Forum » Igre » Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077
Temo vidijo: vsi
YesMan ::
Hype za CP2077 je res veliko večji kot za F76, ampak nisem prepričan, da je bil F76 v dosti boljšem stanju. Mogoče CP2077 povzroči več crashov cele konzole? To verjetno Sony zmoti bolj kot fps dropi.
Če za trenutek ignoriramo fps drope in crashe, je CP2077 boljša igra. Potrebuje bugfixe in optimizacijo. Je dobra igra, ki (sploh na starih konzolah) ne teče dobro.
Fallout 76 je pa (podobno kot No Man's Sky in Anthem) poleg bugfixov potreboval še cel kup drugih velikih sprememb.
Sicer je bil pa tudi Sonyjev PC port Horizon Zero Dawn ob izidu v zelo slabem stanju. Nonstop crashi, fps dropi, itd. Meni še vedno ne dela OK.
Pa ga Sony ni odstranil iz prodaje. Razlika je, da na PCju (Steam & EGS) ni problem avtomatsko dobit refunda.
Zato pa mislim, da gre tukaj bolj za refunde kot karkoli drugega. Bethesda ni rekla, naj se kupci obrnejo na Sony za refund. CDPR je.
Saj sem rekel v "malo boljšem" stanju, ne v dosti boljšem. Nekje tu-tu sta obe. Da se ne bomo kregali, lahko kar obema damo nagrado za najslabši AAA launch zadnjega desetletja :P
Se strinjam, da je igra, ki se skriva v jedru CP2077 boljša ob izidu, kot so bile te, ki si jih omenil (torej Anthem, No Man's Sky in Fallout 76) - POD POGOJEM, da jo vzameš za to, kar dejansko je: standardna akcijska avantura v statičnem odprtem svetu s fokusom na zgodbo, ne pa kot tisti ambiciozen, revolucionaren RPG, kateri je bil marketiran.
Zato je tudi na PC-ju (kjer se hrošči dajo koliko toliko ignorirati, če imaš srečo) baza igralcev tako deljena. Marsikomu je pač dovolj, kaj Cyberpunk 2077 dejansko prinese s sabo - dobro spisane, všečne karaktere ter simplističen "looter-shooter" gameplay z "RPG-Lite" elementi in odlično grafiko v katerem je odprti svet samo bolj za "šov", kot pa ključni element igre. Tisti, ki pa so bolj držali marketing ekipo za besedo in si želeli pravega, težkega RPG-ja, z odločitvami in kostumizacijo, ki dejansko na nekaj vpliva, v katerem rabiš razmišljati in te ne drži za roko vsako sekundo, skupaj z dinamičnim, interaktivnim in imerzivnim odprtim svetom, pa so seveda razočarani, hrošči gor al dol.
Zmajc ::
Hja, je pa tudi tako, da RPG elementi dosti bolj pridejo do izraza ko igraš na višjih težavnostih. Na easy in normal že zelo hitro roflstomoaš vse kar gre mimo tudi z zarjavelo žlico od orožja.
YesMan ::
Ampak ne, kritiki igre in lažnjive, brezobzirne korporacije, ki stoji za njo, so "kmetje" (se opravičujem vsem kmetom)
ajde zdaj, sem bil prepričan, da je moje trolanje totalno prozorno, pa je očitno izpadlo bolj učinkovito kot sem planiral. Ne igram CP2077 in ga ne bom do konca januarja, čakam flike. Na sporedu imam Disco Elysium.
Potem pa se opravičujem, da sem se tako razvnel Na internetu se po mojih izkušnjah, sploh v zadnjih letih, meje med trollanjem in realnostjo vedno bolj meglijo
Drugače pa ja, Disco Elysium, baje en najboljših RPG-jev nasploh. Tudi sam ga že imam na radarju od izida, ampak sem se odločil, da bo zdaj kar počakal na konzolno različico, ki izide čez par mesecev
Zmajc ::
Diso Elysium je bolj klasična avantura kot RPG, da ne boš razočaran. Je pa narejena v čisto unikatnem stilu z kick ass dialogi in kar precej branja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
YesMan ::
Diso Elysium je bolj klasična avantura kot RPG, da ne boš razočaran. Je pa narejena v čisto unikatnem stilu z kick ass dialogi in kar precej branja.
Dvomim. Klasične avanture so za mene Monkey Island serija ali Day of the Tentacle na primer, od teh pa nobena nima RP elementov. Kolikor sem gledal preview-e in review-e, so rekli, da je to polnomasten RPG, ki polaga ogromno vrednosti na "kockanje", na atribute in skille lika ter na izbiro in posledice tvojih dejanj. Klasično bojevanje pa nadomestijo t.i. "socialni konflikti". Bom že videl, no, kako se vse zlije v celoto. Sprobal v glavnem bom pa naj bo kar bo
Rogue ::
Cyberpunk pa je šel all-in z lažnim super-hype marketingom in prikrivanjem konzolnih različic, kar je vodilo v 8 milijonov pre-orderjev (Fallout 76, za primerjavo, je prodal "samo" ~1 milijon izvodov v prvem tednu na vseh treh platformah). Zaradi vseh teh faktorjev sta potem seveda tudi ogorčenost in razočaranje veliko večji sedaj.
Moram priznati, da me je tale pristop CDPR resno presenetil (glede na to, da niso tako majhno podjetje in da niso od včeraj). Ugibam, da sta problem predvsem vodstvo in po navodilih tega tudi PR. V zadnjem letu sem imel občutek, da niso sposobni realno ocenit časa, ki je potreben za razvoj. Po vseh teh delayih pa izdajo igro, ki se zdi, da potrebuje še 6-12 mesecev trdega dela. Vzporedno s tem so obljubljali nešteto stvari, hkrati pa so zašli v protislovje še preden je bila igra izdana. Tu mislim letošnjo izjavo za javnost, kjer so obljubljali, da zaposlenim ne bo treba delati nadur; kak mesec zatem pa to ni več držalo. (Tu me ne moti to, da delajo nadure, če so za to plačani in se s tem strinjajo. Moti me to, da se je CDPR nič kaj ponižno hvalil, da oni niso taki, da bi bilo treba zaposlenim delati nadure.)
Ne privoščim jim sicer tega, da so jih odstranili iz Sony trgovine, ampak po drugi strani pa je treba vzdrževat neke standarde. Kdor želi izdajati "early access" igre po redni ceni, naj jih kot take jasno označi. Ne pa da za zaključen izdelek označiš igro, ki na navadnem PS4 včasih teče samo na 15 FPS. No Man's Sky sem igral ob izidu in bil razočaran. Ampak tista igra - čeprav ni bila končana in je veliko stvari manjkalo - je imela vsaj končano osnovo, ki je tehnično delovala v smislu, da se ni sesuvala in da ni imela osnovnih sistemov v razsulu (npr. fizika). Sean Murray je lagal, ampak nekako so ljudje kot olajševalno okoliščino razumeli, da je šlo za majhno podjetje z okoli 20 zaposlenih in da je bil Sean preveč neizkušen in naivno zatopljen v projekt. Za CDPR pa se zdi, da je vodstvo zelo dobro vedelo, kaj počne.
Lonsarg ::
To se zgodi ko ima marketing oddelek večjo besedo kot IT oddelek. Če bi bil IT oddelek tu šef bi izdali samo PC verzijo ali pa bi celo PC verzijo še malce zakasnili.
No kakorkoli PC verzija kar dosti sprememb več ne bo videla, vse kar se bo spremenilo v naslednjih mesecih so UI bugi. Kdorkoli pričakuje kake spremembe AI in podobne fore živi v previsokih pričakovanjih. Witcher 3 je pač po izpiljenosti dosegel sam vrh in Cyberpunk je imel dve možnosti, ali izenači ali pa je slabši, izkazalo se je da je malenkost slabši. Si pa upam trditi da je kljub temu še vedno boljši kot 95% ostalih iger. Tudi z DeusEx ne gre primerjati ker Deus Ex je faktor 100 manj kompleksna igra kot Cyberpunk 2077 (sta pa DeusEx in Cyberpunk ekstremno podobna gleda main zgodbe in tudi načina igranja).
No kakorkoli PC verzija kar dosti sprememb več ne bo videla, vse kar se bo spremenilo v naslednjih mesecih so UI bugi. Kdorkoli pričakuje kake spremembe AI in podobne fore živi v previsokih pričakovanjih. Witcher 3 je pač po izpiljenosti dosegel sam vrh in Cyberpunk je imel dve možnosti, ali izenači ali pa je slabši, izkazalo se je da je malenkost slabši. Si pa upam trditi da je kljub temu še vedno boljši kot 95% ostalih iger. Tudi z DeusEx ne gre primerjati ker Deus Ex je faktor 100 manj kompleksna igra kot Cyberpunk 2077 (sta pa DeusEx in Cyberpunk ekstremno podobna gleda main zgodbe in tudi načina igranja).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Mato989 ::
Problem je ker so prestavljali izide pol pa izdali katastrofo od igre sploh na konzolah... Pa veste kako hudo mora bit ce je sony umaknil igro s stora??? A je to ze kdaj bilo na 3A naslovih?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Machete ::
Hudo ja, če game zalega tudi za minuto :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
kitl76 ::
Boli mene za Sony. Važno je da men dela na PC-ju. Sony se naj raje ubada iz proizvodno ps5, da ga lahko človek sploh kupi. Prednaročil sem ga septembra in so mi skenslal nakup banda ušiva.
Machete ::
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
Zmajc ::
Problem je ker so prestavljali izide pol pa izdali katastrofo od igre sploh na konzolah... Pa veste kako hudo mora bit ce je sony umaknil igro s stora??? A je to ze kdaj bilo na 3A naslovih?
Ti živiš ali v neki alternativn dimenziji ali pa igre sploše še nisi videl (razen mogoče v "cyb0p0nk console fail compilation" youtube videih).
Na PCjih je igra razen minor glitchev čisto ok.
Pizda tak se cel community obnaša kot da na tem svetu obstaja samo PS4.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
BigWhale ::
Men je najbolj bizarno, ko govorijo o 'it breaks the "immersiveness" of the game'. A folk pozabi, da igrajo igro al kaj?
Ja, pac en karakter tam mal clipa in gre skozi zaprta vrata al pa pojaha en drug karakter. In kaj pol? Desk flip nardis, ker je tvoja izkusnja popolnoma unicena? :>
Jaz igram in se kr zabavam, nekih graficnih glitchev in bugov je ene tolk kot v Falloutih al pa v Mass Effectu.
Ja, pac en karakter tam mal clipa in gre skozi zaprta vrata al pa pojaha en drug karakter. In kaj pol? Desk flip nardis, ker je tvoja izkusnja popolnoma unicena? :>
Jaz igram in se kr zabavam, nekih graficnih glitchev in bugov je ene tolk kot v Falloutih al pa v Mass Effectu.
Machete ::
Odvisno kako se želiš potopiti. Pozabil si kako je ko postaneš eno s svetom, ki se izrisuje. Ni potrebe po next gen grafiki za to. Otroci in mladostniki imajo to bolj izrazito, potem nam z leti upade.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
delavec44 ::
Samo to, da se ti policaj spawna direktno za hrbtom je pa res bedno. Pri GTA si vsaj videl, da so prišli od nekje.
Prav tako izginjanje ljudi, če jih izgubiš iz vidnega polja.
Prav tako izginjanje ljudi, če jih izgubiš iz vidnega polja.
xardas ::
Tudi meni je igra dobra, kljub omenjenim problemom. Od vseh me trenutno motita samo dva: prikaz pojavnega okna o nelegalnih aktivnostih, kar napoveduje prihod policajev (čeprav ni nobenega civilista v bližini, ampak se meri na člane tolp), in, na trenutke, nenatančno/nedelujoče zaznavanje predmeta, ki ga lahko pobereš. Daleč od perfektnega, ampak dovolj, da uživam v igri.
kitl76 ::
Sony se tukaj neki žali pač ima narejene gajbice, ki niso dorasle novodobnim špilom. Pa ne me narobe razumet imam tako PC in ps4 PRO tako, da nisem nek hater konzol. Pri tej igri se vidi kako igre namerno bremzajo razvoj, da ugajajo konzolam.
shadeX ::
Men je najbolj bizarno, ko govorijo o 'it breaks the "immersiveness" of the game'. A folk pozabi, da igrajo igro al kaj?
Nekako tako. Z drugimi besedami, folk se spomni da igra ni pravi svet katerega doživlja kar ga privede iz virtualnega nazaj v “realni” svet in potem uniči tisti experience, ki ga je imel še sekundo nazaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
dronyx ::
Moram priznati, da me je tale pristop CDPR resno presenetil (glede na to, da niso tako majhno podjetje in da niso od včeraj). Ugibam, da sta problem predvsem vodstvo in po navodilih tega tudi PR. V zadnjem letu sem imel občutek, da niso sposobni realno ocenit časa, ki je potreben za razvoj.
V enem intervjuju je CEO CDPR razlagal, kako so ves čas preizkušali nove ideje v igri. Tako ne moreš potem igre nikdar dokončat. V nekem trenutku ni več časa za nove ideje, ampak moraš igro pripraviti za izzid. Recimo ideja, da te v igri preganja policija, če delaš kaos ni realizirana in bolje, da bi jo umaknili, ne pa da je v takem stanju kot sedaj, kjer se potem vsi norčujejo iz tega. Izjava šefa pred izzidom, da igra na konzolah teče presenetljivo dobro je tudi neumnost. Saj ne vodi firme, ki dela hkrati več sto iger in ne more vedeti v kakšnem stanju so. V tem primeru je ali točno vedel, v kakšnem stanju je in zavestno lagal (vmes pa morda še delnice prodajal), ali pa so mu lagali znotraj firme. Ampak glede na to, da niso pustili objavljati posnetkov iz konzol pred izzidom je bolj verjetno, da so šefi točno vedeli kakšno je stanje verzije za konzole. CDPR je pri Cyberpunku 2077 spretno izkoristil dobro ime, ki so si ga ustvarili s serijo Witcher. PR je nalogo opravil odlično. Žal so potem dobro ime tudi hitro zapravili. So pa verjetno pogoji za zaposlene v CDPR po moje nekaj podobnega kot pri Rockstarju, če ne še bistveno slabši.
Mato989 ::
Ja CDPR si je veliko dobrega imena zdaj spusil.... Ce bodo igro zrihtali v nulo v 1 letu da bo res ROLE PLAYING GAME in ne vec action adventure pol mogoce
Sem vceraj probal pri kolegu, no ja, kar se tice RPGja je bolj tako tako, immersion mi bolje naredi rdr2 zaenkrat
Sem vceraj probal pri kolegu, no ja, kar se tice RPGja je bolj tako tako, immersion mi bolje naredi rdr2 zaenkrat
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Izi ::
Popravek 1.05 je trenutno zunaj samo za konzole.
CP2077 se na videz sicer res začne kot avantura, nekje prvih 10 ur, potem pa postane pravi RPG.
Sem vceraj probal pri kolegu, no ja, kar se tice RPGja je bolj tako tako, immersion mi bolje naredi rdr2 zaenkratVeč 100 ur dolgo igro ne moreš oceniti po nekaj urah pri kolegu. Primerjava z RDR2 tudi ni na mestu. RDR2 je akcijska avantura CP2077 pa hardcore RPG imata pa obe dobro zgodbo, ki je pri RDR2 popolnoma linerna in brez odločitev, pri CP2077 pa močno razgibana in s pomembnimi odločitvami.
CP2077 se na videz sicer res začne kot avantura, nekje prvih 10 ur, potem pa postane pravi RPG.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Gejspodar ::
RDR2 je akcijska avantura CP2077 pa hardcore RPG imata pa obe dobro zgodbo, ki je pri RDR2 popolnoma linerna in brez odločitev, pri CP2077 pa močno razgibana in s pomembnimi odločitvami.
CP2077 se na videz sicer res začne kot avantura, nekje prvih 10 ur, potem pa postane pravi RPG.
Lol, vzemi to nazaj. 2077 ni niti približno hardcore RPG. Je obupna akcijada z RPG elementi ter dialogue choici, ki lahko vplivajo na "liked" ali "disliked" pri mogoče treh karakterjih (Johnny, Panam, Rogue).
Mato989 ::
Popravek 1.05 je trenutno zunaj samo za konzole.
Sem vceraj probal pri kolegu, no ja, kar se tice RPGja je bolj tako tako, immersion mi bolje naredi rdr2 zaenkratVeč 100 ur dolgo igro ne moreš oceniti po nekaj urah pri kolegu. Primerjava z RDR2 tudi ni na mestu. RDR2 je akcijska avantura CP2077 pa hardcore RPG imata pa obe dobro zgodbo, ki je pri RDR2 popolnoma linerna in brez odločitev, pri CP2077 pa močno razgibana in s pomembnimi odločitvami.
CP2077 se na videz sicer res začne kot avantura, nekje prvih 10 ur, potem pa postane pravi RPG.
Jaz sem predvsem ocenjeval koliko bolj sem se lahko potopil v svet in okolico in role play v rdr2 napram cp2077 razlika je ocitna, v rdt3 sem lahko igral ure brez questa, raziskoval, jahal, ubil in skinnal srno postavil kamp pojedel spal in zjutraj naprej... Okolica v mestih je bila dosti bolj realisticna kot tile AI papki v cp2077 ki vsi naredijo isto prestrasen move ko enega udaris ipd....
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
YesMan ::
RDR2 je akcijska avantura CP2077 pa hardcore RPG
Ne vem kaj kadiš, vem pa, da hočem probat
Niti sam založnik igre od leta 2019 ne oglaša več kot RPG (kaj šele kot "hardcore" RPG, lepo te prosim): "Welcome to the official Twitter/Instagram/Whatever account of Cyberpunk 2077 — an open-world, action-adventure story developed by @CDPROJEKTRED"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: YesMan ()
ahac ::
Ne vem, če je res, ampak ravno danes sem bral, da ima samo 2% "odločitev" v main story posledice v igri.
To ni ne R pa ne P od RPG.
To ni ne R pa ne P od RPG.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Machete ::
Neven, če je dober shooter tole, ampak AI po videnem je joke. Nesprejemljivo za leto 1999 ne pa 2021 in 60 eur. Bugi pa na ravni Big Rigs.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Mato989 ::
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Matevz96 ::
Men je najbolj bizarno, ko govorijo o 'it breaks the "immersiveness" of the game'. A folk pozabi, da igrajo igro al kaj?
Ja, pac en karakter tam mal clipa in gre skozi zaprta vrata al pa pojaha en drug karakter. In kaj pol? Desk flip nardis, ker je tvoja izkusnja popolnoma unicena? :>
Jaz igram in se kr zabavam, nekih graficnih glitchev in bugov je ene tolk kot v Falloutih al pa v Mass Effectu.
Sicer še nisem igral Cyberpunka ampak trenutno igram RDR2. Tudi tukaj (pa je že koliko časa od izzida?) imaš velikokrat kakšno pištolo ali klobuk ki obstane v zraku pa se nihče ne pritožuje. Cyberpunk je imel tako velik hype da ni imel nobene možnosti za uspeh.
#hooldthedoor
Nyana ::
Komedija od 2:20 Policaji se v zaprtem prostoru pojavijo od nikoder, pol se en celo v spawna v steni.
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: BigWhale ()
Furbo ::
Ne vem, če je res, ampak ravno danes sem bral, da ima samo 2% "odločitev" v main story posledice v igri.
To ni ne R pa ne P od RPG.
Kateri pa je? Saj ne moreš razvejati igre na stotine možnih razpletov.
Saj je v vseh igrah isto, na koncu dobiš kako pohvalo ali grajo, morda ti povedo, kako se stvari zaradi tebe razvijejo.. to je pa vse.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Evolve ::
BigWhale ::
Horas ::
to sploh ni važno če ma 3.27mio narčnikov. valja se v denarju
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
svecka ::
PARTyZAN ::
Izi ::
Sedaj je 1.05 zunaj tudi za PC. Dožina je 9 GB
Specifično za PC so optimizirali delovanje na AMD Ryzen procesorjih, ampak samo za 4 in 6 jedrnike, ker 8, 12 in 16 jedrniki menda ne potrebujejo optimizacije in delujejo optimalno. Popravek in optimizacijo je opravil kar sam AMD, tako da je treba verjeti, da je sedaj vse optimalno nastavljeno.
Specifično za PC so optimizirali delovanje na AMD Ryzen procesorjih, ampak samo za 4 in 6 jedrnike, ker 8, 12 in 16 jedrniki menda ne potrebujejo optimizacije in delujejo optimalno. Popravek in optimizacijo je opravil kar sam AMD, tako da je treba verjeti, da je sedaj vse optimalno nastavljeno.
yayo ::
Cyberpunk 2077 Was Supposed to Be the Biggest Video Game of the Year. What Happened?
EDIT
zanmive so predvsem zadnje vrstice članka.
EDIT
zanmive so predvsem zadnje vrstice članka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
YesMan ::
No, pa sej ni vse tako slabo, kot zgleda. Glavno je, da igra vsebuje Hollywoodske igralce, Youtube influencerje, popolnoma delujoči Foto-način z meme-pozami in dvestotimi nalepkami, ter lepo grafiko.
Mislim, da zaradi teh revolucionarnih funckij in nadvse pomembnih dodatkov lahko brez težav spregledamo statičen, mrtev svet, manjkajoče ali totalno poneumljene RPG elemente, podpovprečne akcijske elemente, odsotnost umetne inteligence in fizike, ter stotine hroščev.
Mislim, da zaradi teh revolucionarnih funckij in nadvse pomembnih dodatkov lahko brez težav spregledamo statičen, mrtev svet, manjkajoče ali totalno poneumljene RPG elemente, podpovprečne akcijske elemente, odsotnost umetne inteligence in fizike, ter stotine hroščev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: YesMan ()
Mato989 ::
Sedaj je 1.05 zunaj tudi za PC. Dožina je 9 GB
Specifično za PC so optimizirali delovanje na AMD Ryzen procesorjih, ampak samo za 4 in 6 jedrnike, ker 8, 12 in 16 jedrniki menda ne potrebujejo optimizacije in delujejo optimalno. Popravek in optimizacijo je opravil kar sam AMD, tako da je treba verjeti, da je sedaj vse optimalno nastavljeno.
Kaksno izrazoslovje... DOLŽINA patcha je 9gb
V mojih casih se je temu reklo velikost
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Horas ::
No, pa sej ni vse tako slabo, kot zgleda. Glavno je, da igra vsebuje Hollywoodske igralce, Youtube influencerje, popolnoma delujoči Foto-način z meme-pozami in dvestotimi nalepkami, ter lepo grafiko.
Mislim, da zaradi teh revolucionarnih funckij in nadvse pomembnih dodatkov lahko brez težav spregledamo statičen, mrtev svet, manjkajoče ali totalno poneumljene RPG elemente, podpovprečne akcijske elemente, odsotnost umetne inteligence in fizike, ter stotine hroščev.
okrepljeno sploh ne drži! tak hype s keanujem na čelu bohpomagej!
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
PARTyZAN ::
Tribal ::
Ja tud jaz imam problem s tem, da kljub vsem hroščem in problemom uživam z ubijanje vsega z legendary vibratorjem.
m0f0x ::
Če bi vsi imeli dobre PCje, bi tudi ostali najverjetneje igrali. Nisem hater, sem pa razočaran glede na obljube, ki so jih dali.
"The coming weeks will determine whether CD Projekt Red can make good on a promise it made back in 2017, when players wondered whether the title would ever come out. "Worry not," the company tweeted, assuring fans that Cyberpunk 2077 would be "huge" and "story-driven."
"
"The coming weeks will determine whether CD Projekt Red can make good on a promise it made back in 2017, when players wondered whether the title would ever come out. "Worry not," the company tweeted, assuring fans that Cyberpunk 2077 would be "huge" and "story-driven."
"No hidden catch, you get what you pay for."
"
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | The Witcher 4 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 31698 (43) | Kayzon |
» | Dying Light 2 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 27629 (517) | Predsednik11 |
» | Assassin's Creed Valhalla (2020) (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 45222 (10455) | Kvinta |
» | The Witcher 3: Wild Hunt (strani: 1 2 3 4 … 27 28 29 30 )Oddelek: Igre | 276332 (40198) | D3m |
⊘ | The Witcher (202?)Oddelek: Igre | 1135 (925) | ahac |