» »

avtomatik dvotaktni versus štiritaktni

avtomatik dvotaktni versus štiritaktni

BRBR ::

gledam tole: štiritaktni

Sprobal sem enega dvotaktnega in mi gre nabijanje gasa, da sklopka sploh prime, milo rečeno, na živce.
Posledično tudi ni lepega počasnega speljevanja.
Pleg tega nisem ravno zaupljiv, da je speljevanje pri 'visokih' obratih dobro za sklopko.

Za 4 taktnega je bilo rečeno , da pa sklopka prime takoj, pri 'malo gasa'.
Ali je to res ? In ali to pomeni, da pa tam zgleda speljevanje tako kot pri ročnem spuščanju sklopke (počasi brez sunkov) ?

blackbfm ::

Kaj točno si sprobaval? Probaj še kakšnega drugega..meni se nikoli ni zdelo da bi kakšen 2t skuter kaj cukal pri speljevanju..

Meizu ::

Prvo kot prvo, dvotaktni motor je cenejši za popravila, poleg tega pri isti kubikaži in teži motorja razvije večjo moč in navor. Da pa bi sklopka slabše delala pri dvotaktnem kot pri 4 pa ne verjamem.

Najverjetneje je bla že sama sklopka fuč na tistem motorju, ki si ga sprobaval. Sam imam doma starega avtomatiks dvotaktnega in prav nič ne cuka, pa šteje že čez 30 let.

IvoJan ::

probaj runner 180ccm 2T pa bos videl pocasno speljevanje >:D sklopka takoj prime.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Plamenjak ::

BRBR je izjavil:


Sprobal sem enega dvotaktnega in mi gre nabijanje gasa, da sklopka sploh prime, milo rečeno, na živce.
Posledično tudi ni lepega počasnega speljevanja.
Pleg tega nisem ravno zaupljiv, da je speljevanje pri 'visokih' obratih dobro za sklopko.

Za 4 taktnega je bilo rečeno , da pa sklopka prime takoj, pri 'malo gasa'.
Ali je to res ? In ali to pomeni, da pa tam zgleda speljevanje tako kot pri ročnem spuščanju sklopke (počasi brez sunkov) ?


Sta bila oba nova? Če ne, je najbrž eden imel bolj obrabljeno sklopko. Po opisu sodeč dvotaktni. Iz izkušenj ti lahko povem, da se da z 2 taktnim avtomatikom, če je ustrezno vzdrževan, speljati lepo počasi. Res pa je, da 2-t motor razvije optimalen navor in moč pri bistveno višjih obratih kot primerljiv 4-takten.
Popravila za 2-taktne so cenejša, še posebej "generalke" (menjava batnih obročkov, brušenje sten valja, ni ventilov in odmičnih gredi - drug princip vnosa mešanice), je pa res, da so tovrstna popravila pogostejša kot pri 4-taktnih motorjih, ker so ti manj obremenjeni. Imajo manj moči, manj navora (2x manj delovnih taktov), po drugi strani pa nižjo porabo.
Za 50 cc moped (avtomatik) je vseeno kaj izbereš, oba sta počasna, za vzdrževanje zadostuje poceni 2-t oz 4-t olje. Če ga misliš "frizirati" vzemi raje 2-t, ima več moči, rezerve, in tudi posegi so enostavnejši (tudi cenejši). Če boš tolkel dolge relacije s konstantno hitrostjo pa je boljša izbira 4-t moped, tudi zato, ker olje menjaš na vsak nekaj tisoč kilometrov, med tem ko moraš pri 2-t kar naprej vlivati olje v bencin (oziroma to naredi moped sam, če ima dve ločeni posodi - za benz in za olje).

No, to je bil dolg odgovor - za sklopko je pa vseeno (pri 50 cc mopedih z 1-4 konji).

BRBR ::

Hvala za inf.

Stvar rabim za par km (vmes je en orenk breg zato bo najbrž v poštev prišla druga elektronika), zadeva iz linka iz prvega posta pa je poceni.

Sprobal sem 2t, ki ni nov.

Da bi se dalo sprobat novega, tako kot je to v navadi pri avtomobilih, pa najbrž ni upanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BRBR ()

Plamenjak ::

Ravnokar pogledal link, sem mislil, da imaš v mislih Tomos avtomatika (specifičen model mopeda). Očitno tebe zanima primerjava med 2-t in 4-t mopedom na splošno (skuter, moped, karkoli s 50 cc), ki je za povrh blokiran na hitrost 25 km/h. Imam prav? Ma jaz bi v tem primeru vzel najcenejšo reč, razen če bi razmišljal, da bom vrgel blokado ven:) Seveda pa bodo pri tako širokem naboru modelov/firm razlike glede speljevanja, to pa zagotovo.

In če se ti ne gre za "imidž", vzemi moped, ki je čim lažji. Saj veš, na koncu šteje razmerje KW/kg ... nižja kot je masa pri isti moči, bolj bo zadeva poskočna.

francek1 ::

Pri katerih obratih poteka speljevanje, je največ odvisno od vzmeti in teže valjčkov v variomatu...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup scooterja (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8417748 (9634) tech level
»

"Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15144580 (32803) INSIDE
»

Scooter po hribu navdzdol

Oddelek: Na cesti
52196 (1910) Steampunk
»

Kaj o mini moto crooss

Oddelek: Na cesti
295490 (3460) renejek
»

4-taktni, 2-taktni?? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5132172 (3811) gapLLL

Več podobnih tem