Forum » Igre » Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077
Temo vidijo: vsi
BigWhale ::
Tkole, po nekaj vec preigravanja. Graficno je zadeva res zahtevna ampak je izredno lepo narejena. Detajlov je ogromno in stvar je zlo immersive. Mesto je resnicno polno ljudi in vozil. Vcasih se najde kaksna ulica kjer je res guzva in se moras prebijat med ljudmi. Posledicno se modeli ljudi malo ponavljajo in je smesno, ko vsake toliko casa vidis enojajcne dvojcke. :))
Igralnost? Prvih nekaj side questov je povsem klasicnih. Pojdi tja, fentaj onega, odpelji se tja poberi nek software. In tako naprej. Glavna zgodba rata ze na zacetku kar zanimiva, pa Johnny Silverhanda se niti srecal nisem. :)
User interface pa potrebuje se nekaj poliranja. Ni mogoce nastavljati tipk za odpiranje zemljevida, inventorija, dnevnika. Ce odpres zemljevid, s tipko M, ga ne mores s tipko M zapreti ampak moras dvakrat pritisniti ESC. Braindance mode mi ni pokazal tipke za izhod in sem prvic mal taval tam, ker sem mislil, da moram se kaj postoriti, da se zadeva ugasne. Potem sem ugotovil, da pritisnes X in gre ven.
Nisem ugotovil kako pospravis orozje. Tipke za nastavit ni, drzanje katere druge tipke, ki je povezana z orozjem pa nima efekta. Ce bo kje kaksna misija kjer bo pomembno, ali hodis s pistolo v rokah ali ne, potem bo to instant fail. :>
Urejanje inventorija in opreme je narejeno na prevec nivojih, da zamenjas nabor orozja, ki ga imas v rokah se mors prebiti skozi tri ali stiri zaslone, kar je resnicno nerodno.
Igralnost? Prvih nekaj side questov je povsem klasicnih. Pojdi tja, fentaj onega, odpelji se tja poberi nek software. In tako naprej. Glavna zgodba rata ze na zacetku kar zanimiva, pa Johnny Silverhanda se niti srecal nisem. :)
User interface pa potrebuje se nekaj poliranja. Ni mogoce nastavljati tipk za odpiranje zemljevida, inventorija, dnevnika. Ce odpres zemljevid, s tipko M, ga ne mores s tipko M zapreti ampak moras dvakrat pritisniti ESC. Braindance mode mi ni pokazal tipke za izhod in sem prvic mal taval tam, ker sem mislil, da moram se kaj postoriti, da se zadeva ugasne. Potem sem ugotovil, da pritisnes X in gre ven.
Nisem ugotovil kako pospravis orozje. Tipke za nastavit ni, drzanje katere druge tipke, ki je povezana z orozjem pa nima efekta. Ce bo kje kaksna misija kjer bo pomembno, ali hodis s pistolo v rokah ali ne, potem bo to instant fail. :>
Urejanje inventorija in opreme je narejeno na prevec nivojih, da zamenjas nabor orozja, ki ga imas v rokah se mors prebiti skozi tri ali stiri zaslone, kar je resnicno nerodno.
rkobarov ::
moj sistem se na mid-high na x1440 bori med 30 in 40 fps :D
Ryzen 5800x AIO280 32gb 16c3200 3080ti Msi b550 tomahawk Samsung 970 1Tb M27q
kitl76 ::
Meni na i7 6700 16 GB rama in GTX 1070 dela na ultra v HD na 40 fps. Igra je nora in komaj čakam novo mašino, da mi pošta dostavi, ker tam pa bo tole laufalo 4k 60 fps. Drugače pa preigral 1 uro in je občutek podoben kot tistega leta ko sem sprobal half life. Občutek po nečem novem sem dobil ne videnem.
Horas ::
meni pa grafično niti malo ni všeč. podobno kot borderlands.
še gta 5 stokrat lepš zgleda
še gta 5 stokrat lepš zgleda
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Horas ::
Gta5 ima tudi 500x boljšo fiziko, tale špil je skropucalo, overhyped trash.
i tottaly agree!
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Mato989 ::
Na playthrough vidim da se ljudje na ulicah spet zaletavajo leseno en v drugega.... To mi vedno porusi immersion, kako ne zmorejo tega uredit no
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Tribal ::
Moram reči da sem včeraj igral in je igra super. Ne gledam na vsak bug (mogoče ker imam trdo kožo zaradi star citizen igre), igra te potegne noter, kar je meni najbolj pomembno. Je zanimiva, ni otročje lahka, zgodba zaenkrat še ni vrhunska ampak še nisem daleč v zgodbi.
Skratka po dolgem času rpg igra vredna mojega časa.
Skratka po dolgem času rpg igra vredna mojega časa.
shadeX ::
Na playthrough vidim da se ljudje na ulicah spet zaletavajo leseno en v drugega.... To mi vedno porusi immersion, kako ne zmorejo tega uredit no
Preprosto. Poglej trenutno situacijo.
Preveč se je odlašalo s špilom in sedaj je bilo očitno dovolj, ko je od zgoraj prišel ukaz, da je treba zadevo lansirat pred prazniki ni važno v kakšni obliki. Situacija s korono in prazniki + nove konzole so jim preveč pisane na kožo (boljšega trenutka za prodajo ne bodo več ujeli), zato je zadeva morala it ven. Buge bodo pa popravljali naknadno.
S finančnega vidika se jim je očitno splačalo (glede na to da je nekdo zgoraj omenil, da je CP prehitel shadowlands v prodaji), kakšno škodo bo pa to imelo na dolgi rok - to se bo pa še videlo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Zmajc ::
Doble jackpot ... dobil 3080 in isti dan pride ven Cyberpunk tako sem imel čast igro probat na ultra settings.
Takoj ko sem začel igrat sem vedel, da bo na netu ogromno jokanja, igra je primarno story driven FRP in ne akcijada. Ogromno krat si perspective locked in samo gledaš sekvence.
Drugače (igral sem verzijo 1.03) mi igra na PCju ni delovala pretirano bugy, tu pa tam so objekti ki clipajo skoz geometrijo, pa NPCje rahlo premetava sem ter tja sredi sekvenc, pa gunplay je (napram Destiny 2) lesen ... a ampak to so tak vsi shooterji (Destiny je v tem pač čisto drugo vesolje).
Drugače pa se zelo vidi vpoliv 80's synthweave-a, Blade Runnerja in tudi Deus Ex-a. Definitivno igra ki jo bom preigral po dolgem in počez.
Ne vem pa če naj počakam da igro spolirajo ali igram sedaj ...choices.
Takoj ko sem začel igrat sem vedel, da bo na netu ogromno jokanja, igra je primarno story driven FRP in ne akcijada. Ogromno krat si perspective locked in samo gledaš sekvence.
Drugače (igral sem verzijo 1.03) mi igra na PCju ni delovala pretirano bugy, tu pa tam so objekti ki clipajo skoz geometrijo, pa NPCje rahlo premetava sem ter tja sredi sekvenc, pa gunplay je (napram Destiny 2) lesen ... a ampak to so tak vsi shooterji (Destiny je v tem pač čisto drugo vesolje).
Drugače pa se zelo vidi vpoliv 80's synthweave-a, Blade Runnerja in tudi Deus Ex-a. Definitivno igra ki jo bom preigral po dolgem in počez.
Ne vem pa če naj počakam da igro spolirajo ali igram sedaj ...choices.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
__Devil__ ::
Jaz bom sigurno počakal do naslednjega leta. Mogoče sprobam prej, a kot sem gledal videje je to bolj igra za gledat. Tudi meni je všeč akcija, da se bolj dogaja. Bomo videli kaj bodo še drugi povedali.
dronyx ::
Na playthrough vidim da se ljudje na ulicah spet zaletavajo leseno en v drugega.... To mi vedno porusi immersion, kako ne zmorejo tega uredit no
Meni so pa najbolj všeč ravno posnetki na Youtube, ki prikazujejo razne buge. Včasih sem rad gledal posnetke iger od Bethesde, sedaj je moj najljubši razvijalec glede tega CD projekt red. Ljudje, ki stojijo na miru v T pozi, nekateri čepijo v zraku, človek odide, cigaret ostane v zraku, ali pa ostane samo dim...
Mato989 ::
Na playthrough vidim da se ljudje na ulicah spet zaletavajo leseno en v drugega.... To mi vedno porusi immersion, kako ne zmorejo tega uredit no
Preprosto. Poglej trenutno situacijo.
Preveč se je odlašalo s špilom in sedaj je bilo očitno dovolj, ko je od zgoraj prišel ukaz, da je treba zadevo lansirat pred prazniki ni važno v kakšni obliki. Situacija s korono in prazniki + nove konzole so jim preveč pisane na kožo (boljšega trenutka za prodajo ne bodo več ujeli), zato je zadeva morala it ven. Buge bodo pa popravljali naknadno.
S finančnega vidika se jim je očitno splačalo (glede na to da je nekdo zgoraj omenil, da je CP prehitel shadowlands v prodaji), kakšno škodo bo pa to imelo na dolgi rok - to se bo pa še videlo.
Jaz to vse razumem, samo to so basics... na žalost mi premikanje osebkov v igri deluje kot nek slab GTA klon...
Glede na to da še zmeraj uber počasno preigravam RDR2 bom kot kaže cyberpunk imel na vrsti drugi leto poleti oz. konec poletja, ker poleti sem več zunaj... do takrat pa upam da bo tipi top...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Izi ::
Zmajc ::
Na playthrough vidim da se ljudje na ulicah spet zaletavajo leseno en v drugega.... To mi vedno porusi immersion, kako ne zmorejo tega uredit no
Meni so pa najbolj všeč ravno posnetki na Youtube, ki prikazujejo razne buge. Včasih sem rad gledal posnetke iger od Bethesde, sedaj je moj najljubši razvijalec glede tega CD projekt red. Ljudje, ki stojijo na miru v T pozi, nekateri čepijo v zraku, človek odide, cigaret ostane v zraku, ali pa ostane samo dim...
Ti posnetki ti dajo izkrivljeno predstavo,da je igra dosti bolj bugasta kot je dejansko.
Sem preigral ogromno iger kjer bi po "worst bugs" youtube posnetkih mislil da so totalen šrot pa nisem v večini primerov nikoli naletel na buge, ki jih kažejo.
Gagatronix ::
Jaz ne razumem hypa nad tem recimo povprecnim spilom. Nekje ista kategorija kot No Man's Sky, ki so ga hypali na veliko, je pa totalen yawnfest.
Motion ::
Vidim da bo za počakat do božične razprodaje na steamu naslednje leto, pa še xbox se bo najbrš pocenil do takrat.
Tud wicherja sem preigral šele ko sta prišla vn oba dodatka.
Tud wicherja sem preigral šele ko sta prišla vn oba dodatka.
Zmajc ::
Hype je bil definitivno prevelik, kot tudi pričakovanja večine igralcev nad igro zaradi tega.
Problem za večino igralcev (če ignoriramo buge) je , da je Cyberpunk čistokrven FRP in ne action adventure z par FRP elementi.
Igre ala GTA5/RDR2 imajo isti gameplay od začetka, do konca ...frp del je samo iluzija. V Cyberpunku pa na gameplay močno vplivajo osnovne statistike, perki in Cyber implanti.
Ne ... Cyberpunk ni za ljudi ki radi igrajo simulacijo čefurja.
Problem za večino igralcev (če ignoriramo buge) je , da je Cyberpunk čistokrven FRP in ne action adventure z par FRP elementi.
Igre ala GTA5/RDR2 imajo isti gameplay od začetka, do konca ...frp del je samo iluzija. V Cyberpunku pa na gameplay močno vplivajo osnovne statistike, perki in Cyber implanti.
Ne ... Cyberpunk ni za ljudi ki radi igrajo simulacijo čefurja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
kitl76 ::
Sicer sam nisem nek hudi ljubitelj FRP-jev vendar mi ima ta špil tako dobro urejen FRP ,da ga bom 100% preigral.
Kurzweil ::
Meni res ni jasno, kje vi najdete vse te strašne buge in 1001 problem... ne rečem, se tu pa tam pojavi kakšen res nepomemben bug, ampak noben popolnoma nič ni vplival na gameplay in izkušnjo.
Včasih se mi zdi, da nekdo začne jokat kolk je bugov, potem pa folk da je kul, začne čredno sledit in ponavljat zadeve... pa tudi, če bi bilo toliko bugov je to razumljivo pri RPGjih, ki so open world, saj pri takšnem naslovu in developerju ni straha, da ne bi stvari v veliki meri pokrpal. Pač se počaka kakšen patch.
Nekateri pa opažam, da so pričakovali neko čudo od igre in nekaj še nevidenega, neko blazno revolucijo... saj pa je že od začetka jasno, da bo to GTA + Fallout v lepši preobleki in resnim game enginom.
Gledam pa razne recenzente, ki jih vsaj malce resno jemljem, pa vsi ocene 9/10... oz. 90 ali več...
Dajte zadevo preigrat, in si ustvarite lastno mnenje in ne toliko poslušat drugih, gledat neke bug/glitch mixe in ne vem kaj še... meni se igra igra povsem fino, preigral sem 2-3 ure, in glede na to, da me po par letih dejansko vleče, da bi takoj ko bo čas, spet igral igro, bi rekel, da je igra že dobra..
Včasih se mi zdi, da nekdo začne jokat kolk je bugov, potem pa folk da je kul, začne čredno sledit in ponavljat zadeve... pa tudi, če bi bilo toliko bugov je to razumljivo pri RPGjih, ki so open world, saj pri takšnem naslovu in developerju ni straha, da ne bi stvari v veliki meri pokrpal. Pač se počaka kakšen patch.
Nekateri pa opažam, da so pričakovali neko čudo od igre in nekaj še nevidenega, neko blazno revolucijo... saj pa je že od začetka jasno, da bo to GTA + Fallout v lepši preobleki in resnim game enginom.
Gledam pa razne recenzente, ki jih vsaj malce resno jemljem, pa vsi ocene 9/10... oz. 90 ali več...
Dajte zadevo preigrat, in si ustvarite lastno mnenje in ne toliko poslušat drugih, gledat neke bug/glitch mixe in ne vem kaj še... meni se igra igra povsem fino, preigral sem 2-3 ure, in glede na to, da me po par letih dejansko vleče, da bi takoj ko bo čas, spet igral igro, bi rekel, da je igra že dobra..
Mato989 ::
Hype je bil definitivno prevelik, kot tudi pričakovanja večine igralcev nad igro zaradi tega.
Problem za večino igralcev (če ignoriramo buge) je , da je Cyberpunk čistokrven FRP in ne action adventure z par FRP elementi.
Igre ala GTA5/RDR2 imajo isti gameplay od začetka, do konca ...frp del je samo iluzija. V Cyberpunku pa na gameplay močno vplivajo osnovne statistike, perki in Cyber implanti.
Ne ... Cyberpunk ni za ljudi ki radi igrajo simulacijo čefurja.
No, jaz igram RPG igre predvsem zaradi parih zadev, nekaj od sledečih (najraje vse) mora biti odlično:
1. Lep relativno "immersive" Svet
2. Zanimiva in dobra zgodba
3. Open World (kolikor največ gre) - to je zelo povezano tudi z tem kako lahko padem v Svet!
4. Če ima igra "attributes", "skills", "Perks" morajo nekaj pomenit (enako kot leveli - recimo tu mi je zmagal Gothic sploh dvojka, popoln poraz pa je bil recimo Elder Scrolls Oblivion, kjer ni blo važno keri lvl si, ker se nasprotniki levelajo s tabo, v čem je point!)
5. Po možnosti je igra 3rd person
No in če zdaj prestavim te točke na cyberpunk
1. Po prikazanem sodeč, relativno slabo, oziroma mi deluje slabše od RDR2!
2. Ima potencial
3. Okish at best
4. Skeptičen
5. Nima, torej meni osebno fail
In zato me zdaj skrbi točka 4... koliko dejansko ima na karakterja vpliv levelanje in izbiranje neke smeri svojega "V" ali se ti splača recimo it nardit 17 side missionov da dobiš 4 levele in je pol main story relativno ĐABE enostaven, ali bodo nasprotniki zaraid tvojega višjega lvla tudi močnejši z več HPja ipd...
To bo tisto kar bo pri meni make or break...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zmajc ::
Se pravi žo samo to da igra ni 3rd person je za tebe fail ... potem pa je tak vse ostalo fail posledično.
Jaz sem pa prav vesel, da imamo po dolgem času spet igro iz prve osebe.
Jaz sem pa prav vesel, da imamo po dolgem času spet igro iz prve osebe.
Furbo ::
Ja hvala bogu, ne vem zakaj je folku tako zabavno, ves čas gledati svoj lik v rit.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Machete ::
Boljši občutek prostora je meni, čeprav imam tudi sam raje fps akcijado.
3d p. igre ponavadi pokvari češka kamera.
3d p. igre ponavadi pokvari češka kamera.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
BigWhale ::
Nacin igranja v prvi osebi je pri FRPjih prisoten ze od sredine osemdesetih. Videli pa smo ze vse mogoce nacine. Isometric view, top down view, side view, 1sp person, 3rd person, ...
Jaz sem zdaj prisel do tja v igri kjer spoznaj Johnny Silverhanda in kjer se zgodba zacne zapletati. Zgodba je vsaj zaenkrat dovolj zanimiva, da me vlece igrat.
Aja, glede na vso silno predznanje, ki naj bi ga potreboval za igro ... Nic ne rabis. Po svetu je posejanih polno nekih terminalov in raznih dokumentov, ki ti sproti razlagajo zgodovino sveta. Brez predznanja je vse skupaj se bolj zanimivo, ker odkrivas cisto nov svet in se spoznavas z njim.
Jaz sem zdaj prisel do tja v igri kjer spoznaj Johnny Silverhanda in kjer se zgodba zacne zapletati. Zgodba je vsaj zaenkrat dovolj zanimiva, da me vlece igrat.
Aja, glede na vso silno predznanje, ki naj bi ga potreboval za igro ... Nic ne rabis. Po svetu je posejanih polno nekih terminalov in raznih dokumentov, ki ti sproti razlagajo zgodovino sveta. Brez predznanja je vse skupaj se bolj zanimivo, ker odkrivas cisto nov svet in se spoznavas z njim.
Mato989 ::
Se pravi žo samo to da igra ni 3rd person je za tebe fail ... potem pa je tak vse ostalo fail posledično.
Jaz sem pa prav vesel, da imamo po dolgem času spet igro iz prve osebe.
Uf, ne ne, narobe si razumel moj post, vse te točne so pomembne, samo da točke 5 ni pomeni da je točka 5 FAIL meni osebno, ne da je igra fail, tega ŠE ne morem komentirat... čakam da mi kdo iz prve roke opiše točko 4...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
BigWhale ::
To, a nasprotniki levelajo s tabo ali ne je stvar osebne preference. Nabit najprej 22 side questov, da je potem main story lazji za odspilat, je mal brez veze. Levelanje nasprotnikov skupaj z igralcem, dejansko je smiselno, ker drugace igra lahko postane prelahka. Ce bi rad igral igro, ki je lahka, das tezavnost na easy in je problem resen. :)
Mato989 ::
To, a nasprotniki levelajo s tabo ali ne je stvar osebne preference. Nabit najprej 22 side questov, da je potem main story lazji za odspilat, je mal brez veze. Levelanje nasprotnikov skupaj z igralcem, dejansko je smiselno, ker drugace igra lahko postane prelahka. Ce bi rad igral igro, ki je lahka, das tezavnost na easy in je problem resen. :)
Samo a ni pol nesmiselno delat side queste če ne zato da izboljšaš weapone, opremo in je main quest lažji?
Bistvo levelov je v tem da content postane lažji, ne da je enako težek, ne glede na tvojo opremo in vse...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
ahac ::
Stranske queste igraš, ker so zanimivi in se zabavaš ob tem. Če se ne, jih preskočiš. Al pa igro nehaš igrat, ker očitno ni fun.
A ni bolj pomembno, da ob igranju uživaš kot pa, da imaš na koncu dobre weapone? Najboljši gear imaš itak vedno ravno takrat ko nehaš igrat...
Bistvu levelov je lahko samo to, da z njimi odkleneš nove skille, talente, itd. ter tako svoj lik bolj prilagodiš enemu stilu igranja.
Če ti je bistvo igranja samo nabiranje boljšega in boljšega orožja (zgodba in liki pa ne), potem pa obstajajo igre, ki so za to verjetno bolj primerne kot CP2077.
A ni bolj pomembno, da ob igranju uživaš kot pa, da imaš na koncu dobre weapone? Najboljši gear imaš itak vedno ravno takrat ko nehaš igrat...
Bistvu levelov je lahko samo to, da z njimi odkleneš nove skille, talente, itd. ter tako svoj lik bolj prilagodiš enemu stilu igranja.
Če ti je bistvo igranja samo nabiranje boljšega in boljšega orožja (zgodba in liki pa ne), potem pa obstajajo igre, ki so za to verjetno bolj primerne kot CP2077.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Mato989 ::
Bistvu levelov je lahko samo to, da z njimi odkleneš nove skille, talente, itd. ter tako svoj lik bolj prilagodiš enemu stilu igranja.
No ja, to je vse res kar pišeš ampak če se mi gremo nek "Open World" in ti greš nardit nek MAIN QUEST in tam stoji oseba s pištolo, pa rečeš fuck it grem nardit 10 side questiov, in pol jih nardiš, dobiš 3 levele prideš nazaj in tam stoji rambo z Light Machine Gunom, meni to nekako uničuje smisel zadeve, sploh če je tipu isto ime (če še nekak sprejmeš da bi izboljšali stražo v tem času ali whatever razlog)
A ni bolj pomembno, da ob igranju uživaš kot pa, da imaš na koncu dobre weapone?
A si morda pomislil da s(m)o tam zunaj različni tipi igralcev in vsak uživa v kakem delu...
MORDA pa nekdo uživa v tem, da nardi side queste, zve nekaj zgodbe in potem "posili" main story do neke točke, ker je outlvlan...
Če ti je bistvo igranja samo nabiranje boljšega in boljšega orožja (zgodba in liki pa ne), potem pa obstajajo igre, ki so za to verjetno bolj primerne kot CP2077.
Meni je bistvo igranja vse troje, ampak predvsem pa mi je bistvo igranja to, da če jaz vložim nek čas v karakterja (kar je pri RPG še najbolj očitno) da se to nekje KONKRETNO opazi znotraj igre in ne samo v tem da jaz vem več storya...
Vzami to kot trening v dejanskem svetu, če ti treniraš da imaš črni pas, potem hočeš okrog premetavat folk za đabe, če je to potrebno, ne pa da ko imaš ti črni pas, ima cel Svet črni pas... karikiram primerjavo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
shadeX ::
Kar se same težavnosti tiče je zadeva preprosta ne glede na igralca - igra ne sme biti prelahka, niti pretežka. Stvar dizajna je kako bo zadeva implementirana ampak ker obstaja mnogo različnih vrst igralcev je zadevo izjemno težko implementirat da bo vsem prav (hint: ne bo).
Spodnji graf prikazuje "Channel flow" v katerem ima igralec fokus. Bistvo je da mora igra igralca držat v fokusu ("da je noter"), kar pa pomeni da ne sme biti prelahka (dolgočasna) ali pa pretežka. Ampak tle je keč - ker se tvoj skil v gejmu viša, se potem tudi tvoja zahteva po težavnosti. Igralec torej pričakuje, da ga bo igra držala v "flowu", torej da se bo skupaj s skillom, ki ga je igralec pridobil, povišala tudi težavnost. Kako ima igra to implementirano je stvar posamezne igre in dizajna, ampak dejstvo je da to mora znotraj igre obstajat.
Popolnoma racionalna primerjava in točno tisto kar zgornji graf prikazuje in kar igralec od igre pričakuje, ampak v sami igri to pomeni da se boš moral soočiti tudi z boljšimi nasprotniki, drugače ti bo ratal dolgčas (lahko pa vseeno greš nazaj in vidiš kako izi pobijaš tiste ki so na začetku), tako da dobiš občutek moči.
Spodnji graf prikazuje "Channel flow" v katerem ima igralec fokus. Bistvo je da mora igra igralca držat v fokusu ("da je noter"), kar pa pomeni da ne sme biti prelahka (dolgočasna) ali pa pretežka. Ampak tle je keč - ker se tvoj skil v gejmu viša, se potem tudi tvoja zahteva po težavnosti. Igralec torej pričakuje, da ga bo igra držala v "flowu", torej da se bo skupaj s skillom, ki ga je igralec pridobil, povišala tudi težavnost. Kako ima igra to implementirano je stvar posamezne igre in dizajna, ampak dejstvo je da to mora znotraj igre obstajat.
Vzami to kot trening v dejanskem svetu, če ti treniraš da imaš črni pas, potem hočeš okrog premetavat folk za đabe, če je to potrebno, ne pa da ko imaš ti črni pas, ima cel Svet črni pas
Popolnoma racionalna primerjava in točno tisto kar zgornji graf prikazuje in kar igralec od igre pričakuje, ampak v sami igri to pomeni da se boš moral soočiti tudi z boljšimi nasprotniki, drugače ti bo ratal dolgčas (lahko pa vseeno greš nazaj in vidiš kako izi pobijaš tiste ki so na začetku), tako da dobiš občutek moči.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Berserker ::
Odvisno je tudi, kaj je dejansko za igralca nek izziv oz težavnost? Agresiven in pametenejši nasprotnik? One hit death? Bullet sponge? Ker v večini FRP-jev je le slednje.
shadeX ::
Odvisno je tudi, kaj je dejansko za igralca nek izziv oz težavnost?
To je odvisno od game žanra, ampak nekaj je zagotovo - kolikor je različnih igralcev toliko težavnosti tudi obstaja. Nekdo bi rad da se mu skoz nekaj dogaja, drugi pa bi rad samo raziskoval svet (tukaj ga v "flow-u" drži element presenečenja, ker vedno odkrije nekaj novega/zanimivega), zato se tak igralec igre naveliča takoj ko je raziskal cel svet.
Dejstvo je da igra mora znat vedno generirat probleme, ki jih igralec sproti rešuje, ti problemi pa kot že rečeno pa nesmejo biti prelahki ali pa pretežki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Horas ::
a noben se ne bo obregnu ob grafiko?!?! pa tak hype kot je bil??? grafika je ogabna! podn. že tako je gpu požrešna potem pa taka grda risana grafika???
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Buggy ::
Mene tudi grafika ne preprica ravno, sploh ce jo primerjam z RDR2, samo to je pac osebna stvar. Tudi samo naguzvano vzdusje v mestu in degeneriran gang-folk kamorkoli se obrnes mi ni ravno blizu...ceprav ce pomislim
Sem pa dobil ze nov Mk1 uc in roko in sem lvl 4. Stealtha se pa ravno ne morem iti tako kot sem zelel, ceprav shekam tiste naprave da distractam nasprotnika, pa glih ne palijo na foro al pa kej narobe delam.
Kwa pa vem no. Vedel sem da ne smem prevec pricakovast, ker hype je vedno smrt za igralnost, bom pa se vztrajal vsekakor.
Mogoce me malce odbija od igranja to, da sem istocasno zacel spilat tudi Death Stranding
Sem pa dobil ze nov Mk1 uc in roko in sem lvl 4. Stealtha se pa ravno ne morem iti tako kot sem zelel, ceprav shekam tiste naprave da distractam nasprotnika, pa glih ne palijo na foro al pa kej narobe delam.
Kwa pa vem no. Vedel sem da ne smem prevec pricakovast, ker hype je vedno smrt za igralnost, bom pa se vztrajal vsekakor.
Mogoce me malce odbija od igranja to, da sem istocasno zacel spilat tudi Death Stranding
bambam20 ::
Gta5 ima tudi 500x boljšo fiziko, tale špil je skropucalo, overhyped trash.
GTA5 imaš tudi 500X boljšo zgodbo in like.
Na playthrough vidim da se ljudje na ulicah spet zaletavajo leseno en v drugega.... To mi vedno porusi immersion, kako ne zmorejo tega uredit no
Pač, niso imeli 10 let časa. Saj veš kako je pri programiranju. Če se preveč mudi in imaš samo 8 let na voljo, pa se vsega v tem času ne zmore postorit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
bambam20 ::
Gagatronix je izjavil:
Jaz ne razumem hypa nad tem recimo povprecnim spilom.
Hype je nad cyberpunk okoljem. Teh iger enostavno manjka. Očitno je večini všeč, da imajo implante in bionične ude.
BigWhale ::
ampak če se mi gremo nek "Open World" in ti greš nardit nek MAIN QUEST in tam stoji oseba s pištolo, pa rečeš fuck it grem nardit 10 side questiov, in pol jih nardiš, dobiš 3 levele prideš nazaj in tam stoji rambo z Light Machine Gunom, meni to nekako uničuje smisel zadeve, sploh če je tipu isto ime (če še nekak sprejmeš da bi izboljšali stražo v tem času ali whatever razlog)
A medtem, ko ti delas side queste, jih una oseba, ki stoji na strazi ne bi smela delat al kaj?
Vzami to kot trening v dejanskem svetu, če ti treniraš da imaš črni pas, potem hočeš okrog premetavat folk za đabe, če je to potrebno, ne pa da ko imaš ti črni pas, ima cel Svet črni pas... karikiram primerjavo...
In medtem, ko ti treniras, cel svet stoji in nihce ne trenira, samo ti? :>
BigWhale ::
a noben se ne bo obregnu ob grafiko?!?! pa tak hype kot je bil??? grafika je ogabna! podn. že tako je gpu požrešna potem pa taka grda risana grafika???
Ogabna? Al ti igras kaksno drugo igro al pa mal nabijas brez veze. Grafika je v bistvu zlo solidna. Ja, sem pa tja je kak glitch ampak to je pa tudi vse. Je pa delc od tega, da bi blo ogabno.
Stranske queste igraš, ker so zanimivi in se zabavaš ob tem. Če se ne, jih preskočiš.
Tle so zlo GTA stranski questi, vsaj zaenkrat. Nimajo kej dost veze s samo zgodbo ampak so daily grind. Ampak jih lahko precej ignoriras.
Sem pa ugotovil, da je user interface za trgovine se kr buggy. Ce se zmotis in po nesreci kupis napacen cyberdeck, ga ne mores prodat nazaj. Z ostalimi stvarmi lahko to nardis. Sortiranje je mal broken in obcasni izginejo vsi izdelki iz trenutno odprtega kontejnerja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
mAXTER ::
Pri meni je pa ravno kontra... mob level scaling prav sovrazim. Ni lepsga kot vkorakat na sovraznika ki te pogoltne v sekundi in si to zapomnis ter se vrnes nazaj po parih levelih bildanja chara in ga z uzitkom zmazes z oblicja sveta Ali pa se vrniti na mapo kjer si imel dolgo casa problem se prebijat skozi tiste mobe, sedaj pa jih hendlas kot bi mazal pasteto na kruh
Sssaga ::
Buggy ::
Pri meni je pa ravno kontra... mob level scaling prav sovrazim. Ni lepsga kot vkorakat na sovraznika ki te pogoltne v sekundi in si to zapomnis ter se vrnes nazaj po parih levelih bildanja chara in ga z uzitkom zmazes z oblicja sveta Ali pa se vrniti na mapo kjer si imel dolgo casa problem se prebijat skozi tiste mobe, sedaj pa jih hendlas kot bi mazal pasteto na kruh
Jep...to je meni tudi vsec Gothic II Shadowbeast FTW
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | The Witcher 4 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 30599 (280) | Enaplusdva |
» | Dying Light 2 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 27530 (418) | Predsednik11 |
» | Assassin's Creed Valhalla (2020) (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 45126 (10359) | Kvinta |
» | The Witcher 3: Wild Hunt (strani: 1 2 3 4 … 27 28 29 30 )Oddelek: Igre | 275688 (39554) | D3m |
⊘ | The Witcher (202?)Oddelek: Igre | 1122 (912) | ahac |