» »

Razvijanje iger in biznis

Razvijanje iger in biznis

Orchestra ::

Pozdravljeni.

Že nekaj časa se trudim, da bi uspel kot samostojni razvijalec flash iger (polni delovni čas, dovolj prihodka za preživet skozi mesec in še kaj zaslužit), vendar mi nikakor ne uspe in počasi izgubljam motivacijo. Problem je v tem, da je razmerje med vloženim časom in prihodkom enostavno premajhno, sam prihodek ni zadovoljivo velik in pa prihodek kljub trdemu delu sploh ni garantiran (faktor sreče je nekako prevelik). Za zadnjo aplikacijo sem potreboval cirka 2 meseca, iztržil sem pa jadnih 200 dolarjev, to pa pride približno .80 dolarja/ura. Več denarja lahko zaslužim v krajšem času z delom v najbližji fabrki, pa še mislit mi ni treba nič, niti znat 10 različnih stvari. Še več, vem da dom denar na za začetku meseca dobil, tukaj nimaš praktično nobene garancije.

1. Se razvijanje iger z ekonomskega vidika sploh izplača (če igro razvijaš sam)
2. Katera druga področja v IT bi lahko še sprobal (kjer lahko realno gledano uspeš sam)?

BALAST ::

Tukaj imaš video dnevnik malih razvijalcev, pa jih malce poslušaj kako so morali zastavit svoje nepremičnine, tudi prodat, da so se podali v tak projekt.
Na koncu je pa še vedno odvisen od donacij! Težki časi za indy razvijalce, še posebno ker je 10 mogotcev ki obvladujejo položaj po socialnih omrežjih.

Tule je pa še njihova igra, ki je res dodelana do pike!
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

blackbfm ::

Kakšne igre sploh delaš, imaš kaj za pokazat?

Sicer pa pri teh stvareh težko konkuriraš sam. Enostavno ne moreš narest špila na takem nivoju kot če dela nek team, kjer ima vsak svojo stvar čez. Ok, sem pa tja kakšnmu rata, sam to so izjeme.

MrBrdo ::

Lahko se usmeriš bolj v splošno na Flash, ne samo v igre, pa boš morda lažje našel delo s polnim časom.
Čeprav po resnici povedano Flash počasi izumira kot tehnologija... Veliko se v zadnjem času uporablja HTML5 namesto Flasha, kjer je to le mogoče. Tako da ne vem koliko je smiselno dela in truda vlagat v Flash.
MrBrdo

IceIceBaby ::

Če znaš se loti iOS aplikacij. Trg je ogromen pa prodajati je relativno lahko.

Pa še en nasvet. 2 meseca za 1 igro je preveč. Danes je trg ZELO hiter, produkte moraš spraviti ven v čim krajšem času. Sploh na začetku, ko še nimaš kapitala. Ko boš enkrat imel par iger, ki ti bodo pasivno nosile nek denar se pa v miru lotiš bolj obsežnih projektov.

Tretja stvar je pa marketing. Kako imaš urejeno "poslovno" plat? Samo dober produkt že dolgo ni več dovolj.

tomaz_sres ::

V Flashu se da narest čuda, recimo http://www.diesiedleronline.de. Sam kaj tazga ni, da bi se solo lotil in kot je že zgoraj napisano moraš že prej vedeti kako boš z igralcev čim več dnarja potegnil, z na prvo žogo, zastonj igro. Vsaj grafiko in glasbo je fajn, da naredijo umetniške duše. Trženje je pa itak večini razvijalcev, ki jih poznam, prej muka kot v veselje :0))
Adobe ne bo kar tako gledal propad enega od svojih paradnih konjev, zato razvijajo konverter Flash v HTML5:
http://blogs.adobe.com/conversations/20...
Problem HTML5 vidim v tem, da ni zaresnega orodja za vizualen razvoj bannerjev, animacij, iger, itd. in klofanje javascripta+html+karkoli na server side iz nule ni niti malo ekonomično:0)).
V kolikor bo projekt konverterja uspešen, bo Flash še kar nekaj časa v orodjarni.
Lep pozdrav, Tomaž Sreš, http://www.sres.si

Zgodovina sprememb…

commissar ::

Orchestra, pokaži igre, da vidimo :D

Drugače pa potrebuješ vztrajnost. Sicer ne vem, koliko projektov imaš že pod pasom, ma v prvo redkokdaj uspeš.

LeQuack ::

Folk je navajen, da na internetu dobi vse zastonj. Finančno je dosti bolje, da dobiš službo v kakem podjetju, kjer igre proizvajajo (pri nas mi pade na pamet samo ZootFly).
Quack !

commissar ::

Aja, pa smem vprašat kako tržiš igre? flashgamelicence? sam z reklamami? Direkt prodajaš portalom?

Invictus ::

Če že znas Flash, se poskusi kot neodvisni razvijalec. Namreč v tujini so Flash razvijalci kar iskana roba.

Pač delaš za tistega ki te plača. Zraven če se ti da, pa še malo svoje projekte. Poanta dela je da si toliko plačan od njega da lahko zadostiš svojim potrebam. Kakršnekoli že so.

Samo zgleda si padel na izpitu poslovnega načrta. Predvidevam da ga nisi naredil.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

_Dormage_ ::

Najkrajšo pot vidim v tem, da tržiš na mobilnih platformah.
Mogoče WP7 in silverlite?

Sova ::

Moj nasvet: Dva meseca za razvoj igre je relativna časovna doba. - V smislu: Če si se komajda začel ukvarjati s Flashom, potem je 2mes. za razvoj dokaj normalna doba. Verjetno bi enako aplikacijo z npr. petimi leti izkušenj lahko razvil že v nekaj tednih ... Če pa se s Flashem ukvarjaš že dalj časa, in res opažaš, da tu ni denarja, ti pa svetujem, da se lotiš katere druge platforme, ki je trenutno bl v porastu - npr. HTML5 apps, Android, ...

Kako pa monetiziraš igro? Kot pay-wall? Mogoče donacije? Si pomislil tudi marketing segment posla. Prijavi svojo igro na kakšen natečaj. Tudi če ne dobiš nagrade, medijska izpostavljenost ti lahko le koristi ... Lahko tudi služiš s prodajanjem oglasnega prostora - npr. za generiranje cashflowa lahko uporabiš slovenski produkt DoubleRecall, ki ima, kolikor sem informiran, kar svetlo prihodnost in široko uporabo.

In je popolnoma res, kar je že nekdo drug napisal: ljudje so danes navajeni, da je na internetu vse zastonj. Zato ti ob enem neuspehu še ni treba obubat. Poišči boljšo strategijo pridobivanja prihodkov. Poveži se s svojimi strankami. Poslušaj njihove želje.

Pa velik sreče. - Ja, je res, včasih je tudi ta potrebna.

technolog ::

In tako bo še vedno, če boš izdajal male igrice... Zastavi si orenk projekt, ki bo trajal eno leto, nabavi designerja, igro dejansko oglašuj... Ampak - če si to lahko privoščiš. In če si lahko privoščiš, da je potem igra popoln polom in od nje ni ničesar... No pain, no gain. Če ne tvegaš, ne dobiš.

Danes ful prime multiplayer, singleplayer iger se skoraj ne splača več delat, take pristanejo na igre123.

Po mojem mnenju iger nisi znal dovolj dobro prodat. Lahko pa seveda daš linke do iger, pa ti bom povedal, kako se mi zdijo in če je tista igra res vredna samo 200$.

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

Za Android razvijat nima smisla, ker je št. piratskih proti št. legalnih kopij tam okoli 70:1.
Quack !

technolog ::

p.s.: Treba je bit tudi v koraku s trendi... Pritegne igra igrale? Se ponavlja? Je igralna ali se naveličaš po 10 minutah? Trend iger je v tem, da more bit igra zasnovana tako, da čimveč pobiraš predmete, prodajaš, kupuješ, (jebeš vsi smo sprogrmirani da se nam sline cedijo ob materialnih stvareh). Igra bo uspela, če bo dejansko igralec na premoženje v igri gledal kot na svoje lastno in ne bo hotel nehat igrat ravno zaradi tega. Drugi trend je igranje s kolegi. Če igra tvoj kolega, igraš tudi ti. pika.:)

p.s.2: Danes je facebook tok močno orodje, da lahko odloči med uspehom in neuspehom. Če neko igro integriraš v facebook imaš IMO za 200% večje šanse, da iz nje kaj bo. Če bo zanimiva in unikatna.

IceIceBaby ::

ingleplayer iger se skoraj ne splača več delat, take pristanejo na igre123.


Angry Birds in Cut the rope pravita, da nisi na tekočem.

technolog ::

Ja, neki gamer nisem :)

Danes ful prime multiplayer, singleplayer iger se skoraj ne splača več delat, take pristanejo na igre123.

Blinder ::

Naj nekdo naredi igro kjer se strelja na Gheddafija. To bi bil hit.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

garamond ::

Hojla!
Kot je že nekdo omenil, uporabi http://www.flashgamelicense.com/. Odvisno od igre, ampak tam lahko igre dosežejo bistveno višje cene od 200$.

Pogojno uporaben je Adobe AIR za igre na mobilnih platformah (iOS, Android).

Nerdor ::

Objavi svojo igro na Kongregate Bo na voljo vsem Android uporabnikom na mobilnih napravah.
... for lifetime!

Marat ::

LeQuack je izjavil:

Za Android razvijat nima smisla, ker je št. piratskih proti št. legalnih kopij tam okoli 70:1.

Mogoče če igro prodajaš. Lahko pa piratstvo lepo zaobideš z drugačnim poslovnim modelom: recimo in-app purchasing, torej kupovanje virtualnih izdelkov v aplikaciji, tko kot v tistih butastih igricah tipa FarmVille ipd. Nekateri poskušajo služiti tudi z reklamami, vendar mislim da ta poslovni model ni tako zelo učinkovit.

Druga stvar pa je izdelava aplikacij, ki jih ne prodajaš, ampak služiš drugače (recimo s storitvami, ponujanjem prostora v oblaku ipd.).

blackbfm ::

Na androidu se moras vedno posluzevat nekih alternativnih metod za obicajne stvari:))

Marat ::

aha, ker drugje pa piratstva ni? al kako? :P


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Z Androidom 4.1 se Flash poslavlja (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
7527827 (24520) driver_x
»

Adobe obljubil še vsaj 5 let aktivnega razvoja za Flash

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
165278 (3887) garamond
»

Nove različice Flasha za Linux bodo na voljo le za Chrome

Oddelek: Novice / Brskalniki
4110750 (8570) enadvatri
»

Zakaj Apple ne mara Flasha (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
22865217 (59490) BigWhale
»

Flash na mobitelih zamuja (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Android
16025090 (22737) lurker

Več podobnih tem