično prizadevajo spodbujati ljudi, da posežejo po načinih osebnega prevoza, ki niso tako okoljsko, družbeno, zdravstveno in ekonomsko škodljivi, kot je vožnja z osebnim avtomobilom.
Če bi to bilo res, bi pešci in kolesarji _dejansko_ imeli prosto in varno pot, večina pa bi izbrala kolo, ker bi bila to dejansko najbolj smotrna rešitev. Trenutno se gore sredstev investira v rešitve, ki so za pešce in kolesarje nevarne, neudobne in škodljive, vse z namenom, da bi voznikom osebnih avtomobilov omogočili udobno vožnjo, kar je očitno ravno nasprotno od izpričanega cilja.
nevone ::
Če se greste sveto vojno kolesar-voznik,Tako je morda videti zgolj zato, ker dvomimo v to, da si načrtovalci prometne ureditve resnično prizadevajo spodbujati ljudi, da posežejo po načinih osebnega prevoza, ki niso tako okoljsko, družbeno, zdravstveno in ekonomsko škodljivi, kot je vožnja z osebnim avtomobilom.
Če bi to bilo res, bi pešci in kolesarji _dejansko_ imeli prosto in varno pot, večina pa bi izbrala kolo, ker bi bila to dejansko najbolj smotrna rešitev. Trenutno se gore sredstev investira v rešitve, ki so za pešce in kolesarje nevarne, neudobne in škodljive, vse z namenom, da bi voznikom osebnih avtomobilov omogočili udobno vožnjo, kar je očitno ravno nasprotno od izpričanega cilja.
Ja saj razumem, kolesarji so nekako izrinjeni in verjamem, da dejansko je vožnja po mestu vse prej kot udobna. Tudi se strinjam, da ne bi bilo napačno narediti mesto prijazno pešcem in kolesarjem, je pa to težko, ker nekako mora ostati odprto tudi za voznike. Ljudje imajo dejansko različne potrebe in navade in marsikomu avto v določeni situaciji pomeni veliko olajšanje pri vsakodnevnih opravkih.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
jype ::
je pa to težkoNi težko, zgolj popularno ni, ker si večina ljudi dejansko želi voziti z avtomobilom po mestu, sploh tisti, ki v njem ne prebivajo.
avto v določeni situaciji pomeni veliko olajšanje pri vsakodnevnih opravkih.Vendar so stroški za to izjemni, nosi pa jih celotna družba, kar je nepošteno.
bambam20 ::
Invictus ::
V določenih situacija je moja rešitev lahko povsem dobra, oziroma boljša, kot je to sedaj, razen če se tukaj nekateri izmišljujejo kakšne težave imajo.
Tvoja rešitev je butasta. Na srečo smernice za kolesarske ne gredo v tvojo smer. Ampak ker očitno ne kolesariš, pač tega ne moreš vedeti.
Sicer, po razmisleku ... se bom malo povlekla nazaj v smislu, da je ostro zavijanje v desno in levo, kot je to v mojem primeru, lahko neudobno in nerodno za kolesarja in da je rešitev bolj "namenjena" voznikom, da bi lažje opazili kolesarja, ko zavijajo desno.
Kaj pa vozniki delajo pred zavijanjem v desno? Buljijo v telefone? Saj kolesarji ne vozijo 100km/h, da se tam pojavi v trenutku. Ne bom sam zaviral pred vsakim križiščem, da bom šel najprej 10 metrov desno in potem spet levo. Butasta rešitev ne-kolesarke...
Če se greste sveto vojno kolesar-voznik, pol vam pa res težko pomaga kaj drugega, kot da eden drugega spravite s ceste. Namreč, brez osnovne kulture je red in varnost možno izvajati samo represivno, pa še to ne gre v nedogled.
Seveda gre. Za voznika, ki spregleda kolesarja in povzroči nesrečo, 5 let zapora ter avto v prešo. Bo hitro mir.
Represijo se mora vedno izvajati nad močnejšim, kar avti so...
Vendar so stroški za to izjemni, nosi pa jih celotna družba, kar je nepošteno.
Nisem vedel, da mi prispevaš za vzdrževanje avta. Kam si mi nakazal denar.
Prispevamo za ceste preko davkov. A misliš da Božiček nakaže denar?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
bambam20 ::
krneki0001 ::
Oboji bi se lahko malo umirili, veliko več gledali okoli sebe in spremljali promet, pa veliko manj egoizma (češ; saj imam prednost) in bi bilo mnogo manj nesreč.
Še vedno bi bile kakšne, ampak veliko manj.
Še vedno bi bile kakšne, ampak veliko manj.
Invictus ::
Ne bo šlo.
Potem bo avto porabil 0,1l/1000km več, in investicija v star, smrdljiv dizel se ne bo več izplačala.
Da ne govorim o obrabi zavor ter stopalk za plin in zavore.
Potem bo avto porabil 0,1l/1000km več, in investicija v star, smrdljiv dizel se ne bo več izplačala.
Da ne govorim o obrabi zavor ter stopalk za plin in zavore.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
krneki0001 ::
Invictus ::
Seveda, ker jih ne uporabljajo .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
Nisem vedel, da mi prispevaš za vzdrževanje avta. Kam si mi nakazal denar.Površino, ki bi morala biti travnata, da bi dišalo po naravi, so zaradi tebe spremenili v asfaltno puščavo, ki je poleti prevroča, pozimi premrzla, ves čas je pa takšna, da se po njej ne morejo žogat otroci, ki so zaradi tega prisiljeni cele dneve buljit v tablice in so že čisto histerični - jaz pa potem plačujem psihiatre, ki jih poskušajo zdraviti.
Tako hudo je.
krneki0001 je izjavil:
Še vedno bi bile kakšne, ampak veliko manj.Manj nesreč bo izključno v primeru, da se vozniki osebnih avtomobilov večkrat odločijo za uporabo bicikla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
krneki0001 ::
Manj nesreč bo, ko boste PREPOTENTNEŽI v avtomobilih in na kolesih začeli upoštevat cestnoprometne predpise in začeli obračat glave v smeri od koder lahko kdo v vas prileti.
jype ::
krneki0001 je izjavil:
Manj nesreč bo, ko boste PREPOTENTNEŽI v avtomobilih in na kolesih začeli upoštevat cestnoprometne predpise in začeli obračat glave v smeri od koder lahko kdo v vas prileti.Vedno lahko šibkejše obtožiš, da sami premalo skrbijo za svojo varnost in s tem dosežeš, da se prometna kultura premakne v smer, kjer se morajo pešci skrivat pred vozniki osebnih avtomobilov, tako kot je navada v mnogih državah z nizkim življenskim standardom.
Ali pa dejansko sprejmeš odgovornost za svoje početje in kot voznik osebnega avtomobila voziš tako počasi, da vedno lahko varno ustaviš.
bambam20 ::
Nisem vedel, da mi prispevaš za vzdrževanje avta. Kam si mi nakazal denar.Površino, ki bi morala biti travnata, da bi dišalo po naravi, so zaradi tebe spremenili v asfaltno puščavo, ki je poleti prevroča, pozimi premrzla, ves čas je pa takšna, da se po njej ne morejo žogat otroci, ki so zaradi tega prisiljeni cele dneve buljit v tablice in so že čisto histerični - jaz pa potem plačujem psihiatre, ki jih poskušajo zdraviti.
Tako hudo je.
Ne živim v Ljubljani. Tam kjer bivam imam okoli samo zelenje in naravo. Gozd je oddaljen 5 minut hoje. Pred blokom imamo veliko travnato zelenico za žoganje, za blokom pa vrtove. Vse v zelenju :). Teb gre res na slabše.
jype ::
Ne živim v Ljubljani. Tam kjer bivam imam okoli samo zelenje in naravo. Gozd je oddaljen 5 minut hoje. Pred blokom imamo veliko travnato zelenico za žoganje, za blokom pa vrtove. Vse v zelenju :). Teb gre res na slabše.Ja, saj zaradi takih kot si ti, je bilo treba asfaltirat 40 metrov širok pas najboljših kmetijskih zemljišč v državi, po dolgem in počez.
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Manj nesreč bo, ko boste PREPOTENTNEŽI v avtomobilih in na kolesih začeli upoštevat cestnoprometne predpise in začeli obračat glave v smeri od koder lahko kdo v vas prileti.Vedno lahko šibkejše obtožiš, da sami premalo skrbijo za svojo varnost in s tem dosežeš, da se prometna kultura premakne v smer, kjer se morajo pešci skrivat pred vozniki osebnih avtomobilov, tako kot je navada v mnogih državah z nizkim življenskim standardom.
Ne obtožujem šibkejših, obrožujem vas, PREPOTENTNEŽE, ker ne upoštevate prometnih predpisov.
Ali pa dejansko sprejmeš odgovornost za svoje početje in kot voznik osebnega avtomobila voziš tako počasi, da vedno lahko varno ustaviš.
Ja, vedno lahko varno ustavim. Ker vedno spremljam promet okoli sebe in vedno dvakrat pogledam, če bo kolesar pripeljal po kolesarski stezi ali če bo pešec stopil na cestišče.
Nisem imel prometne nesreče, da bi bil jaz kriv za nesrečo, že več kot 20 let. Imajo pa ljudje v koloni za mano probleme zaradi tega, ker ne znajo držat varnostne razdalje in se ne zmorejo ustaviti dovolj hitro.
jype ::
krneki0001 je izjavil:
Ne obtožujem šibkejših, obrožujem vas, PREPOTENTNEŽE, ker ne upoštevate prometnih predpisov.Jaz ti pa kažem jezik in zavijem v ulico, ki je preozka za tvoje morilsko orodje.
krneki0001 je izjavil:
Ja, vedno lahko varno ustavim. Ker vedno spremljam promet okoli sebe in vedno dvakrat pogledam, če bo kolesar pripeljal po kolesarski stezi ali če bo pešec stopil na cestišče.Super. Jaz tudi.
krneki0001 je izjavil:
Nisem imel prometne nesreče, da bi bil jaz kriv za nesrečo, že več kot 20 let. Imajo pa ljudje v koloni za mano probleme zaradi tega, ker ne znajo držat varnostne razdalje in se ne zmorejo ustaviti dovolj hitro.Ja, si že povedal, da počneš smrtno nevarne reči s fi šezdeset debelostenskimi bulbari.
krneki0001 ::
Počnem, počnem. Ubijam živali na veliko. Sploh tiste komarje, muhe in ostale zveri, ki priletijo v šipo in bullbar mojega avta med vožnjo.
krneki0001 ::
Na navadni cesti bedaku tudi ustavim, če se mi preveč na rit nalima in se noče odlepit. Samo potem dobi batine.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
nevone ::
Tvoja rešitev je butasta. Na srečo smernice za kolesarske ne gredo v tvojo smer. Ampak ker očitno ne kolesariš, pač tega ne moreš vedeti.
Moja rešitev samo povečuje možnost, da se kolearja opazi, preden zapelje čez križišče.
Da tukaj to ni osnovni moto, mi je pa tudi jasno.
No vseeno upam, da boste našli dobro rešitev.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Invictus ::
Ker tako ali tako ne gledaš desno, bo premik kolesarjev za 10 metrov stran od križišča še bolj poslabšalo tvoje videnje le njih...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
nevone ::
Ker tako ali tako ne gledaš desno, bo premik kolesarjev za 10 metrov stran od križišča še bolj poslabšalo tvoje videnje le njih...
Desno gledaš, ne gledaš pa včasih dovolj pozorno nazaj in ga lahko ne opaziš pravočasno.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Invictus ::
Potem pa glej bolj pozorno. Si dolžna to početi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
nevone ::
Potem pa glej bolj pozorno. Si dolžna to početi...
Eno je, če iz objestnosti ne gledaš, drugo pa, če po spletu okoliščin prideš v situacijo, ko enostavno ne vidiš.
Ja, marsikaj smo dolžni početi, a človekove napake se dogajajo, kljub pozornosti, ki jo nameniš temu, da se ne bi.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
jype ::
No, ko smo že pri neuporabnih rešitvah, sem se domislil še ene, boljše.
Za varnost kolesarjev v križiščih bi zlahka poskrbeli tako, da bi med kolesarskim in avtomobilskim pasom speljali železniško progo.
Potem naj pa kar zavijajo.
Za varnost kolesarjev v križiščih bi zlahka poskrbeli tako, da bi med kolesarskim in avtomobilskim pasom speljali železniško progo.
Potem naj pa kar zavijajo.
Invictus ::
Eno je, če iz objestnosti ne gledaš, drugo pa, če po spletu okoliščin prideš v situacijo, ko enostavno ne vidiš.
o+ nevone
Kakšen splet okoliščin? Dobiš menstruacijo? Pa potem ne moreš še enkrat preverit, če kdo ne bo priletel po kolesarski?
Objestnost je že to, da ne preveriš ali je pas, kjer nimaš prednosti, prost za prečkanje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
MasterTade ::
Premalo kolesarjev se zaveda, da so v prometu šibkejši člen in bodo skupili tudi če niso krivi. Pešca že vidiš, kolesar ti pa prigoni izza mrtvega kota, po prešerno čez krožišče, za nameček še gleda v tla in bum
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MasterTade ()
jype ::
Premalo voznikov se zaveda, da so odgovorni za praktično vso škodo, ki jo povzroči njihovo vozilo, tudi če niso krivi.
Invictus ::
Če ima avto mrtvi kot, pač obrneš glavo in pogledaš tja.
Nobenega CPPja ni, ki bi predpisoval gledanje samo naprej...
Nobenega CPPja ni, ki bi predpisoval gledanje samo naprej...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
krneki0001 ::
Premalo voznikov se zaveda, da so odgovorni za praktično vso škodo, ki jo povzroči njihovo vozilo, tudi če niso krivi.
Če si polnoleten sam odgovarjaš za svoja dejanja. In če skačeš kot kura po cesti in mi skočiš pred avto, kljub temu da sem se jaz probal umaknit in preprečit nesrečo, nimam jaz nobene, niti najmanjše odgovornosti.
St235 ::
krneki0001 je izjavil:
Premalo voznikov se zaveda, da so odgovorni za praktično vso škodo, ki jo povzroči njihovo vozilo, tudi če niso krivi.
Če si polnoleten sam odgovarjaš za svoja dejanja. In če skačeš kot kura po cesti in mi skočiš pred avto, kljub temu da sem se jaz probal umaknit in preprečit nesrečo, nimam jaz nobene, niti najmanjše odgovornosti.
Ne govori neumnosti in si raje kaj preberi na to temo.
krneki0001 ::
Ena sama neumnost si ti lakotnik. Pa preberi si še parkrat to kar sem jaz napisal.
Kako bom odgovoren, če probam preprečit nesrečo, pa mi nepazljiv kolesar še vedno pod kolesa pripelje? Ali pa celo, ko se ustavim, pa kolesar prileti v avto? Tukaj je odgovornost kompletno na kurah, ki bezljajo po cestah, s telefonom na ušesu ali brez (ali s kolesom ali z avtom), ne pa na nekom, ki je poizkušal situacijo celo rešit.
Ne vem, ampak jaz še nikoli nisem imel problemov da bi mi kak kolesar priletel v avto ali da bi ga izsilil.
Sem pa pi*dil čez njih ko se po cestah vozijo v parih vzporedno, da zasedajo celoten pas in jih je zato težje prehiteti.
Kako bom odgovoren, če probam preprečit nesrečo, pa mi nepazljiv kolesar še vedno pod kolesa pripelje? Ali pa celo, ko se ustavim, pa kolesar prileti v avto? Tukaj je odgovornost kompletno na kurah, ki bezljajo po cestah, s telefonom na ušesu ali brez (ali s kolesom ali z avtom), ne pa na nekom, ki je poizkušal situacijo celo rešit.
Ne vem, ampak jaz še nikoli nisem imel problemov da bi mi kak kolesar priletel v avto ali da bi ga izsilil.
Sem pa pi*dil čez njih ko se po cestah vozijo v parih vzporedno, da zasedajo celoten pas in jih je zato težje prehiteti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Heavy ::
Mislim, da so prehodi na zelo preglednih mestih. Ne spomnim se, da bi kje v samem mestnem jedru Ljubljane in okolici bil kakšen nepregleden prehod. Vsake ulice pa seveda ne poznam.
V večini so, so pa tudi izjeme (od žive meje med cesto in pločnikom z kolesarsko, do kolesarske, katera seka čez postajališče LPP).
Meni najbolj zoperno:
Gledaš čez ramo desno, če kdo pride od zadaj (prej ne vidiš zaradi podvoza), hkrati pa kdo zapelje na prehod iz leve (čeprav vidi da gledaš v čisto drugo smer).
#TeamFelix
Invictus ::
V večini so, so pa tudi izjeme (od žive meje med cesto in pločnikom z kolesarsko, do kolesarske, katera seka čez postajališče LPP).
Meni najbolj zoperno:
Gledaš čez ramo desno, če kdo pride od zadaj (prej ne vidiš zaradi podvoza), hkrati pa kdo zapelje na prehod iz leve (čeprav vidi da gledaš v čisto drugo smer).
Kje imaš ti kako živo mejo tukaj?
Tisto grmovje? Saj kolesarji so večinoma vsaj 1,50m visoki. Nisem še slišal za kolesarski ležeči štart....
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
thramos ::
Gledaš čez ramo desno, če kdo pride od zadaj (prej ne vidiš zaradi podvoza), hkrati pa kdo zapelje na prehod iz leve (čeprav vidi da gledaš v čisto drugo smer).
Ustaviš, se prepričaš, da je varno, ignoriraš trobljenje zadaj in počasi odpelješ naprej ter se nasmehneš zariplim obrazom v ogledalu.
Heavy ::
Kje imaš ti kako živo mejo tukaj?
Tisto grmovje? Saj kolesarji so večinoma vsaj 1,50m visoki. Nisem še slišal za kolesarski ležeči štart....
Gledaš čez ramo desno, če kdo pride od zadaj (prej ne vidiš zaradi podvoza), hkrati pa kdo zapelje na prehod iz leve (čeprav vidi da gledaš v čisto drugo smer).
#TeamFelix
thramos ::
Mare2 ::
krneki0001 je izjavil:
Ena sama neumnost si ti lakotnik. Pa preberi si še parkrat to kar sem jaz napisal.
Tole je res. Morda pa sploh nima kolesa. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19507 (7803) | Invictus |
» | Na kolesu me je zbil avto (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 42758 (38038) | jype |