» »

Slovenski trgovci ter tujina

Slovenski trgovci ter tujina

1 2
3
4

NeMeTko ::

Tole me spominja na neko vprašanje iz Excela, ki ga je nekdo zastavil...
Najprej sem bil pameten pa trdil 'nič lažjega kot to'....
Ker pa nisem tak kot večina tu, sem šel sam preizkusiti, kako bi naredil 'nič lažjega kot to' - in se mi je grdo zataknilo.

Ja, se strinjam - lahko je na polno rit srati. Ko pa moraš sam probat, je pa čisto druga muzika.

antonija ::

Aha, se pravi resitev je da ima vsak svojo stacuno in se gre isto stvar? Res, fino je srat s polno ritjo, in to se precej lepo vidi pri stacunah, ki se jajcajo na raznih razpisih in "vzdrzevalnih pogodbah" za kaksen drzavni urad ali dva. Tiste, ki se tega luksuza ne morejo it, so tudi v sloveniji solidne. Tudi v tej temi so bile omenjenen pozitivne izkusnje s slovenskimi trgovci, tako da ne vem od kje ti beres da gre za vsesplosni punt.

Na zalost je stacun, s katerimi bi imeloa vecina dobre izkusnje, pri nas zelo zelo malo. Zna bit da je v tujini povsem isto, ampak tisti tujci, ki imajo voljo in znanje narest kaj vec, prodajajo ne samo v nemcijo, ampak po celi EU in to iz cisto iste spletne starni, ki ponavadi sploh ni prevedena v anglescino.
In glih taki, ki se potrudijo za svoje stranke, so potem omenjeni kot dobri, da hitro posljejo, da na svoji strani ne lazejo o zalogi, da ne goljufajo pri garanciji, da so zelo odzivni na email ali telefon, itd. In takih je pri nas zelo zelo zelo malo.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

NeMeTko ::

@antonija - seveda imaš solidne trgovce tudi pri nas. Samo kaj ko sama lahko vidiš, koliko se jih je oglašalo, ki to nebi na noben način hoteli priznati.

Mislim pa, da se ne more primerjati neke SLO spletne trgovine z nemško ali angleško.
Lahko slovensko spletno trgovino v celoti prevedeš v angleščino in nemščino, imaš servis da dolpadeš, odzivnost na najvišjem nivoju, cene pa na najnižjem - pa ne bodo nemci pa angleži kupovali pri tebi.
Ne bo ti koristilo niti to, da si urediš domeno .de, .co.uk ali .com - potencialni kupec bo pogledal od kod je trgovina, videl, da je iz Slovenije (kje je že to? a niso zadnjič na TV govoril, da so na psu skoraj kot grki?) in bo hitro popokal s tvoje strani.

Tudi mi ne gremo gledati grških spletnih trgovin - pa morda tudi tam niso vse slabe in nevredne zaupanja. Ravno tako tudi ni realno pričakovati, da bo nek nemec ali anglež kupoval v slovenski spletni trgovini.

Drugače pa resno dvomim, da recimo švicarji na veliko kupujejo v nemških spletnih trgovinah, pa če so te še tako dobre in kvazi zanesljive.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: NeMeTko ()

bluefish ::

NeMeTko je izjavil:

Drugače pa resno dvomim, da recimo švicarji na veliko kupujejo v nemških spletnih trgovinah, pa če so te še tako dobre in kvazi zanesljive.
Švicarjem se pri dohodku tistih par % ne pozna prav veliko. Slovenci smo druga zgodba.

mihco ::

carota je izjavil:

Ideja: glede na to, da se tako pritožujete nad slovenskimi trgovci, da so predragi, nudijo slabo stortev, počasni, neažurni, ne spoštujejo kupca kot kralja ... Tukaj imate natančno napisano kaj si ljudje želijo od trgovca in ker je takih očitno zelo malo, imate izredno priložnost, da naredite življenski biznis! V enem dnevu lahko odprete S.P. ali kakšen dan več za D.O.O. in začnite.

V bistvu jih ni malo...le v sloveniji jih prakticno ni. Kar pa samo po sebi se ne pomeni "priloznosti za zivljenski biznis".

mailer ::

NeMeTko je izjavil:

Švicarjem se pri dohodku tistih par % ne pozna prav veliko. Slovenci smo druga zgodba.
Ravno zaradi tega smo se začeli ukvarjat z nakupi v tujih trgovinah. Če bi imeli povprečno plačo 1500€ neto, vsaj jaz za 150€ prihranka nebi kupoval robe iz tuje trgovine. Ker pa večina dobi 750€ plače v kateri je všteta tudi malica in prevoz pa tistih 150€ nanese 25% plače.

Grey ::

Prvo kar je, je potrebno z zakonom prepovedati arbitrarno nalimane procente popusta kot so na mimovrste.com in enaa.com. Če bi se vsaj dalo izklopiti te procente in "redne cene", da mi kaže samo njihovo ceno in ne tega posiljenega stila arabskih barantačev iz Tunizije.

zmaugy ::

D3m je izjavil:

A res? Se pravi, da v državno blagajno ne damo nič davka, ko prodamo artikel?


Od kod pride denar za te davke? Od slovenskega kupca.
Kam gre kupnina za prodano? V tujino k dobavitelju, v žep trgovca.

Kakšna je korist za Slovenijo, če je trgovec prijavljen v Sloveniji in prodaja slovenskim osebam?
1. Osnovna kupnina gre v tujino, torej ni koristi.
2. Kupec je slovenska pravna ali fizična oseba, torej gre za prelivanje neke marže iz žepa ene v žep druge slovenske osebe.

Ni glih za dol past.

Bi bila pa stvar drugačna, če bi na primer spletna trgovina, ki plačuje davke v Sloveniji, ustvarjala večino prometa s tujino. In ne mi govorit, da se to ne da, mislim da je Top Shop, ki mi gre skrajno na živce s svojimi reklamami, takšen primer - enkrat sem imel neprostovoljne opravke z njimi in sem bil izjemno pozitivno presenečen nad njihovo organiziranostjo, profesionalnostjo in ustrežljivostjo. V Sloveniji kaj tako pozitivnega še nisem doživel - pa nikoli nisem tam kupil ničesar. Ampak kot rečeno - po tej moji izkušnji se lahko ostali trgovci pred njimi skrijejo, v odnosu z mano ni bilo nobenega BSa. Predvidevam da so zato uspešni tudi v tujini.

zmaugy ::

NeMeTko je izjavil:


Že od nekdaj so vedno bili med nami ljudje, ki so zaničevali vse, kar je 'domače' in v nebo hvalili vse, kar je tuje. Predvidevam, da še takrat, ko jih tujec nategne, tega hvalijo, da jih je bolje, kot pa domači trgovec?


Jup, Intel SSD disk, made in Slovenia. Tam nekje u eni železarni jih štancajo vmes, ko jim zmanjka naročil za krampe in motike. :))

NeMeTko je izjavil:


Kaj mislite, da vsi, ki kupujejo pri nas so pa idioti, ali kaj?


Ne polagaj nam svojih besed v usta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

medenko ::

wow zmaugy ravno editiral si post :D

zmaugy ::

šernk je izjavil:

first_line je izjavil:

Jaz v tujini naročam ker:
-Uveljavljanje garancije.
-Nižje cene.
-Prej dobim.

Zakaj bi potem kupil pri nas? Naj mi kdo da en razlog prosim.



podpiranje slovenske ekonomije :P

večina jih ne kupuje v tujini, ker se tujine bojijo, italija pa recimo ni ravno znana po uveljavljanju garancije. Če ne znaš italijansko se z njimi ne boš zmenil popolnoma nič.


Slovenskih proizvajalcev trdih diskov in mikroprocesorjev.

NeMeTko ::

Na, takšna je laična podoba, kako tečejo finance in davki - realnost je čisto druga.

1.) ko naš trgovec zunaj nabavlja robo, jo kupi BREZ DDV. 20% DDV obračuna v računovodstvu in odvede v SLOVENSKO davčno blagajno.
Blagu prišteje maržo (razliko v ceni) in jo proda našemu kupcu. Temu zopet zaračuna 20% DDV in ga odvede v SLOVENSKO davčno blagajno.
Prvotni DDV (nabavni) ima kot davčni zavezanec pravico 'odbiti', tako da v praksi v davčno blagajno vplača le 20% na ustvarjeno razliko v ceni.
Načeloma bi tako lahko smatrali, da je državi lahko celo v interesu, če prodajaš z višjo razliko v ceni (maržo), saj posledično ima večje prilive v davčno blagajno.

2.) Ustvarjena razlika v ceni, ki predstavlja njegov zaslužek, si niti približno ne more kar 'vtakniti v žep'. Od te razlike morajo SLOVENSKI zaposleni pri temu trgovcu dobiti plačo, poravnati se morajo prispevki, plačati najemnine in drugi stroški poslovanja. Če na koncu še kaj ostane, pa SLOVENSKA davčna blagajna zopet pristavi piskerček in pobere 20% od tega ostanka.

@zmaugy - glede na to, da nimaš razčiščenih osnovnih pojmov o poslovnih procesih, bi na tvojem mestu najprej nekaj naredil na tem, da bi postal malo bolj izobražen na tem področju, tako da ne boš s svojimi komentarji čisto mimo sekal.

zmaugy ::

NeMeTko je izjavil:

Koliko jih je že bilo, ki so tiste fancy škorne kupovali na kitajskem, potem pa jokali, ko jih je carina zasegla?
Koliko je še tega, kar carina vsak dan zaseže in gre potem na uničenje?

Vso stvar prikazujete zgolj in izključno z enega vidika, pozabljate pa na temne plati, ki jih je tudi kar nekaj.

Za EU prostor navaja nekdo 20 trgovin, ki so 'top'. Če imamo potem v našem prostoru eno samo 'top' trgovino, smo torej že nad evropskim povprečjem.
Stvari je pač treba gledati v sorazmerju, ne pa absolutne številke.

Jaz sem že povedal, da se ne grem 'spletne trgovine'. Kar prodajam, je tako high-end, da bi bilo na našem trgu nesmiselno prodajati preko spleta - RAVNO zaradu zadovoljstva kupcev. Od proizvajalca dobim cenik, v katerem so že navedene EU/EMEA maloprodajne cene. Kljub temu imam v mojem ceniku cca za 1/2 artiklov nekoliko nižjo ceno! Pri drugih (poceni HW) artiklih, kjer marža nebi pokrila stroškov nabave, pa sem prisiljen ceno nekoliko korigirati navzgor.

Kljub temu, pa svojim strankam nudim brezplačen presales in postsales support. Presales support je na mojem področju izrednega pomena, da lahko svetuješ stranki zanjo optimalno varianto, tako da ni kasnejših razočaranj. Tudi po nakupu se lahko stranke name obračajo za podporo preko maila ali telefona - in jim to ne zaračunam. Če pa je potreben obisk pri stranki, potem pa seveda tudi jaz za to izstavim račun.

Nekatere proizvode, ki jih prodajam, sem že videl v spletnih trgovinah po cenah, ki so blizu moji nabavni ceni pri proizvajalcu.

Če mi potem nekdo pride, pa hoče pamet soliti, da sem pohlepen, ker nimam iste ali nižje cene, kot tisti ponudnik na spletu, potem je to že primer skrajne nesramnosti in nepoznavanja celotne problematike.

Morda zdaj komu bolj jasno, zakaj me jezijo površne pavšalne izjave, ki jih trosijo posamezni osebki?


Moj primer: "postsale support" za lojtro :)) je bil, da niso usposobljeni za presojo upravičenosti reklamacije. Pa čeprav so bile stvari očitne, nekaj vijakov pa zarjavelih. Jaka fora. Zadeva še do danes ni prišla nič dlje.

zmaugy ::

NeMeTko je izjavil:

Na, takšna je laična podoba, kako tečejo finance in davki - realnost je čisto druga.

1.) ko naš trgovec zunaj nabavlja robo, jo kupi BREZ DDV. 20% DDV obračuna v računovodstvu in odvede v SLOVENSKO davčno blagajno.
Blagu prišteje maržo (razliko v ceni) in jo proda našemu kupcu. Temu zopet zaračuna 20% DDV in ga odvede v SLOVENSKO davčno blagajno.
Prvotni DDV (nabavni) ima kot davčni zavezanec pravico 'odbiti', tako da v praksi v davčno blagajno vplača le 20% na ustvarjeno razliko v ceni.
Načeloma bi tako lahko smatrali, da je državi lahko celo v interesu, če prodajaš z višjo razliko v ceni (maržo), saj posledično ima večje prilive v davčno blagajno.

2.) Ustvarjena razlika v ceni, ki predstavlja njegov zaslužek, si niti približno ne more kar 'vtakniti v žep'. Od te razlike morajo SLOVENSKI zaposleni pri temu trgovcu dobiti plačo, poravnati se morajo prispevki, plačati najemnine in drugi stroški poslovanja. Če na koncu še kaj ostane, pa SLOVENSKA davčna blagajna zopet pristavi piskerček in pobere 20% od tega ostanka.

@zmaugy - glede na to, da nimaš razčiščenih osnovnih pojmov o poslovnih procesih, bi na tvojem mestu najprej nekaj naredil na tem, da bi postal malo bolj izobražen na tem področju, tako da ne boš s svojimi komentarji čisto mimo sekal.


Prosim ne bluzi. Gre za enostavno prelivanje zneska marže iz enega slovenskega žepa v drugega. Kaj ima Slovenija kot celota pozitivnega od tega, veš pa očitno samo ti. Tudi tistih 20 % na razliko v ceni plača slovenski kupec. Se pravi da se marža vrti v slovenskem krogu in gre iz žepa kupca v žep trgovca in v davčno blagajno. Kaj potem trgovec iz tega plačuje je njegova stvar, ker uboge slovenske trgovce dobavitelji tako strašansko odirajo, dobička tako ali tako ni, a ni res?

Utk ::

Moj interes, da dobim nekaj cenejše, je pred interesom vsake države in trgovca. Podpiranje domačih trgovcev samo zato ker so domači, je približno enako kot da klošarju spustiš 5 evrov. Samo če domači trgovec še kaj več od tujega naredi za 5 teh evrov si zasluži to razliko.

zmaugy ::

medenko je izjavil:

wow zmaugy ravno editiral si post :D


Sem pozabil, da se tukaj odgovori isti osebi lepijo skupaj in je bil potem njegov zelo dolg prispevek dvakrat citiran. Upam da me ne boš zaradi tega spet izganjala iz države.

mihco ::

Ne poskusaj prikazovati slovenskih trgovcev kot resiteljev slovenskega gospodarstva.
1. DDV placa koncni uporabnik
2. Davka na dobicek ni...podjetja spretno poslujejo z pozitivno niclo, ker dobicek znizajo z nakupom "delovnih sredstev", kot so nepremicnine in luksuzni avtomobili.

D3m ::

zmaugy-ja bo treba še marsikaj naučiti. Mogoče znaš osnovo mogoče jo ne znaš.
Ampak po mojem videnju in branju, ne vem kaj pišeš.

Isto velja za mihco, če misliš, da ne prispevamo k rešitvi gospodarstva se krepko motiš.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

zmaugy ::

D3m je izjavil:

zmaugy-ja bo treba še marsikaj naučiti. Mogoče znaš osnovo mogoče jo ne znaš.
Ampak po mojem videnju in branju, ne vem kaj pišeš.

Isto velja za mihco, če misliš, da ne prispevamo k rešitvi gospodarstva se krepko motiš.


:))

Sicer pa, dejmo bit vsi trgovci in poslujmo med sabo, vse reči uvažajmo in ničesar ne izvažajmo in ničesar ne proizvajajmo. Po mojem se nam bosta kmalu cedila (uvožena) med in mleko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

NeMeTko ::

@zmaugy - od katerega prelivanja iz enega žepa v drugega pa ti dobiš svojo plačo, s katero si kupuješ vsakdanji kruh in plačaš internet, da potem žnaraš brez pravega argumenta?

Dvomim, da svojo plačo služiš z 'izkoriščanjem tujcev'? Ali pač?

Če pa nisi uspel rešiti reklamacije s tisto lojtro, se vseeno nimaš kaj spravljati na mene, ker nimam jaz prav nič s tisto tvojo lojtro.

Na splošno pa se je treba zavedati, da je ponavadi tisti trgovček za pultom nekdo, ki ima omejena pooblastila in dokaj skopa navodila. Od njega se pričakuje, da na daleč prepozna in loči med upravičeno in neupravičeno reklamacijo in mu grozijo, da bo v primeru neupravičene reklamacije moral nastale stroške poravnati iz svojega žepa. Če potem prideš do njega, ves nakurjen in mu po možnosti še groziš, se bo seveda 'zablokiral'.
Če vidiš, da tisti trgovec za pultom ne upa sprejeti reklamacije, se nima smisla še naprej ubadati z njim. Zahtevaš šefa in odgovornost odločitve preneseš nanj. Če tudi to ne zaleže, še vedno lahko uveljavljaš reklamacijo pri proizvajalcu. Teoretično bi lahko celo terjav povračilo s tem nastalih stroškov od trgovca.
Če tudi to odpove, imaš še vedno na voljo inšpekcijsko službo.

Če niti tako ne rešiš reklamacije, pa obstaja zelo velika verjetnost, da tvoj reklamacijski zahtevek dejansko ni bil upravičen, da si okvaro izdelka povzročil sam z nepravilno rabo, sedaj pa samo skušaš to prevaliti na druge.

D3m ::

zmaugy je izjavil:

D3m je izjavil:

zmaugy-ja bo treba še marsikaj naučiti. Mogoče znaš osnovo mogoče jo ne znaš.
Ampak po mojem videnju in branju, ne vem kaj pišeš.

Isto velja za mihco, če misliš, da ne prispevamo k rešitvi gospodarstva se krepko motiš.


:))

Sicer pa, dejmo bit vsi trgovci in poslujmo med sabo, vse reči uvažajmo in ničesar ne izvažajmo in ničesar ne proizvajajmo. Po mojem se nam bosta kmalu cedila (uvožena) med in mleko.


A zdaj pa še iz konteksta vlečeš.

"Sicer pa, dejmo bit vsi trgovci in poslujmo med sabo, vse reči uvažajmo in ničesar ne izvažajmo in ničesar ne proizvajajmo. Po mojem se nam bosta kmalu cedila (uvožena) med in mleko."


Kaj je to? Nima ne repa ne glave. Delaš v komerciali oz. trgovec po tvoje?
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

zmaugy ::

NeMeTko je izjavil:

@zmaugy - od katerega prelivanja iz enega žepa v drugega pa ti dobiš svojo plačo, s katero si kupuješ vsakdanji kruh in plačaš internet, da potem žnaraš brez pravega argumenta?

Dvomim, da svojo plačo služiš z 'izkoriščanjem tujcev'? Ali pač?

Če pa nisi uspel rešiti reklamacije s tisto lojtro, se vseeno nimaš kaj spravljati na mene, ker nimam jaz prav nič s tisto tvojo lojtro.

Na splošno pa se je treba zavedati, da je ponavadi tisti trgovček za pultom nekdo, ki ima omejena pooblastila in dokaj skopa navodila. Od njega se pričakuje, da na daleč prepozna in loči med upravičeno in neupravičeno reklamacijo in mu grozijo, da bo v primeru neupravičene reklamacije moral nastale stroške poravnati iz svojega žepa. Če potem prideš do njega, ves nakurjen in mu po možnosti še groziš, se bo seveda 'zablokiral'.
Če vidiš, da tisti trgovec za pultom ne upa sprejeti reklamacije, se nima smisla še naprej ubadati z njim. Zahtevaš šefa in odgovornost odločitve preneseš nanj. Če tudi to ne zaleže, še vedno lahko uveljavljaš reklamacijo pri proizvajalcu. Teoretično bi lahko celo terjav povračilo s tem nastalih stroškov od trgovca.
Če tudi to odpove, imaš še vedno na voljo inšpekcijsko službo.

Če niti tako ne rešiš reklamacije, pa obstaja zelo velika verjetnost, da tvoj reklamacijski zahtevek dejansko ni bil upravičen, da si okvaro izdelka povzročil sam z nepravilno rabo, sedaj pa samo skušaš to prevaliti na druge.


Ti to iz kavne vsedline?

D3m je izjavil:

zmaugy je izjavil:

D3m je izjavil:

zmaugy-ja bo treba še marsikaj naučiti. Mogoče znaš osnovo mogoče jo ne znaš.
Ampak po mojem videnju in branju, ne vem kaj pišeš.

Isto velja za mihco, če misliš, da ne prispevamo k rešitvi gospodarstva se krepko motiš.


:))

Sicer pa, dejmo bit vsi trgovci in poslujmo med sabo, vse reči uvažajmo in ničesar ne izvažajmo in ničesar ne proizvajajmo. Po mojem se nam bosta kmalu cedila (uvožena) med in mleko.


A zdaj pa še iz konteksta vlečeš.

"Sicer pa, dejmo bit vsi trgovci in poslujmo med sabo, vse reči uvažajmo in ničesar ne izvažajmo in ničesar ne proizvajajmo. Po mojem se nam bosta kmalu cedila (uvožena) med in mleko."


Kaj je to? Nima ne repa ne glave. Delaš v komerciali oz. trgovec po tvoje?


Se mi prav dozdeva, da nisi razumel mojega posta? Če je to res, se moram žal v naprej opravičiti, ne bom se bolj podrobno potrudil z razlago.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

NeMeTko ::

@Zmaugi - ali te lahko prosim, da se pri 'citiranju' omejiš na tisti del besedila, na katerega navezuješ svoj odgovor?

Način, ki ga ti uporabljaš, da v svojih odgovorih citiraš kompletni post predhodnika, je milo rečeno 'nadležen'.

zmaugy ::

NeMeTko je izjavil:

@Zmaugi - ali te lahko prosim, da se pri 'citiranju' omejiš na tisti del besedila, na katerega navezuješ svoj odgovor?

Način, ki ga ti uporabljaš, da v svojih odgovorih citiraš kompletni post predhodnika, je milo rečeno 'nadležen'.


Še en, ki se ob pomanjkanju argumentov osredotoča na obliko? Upam da me ne boš tudi ti poslal živeti v drugo državo.

NeMeTko ::

@zmaugy - ne, preprosto ne bom več bral ali odgovarjal na tvoje komentarje v obliki nepregledne klobase.

Takointako pa nisi navedel nekih novih argumentov, na katere bi bilo vredno kakšen odgovor spisati.

D3m ::

Verjetno, da ni v naši branži NeMeTko. Lahko se pa motim.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

zmaugy ::

Sicer pa kar se mene tiče je po mojih izkušnjah glavni problem slaba storitev. Cene so transparentne in dostopne in človek se lahko svobodno odloči. Plačati več kot v tujini, če za to dobiš boljšo storitev in zapraviš manj časa, ni poslovni model, ki ne bi pil vode. Zaradi tega kot je nekdo prej omenil, nekateri kupijo brand name izdelek za višjo ceno, čeprav so na papirju karakteristike enake pol cenejšemu izdelku brez imena.
Problem je, če plačaš več in na koncu ugotoviš, da imaš tudi več problemov in izgubiš več časa. Tu pač ni logike. In tukaj imajo trgovci VSE vzvode v svojih rokah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

medenko ::

zmaugy je izjavil:

medenko je izjavil:

wow zmaugy ravno editiral si post :D


Sem pozabil, da se tukaj odgovori isti osebi lepijo skupaj in je bil potem njegov zelo dolg prispevek dvakrat citiran. Upam da me ne boš zaradi tega spet izganjala iz države.


Sem že pisal na MNZ in MZZ, da te izgonijo v Guantanamo :P

zmaugy ::

D3m je izjavil:

Verjetno, da ni v naši branži NeMeTko. Lahko se pa motim.


Sem čisto preprost kupec, ki mu je dovolj. In ne ukvarjam se z rečmi, ki jih tale tema obravnava, ker potem bi verjetno tudi zase uvažal kar sam, se ti ne zdi?

medenko ::

Vse lepo in prav samo dejstvo, da vas hoče čisto vsaki trgovec "nategniti" ne drži. In je razlika, če imaš trg 60mio ali 2mio. Pa če se na glavo postavite.

bluefish ::

Saj pri večini ni problem postopek nakupa, toliko manj cene, mnogokrat se zatakne pri "storitvah", ki jih kupec upravičeno pričakuje v primeru morebitnih težav.

bdoxx ::

Vse lepo in prav samo dejstvo, da vas hoče čisto vsaki trgovec "nategniti" ne drži. In je razlika, če imaš trg 60mio ali 2mio. Pa če se na glavo postavite.

mislim, da je trg kar za vse enek, če se osredočimo samo na evropsko unijo je to nekje 495mio potrošnikov...

medenko ::

ni res, ker slovenija spada v drugo regijo + količinsko dobavitelji ne naročajo zaradi trga.

zmaugy ::

medenko je izjavil:

Vse lepo in prav samo dejstvo, da vas hoče čisto vsaki trgovec "nategniti" ne drži. In je razlika, če imaš trg 60mio ali 2mio. Pa če se na glavo postavite.


Nikjer nisem napisal da me hoče vsak trgovec nategniti. Sem pa izredno nezadovoljen z njihovimi storitvami, kot je napisal bluefish.
Glede velikosti trga - bodimo realistični: trg je 500 milijonov. Kdor bo to prespal, ga jutri ne bo več ali pa bo obstajal kot skrajna tržna niša z izjemnim povdarkom na najboljših možnih storitvah za kupca. Primerjave med supermarketom in restavracijo mi pride na misel ob tem (čeprav morda ne velja dobesedno in niti pod razno ne zajema vseh možnosti) - kdor hoče poceni, kupi v supermarketu in si skuha sam. Če hočeš prodati hrano za visoko ceno, jo moraš kupcu postaviti na mizo na krožniku. Nikakor pa ne boš na dolgi rok mogel delati prvo za ceno drugega.
A vidiš zdaj v čem je point?

mihco ::

medenko je izjavil:

ni res, ker slovenija spada v drugo regijo + količinsko dobavitelji ne naročajo zaradi trga.

A res? Od 2004 smo pravnomocna clanica evropske unije med katerimi velja prost pretok blaga in storitev. Smo clani evropske monetarne unije, imamo skupno valuto in skupno denarno politiko. V katero regijo bi nas pa umestil ti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihco ()

NeMeTko ::

Ko se s kakšnim tujim dobaviteljem pogovarjaš, da bi nekaj od njega kupil, pa če bi lahko dobil kakšne 'bolj ugodne' cene, dobiš VEDNO prezentirano eno in isto ključno vprašanje: "O kakšni količini se pogovarjamo, ki bi jo kupil?"

Seveda se lahko zlažeš, pa naložiš 'sem iz Evrope...' in navedeš cifre, ki jih ustvarja nemec ali anglež, vendar tudi dobavitelji niso ravno butasti, da bi ti nasedli na kaj takega. Na koncu se lahko še zaštrikaš, da te pogodbeno zavežejo, da boš to količino tudi dejansko odkupil - kaj boš pa potem? Prodajal na Ebay? Kdo pa bo kupil pri SLO trgovcu iz Anglije ali Nemčije?

Škoda, da se ni oglasil še noben, ki fura malo večjo spletno trgovino, da bi povedal, koliko tujcev je v zadnjem letu pri njemu kupovalo, da bi dobili malo bolj realno sliko.

Pa kljub vsemu - čeprav ima naš trgovec izredno slabo pogajalsko pozicijo za bolj ugodne cene, najdemo določene izdelke, ki so pri nas cenejši, od najbolj ugodne ponudbe na kakšnemu Geizhals ali Billiger.de.

bdoxx ::

Škoda, da se ni oglasil še noben, ki fura malo večjo spletno trgovino, da bi povedal, koliko tujcev je v zadnjem letu pri njemu kupovalo, da bi dobili malo bolj realno sliko.


verjetno bol malo =), ker ne zastopijo lih vsi evropejci SLO jezika :)

medenko ::

Saj NeMeTko pravilno vse piše, nimam kaj dodati ;)

NeMeTko ::

Če pa govorimo o 'storitvah' trgovcev, je pa to vprašanje kulture in mentalitete naših ljudi.

Nekako bi vsi radi, da prejemamo storitve na 'evropskem' nivoju, sami pa delamo po 'balkansko'.

Ne dvomim, da je tudi veliko trgovcev, ki sami delajo po balkansko, istočasno pa od drugih pričakujejo 'evropske' storitve. Morda se celo kakšen tak tu oglaša?

Kultura in mentaliteta nekega okolja se zgolj z odpravo mej ne bo spremenila. To so procesi, ki potrebujejo več generacij, da pride do neke splošno opazne spremembe. Seveda imaš posameznike, ki se prilagajajo hitreje, vendar so to bolj izjeme - gledati je treba družbo kot celotno.

Je pa dejansko zanimivo, kako hitro lahko naše zahteve narastejo na evropski nivo, ob tem da sami ne naredimo nič, da nebi bili še naprej 'balkanci'.

Koneckoncev - tudi pljuvanje po domačemu in hvaljenje tujega JE balkansko in ni za zaslediti pri drugih evropskih kulturah.

D3m ::

mihco je izjavil:

medenko je izjavil:

ni res, ker slovenija spada v drugo regijo + količinsko dobavitelji ne naročajo zaradi trga.

A res? Od 2004 smo pravnomocna clanica evropske unije med katerimi velja prost pretok blaga in storitev. Smo clani evropske monetarne unije, imamo skupno valuto in skupno denarno politiko. V katero regijo bi nas pa umestil ti?


adapipika govori za nekaj drugega mihco.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

zmaugy ::

NeMeTko je izjavil:

Ko se s kakšnim tujim dobaviteljem pogovarjaš, da bi nekaj od njega kupil, pa če bi lahko dobil kakšne 'bolj ugodne' cene, dobiš VEDNO prezentirano eno in isto ključno vprašanje: "O kakšni količini se pogovarjamo, ki bi jo kupil?"

Seveda se lahko zlažeš, pa naložiš 'sem iz Evrope...' in navedeš cifre, ki jih ustvarja nemec ali anglež, vendar tudi dobavitelji niso ravno butasti, da bi ti nasedli na kaj takega. Na koncu se lahko še zaštrikaš, da te pogodbeno zavežejo, da boš to količino tudi dejansko odkupil - kaj boš pa potem? Prodajal na Ebay? Kdo pa bo kupil pri SLO trgovcu iz Anglije ali Nemčije?

Škoda, da se ni oglasil še noben, ki fura malo večjo spletno trgovino, da bi povedal, koliko tujcev je v zadnjem letu pri njemu kupovalo, da bi dobili malo bolj realno sliko.

Pa kljub vsemu - čeprav ima naš trgovec izredno slabo pogajalsko pozicijo za bolj ugodne cene, najdemo določene izdelke, ki so pri nas cenejši, od najbolj ugodne ponudbe na kakšnemu Geizhals ali Billiger.de.


Verjamem da je to v veliki meri res, vendar kot so drugi napisali - če sem lahko sam retail kupil tisto kamero za cca 280 EUR (skupaj z ddv in prevozom), na naši spletni trgovini pa so jo prodajali za 350 EUR, težko sprejmem trditve o nizki marži. Ker malo težko verjamem, da distributerji ponujajo slovenskim trgovcem blago dražje kot se prodaja retail v EU.
Meni se zdi da bi moral trgovec vlagati velik del svojega potencialnega kratkoročnega dobička v nižjo ceno in s tem v rast prometa. Žal imidža Nemcev nimamo in moramo igrati s kartami, ki so nam dane, kar pomeni, da je pot do mednarodno uspešnega dobičkonosnega podjetja (in jahte/mercedesa/hiše/harema...) v retailu (in ne na puf) dolga.
Nikjer pa ne piše, da se isti lastnik ne bi mogel malce igrati in imeti dveh spletnih trgovin - na eni višja cena in super storitev, na drugi pa nizkocenovno varianto brez pijače in obroka med letom in z omejeno količino prtljage... Nabava bi lahko bila skupna in voila! Tečni bi kupovali v prvi trgovini, trpežni in super občutljivi na ceno pa v drugi. A ne bi bilo to pošteno?

PS: Nasvet je brezplačen in brez zmerjanja. 8-)

NeMeTko ::

Sem že v enem od prejšnjih postov razlagal, da ne izvira vse blago po trgovinah vedno iz kanala proizvajalec-distributer-trgovec.

Upravičeno lahko kritiziraš ceno lokalnega trgovca in ga vprašaš zakaj ima takšno ceno, če je čez mejo povprečna cena za ta isti izdelek (pri najmanj 10 trgovcih) bistveno nižja. V tem primeru niti nebi samo jamral, ampak direktno vprašal trgovca zakaj ima takšno ceno.

Nikakor pa ne moreš meriti ceno naše trgovine z najbolj ugodno ponudbo, ki jo najdeš na spletu.
Ne moreš primerjati redne cene s cenami razporodaj, odprodaj zalog, overstock prodaje, prodaje blaga iz stečajne mase in podobno.

Če bi hotel naresti realno primerjavo cen, bi se moral zadeve lotiti statistično in precizno. Ocenjevanje preko palca, pa nikakor ne more dati realne slike.

zmaugy ::

@Nemetko: Dvomim da je bil tisti GoPro v neki akciji.

Čisto konkretno: na primer prenosniki HP Elitebook so pri naših trgovcih včasih bolj ugodni kot v tujini. Trenutno mi samo moja trma(jeza) preprečuje nabavo enega za 2500 EUR, plus da so vezani na OS (ki skoraj nikoli ni Ultimate) in da če ga kupiš v Nemčiji, boš posledično imel nemške winse in ne boš mogel legalno spremniti jezika (tako pravijo na M$). Torej štala in glavobol. Pa še cenejši so pri nas.
Se pravi da se da. Zakaj se ne da tudi drugje? Zakaj nihče ne prevede svojih strani v še angleščino in hrvaščino? Hrvaška bo drugo leto v EU. Angleščino govori vsak.

PS: Kako je kaj s kakovostjo izdelkov za posamezna tržišča? Za nekatere netehnične izdelke so močne indikacije, da kvalieta ni enaka za vsa tržišča. Včasih kljub praktično enakim cenam.

amigo_no1 ::

Zobna pasta, milka, nutella, pralni praški.

Če piše gor "Croatia, Bulgaria, Albania, Moldova" potem gre za robo druge kvalitete... za isto ceno kot roba prve kvalitete :D.

NeMeTko ::

amigo_no1 je izjavil:

Zobna pasta, milka, nutella, pralni praški.

Če piše gor "Croatia, Bulgaria, Albania, Moldova" potem gre za robo druge kvalitete... za isto ceno kot roba prve kvalitete :D.

To so zgolj govorice in trači. Zveza potrošnikov bi morala tem govoricam prisluhniti, napraviti konkretne analize, jih obelodaniti in ustrezno ukrepati, če takšne razlike obstajajo, ali pa jih enkrat za vselej utišati.

Pa se je že kaj zgodilo na to temo?

Utk ::

Pa sej so testirali in ugotovili razlike. Pri praških in čokoladah. Izgovor proizvajalcev je, da imajo ljudje v različnih državah različne okuse. Ampak čudno, da ima Nemec enak okus kot Španec, Poljak 10 km stran od Nemca ima pa čisto drugega.

NeMeTko ::

Noja, saj dejansko imamo različne okuse (fuj tista pizza v Ameriki! pa njihovo pivo ojoj...)....

Vendar - če proizvajalec pride na dan s to trditvijo, naj potem še pokaže kje ima študijo, s pomočjo katere je prišel do zaključka, da imamo slovenci okus bližje poljakom, kot pa nemcem.

Toda drug OKUS še ne pomeni druga KAKOVOST. To sta dva povsem različna pojma. Če se prodajalec prilagaja okusu določene regije, je to za pohvaliti. Ne sme pa zato trpeti kakovost - s stališča kupca. Na nek način bi bilo bolj pošteno, da bi potem naredili npr. "Nutella light", če že hočejo šparat na sladkorju, obdržati pa isto ceno.

Utk ::

Seveda je razlika v kakovosti, ravno pri nuteli ima vzhodna varianta manj lešnikov ali česa že, izgovor pa je drugačen okus. Isto lahko rečemo pri praških, "drugačne pralne navade". Pri hladilnikih bi pa lahko rekli, da imajo vzhodnjaki raje bolj grobo plastiko. Jasno pa da je to vse bullshit. Če ni, kot si napisal, naj prodajajo več različic pa se naj vsak sam odloči.

zmaugy ::

NeMeTko je izjavil:

Noja, saj dejansko imamo različne okuse (fuj tista pizza v Ameriki! pa njihovo pivo ojoj...)....

Vendar - če proizvajalec pride na dan s to trditvijo, naj potem še pokaže kje ima študijo, s pomočjo katere je prišel do zaključka, da imamo slovenci okus bližje poljakom, kot pa nemcem.

Toda drug OKUS še ne pomeni druga KAKOVOST. To sta dva povsem različna pojma. Če se prodajalec prilagaja okusu določene regije, je to za pohvaliti. Ne sme pa zato trpeti kakovost - s stališča kupca. Na nek način bi bilo bolj pošteno, da bi potem naredili npr. "Nutella light", če že hočejo šparat na sladkorju, obdržati pa isto ceno.


Veš kaj bi bilo zanimivo? Da bi se naredila analiza tudi lastnih cen za nekatere izdelke. Se ti zdi možno, da bi takšna analiza pokazala, da je popolnoma naključno "okus" nas, Poljakov, Hrvatov itd. tudi cenejši glede same lastne cene proizvodov?
A ne bi bilo zabavno, če bi takšna analiza pokazala da smo ceneni in si to zaslužimo?

Sarcasm off.

S tem da nas pri cenah nihče ne špara.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

mihec87 ::

Vse lepo in prav če že ne more konkurirati z cenami(kar je včasih bs) naj se potem vsaj potrudijo z storitvijo to ne stane nič...

Pa če se vrnemo na gopro-če mu dobavitelj da tako drago ponudbo da z svojo malo maržo pride močno dražje od nemca(potemtakem naš trgovc dobi od dobavitelja gopro za višjo ceno kot jo ima nemc v trgovini za končnega kupca) zakaj enostavno ne naroči od nemca zraven pokne 10%maržo pa je..?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

EU pripravlja ukrepe za cenejšo čezmejno dostavo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
13315320 (9957) Mr.B
»

Dinokomp dostava! (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
637098 (5687) darkolord
»

Zakaj so (slovenski) proizvajalci neumni? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
739108 (6745) BigWhale
»

Nakup iz Cyberport

Oddelek: Kaj kupiti
436826 (5756) Gwanaroth
»

Za koliko trgovine dvignejo cene izdelkom (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13623146 (19022) Gregor P

Več podobnih tem