» »

Nov artikel po 45 dneh na servisu - kako naprej?

Nov artikel po 45 dneh na servisu - kako naprej?

CyberAD ::

Pozdravljeni!
Danes je točno 45 dni (koledarskih, ne delavnih), od kar sem dal na servis artikel (datum oddaje 3. 10. 2011), kupljen pri Big Bangu. Prebral sem, da če v tem roku ne popravijo, da lahko na 46. dan zahtevam nov artikel. Zdaj pa me zanima, kako točno to gre. Imam nekaj vprašanj:
1.) A to kar zakorakam v trgovino z Reklamacijskim zapisnikom, rečem, da je poteklo 45 dni in hočem novo? Ali je tu kakšna tona birokracije, prošenj, zahtev, zavlačevanja z njihove strani itd?
2.) V primeru, da nimajo artikla na zalogi v točno tisti trgovini - lahko grem pač v drugo Big Bang trgovino, kjer je artikel še na zalogi in mi tam dajo?
3.) Če se po nekem bizarnem slučaju zgodi, da bi ravno jutri dobili artikel nazaj iz servisa (danes ga še nimajo): moram sprejeti popravljen artikel ali mi pripada nov?
3.a) Če bi moral prevzeti popravljen artikel in bi se tekom 1. leta garancije spet pokvaril: v tem primeru samo grem tja, rečem, da je pokvarjen in da je vsota 45 dni že presežena ter mi morajo dati novega?

popster ::

1.probaj se to zmenit
2.verjetno ne
3.a ne, rok za popravilo začne teči znova

šernk ::

3.a ne, rok za popravilo začne teči znova


če gre zaradi iste napake isti artikel na popravilo rok ne začne teči znova.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

1. Ja imaš pravico to zahtevat. probaj na čim bolj vljuden in prijazen način. V skrajni sili je tukaj tržni inšpektorat.
2. Glede na to da je bigbang ena pravna oseba ti lahko dajo artikel iz druge trgovine.
3. Če mine več kot 45 dni (46 je več, s tem da dan ko si oddal ne šteje) potem ne rabiš sprejet porpavljenega artikla. Pazi edino da rok šteje od takrat ko je zadevo prejel servis ali dajalec garancije. Če je trgovina samo posrednik potem ni važno kdaj si njim oddal. So pa to pred kratkim spremenili, samo ne vem če ne po tistem ko si oddal v popravilo.
3a. roki za isto napako se seštevajo, ker drugače bi ti 45. dan preprosto vrnili pokvarjen izdelek.

CyberAD ::

hvala za odgovore :)

Zheegec ::

1.) A to kar zakorakam v trgovino z Reklamacijskim zapisnikom, rečem, da je poteklo 45 dni in hočem novo? Ali je tu kakšna tona birokracije, prošenj, zahtev, zavlačevanja z njihove strani itd?
2.) V primeru, da nimajo artikla na zalogi v točno tisti trgovini - lahko grem pač v drugo Big Bang trgovino, kjer je artikel še na zalogi in mi tam dajo?
3.) Če se po nekem bizarnem slučaju zgodi, da bi ravno jutri dobili artikel nazaj iz servisa (danes ga še nimajo): moram sprejeti popravljen artikel ali mi pripada nov?
3.a) Če bi moral prevzeti popravljen artikel in bi se tekom 1. leta garancije spet pokvaril: v tem primeru samo grem tja, rečem, da je pokvarjen in da je vsota 45 dni že presežena ter mi morajo dati novega?

1. DA. Načeloma se ne zavlačuje, če ni kaj spornega (da servis trdi, da je bil artikel fizično poškodovan in se že 1 mesec kregajo :) ).
2. Načeloma je tako, da se zamenja za novega enakega ali boljšega, ali pa vrne kupnino. Kje je vseeno, moraš pa iti tja, kjer je bil narejen zapisnik najprej.
3. Kolikor vem ne, razen če imajo potrdilo, da so poslali obvestilo po pošti 45. dan ali prej (recimo, da nisi bil dosegljiv na telefon).
3a. Če je napaka popravljena, potem teh 45-dni ne šteje več, se začne novih 45. dni. Bolj točno ne vem, kako je, če gre ponovno za identično napako. Nov artikel ima pa tudi novo garancijo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Tilen ::

Najbolj žleht je zahtevek o vrnitvi kupnine. Tukaj sedaj ni več ali-ali, kot piše ALIEn3001. Po 45. dneh ima stranka škarje in platno še bolj v rokah in lahko mirno zahteva kupnino nazaj, ne rabi nobene miloščine prodajalca za to. Od stranke je odvisno ali se bo spogajala s prodajalcem za enak/boljši (nov) izdelek ali pa bo zahtevala kupnino.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Zheegec ::

Nebi vedel, kako je to zakonsko... Ker je precej redko... Razen, če je servis Alterna seveda :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

tomaz- ::

Tilen je izjavil:

Najbolj žleht je zahtevek o vrnitvi kupnine. Tukaj sedaj ni več ali-ali, kot piše ALIEn3001. Po 45. dneh ima stranka škarje in platno še bolj v rokah in lahko mirno zahteva kupnino nazaj, ne rabi nobene miloščine prodajalca za to. Od stranke je odvisno ali se bo spogajala s prodajalcem za enak/boljši (nov) izdelek ali pa bo zahtevala kupnino.


Ne bo držalo. Pri uveljavljanju garancije je po preteku 45 dni od prodajalca odvisno, ali ti bo dal nov izdelek ali povrnil kupnino. V primeru uveljavljanja iz naslova stvarne napake pa o tem odloča oz zahteva kupec.

St235 ::

Tilen je izjavil:

Najbolj žleht je zahtevek o vrnitvi kupnine. Tukaj sedaj ni več ali-ali, kot piše ALIEn3001. Po 45. dneh ima stranka škarje in platno še bolj v rokah in lahko mirno zahteva kupnino nazaj, ne rabi nobene miloščine prodajalca za to. Od stranke je odvisno ali se bo spogajala s prodajalcem za enak/boljši (nov) izdelek ali pa bo zahtevala kupnino.


Niti pod razno ni res. Po 45 si upravičen do novega izdelka enakega oziroma primerljivega. Ne pa do kupnine. V primeru garancijskega zahtevka v bistvu nikoli nisi upravičen do vrnitve kupnine.

CyberAD ::

Smo razrešili z Big Bangom in bom načeloma jutri ali najkasneje v ponedeljek lahko prišel po nov artikel, ker so na servisu preprosto obupali, hehe :)
Saj jaz tako ali tako mislim uporabljati artikel še naprej, zato mi ni sile z iskanjem možnosti, kako priti nazaj do kupnine.

Ampak samo tako, iz radovednosti, bi še vprašal: kaj točno se smatra kot stvarna napaka?

St235 ::

Točno poglej v Zakon o varstvu potrošnikov. Načeloma gre pri stvarni napaki namesto za okvaro za to, da je artikelj drugačen kot so ga reklamirali, nima vseh obljubljenih funkcij ali pa funkcije ne delujejo. Pod stvarno napako se šteje tudi če ti trgovec artikel proda že pokavarjen (pri novih artiklih se šteje, da so imeli napako pri prodaji, če se ta pokaže v prvih šestih mesecih od nakupa).

Realno uveljavljat stvarno napako namesto garancije je torej v šestih mesecih od nakupa.

Moraš pa takoj ko artikel neseš nazaj zahtevat uveljavljanje stvarne napake. Tako, da ko enkrat vložiš garancijskih zahteve ne moreš za isto stvar uveljavljat stvarne napake.

Tilen ::

St235 je izjavil:

Tilen je izjavil:

Najbolj žleht je zahtevek o vrnitvi kupnine. Tukaj sedaj ni več ali-ali, kot piše ALIEn3001. Po 45. dneh ima stranka škarje in platno še bolj v rokah in lahko mirno zahteva kupnino nazaj, ne rabi nobene miloščine prodajalca za to. Od stranke je odvisno ali se bo spogajala s prodajalcem za enak/boljši (nov) izdelek ali pa bo zahtevala kupnino.


Niti pod razno ni res. Po 45 si upravičen do novega izdelka enakega oziroma primerljivega. Ne pa do kupnine. V primeru garancijskega zahtevka v bistvu nikoli nisi upravičen do vrnitve kupnine.



» PRAVICE POTROŠNIKA

Potrošnik, ki je pravilno in pravočasno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
• vrne plačani znesek.

Potrošnik lahko izbere katerokoli navedeno sankcijo in mu je prodajalec ne sme in ne more vsiliti. Če prodajalec na eno ne reagira, lahko potrošnik uporabi drugo sankcijo. Namesto razveze pogodbe (vrnitev plačanega zneska) lahko potrošnik zahteva znižanje kupnine ali zahteve izpolnitev pogodbe (blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom) lahko zahteva znižanje kupnine (vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako). V zadnjem primeru se ugotovi, koliko % je blago z napako manj vredno od blaga brez napake, nato se za ta % kupnina zmanjša.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz odgovornosti za stvarne napake.

Poleg tega in neodvisno od tega odgovarja prodajalec potrošniku tudi za škodo, ki je temu zaradi napake stvari nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti.«
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

St235 ::

Še enkrat: BULLSHIT

Merodajen je zakon, ne neki XY pogoji brez vsakega vira.

Konkretno kar si citiral se nanaša na STVARNO NAPAKO, kar ni isto kot garancija. In NE ko uveljavljaš garancijski zahtevek le tega ne moreš spremenit v zahtevek za stvarno napako in NE pri garancijskem zahtevku zakon določa, da mora izdelek, če ga ni mogoče popraviti v 45 dneh ZAMENJATI. Kupec pa pri garancijskem zahtevku NIMA pravice zahtevat vrnitve kupnine.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486980 (5523) Seljak
»

Rok garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6012953 (10071) solatko
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
529402 (6824) St235
»

45 dnevni rok (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8111552 (9094) čuhalev
»

problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24026674 (16538) lmfao

Več podobnih tem