» »

Avto: popravilo ali menjava?

Avto: popravilo ali menjava?

strani: 1 ... 3 4 5 »

Aston_11 ::

Še vedno napačni podatki - bistvena je sila na kolesa, torej navor, ki si ga naštel moraš množiti s prenosom v menjalniku pri obeh vozilih in potem dobiš primerljivo. In še kaj, sicer je treba upoštevati, ne samo navor v motorju. Prva pri dizlu je izrazito kratka, sicer bi kopalo kot zmešano.

Mesar ::

Opel / Vauxhall Vectra C 1800cc Z18XER



2004 VW Golf GLS TDI



še en Golf 1.9 TDI

Your turn to burn!

D3m ::

Naša je Vectra A sedan.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Gray_Warden ::

mesar, hvala za konkreten prikaz.

lepo se vidi da ima vectra največ navora pri 4200 RPM in sicer 180 nm, vw golf pa čez 300 NM pri cirka 2200 RPM....kar se eveda sklada s tem kar sem ti zvečer kopiral iz wikipedije:
1.9 TDI 2001-2006 I4 8V ASZ 1896 cc 96 kW (131 PS; 129 hp) @ 4000 rpm 310 N?m (230 lb?ft) @ 1900 rpm

temu bi jaz rekel self pwn.


amigo_no1, res je, golfovega tdi nisem vozil. Sem pa vozil terence z enormnim navorom ter močjo, ki lahko poln avto in nabito polno prikolico peska kot za šalo vlečejo v 25 stopinjski naklon.

Kaj je fora? prva prestava, 3000 obratov in hitrost le 10 km7h. Enostavno ne zmanjka navora in avto brez problema vleče. Problem se pojavi sicer na blatu ali zelo zelo slabi peščeni podlagi. karkoli drugega pa premaga za šalo.

Bencinski motor tega enostavno ne zmore....razn če je to Lada Niva 1.7i, ki ima odličen reduktor.

Zgodovina sprememb…

Gray_Warden ::

aja. omenil si še NM v povezavi s pospeškom. true, vendar je vse odvisno tudi od prestavnega razmerja. Terenci recimo imajo zelo počasno prvo prestavo, ravno zato da lahko nabiješ tudi 4000 rpm in ne gre čez 20 km/h. 2. prestava pa je potem normalna in se da z njo normalno pospeševati.

Golf tega sicer nima, vseeno pa dizel lažje v 1. prestavi vleče težko breme kot bencinar....ampak če se tega ne dojame se pač ne.niti ni treba. Pa bodo dizli ostali za ljudi ki jih znajo uporabljati. Tako kot dizel ne sodi v dirkalne avte, tako bencinar ne sodi v avte ki vlečejo težka bremena. simple.

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

Tako kot dizel ne sodi v dirkalne avte

To ne drži povsem, kjer to dopuščajo pravila, se le ti odlično obnesejo:

List of 24 Hours of Le Mans winners

Gray_Warden ::

se posipam s pepelom.

Mesar ::

Raje se daj s čim drugim. Pri bencinarju imaš več občutka ker maš moč čez 4000+ obratov, pri dizlu pa samo čez 2000, keri ti bo začel potem prej kopat? Ja dizl a ne.
Your turn to burn!

Aston_11 ::

Meni noben ne koplje. Če pritisneš gas do daske, potem vsak koplje. Dizla itak speljujem brez gasa ali z minimalno gasa in mi noben ne koplje. Tudi ostalim ne koplje.

-valvoline- ::

Pri trenutnih cenah bencina in nafte,in napovedanih cen 2e za liter v bližnji prihodnosti z bencinarjem če ni predelan na plin enostavno bankrotiraš,sploh če je mal večja limuzina.Bencin je primeren le za liliputance z prostornino 1.0 do 1.3 z max 70-80 konjev.Poraba 8l benza in več postaja luksuz,pri prevoženih 2000-2500km na mesec to znese dobrih 250-300e mesečno za gorivo.

LuiIII ::

Jaz vozim oba, tako bencinarja kot dizla. Prvi je Opel Meriva, drugi pa Passat TDI. In? Opel je lažji, manjši okretnejši in seveda bolj živahen. V povprečju ga peljem okoli 800 /min višje kot dizla. Passat je bolj ladijski, manj trd, ima večjo inercijo in lepše (zveznejše) vleče v klanec. Pri bencinarju od 3.5k obratov nekako pogrešam 6. prestavo ker sem vajen nižjih obratov dizla. Je pa zaradi živahnosti in občutka (višji obrati) na kratke razdalje bolj zanimivo voziti bencinarja.

Half-Saint ::

Ste pa zabredli.

Kaj imajo obrati, klanci, navor in ostalo sranej veze s tem al naj avto popravim al menjam?

No, mislim da smo ugotovili, da ga je treba menjat. Zdej me matra a naj kupim rabljenega al se zapufam za novega. Rabljen avto pr nas kupovat se mi zdi totalna loterija, porabiš pa ful enga cajta za oglase, klicarjenje in oglede...
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

WarpedOne ::

V prvih dveh letih bo avto zgubu cca 50% vrednosti. Pri 20k za novo reč, je to 10k v dveh letih.
Pravo vprašanje je, ali so "mirni živci in brezplačni servisi" res vredni 10k ali ne.
How do you know what you don't know?

dzinks63 ::

Avtomobili niso računalniki in v dveh letih pri nakupu novega ne zgubiš 50% vrednosti pri normalni uporabi. Če bi hotel to doseči, bi moral letno prevoziti 100kkm+.

Half-Saint ::

To je zgolj teorija. Če na hitr pogledaš cene na avto.net, dobiš 2 leti star avto za 2k cenej kot novega, kilometrov pa kot toče.
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

Invictus ::

Da se vrnem na temo ...

Svoj zdajšnji avto pelji k nekemu mehaniku in naj ti naredi oceno stroškov. Plačaj mu 50 - 100 EUR. Poznam enega precej poštenega mehanika v Kranju (ga tudi sam koristim). Tip dela na pošten način in nikoli ne zamenja ničesar kar nisi potrdil. Vedno pokliči, pa se potem odločiš.

Če hočeš kontakt, mi piši na ZS.

Po moje kupovanje nekega starega avta ni smiselno, ker starega že imaš in ga poznaš. Pri nakupu novega starega avta pa nikoli ne veš kaj dobiš. Še vedno boš noter dal kakega jurja da popraviš vse kar je treba. Če seveda dobiš enega s poštenimi kilometri. Ampak od kar lahko uvažamo rabljene avte, ne moreš verjeti nikomur, razen če ne poznaš prodajalca.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WarpedOne ::

Ampak pol pride ampak. Skriti napačen privzetek je, da na novih avtomobilih ni crkovanja.
Servis bo morda res brezplačen/garancija, pot tja in strošek porabljenega časa in živcev pa ne.
Tle ni črnobele pameti, le odtenki sivine.
How do you know what you don't know?

RejZoR ::

Tud če se kvari gre za malenkosti. Tud sam sem imel pri novem par glitchev, pa so mi vse zastonj zrihtali medtem ko sem bil v službi. Ob nakupu sem tud mal gledal, da imam servis blizu doma ali službe. Tko ga zjutraj pripeljem k njim, po službi pa ga grem peš iskat. Isto za redne servise. Do zdej niti 1x še nisem šel tja ekstra. Glede na to da pri moji znamki prvo leto zastonj menjajo tud morebitni potrošni material je nov avto sploh smiselen. Je pa večja investicija v enem kosu, to pa vsekakor. Pri starih pa se ti pač vse razvleče ker vanj vlagaš ko kaj krepne.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

georgi ::

Half-Saint je izjavil:

Imam Megana l.98 s prevoženimi cca. 240.000km. Januarja sem popravljal na obeh zadnjih vratih ključavnici, kar me je stalo 250€.


250€ ?? to so te pa nategnili ko zajca, a to voziš na kak uradni servis, haha

rabljeni ključavnici na odpadu dobiš za 40€
Life is a psychological game.

D3m ::

Nategnili ga niso. Dobil je nove namesto rabljene. :) Ampak glede na letnik vozila, bi bilo bolje če bi rabljene vzel.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()
strani: 1 ... 3 4 5 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zanesljiv in varčen rabljen avto manjše velikosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7914721 (12972) b
»

Zbijanje št. prevoženih km na števcih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20941248 (32055) kixs
»

Supermini do 3k€?

Oddelek: Loža
142239 (1766) RejZoR
»

Popravilo avta ali nakup drugega do 2.000 evrov

Oddelek: Loža
101925 (1509) genius11
»

Kateri rabljen dizel kupiti - zaenkrat izbran seat ibiza sportrider (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
528754 (7787) tomaz321

Več podobnih tem