» »

Telemach - kam in komu še lahko naslovim moja vprašanja?

Telemach - kam in komu še lahko naslovim moja vprašanja?

«
1
2

buttplugs ::

Ostal brez interneta prvi dan, od centrale nič paketkov, kličem podoro. Povedo, da bodo pogledali v katerem grmu tiči zajec in me poklicali nazaj.
Drugi dan napaka šekar traja, kličem spet podporo. Pove tip, da je napaka na strani Telekoma in mi sporočijo, ko bo napaka odpravljena. O roku odprave napake ne vedo nič.
Kličem na podporo Telekoma, povem, da sem Telemachov naročnik in povprašam, kdaj bo napaka odpravljena. Odgovor: Vprašajte na Telemachu.
Mind=blown
Pizda, a mi bo kdo znal povedati, kdaj bo napaks odpravljena. Ne lastnik o,režja in ne operater, ki gostuje na tem omrežju nimata pojma.
Komu in kamše lahko težim, da bom prišel do nekih podatkov? 080 1000 in 080 2288 sta neuporabna...

radmannsdorf ::

tisti, kateremu plačuješ položnico naj pove. mal zanor. pošl jih v tri pm če ne druzga - se boljš boljše počutil :)

buttplugs ::

Ma ne, na študente na Telesmehu se imo ne splača pičkarit.
Me pa ima, da se zaposlim na Telesmehu. Delaš malce več, kot imajo ženske mesečno mesečnega perila. Sploh tiste v menopavzi.

Dr_M ::

Ce bos klicaril pa folk zmerjal, bo se malo dlje trajalo vse skupaj.

So pa take bile tudi moje izkusnje s telesmehom, s tem da je bilo omrezje kompletno njihovo. Tudi po en teden brez interneta, klical vsak dan, prijazno prosil, da naj zrihtajo...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

bambam20 ::

buttplugs je izjavil:

Ostal brez interneta prvi dan, od centrale nič paketkov, kličem podoro. Povedo, da bodo pogledali v katerem grmu tiči zajec in me poklicali nazaj.
Drugi dan napaka šekar traja, kličem spet podporo. Pove tip, da je napaka na strani Telekoma in mi sporočijo, ko bo napaka odpravljena. O roku odprave napake ne vedo nič.
Kličem na podporo Telekoma, povem, da sem Telemachov naročnik in povprašam, kdaj bo napaka odpravljena. Odgovor: Vprašajte na Telemachu.
Mind=blown
Pizda, a mi bo kdo znal povedati, kdaj bo napaks odpravljena. Ne lastnik o,režja in ne operater, ki gostuje na tem omrežju nimata pojma.
Komu in kamše lahko težim, da bom prišel do nekih podatkov? 080 1000 in 080 2288 sta neuporabna...



Poglej iz svetle strani. Imaš pa zato cenejšo naročnino kot pri konkurenci :)).

Zato pa mene telemach ne bo videl nikoli.

kitl76 ::

Kaj pa je pri telesmehu ceneje?

Highlag ::

Če je omrežje od Telekoma Telemach ne more nič. Mora Telekom stvari zrihtat, na kar ima pa Telemach toliko vpliva kot ti na Telemach. Lahko težijo, a na koncu je še vedno Telekom tisti, ki nekaj naredi ali ne. Podobne probleme imajo vsi ponudniki, ki imajo napeljavo preko telekoma.

NA splošno pa firme so svoje tehnike zaradi optimizacije odpustile, in uporabljajo zunanje sodelavce, ki pa jih je premalo in zato pač stvari trajajo dalj časa. Tu so pa pomoje vsi enaki. Včasih si lahko takoj na vrsti, včasih je pa treba malo počakat in obdržat hladno glavo.
Never trust a computer you can't throw out a window

joze67 ::

Če ima pogodbo s Telemachom, mu je precej vseeno, kako Telemach to izvede, preko Telekoma, sam ali kako drugače.
V resnici pa kaj dosti drugega kot da vsak dan na tehnično pomoč javi (najbolje kar po epošti), da naročena storitev še vedno ne deluje in da bo za ta dan reklamiral račun, in potem reklamira račun v ustreznem deležu (glede na delež naročenih storitev, ki ne delajo, in število dni). Ali pa, če je res hudo, zamenja ponudnika.

Sam sem sicer na Telemachu (coax) in nimam težav, tako da ne bo kdo mnenja, da udriham po določenem ponudniku.

jusv ::

Žal ti nič drugega ne preostane, kot da počakaš, da Telekom uredi zadevo in takrat ti bo tudi Telemach javil. Če želiš, lahko vsakodnevno pokličeš, ampak po moje te bodo obvestili. Mene so vedno in težave so vedno do sedaj korektno rešili.
Pametne smo podnevi z lučjo iskali!

MxxW5 ::

Jasno je, da ti posluješ s Telemachom, saj imaš pogodbo z njimi. Oni pa naj zadeve potem urejajo s Telekomom. Njuno medsebojno razmerje se tebe ne tiče.

Pa seveda ne pozabi (ko boš dobil račun) zahtevati ustreznega znižanja naročnine!

kitl76 ::

Evo kolk je Telemach cenejši tolko, da mi je računal odklop mobilne številke 30 EUR vsi ostali operaterji imajo 20 EUR tolko o poceni operaterju.

sajko ::

Poglej pod obvestila če se kje najdeš:
http://telemach.si/pomoc-in-podpora/obv...

Telekom ima svoja tule:
http://www.telekom.si/pomoc-in-podpora/...

Pa v času neviht je možnost izpada toliko večja.

margarer3 ::

Jaz imam čist iste težave, sm pa včeraj pisala na njihovo fb stran v sporočila, odgovor sm dobila da danes pridejo iz telekoma zrihtat, dons čakam pa še nič. Upam da bo, če ne pa bom spet pisala na fb. Imam vtis da se tam bolj potrudijo

joze67 ::

Ti maš pa s tem Telemachom res smolo. Najprej nimaš interneta ("isti problem"), potem pa še D3GO nima dovolj programov (torej le gre za mobilni D3GO? ker sicer je tudi tistih par, o katerih pišeš, kar veliko za nekoga, ki mu internet ne dela).

Zlate ::

Seveda pa je Telekomu močno v interesu, da za Telemach napako kar najhitreje odpravi. :P

Itak, da zase in svoje interese najprej poskrbijo, potem pa za druge.

So pa vsi ponudniki ena in ista nadloga in če nekdo vehementno trdi, da je eden boljši od drugega in uporablja posmehovalne nazive, kot npr. telesmeh, potem poudarja predvsem lastno primitivnost.

Je pa tako, da se izplača biti prijazen s tistim, ki se ti javi na telefon, saj tako stvari najhitreje (ali pa najmanj počasi) urediš. Če imaš vsaj zrno soli v glavi, potem veš, da tisti, ki se javlja na telefon sigurno ni nič kriv. Zakaj potem napizdevati popolnoma napačno osebo?
"Ne dovoli, da bi te šolanje oviralo pri izobraževanju."
_______________________ Mark Twain________

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zlate ()

margarer3 ::

joze67 je izjavil:

Ti maš pa s tem Telemachom res smolo. Najprej nimaš interneta ("isti problem"), potem pa še D3GO nima dovolj programov (torej le gre za mobilni D3GO? ker sicer je tudi tistih par, o katerih pišeš, kar veliko za nekoga, ki mu internet ne dela).



To imaš pa prav, ja D3Go mam na telefonu. In Amis so mi prezgodaj odjavili, tko da smo skoraj že cel mesec brez signala. Imam pa v službi Wifi in lahk grem na amis mobia. Mi ga niso izklopili, zato mi je pač d3go bil čuden. Itak da sm pričakovala ker mam telemachov mobilni da bom lahko imela D3go, zakaj ne?

Pismo! In z mobitelom sm mela kuj težave, pokvaril se mi je, ampak sem pa zadovoljna s paketom in zdaj je vse ok, tud tole bodo zrihtal, pa bo. ? kaj čem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: margarer3 ()

mujek ::

Če si naročnik pri telemachu potem težiš telemachu. Čeprav se uporablja telekomova infrastruktura.
Če ti bo telemach rekel, da je v njigovi centrali težava z dobavo elektrike boš težil elektru zakaj ni elektrike?
Tudi nevemo kakšne pogodbe imajo operateri med seboj. Mogoče so se dogovorili (za nižjo ceno) za dalše čase popravil. Če bi telemach pljunil denar bi sigurno dobil ekipo za popravilo.

Jaz jim težim po mailu (tehnicna.pomoc@telemach.si in info@telemach.si) in prosim odgovor po mailu (dokaz o komunikaciji). Po telefonu se mi ne da ubadadi z njimi (predolgo traja vse skupaj).

buttplugs ::

UPDATE:
Bil danes Telekomovec pr meni. Pravi, da bo treba počakat, da pride tretja firma in preveri, kje tiči problem. Super. *Že segrevam heroin* Če so v bližini, pridejo danes, če ne pridejo jutri.
Dostop do WWWja sicer sedaj imam, ampak blazno omejen (1Mbit), bojda napaka nekje v kablu, ki gre lez enih par bajt.
Najs, sedaj žrem energydrinke in jem kokice ter gledam tole komedijo od hitrosti izpred desetero let.
Ampak ok, vsaj dostop do WWW imam.

Morenov ::

buttplugs je izjavil:

Ma ne, na študente na Telesmehu se imo ne splača pičkarit.
Me pa ima, da se zaposlim na Telesmehu. Delaš malce več, kot imajo ženske mesečno mesečnega perila. Sploh tiste v menopavzi.

Poznam nekoga, ki je tam delal in ni bilo ravno tako.

margarer3 ::

Noro, tretja firma, res človek znori. Pr men pa nobenga, še ni blo. šli smo zarad optike, lansk let jo tle pr nam ni blo in pol pride telemach s ponudbo, in smo padli na to. No evo, saj teb kaže na bolje. :). Jaz tud mal mislim da telemach slabo plačuje. ko smo bli pr amisu, je blo v par urah zrihtan, pa so tud telekomovci rihtali

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: margarer3 ()

buttplugs ::

Pri meni je vseeno, itak Telekom skrbi za omrežje in je treba za vsako napako na njih čakati. V tem primeru so bili kar hitri, prišli so že kar tretji dan in to brez, da bi moral koga v tri PM pošiljati.
A veš, tisti občutek, ko si nekdaj moral držati Telekomovcu preko telefona pištolo na čelo, da se je nekdo od njihovih spravil po enem tednu urejati zadev? Ni več tega...
Ejga, uživam pa v občutkih romantične nostalgije.
http://www.speedtest.net/my-result/5544...
:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: buttplugs ()

kitl76 ::

Verjetno je ta "tretja" firma GVO, ki skrbi za omrežje tako bakreno kot optično.To je normalen postopek.

MadMen ::

margarer3 je izjavil:

Noro, tretja firma, res človek znori. Pr men pa nobenga, še ni blo. šli smo zarad optike, lansk let jo tle pr nam ni blo in pol pride telemach s ponudbo, in smo padli na to. No evo, saj teb kaže na bolje. :). Jaz tud mal mislim da telemach slabo plačuje. ko smo bli pr amisu, je blo v par urah zrihtan, pa so tud telekomovci rihtali

Ne plačuje slabo, ne plačuje pa kot kakšen Lek, ampak to je bolj stvar branže, Mercator tudi ne more plačevati prodajalke 1k neto.

Dr_M ::


A veš, tisti občutek, ko si nekdaj moral držati Telekomovcu preko telefona pištolo na čelo, da se je nekdo od njihovih spravil po enem tednu urejati zadev?


Nebi vedel, ker pri telekomu ni bilo dolgih izpadov (ce ze, mogoce 2x na leto za uro ali dve). Pa se takrat ko mi je napajalnik za modem crknil, sem klical ob 11 zvecer, naslednji dan ob 8 zjutri sem ze novega priklopil.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

margarer3 ::

No, mene je presenetilo vse skupaj, ker je bil pr amisu velik hitreši odziv, smo bli mal razvajeni.
Javim ko bo kaj lp:)

SaXsIm ::

Vas povsem razumem, da biti brez interneta dandanes ni enostavno, ampak takšni odvzivni časi so za pričakovati. Zakaj?

    1. Obdobje neviht, precej okvar, večja zasedenost vzdrževalcev.
    2. Obdobje dopustov, manjša razpoložljivost vzdrževalcev.
    3. Dostopovnega omrežja ne vzdržujejo ISPji, ampak tisti, ki ga dajejo v najem oz. njihovi podizvajalci.
    4. Če gre za težje okvare, rabijo dlje časa, da jih odpravijo.
    5. Ne plačujete biznis paketov, ki imajo zagotovljeno 99,99% dostopnost in vzdrževalce na stand-by, temveč buđet pakete.


Poleg tega gre za okvare, ki so rezultat višje sile in ne operaterjeve malomarnosti. Še enkrat, razumem vas (in sočustvujem z vami), ampak tako pač je.
Najbolj bo pomagalo, če na slabo izkušnjo po odpravljeni okvari ne boste takoj pozabili, temveč se spomnili na njo, ko vam bo operater poslal račun, in mu ga zavrnili z napisanim časom, ko storitve niso bile dostopne.
SaXsIm

buttplugs ::

Najbolj me boli, ker mi niso znali povedati niti okvirnega časa, kdaj bo problem rešen oziroma kdaj se ga bodo lotili delati. Napaka na Telekomovem omrežju, Telemach pove, da je tako, reče, da ne vejo kdaj bo opravljeno, ker ne skrbijo za omrežje. Telekom podpora pravi, da jih peče kurac za non-Telekom naročnike na Telekom omrežju.

Zaradi mene si lahko vzamejo teden dni časa, da problem rešijo, le približen datum odprave napake naj sporočijo, da si vmes zagotovim alternativno opcijo-

kitl76 ::

To, da Telekom peče kurac ni res. Meni so pri T-2 še vedno prišli in porihtali zadevo tako kot se šika. Tukaj je nesposoben Telemach ne pa Telekom.

Invictus ::

Sam si si kriv.

Glede na pretekle debate na tem forumu bi ti lahko bilo jasno, da je Telemach enako Telesmeh.

Če drugega ni, O.K. Če je možno kaj drugega, je včasih bolje požret eno do dve pivi na mesec dražjo naročnino.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ProGo ::

Telemach JE enako Telesmeh.
Sem bivši uporabnik. Za konec naročniškega razmerja pa dobiš še 18€ stroškov odklopa.
Lahko plačam, ni problema, samo z mano več ne bodo poslovali.

kitl76 ::

Bodi vesel jaz sem jih danes za mobilno telefonijo 30 EUR.

SaXsIm ::

buttplugs je izjavil:

Najbolj me boli, ker mi niso znali povedati niti okvirnega časa, kdaj bo problem rešen oziroma kdaj se ga bodo lotili delati. Napaka na Telekomovem omrežju, Telemach pove, da je tako, reče, da ne vejo kdaj bo opravljeno, ker ne skrbijo za omrežje. Telekom podpora pravi, da jih peče kurac za non-Telekom naročnike na Telekom omrežju.

Zaradi mene si lahko vzamejo teden dni časa, da problem rešijo, le približen datum odprave napake naj sporočijo, da si vmes zagotovim alternativno opcijo-


Kako ti naj povejo okvirni čas popravila, če sploh ne vejo, kaj je narobe? Več kot to, da se trudijo odpraviti napako, ne morejo.
In kaj naj ti drugega pove Telekom? Ti nisi njihov naročnik. Oni so uporabniška podpora? Če oni dajejo podporo komu, jo dajejo Telemachu. In to ne na telefonski podpori za Telekomove naročnike.
SaXsIm

ProGo ::

Še prej, ko sem naročil T-2 preko Telekomovega bakra, sem bil 2 meseca brez interneta.
Razlog: telekomov tehnik je napačno priklopil parico (za ta priklop sem čakal 1 mesec), in potem so pri telekomu rabili še 1 mesec da so ugotovili razlog nedelovanja in ga odpravili. Samo da so zajebavali t-2 in mene.

Tudi s Telekomom ne bom več nikdar posloval.

RobertDev ::

Pošlji jih v tri krasne, in zamenjaj isp, tisti ki hočejo imet stranke se že potrudijo in popravijo, prelaganje odgovornosti je delovalo leta 2000 ko ni bilo izbire.
In to da ne vejo kaj je narobe je joke, izkušen tehnik to ugotovi v 1h, gre na centralo, potem na omarico, potem na dom, pa se najde napaka.

Zgodovina sprememb…

buttplugs ::

SaXsIm je izjavil:

buttplugs je izjavil:

Najbolj me boli, ker mi niso znali povedati niti okvirnega časa, kdaj bo problem rešen oziroma kdaj se ga bodo lotili delati. Napaka na Telekomovem omrežju, Telemach pove, da je tako, reče, da ne vejo kdaj bo opravljeno, ker ne skrbijo za omrežje. Telekom podpora pravi, da jih peče kurac za non-Telekom naročnike na Telekom omrežju.

Zaradi mene si lahko vzamejo teden dni časa, da problem rešijo, le približen datum odprave napake naj sporočijo, da si vmes zagotovim alternativno opcijo-


Kako ti naj povejo okvirni čas popravila, če sploh ne vejo, kaj je narobe? Več kot to, da se trudijo odpraviti napako, ne morejo.
In kaj naj ti drugega pove Telekom? Ti nisi njihov naročnik. Oni so uporabniška podpora? Če oni dajejo podporo komu, jo dajejo Telemachu. In to ne na telefonski podpori za Telekomove naročnike.

Kako ti pa AMD pove, kdaj bodo njihovi čipi perajt?
Kako ti pa mehanik pove, čez približno koliko časa bo gotovo?
Kako ti pa gradbinec pove, čez koliko časa bo bajta zgrajena?
Kako ti pa računalničar pove, čez koliko časa bo računalnik na novo skonfigurirani?
Kako pa ti veš, na koliko dni si briješ brado?
Kako pa ti veš, kdaj dobiš plačo?

Na podlagi preteklih izkušenj.
Meni se to razlaga, kot da nimajo predhodnih izkušenj as in se nič ne dela.

A to, čez približno koliko ur boš na severu Evrope, če se sedaj odpraviš, veš?

Netrunner ::

Jaz sem prešel iz T-2 na Telemach in imam samo pozitivne izkušnje. Imam kabelski internet in vse dela brez težav. Support sem klical ene 2x in so takoj vse porihtali. Linija je stabilna in hitrosti dosegajo napisane. Sem pa v mestu kjer verjetno dela bolje kot na vasi ... ali pa imam samo srečo :)

s1m0n ::

Netrunner je izjavil:

Jaz sem prešel iz T-2 na Telemach in imam samo pozitivne izkušnje. Imam kabelski internet in vse dela brez težav. Support sem klical ene 2x in so takoj vse porihtali. Linija je stabilna in hitrosti dosegajo napisane. Sem pa v mestu kjer verjetno dela bolje kot na vasi ... ali pa imam samo srečo :)


Saj verjetno na koga naletiš pri podpori :) Osebno imam podobne izkušnje (iz T-2 na Telemach) Podpora je bila pri obeh zadovoljiva. Kar me pri telemachu moti je, da ob znanih vzrokih napak tega nikjer ne objavijo in ti drugo, kot klicanje podpore ne pomaga.

Glugy ::

"da ob znanih vzrokih napak tega nikjer ne objavijo"
To zato naredijo da se moraš malo bolj potrudit da zahtevaš manjšo mesečno naročnino na internet za tist mesec. Ampak ja precej butast.

SaXsIm ::

buttplugs je izjavil:

SaXsIm je izjavil:

buttplugs je izjavil:

Najbolj me boli, ker mi niso znali povedati niti okvirnega časa, kdaj bo problem rešen oziroma kdaj se ga bodo lotili delati. Napaka na Telekomovem omrežju, Telemach pove, da je tako, reče, da ne vejo kdaj bo opravljeno, ker ne skrbijo za omrežje. Telekom podpora pravi, da jih peče kurac za non-Telekom naročnike na Telekom omrežju.

Zaradi mene si lahko vzamejo teden dni časa, da problem rešijo, le približen datum odprave napake naj sporočijo, da si vmes zagotovim alternativno opcijo-


Kako ti naj povejo okvirni čas popravila, če sploh ne vejo, kaj je narobe? Več kot to, da se trudijo odpraviti napako, ne morejo.
In kaj naj ti drugega pove Telekom? Ti nisi njihov naročnik. Oni so uporabniška podpora? Če oni dajejo podporo komu, jo dajejo Telemachu. In to ne na telefonski podpori za Telekomove naročnike.

Kako ti pa AMD pove, kdaj bodo njihovi čipi perajt?
Kako ti pa mehanik pove, čez približno koliko časa bo gotovo?
Kako ti pa gradbinec pove, čez koliko časa bo bajta zgrajena?
Kako ti pa računalničar pove, čez koliko časa bo računalnik na novo skonfigurirani?
Kako pa ti veš, na koliko dni si briješ brado?
Kako pa ti veš, kdaj dobiš plačo?

Na podlagi preteklih izkušenj.
Meni se to razlaga, kot da nimajo predhodnih izkušenj as in se nič ne dela.

A to, čez približno koliko ur boš na severu Evrope, če se sedaj odpraviš, veš?


Poglej, vem da si jezen, ker ti ne funkcionira, ampak malo mešaš jabolka in hruške.

AMD dela nove čipe. Po nekih ustaljenih praksah. Pa se roki tudi zamujajo.
Mehanik - tukaj je že podoben biznis, servisiranje. Ko ga pokličeš, pa rečeš, avto mi ne dela, ti on reče, ja ni panike, jutri bo popravljen? Ali ga pelješ tja, pa ti ga pogleda, preposluša, pretestira in ti potem poda okvirno oceno, kdaj bo popravljen? Ker tukaj je enako, veš. Nekdo mora iti pogledati zadevo. In dokler ne najdejo napake, ti ne morejo reči, koliko časa bo trajalo, da bojo odpravili. Mogoče takoj, ko bojo prišli v centralo, morda pa bojo dva dni samo iskali napako. Ker pri okvarah ne gre vedno za ene in iste okvare, ampak so lahko precej raznolike. In soditi o tem, da operater nima izkušenj z okvarami, ker ti ne povejo, kdaj bo popravljeno? Jaz bi ravno temu rekel izkušenost. Ker vejo, da gre lahko za zelo raznolike okvare, ker vejo da zadeve niso odvisne od njih in ker v končni fazi vejo, da če ti bojo podali nek rok, v katerem bo popravljeno, pa v tem roku okvara ne bo odpravljena, se boš obešal na tak rok, tako kot se tukaj obešaš na vsako besedo.

In res, čas trajanja nekega servisa primerjaš z vožnjo, po možnosti neko rutinsko? A si že kdaj servisiral kakšno stvar?
SaXsIm

mm&r ::

Jaz se ponavadi pri reklamaciji računa sklicujem na tale kodeks pri AKOS in jim računa ne plačam v celoti ampak odštejem priporočen %.

http://www.akos-rs.si/files/Koncni_upor...

Dosedaj so mi vse reklamacije (3) upoštevali.

otago ::

Pri meni so rabili 5 let za odpravo napako. Kabelsko omrežje je malce preluknjano, ker lokalni gradbinci niso bili najbolj vešči pri izkopu vodovoda in kanalizacije. Obljubili, da bodo popravili. Pride terenec in ugotovi, da bo potrebno kopat jarek in dat nov kabel... in ni bilo nič, se je pa internet stabiliziral... je internet delal brez vecjih izpadov, telefon pa je stalno med 11-14h ven metalo. Smo parkrat klicali, pa ni bilo efekta. Ne vem zakaj. Po 5 letih menjava paketa z 1/1 na 10/1... Vecino dneva izpad ali pa 1/1 po 19ti uri v najboljsem primeru. Kaksno delo od doma odpade. 3x klic na Telemach. "Vidim da signal ni vredu". Po enem tednu pride terenec in ugotovi, da bo potreben izkop...Hm... je prejšnji terenski 5 let nazaj enako ugotovil. So rekli da bodo prišli v roku tedna dni. Peti dan kličen terenca in reče, da bo vsak čas... Drug dan spet kličem... stopnjevanje....in res naslednji dan... 7.dan se je prikazal podizvajalec in skopal z bagrom tistih 6 metrov in nas priklopil. Tako da ja, prijazno opominjanje. Klicni center ni kriv. Terenec ni kriv, če so zmanjšali osebje in se mu je delo in teren povečal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

margarer3 ::

Evo bil je iz telekoma, dal eno lučko na kabel, nekam se odpeljal, ko je prisel nazaj, pravi da je kabel prekinjen nekje in bo sporočil. Potem smo pečeni še za nekaj časa:D??

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: margarer3 ()

kitl76 ::

Z laser-jem je preveril pretočnost optičnega vlakna. Ne bi smel dolgo čakati bodo hitro zamenjali.

Machete ::

Samo a ni štukanje optičnega kabla kar zafrknjeno in dokaj drago?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Invictus ::

Ne ni.

Drago je priti do optičnega kabla...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

MadMen ::

otago je izjavil:

Pri meni so rabili 5 let za odpravo napako. Kabelsko omrežje je malce preluknjano, ker lokalni gradbinci niso bili najbolj vešči pri izkopu vodovoda in kanalizacije. Obljubili, da bodo popravili. Pride terenec in ugotovi, da bo potrebno kopat jarek in dat nov kabel... in ni bilo nič, se je pa internet stabiliziral... je internet delal brez vecjih izpadov, telefon pa je stalno med 11-14h ven metalo. Smo parkrat klicali, pa ni bilo efekta. Ne vem zakaj. Po 5 letih menjava paketa z 1/1 na 10/1... Vecino dneva izpad ali pa 1/1 po 19ti uri v najboljsem primeru. Kaksno delo od doma odpade. 3x klic na Telemach. "Vidim da signal ni vredu". Po enem tednu pride terenec in ugotovi, da bo potreben izkop...Hm... je prejšnji terenski 5 let nazaj enako ugotovil. So rekli da bodo prišli v roku tedna dni. Peti dan kličen terenca in reče, da bo vsak čas... Drug dan spet kličem... stopnjevanje....in res naslednji dan... 7.dan se je prikazal podizvajalec in skopal z bagrom tistih 6 metrov in nas priklopil. Tako da ja, prijazno opominjanje. Klicni center ni kriv. Terenec ni kriv, če so zmanjšali osebje in se mu je delo in teren povečal.

Mogoče se je kaj spremenilo, ampak včasih je moral nekdo take posege odobriti, pač iz finančnega vidika in marsi kje ni prišlo do posega ker ni bilo finančnega interesa. Še večji problem pa je, da če se to zgodi, Telemach takim ne odklopi sam storitve in jih preusmeri na konkureco, ampak jih zadrži kokr jih more.

kitl76 ::

Optično vlakno skupaj zvarit ni noben problem vzame ti kako minuto časa.

buttplugs ::

Invictus je izjavil:

Ne ni.

Drago je priti do optičnega kabla...

Res je. Ga je potrebno prvo napeljati, da lahko pridejo do njega :D

Invictus ::

Ne, treba je odkopati cel kup stvari, da prideš do njega.

Pa kje v delate, da o tem nimate pojma? Na oddelku za žensko perilo?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

SaXsIm ::

Točno to. In če je zadeva šla v franže v kakšnem delu kabla z več vlakni, je sploh veselje.
SaXsIm
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Telemach mobilno omrezje, kako ste zadovoljni? (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
5430855 (4201) link_up
»

Telemach mobilna telefonija (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
632168570 (24778) neosonic
»

Telekom proti Telemach (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Omrežja in internet
11946193 (16433) solatko
»

T2 ja ali ne? (strani: 1 2 )

Oddelek: Omrežja in internet
6824973 (16047) Vuli
»

Telemach Mobil - ponudba? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
343111296 (58043) OK.d

Več podobnih tem