» »

galaxy nexus reklamacija

galaxy nexus reklamacija

22gapi22 ::

Pozdravljeni,
danes sem na zaslonu svojega galaxy nexusa opazil majhno "packo" ki je znatno svetlejšega odtenka ( na sliki). To me sicer ne moti, vendar je vseeno boljše imeti brezhibno delujoč aparat. Telefon je bil kuplen pred kakšnim tednom in me zanima ali se mi splača iti uveljavljati garancijo ali se mi bodo tam samo "smejali" zaradi take napake. Kar se tiče padcev se nimajo kaj pritoževati, saj mi ni še nikoli padel, ter nima niti ene praske.
hvala za odgovore,
Lep pozdrav,
22gapi22
P.S. packa je rahlo bolj vidna kot je na sliki.
SLIKA:

Janac ::

jaz nic ne opazim

22gapi22 ::

ja na sliki je zelo slabo vidna (skoraj kot šum) a je v resnici precej ostrejša in izrazitejša.
hvala za odg.

drugače pa je približno na sredini kroga (le majhan pika) in če jo želiš videti moraš klikniti na sliko da se poveča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 22gapi22 ()

DeFacto21 ::

Neki majhnega se vidi, ja, mislim pa da ni potrebe za paniko ;)
Garancijo za to uveljavit je, vsaj po mojem mnenju, nesmisel.

Zgodovina sprememb…

bajsibajsi ::

Meni se pa ne zdi nesmiselno. Glede na to, da je telefon nov in ga ni poskodoval, bi bilo smotrno uveljavljati garancijo. Poleg tega je to top telefon. Sploh pa ce je ta napaka na sami matriki. Jaz si sigurno ne bi zelel imeti nekega sranja na tako dragem novem aparatu.

Mavrik ::

Namesto garancije (ki je namenjena ukvaram) raje uveljavljaj stvarno napako (ki je namenjena napakam, ki so že bile prisotne pri nakupu).
The truth is rarely pure and never simple.

kmetek ::

Tako je, uveljavi stvarno napako...v 8 dneh ti morajo odgovoriti po pošti/telefonu...ker 9 dan lahko že zahtevaš novega ob pogoju, da eksplicitno zahtevaš uveljavitev stvarne napake.

22gapi22 ::

Mavrik je izjavil:

Namesto garancije (ki je namenjena ukvaram) raje uveljavljaj stvarno napako (ki je namenjena napakam, ki so že bile prisotne pri nakupu).

hvala za nasvet. danes sem bil pri simobilu (twin v domžalah) in me je napotil na servis v LJ , kjer naj poskusim uveljaviti garancijo (lahko bi tudi oni poslali, vendar bi v tem primeru čakal na odgovor 14 dni).
Če prav razumem, je prodajalec po zakonu dolžen zamenjati aparat, če v roku 2 mesecev prijavim stvarno napako, razen če uspe dokazati, da napake ob nakupu ni bilo.
zanima me še ali se mi splača vztrajati pri stvarni napaki v domžalah, kjer sem telefon kupil ali naj grem poskusit v LJ?
LP:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 22gapi22 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8016271 (6199) TOP
»

Stvarna napaka?

Oddelek: Pomoč in nasveti
323835 (1424) Machete
»

Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5914754 (7976) solatko
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27047879 (42673) Okapi
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
529375 (6797) St235

Več podobnih tem