» »

Toča in ustavljanje na avtocesti

Toča in ustavljanje na avtocesti

1
2
»

oo7 ::

Peljati naprej.
Čim ti avto ustaviš ogrožas vse za sabo.Tako,da na avtocesti se nimaš kaj ustavljat na prehitevalnim in voznem pasu.

38 vozil je trčilo lani na dolenjki zaradi megle le zakaj,ker so vsi lepo počasi vozili naprej?

Buggy ::

sej ni potrebno da je toca..dost idiotov se na AC ustavi ali pa zmanjsa do hitrost fundamenta ze ko na odstavnem pasu dva resujeta situacijo glede rahle nesrece, ki se jima je pripetila.
Idioti so tolk firbcni da zato raje postavijo v nevarnost vse za sabo in se cas ji mkradejo s kilometrsko kolono. Teleta ki se ustavijo na sred ceste zarad toce pa so sploh poglavje zase. Zadnjic mi je na regionalki neko pezde v ovinku kampiral na celem pasu pod drevesom, brez zmigavcev...se dobro da ni bil to eden izmed se ostalih idiotov ki v takoh nalivih se vedno ne vejo da morajo prizgat luci, ker so zadaj NEOSVETLENI govna sminkerska egoisticna.

oo7 ::

Zdaj si pa predstavljaj avto,ki ustavi za njim še eden ,če mu uspe zaradi vidljivosti a tretjemu mogoče že nebo uspelo in še po sreči kašen polno naložen šlepar,ki razbije tiste avtke kot domine.

Npr nesreča v Hrvaškem predoru zaradi ustavljanja v tunelu.Pa je vidljivost pomoje bila vredu.Kaj šele v nalivu,ko je slaba.

Netrunner ::

heh .. ustavljanje na avtocesti pod nadvozom zaradi toče ne odobravam .. no na odstavnem pasu ja .. na voznem in prehitevalnem pa ne ..

nekje sem bral da če te ulovi toča na avtocesti ti bo manj poškodovala avto če voziš hitreje kot počasneje, saj ne bo udarila z polno močjo zaradi premikanja avtomobila... samo višja hitrost pa ni ravno pametna če nič ne vidiš in imaš belo cestišče :)

kakorkoli .. do takih dogodkov prihaja ker večina je materialistov saj jim lastno premoženje pomeni preveč ker ne znajo uživati drugače...
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Daedalus ::

pride pa izredni primer, ko ti razbije šipe in nimaš drugega kot se za ustavit. Kaj storit v tem primeru, če si na avtocesti brez odstavnega pasu?


Če pohodiš bremzo na polno in v paniki ustavljaš, si pač zajebal. Vse štiri žmigavce, znižat hitrost na nekaj razumnega in ne preveč počasnega in dol pri prvi odstavni niši. Ni druge, če hočeš preživet tako situacijo. Jebeš avto, naj ga stolče.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Gregor P ::

Če je zares toča, praktično ne vidim ničesar pred seboj in vozim na slepo; nemogoče je da ne bi upočasnil hitrosti, ustaviti se pa seveda ne smeš zaradi naletov, je res bolj takšna "loto situacija":8) Ampak očitno ljudje na splošno gledano dokaj dobro odreagiramo, ker ni toliko nesreč v takšnih vremenskih ujmah (torej vsi zmanjšamo, prilagodimo hitrost, vklopimo vse smernike itd.).

Tisti, ki ustavljajo na odstavnem pasu (četudi je tam slučajno nadvoz), me v bistvu niti ne motijo, ker sam itak ostanem na svojem voznem pasu (oz. iz prehitevalnega zelo počasi grem na voznega, če sploh lahko vidim, da je prost seveda).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

c00L3r ::

M-POWER rad bi te videl vozit po cesti, potem, ko ti je stransko voznikovo okno prebila toča. In še te naprej tolče po levi rami/roki. Prav tako bi rad videl kaj boš naredil, ko ti toča prebije okno in ti v velikosti tenis žogice pada po tvojem otroku ali nekomu drugemu za kogar ti ni vseeno...

Boš se peljal še 50km naprej do izvoza? Ali boš ustavil, skočil nazaj in otroka z nečim zaščitil?

Gregor P ::

Kakšnih 50 km/h ... prej 30 km/h, vse luči prižgane, meglenke, žmigavce etc.

S tem, da če imaš tako poškodovano vozilo, si eden tistih, ki dejansko ima razlog, zakaj se ustaviti (oz. vsaj počasno voziti) na odstavnem pasu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

St235 ::

c00L3r je izjavil:

M-POWER rad bi te videl vozit po cesti, potem, ko ti je stransko voznikovo okno prebila toča. In še te naprej tolče po levi rami/roki. Prav tako bi rad videl kaj boš naredil, ko ti toča prebije okno in ti v velikosti tenis žogice pada po tvojem otroku ali nekomu drugemu za kogar ti ni vseeno...

Boš se peljal še 50km naprej do izvoza? Ali boš ustavil, skočil nazaj in otroka z nečim zaščitil?


mešaš jabuka in hruške. Nihče ne govori o tem da eno dve vozili v hudi toči zaradi poškodovanega stekla ustavita na odstavnem pasu/desnem robu. govorimo o budalah, ki se navlečejo v podvoz ob sodragu zato, da ne bi sličajno bila kakšna vdrtinica na avtu. Govorimo o temu, da je pred nadvozom brez težav vozil 80 km/h, potem je pa ustavil po nadvozom, ker je pleh bolj pomemben od varnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Gregor P ::

Ah če ustavi skrajno desno na odstavnem pasu, mene osebno ne moti, pa naj ima suh avto:D, tako ali tako peljem normalno mimo njega po voznem pasu; je pa seveda prepovedano, če nima pravega razloga, zakaj je ustavil (recimo tehnična okvara, zdravstvene težave ipd.). Mene bolj skrbijo tisti, ki se ustavijo kar sredi ceste, ali tunelih ipd.:(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

St235 ::

Problem je v tem, da na skrajnem robu in ostavnem pasu lahko ustavi samo par avtomobilov. Vsem od tam naprej je pa logično, da ustavijo vzporedno dokler ne zaprejo prehoda, ker pleha je pač škoda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

oo7 ::

c00L3r je izjavil:

M-POWER rad bi te videl vozit po cesti, potem, ko ti je stransko voznikovo okno prebila toča. In še te naprej tolče po levi rami/roki. Prav tako bi rad videl kaj boš naredil, ko ti toča prebije okno in ti v velikosti tenis žogice pada po tvojem otroku ali nekomu drugemu za kogar ti ni vseeno...

Boš se peljal še 50km naprej do izvoza? Ali boš ustavil, skočil nazaj in otroka z nečim zaščitil?



Pretiravaš,da glava boli.
Drugače pa je res bolj varno vstavit na sredi ceste pa zasčitit otroka pred točo ne glede na to,da se lahko kdo vate zaleti.BRAVO:))

Ustaviš če lahko na odstavnem pasu.Če pa ni odstavnega pasu ali se ne moreš ustavit se pa nimaš kaj ustavljat na voznem in prehitevalnem pasu v nobenem primeru!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Daedalus ::

Ali boš ustavil, skočil nazaj in otroka z nečim zaščitil?


Z ravnanjem, ki prav kliče po povzročitvi naleta pri ne tako nizki hitrosti, nikogar ne ščitiš, jih pa precej ogrožaš.

Če je zares toča, praktično ne vidim ničesar pred seboj in vozim na slepo; nemogoče je da ne bi upočasnil hitrosti, ustaviti se pa seveda ne smeš zaradi naletov, je res bolj takšna "loto situacija"Ampak očitno ljudje na splošno gledano dokaj dobro odreagiramo, ker ni toliko nesreč v takšnih vremenskih ujmah (torej vsi zmanjšamo, prilagodimo hitrost, vklopimo vse smernike itd.).


Tako nekak ja. Če vletiš v točo/hud naliv, vse štiri žmigavce in spustit gas in nežno/počasi zavirat. Boš zelo hitro upočasnil do neke obvladljive hitrosti, z minimalnim tveganjem zase in za okolico. Seveda ob pogoju, da ni pred tabo nek bolnik naredil vsega narobe...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Keyser Soze ::

oo7 je izjavil:

Drugače pa je res bolj varno vstavit na sredi ceste pa zasčitit otroka pred točo ne glede na to,da se lahko kdo vate zaleti.BRAVO:))

Važno, da zaščitiš otroka pred buško oz. mokroto. Šlepar, ki te potencialno lahko nabije v rit in te splošči, skupaj z otrokom, na kakšen meter zmečkanega pleha ni relevanten. Ker ne razmišlja racionalno in vsaj malček dolgoročno, ampak bolj impulzivno oz. zgolj kurativno. :|

P.S.: Iz lastnih izkušenj. 14 dni nazaj, v zelo hudem nalivu, pa načeloma nimam težav z vidom, ker mi folk ponavadi celo teži, naj bolj pogosto uporabljam brisalce, z brisalci na ful, vidljivost manj kot 10m, na čase skoraj nič, sem pač prižgal vse štiri, zmanjšal hitrost na minimum in se premikal naprej naprej. Vmes pač bolj pozorno opazuješ kaj se dogaja pred tabo in pa seveda za tabo. Lahko se še pomakneš na skrajni desni rob voznega pasu in to je to. Če je naliv prehud počasi zaviješ desno in si v par 10m varno ustavljen na odstavnem pasu. Za nadvoz te ne briga. Verjamem, da marsikoga boli za pleh. Ker tudi mene boli, ko mi začne avto klestit toča, ampak si moraš pač dopovedat, da imaš za take primere zavarovanja. Avto je strošek, redni in izredni. To je treba vkalkulirat v izračun pri nakupu. Ne pa kasneje igrat loto na račun življenj drugih, ker si zapravil vse življenjske prihranke za eno kripo.
OM, F, G!

Zgodovina sprememb…

driver_x ::

Meni se je pa že parkrat zgodilo, da sem na AC vozil po omejitvah za kom po prehitevalnem pasu, potem je pa tisti pred mano zagledal policaja (enkrat smo ga prehitevali, drugič je bil na odstavnem pasu) in v trenutku pohodil zavore.

RockyS ::

sammy73 to je čisto vsakdanja situacija in si seveda za nalet kriv ti in ne voznik pred tabo, kar je tudi logično in pravilno.

jype ::

Toča loves you:

mn ::

RockyS je izjavil:

sammy73 to je čisto vsakdanja situacija in si seveda za nalet kriv ti in ne voznik pred tabo, kar je tudi logično in pravilno.

Pravzaprav bi bil v tem primeru kriv (oz. vsaj sokriv) voznik pred teboj. Zaviranje brez razloga. Ker pa tega itak ne moreš dokazati si pa v RL kriv sam.
Kar pa seveda ne pomeni, da takšno zaviranje ni neumno in nevarno! Ne počnite tega!

RockyS ::

Neumno ali ne nekak nima veze. Kriv je tudi otrok, ki ti skoči pred avto. Sej ga nisi ti porinil ampak ne gre to tak.

Se strinjam, da je tako zaviranje neumno ampak po drugi strani je neumno tudi vozit 130km/h za nekom, brez primerne varnostne razdalje.

c00L3r ::

Saj sem že povedal, da se v večini primerov, da peljat naprej brez težav skozi točo. Avto bo pač stolčen. In ja, dokler je avto vozen in potniki niso poškodovani se nimaš kaj za ustavljat!

Hotel sem samo poudarit ekstremno situacijo, ko ti toče prebije šipo, in začne "streljat po potnikih v avtu". Na avtocesti se ne moreš varno ustavit, ker so nekatere avtoceste grajene varčevalno, brez odstavnih pasov.

In ne pretiravam :) Saj sem videl točo, ki je prebila šipe avtomobilov. Sicer do zdaj samo 1x, ampak lahko se ponovi.

St235 ::

Tukaj govorimo o ektremih, tudi če ti iz kamiona pred teboj prileti kol in prebije vetrobransko steklo in nasadi sovoznika nihče ne pričakuje, da boš mirno peljal do naslednjega izvoza.

Večina avtocest ima odstavni pas, kakor tudi večina hitrih cest. Pa tudi kjer odstavnega pasu ni je možno zapeljat na skrajni rob in ustrezno z utripalkami in trikotnikom označiti oviro. Tukaj ni nič spornega, saj ne rabimo iskat ekstremnih situacij, dovolj je da se avto preprosto pokvari ali se predre guma in avto ni vozen in je takšna ustavitev nujna. Nikakor pa tega ni mogoče enačit s tem ko ljudje ustavljajo pod nadvozi, da se njihovi svetinji kaj ne zgodi.

driver_x ::

RockyS je izjavil:

Neumno ali ne nekak nima veze. Kriv je tudi otrok, ki ti skoči pred avto. Sej ga nisi ti porinil ampak ne gre to tak.

Se strinjam, da je tako zaviranje neumno ampak po drugi strani je neumno tudi vozit 130km/h za nekom, brez primerne varnostne razdalje.


Sam sem imel varnostno razdaljo, zato je bilo OK, situacija pa je bila kljub temu nevarna. Pogosto pa se dogaja, da npr. tisti za menoj ne držijo primerne varnostne razdalje.

Daedalus ::

sammy73 to je čisto vsakdanja situacija in si seveda za nalet kriv ti in ne voznik pred tabo, kar je tudi logično in pravilno.


Na prehitevalnem pasu nimaš kaj zavirati, razen če imaš za to prekleto dober razlog (nesreča spredaj, nekdo skoči pred tebe, omejitev hitrosti...). Tako preprosto je to. Kot tudi kup ljudi ne ve, da se pri izključevanju z avtoceste zavira šele na odstavnem pasu in nikakor ne na voznem. Za tako povzročen nalet je sokriv on spredaj.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Good Guy ::

Daedalus je izjavil:

sammy73 to je čisto vsakdanja situacija in si seveda za nalet kriv ti in ne voznik pred tabo, kar je tudi logično in pravilno.


Na prehitevalnem pasu nimaš kaj zavirati, razen če imaš za to prekleto dober razlog (nesreča spredaj, nekdo skoči pred tebe, omejitev hitrosti...). Tako preprosto je to. Kot tudi kup ljudi ne ve, da se pri izključevanju z avtoceste zavira šele na odstavnem pasu in nikakor ne na voznem. Za tako povzročen nalet je sokriv on spredaj.



Ti pa se očitno ne voziš kaj dost po slovenskih avtocestah
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

M-XXXX ::

darkolord je izjavil:

M-XXXX: počena vetrobranska stekla in preluknjana zadnja stekla. V nobenem od teh primerov te ne zaliva voda in ti šprica v oči.

Predzadnja slika: sprednja šipa (in vsaj meni zgleda preluknjana), kar pomeni, da te zaliva voda, pa še toča ti leti v faco...

darkolord ::

Meni ne zgleda preluknjana - fejst počena, ja, še vedno pa v enem kosu.

Buggy ::

no pretiravat res ni treba, pri takem sprednjem steklu in taki toci, ki to dela tudi jaz nebi vozil naprej, saj bi bil bol nevaren ze s tem ker cez tako zamrezeno in razbito steklo + dez res nic ne vidis. Vsekakor bi se pa odmaknil na stran tako da nikogar nebi ogrozal...to je menda ja jasno ali pac?

GrimReaper ::

Valda je jasno, to bi moral vedt vsak, da se umakneš skrajno desno.
Pa najbrž so vsi vozili okol 60km/h, max 80, glede na to da je bla toča, tko da tut če ni odstavnega pasu, ni krize če bi se ustavil na desni strani voznega pasu (to ostane potem še vsaj za dva avtomobila širine) in vklopil utripalke.
To da se ustaviš na prehitevalnem pa sploh nebi mogl verjet, če nebi videl posnetka.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Mehmed ::

Nej kdo, ki je bolj vesc fizike pove, koliko je razlike, ce en hitrejsi prileti vate ko se premikas z minimalno hitrostjo napram temu, da si ustavljen.
Pa bomo zracunali skupaj optimalno resitev ane.

Blazz ::

draciel je izjavil:

Ravnokar sem prebral članek na 24ur. Kliknite tukaj za ogled članka

Tam piše kako nespametni so/smo "slovenčki", ker so nekateri ogrožali življenja ter ustavljali na avtocesti zaradi toče. Sam tega NE odobravam, da se to dela, vendar tudi ko berem spodaj komentarje na 24ur so vsi pametni in pišejo naj dobijo doživljensko prepoved opravljanja vozniškega ter odvzem le tega, ter 5000€ kazni in nevem še kaj.

A so/ste ti ljudje normalni? Razumem da se tega ne sme delat, pa vendar večina ne ve da je med veliko točo zelo zelo slabo videti in je zelo težko voziti minimalno 60 na avtocesti ( minimalna vožnja po AC ). Se pravi če grem naprej ter vozim pod omejitvijo spet kršim cestno prometne predpise? In še enkrat: Ne ustavi pod nadvozom vsak, ki hoče zaščitti svoj avto ampak tudi ker je vožnja naprej zelo nepredvidljiva ( slaba vidljivost ).


ne vem če ti je že kdo odgovoril, vendar minimalna hitrost na avtocesti ni 60 km/h, temveč je toliko kolikor razmere dovoljujejo... torej lahko je manj kot 60....

SuperVeloce ::

Vozilo, ki ne more (ali ne sme) v normalnih razmerah doseči vsaj 60km/h, zagotovo nima dovoljenja za vožnjo po avtocesti. Tukaj je štos. Vendar to še ne pomeni, da ob hudi poledici ali globoki plundri človek nebi smel peljati 50 ali še manj. Lahko pa dobiš kazen, če se pelješ 50 brez upravičenega razloga. Tukaj bi že lahko s prstom kazali na nekatere paciente, ki se vključujejo na avtocesto z močno prenizkimi hitrostmi po prevožene 1/3 dolžine pospeševalnega pasu in tiščijo šleperje na prehitovalni pas.

Če se pelješ 20kmh in se nekdo v tebe zaleti z 80 je teoretično enako, kot s 60kmh v stoječ avto. Ampak v praksi je začetno trenje pri speljevanju stoječega vozila višje, da o ugasnjenem avtu v prestavi, kakšni nogi na zavori ali zategnjeni parkirni zavori sploh ne govorimo...

Le zakaj iščete izgovore za ljudi, ki stojijo na pospeševalnem pasu pod mostom z namenom zaščititi avtomobil, namesto da bi se ustavili na odstavnem pasu ali skrajnem desnem robu?? Kolikokrat na leto je v Sloveniji tako močna toča, da varna ustavitev ali počasna vožnja ni mogoča?? Skrajni desni rob pa ponavadi dovoljuje tesno srečanje 3 avtomobilov vzporedno.

Torej optimalna rešitev tukaj ni računanje razlike med počasno vožnjo in ustavljenim vozilom, ampak totalna prepoved in vsakršno kaznovanje ustavljanja na prehitovalnem pasu brez upravičenega razloga. Še v primeru okvare ali počene gume bi vsak voznik moral poskrbeti, da vozilo ne bo obstalo na prehitovalnem pasu, ampak skrajno desno.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

driver_x ::

Tudi če se ustavijo na odstavnem pasu, bi morali postaviti trikotnik.

Daedalus ::

Ti pa se očitno ne voziš kaj dost po slovenskih avtocestah


Se vozim. In lih zaradi nenadnih zaviranj brez očitnega razloga praktično kjerkoli na avtocesti vedno vzdržujem dvakratno varnostno razdaljo za onim spredaj.

Nej kdo, ki je bolj vesc fizike pove, koliko je razlike, ce en hitrejsi prileti vate ko se premikas z minimalno hitrostjo napram temu, da si ustavljen.


Manjša ko je razlika v hitrosti, manj grde bojo posledice.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

driver_x ::

Daedalus je izjavil:

Se vozim. In lih zaradi nenadnih zaviranj brez očitnega razloga praktično kjerkoli na avtocesti vedno vzdržujem dvakratno varnostno razdaljo za onim spredaj.


Jaz jo tudi. Za nekatere je pa to znak, da me lahko prehitijo po desni in se vrinejo v (po njihovih merilih pevelik) prazen prostor pred mano.

francek1 ::

driver_x je izjavil:

Daedalus je izjavil:

Se vozim. In lih zaradi nenadnih zaviranj brez očitnega razloga praktično kjerkoli na avtocesti vedno vzdržujem dvakratno varnostno razdaljo za onim spredaj.


Jaz jo tudi. Za nekatere je pa to znak, da me lahko prehitijo po desni in se vrinejo v (po njihovih merilih pevelik) prazen prostor pred mano.

To pomeni, da se ti neupravičeno voziš po prehitevalnem pasu...ker očitno na voznem ni nikogar. Takih bolnikov, ki se iz Ljubljane v Maribor vozijo po prehitevalnem pasu in špilajo policaje, je žal preveč. Potem pa se celo čudijo, ko jih prehitijo po desni...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

driver_x ::

Prehitevalni pas je za prehitevanje in tega se tudi držim. Prav tako pa med prehitevanjem držim varnostno razdaljo za tistim pred menoj.

timej98 ::

evo, bom pa še jaz povedal kaj se je nam zgodilo kako leto, dve nazaj.. bli smo na morju (mislim da je bil prvi maj... pa sej zaj to ni važno) pa se vozimo proti mariboru pa mislim da je blo nekje okoli ljubljane, pa začne ful toča, se mi pač ustavimo pod enim mostom, nobenga tam, mi pa smo šli valda na odstavni pas, vse štiri blinkerje, ustavli smo se pa samo kr smo meli 6 koles, ki niso bla glih najbol poceni... in vidi ti pol folk ki se začne kr poleg nas ustavlat na tej in na drugi strani AC, pol pa nam še model za nami "žmiga" da naj gremo malo naprej da bo še on lahko prišo spodaj... ni minlo 10 minut ko na drugi strani en prleti pa nabije enega ki stoji... to bi lahko biu bilokdo... nam je to blo dovol da smo vidli, takoj ko so se tresnili smo se odpeljali (nič ni blo hudega, da nebi kdo mislo da smo spizdli)... od takrat naprej nevem če še kje stojimo..

edit: aja pa kr mamo pač malo večji enoprostorc pa kolesa na strehi se ful čudno začne obnašat kak malo zapiha pa že po defoltu se slabo pelje, sploh pa do vrha naložen z letnimi gumami po ledu..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: timej98 ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Umikanje vozilom na nujni vožnji (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17737474 (19397) Mare2
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528114018 (91040) solatko
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12624664 (20813) Mare2
»

Zakaj (spet) napačna razvrstitev ob zastojih? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5913284 (10479) msjr
»

ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
508920 (8204) KoMar-

Več podobnih tem