» »

Koliko vozniki opazujejo/mo prometno signalizacijo

Koliko vozniki opazujejo/mo prometno signalizacijo

solatko ::

Ponoči iz petka na soboto, so na Vodmatu spremenili prometno ureditev - vse ulice ki povzujejo Bohoričevo in Grablovičevo so postale enosmerne ulice.
Dogajanje na cestah je od ponedeljka tako, kot da signalizacija ne obsotja. 15 minut opazovanja na Potrčevi ulici je dalo sledeč rezultat - v nasprotno smer je peljalo - 1 rešilec NM, 1 rešilec KR, 3 taxi vozila, 10 normalnih vozil (edina pozitivna stavar v vsej kolobociji je ta, da nihče ni peljal več kot 30).
V ponedeljek sta inkasanta v dobri uri porabila 2 blokca mandatk, v torek pa zjutraj 2 in še opoldne 1 blokec.
Ironija je, da v šolo pripelje zjutraj otroke več kot pol staršev v prepovedano smer (in potem naj imamo urejeno prometno področje)
Delo krepa človeka

T0RN4D0 ::

Folk je na avtopilotu in novih znakov večina ljudi ne porajta takoj, sploh če so se že 100x peljali po isti cesti... :) Signalizacijo bolj pozorno spremljaš na nepoznanih cestah.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

black ice ::

T0RN4D0 je izjavil:

Folk je na avtopilotu in novih znakov večina ljudi ne porajta takoj, sploh če so se že 100x peljali po isti cesti... :) Signalizacijo bolj pozorno spremljaš na nepoznanih cestah.

Prometno signalizacijo moraš VEDNO spremljati. Brez izgovorov.

tonci ::

Se sicer strinjam, da bi bilo tako najbolj prav (black ice), ampak glede na to kar srečujem na cestah vsak dan, me to niti malo ne čudi.

Mavrik ::

T0RN4D0 je izjavil:

Folk je na avtopilotu in novih znakov večina ljudi ne porajta takoj, sploh če so se že 100x peljali po isti cesti... :) Signalizacijo bolj pozorno spremljaš na nepoznanih cestah.


S tem da sta tam postavljena vsaj dva dodatna znaka s klicajem sredi pločnika s pripisom "SPREMEMBA SIGNALIZACIJE". Za tiste, ki jim to uspe zgrešiti, se res začenjam spraševati kako vozijo... namreč ti očitno tudi ne gledajo okoli peščev, kolesarjev in ostalih avtov.
The truth is rarely pure and never simple.

Invictus ::

Preprosto, folk je ne gleda ...

Pol pa pizdi da policija kasira.

Ampak nobeden noče zaj***** policije s tem da bi vozil po pravilih. pa pravimo kako zaj***** smo Slovenci ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

fosil ::

Pri nas je bila pred kratkim podobna situacija. Prvih 14 dni, kot da ne bi bilo spremembe, potem pa ljudje počasi pogruntajo.
Sploh ker je sedaj polovica ceste parkirišče in ljudem potegne da je nekaj drugače.
Nekoliko problematična se mi zdi postavitev znaka za enosmerno cesto. Ker je postavljen 1m od križišča ga težko opaziš, ker si v križišči ponavadi pozoren na druge stvari, pa še relativno visoko je, tako da ga imaš ponavadi v mrtvem kotu. Če bi dal 50m naprej še en znak bi ga opazili vsi.

S tem da sta tam postavljena vsaj dva dodatna znaka s klicajem sredi pločnika

Klicaj je po mojem najbolj brezvezen znak, kar jih je, ker ti ne pove nič.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

Mavrik ::

Klicaj je po mojem najbolj brezvezen znak, kar jih je, ker ti ne pove nič.


Um... klicaj pod katerim piše "SPREMENJENA SIGNALIZACIJA" ti ne pove nič? V križišču spregledaš DVA znaka za enosmerno ulico (na vsaki strani ceste en, tam kamor gledaš pešce ko grejo čez prehod)? Ljudje božji, kak vi to vozite?
The truth is rarely pure and never simple.

Tear_DR0P ::

Ljudje božji, kak vi to vozite?

zelo previdno, da nas slepci ne zbijejo.

na omenjeni lokaciji, križišču med grablovičevo in bolgarsko, so spremenili tudi prednost cest - prej je bila prednostna bolgarska, zdaj pa je grablovičeva (kar je tudi bolj logično) in zadnjih nekaj dni redno cvilijo gume, potem pa se sliši jezno hupanje - zabavno je, da hupajo vozniki z bolgarske, ki so navajeni, da so nekoč imeli prednostno :)

jaz sem že pred časom opazil, da ljudje avtomobile vozimo "na približno", po sistemu saj bo šlo in precej po spominu - nikakor pa ne spremljamo dogajanja na ali ob cesti. se trudim da bi bil boljši, ampak mi je že večkrat spodletelo - sem pa opazil tudi, da sem z leti pridobil več izkušenj in sem se že navadil, da se signalizacija spreminja.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

T0RN4D0 ::

Nisem rekel da sam ne spremljam signalizacije, ker mi še ni uspelo zgrešit nobene na novo postavljene table. Vem pa kako eni vozijo in dejstvo je da 50% voznikov na rednih relacijah kakšno novo tablo gladko spregleda. Se mi pa ne zdi pretirano čudno. Pač voziš po spominu, tako kot ne gledaš stalno na števec.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

ssokec ::

Mislim da se je signalizacija spremenila že iz četrtka na petek pretekli teden, v ponedeljek sem videl policijski avtomobil zjutraj okoli osme ure ki se je peljal po enosmerni v nasprotno smer na Potrčevi ulici v smeri proti OŠ Vodmat.
Drugače pa je folk še danes vozil kontra po enosmernih.

LP!

gruntfürmich ::

signalizacije je 2-3× preveč na naših cestah. pol pa se čudimo zakaj toliko kršenja pravil...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

WarpedGone ::

Ljudje božji, kak vi to vozite?

Kot ljudje.
Žal je "signalizacijska politika" namenjena bol robotom kot ljudem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

T0RN4D0 je izjavil:

Nisem rekel da sam ne spremljam signalizacije, ker mi še ni uspelo zgrešit nobene na novo postavljene table.

In kako bi vedel, da si spregledal, če bi spregledal? Vsak verjame, da ni. Če bi vedel, da je, potem je očitno ni spregledal :)

fosil ::

Mavrik je izjavil:

Klicaj je po mojem najbolj brezvezen znak, kar jih je, ker ti ne pove nič.


Um... klicaj pod katerim piše "SPREMENJENA SIGNALIZACIJA" ti ne pove nič? V križišču spregledaš DVA znaka za enosmerno ulico (na vsaki strani ceste en, tam kamor gledaš pešce ko grejo čez prehod)? Ljudje božji, kak vi to vozite?

No to je pa drugi najbolj brezvezen znak.
A je enosmerna cesta signalizacija?
Raje bi pisalo, nova enosmerna cesta.
Tako je!

mare_ ::

ssokec je izjavil:

Mislim da se je signalizacija spremenila že iz četrtka na petek pretekli teden...

Sicer v sredo dopoldne, ampak ajde... :P
Drugace pa, a je slucajno sedaj, ko so te ulice postale enosmerne, na njih dovoljeno bocno parkiranje?

Pyr0Beast ::

Mavrik je izjavil:

Klicaj je po mojem najbolj brezvezen znak, kar jih je, ker ti ne pove nič.


Um... klicaj pod katerim piše "SPREMENJENA SIGNALIZACIJA" ti ne pove nič? V križišču spregledaš DVA znaka za enosmerno ulico (na vsaki strani ceste en, tam kamor gledaš pešce ko grejo čez prehod)? Ljudje božji, kak vi to vozite?



Tak znak ti lahko nabijemo pred garažo. Pa potem gruntaj. Folk bo vedno fural po principu - minimal effort
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Hec je v tem, da me je včeraj voznica, ki je pripeljala po Bolgarski in hotela zaviti na Sketovo, iz katere sem jaz hotel (po pravilih iz skrajno levega pasu), zaviti na Bolgarsko in naprej na Vodmatski trg, skoraj nabila, na opozorilo, da zavija v enosmerno ulico, se je pa umaknila vzvratno (na prednostni cesti), toliko, da sem lahko zapeljal okoli nje, potem pa nonšalantno zavila v prepovedano smer.

Potem pa se večina razpravljalcev na tem forumu odloča o tem, ali smo tisti ki vozimo omejitev +5, prekrškarji, ki jim je potrebno pobrat dovoljenja ali pa kar morilci. Nikoli v življenju se mi ni zgodilo, da bi zapeljal v prepovedano smer, ker je bila signalizacija spremenjena (zame je dovolj že znak za prepoved zavijanja).

Enako se je dogajalo, ko so na Rudniku za nekaj časa (zhebano cestišče), naredili nekaj enosmernih cest in so na opozorilo, da vozijo v prepovedano smer, hoteli celo fizično obračunavati z menoj (na srečo ni šel nihče do konca, saj bi verjetno, tole danes pisal iz sobice 3x2 na Povšetovi.

Za izboljšanje prometne kulture, se bo počasi potrebno zavedati, da smo v prometu in da nekateri pričakujemo, vsaj približno obnašanje po pravilih.
Ne gre toliko za zmote, kot za namerno kršenje vseh mogočih predpisov, tudi takrat, ko neposredno koga ogrožate.

Kazen za vožnjo v napačno smer, bi morala dodati vsaj 9 točk - tako bi vsak lahko v treh letih naredil to samo dvakrat (še to zna biti preveč), tako pa kazenskih točk sploh ni, so pa za prekoračitev hitrosti v coni 30 za 5km/h, ki jih v starejšem avtu sploh ne moreš točno izmert. Kaj je za prometno varnost bolj pomembno - +5 ali vožnja v popolnoma napačno smer?
Delo krepa človeka

McAjvar ::

Oboje. +/- 5 km/h je lahko ze razlika med zivljenjem in smrtjo. Voznja v napacno smer pa tudi.

Pa se en primer, ko se pelje od Kodeljevega po Litijski proti avtocesti, je tam za vsakim kriziscem tabla, ki omejitev dvigne na 60 km/h, pa vendar se ogromno ljudi vozi 50 km/h, ali celo manj.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

solatko ::

Vozijo varno!

+/- 5 km/h ni razlika med življenjem in smrtjo pri hitrosti v coni 30 (praviloma se je tam vozilo 50 (splošna omejitev v naseljih) in ni bilo nevarno, pa tudi nesreč je bilo na teh cestah, kjer je sedaj cona 30 izredno malo.
Vožnja v enosmerno ulico, pa lahko pomeni nalet 3Tonskega kombija na kakšen mali avto in bo že pri 30 velika štala. Enosmerna je pač ulica, na kateri ne pričakuješ vozila iz nasprotne smeri (poleg tega, so vozniki tako nekulturni, da tudi po opozorilu, da so v enosmerni, brez problemov, nadaljujejo v prepovedano smer).
Danes sta menda inkasanta, spet porabila dva blokca glob. Ne vem zakaj jim ne dajo kar celo škatlo in od jutra do večera, bi se nabralo sigurno več, kot je celotni izplen na širšem LJ območju.
Delo krepa človeka

Pyr0Beast ::

Čisti dokaz da policiji dolj visi za varnost v prometu.

Namesto da bi urejali raje kasirajo
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

šernk ::

pri nas so nov semafor spregledoval prva dva meseca :D

vsaj 1x tedensko nesreča, sedaj so se malce navadili po parih letih.

je pa tako, določene table je prekleto težko opazit (so recimo v mrtvem kotu, cone 30 so ponavadi res super označene...tabla na višini 3 metrov, in 2 metra stran od vozišča, če je treba še na pol v grmu) ali pa ko so eno tablo zamenjali iz 60 na 50. verjetno sem šel vsaj 30x mimo preden sem opazil popolnoma novo tablo (ki je zame praktično v mrtvem kotu) opazil sem pa zamenjano tablo iz druge smeri, prvič ko sem šel ponoči, ker se je preveč svetlikala, je pa to vse skup 500m od doma, in imamo na dolžini 500m ene 10 različnih tabel...kdo jih upošteva pa ne vem. polna črta, ovinek, križišče, tabla za prepovedano prehitevanje, omejitev 70...pa skoraj vsak dan vidim pacienta, ki prehiteva. tako da zgleda da je signalizacija tam zato, ker so ostajale table.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

solatko ::

Oznake za enosmerno cesto so take, da jih ob normalnem spremljanju prometa, težko zgrešiš, seveda pa moraš biti pri stvari, kadar sučeš volan, ne pa na telefonu, radiu, intenzivnem razgovoru s sopotnikom......, potem tudi 150 kilskega človeka, ki prečka cesto ne vidiš.

V soboto zjutraj, sem, kot vsak dan nekajkrat, zapeljal iz garaže in hotel zapeljati na Potrčevo proti Vodmatskemu trgu. Na križišču me je pozdravil okrogel znak - obvezna smer, lepo postavljen pod znakom, nimaš prednosti. Zame je to dovolj, da začnem v celem domačem okolju, bolj pazljivo opazovati signalizacijo. Pacienti še danes, zapeljejo po isti poti in veselo v istem križišču zavijejo levo, v prepovedano smer. Ne mi rečt, da so ti ljudje sposobni upravljati vozilo v prometu, sploh pa, da so to lahko tudi varni vozniki.

V prometu se ti dve situaciji ne ponovita. Vsaka sekunda je drugačna in prvič doživeta, zato me izgovori, v smislu vozim na pamet, bolj razpizdijo, kot pa namerna kršenja prometnih predpisov, saj človek, ki nekaj namerno krši, vsaj ve kaj dela, tisti pa, ki vozi na pamet, to počne celo življenje in zame predstavlja izredno veliko nevarnost, za prometne udeležence - zato se tudi izredno veliko nesreč zgodi v bližini doma, ker voznikom popusti zbranost.

Dobri vozniki pač razmišljamo tako, povprečni pa vozijo kot vozijo, velikokrat na pamet, na forumih, se pa vsi delajo poznavalci, za vsako sranje imajo izgovor, najhujši so pa pri naključnih kršiteljih (alko teme, napačno parkiranje, izsiljevanje prednosti...., vožnja v napačno smer), ko se nekdo pritoži, da so ga dobili z žlico v medu. Udarite pa po tistih, ki se pritožijo na tem forumu, ko jih inkasant oglobi, ker so 50m pred koncem naselja, na mestu, kjer je to popolnoma varno, padli v radar, s hitrostjo, ki je takoj od znaka v okviru omejitev.

Bodite tako kritični in križarsko razpoloženi tudi v takih primerih, ko gre za nepravilno parkiranji in onemogočanje normalnega življenja na določenm območju, ob vožnji v enosmerno, v kontra smer, ob oviranju prometnega toka, ob obnašanju kolesarjev, pešcev, ko kršijo predpise na 1001 način in ko bomo to popravli, se bo tudi situacija v prometu, bistveno izboljšala - ni za vse kriv samo malo hitrejši voznik.

Vsako tako početje, je namreč sestavni del, urejene prometne vsakdanjosti.
Delo krepa človeka

Tear_DR0P ::

solatko - table so dejansko tečno in nerodno postavljene. folk parkira povsod in ker je na tem odseku več gradbišč, je tudi veliko dostavnih vozil in se mi je že dogajalo, da nisem videl table (ker pač opazujem kako so vidne). dovoz iz Grablovičeve na Korytkovo je noro tečen, ker v desno zavijaš pod precej ostrim kotom, celotno križišče pa zaparkirajo reševalci na malci. potem imaš primere, ko se ljudje sredi japljeve obrnejo in odpeljejo ven - ker zaradi kombija na začetku japljeve ali svoje neumnosti niso videli da je ulica enosmerna. saj v roku nekaj mesecev se bo to verjetno uredilo, ko se bo večina stalnih navadila na spremembo signalizacije.

na opozorilo, da vozijo v prepovedano smer

če mahaš tako dobro, kot pišeš, bi jaz to že davno videl kot dvignjen sredinec ali kakšno drugo zelo nevljudno gesto

+/- 5 km/h ni razlika med življenjem in smrtjo pri hitrosti v coni 30 (praviloma se je tam vozilo 50 (splošna omejitev v naseljih)

huh - bolgarska je že vsaj dve leti cona 30 in +-5 je kar hitro razlika med življenjem in smrtjo - sploh na območju vrtca in šole, kjer ti ne uspe zbremzati tako hitro, kot otroku skočiti na cesto

P.S. ne vem kak sem se spet uspel zajebat in se spravil debatirat z ljudmi, ki so prepričani v svoj prav - what a time waster
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

solatko ::

Bolgarska niti slučajno, do uvedbe con 30 ni bila nikoli takšna cona, še table za Pozor otroci ni bilo. Nekaj časa so jo celo uslužbenci KC in bližnjih firm uporabljali za zastonj parkirišče, dokler niso na nekaj kratno opozorilo komunalcem (ki so nameščali lisice ob železnici), niso postavili znak, prepovedano parkiranje in ustavljanje in nekaj dni pridno odvažali s pajkom.
Opozorilo pa zgleda približno tako, da se umaknem na desni pas, odprem okno, z roko pokažem, da naj se voznik ustavi in mu lepo povem, da se vozi v napačno smer.
Kultura komunikacije mi ni bila nikoli tuja, saj se vidi tudi iz tega, da nimam nikakršnega naziva, žalim praviloma redko in to samo takrat, ko sem užaljen z druge strani - mi pa ni do sodnega varstva, fizično pa nočem posredovat, ker bi se hitro znašel na neprimernem kraju na Povšetovi.
Je pa problem, ker sem navajen pogovora z močjo argumentov, ne pa z argumentom moči.
Iz izkušenj ti pa povem, da ni tako velike razlike med 30 in 50, če opazuješ dogajanje in si pri stvari, v obeh primerih boš ob nevarnosti lahko ustavil in v obeh primerih bodo posledice na otrocih ali starostnikih hude, če ne boš še posebej pazil na njih (oni se edini niso sposobni paziti sami),
Seveda pa se je potrebno tudi kot pešec, kolesar ali motorist (šibkejši udeleženci v prometu), uporabljati veliko samozaščite in s tem ohranit zdravje, ne pa računat na to, da bodo naše napake popravljali drugi ali celo to, da se bodo vsi udeleženci držali vseh pravil - ZF - znanstvena fantastika.
Delo krepa človeka

fosil ::

Največ nesreč se zgodi ravno v "domačem" okolju. Zato ker poznaš ceste in voziš na pamet in nisi toliko pozoren.
Ko prideš v neznano okolje si veliko bolj pozoren.
Tako je!

jalovec09 ::

Isto pri ZD Vič, ljudje vozijo v napačno smer, v mene sta se hotla že dva čelno zabit, ampak jest se nisem umikal, pač pa onadva, pol pa debelo gledajo tist znak.

St235 ::

Iz izkušenj ti pa povem, da ni tako velike razlike med 30 in 50, če opazuješ dogajanje in si pri stvari, v obeh primerih boš ob nevarnosti lahko ustavil in v obeh primerih bodo posledice na otrocih ali starostnikih hude, če ne boš še posebej pazil na njih (oni se edini niso sposobni paziti sami),


Evo soldatko povej. Kolkokrat si koga ali kaj zadel z 30 km/h in kolikokrat t 50 km/h, da tako behemntno govoriš neumnosti?


Oznake za enosmerno cesto so take, da jih ob normalnem spremljanju prometa, težko zgrešiš, seveda pa moraš biti pri stvari, kadar sučeš volan, ne pa na telefonu, radiu, intenzivnem razgovoru s sopotnikom......, potem tudi 150 kilskega človeka, ki prečka cesto ne vidiš.


Popolnoma enako velja za table cona 30.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

solatko ::

Lakotnik29 - V življenju še nisem nikogar zadel, ne z 10 ne z 250 km/h, pa tudi pri vmesnih hitrostih ne. Zato, take stvari sprašuj tiste, ki to počnejo tudi pri 10 km/h in človeka ali otroka pri tej brzini usmrtijo.
Zopet vlačiš ven dele iz celote. Govoril sem namreč o tem, da se na cestah kjer so cone 30 nekaj mesecev, prej kljub hitrosti 50+ (veliko jih je vozilo hitreje), procentualno ni zgodilo veliko nesreč, torej so vozniki že po defaultu, na takih krajih bolj previdni, ne glede na omejitev.
Govorim o tem, da bo voznik pri 30 ravno tako ustavil, če bo promet opazoval in, če ima zadosti izkušenj, kot pri 50 ali celo več.
Mi nimamo časovnih omejitev omejitve in plačaš enako kazen, če boš ob 2-eh ponoči na coni 30 vozil 40, ali pa ob 8-ih zjutraj, ko so ulice polne ljudi.
Prav lepo zgleda, ko se ob enih po Kolinski spuščaš z ogromno hitrostjo 30km/h, pa tam ni žive duše, razen tebe (ne veš, če niso komunalci ravno tisti dan postavli radar).
To so naši ogromni kretenizmi, kateri jako mnogo pripomorejo k varnostni sliki naše zblojene prometne politike - za 10+ v coni 30 v nočnem času in za vožnjo v prepovedano smer v kateremkoli času, so kazni idiotsko primerljive, a ne spoštovani Lakotnik29.

So za polnenje občinskih proračunov in nič drugega.

Kazen za vožnjo v napačno smer je 200/100, za 10 prekoračitev v coni 30 pa 300/150 +3kt (ob katerikoli uri), prvo kazen lahko izreče samo policist, drugo pa tudi redarstvo, če je izmerjeno s stacionarno napravo (stoječ avto, z merilno napravo in slikanjem).
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

St235 ::

To da je kazen za vožnjo v napačno smer 100€, ne pomeni, da prehitra vožnja ni prekršek. Zakaj pa je po tvojem vožnja v napačno smer enako nevarna podnevi in pomoči, prehitra vožnja pa zgolj in le podnevi? Ker če ni nikjer nikogar, kot ti trdiš na podlagi svojih neizmernih izkušenj, potem lahko tudi voziš v napačno smer, ker nikogar ne ogrožaš?

Se je pa moj komentar nanašal na tvojo behementno trditev, da med 30 in 50 kmh ni ralike, kar je skregano z zakoni fizike predvsem pa z zdravo pametjo. Glede procentov, pa prosim za kak vir. Ker to da se tebi zdi, da ni razlike v številu prometnih nesrečj je bolj ali manj ničvredna infromacija.

solatko ::

Lakotnik29 - Pizda si umetnik, za vlačenje stvari iz koncepta.
Komentiraj že enkrat cele poste in nehaj postavljati vejic.
Tudi sam toliko poznam fiziko, da me ni potrebno učiti osnov, lepo sem napisal, da če vozim zbran in opazujem promet, bom tudi in sem, tam, kjer je omejitev 130, vozil 30, če razmere tako zahtevajo (prilagajanje vožnje razmeram), ne me pa tle buzerirat, da časovna omejitev v conah 30, ne bi bila smiselna, saj ob določenih delih dneva, v teh conah ni toliko šibkejših udeležencev, da bi bili pri hitrosti 50 ogroženi, saj bi v primeru, ko je to potrebno, pravočasno ustavil.
Pri vožnji v enosmerno pa vsi vemo, da je tudi ponoči, kar nekaj avtomobilov na cesti (če greš ti spat ob 8-ih, to ni pravilo za vse voznike), torej je v tem primeru, nevarnost prometne nesreče (lahko tudi z zelo hudimi posledicami), nekaj krat večja, kot da bom dobil 3 leta starega otroka ob 2-eh ponoči pod kolesa, na coni 30.

Od sedaj naprej, pa ti odgovarjam na komentarje samo še takrat, ko boš komentiral cel post, ne pa samo en stavek ali dva.
Delo krepa človeka

St235 ::

Predlagam, a upoštevaš svoj nasvet in se ne obešaš na stavek ali dva in komentirap cel moj post.

Tudi sam toliko poznam fiziko, da me ni potrebno učiti osnov, lepo sem napisal, da če vozim zbran in opazujem promet, bom tudi in sem, tam, kjer je omejitev 130, vozil 30, če razmere tako zahtevajo (prilagajanje vožnje razmeram), ne me pa tle buzerirat, da časovna omejitev v conah 30, ne bi bila smiselna, saj ob določenih delih dneva, v teh conah ni toliko šibkejših udeležencev, da bi bili pri hitrosti 50 ogroženi, saj bi v primeru, ko je to potrebno, pravočasno ustavil.


Nič od naštega ne spremeni dejstva, da je tvoja trditev Iz izkušenj ti pa povem, da ni tako velike razlike med 30 in 50, če opazuješ dogajanje in si pri stvari, v obeh primerih boš ob nevarnosti lahko ustavil in v obeh primerih bodo posledice na otrocih ali starostnikih hude, če ne boš še posebej pazil na njih (oni se edini niso sposobni paziti sami), za lase privlečena in nima z realno situacijo nič skupnega. Avto bo pri večji hitrosti rabil več časa da se ustavi in bo v eneakih okoliščinah pri velji hitrosti v večini primerov povzročil več škode.

Pri vožnji v enosmerno pa vsi vemo, da je tudi ponoči, kar nekaj avtomobilov na cesti (če greš ti spat ob 8-ih, to ni pravilo za vse voznike), torej je v tem primeru, nevarnost prometne nesreče (lahko tudi z zelo hudimi posledicami), nekaj krat večja, kot da bom dobil 3 leta starega otroka ob 2-eh ponoči pod kolesa, na coni 30.


Ne ne vemo vsi, spet podtikaš svoje zgrešeno mišljenje neki kolektivni zavesti. Ker ravno tako kot vsi vozniki ne grejo spat ob 8, to velja za pešce. In enako kot je manj avtomobilov, je manj pešcev, vendar pa to ne spremeni dejstva, da je neko ravnanje kršitev predpisov. In tudi ne spremni dejatva, da bodo posledice trčenja kakorkoli manjše zato ker je tema.

Ker je frekvenca pešcev manjša je toliko veja verjetnost, da bo voznik pešca spregledal, ravno tako to povečuje tudi dejstvo, da se po temi slabše vidi.

Nič zgoraj navedenega pa ne spremeni dejstva, da prehitra vožnja prekršek, ki ga je potrebno sankcionirat.

solatko ::

Lakotnik29 - Ne delaj se neumnega, vsako jutro je v nočni kroniki objavljena problematična dejavnost državljanov, poleg tega, sem tudi sam preživel kar nekaj noči za volanom in ti z gotovostjo trdim, da nisem videl niti enega otroka pod 5 let (tudi tam do 13 bolj malo), sem pa srečal kar nekaj vozil, tudi na cestah, kjer je sedaj enosmeren promet.
V normalnih mestih, izklopijo semaforje, ki nimajo več kaj usmerjat, v nočnih urah (to smo imeli tudi pri nas), sedaj pa vidiš (ne redko) en avto, kako čaka na zeleno, pa čez pol ure drug avto...... in tako celo noč. Vožnja skozi rdečo, ob tem, da si daleč naokoli edini udeleženec v prometu, pomeni po zakonu izredno hud prekršek in se tako tudi sankcionira. Vsako križišče, je opremljeno tudi z drugimi prometnimi znaki, ki veljajo, ko ni semaforja, v čem bi bil problem, da bi se naprimer ob 24h prešaltali na rumeno utripajočo in takih nesmiselnih situacij ne bi bilo. Kaj bi bilo narobe, če bi cone 30 veljale med 6-to in 22-to uro, vmes pa normalna omejitev 50.

Izkušenj imam pa toliko, da se včasih lahko zgovorim tudi na te, sicer pa sem v prometu tako ali drugače 50let, brez ene kazni (napačno parkiranje 2x), ne štejem in brez prometne nesreče v kateri bi bil vsaj sokriv. Sicer sem včasih kar hiter voznik, se pa vedno bolj držim omejitev (razen na prazni, dobro pregledni cesti).

Imam se za varnega in dobrega voznika, predvsem pa sem kot udeleženec v prometu, vedno zbran in pri stvari, tudi 200m od doma, po nekaj 100km-ski vožniji. Šele ko je avto v garaži, koncentracija popusti. Zavedam se, da v prometu ni dveh enakih sekund (sekunde namreč odločajo o življenju ali smrti, ne toliko hitrost). Vedno vozim pod zmožnostmi sebe, mojega počutja in zmogljivosti mašine, ki jo upravljam. Niti enkrat v življenju nisem šel na skrajno točko in tudi ne nameravam, saj adrenalin dobim z drugimi, bolj varnimi dejavnostmi, ne rabim ceste za to.
Delo krepa človeka

St235 ::

Kot veš sklicevanje na lastno avtoriteto ni zaželjeno, v tvojem primeru pa je že prav patetično.

Predvsem pa to kaj ti delaš v prometu in kaj si ti domišljaš pri tem ni relavantno za debato.

Enako kot velja rdeča luč ob 4h zjutraj veljajo tidi vsi ostali prometni predpisi če ni drugače dogovorjeno. In ne glede na to koliko nabijaš o tem, da je vožnja v napačno smer po enosmerni premalo sankcionirana to ne spremeni dejstva, da v coni 30 km/h nimaš kaj vozit 40+ in je pravilno, da se to sankcionira, kot se sankcionira tudi vožnjo v napačno smer. Stališče zakonodajalca pri tem je, da je prehitro vozilo bolj nevarno kot vozilo, ki vozi v napačno smer (po enosmerni). V primeru absolutno merjene škode se s tem strinjam. Ti kod strikno voznik vozila pa vidiš samo škodo na plehu, ki pa je pri vožnji v napačno smer bolj verjetna.

Ker je po prejšnjem zakonu vožnja v napačno smer veljala tudi za na primer avtocesto in ceste kjer se dosegajo večje hitrosti je to z novim zakonom popralvjeno in so sankcije za kršitve tam dosti bolj drastične kar je povezano tudi z morebitnimi posledicami kršitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

solatko ::

A sem mogoče kje trdil, da pravila sredi noči ne veljajo?
In nisem samo voznik avtomobila, kjer je v nevarnosti morda res samo pleh, temveč tudi kolesar (ko iz stranske ulice zaviješ s kolesom, ne pričakuješ avtomobila iz prepovedane smeri), torej ne gre samo za ogrožanje, ko sem v vozilu.
Sem tudi motorist, mi tudi ni vseeno, če mi prileti osebek v kontra smer.
Sem tudi pešec, kot pešcu mi je praktično vseeno, od kje, kdo prileti, ker se že od prvega razreda osnovne šole, držim pravila - poglej levo, desno in še enkrat levo, če je frei, hitro čez cesto po najkrajši poti. Osebno nisem imel nikoli problemov z vozniki, ki so se bližali moji poti prečkanja ceste, ker sem pač počakal, da je šlo varno čez.

In da te pomirim, najmanj me briga škoda na vozilu, tudi takrat, ko kdo prileti vame (6x), me najprej zanima, če smo vsi celi.

Je pa skregano z vsako logiko in tudi po varnostni plati, tvoja trditev, da je nevarneje voziti v coni 30, prejšnjih 50, v času, ko tam ni veliko ljudi, kot pa kršenje pravila enosmerne ceste.

Tudi polno delovanje usmerjanja prometa s semaforji, je totalno skregano, z vsako logiko. Kaj takrat usmerjajo zelena in rdeča (vzemi samo relacije, kjer zeleni pas ne funkcionira in stojiš čisto pri vsakem semaforju, pa si edini udeleženec v tistem trenutku).

Sicer se pa prilagajam v prometu in ni bilo malo prekrškov, ki sem jih naredil namerno, kadar ni to drugemu povzročilo nevarnosti.

Popolnoma po predpisih, praktično ne vozi nihče, tudi ti ne, ker enostavno ne moreš.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Matako ::

Ni nujno, da so spregledali.


Blizu nas so tudi spremenili več dvosmernih ulic (v mreži) v enosmerne. Marsikdo mora sedaj delati krog po drugih ulicah, ker je se ne da več zaviti z glavne ceste povsod.

Oziroma... _bi_ moral - stanovalci ne šlivijo nove ureditve 5%, dobesedno. :D

EDIT: še ena cestno-prometna debata Solatko vs. Svet ??? :S
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

solatko ::

In se ti zdi to v redu. Osebno še nikoli nisem zapeljal z vozilom v prepovedano smer.
Delo krepa človeka

Matako ::

Ne zdi se mi v redu. Samo tako je stanje. Hočem povedati, da ni nujno, da gre za pomankanje pozornosti - folk načrtno ne upošteva znakov. :D
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

solatko ::

Zato pa za take prekrške, predlagam poleg kazni, ki je lahko tudi nižja (200/100), dodajo vsaj 3kt ali pa še več.
V treh dneh so inkasanti samo na Potrčevi porabili šest kompletov mandatk.
To se dogaja zato, ker ni rednega kasiranja, potem pa kdor ima - izvoli, sam pol ne pizdit.
Sem absolutno proti kasiranju za vsako ceno, samo me pa po drugi strani razpizdi, ko opozoriš takega voznika, pa nonšalantno zamahne z roko, češ, kaj te briga.
Cesta pelje mimo šole in prav lepo zgleda, ko zjutraj starši pripeljejo otroke v šolo - v prepovedano smer, čez nekaj let, bomo pa spet bentili, kakšne nevzgojene mlade voznike imamo (mame prečkajo ceste izven prhoda za pešce, držeč otroka za roko, očetje vozijo kot idioti, vmes mahajo, preklinjajo, hupajo, telefonirajo, skratka počnejo vse mogoče v vozilu, takrat, ko prevažajo svoj naraščaj okoli - zgledi, sploh staršev, še kako vlečejo).
Delo krepa človeka

Pyr0Beast ::

In natanko kaj bo to rešilo ?

Ko bo folk nabasal točke in zgubil izpit se bo pa vozil brez njega.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

solatko ::

Ko se bo folk vozil brez izpita, bo moral ob vsaki kontroli prometa, kupi novo vozilo, torej, bodo imeli od tega kaj, vsaj trgovci z rabljenimi vozili.
Pa še to, vozniki brez izpita, vozijo dosti bolj po pravilih in previdno, torej je tudi to prispevek k varnosti v prometu.
Tudi včeraj so imele dve skupine inkasantov, porabljene blokce v manj kot eni uri, nekateri vozniki so se pa še prav nesramno obnašali, če bi bil jaz inkasant, bi skoraj polovici pribil še kaj zraven - skoraj vsi, so pripeljali otroke v šolo - izredno dobra vzgoja.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

McAjvar ::

solatko je izjavil:

Pa še to, vozniki brez izpita, vozijo dosti bolj po pravilih in previdno, torej je tudi to prispevek k varnosti v prometu.

Absolutno. Primer 1, 2, 3, 4, 5, ... Previdni in varni, vsi po vrsti.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

solatko ::

Maš pač extreme, ki potrjujejo pravilo. Ne boš verjel, koliko voznikov se pri nas vozi brez vozniškega dovoljenja, ujamejo samo mali procent.
Danes so na potrčevi služile kar tri ekipe inkasantov - zaslužek, nadpovprečen, za gledalce pa zabave, kot v kakšnem gledališču, s komedijami.
Prav zanimivo.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Spajky ::

Včeraj sem kar lepo št.km vozil za policijsko Oktavio na normalni vožnji zvečer ... prometni znaki so za okras (tudi omejitve) pravtako žmigovci >:D ... Bilo bi zanimivo posneti za videt, kaj pomeni tekoča lepa vožnja :)
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

solatko ::

Spajky - Tudi sam večkrat dohitim tako vozilo, kadar ne vozi na zgornji meji omejitev, ga enostavno prehitim, na prvem primernem mestu. Sem jih tudi že na prehitevalnem pasu, opozoril, da naj se umaknejo in nisem imel z njimi nikoli problemov.
Sem jih tudi že opozoril, da v danih momentih niso nakazali smeri vožnje, motorista, da nima prižganih luči...., vedno so se lepo opravičili.
Seveda moraš biti vljuden, ne pa, da se začneš delat pametnega in jih napizdevaš.
Nikoli nisem imel z njimi nobenega problema, spregledali so mi tudi kak prekršek, na žalost, pa je organizacija njihove službe iz normalnih policistov, naredila osorne inkasante, saj zgleda, da je v tej službi, važno samo še to, koliko glob v svojem šihtu napiše (vedno manj se voznike, tudi v nenamernih, manjših prekrških, opozarja in pirporoča). To je sila žalostno, ker k prometni varnosti, tako početje ne pripomore prav veliko.
Delo krepa človeka

r3dkv1c4 ::

Kazen, ki je vzgojna, ki človeka postavi v položaj razmišljanja, hočeš ali nočeš, je odvzem vozniške za pol leta pri neupoštevanju določenih znakov.
Ironija je, da organi pregona namesto, da bi pisali kazni in hkrati uredili promet, delajo enak prekršek na dnevni bazi.
Eden od teh je vožnja po srrdinskem voznem pasu, kjer je skrajno desni bolj prazen od praznega.
Vožnja na prekratki varnostni razdalji, itd....

Ne morem se načudit idiotizmom nadzornikom prometa bodisi redarjem bodisi policajem.
Ampak saj vsak opravlja samo svoj posel, kajne??
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

fikus_ ::

Redkvica, čestitke za odpiranje skoraj 9 let stare teme! >:D


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako zaustaviti vozilo ob policijski kontroli (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13526904 (21643) bajsibajsi

Prometna nesreča na enosmerni cesti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9114892 (12107) Mavrik
»

Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29249176 (43796) BlueRunner
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18349993 (45946) floyd1

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48681874 (74574) Gandalfar

Več podobnih tem