» »

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Temo vidijo: vsi
««
20 / 29
»»

Izi ::

PARTyZAN je izjavil:

Izi je izjavil:

Dožina je 9 GB

Pri meni je Steam iz 1.04 na 1.05 downloadal 1.7GB.

Možno, GOG nikoli ni slovel po kakšnem kompresiranju podatkov. Na GOG je bil 1.05 popravek točno 9 GB.


Kar se tiče postov od YesMan, pa lahko samo rečen, človek ne nakladaj. Igro igramo praktično vsi in vidimo dejansko stanje, torej ne vem komu potem pišeš te laži.
Bugov je bilo res veliko, pa so jih v teh dveh popravkih že ogromno popravili. Vse ostalo kar pišeš pa je čista laž, razen če ne pišeš o konzolnih verzijah.

Fizike ne da ni ampak je celo ena najbolj naprednih de sedaj in ravno to je tudi vzrok za glavnino bugov. A sploh igraš igro? Pri meni se da praktično vse predmete razbiti in stene ne samo da imajo realne poškodbe ampak jih lahko celo preluknjam. Steklenice se pri meni razbijejo, če padejo na tla, ker do sedaj še nisem videl v igrah. Celo šteko jajc sem prevrnil iz police in so se vsak posebej razbili in razlili po tleh. Je pa to seveda tudi vzrok za dosti bugov, ko na primer uničiš kakšno škatlo ali poličko včasih na njej naloženi predmeti ostanejo v zraku ali pa se kakšen predmet včasih preveč pogrezne v tla.

Statičen in mrtev svet!? Hahaha, ravno tukaj se vse premika in praktično nič ni pri miru. Ena prvih iger, kjer imaš dejansko občutek, da mesto živi in si samo delček v stalnem dogajanju. Tako velikega in živega mesta do sedaj še nismo videli v igrah.

Umetna inteligenca res ni nič revolucionarnega ampak ni pa nič slabša kot drugje. Navadna raja niti ni pomembna ampak vseeno vedno reagira na streljanje ali razbijanje. Ponavadi zbežijo, včasih pa samo počepnejo in čepijo, ker res ni ravno realno. Sovražniki so pa kar v redu in tukaj ne goljufajo kot je to običajno v večini streljačin, kjer te vidijo kar skozi stene in ob prvem strelu vsi vedo kje si. Tukaj te mora prav vsak posebej videti, da ve kam streljati.

In RPG elementi so zelo v redu. Kar uporabljaš to treniraš. To bi moralo biti v vsakem PRG-ju. Crafting je tudi super, ampak je treba pa ogromno investirati vanj in traja okoli 50 ur, da postaneš mojster crafter. Tista najboljša legendarna oprema, ki jo na koncu igre prodajajo po trgovinah za težke denarje ali pa kar najdeš pri sovražnikih se skrije proti lastnoročno skraftani in upgradani legendarni opremi.

RPG nasveti:
- Nikoli na prodaj unikatne (Iconic) opreme. Če jo prodaš ali razstaviš je nepovratno izgubljena. Prav ta oprema je daleč najmočnejša, če jo upgradaš do legendarne stopnje. Imaš sicer recepte za upgrade te opreme, ampak vedno rabiš prejšnjo stopnjo, da jo lahko nadgradiš.
- Maksimalen level je 50, kar pomeni, da imamo na konci 71 točk za razdeliti med 5 atributov. Minimalno je 3, maksimalno pa 20. Ne moremo se torej nabildati do maksimuma, lahko pa kar 3 atribute spravimo do maksimalnih 20 in to je precej boj priporočljivo kot pa vseh 5 spraviti do 14 in ne biti mojster v ničemer.
- Kar se tiče denarja se le ta dobi večinoma iz Technical (craftanje) in Intelligence (hackanje). Brez tega boš večni revež :P. Questi in nalootana oprema prinaša premalo denarja, da bi lahko nakupil vse avtomobile ki so potrebni za Achievement in pa za blueprinte in Cybernetiko. Po moji oceni rabiš okoli 4 milijone, da nakupiš vse kar ti srce poželi in postaneš glavni Bad Ass v mestu in okolici.

BigWhale ::

Joj nehaj ze nakladat, no...

Fizika je kvecjemu povprecna. A si sploh probal kak avto vozit? To, da se jajca razbijejo je trapast eye-candy. :> AI je prav tako v najboljsem primeru povprecen in slabsi od marsikatere druge igre. RPG elementi so pa sranje. To je GTA v cyberpunk svetu in, kot so ti ze povedali, ze avtorji sami pravijo, da je igra action adventure in ne RPG.

Izi ::

Ne nakladaj, GTA niti levelov ni imel, čista avantura.
Vožnja tukaj sploh ni slaba in je daleč boljša od tiste čisto arkadne vožnje v GTA, ker so imeli tudi čisto vsi avti enako fiziko. Tukaj pa se da z ročno zavoro zelo lepo driftati skozi ovinke, avto se obnaša precej bolj realno in prav vsak avto ima drugačno fiziko. Mogoče voziš samo začetne korete, kupi si en pravi športni avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Izi ::

Sem pa opazil, da zelo malo uporabljam vozila. V mestu je vse precej na kupu in za 200 metrov se ne splača klicati avta, pa še cel kup točk za hitro potovanje je naokoli. Pa moj V, ki ne uporablja Melee orožja, lahko med tekanjem in skakanjem trenira svojo atletiko, ki bi drugače ostala na nuli.

Gejspodar ::

Fizike ne da ni ampak je celo ena najbolj naprednih de sedaj

Steklenice se pri meni razbijejo, če padejo na tla, ker do sedaj še nisem videl v igrah.


Aha, še nisi igral Half Life 2? Iz leta 2004? Z veliko boljšo in ne-glitchy fiziko? :))

Umetna inteligenca res ni nič revolucionarnega ampak ni pa nič slabša kot drugje.


Veliko slabša je kot drugje. Ko te vidi en te po dveh sekundah vidijo vsi. Lahko se izgovoriš na implante ;)

Statičen in mrtev svet!? Hahaha, ravno tukaj se vse premika in praktično nič ni pri miru.


Flashy colour & much sound = živ svet a?

Igra ni to, kar bi morala biti. Ne pravim da je ni "užitek" preigrati, a je daleč od oglaševanega in še dlje od dobrega RPG-ja.

darkolord ::

Ja cel svet je zelo statičen.

Mene to zelo moti na primer v dialogih, kjer je v večini primerov čisto vseeno, kaj izbereš oz. se dialogi nič ne prilagajajo tvojim izbiram. Včasih je smešno, ker se pogovarjaš par minut o eni stvari, potem pa izbereš nazaj prvo opcijo, in reče "So, tell me about [ta ista stvar]".

Npr. v Fallout si moral zelo previdno izbrat, kaj si rekel, ker je to direkt vplivalo nadaljni dialog in interakcije ...

Se enostavno vidi, da niso imeli manpowerja in časa, da bi naredili bolj kompleksne dialoge in več možnosti za posamezne misije. OK, imaš izbiro guns blazing al pa chatting, ampak to je tudi vse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Izi ::

Gejspodar je izjavil:

Veliko slabša je kot drugje. Ko te vidi en te po dveh sekundah vidijo vsi. Lahko se izgovoriš na implante ;)

To absolutno ne drži. Igram Stealth hackerja in ko me en opazi igra sicer skoči v "Combat" mode, ampak mojo lokacijo ve samo tisti, ki me je opazil, ostali samo tavajo naokoli in iščejo in ko me drugi opazi se mu spet začne od začetka dvigovati tisti senzor opažanja, ki pri mojem Stealth V-ju traja cele 3 sekunde, da sovražnik registrira mojo prisotnost, pa še dogajanje se močno upočasni.
Skratka, vsak posebej te mora opaziti in tisti senzor za opažanje mora pri vsakemu posebej prilesti do vrha, drugače ne ve kje si.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Izi ::

darkolord je izjavil:

Se enostavno vidi, da niso imeli manpowerja in časa, da bi naredili bolj kompleksne dialoge in več možnosti za posamezne misije. OK, imaš izbiro guns blazing al pa chatting, ampak to je tudi vse.

Modri dialogi so samo za dodatne informacije, ne vplivajo na nič, ne izginejo in jih lahko večkrat uporabiš.
Rumeni pa so odločilni. Če je en sam rumeni, potem nič ne odločaš, če pa je več rumenih pa lahko izbereš samo enega ostali pa nato izginejo in odločitve ne moreš več spremeniti. Pri bolj pomembnih odločitvah pa je ponavadi še časovna omejitev. In različni rumeni dialogi včasih prinesejo kar velike spremembe, ampak samo pri glavnih questih. Stranski čeprav imajo odločitve, na koncu le te vplivajo samo na kakšen drugače dialog.

Zmajc ::

Stealth po mojih izkupnjah močno variira od tvopjega stealth skila. Na začetku te takoj opazi skoraj cela mapa .. pozneje, ko imaš boljši skill pa vezno težje.

Če dodaš 2s time slow cyberware ko si te nasprotnik opazi te skoraj nikoli ne vidijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

m0f0x ::

Torej je imel F.E.A.R. boljši AI?

Zmajc ::

Problem, ki ga imajo ljudje z RPG elementi je po moje ta, da je toliko različnih layerjev, ki te boostajo malo po malo, da mislijo vsi da je vse nepomembno. A ne računajo da če vse investiraš v en build da je na koncu razlika kar velika.

Je pa treba igrati na višjih težavnosti, ker komaj takrat vse skup pride do izraza.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Izi ::

Imam Stealth level 13, skill "Ghost" level 2, in če zelo hitro tečem direkt skozi skupino sovražnikov, nimajo dovolj časa da me opazijo ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Zmajc ::

Najbolj epic cyberware je legendary ping ... preko stene pobiješ celo mapo. ;)

Izi ::

Od hackov se meni zdi najbolj ubijalski, za enega sovražnika, "Short Circuit", najbolj uporaben pa "Contagion", ki se razširi naokoli in takoj počisti celo sobo.

Zmajc ::

Ja, ...samo legendary ping ti omogoča da jih vse pobiješ preko stene, tudi 2 nadstropji vstran :)

Izi ::

Zmajc je izjavil:

Problem, ki ga imajo ljudje z RPG elementi je po moje ta, da je toliko različnih layerjev, ki te boostajo malo po malo, da mislijo vsi da je vse nepomembno. A ne računajo da če vse investiraš v en build da je na koncu razlika kar velika.

Ja, bolj verjetno kot da je slab RPG sistem, je da je za nedeljske igralce vajene lahkotnih GTA ali RDR2, tole vse skupaj prekomplicirano :P

Osnovni leveli 1-50
Streed Creed leveli 1-50
5 različnih Atributov leveli 3-20
12 različnih Skillov leveli 1-20
Okoli 240 različnih Perkov, nekateri tudi po 3 levele.

Se pravi 5 layerjev. Build tukaj ne naredijo Atributi ampak Perki. Nekateri Perki so super močni in močno spremenijo igranje. In Pekov ne moreš kar izbrati ampak moraš skozi vse layerje in precej buildanja točno določenih skillov preden sestaviš kaj uporabnega.
Ne da se naučiti vsega, treba je imeti načrt.


Zmajc je izjavil:

Ja, ...samo legendary ping ti omogoča da jih vse pobiješ preko stene, tudi 2 nadstropji vstran :)
Amapk to po moje ni več Stealth. Tvoja sniperka odmeva po celi soseski :P
Jaz raje vse opravim čisto potiho. Tudi preko kamer se da vse pobiti od zelo daleč, samo eno kamero moraš nekje najti ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Zmajc ::

Jaz jih ubijem z hackanjem. Orožij sploh nimam equiped več :)

Izi ::

Aha, sem mislil, ker Tech sniperka brez problema prebije zid in če Pingaš lahko iz sosednje stolpnice skozi steno postreljaš vse sovražnike.
Sem šele sedaj opazil, da Legendarni Ping omogoča hackanje skozi steno. Moj Epski Ping tega ne omogoča. Rabim vidno polje ali kamero. Za legendarni Ping rabim Inteligenco 20, sem pa šele 16.

BigWhale ::

Izi je izjavil:

Zmajc je izjavil:

Problem, ki ga imajo ljudje z RPG elementi je po moje ta, da je toliko različnih layerjev, ki te boostajo malo po malo, da mislijo vsi da je vse nepomembno. A ne računajo da če vse investiraš v en build da je na koncu razlika kar velika.

Ja, bolj verjetno kot da je slab RPG sistem, je da je za nedeljske igralce vajene lahkotnih GTA ali RDR2, tole vse skupaj prekomplicirano :P


V tej igri ni nihcesar kak bi blo prevec komplicirano, pa tudi nek blazen RPG ni. Jaz v orozje nisem investiral skoraj nicesar, pa se lahko skozi vse misije prestreljam ali pa pridem skozi s hackanjem ali pa s stealthom.

S svojim pokroviteljskim tonom si pa resnicno otrocji.

YesMan ::

@Izi

90% teh skill tree-jev je samo dolgočasnega procentualnega zvišanja nečesa, nič kaj bi bistveno spremenilo igralnost, razen da hitreje pokončaš bullet sponge nasprotnike. Deus Ex Mankind Divided, na primer, ima manjši, ampak vseeno globlji skill tree - ker izvrže vse nepotrebne procentualne bedarije in se fokusira samo na dejanske augmentacije telesa. Pa ko sem rekel da so RP elementi poneumljeni, nisem mislim samo kar se bojevanja tiče (v tem aspektu niti nimam glih težav z igro). Biti RPG je veliko več kot samo vpliv tvojih atributov/skillov na bojevanje.

Mislil sem to, da so Lifepathi popolnoma nepomembni v nadaljevanju igre, saj se v vsakem primeru v nekem trenutku zlijejo v isto. Ne glede na to kateri life-path si izbereš, na kateri combat build se fokusiraš - Tvoj V je vedno karakterno ista oseba (Tako kot Geralt v The Witcher 3). RP-javost igre se ne meri po skill drevesih, levelih in po damage številkah ki se prikažejo nad nasprotniki - meri se po tem, kako ti igra dopušča igranje karaktera, ki si si ga v glavi predhodno zamislil. Si kdaj sploh igral kaki pravi, kompleksen RPG ala Dungeons & Dragons ali pa originalni Cyberpunk? Verjetno ne. Vizualna kostumizacija karaktera, je tudi kvečemu podpovprečna, kar je prav smešno in popolnoma neskladno s svetom, glede na to, da reklame v mestu non-stop oglašujejo kako je v tem svetu vse možno, kako lahko si je telo spremeniti - nič od tega pa ni dostopno karakteru. Niti las in tatujev si ne moreš spremeniti.

Če je to za tebe živ svet, potem ne vem kje si bil zadnjih 20 let. Začni z GTA III iz 2002, zmes se stavi pri Fallout New Vegas in Yakuza seriji, potem pa se počasi prebijaj do RDR2 (da ne boš doživel prevelikega šoka). Res je, da je Night City največje mesto v kateri koli igri, temu nisem nasprotoval, ampak veliko ne pomeni "živo". Mnogi kompleksni sistemi umetne inteligence (ki, delujejo v sožitju, da tvorijo celoto), interaktivnost in reaktivnost sveta ter razni dinamični dogodki (ne samo tisti, ki se začnejo dogajati, ko se ti pripelješ do markerja na mapi in jih aktiviraš) naredijo svet "živ". V Cyberpunk 2077 je UI odsotna. Niti prometnega sistema ni, kaj šele policijskega. NPC-ji delajo totalni minimum. So zombiji, Policija pa se dobesedno za tabo pričara, tudi če si na nebotičniku. Tudi policijskih pregonov ni, saj ti policija v avtu sploh ne more slediti (zakaj? ker ni implementirane UI za prometni sistem seveda). Edino kar pa lahko v svetu počneš, pa je, da kupuješ stvari. Nobenih mini-iger na katere bi mogoče lahko povabil prijatelje iz zgodbe (kaj še le kakega Gwent ekvivalenta), nobenih drugih dejavnosti; obiskov kakih klubov, karaoke barov, ne vem, bilo česa, kar bi bilo smiselno za ta Cyberpunk svet in bi dvignilo raven imerzije. Samo sledenje GPS markerjem in aktiviranje zgodbenih dogodkov. Svet preprosto ne živi, dokler ti s klikom na sprožilec ne javiš, da naj živi - in to je totalni fail za open world igro.

Igra se dejansko v vsakem primeru, kjer bi bila potrebna samo maaalenkost bolj kompleksna računalniška koda, da bi zadeve funkcionirale, preprosto preda in naredi čisti minimum.

Veliko blatiš Rockstarjeve igre in igralce, ki jih igrajo - in čeprav je res, da so te igre še "lažje" kot Cyberpunk 2077, kar se bojevanja tiče - so pa v globini in kompleksnosti open-world dizajna, oz. kompleksnosti, natančnosti in volumna same računalniške kode nasploh, dobesedno dve desetletji pred tem, kar dela Cyberpunk 2077.


Ta igra preprosto kriči iz vseh smeri (razen iz narativne): "široko kot ocean, globoko kot luža."

meho7 ::



...

Evolve ::

meho7 je izjavil:



...


it's a feature

not a bug

ne se j... nesposobni do amena
še bolj butast pa je offical response

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Evolve ()

BorutO ::

Ko berem te komentarje sem prav vesel, da nisem kupil te igre, če prav po navadi kupim takoj vse igre, še preden uradno izidejo - mislim na pre-purchase. Moj steam račun ima same hude in drage igre ... a ta igra se mi že od samega začetka ni zdela tako dobra, da bi jo kupil, konec koncev pa so jo tako dolgo reklamirali in napovedovali, da sem se že začel spraševati, če bo na koncu res tako dobra, kot jo prikazujejo in opevajo v videih. :)

In po teh komentarjih in videih je nikoli ne bom kupil.

Zmajc ::

Your, loss. Osebno nisem gledal praktično noben hype video in sem vse skupaj 1000% ignoriral. Igro sem kupil 24 ur po tem ko sem probal piratsko. Tako da...

Ampak očitno si nekateri ne morete ustvariti svojega lastnega mnenja, vam ga morajo ustvariti gaming mediji in tisti, ki niso igre nikoli igrali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Furbo ::

Jaz jo bom tudi kupil.. ko bo dokončana.. in s popustom.
Itak ne smem zamuditi ničesar, kar je podobno deus ex.
Da pa zdaj ne smem igrati po svoje, ker se mi bo sicer corruptal save game? Mnjaaa... ne.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

BT52 ::

Jup dobra fizika

Lonsarg ::

Amaterskost fizike in tehnične plati igre me je res presenetila ja (torej NE govorim o bugih in tudi NE govorim o sami vizualnosti ki je super). No zgodba je sicer meni glavna zato taka pomankljivost na tehniki mene niti ne gane. Kdor pa da veliko na realističnost in tehnično plat igre pa ga zna to dovolj zmotit da igra ni zanj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

BorutO ::

Zmajc je izjavil:

Your, loss. Osebno nisem gledal praktično noben hype video in sem vse skupaj 1000% ignoriral. Igro sem kupil 24 ur po tem ko sem probal piratsko. Tako da...

Ampak očitno si nekateri ne morete ustvariti svojega lastnega mnenja, vam ga morajo ustvariti gaming mediji in tisti, ki niso igre nikoli igrali.


Za 60 evrov pričakujem bolj kakovostno igro ... tako igro bi mogli prodajati za max 30 evrov, pa še to je prevelika cena.

Reaper ::

Zato pa jo kupiš za 20 € in se ne sekiraš.

lonewolf_ ::

Zakaj bi jo sploh kupil? Če mi je igra všeč jo kupim, nikoli do sedaj nisem na blef igre kupil; to ste si sami krivi. Ali sprobaš pri kolegu, pogledaš YT ali pa pač "Arrrrr, where's my rrrrrrum?"
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

IvoJan ::

BorutO je izjavil:

Zmajc je izjavil:

Your, loss. Osebno nisem gledal praktično noben hype video in sem vse skupaj 1000% ignoriral. Igro sem kupil 24 ur po tem ko sem probal piratsko. Tako da...

Ampak očitno si nekateri ne morete ustvariti svojega lastnega mnenja, vam ga morajo ustvariti gaming mediji in tisti, ki niso igre nikoli igrali.


Za 60 evrov pričakujem bolj kakovostno igro ... tako igro bi mogli prodajati za max 30 evrov, pa še to je prevelika cena.

na allkeyshopu najde najcenejsi cd key 35€, navali
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Reaper ::

Jaz nisem spremljal hypa, vedel sem da nekaj prihaja, zakaj, kako ipd. nisem vedel. Videl akcijo, kupil, probal, zgleda lepo, do zdaj sem igral kakšno uro, predvsem da sem sprobal performance PC-ja. Igra mi je ok in jo bom preigral do konca, polno ceno pa itak ne dam za nobeno igro, ker se mi zdi brez veze, kupim ko so znižane.

BigWhale ::

No, jaz se pri igri kr zlo zabavam, kljub temu, da stvari ni hard RPG, da je pac nek cyber GTA (Z LEVELI!111!!11oneoen) ampak zgodba, ki se dogaja mi je zanimiva in me pritegne. Tudi side misije, ki so na voljo, so dovolj zanimive in imajo zgodbo. Liki so do neke mere izdelani imajo svojo zgodovino in svojo zgodbo. Tudi interakcija med glavnim likom in ostalimi liki je dokaj solidna. Lahko bi bla boljsa, se strinjam, ampak je dalec od tega, da bi bila zanic.

Ima pa igra en kup majhnih annoying bugov. V prvi vrsti je to UI, ki je vcasih resnicno najeda. Inventorij je izveden katastrofalno. Ko se zmesajo telefonski klici in pogovori v zivo je na ekranu nek mishmash obojega skupaj in hkrati govorita dva lika. Ce zacnes pogovor, medtem, ko cepis in si skrit, bos ostal skrit in bo lik se kar naprej cepel do konca pogovora. Vcasih iz kaksne cut-scene prides v cepecem polozaju in ce pritisnec C se samo zatemni rob ekrana in potem, ko probas spet vstati ostane lik v pocepu. Mors skocit za reset. Zadnjic se mi je zgodilo, da nisem vec mogel uporabljati orozja in spreminjati inventorija. Ni pomagal reload, ni pomagal restart igre... Eno pistolo imam v inventoriju ze tri dni in je se kar NEW, ... :D

PARTyZAN ::

Meni gre sicer najbolj na živce to, da V pobere vse okoli tistega kar si želim pobrat/prebrat v okolju :).

Zmajc ::

Malo preveč je raznih flaš, vrečk, jedač, pijač, čikov, papirčkov, smeti ki jih lahko pobereš. 99% od tega bi komot laho odstranili z igre ker samo smetijo in povečajo število neželjenih predmetov v inventoryju. Da jih pa prodaš pa traja 100 let.

Mislim ... lahko jih pustijo tam ...samo naj ne bojo na voljo za pobrat ali pa vse označijo kot junk.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

dronyx ::

Zmajc je izjavil:

Malo preveč je raznih flaš, vrečk, jedač, pijač, čikov, papirčkov, smeti ki jih lahko pobereš. 99% od tega bi komot laho odstranili z igre ker samo smetijo in povečajo število neželjenih predmetov v inventoryju. Da jih pa prodaš pa traja 100 let.

Mislim ... lahko jih pustijo tam ...samo naj ne bojo na voljo za pobrat ali pa vse označijo kot junk.

To je bilo že v Bioshocku, da je bil glavni lik hkrati še nek smetar. Očitno leta 2077 ni dosti bolje. :)

Lojzze ::

Saj imaš perk da ti junk samodejno razmontira,samo tako lahko zgrešiš kakšen nakit ki lahko vrže med brati kar nekaj keša.Če ti je pa preveč vsega pa pač ne pobiraj,nikjer ne piše da moraš.

Zmajc ::

Ma foraje da so vse pijače in jedače ... še slice 2 tedna stare umazane pice označene kot "consumable" in se nee prodajo kot junk. :D

Izi ::

Pri hrani in pijači ti ob pobiranju ponudi ali jo boš pobral ali pa kar takoj pojedel brez da bi jo dal v inventar.
Če rabiš denar ali zdravje pobereš, drugače pa ignoriraš. Vsak kos hrane je 5 Edijev, kar je praktično zanemarljivo.
Kot se za RPG spodobi jaz poberem vse kar ni pribito. Junk mi sproti reciklira, hrano pa občasno prodam, da se ne nabere preveč.

Je treba kar malo paziti, da si v inventarju in skladiščih ne naberemo preveč robe. Vsak avto ima v prtljažniku tudi skladišče, ki ni povezano z našo "skrinjo" v sobi. Če preveč kopičiš robo se zna zgoditi, da boš presegel limit za Save datoteko, ki je trenutno čudno omejena samo na 8192 KB.
Če to presežeš se datoteka ne more posneti v celoti in je Save nepovratno pokvarjen. Ta Bug je znan ampak se še ne ve ali ga nameravajo popraviti oziroma ali ga sploh znajo popraviti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

BigWhale ::

To naredi igro samo bolj realno! Ce v resnicnem zivljenju naberes precej robe te lahko diagnosticirajo kot hoarderja in te zaprejo v kaksno institucijo. To je legit feature. Prosim, ce nehate kritizirati NAJBOLJSEGA RPGja EVER!

kitl76 ::

A zato moj lik tako pačasi hodi, ker je prenatovorjen lol. Jaz sem mislil, da je pa bug.

PARTyZAN ::

Sem šel preverit svoj save, 4.07MB je zadnji. Also, verjetno imate kaj več kot en savefile? A skos v enega in istega sejvate? :)

kitl76 ::

Jaz vedno novega naredim.

m0f0x ::

BT52 ::

BigWhale je izjavil:

To naredi igro samo bolj realno! Ce v resnicnem zivljenju naberes precej robe te lahko diagnosticirajo kot hoarderja in te zaprejo v kaksno institucijo. To je legit feature. Prosim, ce nehate kritizirati NAJBOLJSEGA RPGja EVER!

:))Umiram... Hoarder... Hah Pa uni zgoraj pravi, da je "smetar" LOOOOOL

yayo ::

Jim Sterling zelo uživa

YesMan ::

yayo je izjavil:

Jim Sterling zelo uživa


Pa sej mu privoščim. Sem naročen na njegov kanal na Youtube-u in vem, da so tipa korporativni ritolizniki vedno zasuvali s sovražnimi komentarji, ko je kaj koli slabega rekel o CDPR in njihovem odurnem ravnanju z zaposlenimi.

m0f0x ::

yayo je izjavil:

Jim Sterling zelo uživa


A ne vidiš 2 posta nad svojim, da sem že jaz ta posnetek prilimal? A tega pa ne boš brisal @BigWhale, tako kot si meni?

yayo ::

ajde ohladi se malo. Ko sem jaz limal ni bilo treh-štirih zgornjih postov. Očitno mi browser ni od včeraj osvežil topica, zakaj ne vem. Ko sem začuden videl tvoj priliman video je bilo prepozno, da bi karkoli naredil. Misliš, da ne bi sam brisal?

Zmajc ::

Saj ne da nima prav, samo to je čisto in samo izlivanje gnojnice, in 0% opisa igre.

Vidi se da igre ni sploh igral, samo novice spremljal.
««
20 / 29
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dying Light 2 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
18323734 (619) yayo
»

The Witcher 4 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11217422 (1024) oo7
»

Assassin's Creed Valhalla (2020) (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
26741065 (6298) Kvinta
»

The Witcher 3: Wild Hunt (strani: 1 2 3 427 28 29 30 )

Oddelek: Igre
1488259516 (23382) D3m

The Witcher (202?)

Oddelek: Igre
7879 (669) ahac

Več podobnih tem