Forum » Na cesti » Nakup scooterja
Nakup scooterja
El Toro ::
Dober večer vsem skupaj!
No v roku enega meseca imam namen kupiti nov scooter katerega lahko vozim z AM kategorijo.
Prosil bi vas za predloge, seveda pametne, ker sam nisem nekakšen dober poznavalec tega vas resnično prosim za dobre komentarje.
Verjetno sem preveč zahteven če rečem 1000€ in vodno hlajenje? verjetno so to sanje ne?
LP,
No v roku enega meseca imam namen kupiti nov scooter katerega lahko vozim z AM kategorijo.
Prosil bi vas za predloge, seveda pametne, ker sam nisem nekakšen dober poznavalec tega vas resnično prosim za dobre komentarje.
Verjetno sem preveč zahteven če rečem 1000€ in vodno hlajenje? verjetno so to sanje ne?
LP,
- spremenil: bluefish ()
hojnikb ::
nabavi si neki kolker tolk (zračno hlajeno). 2.5k za 50cc je norost, ker za tak denar dobiš že 50KM zveri...
#brezpodpisa
dxx ::
Prste stran od kitajcev...
Vodno hlajen 50ccm, zakaj pa ne. Imel zračnega, sedaj (2leti nazaj) sem kupil NRG-ja l.98 vodno hlajenega, disk spredaj/zadaj, pa lahko rečem da na zračnega ne grem več. Sploh pa ne, ker ko grem s punco na kak izlet, takrat vidiš v kakem dolgem klancu zakaj je vodno hlajenje ok.
Kupi nekaj v smislu piaggio, gilera, aprilia...
Rajši 5-10 star italjanski motor kot novega kitajca.
Vodno hlajen 50ccm, zakaj pa ne. Imel zračnega, sedaj (2leti nazaj) sem kupil NRG-ja l.98 vodno hlajenega, disk spredaj/zadaj, pa lahko rečem da na zračnega ne grem več. Sploh pa ne, ker ko grem s punco na kak izlet, takrat vidiš v kakem dolgem klancu zakaj je vodno hlajenje ok.
Kupi nekaj v smislu piaggio, gilera, aprilia...
Rajši 5-10 star italjanski motor kot novega kitajca.
AndrejS ::
Pri 2 taktnem smrdiš po olju in več pijejo kot 4 taktni. Je pa res da so 2-taktni ponavadi močnejši kot 4 taktni - seveda brez blokad
El Toro ::
zakaj vsi tako grajajo 4T motorje? a ni samo važno koliko ima KM? se pravi 4T z 4KM je bolši kot 2T z 3KM? po moji logiki mar ne?
El Toro ::
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=849...
kaj pravite na to? nemški motor, menda je nov v sloveniji, ima celo 5KM ???
kaj pravite na to? nemški motor, menda je nov v sloveniji, ima celo 5KM ???
MrGTO ::
Ni vse v konjih. Bolj je pomemben graf navora, če te res zanima.
Fora je da konji ti pomenijo koliko moči ima motor pri višjih obratih, torej ti pove koliko bo motor imel končno hitrost.
Tebe pa verjetno zanima tudi, da ima dobre štarte ter da v klance vleče dobro.
Zato 4T s par konji pogrnejo v klancih, saj na nizkih obratih nimajo navora, 2T ima več obratov (tudi več navora), zato bolj vleče v klance.
Pa še če znaš kaj posravfati si lahko sam narediš servis 2T motorja, pri 4T pa js nebi tikal kaj dosti, je kr bolj kompliciran motor..
Je pa res da malo več pije 2T, pa sopotnik smrdi po olju ja =)
Vodno hlajen pa je tudi moj skuter Piaggio NRG prvi model, letnik 96 hehe pa še vedno gre dobro. Kit 70ccm pa karburator 17,5..
Kot ostali bi ti priporocal italjanske firme, od raznih kitajcev pa samo dalec proc... Prvic ko se ti kitajc pokvari ga lahko vrzes stran..
Za italjanske firme pa je kosov na tone dobesedno. Na vsakem odpadu imas miljon kosov za Piaggio NRG in Zip.
Fora je da konji ti pomenijo koliko moči ima motor pri višjih obratih, torej ti pove koliko bo motor imel končno hitrost.
Tebe pa verjetno zanima tudi, da ima dobre štarte ter da v klance vleče dobro.
Zato 4T s par konji pogrnejo v klancih, saj na nizkih obratih nimajo navora, 2T ima več obratov (tudi več navora), zato bolj vleče v klance.
Pa še če znaš kaj posravfati si lahko sam narediš servis 2T motorja, pri 4T pa js nebi tikal kaj dosti, je kr bolj kompliciran motor..
Je pa res da malo več pije 2T, pa sopotnik smrdi po olju ja =)
Vodno hlajen pa je tudi moj skuter Piaggio NRG prvi model, letnik 96 hehe pa še vedno gre dobro. Kit 70ccm pa karburator 17,5..
Kot ostali bi ti priporocal italjanske firme, od raznih kitajcev pa samo dalec proc... Prvic ko se ti kitajc pokvari ga lahko vrzes stran..
Za italjanske firme pa je kosov na tone dobesedno. Na vsakem odpadu imas miljon kosov za Piaggio NRG in Zip.
mr1two ::
50cc mopedi so odlični dvotaktniki. Zaenkrat me ni še noben 4 taktni moped prepričal. Je pa 4 taktni bolj čist, ker ne pališ olja(dvotaktni uporablja olje v gorivu za mazanje, 4 taktni pa ne).
IMO se splača vzet kakšnega rabljenega, dobro ohranjenega italijana. Če Italjančki znajo kaj delati, so to skuterji.
IMO se splača vzet kakšnega rabljenega, dobro ohranjenega italijana. Če Italjančki znajo kaj delati, so to skuterji.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
LeQuack ::
Za tistih 50kmh je čisto vseeno a ni. Več pa tako ni dovoljeno iti oziroma ti ga policaji zaplenijo.
Quack !
GTX970 ::
max 45 km/h in max 49 ccm je am kategorija.
Tomos apn6s niso več popularni ?
Tomos apn6s niso več popularni ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
AndrejS ::
a je res da pri 2T moraš dat u dolino gas da ne zariba pri 4T pa ni treba?
Za skuterje ne vem kako je - vem pa da pri to drži pri motokros motorjih
Za skuterje ne vem kako je - vem pa da pri to drži pri motokros motorjih
MeGreat ::
MrGTO ::
Hmm, nevem kaj bi rekel o tistem nemcu. Nimam izkušenj z novimi modeli, sploh takih znamk.
Jaz bi gledal samo znamke Piaggio, Yamaha, Gilera, pa mogoče Aprilia (v tem vrstnem redu).
So sicer malo dražje ampak pri ostalih nevem kako je potem s servisiranjem itd..
Tako je... še najraje ti priporočam eno lepo ohranjeno APN 6. Če vložiš v njo v par kromiranih dodatkov je pravi gospod moped =)
Malo retro stila ne škodi..
Jaz bi gledal samo znamke Piaggio, Yamaha, Gilera, pa mogoče Aprilia (v tem vrstnem redu).
So sicer malo dražje ampak pri ostalih nevem kako je potem s servisiranjem itd..
Tako je... še najraje ti priporočam eno lepo ohranjeno APN 6. Če vložiš v njo v par kromiranih dodatkov je pravi gospod moped =)
Malo retro stila ne škodi..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrGTO ()
MrGTO ::
Ja, to pa vsekakor.
Iz mojih izkušenj bi ti priporočal tudi kit 70ccm in 17,5 Dellorto karburator =)
Gre takoj "50%" boljše. Ampak to je stvar osebne odločitve. Jaz sem pač imel rad, da motor vleče.
Enim pa je pač dovolj da se normalno peljejo.
Iz mojih izkušenj bi ti priporočal tudi kit 70ccm in 17,5 Dellorto karburator =)
Gre takoj "50%" boljše. Ampak to je stvar osebne odločitve. Jaz sem pač imel rad, da motor vleče.
Enim pa je pač dovolj da se normalno peljejo.
GTX970 ::
Iz mojih izkušenj bi ti priporočal tudi kit 70ccm in 17,5 Dellorto karburator =)
OP ima Am kategorijo...
Potem raje kakšno gilero runner 180 ccm + leovinci + brez tablice .
Ali 125 ccm 2T krosarja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
radmannsdorf ::
Leta 1998 kupil Gilera Runner 50ccm(vodno hlajenje). Bomba! Še danes mi je najlepši :)
Cene maš pa na avto.net
Cene maš pa na avto.net
TilenS ::
Pod 125ccm nekako ne bi priporočal 4T. Za 50cc pa po moje obvezno 2T.
Dokler zadeva dela ni problema ne z 4T kot ne z 2T ampak ko pa pride do težav in boš obstal nekje v treh krasnih si boš pa še kako želel 2T. Tam z 10 ključem, kakšnim ravnim pa mogoče še križnim izvijačem lahko popraviš skoraj vse. Pri 4T se pa že malo zakomplicira.
Že mogoče, da 4T (na papirju) naredi več navora pri nižjih vrtljajih ampak sem imel oboje in vsaj pri 50cc je 4T daleč zadaj za 2T. Da niti ne omenjam tuning potenciala 2T agregata :)
Jaz sem sicer bolj domač v "Tomos" zadevah pri scooterjih malo manj, ampak kolikor se še spomnim zadev sta načeloma dva tipa agregatov pri praktično vseh proizvajalcih, eden je piaggio drugega se pa ne spomnim. Če greš gledati po trgovinah bo rec. cilinder za neko Yamaho scooter pasal na praktično vse druge znamke katere uporabljajo piaggio tip agregata. Tako da nekih razlik v samim agregatih niti ni, razen mogoče pri kakšnih kitajcih ampak oni kolikor vem niti ne izdelujejo veliko 2T modelov.
Dokler zadeva dela ni problema ne z 4T kot ne z 2T ampak ko pa pride do težav in boš obstal nekje v treh krasnih si boš pa še kako želel 2T. Tam z 10 ključem, kakšnim ravnim pa mogoče še križnim izvijačem lahko popraviš skoraj vse. Pri 4T se pa že malo zakomplicira.
Že mogoče, da 4T (na papirju) naredi več navora pri nižjih vrtljajih ampak sem imel oboje in vsaj pri 50cc je 4T daleč zadaj za 2T. Da niti ne omenjam tuning potenciala 2T agregata :)
Jaz sem sicer bolj domač v "Tomos" zadevah pri scooterjih malo manj, ampak kolikor se še spomnim zadev sta načeloma dva tipa agregatov pri praktično vseh proizvajalcih, eden je piaggio drugega se pa ne spomnim. Če greš gledati po trgovinah bo rec. cilinder za neko Yamaho scooter pasal na praktično vse druge znamke katere uporabljajo piaggio tip agregata. Tako da nekih razlik v samim agregatih niti ni, razen mogoče pri kakšnih kitajcih ampak oni kolikor vem niti ne izdelujejo veliko 2T modelov.
MrGTO ::
Iz mojih izkušenj bi ti priporočal tudi kit 70ccm in 17,5 Dellorto karburator =)
OP ima Am kategorijo...
Sej tudi če imaš A kategorijo neomejeno, ne smeš imeti gor 70ccm cilindra =)
Pač mimo policajev se voziš malo bolj počasi/umirjeno pa je. Najbolj problematičen je auspuh, saj se vidi
da ni original, pa tudi zvok je drugačen. Če imaš pa samo cilinder pa karburator pa se ne opazi toliko.
Naslednja kategorija je pa 180ccm ja.. Sam tam se malo zakomplicira pri registraciji, saj mora imeti lastnik izpit za A kategorijo.
Pa še kadar te ustavijo, vidijo takoj da nimaš izpita(tudi če je motor pač pisan na očeta oz nekoga ki ima izpit A kat.).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrGTO ()
El Toro ::
potem vsekakor priporočate 2T tudi za klanec je verjetno bolše, v dolino pa isto ko navaden moped treba kdaj gas dat ne? edino če je strma dolina ga verjetno ne bom dajal ne :D
GTX970 ::
MrGTO
Če te bodo dohiteli ko se boš peljal 60 kmh z rumeno tablico boš šel direktno na izredni tehnični.Kazen mislim da je 500 eur + stroški predelave na tovarniško stanje.
Drag šport.
Pač mimo policajev se voziš malo bolj počasi/umirjeno pa je. Najbolj problematičen je auspuh, saj se vidi.
Če te bodo dohiteli ko se boš peljal 60 kmh z rumeno tablico boš šel direktno na izredni tehnični.Kazen mislim da je 500 eur + stroški predelave na tovarniško stanje.
Drag šport.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
El Toro ::
Trenutno izbiram med:
1.IZBIRA:
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=958...
motor nemške izdelave, dajo 2 leti garancije kar pomeni da spet ne more biti tako slab, 4KM mislim da je solidno Nazivna moč: 3kW pri 7500vrt/min , kaj pravite na to?
2.IZBIRA:
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=958...
zgleda zelo eleganten, Moč motorja 2,55 kW pri 6500 vrt./min, privlači me predvsem njegov izgled.
3.IZBIRA:
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=959...
znamka naj bi bila avstrijska, motor zelo eleganten vendar za svojo ceno nevem če je primeren.
Prosim pomagajte kateri od teh treb bi bil še najboljši, da bi normalno delal, vlekel v klanec vsaj toliko da ni treba rinit in da mi bo dobro služil.
LP,B
1.IZBIRA:
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=958...
motor nemške izdelave, dajo 2 leti garancije kar pomeni da spet ne more biti tako slab, 4KM mislim da je solidno Nazivna moč: 3kW pri 7500vrt/min , kaj pravite na to?
2.IZBIRA:
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=958...
zgleda zelo eleganten, Moč motorja 2,55 kW pri 6500 vrt./min, privlači me predvsem njegov izgled.
3.IZBIRA:
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=959...
znamka naj bi bila avstrijska, motor zelo eleganten vendar za svojo ceno nevem če je primeren.
Prosim pomagajte kateri od teh treb bi bil še najboljši, da bi normalno delal, vlekel v klanec vsaj toliko da ni treba rinit in da mi bo dobro služil.
LP,B
Pro_moted ::
Trenutno izbiram med:
1.IZBIRA:
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=958...
motor nemške izdelave, dajo 2 leti garancije kar pomeni da spet ne more biti tako slab, 4KM mislim da je solidno Nazivna moč: 3kW pri 7500vrt/min , kaj pravite na to?
2.IZBIRA:
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=958...
zgleda zelo eleganten, Moč motorja 2,55 kW pri 6500 vrt./min, privlači me predvsem njegov izgled.
3.IZBIRA:
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=959...
znamka naj bi bila avstrijska, motor zelo eleganten vendar za svojo ceno nevem če je primeren.
Prosim pomagajte kateri od teh treb bi bil še najboljši, da bi normalno delal, vlekel v klanec vsaj toliko da ni treba rinit in da mi bo dobro služil.
LP,B
Prvi in tretji sta KITAJCA, nima veze kje ju sestavljajo ( Nemčiji ali Avstriji) , namig, poglej števce in tisto plastiko okoli števcev. Je POPOLNOMA enaka in je ena univerzalna zadevo, ki jo imajo skoraj vsi Kitajci enako. KeWay pa je solidna znamka in nimaš kaj falit. Lahko še pogledaš za kakim Sym-om, se jih tudi da dobit poceni in so solidni .Lp
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
El Toro ::
http://www.motoport.si/index.php/motorn...
Je tale soliden?
Nekako mi je isti kot: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=958...
morda kdo najde kakšno prednost pri kateremu?
Je tale soliden?
Nekako mi je isti kot: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=958...
morda kdo najde kakšno prednost pri kateremu?
a_x_e_l ::
Jaz bi na tvojem mestu uposteval nasvet dxx in MrGTO: stran od kitajcev.
Najboljse piaggio - gilera..mašine sta identične. Jaz sem imel runnerja kolega pa NRG
in ni razlik. Primer je že model typhoon, ki se je pri nas prodajal kot piaggio, v it pa je bil gilera.
Naslednji nakup je yamaha, recimo kakšen aerox. In kot zadnji SR od aprilie.
Vzameš par let starega in si tam z danarjem. Obvezno pa vodno hlajen ;)
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=958...
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=944...
Najboljse piaggio - gilera..mašine sta identične. Jaz sem imel runnerja kolega pa NRG
in ni razlik. Primer je že model typhoon, ki se je pri nas prodajal kot piaggio, v it pa je bil gilera.
Naslednji nakup je yamaha, recimo kakšen aerox. In kot zadnji SR od aprilie.
Vzameš par let starega in si tam z danarjem. Obvezno pa vodno hlajen ;)
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=958...
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=944...
El Toro ::
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=849...
najbolj se zanimam za tega, pravijo da je SYM dovolj kvaliteten, na njemu dela tudi tomos suterje. Kar pa govori o dovolj veliki kakovosti je pa tudi 2 letna garancija.
Vzel pa bi suter ki gre tovarniško 45km/h. Podobnega ima bratranec in ga dobro hvali, model je težak okrog 90kg pa ga skuter v dolg in strm klanec vleče komot (ni pa to svetlobna hitrost). Meni je glavno da potegne pa ne rabi it 100na uro, čeproau se z računalniškim kodiranjem in odstranitvijo blokar da gre skuter 80km/h.
LP
najbolj se zanimam za tega, pravijo da je SYM dovolj kvaliteten, na njemu dela tudi tomos suterje. Kar pa govori o dovolj veliki kakovosti je pa tudi 2 letna garancija.
Vzel pa bi suter ki gre tovarniško 45km/h. Podobnega ima bratranec in ga dobro hvali, model je težak okrog 90kg pa ga skuter v dolg in strm klanec vleče komot (ni pa to svetlobna hitrost). Meni je glavno da potegne pa ne rabi it 100na uro, čeproau se z računalniškim kodiranjem in odstranitvijo blokar da gre skuter 80km/h.
LP
flipflop ::
Jaz mam tak skuter(sym orbit2), zdaj cca 3 leta, ampak se zelo malo vozim z njim, ker sem doma malo iz mesta in se je kar nevarno peljat po glavni cesti s 45/h. Sicer gre kar normalno in mojih 100kg je povlekel še v vsak klanec. Ma pa ta moj kar veliko porabo, cca 4l/100 kar se mi pa zdi ogromno za skuter. Toliko mi pokuri 500ccm Honda CBF, pa je mal bolj konkreten motor.
hojnikb ::
navit carburated motor pač nebo mel nizko porabo :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
El Toro ::
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=956...
kaj pravite pa o tem motorju?
Symphony ST
Visoko kolesni skuter klasičnega dizajna, Symphony ST je tretja in najnovejša izvedba SYM visoko kolesnega skuterja. Najnovejši Symphony z oznako ST je ohranil vse dobre lastnosti predhodnika z nadgradnjo novih elementov kot na primer:
- napredna digitalna armaturna plošča
- led pozicijska in zadnja luč
- integrirane stopalke sopotnika
- USB napajalna vtičnica
- električno odpiranje sedeža
- povečan rezervoar goriva na 7,5 l
- prostor pod sedežem za 1 čelado (kljub visokim kolesom)
poleg vsega ima tudi močnejšo mašino kot prejšni
kaj pravite pa o tem motorju?
Symphony ST
Visoko kolesni skuter klasičnega dizajna, Symphony ST je tretja in najnovejša izvedba SYM visoko kolesnega skuterja. Najnovejši Symphony z oznako ST je ohranil vse dobre lastnosti predhodnika z nadgradnjo novih elementov kot na primer:
- napredna digitalna armaturna plošča
- led pozicijska in zadnja luč
- integrirane stopalke sopotnika
- USB napajalna vtičnica
- električno odpiranje sedeža
- povečan rezervoar goriva na 7,5 l
- prostor pod sedežem za 1 čelado (kljub visokim kolesom)
poleg vsega ima tudi močnejšo mašino kot prejšni
Matevz96 ::
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=956...
- USB napajalna vtičnica
- električno odpiranje sedeža
-
really?
Pro_moted ::
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=956...
kaj pravite pa o tem motorju?
Symphony ST
Visoko kolesni skuter klasičnega dizajna, Symphony ST je tretja in najnovejša izvedba SYM visoko kolesnega skuterja. Najnovejši Symphony z oznako ST je ohranil vse dobre lastnosti predhodnika z nadgradnjo novih elementov kot na primer:
- napredna digitalna armaturna plošča
- led pozicijska in zadnja luč
- integrirane stopalke sopotnika
- USB napajalna vtičnica
- električno odpiranje sedeža
- povečan rezervoar goriva na 7,5 l
- prostor pod sedežem za 1 čelado (kljub visokim kolesom)
poleg vsega ima tudi močnejšo mašino kot prejšni
Če gledaš na porabo je tole super. Ni tako poskočno kot 2T motor, ampak peljalo te bo povsod brez problema. Gledaš pravo znamko za ta denar. Sym ali Keeway. Najboljše Sym.Do 70 km/h pa lahko vsakega skuterja spraviš brez problema.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
tiranus2 ::
zivijo,
zanimam se za nakup Skuterja Baoitan jack fox 50, ki gre 25km/h. Cena je 680€ za novega z 1-letni garancijo. Ali je ta kitajska roba res tako zanic kot pravijo? sam se ne spoznam kaj dosti, motor pa bi rabil za vsaketoliko za do moje punce (10km stran) in nazaj..ali se mi nakup splaca ali mi raje svetujete kaksnega starega (8let) tomosa flexerja ali katerega drugega,ki ima omejitev pri 25km/h? budget nekje do 700€ zato veliko izbire nimam.
zanimam se za nakup Skuterja Baoitan jack fox 50, ki gre 25km/h. Cena je 680€ za novega z 1-letni garancijo. Ali je ta kitajska roba res tako zanic kot pravijo? sam se ne spoznam kaj dosti, motor pa bi rabil za vsaketoliko za do moje punce (10km stran) in nazaj..ali se mi nakup splaca ali mi raje svetujete kaksnega starega (8let) tomosa flexerja ali katerega drugega,ki ima omejitev pri 25km/h? budget nekje do 700€ zato veliko izbire nimam.
mr1two ::
Ta kitajc je jajc, kot vsi ostali kitajci. Tudi 100 eurov ni vreden, tako da raje rabljeno in dobro kot novo in slabo.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
El Toro ::
tomosov skuter je narejen na SYM, samo se jih zdej letos ne bo dalo dobit več. tako da kupi SYM suter, jst ga bom tut so eni izmed boljših in so čedale bolši, v nekaterih pogledih so pred yamaho in podobnimi firmami samo si eni zatiskajo oči pred tem ;)
Lp
Lp
mihec87 ::
V petih dneh do experta..
Narejen na SYM pomeni kaj?
Narejen na SYM pomeni kaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Skuter 25 km/h (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19795 (1650) | predi |
» | nakup skuterja, nasveti?Oddelek: Na cesti | 3604 (1630) | trancer01 |
» | Skuter (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8074 (3451) | markasaso12 |
» | Piaggio CiaoOddelek: Na cesti | 2935 (2466) | melvooss |
» | Želim kupiti maksi skuter 250-350 ccmOddelek: Na cesti | 3895 (3706) | hojnikb |