Forum » Loža » Naredi si sam: e-avto
Naredi si sam: e-avto
energetik ::
Zakaj že ne?
Za 110km/h rabim v običajnem osebnem avtu tam nekje 20kW. Ker je menjalnik nek kompromis med ceno, maso in prest. razmerji, se moram sedaj furat pri glasnih 3300rpm @60Nm. Če bi si vgradil notr eno težko prestavo, bi se lahko fural pri 2000rpm @100Nm ter dosti nižji porabi.
Za 110km/h rabim v običajnem osebnem avtu tam nekje 20kW. Ker je menjalnik nek kompromis med ceno, maso in prest. razmerji, se moram sedaj furat pri glasnih 3300rpm @60Nm. Če bi si vgradil notr eno težko prestavo, bi se lahko fural pri 2000rpm @100Nm ter dosti nižji porabi.
Pyr0Beast ::
Maš turbaša ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Valvoline ::
Zakaj že ne?
Za 110km/h rabim v običajnem osebnem avtu tam nekje 20kW. Ker je menjalnik nek kompromis med ceno, maso in prest. razmerji, se moram sedaj furat pri glasnih 3300rpm @60Nm. Če bi si vgradil notr eno težko prestavo, bi se lahko fural pri 2000rpm @100Nm ter dosti nižji porabi.
Vprašanje če bo sploh poraba nižja,motor se bo matral vzdržljivost motorja bo poslabšana,ležaji bodo vseskozi močno obremenjeni k daš gasa. Odvisno prostornine,2500ccm3+ bi šlo,za manj pa ne. Ni to tako enostavno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Pyr0Beast ::
Poglej tisto RGY mašino. Pri 1500 obratov ima še vedno 30kW, še vedno preveč.
Kaj še češ
Že tako ima pri 100km/h 2500 obratov ampak bi rabil res res dolgo prestavo.
Pri taki brzini bi rabil 1L mašino ali pa tako z manj valji, ker z obrati padeš tako nizko da vztrajnik ne pokriva več tresljajev
>Konstanten navor od 2000-4000 zna danes dosežt vsak traktor. To kar razlikuje elektromotor od ICE je tist del pod 2000. To je čist naključno tudi del kje se ICE največ uporablja (oziroma bi se več če bi bilo možno, pa so na žalost performanse preslabe). Pod 1500rpm je velika večina ICEjev mrzla (razen kake V6+ zadeve).
Okoli jurja je prenizek tlak olja za delovanje pri polni obremenitvi + boost in elektronika ne bo pustila kakršenkoli nadtlak.
Pri 1500 začne turbina grabit - v prvi je ECU tudi ne bo pustil lavfat na polno.
Pri 2000 pa lavfa že na polno. To je cirka pol sekunde razlike. 2.0 je še vedno 2.0
Zadeva se malce poruši če zapreš wastegate na turbini. Takrat sicer malce počakaš, ampak vleče od 1500RPM dalje pri 2.3bara+ in namesto 30kW pri 1500 jih ima x2+ Samo da se turbina zavrti. V bistvu nima veze koliko je takrat obratov.
Lahko tudi speljujem pri 800RPM, z zategnjeno ročno in brez gasa. Samo zakaj bi..
In se peljem po mestu v 5-ti pri 1200RPM
Samo škoda mašine
Kaj še češ
Že tako ima pri 100km/h 2500 obratov ampak bi rabil res res dolgo prestavo.
Pri taki brzini bi rabil 1L mašino ali pa tako z manj valji, ker z obrati padeš tako nizko da vztrajnik ne pokriva več tresljajev
>Konstanten navor od 2000-4000 zna danes dosežt vsak traktor. To kar razlikuje elektromotor od ICE je tist del pod 2000. To je čist naključno tudi del kje se ICE največ uporablja (oziroma bi se več če bi bilo možno, pa so na žalost performanse preslabe). Pod 1500rpm je velika večina ICEjev mrzla (razen kake V6+ zadeve).
Okoli jurja je prenizek tlak olja za delovanje pri polni obremenitvi + boost in elektronika ne bo pustila kakršenkoli nadtlak.
Pri 1500 začne turbina grabit - v prvi je ECU tudi ne bo pustil lavfat na polno.
Pri 2000 pa lavfa že na polno. To je cirka pol sekunde razlike. 2.0 je še vedno 2.0
Zadeva se malce poruši če zapreš wastegate na turbini. Takrat sicer malce počakaš, ampak vleče od 1500RPM dalje pri 2.3bara+ in namesto 30kW pri 1500 jih ima x2+ Samo da se turbina zavrti. V bistvu nima veze koliko je takrat obratov.
Lahko tudi speljujem pri 800RPM, z zategnjeno ročno in brez gasa. Samo zakaj bi..
In se peljem po mestu v 5-ti pri 1200RPM
Samo škoda mašine
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
energetik ::
A ko pa po vsakem semaforju pospešuješ s 100Nm na gredi se pa ne matra? Moja 1,3 12V mašinca komot da od sebe tistih slabih 20kW pri 2000rpm in pri tem prede ko mucka pri polno odprti loputi za gas. No, mogoče sem z 2000rpm malce pretiraval, ampak z 2500rpm in 110km/h bi pa bila po ravni AC čisto lepa vožnja. Predvsem pa tišja.Zakaj že ne?
Za 110km/h rabim v običajnem osebnem avtu tam nekje 20kW. Ker je menjalnik nek kompromis med ceno, maso in prest. razmerji, se moram sedaj furat pri glasnih 3300rpm @60Nm. Če bi si vgradil notr eno težko prestavo, bi se lahko fural pri 2000rpm @100Nm ter dosti nižji porabi.
Vprašanje če bo sploh poraba nižja,motor se bo matral vzdržljivost motorja bo poslabšana,ležaji bodo vseskozi močno obremenjeni k daš gasa. Odvisno prostornine,2500ccm3+ bi šlo,za manj pa ne. Ni to tako enostavno.
TribesMan ::
Okoli jurja je prenizek tlak olja za delovanje pri polni obremenitvi + boost in elektronika ne bo pustila kakršenkoli nadtlak.
Pri 1500 začne turbina grabit - v prvi je ECU tudi ne bo pustil lavfat na polno.
Pri 2000 pa lavfa že na polno. To je cirka pol sekunde razlike. 2.0 je še vedno 2.0
Zadeva se malce poruši če zapreš wastegate na turbini. Takrat sicer malce počakaš, ampak vleče od 1500RPM dalje pri 2.3bara+ in namesto 30kW pri 1500 jih ima x2+ Samo da se turbina zavrti. V bistvu nima veze koliko je takrat obratov.
Lahko tudi speljujem pri 800RPM, z zategnjeno ročno in brez gasa. Samo zakaj bi..
In se peljem po mestu v 5-ti pri 1200RPM
Samo škoda mašine
Prenizek tlak olja? LOL... Kako pa potem delujejo BMW 335i in 335d, ki imajo max navor že od 1200rpm naprej? In to 500Nm. Predvidevam da zaribajo v pol leta vsi, ker nimajo tlaka olja?
Elektronika ne pusti boosta pri tako nizkih obratih? LOL... Če bi poznal delovanje ECUja bi vedel, da se elektronika, ko stopiš na plin, na vsak način trudi dosežt čimvečji boost pri čimnižjih obratih, vendar zaradi fizike ne gre. Izjema so razne bi-turbo zadeve (kot recimo goraj omenjena 335i in d).
Turbina začne "grabit" takrat ko je izpušnih plinov dovolj da ti uspejo dovolj pognati turbino. In ne takrat ko elektronika reče. Wastegate (ali VNT pri dizlih) je na turbini pri nizkih obratih zaprt, dokler ne dosežeš željenega boosta, šele potem elektronika začne odpriat, da boost ne preseže željene vrednosti.
Zdej te res ne razumem več, govoriš o nekih ultrahudih menjalnikih z prestavnimi razmerji da boš lahko izkoriščal območje 90% navora motorja, potem pa praviš da je škoda mašine če voziš pri 1200rpm v 5. Kako točno si pa ti zdej to predstavljaš da bi šlo potem?
Valvoline, ležaji niso problematični pri nizkih obratih, ležaji trpijo pri visokih obratih. Predvsem ojnični. Dokler imaš nek znosen pritisk olja, da se oljni film v ležaju ne prekine ne bo nobenga problema pa tudi če imaš 500Nm pri 1000 obratih.
Sile ob pospeških batov v viskih obratih so neprimerljivo večje kot pri visokem navoru.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Pyr0Beast ::
>Prenizek tlak olja? LOL... Kako pa potem delujejo BMW 335i in 335d, ki imajo max navor že od 1200rpm naprej? In to 500Nm. Predvidevam da zaribajo v pol leta vsi, ker nimajo tlaka olja?
Drugače skonstruirana mašina in boljša oljna pumpa + regulacija tlaka
Sicer pa nimajo od 1200 max. navor. Niti približno
>Zdej te res ne razumem več, govoriš o nekih ultrahudih menjalnikih z prestavnimi razmerji da boš lahko izkoriščal območje 90% navora motorja, potem pa praviš da je škoda mašine če voziš pri 1200rpm v 5. Kako točno si pa ti zdej to predstavljaš da bi šlo potem?
Povečat bi moral vztrajnik in si dodati manometer za tlak olja.
Tipična mašina pač ne bo pustila tako nizkih vrtljajev pri takem navoru
Drugače skonstruirana mašina in boljša oljna pumpa + regulacija tlaka
Sicer pa nimajo od 1200 max. navor. Niti približno
>Zdej te res ne razumem več, govoriš o nekih ultrahudih menjalnikih z prestavnimi razmerji da boš lahko izkoriščal območje 90% navora motorja, potem pa praviš da je škoda mašine če voziš pri 1200rpm v 5. Kako točno si pa ti zdej to predstavljaš da bi šlo potem?
Povečat bi moral vztrajnik in si dodati manometer za tlak olja.
Tipična mašina pač ne bo pustila tako nizkih vrtljajev pri takem navoru
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Pyr0Beast ::
>Kako pa potem delujejo BMW 335i in 335d, ki imajo max navor že od 1200rpm naprej?
Aja - tudi to.
v8 dela svoje
Aja - tudi to.
v8 dela svoje
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
TribesMan ::
Uradne specifikacije BMW 335i:
max torque 400 Nm (295 ft?lb) (40.8 kgm)
at 1200-5000 rpm
http://www.carfolio.com/specifications/...
Pa mašina je inline 6, ne v8
max torque 400 Nm (295 ft?lb) (40.8 kgm)
at 1200-5000 rpm
http://www.carfolio.com/specifications/...
Pa mašina je inline 6, ne v8
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
Pyr0Beast ::
Druga mašina potem.
l6 da je
Zbij tale tvoj navor za 2/6 in zadeva znese 266Nm za l4. Nič pretresljivega. Isto naredi moj pri ~0.8bar (264Nm) nadtlaka (0.6bar stock), s tem da ima mnogo nižjo kompresijo kar omogoča da ga kratkotrajno nafutraš na 2 bara brez poškodb pri 100 oktanih. Max naračunan navor je preko 400Nm, samo ga hitro zmanjka proti 4000Rpm ker turbina duši mašino. Toliko ECU 'špara' motor
Tule imaš na YT od ene podobne navite mašine. Kakor vidim ima rezerve še veliko. Mašina je potem pri standardnih tlakih praktično neuničljiva.
Še glede dizel mašine in nizkih obratov.
Hladna ima tlak olja 6.5bar. Ko se ogreje ta pade na 3-4bar
Če furaš pri prenizkih obratih pade proti 2 bar
Kje se začne obraba, nimam pojma. Samo 1.5TD vklopi boost šele nad 2500Rpm, tam je tlak olja preko 4bar
l6 da je
Zbij tale tvoj navor za 2/6 in zadeva znese 266Nm za l4. Nič pretresljivega. Isto naredi moj pri ~0.8bar (264Nm) nadtlaka (0.6bar stock), s tem da ima mnogo nižjo kompresijo kar omogoča da ga kratkotrajno nafutraš na 2 bara brez poškodb pri 100 oktanih. Max naračunan navor je preko 400Nm, samo ga hitro zmanjka proti 4000Rpm ker turbina duši mašino. Toliko ECU 'špara' motor
Tule imaš na YT od ene podobne navite mašine. Kakor vidim ima rezerve še veliko. Mašina je potem pri standardnih tlakih praktično neuničljiva.
Še glede dizel mašine in nizkih obratov.
Hladna ima tlak olja 6.5bar. Ko se ogreje ta pade na 3-4bar
Če furaš pri prenizkih obratih pade proti 2 bar
Kje se začne obraba, nimam pojma. Samo 1.5TD vklopi boost šele nad 2500Rpm, tam je tlak olja preko 4bar
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
TribesMan ::
Mašina je N55, starejši tip je N53, tista ma po specsih max navor pri malenkost višjih obratih.
Tudi BMWja komot čipaš, pa maš pol krepko preko 300Nm navora "preračunano na 4 cilindre", pri 0.9 bara boosta s stock turbino, pa kaj pol? Začne tvoj motor vleči s polnim navorom pri 1200 obratih? ;)
Navor tega BMWja je namenoma zabremzan v srednjem območju obratov, da dobijo konstanten navor in se približajo idealu (najboljša zadeva je seveda elektrika...), če bi motor odprli na polno, in ga dizajnirali podobno kot je bil dizajniran tvoj, bi bila moč in navor vsaj kakih 30% višja. Samo point je v konstantnem navoru od minimalnih obratov pa do rdeče črte, ne pa v čimvečjih številkah.
In še enkrat:
Računalnik pri starih mašinah ne "vklaplja turbine pri 2500rpm". Turbina pred temi obrati preprosto NIMA POGOJEV da bi se dovolj zavrtela in ustvarila pritisk. ECU nima popolnoma nič s tem, razen da začne bremzat turbino preko wastegate-a (ali VNTja pri dizlu) ko je tlak previsok. Do tistega trenutka pa se trudi ustvarjati čimvečji pritisk. Seveda pa čudeža ne moreš pričakovat, sploh ne na 25 let starem turbodizlu.
Danes pa vsak sekret ustvari 1 bar boosta že pred 1500 obrati. Ker so turbine toliko boljše, ne zato ker bi meli ECUji karkoli pri temu.
In tlaka olja je pri nizkih obratih dovolj. Brez skrbi. Tlak je problem v visokih obratih, ko so obremenitve na ležaje bistveno večje zaradi pospeškov batov. In seveda višja kot je hitrost pumpe višja je verjetnost da pride do kavitacije ali kakšnih podobnih zadev. To je tisto kar uničuje ležaje, ne visok navor v nizkih obratih.
Recimo en zanimiv primer. Alfa 2.0 Twin spark in 1.9 JTD imata popolnoma enake ojnične ležaje (ista tovarniška številka), medtem ko so 2.0 twin spark znane kot problematične mašine za zaribat (se vrtijo do 7000rpm) in imajo samo ~200Nm navora, so JTDji praktično neuničljivi, pa to ne samo stock, tudi čipani na 400Nm+ pri 2000rpm, ne duha ne sluha o težavah z ležaji. Zanimivo a ne :)
Recimo moj traktor ima 1 bar boosta pri 1600rpm, 1.5 bara pri 1900rpm. cca 420Nm. Tlak olja je tudi pri 1500 dovolj visok da ni nobenih težav kljub 300Nm navora.
Tudi BMWja komot čipaš, pa maš pol krepko preko 300Nm navora "preračunano na 4 cilindre", pri 0.9 bara boosta s stock turbino, pa kaj pol? Začne tvoj motor vleči s polnim navorom pri 1200 obratih? ;)
Navor tega BMWja je namenoma zabremzan v srednjem območju obratov, da dobijo konstanten navor in se približajo idealu (najboljša zadeva je seveda elektrika...), če bi motor odprli na polno, in ga dizajnirali podobno kot je bil dizajniran tvoj, bi bila moč in navor vsaj kakih 30% višja. Samo point je v konstantnem navoru od minimalnih obratov pa do rdeče črte, ne pa v čimvečjih številkah.
In še enkrat:
Računalnik pri starih mašinah ne "vklaplja turbine pri 2500rpm". Turbina pred temi obrati preprosto NIMA POGOJEV da bi se dovolj zavrtela in ustvarila pritisk. ECU nima popolnoma nič s tem, razen da začne bremzat turbino preko wastegate-a (ali VNTja pri dizlu) ko je tlak previsok. Do tistega trenutka pa se trudi ustvarjati čimvečji pritisk. Seveda pa čudeža ne moreš pričakovat, sploh ne na 25 let starem turbodizlu.
Danes pa vsak sekret ustvari 1 bar boosta že pred 1500 obrati. Ker so turbine toliko boljše, ne zato ker bi meli ECUji karkoli pri temu.
In tlaka olja je pri nizkih obratih dovolj. Brez skrbi. Tlak je problem v visokih obratih, ko so obremenitve na ležaje bistveno večje zaradi pospeškov batov. In seveda višja kot je hitrost pumpe višja je verjetnost da pride do kavitacije ali kakšnih podobnih zadev. To je tisto kar uničuje ležaje, ne visok navor v nizkih obratih.
Recimo en zanimiv primer. Alfa 2.0 Twin spark in 1.9 JTD imata popolnoma enake ojnične ležaje (ista tovarniška številka), medtem ko so 2.0 twin spark znane kot problematične mašine za zaribat (se vrtijo do 7000rpm) in imajo samo ~200Nm navora, so JTDji praktično neuničljivi, pa to ne samo stock, tudi čipani na 400Nm+ pri 2000rpm, ne duha ne sluha o težavah z ležaji. Zanimivo a ne :)
Recimo moj traktor ima 1 bar boosta pri 1600rpm, 1.5 bara pri 1900rpm. cca 420Nm. Tlak olja je tudi pri 1500 dovolj visok da ni nobenih težav kljub 300Nm navora.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Pyr0Beast ::
>Začne tvoj motor vleči s polnim navorom pri 1200 obratih? ;)
Nope :)
>Navor tega BMWja je namenoma zabremzan v srednjem območju obratov, da dobijo konstanten navor in se približajo idealu (najboljša zadeva je seveda elektrika...), če bi motor odprli na polno, in ga dizajnirali podobno kot je bil dizajniran tvoj, bi bila moč in navor vsaj kakih 30% višja. Samo point je v konstantnem navoru od minimalnih obratov pa do rdeče črte, ne pa v čimvečjih številkah.
Kaj pa misliš da TCT pomeni? :)
Turbo - Constant Torque :)
>Turbina pred temi obrati preprosto NIMA POGOJEV da bi se dovolj zavrtela in ustvarila pritisk.
Pogoj je samo dovolj plinov čez turbino, rajt ?
Hmm. Vprašanje če bi lahko output turbine speljal nazaj na input in dodal dodatno zgorevalno komoro za low-end boost :)
>Danes pa vsak sekret ustvari 1 bar boosta že pred 1500 obrati. Ker so turbine toliko boljše, ne zato ker bi meli ECUji karkoli pri temu.
Tudi to. Pa tudi mašine so delane za to da izkoriščajo turbino kjer se le da.
>In seveda višja kot je hitrost pumpe višja je verjetnost da pride do kavitacije ali kakšnih podobnih zadev.
Kavitacije ?
Ali ni oljna pumpa zobniška ?
>Recimo en zanimiv primer. Alfa 2.0 Twin spark in 1.9 JTD imata popolnoma enake ojnične ležaje (ista tovarniška številka), medtem ko so 2.0 twin spark znane kot problematične mašine za zaribat (se vrtijo do 7000rpm) in imajo samo ~200Nm navora, so JTDji praktično neuničljivi, pa to ne samo stock, tudi čipani na 400Nm+ pri 2000rpm, ne duha ne sluha o težavah z ležaji. Zanimivo a ne :)
A ima JTD slučajno hladilnik olja, 2.0 pa ne ?
Nope :)
>Navor tega BMWja je namenoma zabremzan v srednjem območju obratov, da dobijo konstanten navor in se približajo idealu (najboljša zadeva je seveda elektrika...), če bi motor odprli na polno, in ga dizajnirali podobno kot je bil dizajniran tvoj, bi bila moč in navor vsaj kakih 30% višja. Samo point je v konstantnem navoru od minimalnih obratov pa do rdeče črte, ne pa v čimvečjih številkah.
Kaj pa misliš da TCT pomeni? :)
Turbo - Constant Torque :)
>Turbina pred temi obrati preprosto NIMA POGOJEV da bi se dovolj zavrtela in ustvarila pritisk.
Pogoj je samo dovolj plinov čez turbino, rajt ?
Hmm. Vprašanje če bi lahko output turbine speljal nazaj na input in dodal dodatno zgorevalno komoro za low-end boost :)
>Danes pa vsak sekret ustvari 1 bar boosta že pred 1500 obrati. Ker so turbine toliko boljše, ne zato ker bi meli ECUji karkoli pri temu.
Tudi to. Pa tudi mašine so delane za to da izkoriščajo turbino kjer se le da.
>In seveda višja kot je hitrost pumpe višja je verjetnost da pride do kavitacije ali kakšnih podobnih zadev.
Kavitacije ?
Ali ni oljna pumpa zobniška ?
>Recimo en zanimiv primer. Alfa 2.0 Twin spark in 1.9 JTD imata popolnoma enake ojnične ležaje (ista tovarniška številka), medtem ko so 2.0 twin spark znane kot problematične mašine za zaribat (se vrtijo do 7000rpm) in imajo samo ~200Nm navora, so JTDji praktično neuničljivi, pa to ne samo stock, tudi čipani na 400Nm+ pri 2000rpm, ne duha ne sluha o težavah z ležaji. Zanimivo a ne :)
A ima JTD slučajno hladilnik olja, 2.0 pa ne ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
TribesMan ::
Pogoj je samo dovolj plinov čez turbino, rajt ?
Hmm. Vprašanje če bi lahko output turbine speljal nazaj na input in dodal dodatno zgorevalno komoro za low-end boost :)
Jap, če je plinov dovolj, potem gre... recimo zanimivo je tudi opazovat kako boost narašča ko voziš v nizkih obratih v klanec. Komot dosežeš tudi pri 1500 obratih krepko čez 1 bar boosta, samo traja. Pač pozitivna povratna zanka.
Tvoja ideja mislim da ni bogvekaj, nevem kako bi to delalo. Drugače pa obstajajo anti-lag rešitve. Recimo brizganje goriva v izpuh, pa take neumnosti. Sam tega ne boš videl na cesti.
Ali ni oljna pumpa zobniška ?
Je, pa to še ne pomeni da ne more potegnit v prazno, ko je hitrost pumpe previsoka.
A ima JTD slučajno hladilnik olja, 2.0 pa ne ?
Samo najmočnejši 150 konjski modeli imajo hladilnik olja. Švohejši nimajo hladilnika, pa imajo zaradi nekoliko manjše turbine še večji navor v nizkih obratih, ker je turbina malce bolj odzivna. In tudi tam lahko stisneš ven 300Nm blizu 1500 obratov, pa ležaji ne jamrajo. Prej bo vztrajnik in sklopko raztrgalo kot pa ležaje.
Hladilnik olja pri nizkih obratih itak nima neke hude koristi. To rabiš pol ko se začnejo zadeve hitreje vrtet.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 78146 (29570) | WizzardOfOZ |
» | Chip tuning box (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 32202 (29770) | Blinder |
» | Najbolj ekonomično pospeševanje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24334 (21431) | Pyr0Beast |
» | Se avto res matra? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 25670 (23403) | energetik |
» | Proizvajalci avtomobilov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17426 (15043) | El Barto |