Forum » Na cesti » Nakup scooterja
Nakup scooterja
El Toro ::
ne nism v petih dneh v eksperta prišel ampak ob prbiranju raznih forumov in tudi ogledov motorjev v živo sem odbil nekašno sliko ki jo ti očitno nimaš...
sym je delal skuterje nitro za tomos kar so povedali tudi vodilni možje v tomosu, gor so praktično potem samo nabijali tomos nalepke.
sym je delal skuterje nitro za tomos kar so povedali tudi vodilni možje v tomosu, gor so praktično potem samo nabijali tomos nalepke.
francek1 ::
Ja, to pa vsekakor.
Iz mojih izkušenj bi ti priporočal tudi kit 70ccm in 17,5 Dellorto karburator =)
Gre takoj "50%" boljše. Ampak to je stvar osebne odločitve. Jaz sem pač imel rad, da motor vleče.
Enim pa je pač dovolj da se normalno peljejo.
Ti mu boš pa kazen plačal in motor nazaj iz deponije vozil, a ne? Take "nasvete" prihranite zase!Če hočeš, da motor vleče, narediš A kategorijo in si kupiš to:
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: francek1 ()
MrGTO ::
Ma kdo bo pa štekal da imaš 70ccm? Zato sem pa reku da je osebna odločitev..
Jaz ga imam predelanega že 10 let pa mi še niso težili zaradi tega...
Jaz ga imam predelanega že 10 let pa mi še niso težili zaradi tega...
Daniel ::
Kje je zrasla ta trditev, da moraš pri vožnji v dolino dodajati plin? Saj motor pri vožnji navzdol deluje z nizkimi obrati in se normalno maže.
stara mama ::
Odvisno od pogojev, obratov in vsega
Sicer res je da uplinjača ne moreš do konca zapret (zaradi prostega teka),
tisto razdaljo kolker maš po bregu dol še ni tako kritično pomanjkanje maziva, pa ponavadi šaltaš v višjo.
Bi se pa poznalo pri kakih bolj občutljivih strojih vrjetno, če bi imel še v nižji prestavi in na dolgo razdaljo, z minimalno potrebno mešanico.
Skratka noben tomos in kolker tolk robusten dvotaktni motor nebi smel imet opaznih problemov ob normalnih pogojih.
Sicer res je da uplinjača ne moreš do konca zapret (zaradi prostega teka),
tisto razdaljo kolker maš po bregu dol še ni tako kritično pomanjkanje maziva, pa ponavadi šaltaš v višjo.
Bi se pa poznalo pri kakih bolj občutljivih strojih vrjetno, če bi imel še v nižji prestavi in na dolgo razdaljo, z minimalno potrebno mešanico.
Skratka noben tomos in kolker tolk robusten dvotaktni motor nebi smel imet opaznih problemov ob normalnih pogojih.
GTX970 ::
Če imaš za enako oz podobno ceno na voljo znamke, ki delajo spodobne skuterje že +10 let, zakaj bi potem sploh gledal čunga lunga znamke, kjer dobiš mačka v žaklju ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
Alien123 ::
no da si malo temo sposodim, razmišljam tudi ob nakupu skuterja pa me zanima, če se kdo spozna na 50cc honde..
tale mi je lep..
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
al se naj gleda bolj gilere, yamahe?
tale mi je lep..
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
al se naj gleda bolj gilere, yamahe?
msjr ::
Honde so na splošno dobri skuterji, hondin agregat oz. njegove izpeljave so uporabljene tudi v drugih, recimo temu "prestižnih" znamkah.
Varianta z Repsol nalepkami malo bode v oči, raje vzemi belega, bo manj tolkel ven ko bo kje parkiran.
Varianta z Repsol nalepkami malo bode v oči, raje vzemi belega, bo manj tolkel ven ko bo kje parkiran.
markolino ::
Imam eno resno vprašanje.
Lastim si scooterja PIAGGIO NRG Letnik 2009 torej NRG MC4 če bi temu tako rekli.
Imam vse original razen avspuha kateri je Leo Vince TT
Ter ima dol blokade. Zanima me če je to olje za ta scooter vredu ? bolj kot OMW visoko sintetično za 2T motorje ki stane 17e 1L
Torej sedaj sem si naročil Motul Scooter expert 2T
http://www.motul-olje.si/moto/olje-za-s...
Kaj pravite je vredu to olje ?
Lastim si scooterja PIAGGIO NRG Letnik 2009 torej NRG MC4 če bi temu tako rekli.
Imam vse original razen avspuha kateri je Leo Vince TT
Ter ima dol blokade. Zanima me če je to olje za ta scooter vredu ? bolj kot OMW visoko sintetično za 2T motorje ki stane 17e 1L
Torej sedaj sem si naročil Motul Scooter expert 2T
http://www.motul-olje.si/moto/olje-za-s...
Kaj pravite je vredu to olje ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: markolino ()
msjr ::
Popolnoma uredu je to olje. Lahko tudi vliješ outboard 2T olje od istega proizvajalca pa ne bo nobene razlike. Lahko tudi kakšnega drugega, cenejšega Castrolovega ali pa Petrolovega. V glavnem, brez panike, pa srečno vožnjo.
markolino ::
Hvalaa.
Upam pa da ta motul manj smrdi kot OMV.
Upam pa da ta motul manj smrdi kot OMV.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: markolino ()
Cifix63 ::
Jaz mam tak skuter(sym orbit2), zdaj cca 3 leta, ampak se zelo malo vozim z njim, ker sem doma malo iz mesta in se je kar nevarno peljat po glavni cesti s 45/h. Sicer gre kar normalno in mojih 100kg je povlekel še v vsak klanec. Ma pa ta moj kar veliko porabo, cca 4l/100 kar se mi pa zdi ogromno za skuter. Toliko mi pokuri 500ccm Honda CBF, pa je mal bolj konkreten motor.
Mam tudi skuter sym, model simphony st 50. Nabavil nekaj let starega z relativno malo km, lepo ohranjen. Ga še nimam dolgo. Za bližnje kratke skoke sem in tja..
Kar se tiče delovanja nimam pripomb, imam jih pa glede porabe. Glede tega sem pa zelo razočaran. Takšna mala prdulja in porabi bencina preko 4 l/100 km! Pa kaj si nor! S tem so pa zelo kresnili mimo.
Saj ima porabo že blizu te, kot mi jo ima avto s konkretno mašino in ne tole.. Motor Kawasaki 500ccm mi je porabil 4.5 litra pa je bil motor!
Nekoč nazaj v starih časih sem imel že tomosa (čebelo), ki je porabila manj od 2 l/100, in namesto da bi šli s časom naprej so šli nazaj kar se tiče porabe.
Še to, če kdo morda ve za ta model. Max hitrost ima 60 km/h, morda kakšen km čez. Se bi dalo to še malo dvigniti, recimo do dobrih 70 km/h, več niti ne? In če ja - kako?
dxx ::
Jaz mam tak skuter(sym orbit2), zdaj cca 3 leta, ampak se zelo malo vozim z njim, ker sem doma malo iz mesta in se je kar nevarno peljat po glavni cesti s 45/h. Sicer gre kar normalno in mojih 100kg je povlekel še v vsak klanec. Ma pa ta moj kar veliko porabo, cca 4l/100 kar se mi pa zdi ogromno za skuter. Toliko mi pokuri 500ccm Honda CBF, pa je mal bolj konkreten motor.
Mam tudi skuter sym, model simphony st 50. Nabavil nekaj let starega z relativno malo km, lepo ohranjen. Ga še nimam dolgo. Za bližnje kratke skoke sem in tja..
Kar se tiče delovanja nimam pripomb, imam jih pa glede porabe. Glede tega sem pa zelo razočaran. Takšna mala prdulja in porabi bencina preko 4 l/100 km! Pa kaj si nor! S tem so pa zelo kresnili mimo.
Saj ima porabo že blizu te, kot mi jo ima avto s konkretno mašino in ne tole.. Motor Kawasaki 500ccm mi je porabil 4.5 litra pa je bil motor!
Nekoč nazaj v starih časih sem imel že tomosa (čebelo), ki je porabila manj od 2 l/100, in namesto da bi šli s časom naprej so šli nazaj kar se tiče porabe.
Še to, če kdo morda ve za ta model. Max hitrost ima 60 km/h, morda kakšen km čez. Se bi dalo to še malo dvigniti, recimo do dobrih 70 km/h, več niti ne? In če ja - kako?
Eno je, da nisi opazil in odgovoril na 3leta star post...
Drugo je, ti bi šel še hitreje, že sedaj te moti poraba, to ne gre skupaj.
Tista tvoja čebela je porabila manj od 2l/100km? Ne verjamem. Prej 3 ali 3,5, ampak saj sam veš. Edino mogoče se je cenejše zdelo že zaradi dviga cene bencina.
Če bi po tvoje porabo izračunali bi pa bilo manj kot 0,02l/1km ali 2dcl goriva na 10km. Se to komu zdi realno? Ubistvu sem izračunal. manj kot 0.0015l goriva mora porabiti motor v minuti delovanja, da doseže porabo manj kot 2l/100km. Računano seveda za čebelino tovarniško hitrost, 45kmh.
The Player ::
Še to, če kdo morda ve za ta model. Max hitrost ima 60 km/h, morda kakšen km čez. Se bi dalo to še malo dvigniti, recimo do dobrih 70 km/h, več niti ne? In če ja - kako?
A to tovarniško gre 60km/h al, ko imaš že odstranjeno blokado?
Namreč vse kar gre čez 45km/h ni več klasificirano za AM kategorijo in si že v prekršku.
Kar se tiče problematike hitrosti 50ccm skuterjev, bi bil skrajni čas, da slo politika nekaj naredi, saj velika večina EU držav ima možnost vožnje do 125ccm motorjev z B kategorijo, samo pri nas se vztraja, da se dela izpit.
Kar se pa porabe tiče, sam ima Sym orbit 3 pane opažam tako visoke porabe. Sicer ne vem točno koliko je, a za ca 150km sem porabil 2l, mogoče več. Bolj me moti, da je števec za gorivo tako naravnan, da ti kaže, da je skoraj prazen, ko greš pa tankat pa vidiš, da je še več kot polovica tanka polna.
Cifix63 ::
@dxx
- opazil sem 3 leta star post..seveda sem.
- gre za nekaj višjo hitrost (prirastek iz 60 na 70 kmh), zaradi lažjega vzpenjanja na točno določenem odseku ceste do hiše, nič drugo. To me meoti. Drugače pa peljem lepo srednje počasi...vem kaj je hitrost, imel motor, imam A tudi kategorijo, nimam tam nekih 17 let.
- ker sem natančen človek in ponavadi vse, tudi malenkosti sproti evidentiram, lahko pogledam tudi za 20 let nazaj in vidim, da je imela čebela porabo v povprečju 1.8 l/100. Z njo sem prevozil preko 8.000 km (osem tisoč) in poraba je bila natanko tolikšna.
- opazil sem 3 leta star post..seveda sem.
- gre za nekaj višjo hitrost (prirastek iz 60 na 70 kmh), zaradi lažjega vzpenjanja na točno določenem odseku ceste do hiše, nič drugo. To me meoti. Drugače pa peljem lepo srednje počasi...vem kaj je hitrost, imel motor, imam A tudi kategorijo, nimam tam nekih 17 let.
- ker sem natančen človek in ponavadi vse, tudi malenkosti sproti evidentiram, lahko pogledam tudi za 20 let nazaj in vidim, da je imela čebela porabo v povprečju 1.8 l/100. Z njo sem prevozil preko 8.000 km (osem tisoč) in poraba je bila natanko tolikšna.
Cifix63 ::
The Player je izjavil:
Še to, če kdo morda ve za ta model. Max hitrost ima 60 km/h, morda kakšen km čez. Se bi dalo to še malo dvigniti, recimo do dobrih 70 km/h, več niti ne? In če ja - kako?
A to tovarniško gre 60km/h al, ko imaš že odstranjeno blokado?
Namreč vse kar gre čez 45km/h ni več klasificirano za AM kategorijo in si že v prekršku.
Kar se tiče problematike hitrosti 50ccm skuterjev, bi bil skrajni čas, da slo politika nekaj naredi, saj velika večina EU držav ima možnost vožnje do 125ccm motorjev z B kategorijo, samo pri nas se vztraja, da se dela izpit.Kar se pa porabe tiče, sam ima Sym orbit 3 pane opažam tako visoke porabe. Sicer ne vem točno koliko je, a za ca 150km sem porabil 2l, mogoče več. Bolj me moti, da je števec za gorivo tako naravnan, da ti kaže, da je skoraj prazen, ko greš pa tankat pa vidiš, da je še več kot polovica tanka polna.
@The Player
Glej tega vsega ne vem, to max hitrost vidim le ko sem skuterja toliko pognal..že zaradi preizkusa zmogljivosti oz neke lastne radovednosti... na ravnem odseku ceste.
V roke sem dobil moped, ki je bil tehnično overjen, se pravi že pred mano je šel skozi tehnični pregled oz preglede, o tem zagotovo obstaja uradno poročilo, ki je nekje shranjeno, vozilo sem kupil na drugem koncu Slo od človeka zrelih let.
Vse je evidentirano, šel je skozi vse servise, o sami hitrosti ni nikjer ničesar omenjeno. Narejena je bila kupoprodajna pogodba, prepis vozila na mene, zavarovanje za tekoče leto, torej vse po predpisih, kot se to počne.
Toliko gre (60 km/h), zakaj s tem se pa jaz ne bom ukvarjal, kot tudi ne ali je bila kakšna blokada odstranjena ali ne..to preprosto ni moj problem.
hojnikb ::
če je to 2 takten skuter (kakšna minerelli kopija motorja ala 40qmb) potem je 4l/100km čist normalna poraba. Pri 4 taktnem 139qmb (kitajski poceni skuterji) je ponavadi okol 2,5-2,7l/100km (js mam ponavadi okol 2,5-2,6l odvisno od klancev).
Po drugi strani sem mel pa na predelanem tomusu; stock cilinder in bat, večji ferg in resonanca, končna okol 70km at the time točno 2,1l/100km (merjeno točno z izpraznjenim keslom, tako da je podatek 100%). Trenutn setup je sicer l42, dodatna prestava in znižana glava, tako da kakšen deci več po moji oceni. Treba nardit spet meritev :)
Tako da kamot verjamem pod 2l za nepredelanga.
Motor je lažji (okol 50kg) enostavnejši menjalnik->manj izgub in manjši fergi/dize. Normalno da je tudi poraba manjša.
Se pa da tudi te skuterje nardit varčne z težjimi valčki, drugačnim jermenom in prenosi ter EFI sistemom z o2 senzorjem.
Po drugi strani sem mel pa na predelanem tomusu; stock cilinder in bat, večji ferg in resonanca, končna okol 70km at the time točno 2,1l/100km (merjeno točno z izpraznjenim keslom, tako da je podatek 100%). Trenutn setup je sicer l42, dodatna prestava in znižana glava, tako da kakšen deci več po moji oceni. Treba nardit spet meritev :)
Tako da kamot verjamem pod 2l za nepredelanga.
Motor je lažji (okol 50kg) enostavnejši menjalnik->manj izgub in manjši fergi/dize. Normalno da je tudi poraba manjša.
Se pa da tudi te skuterje nardit varčne z težjimi valčki, drugačnim jermenom in prenosi ter EFI sistemom z o2 senzorjem.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Še to, če kdo morda ve za ta model. Max hitrost ima 60 km/h, morda kakšen km čez. Se bi dalo to še malo dvigniti, recimo do dobrih 70 km/h, več niti ne? In če ja - kako?
Več pristopov je, odvisno al je 2t al 4t.
Najprej odstranit vse blokade. Običajno so na vžigu, cvtju (puša, ki ne pusti variatorju do končnega mesta), na 2 takterjih tudi v izpuhu in frgazerju. Naprej to odstrani, odvisno pač kaj ima. Tako na hitro lahko pridobiš na končni z težjimi valčki v variatorju (zgubiš na pospeških).
Ko si blokade odstranil je pa tko:
2T; manjše predelave bi ble večji frgazer, bolši resonančni izpuh, kakšen drug vžig. Za kakšen extreme pa vsaj 70cc cilindr z večjo kompresijo in optimizirani kanali, custom narejen izpuh, še večji frgazer itd.
4T; tuki morš it dejansko all out za kaj več kot 60-65km. Torej večji cilindr (za kitajski 139qmb obstaja 92cc cilindr in crankshaft kit, maš tudi manjše) večji frgazer, bolj pretočn izpuh, daljši prenosi.
Če gre to slučajno za 4T varjanto in maš 4l+ porabe bi za začetek na tvojem mestu prečekiral frgazer in zračni filter, stanje svečke (zamenjaš če je slaba, po barvi ugotoviš kakšno mešanico ti dela). Pr 4t je treba tudi na vsake ~4k naštelat ventile. Pa stanje valčkov prečekirat, če niso izrabljeni.
#brezpodpisa
Cifix63 ::
@hojnikb
Motor je 4 takten.
Svečka je popolnoma nova, njena barva takšna, kot mora biti.
Zračni filter je tovarniško čist. Karkoli pogledam je, kot bi bilo danes postavljeno iz traka.
Za fergazer in ventile še ne vem.
Skratka poraba 4+ l/100 pomeni, da ga ne bom imel prav dolgo ...žal.
Hitrost pa naj nenazadnje ostane takšna, kot je. Me moti neznatno v primerjavi s tem kako žre.
* No vidite, da za tomose drži ta poraba. Seveda 1 x manjša teža vozila, pa bolj prožen menjalnik, nasploh je bil boljši izkoristek.
Škoda, da so osamosvojiteljski lopovi uničili tovarno Tomos..pa ne le njo.
Motor je 4 takten.
Svečka je popolnoma nova, njena barva takšna, kot mora biti.
Zračni filter je tovarniško čist. Karkoli pogledam je, kot bi bilo danes postavljeno iz traka.
Za fergazer in ventile še ne vem.
Skratka poraba 4+ l/100 pomeni, da ga ne bom imel prav dolgo ...žal.
Hitrost pa naj nenazadnje ostane takšna, kot je. Me moti neznatno v primerjavi s tem kako žre.
* No vidite, da za tomose drži ta poraba. Seveda 1 x manjša teža vozila, pa bolj prožen menjalnik, nasploh je bil boljši izkoristek.
Škoda, da so osamosvojiteljski lopovi uničili tovarno Tomos..pa ne le njo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cifix63 ()
hojnikb ::
če je svečka kavno rjava, potem prečekiraj ventile (če niso več dober naštelan nima dost moči, pa slabše vžiganje ko je mrzu). Pa seveda čeknat stanje jermena in valčkov menjalnika. 50cc 4t nima kaj pit 4l, če je vse ok, razn če je gor oseba 100kg+ in sami klanci.
#brezpodpisa
Cifix63 ::
če je svečka kavno rjava, potem prečekiraj ventile (če niso več dober naštelan nima dost moči, pa slabše vžiganje ko je mrzu). Pa seveda čeknat stanje jermena in valčkov menjalnika. 50cc 4t nima kaj pit 4l, če je vse ok, razn če je gor oseba 100kg+ in sami klanci.
Se kar strinjam ja. 4 l pitje velja za avto pa motor ne pa za tako prduljo...kam pa pridemo.
Nekaj klancev je že ne pa toliko, pa gor ni 100 kg+ oseba ...potem bi tudi jaz delno akceptiral.
Za ventile pregledat si moram vzeti čas, vse mi je še neznano in vse je nabasano v plastiko ter težko pregledno/dosegljivo..
Jermen se mi zdi ok. Zamenjal sem mu motorno olje in je zdaj kot bi bilo notri olivno glede na prej...on pa meni tako nezahvalno :(
p. s.
se mi je pa zdela pomenljiva ta informacija. Kjerkoli sem pogledal in pri bilo katerem proizvajalcu skuterjev ali pri oglasih prodajalcev skuterjev na spletu...teh je na stotine - ampak niti pri enem od njih navedbe o porabi. Vse lepo pomenljivo zadržano. Zdaj vem zakaj. Tudi v tehničnem prikazu vozila v knjižici najmanjše info o porabi. Vse jasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cifix63 ()
hojnikb ::
jermen menjaj če še ni bil zamenjan. So poceni (lahko se pa skeširaš kak e več in vzamep Gatesa), če se pa strga si pa fucked sred ceste. Enako kot gume, ko so stare, so za v smeti. Menjava ti pa vzame celih 10 minut.
Pa ne pozabi na olje v final driveu, gre menjalniško olje cca 100mL.
Pa ne pozabi na olje v final driveu, gre menjalniško olje cca 100mL.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
evian ::
4l/100km je bolj poraba kakšnega 250ccm skuterja.
Za omenjeni Sym je bolj realna 2-2,5l/100km
https://www.spritmonitor.de/de/detailan...
Vsekakor je najprej za preveriti uplinjač, kljub malo kilometrom čas naredi svoje in kakšna membrana ne tesni več dobro.
Za omenjeni Sym je bolj realna 2-2,5l/100km
https://www.spritmonitor.de/de/detailan...
Vsekakor je najprej za preveriti uplinjač, kljub malo kilometrom čas naredi svoje in kakšna membrana ne tesni več dobro.
Cifix63 ::
4l/100km je bolj poraba kakšnega 250ccm skuterja.
Za omenjeni Sym je bolj realna 2-2,5l/100km
https://www.spritmonitor.de/de/detailan...
Vsekakor je najprej za preveriti uplinjač, kljub malo kilometrom čas naredi svoje in kakšna membrana ne tesni več dobro.
Se strinjam.
Hvala za tabelo!
Daniel ::
Tudi sam občasno vozim SYM jet sport 2T model, sicer zgolj, da se peljem malo na polje pogledat in ne za neke dolge poti, pa tudi gre 60 ko se ogreje. Predelan ni nič. Po besedah kolega, ki je te zadeve pogledal pobližje je notri pri jermenici plastična podložka, ki omejuje kako daleč se jermenica premakne in s tem končno hitrost. In to plastično podložko sčasoma požre in skuter pridobi na hitrosti. Z enim rezervoarjem pa naredim nekje 130 - 140 km. Notri gre nekje 5L (nimam točnih podatkov).
Je zanimivo, ko te na tehničnih prepričujejo, da je skuter predelan. Ampak ker smo že bolj v letih in ne več nadobudni mladeniči načeloma ne delajo težav.
Je zanimivo, ko te na tehničnih prepričujejo, da je skuter predelan. Ampak ker smo že bolj v letih in ne več nadobudni mladeniči načeloma ne delajo težav.
Cifix63 ::
Tudi sam občasno vozim SYM jet sport 2T model, sicer zgolj, da se peljem malo na polje pogledat in ne za neke dolge poti, pa tudi gre 60 ko se ogreje. Predelan ni nič. Po besedah kolega, ki je te zadeve pogledal pobližje je notri pri jermenici plastična podložka, ki omejuje kako daleč se jermenica premakne in s tem končno hitrost. In to plastično podložko sčasoma požre in skuter pridobi na hitrosti. Z enim rezervoarjem pa naredim nekje 130 - 140 km. Notri gre nekje 5L (nimam točnih podatkov).
Je zanimivo, ko te na tehničnih prepričujejo, da je skuter predelan. Ampak ker smo že bolj v letih in ne več nadobudni mladeniči načeloma ne delajo težav.
.."ker smo že bolj v letih in ne več nadobudni mladeniči načeloma ne delajo težav"..
In prav je tako...komu se pa s takšno emšo številko da s tem zafrkavati.
To o podložki (ipd) sem tudi že sam slišal in da gre sčasoma sam od sebe hitreje (brez posegov).
Porabo skuterja bom odslej spremljal natančno, to zdaj je bilo premalo časa.
Rezervoar bom porabil do konca nato pa meril količino dolitega bencina, si zapisoval prevožene km itn... v nekaj tednih bom prišel potem do točne porabe.
Twixz ::
Nameravam kupiti skuter pa nevem kaj gledat. Novega ne mislim kupovat, ker bo uporabljen večinoma samo za vikend, morda kdaj čez teden (med dopustom). Moral bo tudi premagovati klance. 4-taktni motor je obveza, budget - do 1500€.
Gledal sem Sym (baje presenetljivo dobro narejen), Honda (morda malo predraga), Baotian (o tem ni ravno dobrega mnenja), Kymco (pojma nimam) in Peugeot (tudi pri tem sem malo skeptičen).
Mnenje, nasveti?
Sym skuterji, mnenje?
Gledal sem Sym (baje presenetljivo dobro narejen), Honda (morda malo predraga), Baotian (o tem ni ravno dobrega mnenja), Kymco (pojma nimam) in Peugeot (tudi pri tem sem malo skeptičen).
Mnenje, nasveti?
Sym skuterji, mnenje?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Twixz ()
Daniel ::
Vozim rabljenega SYM Jet Sport X 50 od kolega. Doslej menjan starter in pa čok. Ostalo BP, leti ko sneta sekira (izrabljena plastična podložka, ki omejuje variator).
hojnikb ::
^^Op, če hočeš klance, bo treba vzet 2 taktnega. Vsaj če se pogovarjamo o 50cc
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Skuter 25 km/h (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19891 (1746) | predi |
» | nakup skuterja, nasveti?Oddelek: Na cesti | 3641 (1667) | trancer01 |
» | Skuter (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8160 (3537) | markasaso12 |
» | Piaggio CiaoOddelek: Na cesti | 2958 (2489) | melvooss |
» | Želim kupiti maksi skuter 250-350 ccmOddelek: Na cesti | 3911 (3722) | hojnikb |