» »

Avto: popravilo ali menjava?

Avto: popravilo ali menjava?

1 2 3
4
5

D3m ::

Za našega fotra je najboljša investicija diesel + vlečna kljuka. To je vse. Več ne rabi.
Bencinar + vlečna kjuka je za Vectro uboj!!!
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Mesar ::

djordjevic je izjavil:

Gumice, stabilizatorji, amortizerji, škripanje na vsakem ležečem policaju ... Ampak, ja. Vsak hvali svoje kljuse, ane? >:D


Se enkrat uredi za 50EUR po amortizeru max pa rešeno.

D3m je izjavil:

Za našega fotra je najboljša investicija diesel + vlečna kljuka. To je vse. Več ne rabi.
Bencinar + vlečna kjuka je za Vectro uboj!!!


Za vectro z motorjem od corse 1.0 mogoče. Zakaj pa vlečno kljuko rabite? Sej lahko svoje dizle brez prikolice šlepate do servisa. :))
Your turn to burn!

djordjevic ::

Mesar je izjavil:

Se enkrat uredi za 50EUR po amortizeru max pa rešeno.

Pri francoskem merde pa to ni potrebno. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

D3m ::

Mesar je izjavil:

djordjevic je izjavil:

Gumice, stabilizatorji, amortizerji, škripanje na vsakem ležečem policaju ... Ampak, ja. Vsak hvali svoje kljuse, ane? >:D


Se enkrat uredi za 50EUR po amortizeru max pa rešeno.

D3m je izjavil:

Za našega fotra je najboljša investicija diesel + vlečna kljuka. To je vse. Več ne rabi.
Bencinar + vlečna kjuka je za Vectro uboj!!!


Za vectro z motorjem od corse 1.0 mogoče. Zakaj pa vlečno kljuko rabite? Sej lahko svoje dizle brez prikolice šlepate do servisa. :))


O za marsikaj rabimo vlečno kljuko.
|HP EliteBook|R5 6650U|

-valvoline- ::

Jaz tudi ne kupim zaee avto brez vlecno kljuko.Vedno jo rabis.Mam 1 tonsko prikolico ki jo včasih tudi po 2 toni naložimo.
Razlika porabe benz vs dizel z 2 toni tovora zadaj je 7-8 vs 15-20l na 100km. Bencinar 2 tone zadaj komaj premakne tudi če ima 2x več konjev k dizel.
:D

D3m ::

Kaj šele klanec. Imamo vikend, ki je na 900 nadmorske, in precej klanca. Omaga Vectra 200 metrov nižje pri cesti pod vikendom, drugače bi skurili sklopko.
|HP EliteBook|R5 6650U|

amigo_no1 ::

Jaz raje kupim avto brez vlečne kljuke, saj so potem večje šanse da ni čisto zgonjen in da nima pregretega motorja.

Sosed je z enim starem 1.5 benc jajcem vozil polne prikolice peska v kar strme klance, tako da ne vem kaj vašo vectro 1.6 matra saj ni ni ravno kavni mlinček ala daewo matic.

A znaš voziti v klanec ? Daš v prestavo pred klancem (prva, druga) in voziš samo v njej.To ve vsak kmet s traktorjem in prikolico.
Kakšno speljevanje neki v klancu s tako veliko maso zadaj, ni šans.

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

Mogoče pa se bodo kdaj naučili vozit. :D

Kupit avto z vlečno kljuko pa je tudi dobra ja, prejšnji lastnik pa je s tem avtom pol bajte zgradil če ne celo.
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

D3m ::

Sami pametnjakoviči in slabi vozniki vidim. Vectra 1.6i 60km je prešvoh za cca. 1,5 tono težek avto, da bi kar koli vlekel še posebej na vikend.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Mesar ::

Če ne znaš vozit je tut vectra 2.5 V6 prešvoh.
Your turn to burn!

T0RN4D0 ::

To da tak motor prešvoh je dejstvo. Tudi brez da bi se traktorista igral. Omagat pa v prvi pod gasom sicer ne bi smela kar tako, ampak verjamem da nimaš povsod možnosti na par jurjev tiščat avta s prikolico zadaj po kakšnih rovtah. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T0RN4D0 ()

D3m ::

T0RN4D0 je izjavil:

To da tak motor prešvoh je dejstvo. Tudi brez da bi se traktorista igral. Omagat pa v prvi pod gasom sicer ne bi smela kar tako, ampak verjamem da nimaš povsod možnosti na par jurjev tiščat avta s prikolico zadaj po kakšnih rovtah. :)


Žal je kar konkreten naklon in s prvo ne gre. Mesar je pa tudi na easy človek in ne ve ali pa ne razume.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

amigo_no1 ::

T0RN4D0 je izjavil:

To da tak motor prešvoh je dejstvo. Tudi brez da bi se traktorista igral. Omagat pa v prvi pod gasom sicer ne bi smela kar tako, ampak verjamem da nimaš povsod možnosti na par jurjev tiščat avta s prikolico zadaj po kakšnih rovtah. :)

Zakaj je po tvoje prešvoh, če prideš v prvi do vrha :D ?
Če se lahko pelješ po AC v peti prestavi od Kopra do LJ @ 3000 rpm pri 130 kmh zakaj se potem nebi mogel par kilometrov poti v prvi @ 3000 rpm pri 20 kmh ?
Prestavna razmerja so važna.

Sami pametnjakoviči in slabi vozniki vidim. Vectra 1.6i 60km je prešvoh za cca. 1,5 tono težek avto, da bi kar koli vlekel še posebej na vikend.

Kar tono in pol ?
Ker letnik je vectra ?

(Opel Vectra B)
masa med 1270 in 1325 (2.0) kg tehta
Opel Vectra @ Wikipedia

Jaz sem se parkrat zraven peljal, ko je sosed s svojo 1.5 kripo vozil pesek na prikolici v hribske "rotve" in vem, kaj je praktično možno.

Žal je kar konkreten naklon in s prvo ne gre

Če štartaš na ravnini v prvi in potem cel klanec držiš na nekih obratih ne prideš do vrha ?
Bi rad prišel na Himalajo ?
Koliko je naklona (45°) ?

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Ravnine praktično ni, kak dober kilometer oz. dva se samo vzpenja, pred vikendom makadam. Naklon je približno 25° Avto je Opel 1325 kg prazen par ljudi smo že na 1,5 tone + cca. 400 - 500 kg naložena prikolica.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Mesar ::

To more 1.5 gladko gor prit če je voznik normalen. Je večja možnost, da bo v tem primeru tvoj preljubi golfič pogrno.
Your turn to burn!

Gray_Warden ::

mesarček spet nabijaš ker nimaš pojma

1.5 zmore priti gor samo če je popolnoma ravna in asfaltirana cesta. Takoj ko se pojavijo kakšne luknje, slaba podlaga (makadam) , čudni ovinki pa 1.5 sprednji pogon pod nobenim pogojem ne bo prišel gor. Rabiš 4x4 z reduktorjem, da lahko voziš lepo pri 3000 obratih in 10 km/h. Daj, vžgi očetov avto (svojega smatram da nimaš) in poizkusi voziti 10 km/h z njim v 1. prestavi. Boš videl da boš imel pri 10 kmh kakih 1300 obratov, pri 20 km/h pa mogoče 1800 obratov. Vsekakor premalo.


pravzaprav niti 5.0 mašina s sreednjim pogonom ne bi prišla po nekem hudem makadamu v 25* (stopinjski) klanec. samo očitno ti take ceste v življenju še videl nisi. Naj ti pojasnim, da bi se kolesa vrtela v prazno saj ni dovolj trakcije. Nujno rabiš 4x4 pogon in reduktor, da vsa štiri kolesa lepo enakomerno brcajo, motor pa brni pri 3000 obratih.


sicer pa....trolling....again?!?

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

A on pa pride s TDIjem gor če ne celo s SDIjem? Kdo pol tu nabija? Bencinar ki ima moč po celih obratih al dizel z luknjami? Daj daj, ... sem probal sem, šel v SVOJ avto pa sem zategno ročno pa se peljal 10km/h in so šli obrati krepko čez 1300, si zdaj srečen? Pojma nimaš.
Your turn to burn!

Gray_Warden ::

Tdi je dizel. Dizel ima večjo moč pri manjših obratih. daj misli malo no.

Mesar ::

Nič ne trollam on trdi, da golf TDI brez problema pride gor. Pa še 4 so noter pa prikolica zadi pa gor naloženi 2 toni svinjarije.
Your turn to burn!

Gray_Warden ::

GOLF TDI IMA VELIKO MOČI ŽE PRI 1300 OBRATIH KER JE DIZEL. KAJ SI RES TAKO NEUMEN?

bencinarja moraš pognati na vsaj 2500 obratov da kaj pametnega naredi, dizli pa zmorejo narediti vse že od 1000 obratov dalje.

zakaj zaboga misliš da imajo VSI terenci dizel motorje?!???????? in ja, rekel sem terenci. da mi ne bi slučajno zdaj pokazal kakšnega SUV.

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

Zato ker taki ko ti nimajo denarja pa šparajo.
Your turn to burn!

Gray_Warden ::

šparajo pri čem?

Mesar ::

Poraba :)
Your turn to burn!

Gray_Warden ::

ni bistveno nižja, avto pa se lepše vozi. Si že kdaj vozil terenca? Recimo Mitsubishi Pajero 3.2 dizelček? Ali pa Nissan Patrol GR? Tisto je zverina, se tvoja igračka skrije proti temu.

o porabi pa ni treba debatirati, kajne?

o vožnji po terenu pa mi niti ne poizkušaj pametovati.

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

Zakaj bi Pejerota kupoval če on pride v ta breg s fotrovim golfom TDI. Bom kr golfa kupo... aja pa še prikolico gor obesijo.
Your turn to burn!

Gray_Warden ::

njegov golf je dizel. kolikokrat naj ti to še napišem, da boš razumel? Dizli neprimerno lažje vozijo v klanec kot bencinar.

bencinarja moraš v klanec nujno gnati nad 2500 obrati, drugače ne bo šel nimakor. Speljevanje z bencinarjem v klance hujše od 30* (stopinj) je smrt za sklopko, medtem ko dizel to zmore brez problema.

si že kdaj slišal za tisto, da pri dizlu ni treba gasa dodajat ko speljuješ? Pri dizlu moraš pri speljevanju v klanec dodati relativno malo gasa in bo speljal brez problema, medtem ko moraš pri bencinarju gas kar konkretno pohoditi da se bo premaknil. Vendar se ne bo. Zaradi prevelikih vrtljajev se bodo kolesa zavrtela v prazno in boš zato moral gas spustiti. takoj ko to storiš pa bo motor začel umirati.
govorim seveda o recimo 30 stopinjskem klancu. Na takem klancu je razlika tako očitna da jo MORAŠ opaziti celo ti. (sicer je to že tak naklon da bi se nanj podal samo s terencem....pa vendar sem tak primer izbral zato, da boš mogoče uvidel kako to gre)

niti mi ne poizkušaj pametovati o vožnji po terenu. Boš moral še precej km po terenu naredti. Sprejmem pa nsvete vsakogar ki o tem ve več kot jaz. To pa vsekakor nisi ti.

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

TI pa si vseved vidim. Z golfom TDI neboš speljal v tak brez s prikolico pa sploh ne, neboš ker ti bo samo kopalo. Lahko brez problema goniš avto preko 5000 RPM pa nebo nič sklopki nea nori.

Dizel ima še več moći? Torej bo še bolj sukal v prazno, kdo zdaj ne razmišlja? Ti kr neki pišeš pa nič konretnega...
Your turn to burn!

Gray_Warden ::

dizel ima več navora. vsak to ve.

Mesar ::

Pri dizlu ne rabiš dat gasa ko spelješ če hočeš da ti crkne, to pa drži.

Ja zato koplje v prazno.
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

Gray_Warden ::

speljevanje po ravnimi. si res tak idiot, da ne dojameš ničesar?

dizel ima več navora. vsak to ve.

pri nižjih obratih imaš več navora. Torej že pri recimo 2000 obratih zmore motor dovolj nadorovati, da se kolesa vrtijo kot voznik želi. Pri bencinarju pod 2500 obrati pri vožnji v klanec nimaš kaj delati saj takoj ko pohodiš gas, kjolesa kopljejo.

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

Razumem vse razumem razen tega ne kak lahko 2 toni gnil TDI vleče v 25% breg, na sprednji pogon seveda...
Your turn to burn!

Gray_Warden ::

dizel, prijatelj. Dizel.

Mogoče tudi dobre pnevmatike.

Vprašanje kakšna je podlaga ko vleče takšno težo.

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

Po dveh gumah ni šans pa če hreš rikverc gor, ne gre pa če hočeš al pa pomagaš tišat zadi.

Podlaga je šoder
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

Gray_Warden ::



tak? je ravna cseta? mislim...brez nekih hudih udolbin, kjer bi se avto lahko zataknil?

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

NIma oprijema pa če češ al ne. Sicer pa avtor teme verjetno ne živi na triglavu al pa v zadnji luknji, da bi se ubadal s takimi problemi.

JA tak recimo ja..

Tudi luknje in ovinki so..
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

Gray_Warden ::

z bencinarjem na sprednji pogon po tem ne prideš pod nobenim pogojem potem..razen če tiščiš gas do podna da kolje kot pri norcih. Vsekakor pa ne prideš gor s prikolico.


Z dizlom ki ima dobre pnevmatike pa bi se dalo priti....brez prikolice. 1.5 tone težek dizel na sprednji pogon pa bi moral priplezati tja gor....razn če je podlaga res taka da se samo vdira pod kolesi.

enostavno je fora v tem, da se kolesa ne smejo zavrteti v prazno in boš priplezal čez. Z manj obrati kot voziš, manj se bodo kolesa vrtela v prazno. Če voziš z dizlom je to opravilo precej lažje in povsem neboleče za sklopko. Če pa to delaš z bencinarjem pa to pomeni visoke obrate in slej ko prej smrad po zažgani sklopki.

Volkswagen Golf Mk4 @ Wikipedia

1.8 1997-2003 I4 20V AGN 1780 cc 92 kW (125 PS; 123 hp) @ 5900 rpm 170 N?m (130 lb?ft) @ 3500 rpm
1.9 TDI 1997-2002 I4 8V AHF/ASV 1896 cc 81 kW (110 PS; 109 hp) @ 4150 rpm 235 N?m (173 lb?ft) @ 1900 rpm
(modelno leto 1997-2002).

ali pa recimo:
2.0 1999-2001 I4 8V APK/AQY 1984 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 5200 rpm 170 N?m (130 lb?ft) @ 2400 rpm
1.9 TDI 1999-2001 I4 8V AUY 1896 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm 310 N?m (230 lb?ft) @ 1900 rpm
(modelno leto 1999-2001)

poglej razliko v moči in kje dizel doseže VEČJO moč in navor kot bencinar. kljub temu pri 1900 obratih kolesa ne bodo šla v prazno.

upam da zdaj razumeš. tako kilovate, kot tudi navor

Zgodovina sprememb…

Gray_Warden ::

poglej razliko v moči in kje dizel doseže isto* moč in precej večji navor kot bencinar. kljub temu pri 1900 obratih kolesa ne bodo šla v prazno navora pa je skoraj 2x več kot pri bencinarju. zato je z dizlom lažje voziti v klanec in zato imajo vsi terenci dizelske motorje. več moči in navora pri nižjih obratih.

in zato z golfom tdi lažje pride v klanec kot nekdo z vektro na bencin.

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

Bluziš, povrh tega če hočeš primerjat tako moremo primerjati Turbo bencinarje s turbo dizli in navadne bencinarje z navadnimi dizli, me zanima kaj bi golf SDI delal, ko se na ravnici hoče ustavit.
Your turn to burn!

Buggy ::

a bosta vidva ze nehala s tem offtopicom, ker sta IMHO malce nadlezna

Gray_Warden ::

piše nebuloze, ki so 100% nepravilne in usmerjajo kupca v napačno stran. Pač tipičen zagovornik bencinarjev, ki misli da dizli obstajjao samo zaradi nižje porabe.

Mesar ::

Dizli obstajajo za škrteke, ki mislijo da bodo prihranli pol pa s servisi nadoknadijo.
Your turn to burn!

Buggy ::

ce sem iskren sploh nisem bral teh crev, bi bilo pa zazeljeno ce se drzite teme...morda bo kdo to se bral kdaj :D

-valvoline- ::

Največji problem pri vleki težkega tovora je pri speljevanju.Vsak dizel tudi brez turbine navadni D in SDI ima veliko več navora pri nižjih obratih kot bencinar z 2x ali več konjev. Bencinarju pri nižjih obratih tudi turbo ne pomaga. Bencinarja pri speljevanju z težkim tovorom moraš gnat v visokih obratov,kar posledično uniči sklopko,če je premal gasa normalno padejo obrati,avto začne trokirat-cukat tk k da bi ugasnil,to je posledica majhnega navora pri nižjih obratih. Iz izkušnje vam povem da še golf3(in golf2) z 60-70ks navadni dizel bolje potegne 1.5 toni tovora kot pa bencinar z 100-120 konjev.TDI pa itak.Za sabo mam čez milijon km in 3 leta službe kot voznik šleparja,mesar in ostale zelene bučke ne nakladajte neumnosti,najprej sprobaj pol pa komentiraj.Tovornjaki so tudi vsi dizelaši,le zakaj. Če je težava sam pri porabi bi ja naredil varijanto na LPG pa jih ne.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

Grey Warden primerja vsaj deloma narobe - moral bi upoštevati tudi prenos na kolesa, ki potisne avto v klanec (prenos menjalnika).

Ima pa mesar res nek fetiš na tdije oziroma dizle nasploh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Mesar ::

Zato ker so dizli jajčke in me čudi da glede na to kakšno je stanje v Slo nima pol Slovencev VW znak kar vtetoviran na čelu. Na cesti se pa lastniki VWjev tak ne pozdravljajo, ker so se že zjutraj srečali na servisu. Pa ne vem kaj norite toliko s sklopko, da se z bencinarjem čisto lepo speljat tudi s prikolico brez, da drsijo kolesa, tudi tono pa pol avto 1.5 mašina brez problema potegne, pa nič ni treba terat v obrate, valda pa da se bencinar vozi pri višjih obratih kot dizel. Če bi sklopko kr tako fental bi moja mogla že tak drset, da bi blo noro. Pa glede na to, da lahko z 1.0 bencinarjem spelješ v 3 brez da ti crkne, pa brez gasa, me ne z dizli noret.
Your turn to burn!

Aston_11 ::

Pa ja de. Sedaj si pa čisto zabluzil. V 3 z bencinarjem boš že speljal, vprašanje pa je, zakaj bi to delal in pri katerih obratih bi to delal, da ti ne bi crknil. Predvsem, pa zakaj.

Pri benzinarju imaš premajhno silo na kolesih, da se ti izzidejo tvoje trditve.


Ko boš na ta način bencinarja uničil, boš pa spet jokal čez znamko in čez bencinarje.

Mesar ::

Tako delam z zadnjimi 3 bencinarji, pa je bilo vse kaj druga problem kot sklopka. Zakaj bi to delal? Zato, da se ve, da se to da in ne samo na svetem TDIju jajcu.
Your turn to burn!

Aston_11 ::

Škoda avta za take izpade. Kaj se ti je pa dizel zameril, da niti ne vprašam, sveti TDI?

francek1 ::

Gray_Warden je izjavil:

Tdi je dizel. Dizel ima večjo moč pri manjših obratih. daj misli malo no.

Ni samo to; čim se kolesa bencinarja zavrtijo v prazno, se zelo težko spet vzpostavi stik s podlago, ker obrati zelo hitro zrastejo. Dizel pa drži svoje obrate in teh težav ni. Razna elektronska pomagala proti spodrsavanju pa te samo ovirajo, ker ti avto enostavno preveč dušijo in ne moreš držati hitrosti, ki jo potrebuješ. Zgoraj našteto velja za podlage, kjer avto nima dobrega oprijema s podlago.

Mesar je izjavil:

Zato ker so dizli jajčke in me čudi da glede na to kakšno je stanje v Slo nima pol Slovencev VW znak kar vtetoviran na čelu. Na cesti se pa lastniki VWjev tak ne pozdravljajo, ker so se že zjutraj srečali na servisu. Pa ne vem kaj norite toliko s sklopko, da se z bencinarjem čisto lepo speljat tudi s prikolico brez, da drsijo kolesa, tudi tono pa pol avto 1.5 mašina brez problema potegne, pa nič ni treba terat v obrate, valda pa da se bencinar vozi pri višjih obratih kot dizel. Če bi sklopko kr tako fental bi moja mogla že tak drset, da bi blo noro. Pa glede na to, da lahko z 1.0 bencinarjem spelješ v 3 brez da ti crkne, pa brez gasa, me ne z dizli noret.

Mesar, na tvojem mestu bi nehal objavljat take poste. Itak že vsi vedo, da si smrkavec brez izkušenj....zato nam ne pametuj, prosim.

Mesar je izjavil:

Dizli obstajajo za škrteke, ki mislijo da bodo prihranli pol pa s servisi nadoknadijo.

Zato pa so vsi tovornjaki bencinarji, ne???
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

amigo_no1 ::

D3m
Da voziš po makadamu si napisal šele sedaj, kar je bolj problem prenosa moči na cesto kot moč motorja.Npr. kaka lada niva 4x4 z reduktorjem in prikolico zadaj prevozi take ceste kot za šalo, pa nima 500 KM in 1500 NM navora, ampak 1.7 benc motor.
Še vedno nisi napisal kateri letnik je vectra ?


Gray_Warden
(TDI) vozilo z mucho navora brez asr-ja pri malih obratih zakoplje ravno zaradi navora (v snegu, mokri cesti ali makadamu še toliko prej).
Se vidi da še nisi peljal.

GOLF TDI IMA VELIKO MOČI ŽE PRI 1300 OBRATIH KER JE DIZEL. KAJ SI RES TAKO NEUMEN?

Ni res, max moč ima pri 4k rpm, edino navora ima dosti več kot navaden bencinar podobne kubature.
1.9 tdi @ 1.05 KM
dyno graf
http://www.avtomobilizem.com/forum/view...
Na žalost je majhen graf.. Pa vendar je jasno:
1. pri 1250/o ima avto 43KM in 205nM navora oz 80% max
2. pri 1500/o ima avto 52KM in 230nM navora oz 90% max
Občutek potiska ti ne dajejo konji ampak navor. Pospešek je slab, ker te vara občutek navora. Seveda ni pametno pospeševati pri teh obratih na polono. Za po ravnini pa je dovolj 1500/o pri tem motorju.

Problem pri tdi je v tem, da je uporabno področje ozko max navor pri ~2000 rpm, max moč 4000 rpm, torej 2000 obratov (+tdi turbo luknja, ko se ne dogaja nič), kakšen turbo bencinar se recimo lepo pelje med 1500 in 6000.

Najde kdo dyno graf za vectro 1.6 (100 KM) in golfa 1.9 sdi (68 KM) ?


Največji problem pri vleki težkega tovora je pri speljevanju.

Res je, vendar kot voznik šleparja dobro veš, da se je treba speljevanju v klanec s tovorom izogibati kolikor se da (pri ročnem menjalniku kuriš sklopko, je nevarnost da ti prikolica pobegne navzdol) - ergo prej prestaviti v ustrezno prestavo in po možnosti cel klanec prevoziti v njej.

Zgodovina sprememb…

1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21461902 (45668) kljhjkhkjh
»

Nakup avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5214701 (13287) Blinder
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13827861 (23716) D3m
»

Rabljen avtomobil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10621628 (16826) amigo_no1
»

kateri rabljen avto do 5000 €? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6522058 (20139) Blinder

Več podobnih tem