Forum » Omrežja in internet » Težave z Amis internetom
Težave z Amis internetom
ShowDown ::
Že od 29.2.2012 oz. 1.3.2012, ko je bilo na Amisovi spletni strani obvestilo o posodobitvah na centralah, moj internet ne deluje pravilno. Skoraj dnevno imam večurne izpade interneta, ponavadi kar ob zelo podobnih urah. Po dveh tednih zatrjevanja da je napaka na moji strani in da naj "preverim interno inštalacijo" so končno poslali njihovega terenskega tehnika, ki je ugotovil, da je napaka na njihovem omrežju in ne pri meni. Modem prekine povezavo in se 1-2 uri neuspešno povezuje (signal torej je), ko se mu uspe povezat deluje normalno in s polno hitrostjo. Poskušali so tudi z okrnjenim uporabniškim profilom (manjši DL in UL), vendar to ni zagotovilo večje zanesljivosti. Tehnik mi je zagotovil, da bo napaka javljena Telekomu in da naj v kratkem pričakujem odgovor. Telekom je stvar preveril in zagotovil, _da napake ni_, so pa zagotovili da je na njihovem omrežju zagotovljena "večja stabilnost". Ravno zato sedaj predlagajo preklop na Telekomovo centralo (naročnina ostane pri Amisu, naročnina pa seveda višja kot prej). Ker vem, da je tu veliko bolj podučenih ljudi od mene, me zanima kako lahko stvar od novembra 2009 deluje brez prekinitev, kasneje pride do "posodobitve" in naenkrat stvar več ne deluje dobro? Lahko stvari rečeš posodobitev, če po tem nekomu stvar deluje slabše kot prej? Da ne govorim koliko časa sem jim na telefonski podpori govoril, da napaka ni na moji strani, da sem preveril inštalacijo, kable, routerje, da so si končno vzeli čas in stvar dali terenskemu tehniku. Danes ko sem klical se očitno 1 teden ni dogajalo NIČ. Mladenič na drugi strani mi je povedal, da moj primer še odprt, da je bila stvar posredovana administraciji, ampak seveda se v več kot tednu dni ni premaknilo popolnoma nič. Končno me pokliče gospa iz customer care-a, ki pa je znala samo vprašati na kateri naslov pošlje novo pogodbo v podpis. Želel sem, da me pokliče eden od tehnikov in mi razloži zakaj po "posodobitvi" stvar NE deluje tako kot prejšnji 2+ leti. Ali lahko sploh pričakujem, da bo po preklopu na Telekomovo centralo stvar delovala boljše? Ne bi rad podpisal aneksa, če bom potem v istem dreku.
Prosil bi, da se vzdržite odgovorov kot so "menjaj ISP-ja", ker imam na voljo samo Amis in Telekom. Imam tudi opcijo, da grem na Teleing, vendar je tam zanesljivost in podpora še precej slabša.
Prosil bi, da se vzdržite odgovorov kot so "menjaj ISP-ja", ker imam na voljo samo Amis in Telekom. Imam tudi opcijo, da grem na Teleing, vendar je tam zanesljivost in podpora še precej slabša.
papak ::
Sorry, samo nisem zasledil, če ste poskusili z drugim modemom. No, če je bil tehnik pri tebi je verjetno preveril, ...
gregor_m ::
Telekomunikacijska linija, ki gre proti centrali so sila nehvaležna reč. Nihče ti ne more 100% trditi, da boš imel naslednje leto stabilno povezavo (tudi če greš na telekom ali ostaneš pri amisu), razen če si na optiki. Telekom je testiral njihov modem kakšne 10min, kar pa še ne pomeni, da bo stabilen cel teden.
Potrebno je vedeti, da se lastnosti navadne bakrene linije skozi čas slabšajo. Večinoma zaradi oksidacij bakra in motenj, ki prihajajo od drugih modemov, ki se povezujejo na sosednjih linijah. Z posodobitvijo so verjetno odpravili, kakšne druge napake na njihovi programski/strojni opremi. Mogoče večinoma modemov deluje bolje z novo posodobitvijo kot prej, modemi na določenih linijah pa delujejo slabše.
Torej, če Amis pravi, da je naredil vse kar je v njegovi moči in ti še vedno ne deluje, lahko poizkusiš pri konkurenci in upaš, da bo delalo bolje. Na žalost pri nas internet še ni z zakonom obvezna storitev in ga nekateri niti ne morejo naročiti.
Potrebno je vedeti, da se lastnosti navadne bakrene linije skozi čas slabšajo. Večinoma zaradi oksidacij bakra in motenj, ki prihajajo od drugih modemov, ki se povezujejo na sosednjih linijah. Z posodobitvijo so verjetno odpravili, kakšne druge napake na njihovi programski/strojni opremi. Mogoče večinoma modemov deluje bolje z novo posodobitvijo kot prej, modemi na določenih linijah pa delujejo slabše.
Torej, če Amis pravi, da je naredil vse kar je v njegovi moči in ti še vedno ne deluje, lahko poizkusiš pri konkurenci in upaš, da bo delalo bolje. Na žalost pri nas internet še ni z zakonom obvezna storitev in ga nekateri niti ne morejo naročiti.
BlackHole ::
Sam opažam tudi težave pri Amisu, ampak le v zadnjih 3-4 dneh. Težava je počasno nalaganje strani v določenih trenutkih.
LP Marko
ShowDown ::
Moram priznati, da težko verjamem, da je povezava bila 2 leti stabilna, po nadgradnji pa je stvar totalna katastrofa. To zame pač ni posodobitev/nadgradnja. FTS.
ShowDown ::
Ravnokar dobil domov novo pogodbo. Prem sem imel telefonijo+internet 10Mbit za 30,9€, zdaj mi za enako ceno ponujajo priklop na Telekomovi centrali in max 4Mbit povezavo.
amigo_no1 ::
Kolega v eni vasi je imel (ravno tako pri Amisu) leto ali še več hitrost DL 460 kB/s (4 mbit, je imel odprt profil do 10 mbit), pred par meseci mu je šla hitrost dol na 240 kB/s (~2 mbit).
Verjetno so kaj "čarali" v centralah, paricah ali TK omaricah, od takrat dalje večje hitrosti ne more imeti.
Kabelski internet da je slabša zanesljivost kot na bakru ? Haha.
Verjetno so kaj "čarali" v centralah, paricah ali TK omaricah, od takrat dalje večje hitrosti ne more imeti.
Imam tudi opcijo, da grem na Teleing, vendar je tam zanesljivost in podpora še precej slabša.
Kabelski internet da je slabša zanesljivost kot na bakru ? Haha.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
ShowDown ::
Imam tudi opcijo, da grem na Teleing, vendar je tam zanesljivost in podpora še precej slabša.
Kabelski internet da je slabša zanesljivost kot na bakru ? Haha.
Po izkušnjah prijateljev sem dobil tak vtis. Nisem pa strokovnjak, da bi to lahko trdil 100%. Sedaj sem poslal pogodbo za preklop na Telekomovo centralo. Če ne bo boljše grem na Teleing.
Stvar je vedno slabša, sedaj sem brez interneta po 6 ur dnevno. Verjetno bo pa račun prišel brez 25% popusta. :)
DeFacto21 ::
Zadnje dni mam tud sam nekaj težav z amis internetom (počasno nalaganje strani)..
Zgleda da majo neke tehnične težave, k nisem edini z tem problemom. Ko kličem njihov klicni center, sem 20. na vrsti v čakalnici haha
Tko da si lahko predstavljam kak majo drugi težave.
Zgleda da majo neke tehnične težave, k nisem edini z tem problemom. Ko kličem njihov klicni center, sem 20. na vrsti v čakalnici haha
Tko da si lahko predstavljam kak majo drugi težave.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DeFacto21 ()
cvirk ::
Je mogoče kdo poskusil opravit kakšen pravi test hitrosti. Če ste preverjali preko torrentov potem sigurno ni pravi rezultat. Da pa ste 20 v čakalni vrsti to sigurno ne pomeni da imajo drugi enakte težave. Ljudje kličejo tudi za kakpne nasvete in potem se pojavi čalana vrsta. So težave še vedno prisotne?
ShowDown ::
Torej če koga zanima nadaljevanje te zgodbe, naj prebere spodnji tekst.
10. aprila je bil opravljen preklop na telekomovo centralo. Dobil sem drug modem, da je bilo omogočeno tudi delovanje telefona. Prekinitve ostajajo - MORDA so sedaj krajše ali bolj redke, ampak res minimalno. Torej se zame ni spremenilo nič razen to, da imam sedaj za enako ceno slabšo linijo. Včeraj sem po dolgem času spet klical, še 100tič razložil situacijo. Napaka je bila javljena na Telekom, zjutraj me že čaka sms, da je "napaka odpravljena". Seveda je bila danes spet prekinitev. Spet poklical in po več kot 20 minutnem pogovoru, so mi na tehnični podpori zagotovili, da bo napaka spet predana naprej Telekomu in da se "napaka mora odpravit". (morda so to samo rekli, ker sem jim povedal da razmišljam o preklopu na edino možno alternativo Teleing)
Naj še enkrat omenim, da prekinitev pred 29.2.2012 ni bilo in da je linija več kot 2 leti delovala brez prekinitev z vsaj 6Mbit/s. Ko so poskušali z drugačnimi nastavitvami modema (povezava z manjšo hitrostjo), je bila situacija popolnoma enaka. Modem se povezuje, ampak se mu ne uspe povezat, dokler se ne zgodi "čudežni trenutek" in naenkrat deluje vse normalno. Ko pride do prekinitve se modem ne poveže niti v "panic mode" - to je namreč poskušal tehnik, ko je bil pri nas doma. Takrat mi je tudi povedal, da če bi (slučajno) prišel ko linija deluje normalno, mi seveda nihče ne bi verjel, da je napaka v omrežju. Zdaj imam vsaj dokaz (tehnikova izjava), da napaka ni pri meni, ampak na omrežju.
V prvem postu sem napisal, da ne bi rad podpisal novega aneksa in bil potem v istem dreku - zgodilo se je točno to.
10. aprila je bil opravljen preklop na telekomovo centralo. Dobil sem drug modem, da je bilo omogočeno tudi delovanje telefona. Prekinitve ostajajo - MORDA so sedaj krajše ali bolj redke, ampak res minimalno. Torej se zame ni spremenilo nič razen to, da imam sedaj za enako ceno slabšo linijo. Včeraj sem po dolgem času spet klical, še 100tič razložil situacijo. Napaka je bila javljena na Telekom, zjutraj me že čaka sms, da je "napaka odpravljena". Seveda je bila danes spet prekinitev. Spet poklical in po več kot 20 minutnem pogovoru, so mi na tehnični podpori zagotovili, da bo napaka spet predana naprej Telekomu in da se "napaka mora odpravit". (morda so to samo rekli, ker sem jim povedal da razmišljam o preklopu na edino možno alternativo Teleing)
Naj še enkrat omenim, da prekinitev pred 29.2.2012 ni bilo in da je linija več kot 2 leti delovala brez prekinitev z vsaj 6Mbit/s. Ko so poskušali z drugačnimi nastavitvami modema (povezava z manjšo hitrostjo), je bila situacija popolnoma enaka. Modem se povezuje, ampak se mu ne uspe povezat, dokler se ne zgodi "čudežni trenutek" in naenkrat deluje vse normalno. Ko pride do prekinitve se modem ne poveže niti v "panic mode" - to je namreč poskušal tehnik, ko je bil pri nas doma. Takrat mi je tudi povedal, da če bi (slučajno) prišel ko linija deluje normalno, mi seveda nihče ne bi verjel, da je napaka v omrežju. Zdaj imam vsaj dokaz (tehnikova izjava), da napaka ni pri meni, ampak na omrežju.
V prvem postu sem napisal, da ne bi rad podpisal novega aneksa in bil potem v istem dreku - zgodilo se je točno to.
ShowDown ::
Danes zjutraj me je spet pričakal odgovor, da bi naj bila napaka odpravljena. Seveda temu ni tako. Nihče ni fizično preveril centrale in se niti najmanj potrudil kot prejšnjih 5 krat, kljub temu da mi je tehnik na Amisovi telefonski podpori zagotovil da "je napako potrebno na vsak način odpraviti". Sedaj bom še vse skupaj prilepil na Amis forum. Če ne bodo v roku enega tedna pokazali resne želje da se napaka odpravi, bodo žal izgubili uporabnika.
DeFacto21 ::
Sem imel prejšnji teden celo zmešnjavo z amisom. Konekcija se je prekinila vsake toliko časa, potem prišla nazaj spet sama od sebe(čeprav je hitrost bila manjša kot običajno),
delalo par ur in spet izpad. Lučka dsl je utripala, torej modem ni mogel dobiti povezave. Sem poklical na amis in še isti dan se je oglasil tehnik pri meni, nakar je rekel da ne vidi kje tiči problem in da bo sporočil naprej. Ker pa sem imel še tisto staro tri pinsko vtičnico, se mi je zdelo da problem tiči tam. In res, sem odšel kupit mikrovtičnico, povezal, vtaknil notri dsl kabel, resetiral modem, in modem se je normalno povezal. Od takrat vse deluje bp.
delalo par ur in spet izpad. Lučka dsl je utripala, torej modem ni mogel dobiti povezave. Sem poklical na amis in še isti dan se je oglasil tehnik pri meni, nakar je rekel da ne vidi kje tiči problem in da bo sporočil naprej. Ker pa sem imel še tisto staro tri pinsko vtičnico, se mi je zdelo da problem tiči tam. In res, sem odšel kupit mikrovtičnico, povezal, vtaknil notri dsl kabel, resetiral modem, in modem se je normalno povezal. Od takrat vse deluje bp.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DeFacto21 ()
ShowDown ::
Pri meni je bil tehnik in preveril zadevo. Prišel je do zaključka, da je interna inštalacija v redu in da je napaka na omrežju.
ShowDown ::
Nisi prebral vsega. Interna instalacija ni kriva za te prekinitve. Potrjeno s strani terenskega tehnika. Poskušal se je povezati neposredno na žici, ki pride v hišo, a se povezava se vzpostavi.
Ted ::
Torej če koga zanima nadaljevanje te zgodbe, naj prebere spodnji tekst.
10. aprila je bil opravljen preklop na telekomovo centralo. Dobil sem drug modem, da je bilo omogočeno tudi delovanje telefona. Prekinitve ostajajo - MORDA so sedaj krajše ali bolj redke, ampak res minimalno. Torej se zame ni spremenilo nič razen to, da imam sedaj za enako ceno slabšo linijo. Včeraj sem po dolgem času spet klical, še 100tič razložil situacijo. Napaka je bila javljena na Telekom, zjutraj me že čaka sms, da je "napaka odpravljena". Seveda je bila danes spet prekinitev. Spet poklical in po več kot 20 minutnem pogovoru, so mi na tehnični podpori zagotovili, da bo napaka spet predana naprej Telekomu in da se "napaka mora odpravit". (morda so to samo rekli, ker sem jim povedal da razmišljam o preklopu na edino možno alternativo Teleing)
Naj še enkrat omenim, da prekinitev pred 29.2.2012 ni bilo in da je linija več kot 2 leti delovala brez prekinitev z vsaj 6Mbit/s. Ko so poskušali z drugačnimi nastavitvami modema (povezava z manjšo hitrostjo), je bila situacija popolnoma enaka. Modem se povezuje, ampak se mu ne uspe povezat, dokler se ne zgodi "čudežni trenutek" in naenkrat deluje vse normalno. Ko pride do prekinitve se modem ne poveže niti v "panic mode" - to je namreč poskušal tehnik, ko je bil pri nas doma. Takrat mi je tudi povedal, da če bi (slučajno) prišel ko linija deluje normalno, mi seveda nihče ne bi verjel, da je napaka v omrežju. Zdaj imam vsaj dokaz (tehnikova izjava), da napaka ni pri meni, ampak na omrežju.
V prvem postu sem napisal, da ne bi rad podpisal novega aneksa in bil potem v istem dreku - zgodilo se je točno to.
Parico do tebe Amis najame in plača Telekomu. Ko na tehnični pomoči preverijo linijske parametre in vidijo prekinitve napako prijavijo na Telekom. Telekom nato pošlje tehnika do omarice v tvoji bližini ki pomeri linijo. Problem pri tem je lahko ta, da do prekinitve takrat ne pride (tehnik meri linijo nekaj minut) in operater je obveščen da je napaka odpravljena.
Možni vzroki za prekinitve so glede na zapisano lahko:
1. poškodba/zamakanje parice
2. trasa parice gre mimo električne napeljave - električni pastirji in električne naprave
3. prekinitve povzroča modem, možno da tudi zaradi slabe električne napeljave v hiši
Vse troje rečeno na pamet, kje gre trasa tvoje parice najboljše veš sam in na morebitna "tveganja" lahko opozoriš tehnično pomoč.
Mah...
ShowDown ::
Problem je najverjetneje nastal po nadgradnji 29.2.-1.3.2012. (obvestilo na njihovi spletni strani) Prej več kot 2 leti ni bilo nobene prekinitve, zato dvomim da so kakšni drugi dejavniki (el. napeljava).
Še tretjič - napeljava v hiši je 100% OK, preverjeno s strani terenskega tehnika. Kot sem napisal - tehnik se je poskušal povezati neposredno na žici, ki pride v hišo, a se povezava NE vzpostavi niti tam. Dobil že nov modem, tudi sam je rekel, da napaka JE na omrežju in NE v interni instalaciji.
Včerajšnje obvestilo o odpravljeni napaki seveda ni ustrezalo resnici. Napako sem prijavil prejšnji petek, včeraj pa je očitno nek "mojster" prišel spet nazaj v službo in pogledal, ali mi internet deluje. Ker je videl, da v tistem trenutku internet je deloval, je seveda napisal, da je napaka odpravljena. Enako se mi je zgodilo že več kot 5 krat. Prijavim napako, napako kvazi odpravijo, a prekinitve se nadaljujejo. Očitno se jim ne zdi čudno, da isto napako odpravljajo že 2 meseca, a se potem čudežno spet pojavi.
Zanimiv je tudi komentar na Amis forumu:
Še tretjič - napeljava v hiši je 100% OK, preverjeno s strani terenskega tehnika. Kot sem napisal - tehnik se je poskušal povezati neposredno na žici, ki pride v hišo, a se povezava NE vzpostavi niti tam. Dobil že nov modem, tudi sam je rekel, da napaka JE na omrežju in NE v interni instalaciji.
Včerajšnje obvestilo o odpravljeni napaki seveda ni ustrezalo resnici. Napako sem prijavil prejšnji petek, včeraj pa je očitno nek "mojster" prišel spet nazaj v službo in pogledal, ali mi internet deluje. Ker je videl, da v tistem trenutku internet je deloval, je seveda napisal, da je napaka odpravljena. Enako se mi je zgodilo že več kot 5 krat. Prijavim napako, napako kvazi odpravijo, a prekinitve se nadaljujejo. Očitno se jim ne zdi čudno, da isto napako odpravljajo že 2 meseca, a se potem čudežno spet pojavi.
Zanimiv je tudi komentar na Amis forumu:
Vidis, to pa je tista stvar, ki sem jo ze razlagal vsem mojim frendom in se parkrat na tem forumu. Odnosi Amis vs Telekom so tako slabi, najebas ga pa ti (normalen uporabnik). Js ce neb meu poznanga na Telekomu, nevem, verjetno bi ze biu pr kermu drugmu ponudniku.
To je zanka od leta 2005 naprej, ki pa se redkim dogaja, ampak se zgodi. Kaj ti lahko svetujem?
1. Idealisticna -> vpras kerga frenda, al pa poznanga, ce pozna koga, ki dela na Telekomu, on bo ze pol zrihto
2. Preklop -> enostavno skenclaj aneks, saj ti NE MOREJO zagoviti tega, kar je napisano v pogodbi (da nebos penalov placevau itd.)
Druga tle ni. Amis nebo nic dosegu s Telekomom, taksen sistem pac imajo. Sej tud prej na Amisovi centrali, so bli kabli se od Telekoma (2 centrali = enak rezultat -> napeljava (lahko tud omara) do tebe bi biu moj glas).
PS: tist, ki tega, kar ShowDown53 ni izkusu, nej sploh ne pise, da ni Telekom kriv. Taksno omrezje, kot ga ima in je ponosen nanjega, da jih ni sram salabajzerje. Ce velja, da se primes za gumb, ko vidis raufnkirerja (za sreco), velja zame, da pljunem, ko vidim telekomovca (za zdravje)."
ShowDown ::
Torej če koga zanima razplet zgodbe z Amisom:
Danes je Telekom obvestil Amis, da je edina opcija da še dodatno zmanjšajo linijo, ker bi naj to izboljšalo stabilnost. Seveda temu nisem nasedel, ker ko pride do prekinitve se modem ne poveže niti v Panic Mode načinu. Druga opcija je prekinitev naročniškega razmerja. Torej napake niso odpravili (Telekom-ker sem zdaj na njihovi centrali), omrežje ostaja slabo in meni preostane zgolj preklop na kabelski internet. Katerikoli drugi ponudnik interneta bo namreč deloval spet preko istega Telekomovega omrežja.
Telekom je torej ostal isti drek od ISP-ja kot je bil vedno. Sem pa še danes napisal mail z opisom situacije tudi Telekomu z vprašanjem: "Kako bi se odpravljanja napake lotili, če bi bil vaš naročnik?"
Monopol Telekoma je še vedno zelo prisoten.
Danes je Telekom obvestil Amis, da je edina opcija da še dodatno zmanjšajo linijo, ker bi naj to izboljšalo stabilnost. Seveda temu nisem nasedel, ker ko pride do prekinitve se modem ne poveže niti v Panic Mode načinu. Druga opcija je prekinitev naročniškega razmerja. Torej napake niso odpravili (Telekom-ker sem zdaj na njihovi centrali), omrežje ostaja slabo in meni preostane zgolj preklop na kabelski internet. Katerikoli drugi ponudnik interneta bo namreč deloval spet preko istega Telekomovega omrežja.
Telekom je torej ostal isti drek od ISP-ja kot je bil vedno. Sem pa še danes napisal mail z opisom situacije tudi Telekomu z vprašanjem: "Kako bi se odpravljanja napake lotili, če bi bil vaš naročnik?"
Monopol Telekoma je še vedno zelo prisoten.
amigo_no1 ::
Greš na TK, jim težiš da linija ne dela, če v doglednem času popravijo greš nazaj na Amis drugače kabelski net ?
ShowDown ::
Resno sem že razmišljal, da bi naredil preklop na Telekom, samo da bi začeli napako odpravljati z večjo resnostjo. Za Amisove uporabnike jim najverjetneje dol visi. Žal pa se mi več ne da ubadati s tehnično podporo, ker mi je že sedaj žal časa, ki sem ga porabil na telefonu, ko sem ljudem na drugi strani opisoval težavo. Vem da je kabelski internet edina alternativa.
ShowDown ::
Za tiste, ki spremljajo potek moje zgodbe naj napišem, da je Telekom spet predlagal nižjo sinhronizacijo linije. Seveda to ne bo pomagalo - glede na to da je 2+ leti brez prekinitev delovalo s 6Mbit/s, po novem ne deluje niti z 4Mbit/s in ko pride do prekinitve se povezava ne vzpostavi niti v Panic Mode. Torej kot po navadi, Telekom ni rešil nič. S strani Amisa je bil podan predlog, da mi lahko ponudijo prekinitev naročniškega razmerja. Za to se bom odločil, ko bo dokončan prehod na drugega ponudnika (kabelskega) interneta.
Še zanimivost - poslal sem tudi mail na Telekom, v katerem sem jim še enkrat obrazložil napako in dodal vprašanje: "Kako bi se lotili reševanja te težave, če bi bil vaš naročnik?" Takoj naslednje jutro me je klical nekdo iz prodaje in mi ponudil prehod na Telekom in mi zagotovil da mi lahko zagotovijo 2 ali 4Mbit/s linijo. Ko sem mu povedal naj še enkrat prebere mail in da pri meni 4Mbit linija NE deluje, je bil seveda šokiran - elegantno je tudi odgovoril naj napako javim svojemu operaterju. No shit...
Zanimivo je tudi, da je stvar te dni ko so bile padavine delovala brez ene same prekinitve.
Alternativni ponudniki interneta so super, ampak ker je vse še vedno pod taktirko Telekoma, si v primeru malo bolj zapletenih težav fucked. In spet je zmagal Telekom. Cheers!
Še zanimivost - poslal sem tudi mail na Telekom, v katerem sem jim še enkrat obrazložil napako in dodal vprašanje: "Kako bi se lotili reševanja te težave, če bi bil vaš naročnik?" Takoj naslednje jutro me je klical nekdo iz prodaje in mi ponudil prehod na Telekom in mi zagotovil da mi lahko zagotovijo 2 ali 4Mbit/s linijo. Ko sem mu povedal naj še enkrat prebere mail in da pri meni 4Mbit linija NE deluje, je bil seveda šokiran - elegantno je tudi odgovoril naj napako javim svojemu operaterju. No shit...
Zanimivo je tudi, da je stvar te dni ko so bile padavine delovala brez ene same prekinitve.
Alternativni ponudniki interneta so super, ampak ker je vse še vedno pod taktirko Telekoma, si v primeru malo bolj zapletenih težav fucked. In spet je zmagal Telekom. Cheers!
gregor_m ::
Določene napake se pač ne da odpraviti, oziroma bi bilo močno predrago (recimo menjava telekomunikacijskega kabla). Seveda ti operater tega ne bo povedal direktno ampak bo od tebe vlekel denar dokler lahko.
Verjetno bi TS že zdavnaj odpravil napako, če bi bila enostavno rešljiva, ker dvomim, da terenski tehnik uživa vsak dan poslušat nezadovljne stranke.
Verjetno bi TS že zdavnaj odpravil napako, če bi bila enostavno rešljiva, ker dvomim, da terenski tehnik uživa vsak dan poslušat nezadovljne stranke.
shadeX ::
Določene napake se pač ne da odpraviti, oziroma bi bilo močno predrago (recimo menjava telekomunikacijskega kabla).
Ma kaj? Saj pravi da mu je pred 29.2 internet deloval NORMALNO. Po posodobitvi pa je šlo vse v ...
@ShowDown
Prosim če boš še napisal kako se bo vse razpletlo. Ker me prav zanima. In ne daj se!
Ted ::
Vzdrževalna dela operaterja na omrežni opremi (domnevam, da je Amis posodabljal software na switchih/routerjih v omrežju) nimajo vpliva na sinhronizacijo in prekinitve pri 1 uporabniku na ADSL-u - še posebej če se je uporabnik prestavil v Telekomovo omrežje in prekinitev ni manj.
Predlagaj da ti znižajo sinhronizacijo in potem v primeru ponovnih prekinitev prijavi napako - ali pa pojdi k drugemu operaterju in tam počni isto :). Prekinitve ti najverjetneje povzroča nekaj na trasi parice. Ko so te prestavili na drugo centralo je bila parica prevezana, očitno ni bil problem pri prevezanem delu ampak je problem na delu parice, ki ni bil prevezan. Kaj se tam dogaja oz. kaj je možni vzrok za prekinitve pa bo najbolje vedel uporabnik sam.
Predlagaj da ti znižajo sinhronizacijo in potem v primeru ponovnih prekinitev prijavi napako - ali pa pojdi k drugemu operaterju in tam počni isto :). Prekinitve ti najverjetneje povzroča nekaj na trasi parice. Ko so te prestavili na drugo centralo je bila parica prevezana, očitno ni bil problem pri prevezanem delu ampak je problem na delu parice, ki ni bil prevezan. Kaj se tam dogaja oz. kaj je možni vzrok za prekinitve pa bo najbolje vedel uporabnik sam.
Mah...
amigo_no1 ::
Kaj se tam dogaja oz. kaj je možni vzrok za prekinitve pa bo najbolje vedel uporabnik sam.
Ne, uporabnik ne ve vzroka, kajti TK tehnik je na licu mesta ugotovil, da je napaka že pred interno hišno instalacijo.
Bakunin ::
v teh dveh letih kar je bila linija v redu se je lahko v soseski (parice) marsikaj zgodilo - npr. nov uporabnik ali vec njih na vdsl, ki ni ravno prijazen do okolice, kaksen mocnejsi el. dovod, slampast tehnik na centrali ni lepo uredil parice, OKSIDACIJA spojk na centrali, dez, posedanje terena, ...
Meni se npr. max sinhronizacija 15.12.2011 izboljsala za 2Mbita, a nobeden ne ve zakaj in nobeden ni nic delal.
Glede na datum domnevan, da je nekdo odjavil kaksen *DSL v blizini in je zato bilo manj motenj na moji parici...
Meni se npr. max sinhronizacija 15.12.2011 izboljsala za 2Mbita, a nobeden ne ve zakaj in nobeden ni nic delal.
Glede na datum domnevan, da je nekdo odjavil kaksen *DSL v blizini in je zato bilo manj motenj na moji parici...
ShowDown ::
@ShowDown
Prosim če boš še napisal kako se bo vse razpletlo. Ker me prav zanima. In ne daj se!
Žal nisem videl prej. Uspešno sem končal prehod na Teleing malo za mojim zadnjim postom 23. maja. Seveda zdaj prekinitev ni, saj se na internet povezujem preko kabelske. Amis mi je vrnil naročnino za en mesec in pol. Vseeno pa se mi zdi smešno, da napaka ni bila odpravljena. Na srečo sem imel možnost izbire alternativnega ISPja, če tega ne bi bilo res ne vem kaj bi.
hmm23 ::
Ima kdo sliko mikro vtičnice oz. kje jo kupiti (link +sliko), ker prodajalci nikjer nimajo pojma?!
IceBoX ::
Verjetno misliš tole?
http://goo.gl/Vj6UR
To si klical na podporo in so ti rekli da ti zaradi te vtičnice prekinja internet? Jaz imam staro 3 pinsko in dela normalno. Samo nategovanje
http://goo.gl/Vj6UR
To si klical na podporo in so ti rekli da ti zaradi te vtičnice prekinja internet? Jaz imam staro 3 pinsko in dela normalno. Samo nategovanje
Huh...
IceBoX ::
Na siolu prej ko sem bil mi je prišel najmanj 5x, nikoli nič plačal. Potem sem šel na amis, enkrat na začetku nekaj ni delalo, ravno tako so mi govorili naj najprej menjam vse stare vtičnice z mikro vtičnicami, klical 2x na dan na podporo, malo razpizdil in pole je prišel tehnik. Zastonj
Huh...
hmm23 ::
...:TOMI:... ::
Joooj, zakaj ne zamenjaš celega kabla od omarice do modema? Vse te micro vtičnice niso vredne nič.
Sicer pa poveži samo belo in rjavo.
Sicer pa poveži samo belo in rjavo.
Tomi
Bakunin ::
preberi si tisto temo o internih instalacijah, da ne bo nepotrebnega sraufanja in nakupovanja...
zlato pravilo - cim blizje centrali z cim manj "lotanja"
zlato pravilo - cim blizje centrali z cim manj "lotanja"
...:TOMI:... ::
Še enkrat bom prilepil link.
http://t-2.rula.net/viewtopic.php?f=7&t...
Lotanje je prepovedano! Najbrž si mislil spoje. Čim manj spojev, tem boljše.
Zamenjaj kabel (pokliči na Telekom in naj ti dajo številko rajonskega tehnika, da ti odklene omarico), če imaš kabel po zraku, imaš na tramu škatlo, kjer je odcep za tvojo hišo. Od tam menjaj kabel in ga v enem kosu napelji do modema, kjer stisneš RJ-11 konektor. Ta konektor ti lahko tudi rajonski tehnik stisne, daj mu za pivo in to je to.
Ponavljam, nobenih vtičnic ali podobnega!
http://t-2.rula.net/viewtopic.php?f=7&t...
Lotanje je prepovedano! Najbrž si mislil spoje. Čim manj spojev, tem boljše.
Zamenjaj kabel (pokliči na Telekom in naj ti dajo številko rajonskega tehnika, da ti odklene omarico), če imaš kabel po zraku, imaš na tramu škatlo, kjer je odcep za tvojo hišo. Od tam menjaj kabel in ga v enem kosu napelji do modema, kjer stisneš RJ-11 konektor. Ta konektor ti lahko tudi rajonski tehnik stisne, daj mu za pivo in to je to.
Ponavljam, nobenih vtičnic ali podobnega!
Tomi
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Katerega internetnega ponudnika izbrati? (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Omrežja in internet | 609712 (1602) | Mr.G. |
» | A1 xDSL (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Omrežja in internet | 162351 (14218) | kixs |
» | Amis težave (strani: 1 2 )Oddelek: Omrežja in internet | 13695 (8083) | Cowboy6 |
» | Telemach - kam in komu še lahko naslovim moja vprašanja? (strani: 1 2 )Oddelek: Omrežja in internet | 10695 (9161) | margarer3 |
» | Znižanje stroškov ADSLja (strani: 1 2 )Oddelek: Omrežja in internet | 11504 (10206) | Lonsarg |