Prijavi se z GoogleID

» »

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na servisu !!

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na servisu !!

strani: 1 2 3 4 5 ... 9

LeQuack ::

No tudi pooblaščeni servisi za vozila niso nič boljši, vsaj za VW lahko rečem.
Quack !

zmaugy ::

V bistvu je najboljše malo spremljati stvari in se (pri vseh stvareh) odločiti za znamke, kjer se servis najmanj rabi, ker vsak normalen človek se slej ko prej naveliča nategovanja s serviserji zaradi reklamacij. In sam imam tudi na podlagi lastnih izkušenj spisek proizvajalcev, ki jih niti povoham ne več - je pa res učenje na lastnih izkušnjah malce drago in zoprno.

LeQuack ::

zmaugy je izjavil:

V bistvu je najboljše malo spremljati stvari in se (pri vseh stvareh) odločiti za znamke, kjer se servis najmanj rabi, ker vsak normalen človek se slej ko prej naveliča nategovanja s serviserji zaradi reklamacij. In sam imam tudi na podlagi lastnih izkušenj spisek proizvajalcev, ki jih niti povoham ne več - je pa res učenje na lastnih izkušnjah malce drago in zoprno.


Samo škoda je to, da ponavadi proizvajalci sami niso kaj dosti krivi, ampak jim slabo reklamo naredijo naši servisi, katerih moto je "Če prineseš pokvarjen telefon, bo ta kmalu oksidiral, če še ni".
Quack !

zmaugy ::

Mogoče res, čeprav se mi zdi da si na en način že morajo med sabo odgovarjati, če ne ne bi bili povezani.

GeForce ::

TopTime sem preko maila vprašal ali je možno da telefon sam pošljem direktno na tovarniški servis v tujino, in odgovor je bil seveda da to ni možno. ;(

al1976 ::

Samo da dopolnim debato. Z njimi sem imel enako izkušnjo kot pisec te teme z enim od starejših Ericssonovih telefonov.

Bil je Sony Ericsson C702, robustnejši celo bolj odporen proti vdoru vlage in prahu. Ko se po uradni nadgradnji ni več prižgal je romal na servis, kjer so rekli da je prišel v stik z vodo. Ker tam nisem mogel nič storiti, zastopnika za SE v Sloveniji ni, sem pisal v centralo v Zagrebu in kasneje še na sedež na Japonsko... Seveda brez uspeha ali kakršnega koli odgovora. Na koncu je GSM rešil nek hitri servis v BTCju v 10minutah, tako da mu je na novo naložil programsko opremo. Tudi kontrolno točke za vodo so bile nedotaknjene. V glavnem še danes deluje bp :)

Varstvo potrošnikov mi je svetovalo naj dobim strokovno mnenje a tega ti ne bo naredil nihče za nič ali malo denarja.... Vse kar sem lahko naredil, da sem pisal podobne maile kot spodaj na višje instance, vsaj to preberite kaj mi je rekla uslužbenka ko mi je zavrnila popravilo:

**********
Email:
To: questions.si@support.sonyericsson.com
Product: C702
Opinion: Pozdravljeni,

Pišem vam kot dolgoletni zadovoljni uporabnik sony naprav tako avdio video kot telefonov,...

Pred tednom deni me je zelo negativno presenetil odnos lokalnega SE servisa TOPTIME d.o.o.

Pred približno mesecem dni sem prinesel v popravilo telefon SE 702 kupljen pri Mobitelu, ki se po nadgradnji firmwara po zraku preprosto ni več prižgal. Po treh tednih čakanja sem dobil odgovor da je mobilni telefon prišel v stik z vodo oz. je poškodovan in da garancija v teh primerih ne velja.

Od uslužbenke sem celo dobil odgovor z nasmeškom, da je za GSM telefon lahko dovolj da je nekdo vanj kihnil. Ta odgovor je bil zame resničen šok saj česa podobnega res nisem pričakoval, sploh pa ne za telefon ki je bil oglaševal kot bolj robusten in razen prvega vnosa SIM kartice zaradi zapletenega mehanizma ni bil odpiran. Po pregledu forumov sem namreč zasledil da je v zadnjem času podobnih uporabnikov več in resnično upam da ne gre za ponavljajoč vzorec s strani servisa.

Ker imam s strani Sony podjetja na splošno pozitivne izkušnje me zanima me ali lahko kjerkoli v Sloveniji dobim drugo mnenje oz. najdem za moj problem drugo rešitev.
*****

Aja... takrat se je pisalo leto 2009 tako da sedaj že lahko rečemo da gre za ustaljeno prakso :(

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: al1976 ()

Aljaž P ::

ti, kokr popravljajo sony-ie in sony ericssone so totalno nesposobni. no da povem še jst svojo izkušnjo. imam sony ericsson xperia x8. zgodil se je da se je kdaj pa kdaj ugasnu in potem spet prižgal. sicer spet ni to nič tok problematičnega, ampak če sm pošteno plačal polno ceno (kupil v bing bangu) mora delovat tako kot je treba. no in nesem prvič na popravilo. dobim aparat nazaj in niso popravl. napišejo kaj so naredil: naložil nov sistem. tipično, pr vsaki napak zdej vse kar naredijo je: naložen nov sistem. nesem spet nazaja čez en mesec. spet ponovno naložijo sistem, napaka se ponovi po enmu tednu in takoj nesem spet nazaj v big bang in oni pošljejo na servis. dobim telefon nazaj in napišejo da aparat dela brez problema pod ugotovitev pa napišejo:

1. aparat kaže vidne znake uporabe --> jasno da jih kaže, sej ga nism kupu zato da bo stau na polički, drgač je pa imeu samo eno majhno praskico, ker je vedno bil nošen v etuiju
2. zaslon je močno spraskan --> Halo?!? če tko popravljajo kot to gledajo so pa res eni cepci. moja xperia je bla brez zaščitne folije za ekran v življenju samo ene 20 minut in sicer ko sem menjal folije, drgač je meu vedno folijo gor in dam roko v ogenj če sploh ma kej praskic.
3. ...

takrt me je pa res razkurl in sm šou prou k njim na servis in jim zatežu če ne popravjo (ker se je spet pokazala napaka), da bo šlo v medije. takrt so pa celo popravl in sedaj dela kot je treba. sam žalostno, da morš za vse zagrozit

andromedar ::

Aljaž P je izjavil:

ti, kokr popravljajo sony-ie in sony ericssone so totalno nesposobni. no da povem še jst svojo izkušnjo. imam sony ericsson xperia x8. zgodil se je da se je kdaj pa kdaj ugasnu in potem spet prižgal. sicer spet ni to nič tok problematičnega, ampak če sm pošteno plačal polno ceno (kupil v bing bangu) mora delovat tako kot je treba. no in nesem prvič na popravilo. dobim aparat nazaj in niso popravl. napišejo kaj so naredil: naložil nov sistem. tipično, pr vsaki napak zdej vse kar naredijo je: naložen nov sistem. nesem spet nazaja čez en mesec. spet ponovno naložijo sistem, napaka se ponovi po enmu tednu in takoj nesem spet nazaj v big bang in oni pošljejo na servis. dobim telefon nazaj in napišejo da aparat dela brez problema pod ugotovitev pa napišejo:

1. aparat kaže vidne znake uporabe --> jasno da jih kaže, sej ga nism kupu zato da bo stau na polički, drgač je pa imeu samo eno majhno praskico, ker je vedno bil nošen v etuiju
2. zaslon je močno spraskan --> Halo?!? če tko popravljajo kot to gledajo so pa res eni cepci. moja xperia je bla brez zaščitne folije za ekran v življenju samo ene 20 minut in sicer ko sem menjal folije, drgač je meu vedno folijo gor in dam roko v ogenj če sploh ma kej praskic.
3. ...

takrt me je pa res razkurl in sm šou prou k njim na servis in jim zatežu če ne popravjo (ker se je spet pokazala napaka), da bo šlo v medije. takrt so pa celo popravl in sedaj dela kot je treba. sam žalostno, da morš za vse zagrozit



Kolikor mi je znano, ti pripada nov aparat, v kolikor si ga 3x reklamiral za isto napako. Vsaj včasih je bilo tako. Preberi si ZVPOT (zakon o varstvu potrošnikov) in OZ (obligacijski zakonik)
Eh?

mihec87 ::

al976-glede na to da si pisal na mail za slovenijo oz v slovenščini je bila zadeva verjetno posredovana našemu uvozniku/servisu saj dvomim da imajo v SE hq zaposlenega nekoga ki obvlada slovenščino....Tako da odgovor ni nič presenetljivega..

T-h-o-r ::

carsko, moja nokia n95 mi je že v lužo padla, pa še vedno živi


nekateri veliko bolj novi, tehnično naprednejši in na sploh boljši telefoni pa pokleknejo pred malo vlage v zraku?


wat
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Lakotnik29 ::

Ko ti bodo za taisto nokijo zavrnili garancijo, ker bo crknilo nekaj tretjega, pa pridi še enrkat prebrat temo.

T-h-o-r ::

ja, vem, offtopic


sam res mi je noro, ko na servisih dajejo feedback, kot da so ti telefoni tako krhki, da je že pravi čudež, da jih sploh lahko uporabljaš na prostem
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Vanadium ::

Heh me kar malo skrbi dat mojega HTC na servis ko vse to berem, ima kdo izkušnje z tem Emonagram al kaj so že.
ASUS SABERTOOTH Z97 MARK S; Intel I7-4790K; MSI R9 390X GAMING 8G;
2x8GB Corsair Vengeance Pro; Intel DC S3520 120GB SSD; 2TB Seagate barracuda;
EK-Supremacy EVO; EK-FC R9-390X TF5; EKWB PE360; Laing D5;

RejZoR ::

Čez Emonagram zaenkrat še ni bilo pritožb.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Vanadium ::

Hvala RejZoR. Moti me edino njihov delovni čas, ker imajo samo do 16:00. Problem je če si do takrat v službi ;((
ASUS SABERTOOTH Z97 MARK S; Intel I7-4790K; MSI R9 390X GAMING 8G;
2x8GB Corsair Vengeance Pro; Intel DC S3520 120GB SSD; 2TB Seagate barracuda;
EK-Supremacy EVO; EK-FC R9-390X TF5; EKWB PE360; Laing D5;

RejZoR ::

Jah sej to je pa problem večine servisov. Vglavnem vsi delajo do najkasneje 17:00, zelo redke izjeme do 18:00...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

mikko ::

Izkušnja s teleray: Nokia E66, nepoškodovano ohišje. Telefon se pač ni več prižgal. So obvestili iz servisa, da je zvita matična plošča, čeprav je telefon narejen iz kovinskega ohišja in bi po vsej logiki počil ekran + ohišje bi ostalo zvito, če bi bila matična plošča zvita. Dosegli nismo nič.
Kolegove izkušnje z Ram2: Telefon polit s tekočino, ni dal več nič od sebe. Kaj je bilo v resnici s tem telefonom? Flashal je napačni rom, telefon ni bil nikoli polit s tekočino, težava je bila zgolj softwarska... Dosegel ni nič.

Ramon dekers ::

garancija je neuporabna vsaj v Sloveniji. Tako da je vseeno ali kupiš nov telefon ali rabljenega na bolhi.

edit: hudič nastane ko daš 500EUR za telefon in ti izdavijo da je telefon padel v vodo.

Zgodovina sprememb…

GeForce ::

No še mojih par centov k debati. Torej imam Sony Ericsson Xperia arc S, in imam tale "problem", ki mu Sony noče reči serijska napaka oziroma "šlampasta" izbira materialov. In ker sem bil preko maila ravno v kontaktu z Sonyjem zaradi TopTime-a, sem še vprašal če to "napako" popravijo v garanciji, tako kot sem prebral na XDA. In odgovor? Ja seveda se popravi pod garancijo, ker je to napaka na več telefonih modela Xperia arc (in NE vključno z arc S).

WTF?? Torej imam top telefon za 500€ (takrat je še bil top Sonyjev model), s serijsko napako katere nočejo priznati še manj pa zastonj popraviti?

Vedno bolj se mi dozdeva da tule ni kriv le TopTime ampak kar izdelovalci mobitelov sami, saj že pri sami izdelavi uporabljajo najcenejše materiale, tako da se ne morem čuditi da vse skupaj oksidira že le ko aparat malo grdo pogledaš. ;((

šernk ::

Nič ne razumem...da se popravi pod garancijo so odgovoril na sonyu al si to prebral na XDA? :8)

sicer kar vidim je zadeva počena...sama od sebe najbrž ni počla?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RejZoR ::

Men ni jasno kako ne morejo pri 500 EUR (hell, ali pa 200 EUR) preko vezja dat nek material (sprej?), ki naredi antioksidacijski film? 98% črevja itaq ne rabi nikakršnih kontaktov z drugimi stvarmi razen microSD in SIM slot ter baterija če je odstranljiva. Lepo bi se vezje prekrilo s tem polimernim materialom in stvar bi bila rešena.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

LeQuack ::

Ampak potem bi morali priznati garancijo.
Quack !

GeForce ::

šernk je izjavil:

Nič ne razumem...da se popravi pod garancijo so odgovoril na sonyu al si to prebral na XDA? :8)

sicer kar vidim je zadeva počena...sama od sebe najbrž ni počla?

Sem malo komplicirano napisal ja :D....trenutek jeze pa to.....
Najprej sem na XDA prebral da naj bi Sony to popravljal pod garancijo, in sem preko maila na Sony vprašal če je to res. So odgovorili da res popravljalo, vendar da to velja le za Xperia arc (brez S, za arc S pa ne velja).

Ja je počena zadeva, in ja samo od sebe to poči. Pogooglaj Xperia arc cracks, imaš polno tega...

pobalinka2 ::

Torej nasvet:
Samsung Galaxy S2; sem klicala Ram2 za težavo z baterijo/polnjenjem (ki bi MORDA lahko nastala tudi po moji krivdi) in je gospodična za telefonom zažgolela naj kar nesem na Simobil in da bo urejeno v 14 dneh max.
Naj ga pošljem? (z prodajalcem nameravam itak vse popisat in fotografirat; telefon ni bil 50€, da bi mi bilo gladko zanj in nadaljnje €)

Resno sem v strahu, da mi ga pošljejo nazaj še v slabšem stanju in z etiketo: OKSIDIRANO.

RejZoR ::

Moja kristalna krogla pravi, da bo kriva voda oz oksidacija ampak vseeno moraš probat lol :P
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

pobalinka2 ::

RejZoR je izjavil:

Moja kristalna krogla pravi, da bo kriva voda oz oksidacija ampak vseeno moraš probat lol :P


heh, predvidevam, da bom v primeru čudežnega pojava oksidacije ostala brez garancije? Naj poudarim, da imam telefon šele od začetka marca 2012, kar pomeni, da ni star niti pol leta.

Glede na to, da sem videla tvojo aktivnost na mnogih različnih postih na račun uradnih servisov, me zanima slednje. Če prejmem odgovor, da je telefon oksidiran in potemtakem izvzet iz garancije; naj ga s kopijo garancijskega lista (ker original mi verjetno vzamejo in 'zavržejo'?) pošljem direktno na Nizozmesko/Nemčijo (sem zasledila, da je nekdo naredil tako) in mičkeno zatežim čez servis?

Res ne vem kaj naj naredim; problem je še, da sem ostala brez prejšnjega telefona (ker sem ga posodla bratu, ki ima svoj telefon (Ace) prav tako na servisu) in sem potemtakem za obdobje 'slovenskega servisa' zazihrana z nekim slabim nadomestnim telefonom, v primeru pošiljanja v tujino pa ostanem še brez tega.

what to do?

p.s. problemi s katerimi se na telefonu soočam, so (da se preveč ne ponavljam) opisani tukaj: https://slo-tech.com/forum/t465279/1199

Lakotnik29 ::

Odvzet ti papirjev ne smejo niti tega še nisem slišal, da probal to narediti. Pač ti zavrnejo popravilo v garanciji in je to to. Potem imaš možnost uveljavljat garancijo neposredno pri proizvajalcu ali pa zadevo urejat preko tržne inšpekcije, izvedenca, odvetnika...

Nadomesten telefon ti pri pošiljanju v tujino po vsej verjetnosti ne bodo dal.

Drugače pa sem imel prejšnji mesec mojega HTC na servisu in kljub temu, da je star že leto in 10 mesecev, ni bi blo nobenega problema z garancijskim popravilom.

pobalinka2 ::

No, v tem tednu grem na simobilov center, kjer poznam prodajalca - upam, da mi bo znal zadevo čimbolj korektno izpeljat in da se vse uredi kot se mora. Ampak bolj kot sem iskala rešitev in prebirala o različnih čudnih oksipoteh telefonov, ki pridejo na servis v toptime in ram2, sem postala že malo skeptična, da bodo našli rešitev. Sploh, ker mi je telefonistka že zagotovila, da bo definitivno razstavljen. Me že zanima kakšne mikroskopske fotografije oksidacije prejmem; morda jih obdelajo v instagramu, da bodo prepričljivejše.

Lakotnik29 ::

temu se pač reče paranoja. Da razmišljal ali sploh dat nov telefon v popravo, ker bodo mogoče zavrnili popravilo. Svašta.

drugače pa simobil nima kaj dosti z garancijami, oni sam zadevo prepakirajo in pošljejo na servis.

pobalinka2 ::

Mislim sorry ker se odločam ali se sploh splača pošiljat na ram2 in čakat 2 tedna ali pa kar direktno v tujino (ker očitno je verjetnost, da mi zabijejo, da je oksidiran velika - jaz pa telefon potrebujem delujoč v najkrajšem možnem času). Glede na to, da bo kakršenkoli nadomestni telefon crap, S2 pa sem kupila, ker ga potrebujem med drugim tudi po 3-5 ur dnevno za službene namene.

Torej odločanje med bednim servisom v Slo ali, po izjavah številnih sodeč, uradnim servisom v tujini nebi imenovala paranoja ampak nuja.

ducky ::

pobalinka2 je izjavil:

(z prodajalcem nameravam itak vse popisat in fotografirat; telefon ni bil 50€, da bi mi bilo gladko zanj in nadaljnje €)


Od prodajalca zahtevaj, da napako čim bolj natačno in obširno opiše, prav tako se naj natančno napiše v kakšnem stanju je celoten telefon vključno s tem, da noben marker ni obarvan. Mislim, da bi se s tem dovolj zaščitila, zraven pa še vse skup pofotkaj.

darkolord ::

Ničesar od tega ne moreš zahtevat od prodajalca.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

RejZoR ::

Lahko pa prosiš. Indikator pod baterijo je viden in se stanje slednjega lahko doda k opisu. Enako velja za sam izgled ter stanje aparata.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

pobalinka2 ::

RejZoR je izjavil:

Lahko pa prosiš. Indikator pod baterijo je viden in se stanje slednjega lahko doda k opisu. Enako velja za sam izgled ter stanje aparata.


to je res. Telefon je vsekakor ohranjen kot nov, saj nanj pazim in ga imam tako v zaščitni 'gumi', kot čez steklo še dodatno zaščitno folijo. Ampak, k osem odstranila baterijo, nisem videla indikatorja. (pa sem poguglala kako naj bi izgledal- help?)

Dr_M ::

Baje majo nekateri indikator zunaj, samsungi ga imajo pa not v ohisju, se pravi je potrebno telefon razdret, da vidis kaksne barve je.

ducky ::

darkolord je izjavil:

Ničesar od tega ne moreš zahtevat od prodajalca.


če ima indikatorje na vidnem mestu, zakaj ne?? saj zato je pa prodajalec tam da to naredi..

Lakotnik29 je izjavil:

temu se pač reče paranoja. Da razmišljal ali sploh dat nov telefon v popravo, ker bodo mogoče zavrnili popravilo. Svašta.

drugače pa simobil nima kaj dosti z garancijami, oni sam zadevo prepakirajo in pošljejo na servis.


ti lahko temu rečeš paranoja, tisti ki pa so na koncu ostali brez NOVEGA telefona na ta račun pa so lahko upravičeno zaskrbljeni!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ducky ()

Lakotnik29 ::

Ne rabiš sploh zahtevat. Lepo mirno našteješ kaj naj napišejo v servisni nalog in na simobilu to tudi naredijo. vklučno z stanjem aparata in indiaktorji.

Paranoja je to, da ne daš telefona na servis ker ti lahko zavrnejo garancijo.

Brez telefona ni nihče ostal, čisto vsak ga dobi nazaj. SO pa nekaterim kot lahko tukaj beremo zavrnili popravilo.

Zgodovina sprememb…

pobalinka2 ::

Lakotnik29 je izjavil:


Paranoja je to, da ne daš telefona na servis ker ti lahko zavrnejo garancijo.


Pa saj nisem rekla, da ga ne bom dala na servis. Skeptična sem samo do oddaje telefona na ram2, čakam, da mi sporočijo, da garancija ne krije popravila (glede na to, da se skorajda nihče z S2 ni javil in bi rekel, men so pa to uredili BP) in ga potem pošiljam naprej na uradni servis v tujino (kjer sploh ne bom imela nadomestnega telefona) ... a za vmesni čas naj si pa kaj.. novega kupim? madona, za tega res nisem dala 10€v akciji. pa še polnih 5 mesecev ni star! :/

darkolord ::

če ima indikatorje na vidnem mestu, zakaj ne?? saj zato je pa prodajalec tam da to naredi..
Prodajalec je predvsem zato tam, da ti zadevo proda.

Sicer pa prodajalec lahko karkoli tja napiše in ni nujno, da servis karkoli od tega upošteva.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

ducky ::

darkolord je izjavil:

če ima indikatorje na vidnem mestu, zakaj ne?? saj zato je pa prodajalec tam da to naredi..
Prodajalec je predvsem zato tam, da ti zadevo proda.

Sicer pa prodajalec lahko karkoli tja napiše in ni nujno, da servis karkoli od tega upošteva.


ja, samo ti maš potem veljaven dokaz, da npr. pred oddajo na servis ti markerji niso bili obarvani, s katerim lahko potem inšpekciji ali sodišču dokažeš svoj prav. če pa to ni nikjer uradno zabeleženo, potem pa se lahko le pod nosom obrišeš..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ducky ()

pobalinka2 ::

ducky je izjavil:

darkolord je izjavil:

če ima indikatorje na vidnem mestu, zakaj ne?? saj zato je pa prodajalec tam da to naredi..
Prodajalec je predvsem zato tam, da ti zadevo proda.

Sicer pa prodajalec lahko karkoli tja napiše in ni nujno, da servis karkoli od tega upošteva.


ja, samo ti maš potem veljaven dokaz, da npr. pred oddajo na servis ti markerji niso bili obarvani, s katerim lahko potem inšpekciji ali sodišču dokažeš svoj prav. če pa to ni nikjer uradno zabeleženo, potem pa se lahko le pod nosom obrišeš..




emmmmm anyway... indikatorjev jaz na očem vidni površini ne najdem. Pod baterijo je zgolj nekakšna velika nalepka s podatki o bateriji ipd. Nikjer pa zadeve, ki bi vsaj malo spominjala na idnikator. Tako, da bova s prodajalcem res težko karkoli o tem napisala, ane?

ducky ::

pobalinka2 je izjavil:

ducky je izjavil:

darkolord je izjavil:

če ima indikatorje na vidnem mestu, zakaj ne?? saj zato je pa prodajalec tam da to naredi..
Prodajalec je predvsem zato tam, da ti zadevo proda.

Sicer pa prodajalec lahko karkoli tja napiše in ni nujno, da servis karkoli od tega upošteva.


ja, samo ti maš potem veljaven dokaz, da npr. pred oddajo na servis ti markerji niso bili obarvani, s katerim lahko potem inšpekciji ali sodišču dokažeš svoj prav. če pa to ni nikjer uradno zabeleženo, potem pa se lahko le pod nosom obrišeš..




emmmmm anyway... indikatorjev jaz na očem vidni površini ne najdem. Pod baterijo je zgolj nekakšna velika nalepka s podatki o bateriji ipd. Nikjer pa zadeve, ki bi vsaj malo spominjala na idnikator. Tako, da bova s prodajalcem res težko karkoli o tem napisala, ane?


saj sem napisal "če ima..". tak da če tvoj telefon nima, potem žal.

sicer pa se npr. indikator ne naha pod baterijo, ampak na robu baterije --> http://www.google.si/imgres?um=1&hl=sl&...
malo poguglaj, da boš videl kaj sploh iskati na svojem telefonu ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ducky ()

darkolord ::

ducky> ja, samo ti maš potem veljaven dokaz, da npr. pred oddajo na servis ti markerji niso bili obarvani, s katerim lahko potem inšpekciji ali sodišču dokažeš svoj prav. če pa to ni nikjer uradno zabeleženo, potem pa se lahko le pod nosom obrišeš..

Tisto, kar prodajalec nakraca na prevzemni nalog, je zate uradno? Prodajalec niti ni usposobljen, da bi ugotavljal, ali so markerji obarvani ali ne (v bistvu tudi ne, da bi sploh določil, kaj je marker)
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

ducky ::

darkolord je izjavil:

ducky> ja, samo ti maš potem veljaven dokaz, da npr. pred oddajo na servis ti markerji niso bili obarvani, s katerim lahko potem inšpekciji ali sodišču dokažeš svoj prav. če pa to ni nikjer uradno zabeleženo, potem pa se lahko le pod nosom obrišeš..

Tisto, kar prodajalec nakraca, je zate uradno?


itak da je. saj ne podpišeš tistega lista zaman, ampak zato ker se strinjaš z napisanim, enako velja za prodajalca..

pobalinka2 ::

@ducky saj pravim, da sem guglala za indikatorji :) vse kar je na bateriji podobnega indikatorjem prikazanim na fotografijah, je majhen predelček (izgleda kot del plastike in ne 'nalepka'), ki pa je črn?

Daniel ::

@russhie Tvoj telefon ima stik v USB portu, poskusi ga malo očistiti ali spihati, včasih pomaga tudi, če se malo privzdigne sam konektor v odprtini, ampak zelo previdno. Sem imel enak problem par dni nazaj in je zdaj OK, sem ga še narahlo očistil z alkoholom je pa res, da so mi tudi že menjali vibro (prvi servis), osnovno ploščo in pa USB port (drugi servis) vse na RAM 2, nikoli problemov z zavračanjem garancije, sem se pa rahlo načakal, ker plošče niso imeli na zalogi. Drugače se pa da tale spodnji del S2 za telefone, ki niso več v garanciji dobiti z Ebay-a za malo manj kot 20 EUR in če imaš mirno roko in orodje lahko menjaš sam.
LP
Daniel

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daniel ()

Ziga Dolhar ::

darkolord je izjavil:

ducky> ja, samo ti maš potem veljaven dokaz, da npr. pred oddajo na servis ti markerji niso bili obarvani, s katerim lahko potem inšpekciji ali sodišču dokažeš svoj prav. če pa to ni nikjer uradno zabeleženo, potem pa se lahko le pod nosom obrišeš..

Tisto, kar prodajalec nakraca na prevzemni nalog, je zate uradno? Prodajalec niti ni usposobljen, da bi ugotavljal, ali so markerji obarvani ali ne (v bistvu tudi ne, da bi sploh določil, kaj je marker)


Prodajalec je (razen če je farbenblind) več kot dobro usposobljen, da zapiše, kakšne barve je določena točka na napravi. In bo v primeru spora kot priča lahko izpovedal o svojih opažanjih.

Levi prilastek "uradno" je povsem nepotreben.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

pobalinka2 ::

Okej, bila na Simobilu. Prodajalca sta mi pomagala izpolnit čimbolj kul obrazec, doma sem telefon fotografirala z vseh strani, indikatorji pa so vidni le po odprtju.
MMM.. sem govorila z njima in sta rekla, da je verjetno od centra do centra in od človeka do človeka drugače glede na izkušnje in lastno presojo, ampak, da po njunem mnenju je najslabši servis trenutno Nokiin. Da so na ram2 dokaj razumljivi in da se da z njimi po navadi vse rešiti po mirni poti, če je le uporabnik strpnih živcev. Tko da, fingers crossed.

Aja, nadomestni telefon je predpotopni. Težka bo naslednjih XY dni :)

Dr_M ::

Upaj na najboljse. :)
Drugace so pa vsaj hitri, ce ne drugega. Ponavadi traja manj kot en teden, seveda ce neses dorekt na ram2.

ducky ::

super, držimo pesti! :)
strani: 1 2 3 4 5 ... 9


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Toptime servis

Oddelek: Mobilne tehnologije
483365 (1325) papa962
»

Garancija zavrnitev TELERAY (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
9112439 (7149) ziga1990
»

Ram2 in problemi z garancijo

Oddelek: Loža
365128 (3934) [D]emon
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
455801 (4442) PINki
»

GSM na servis- trdijo da je bil zmočen (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
10715456 (12483) amigo_no1

Več podobnih tem