Forum » Loža » Big bang "se zgodi" in njihova popolna ignoranca
Big bang "se zgodi" in njihova popolna ignoranca
eales ::
Živjo
Tole temo odpiram, ker imam občutek, da sem pri uveljavljanju BIGBANG garancije se zgodi popolnoma nemočen. Ob nakupu prenosnika za 1300€ so me skoraj posilili s ponujanjem garancije "se zgodi" in zadeva se je slišala zelo super. Po enem letu+, mi je na prenosniku crknil disk(ne po moji krivdi) in nesel sem ga v BigBang, ker mi je tovarniška garancija že porekla. Ker se po enemu tednu ni nič zgodilo, sem jih poklical in rekli so mi, da čakajo mail iz servisa. Po dveh tednih sem jih zopet poklical in sedaj so čakali mail od zavarovalnice. Po treh tednih sem izvedel, da je zavarovalnica odobrila popravilo diska in da me ne bo nič stalo. Rekel sem si, ok super, se je splačalo počakati, ne bom imel nobenih stroškov. Sedaj po petih tednih pa sem se res že naveličal čakanja. Prenosnik je že celih 5 tednov!!! na servisu, zaradi enega diska, za katerega serviser, da ga zamenja, po mojem mnenju ne potrebuje ene cele servisne ure.
Vedno ko jih pokličem, mi rečejo da ne morejo storiti kaj dosti, da javljajo nadrejenim da so servisi predolgi, itd... Saj verjamem prodajalcu, da ni nič kriv, ampak jaz sem pa še vseeno brez prenosnika in ne morem narediti popolnoma nič, da bi se kaj pospešilo. Tale "se zgodi" izgubi smisel, saj bi rajši dal 150€ servisu, ki bi mi prenosnik zrihtal takoj, ne pa da sem bigbangu plačal 70€ za to kvazi zaščito in sedaj čakam kot bedak, da se bodo spomnili zamenjati en navaden disk. Zakonskega roka v koliko dneh morajo popraviti pa verjetno tudi ni, glede na to, da to ni tovarniška garancija? ali pač?
Da dodam še to, v času tovarniške garancije, sem uveljavljal garancijo. DHL je prišel na dom, prevzel prenosnik, ga poslal na Madžarsko, kjer so ga popravili in poslali nazaj. Prenosnik mi je DHL dostavil nazaj po točno 7ih dneh. Da ne govorim, da so me sproti obveščali o stanju popravila po smsih in mailih.
V glavnem, do sedaj sem rad nakupoval v bigbangu, zdeli so se mi super, ampak po tejle izkušnji me ne vidijo nikoli več!
Dvakrat premislite, ko se boste odločali za nakup BigBangovih storitev!!
Tole temo odpiram, ker imam občutek, da sem pri uveljavljanju BIGBANG garancije se zgodi popolnoma nemočen. Ob nakupu prenosnika za 1300€ so me skoraj posilili s ponujanjem garancije "se zgodi" in zadeva se je slišala zelo super. Po enem letu+, mi je na prenosniku crknil disk(ne po moji krivdi) in nesel sem ga v BigBang, ker mi je tovarniška garancija že porekla. Ker se po enemu tednu ni nič zgodilo, sem jih poklical in rekli so mi, da čakajo mail iz servisa. Po dveh tednih sem jih zopet poklical in sedaj so čakali mail od zavarovalnice. Po treh tednih sem izvedel, da je zavarovalnica odobrila popravilo diska in da me ne bo nič stalo. Rekel sem si, ok super, se je splačalo počakati, ne bom imel nobenih stroškov. Sedaj po petih tednih pa sem se res že naveličal čakanja. Prenosnik je že celih 5 tednov!!! na servisu, zaradi enega diska, za katerega serviser, da ga zamenja, po mojem mnenju ne potrebuje ene cele servisne ure.
Vedno ko jih pokličem, mi rečejo da ne morejo storiti kaj dosti, da javljajo nadrejenim da so servisi predolgi, itd... Saj verjamem prodajalcu, da ni nič kriv, ampak jaz sem pa še vseeno brez prenosnika in ne morem narediti popolnoma nič, da bi se kaj pospešilo. Tale "se zgodi" izgubi smisel, saj bi rajši dal 150€ servisu, ki bi mi prenosnik zrihtal takoj, ne pa da sem bigbangu plačal 70€ za to kvazi zaščito in sedaj čakam kot bedak, da se bodo spomnili zamenjati en navaden disk. Zakonskega roka v koliko dneh morajo popraviti pa verjetno tudi ni, glede na to, da to ni tovarniška garancija? ali pač?
Da dodam še to, v času tovarniške garancije, sem uveljavljal garancijo. DHL je prišel na dom, prevzel prenosnik, ga poslal na Madžarsko, kjer so ga popravili in poslali nazaj. Prenosnik mi je DHL dostavil nazaj po točno 7ih dneh. Da ne govorim, da so me sproti obveščali o stanju popravila po smsih in mailih.
V glavnem, do sedaj sem rad nakupoval v bigbangu, zdeli so se mi super, ampak po tejle izkušnji me ne vidijo nikoli več!
Dvakrat premislite, ko se boste odločali za nakup BigBangovih storitev!!
Goran's Blog ::
Nekoč je bila čakalna doba 40dni. Če ti po 40 dneh niso vrnili izdelka si lahko dobil novega oziroma podobnega po isti ceni!
VelikiTun ::
Mnogi, žal tudi po krivdi BB, smatrajo Se Zgodi kot podaljšano garancijo. V resnici pa se gre za zavarovanje in pogoji so drugačni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: VelikiTun ()
Brane2 ::
BTW: pa ti nimaš problemov s tem, da daješ neznancem vpogled na svoj trdi disk ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
darkolord ::
Nekoč je bila čakalna doba 40dni. Če ti po 40 dneh niso vrnili izdelka si lahko dobil novega oziroma podobnega po isti ceni!Ne drži. Rok 45 dni velja za obvezno garancijo.
Tole je čisto nekaj drugega.
eales ::
Mi je čist jasno da so pogoji drugačni, ampak čakat 5 tednov da ti zamenjajo en disk je pa tud malo preveč. In ne nimam nobenih problemov s tem, da imajo neznanci vpogled v moj disk, nisem imel gor nič takega, kar bi serviserjem koristilo oz. meni škodovalo.
St235 ::
Preberi pogoje BB. ČE se ne motim zadevo oglašujejo kot podaljšanje garanciej z dodatnimi ugodnostmi. Če še vedno tako piše je torej jasno, da so prostovoljno ponudili poleg zavarovanja tudi daljšo garancijo in jih s tem zavezujejo tudi določbe, ki veljajo za splošno garacnijo vključno z 45 dnevnim rokom.
Predvsem pa 5 tednov spada v zakonsko dovoljen čas popravila, ne glede na zgoraj napisano.
Predvsem pa 5 tednov spada v zakonsko dovoljen čas popravila, ne glede na zgoraj napisano.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
darkolord ::
Po eni strani je rok dolg (čeprav je trenutno še zmeraj v roku normalnega garancijskega popravila), glede na to, da ti je crknil samo disk...
Po drugi strani bi pa dobil cel nov prenosnik, če bi ti razpadel... Če bi ga sam razbil, bi ti pa vseeno krili 2/3 popravila/menjave.
Po drugi strani bi pa dobil cel nov prenosnik, če bi ti razpadel... Če bi ga sam razbil, bi ti pa vseeno krili 2/3 popravila/menjave.
ČE se ne motim zadevo oglašujejo kot podaljšanje garanciej z dodatnimi ugodnostmi.Se motiš, zadevo oglašujejo kot "popolno zaščito".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
VelikiTun ::
Preberi pogoje BB. ČE se ne motim zadevo oglašujejo kot podaljšanje garanciej z dodatnimi ugodnostmi. Če še vedno tako piše je torej jasno, da so prostovoljno ponudili poleg zavarovanja tudi daljšo garancijo in jih s tem zavezujejo tudi določbe, ki veljajo za splošno garacnijo vključno z 45 dnevnim rokom.V pogojih je zavarovanje navedeno kot zaščita Se Zgodi.
Seveda pa naj avtor teme pogleda pogoje, ki so bili priloženi ob nakupu oz. sklenitvi zavarovanja, ker je morda prišlo do sprememb.
St235 ::
Če preberš njihov leaflet dostopen na stani piše:
jaz si to razlagam, kot prostovoljno obljubjena garancija s čimer so zavezani spoštovat garancijska določila zakona o varstvu potrošnikov.
Big Bang popolna zaščita SE ZGODI omogoča poleg podaljšane garancije tudi dodatno popolno zaščito za nepredvidene poškodbe in/ali uničenje zaščitene strojne opreme (Hardware), kot so:...
jaz si to razlagam, kot prostovoljno obljubjena garancija s čimer so zavezani spoštovat garancijska določila zakona o varstvu potrošnikov.
TOP ::
Ne vem za kaj toliko razburjenja, lahko bi si prej prebral pogoje glede se zgodi. Vsi vemo da za na vadno uveljavitev garancije je rok do 45 dni, pa čeprav je sam za kos zamenjat. Po tem kar si napisal si moral pustiti navadno garancije in bi sedaj sam kupil disk in si ga zamenjal, tako ga boš dobil zastonj, čeprav si ga že plačal s podalšano garancijo, zdaj pa mal razmisli kaj bi bilo če bi udarila strela.
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Mavrik ()
RejZoR ::
Sicer ne delam v BB ampak pri nas veljajo za isto zadevo enaki pogoji kot pri navadni garanciji. S tem da v večini primerov rešimo zadevo v manj kot 8 dneh, v redkih primerih kjer so v igri resni servisi (Gorenje recimo) pa smo imel primere ko so zrihtal v 2 oz celo 1 dnevu.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
freesty ::
Sem delal v BB in se mi zdi zelo posten kolektiv sploh kar se tice znotraj trgovine. Torej kaj on v trgovini lahk nardi. Lahk prevzame tvoj laptop in ga poslje na uraden servis. To traja 1dan pa da pride nazaj spet 1 dan. Torej v vmesnem casu imajo oni na servisu to in cakajo na potrditev zavarovalnice in na sam servis da to popravi in poslje nazaj.
Kaj mislis, da je njemu lustno, ko mu na servisu zavlacujejo on pa se more soocat z jeznimi strankami...
Je pa res, da so te cakalne dobe vcasih kar dolge in je tezko biti brez racunalnika.
Kaj mislis, da je njemu lustno, ko mu na servisu zavlacujejo on pa se more soocat z jeznimi strankami...
Je pa res, da so te cakalne dobe vcasih kar dolge in je tezko biti brez racunalnika.
Bellzmet ::
Heh, mene kot končnega kupca ne zanima kaj dela servis. Če kupim pri BB naj se oni pobrigajo, da stvar pride čim prej iz servisa in naj jih klicarijo vsak dan. Če pa servis ni odziven pa naj zamenjajo servis ali pa umaknejo izdelke te firme iz polic.
Slab servis meče slabo luč na prodajalce in zato so sami odgovorni, da to poštimajo in je to tudi v njihovem interesu.
Izgovori tipa "veste, servis zavlačuje" je pa za vsako resno firmo butast.
Slab servis meče slabo luč na prodajalce in zato so sami odgovorni, da to poštimajo in je to tudi v njihovem interesu.
Izgovori tipa "veste, servis zavlačuje" je pa za vsako resno firmo butast.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
kmetek ::
To se je šlo za HP PAVILION 100% :) ker si omenil DHL in Madžarsko.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: celebro ()
darkolord ::
Heh, mene kot končnega kupca ne zanima kaj dela servis. Če kupim pri BB naj se oni pobrigajo, da stvar pride čim prej iz servisa in naj jih klicarijo vsak dan. Če pa servis ni odziven pa naj zamenjajo servis ali pa umaknejo izdelke te firme iz polic.Lahko, da te res ne zanima. Ampak, če boš zaradi tega stvari kupoval drugje, precej verjetno ne bo prav nič bolje.
Bellzmet ::
Ja, če bi to večina delala, bi prodajalci slej ko prej videli, da morajo servis poštimat.
Kar poglej koliko je po forumu pritožb nad trgovino zaradi samega servisa - to so zame v prvi vrsti negativne točke za prodajalce.
Kar poglej koliko je po forumu pritožb nad trgovino zaradi samega servisa - to so zame v prvi vrsti negativne točke za prodajalce.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
mihec87 ::
Ma sem sam isto čakal na inspirona(zamenjali ekran), če me vprašaš bi še enkrat vzel "se zgodi".....
eales ::
Heh, mene kot končnega kupca ne zanima kaj dela servis. Če kupim pri BB naj se oni pobrigajo, da stvar pride čim prej iz servisa in naj jih klicarijo vsak dan. Če pa servis ni odziven pa naj zamenjajo servis ali pa umaknejo izdelke te firme iz polic.
Slab servis meče slabo luč na prodajalce in zato so sami odgovorni, da to poštimajo in je to tudi v njihovem interesu.
Izgovori tipa "veste, servis zavlačuje" je pa za vsako resno firmo butast.
Točno tako. Glede na to, da imajo celo na spletni strani poseben razdelek "skrb za potrošnika" in se prodajajo kot trgovina, ki nekaj da na kvaliteto svojih tako prodajnih kot tudi poprodajnih storitev bi pričakoval, da imajo to malo bolj porihtano. Res ni moj problem, da jih baje nateguje servis. Naj ga pa zamenjajo, saj verjetno to ni edini servis. Recimo da se ti pokvari indukcijska plošča iz kuhinje? kaj boš pol pa 5,6 tednov brez kosila? Sej v končni fazi res dobiš "zastonj popravilo", samo glede na to, da so tako neodzivni, "se zgodi" izgubi smisel. Ne rečem, če bi bilo neko veliko popravilo, ampak v 5ih tednih ti popravijo razbit avto, ne pa da ne uspejo zamenjati enega ubogega diska.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eales ()
compaq ::
"Sem poklical na številko, ki je navedena v letaku stran4, http://www.bigbang.si/documents/se_zgod... in povprašal glede "garancija - se zgodi"
ženska oseba na drugi strani je povedala da gre pri tej garanciji tudi za 45 delovnih dni."
"No, sva bila tam in so rekli, da imajo
serviserji za 'se zgodi' garancijo neomejeno časa.
Kar pa se mi vseeno zdi malček špasno - teoretično
imajo lahko potemtakem tvoj izdelek na servisu leta!"
Tema: http://slo-tech.com/forum/t348301/0
ženska oseba na drugi strani je povedala da gre pri tej garanciji tudi za 45 delovnih dni."
"No, sva bila tam in so rekli, da imajo
serviserji za 'se zgodi' garancijo neomejeno časa.
Kar pa se mi vseeno zdi malček špasno - teoretično
imajo lahko potemtakem tvoj izdelek na servisu leta!"
Tema: http://slo-tech.com/forum/t348301/0
_Enterprise_ ::
RejZoR ::
5 tednov je 35 dni. Plačano gor ali dol, 45 dni je rok, tko kot pri navadni garanciji. S tem da ti slednjo zaračunajo že v tovarniško ceno izdelka, tukaj pa jo pač plačaš dodatno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
skika ::
Jaz sem tudi zelo dolgo čakal, ampak se je splačalo ker so mi dali glanc novi prenosnik potem :)
Zheegec ::
Kam je bilo to poslano? Najbrž Pro tek? Prej je bila Birotehna dosti hitrejša... Preko DHL v Madžarsko pa skoraj najhitreje od vseh znamk, če bi le bili tisti na klicnem centru kaj bolj inteligentni Tudi preko navadne garancije sem že videl 45 dni za menjavo brezveznega diska, včasih si ti servisi res katastrofa... Kaj točno je tukaj (BB ali servis ali zavarovalnica) pa je težko reči...
darkolord ::
5 tednov brez prenosnika in 70€ za "garancijo" je pač nesprejemljiva stvar. za 100€ dobiš nov diskKaj pa če bi ti menjali plato za 500+ eur?
RejZoR ::
V takem primeru bi najverjetneje dobil povsem nov prenosnik.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
basket ::
glede trajanja popravila je odvisno za kaj rabiš računalnik.. če ga rabiš za igrice, pol že potrpiš, če pa ga rabiš nujno npr. za delo ali za šolo ali kaj podobnega, potem pa si včasih ne moreš privoščit, da bi bil 1 dan brez njega..
sam v vsakem primeru bi trebalo tu zakon spremenit, ker 45 dni je v današnjem času res nenormalna doba (sploh za menjavo enga diska).. kot da bi imeli meje zaprte ali pa bi morali iti po dele v tujino s kočijami..
sam v vsakem primeru bi trebalo tu zakon spremenit, ker 45 dni je v današnjem času res nenormalna doba (sploh za menjavo enga diska).. kot da bi imeli meje zaprte ali pa bi morali iti po dele v tujino s kočijami..
Bellzmet ::
Ne vem kaj se vsi toliko ozirate na 45 dni. Resna trgovina bi morala to poštimati takoj in ne "čakati" 45 dni. Sej je veliko zadev zakonsko omejeno z roki, samo trgovina pa izpade resna, če to poštima takoj.
Pa še nekaj - brez katere naprave pa bi dandanes zdržal 45dni??? No brez prenosnika 100% ne.
Pa še nekaj - brez katere naprave pa bi dandanes zdržal 45dni??? No brez prenosnika 100% ne.
Brane2 ::
Resna trgovina tega nima kaj štimat izven tega da to izroči pooblaščenemu serviserju.
In če serviser tega pač ne urihta takoj, ne vidim kaj lahko, tako resna kot neresna trgovina storita glede tega.
Ne misliš menda, da bodo kupili ekstra mašino ravno zate ?
In če serviser tega pač ne urihta takoj, ne vidim kaj lahko, tako resna kot neresna trgovina storita glede tega.
Ne misliš menda, da bodo kupili ekstra mašino ravno zate ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
Bellzmet ::
Ja seveda, da mora poslat servisu...samo izgovori trgovine glede servisa so brezvezni in trgovina lahko pritisne na servis ter s tem izboljša storitev. Če tega ne more/zna pač nima sposobnih ljudi oz. pravega interesa in posledično slabšo prodajo zaradi izkušenj kupcev (vsi rečejo KJE so zadevo kupili, če kaj crkne).
Kje sem pa napisal, da bodo zame kupili ekstra mašino?
Eh Brane2 ravno takšno razmišljanje, kot ga imaš pa je krivo za obstoječe stanje.
Kje sem pa napisal, da bodo zame kupili ekstra mašino?
Eh Brane2 ravno takšno razmišljanje, kot ga imaš pa je krivo za obstoječe stanje.
Brane2 ::
Trgovina lahko pritisne na servis ravno toliko kot ti lahko pritisneš na trgovino, kar je bolj malo. Ali nič.
Serviser lahko komot reče, da čaka na kritičen del in da ne more nič brez njega. Ali da je moral ploščo poslati nazaj proizvajalcu etc etc.
Kar se obstoječega stanja tiče, sem že zdavnaj odf** domačo ponudbo in kupujem če se le da zunaj, razen kakih malenkosti.
Serviser lahko komot reče, da čaka na kritičen del in da ne more nič brez njega. Ali da je moral ploščo poslati nazaj proizvajalcu etc etc.
Kar se obstoječega stanja tiče, sem že zdavnaj odf** domačo ponudbo in kupujem če se le da zunaj, razen kakih malenkosti.
On the journey of life, I chose the psycho path.
RejZoR ::
Sej to je tisti problem. Ti lahko serviserju težiš vsako uro pa to ne bo nič spremenilo. Razen da ti požre cel kup živcev in časa. O tistem, da skenslaš servis pa raje ne bi. Če jih je na voljo več kot pri npr Philipsu to ni noben problem. Oz pošlješ direktno na NTT. Kaj pa boš v primeru npr Samsunga, ki ima v sloveniji samo in le 1 servis pa še ta nima ravno briljantne zgodovine? Na koga boš potem zamenjal?
Ker trenutno stanje je res fajn. Servis lahko afne gunca, kletvice in žaljivke pa mora poslušat trgovec, ker je bil še tolk dober, da je brezplačno poslal na servis. Za koji k že!? Zato pa takmu folku, ki se blazno mudi vedno rečem, da je najbolje it direktno na servis pa naj ves svoj žilč zlijejo servisu. Kar načeloma tud bolj zaleže kot če je vmes še en posrednik...
Ker trenutno stanje je res fajn. Servis lahko afne gunca, kletvice in žaljivke pa mora poslušat trgovec, ker je bil še tolk dober, da je brezplačno poslal na servis. Za koji k že!? Zato pa takmu folku, ki se blazno mudi vedno rečem, da je najbolje it direktno na servis pa naj ves svoj žilč zlijejo servisu. Kar načeloma tud bolj zaleže kot če je vmes še en posrednik...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
eales ::
Pol so očitno serviserji na slovenskem trgu monopolisti in lahko delajo kar se jim zljubi? Naj ga zarad mene pošljejo čez mejo, če mi lahko Madžari zrihtajo prenosnik v enem tednu, ne vidim razloga zakaj pri nas to traja že 5 tednov. BigBang ponuja zaščito "se zgodi", zato se ne more zgovarjat na servis in si s tem izgovorom oprat roke. Meje niso zaprte.
Aja, trgovec ga ni poslal brezplačno na servis. Ob nakupu sva se tako jaz, kot tudi BigBang zavedala rizika, v katerega stopava. Če bi prenosnik delal brezhibno, bi imel Big Bang 70€ čistega plusa, jaz pa bi bil ob tistih 70€. Tko da argumenti na vižo, da mi BigBang dela neko uslugo ne držijo vode.
Aja, trgovec ga ni poslal brezplačno na servis. Ob nakupu sva se tako jaz, kot tudi BigBang zavedala rizika, v katerega stopava. Če bi prenosnik delal brezhibno, bi imel Big Bang 70€ čistega plusa, jaz pa bi bil ob tistih 70€. Tko da argumenti na vižo, da mi BigBang dela neko uslugo ne držijo vode.
RejZoR ::
Govoril sem za navadne reklamacije kjer trgovec od garancije nima nič razen dodatno delo. Ampak ker ga zavezuje zakon pač mora delat tud to.
In ja, Big bang se lahko "zgovarja" na servis, ker Big Bang ni ne serviser niti pooblaščen za take stvari.
Servisna popravila pa izvajajo uradni serviserji oz 3rd party pogodbeniki, ki pa imajo potrdilo, da lahko servisirajo določene naprave. Edino kar lahko Big Bang naredi je da pač teži servisu. Dejansko ne morejo naredit nič drugega. Lahko dajo stranki telefonsko od servisa in številko servisnega primera in se lahko stranka zdira na servis če bo kaj pospešilo...
In ja, Big bang se lahko "zgovarja" na servis, ker Big Bang ni ne serviser niti pooblaščen za take stvari.
Servisna popravila pa izvajajo uradni serviserji oz 3rd party pogodbeniki, ki pa imajo potrdilo, da lahko servisirajo določene naprave. Edino kar lahko Big Bang naredi je da pač teži servisu. Dejansko ne morejo naredit nič drugega. Lahko dajo stranki telefonsko od servisa in številko servisnega primera in se lahko stranka zdira na servis če bo kaj pospešilo...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
eales ::
Ok, če se zavedajo da ne morejo nič narediti, potem naj ne ponujajo te dodatne zaščite. Potem je to golo odiranje in nategovanje strank. V takem primeru že v štaru vejo, da ne bodo mogli zagotavljati storitev ki jih obljubljajo, ker očitno nimajo zanesljivih poslovnih partnerjev. Ob nakupu, sem prodajalca vprašal, kolk časa npr. traja popravilo. Sladko mi je obljubil, da kakšen tedn, da že isti dan, ko ga prinesem k njim v trgovino vse zrihtajo in ga nesejo na servis. No danes je mimo 5 tednov, kmalu se bo popravilo zavleklo v 6. teden. Za moje pojme je to čista nategancija.
Bellzmet ::
No se popolnoma strinjam z ealesom. Pa naj ne prodajajo izdelkov/storitev za katere nimajo pošlihtane celotne prodajne/poprodajne poti.
amigo_no1 ::
Ok, če se zavedajo da ne morejo nič narediti, potem naj ne ponujajo te dodatne zaščite. Potem je to golo odiranje in nategovanje strank. V takem primeru že v štaru vejo, da ne bodo mogli zagotavljati storitev ki jih obljubljajo, ker očitno nimajo zanesljivih poslovnih partnerjev. Ob nakupu, sem prodajalca vprašal, kolk časa npr. traja popravilo. Sladko mi je obljubil, da kakšen tedn, da že isti dan, ko ga prinesem k njim v trgovino vse zrihtajo in ga nesejo na servis. No danes je mimo 5 tednov, kmalu se bo popravilo zavleklo v 6. teden. Za moje pojme je to čista nategancija.
Ko sem poslal (direktno) disk slovenskemu zastopniku (Izid) v garancijo, je trajalo dobre 4 tedne da sem dobil drugega.
Očitno ti ni jasno, kaj BB "se zgodi" sploh pomeni, ti lahko namerno poškoduješ npr ekran prenosnika in boš plačal 1/3 cene popravila.
Povej mi katera tovarniška garancija to krije.
->
http://www.bigbang.si/info/se-zgodi
Kakšne izkušnje imate z roki vračanja izdelkov v garanciji (koliko časa je trajal postopek) ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
ABX ::
Jaz sem zadnjič nesel nazaj v Italijo eno polomljeno zapestnico in so mi rekli da me pokličejo čez 2-3 meseca.
Tu pa se folk buni za 5 tednov. :)
Tu pa se folk buni za 5 tednov. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
fosil ::
Ena mala trgovina ali en prodajalec res ne more nič spremenit, ampak sistem, kot je big-bang pa brez dvoma lahko.
So dovolj veliki da lahko pritisnejo na uvoznika ali kar direktno na proizvajalca da naj zamenja serviserja.
Seveda če je takšno zavlačevanje redna praksa.
So dovolj veliki da lahko pritisnejo na uvoznika ali kar direktno na proizvajalca da naj zamenja serviserja.
Seveda če je takšno zavlačevanje redna praksa.
Tako je!
RejZoR ::
Big Bang pa velik? Mogoče za naše razmere. Proti kakšni Wal Mart, Sears ali pa Amazon verigam pa je prdec proti orkanu. Zato zgornji lahko dajejo ultimate direktno proizvajalcu in kateremukoli servisu, Big Bang lahko proba ampak dvomim, da bi lahko karkoli dosegel.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
c3p0 ::
>> Ko sem poslal (direktno) disk slovenskemu zastopniku (Izid) v garancijo, je trajalo dobre 4 tedne da sem dobil drugega.
Raje proizvajalcu direktno v tujino, ~10 EUR poštnine v Avstrijo. Čez kak teden po pošiljanju preko DHL prejel nov disk.
Raje proizvajalcu direktno v tujino, ~10 EUR poštnine v Avstrijo. Čez kak teden po pošiljanju preko DHL prejel nov disk.
fosil ::
Big Bang pa velik? Mogoče za naše razmere. Proti kakšni Wal Mart, Sears ali pa Amazon verigam pa je prdec proti orkanu. Zato zgornji lahko dajejo ultimate direktno proizvajalcu in kateremukoli servisu, Big Bang lahko proba ampak dvomim, da bi lahko karkoli dosegel.
Govorimo o sloveniji, slovenskih servisih in slovenskih uvoznikih. In v sloveniji je BB velik.
In če BB reče slovenskemu uvozniku zamenjajte servis ali pa vaših izdelkov ne bo na naših policah, se bo uvoznik hitro zamislil.
Tako je!
amigo_no1 ::
>> Ko sem poslal (direktno) disk slovenskemu zastopniku (Izid) v garancijo, je trajalo dobre 4 tedne da sem dobil drugega.
Raje proizvajalcu direktno v tujino, ~10 EUR poštnine v Avstrijo. Čez kak teden po pošiljanju preko DHL prejel nov disk.
Če je RMA se garancija ne podaljša/gre od začetka, plus zakaj bi plačeval poštnino.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Sistem ena d.o.o. servis !!! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 53934 (13900) | Han |
» | Big Bang 'se zgodi' zavarovanje po 45 dneh... (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 54618 (31311) | primorc007 |
⊘ | BigBang (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 19966 (15613) | dzinks63 |
» | Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 15965 (12723) | St235 |
» | Big Bang popolna zaščita "Se zgodi" (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11559 (9743) | medenko |