» »

Enostranski odstop trgovine od nakupa

Enostranski odstop trgovine od nakupa

eno_ime ::

Opravil sem nakup preko spletne trgovine.
Trgovina je potrdila naročilo.
Kasneje je enostransko odstopila od naročila, z obrazložitvijo, da ne morejo dobavit.

Kakšne pravice imam glede tega?

Thuban ::

zagotovo je trgovina potrdila le prejem naročila ne pa tudi naročilo kot tako.

pravico imaš naročiti drug artikel.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Furbo ::

Preberi si splošne pogoje trgovine, katere si verjetno tudi sprejel, ko si se registriral/oddal naročilo.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Miha 333 ::

Vsekakor vračilo kupnine, če si že plačal ali naročilo drugega izdelka.

Če pa imaš čas in živce, lahko trgovino civilno tožiš za škodo, ki ti je bila s tem povzročena, kar boš moral seveda dokazati.

eno_ime ::

Koliko časa se čaka na vračilo oz v kolikšnem času morajo to storiti?

sodnicaN ::

mislim da boš moral dat malo več podrobnosti če hočeš smiselen odg

eno_ime ::

Kako ti bo pomagal moj priimek, ime trgovine in znesek?
Bi pomagal še točen model artikla?

Aston_11 ::

Najbrž si potrdil splošne pogoje, kjer imajo omenjeno, da smejo odstopiti, če izdelek ni dobavljiv.

Miha 333 ::

Seveda pa morajo biti splošni pogoji v skladu z ZVPot in OZ. Določila splošnih pogojev, ki so v nasprotju z navedenima zakonoma, so nična.

eno_ime ::

Omenjen je samo 43.člen v splošnih pogojih.

Pravica do odstopa od naročila
Za preklic naročila je potrebno izpolniti obrazec za preklic in vračilo. Le tega izpolnite čitljivo in nam ga posredujte, da lahko zaključimo postopek stornacije.

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov. V primeru stornacije naročila, za katerega je kupec (končna stranka) izvedel predplačilo, vam denar vrnemo takoj oziroma najkasneje v roku 14 dni po prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Podjetje vračila opravi skladno z zakonom o varstvu potrošnikov oziroma obligacijskem zakoniku. V kolikor se za preklic naročila odločite, preden je bilo blago odpravljeno, lahko to storite prosto, brez kakršnihkoli obveznosti do podjetja AGT. Vračilo preko poštnih nakaznic niso mogoča.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

* pri pogodbah, katerih predmet so blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva,
* pri pogodbah, katerih predmet je blago:
- ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika,
- ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam,
- ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo;

SaXsIm ::

Kaj bi ti sploh rad? Da ti vrnejo denar? Ti ga bojo, če ti ga že niso.
SaXsIm

MadMax ::

Naročil je nekaj, kar je imelo očitno prenizko ceno, pa ko so opazili svoj zajeb so štacunarji preklicali naročilo.
On bi zdaj rad nov 50" tv za 45eur :))
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

trnvpeti ::

zaradi ene magicne kratice(zgoraj) je bolj verjetno, da je hotel biti pohlepen, da bo prihranil par evrov, na koncu pa bo ostal brez denarja

sodnicaN ::

eno_ime je izjavil:

Kako ti bo pomagal moj priimek, ime trgovine in znesek?
Bi pomagal še točen model artikla?

imena in priimka res ne rabim, trgovina in izdelka bi pa prišla prav

Ales ::

In podatek, ali je bilo za naročeno že nakazano.

Sicer pa, kakor je trnvpeti omenil... khkh..AGT...khhmmm... >:D

MadMicka ::

Če ni nič posebnega dogovorjeno in očitno ni bilo (ara, odstopnina), je pač tako, da če trgovina ni izpolnila

svojih obveznosti, jih pač pozovi, da izpolnijo svojo zavezo po 2. odstavku 105. člena OZ, sicer bodo odškodninsko odgovarjali po 111. členu OZ.

Če so prejeli kupnino, jo morajo vrniti z obrestmi, glede škode je pa tako, da če jo lahko dokažeš, jo lahko terjaš. Recimo, če bi imel taksi službo in bi rabil avto, pa ti ga ne bi dostavili pravočasno, bi lahko terjal odškodnino v višini izpada dobička.

Verjetno v tvojem primeru o odškodnini ne bo govora, ampak lahko jih na ta način prestrašiš, da izpolnijo, kar so se zavezali.

Sami ::

MadMax je izjavil:

Naročil je nekaj, kar je imelo očitno prenizko ceno, pa ko so opazili svoj zajeb so štacunarji preklicali naročilo.
On bi zdaj rad nov 50" tv za 45eur :))


To nima nobene veze, če je artikel oglaševan po določeni ceni se ga mora po tej ceni tudi prodati.

Na tak način sem že pred leti dosti ceneje dobil TV :D
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

MadMicka ::

Sami, ni nujno, lahko gre za bistveno zmoto. Recimo, če bi BMW izdal katalog in bi avtomobile, ki sicer stanejo po 50.000 EUR, v katalogu zaradi tipkarske napake prodajal po 5.000 EUR, verjetno ne misliš, da bi lahko kupil nov avto za 5 k?

Sami ::

MadMicka je izjavil:

Sami, ni nujno, lahko gre za bistveno zmoto. Recimo, če bi BMW izdal katalog in bi avtomobile, ki sicer stanejo po 50.000 EUR, v katalogu zaradi tipkarske napake prodajal po 5.000 EUR, verjetno ne misliš, da bi lahko kupil nov avto za 5 k?


Ne govoriva o katalogu, to je druga stvar....veliko večjih trgovin ima napake v katalogih.

Gre se za stvar na prodajnem mestu (trgovina, spletna trgovina).

Imam drugačne izkušnje....moj TV je bil 550EUR v večini spretnih trgovin, ko sem se odločil za naročilo pa sta bila v tej spetni trgovini 2 identična artikla z različno ceno (550 in 420EUR), naročil sem ga za 420EUR in ga za tale denar tudi dobil. Čez nekaj minut je bil artikel s ceno 420EUR umaknjen.

Enako se mi je zgodilo v bivšem gigašportu v BTC-ju, to je bilo že 10+ let nazaj....kupoval sem števec za kolo (bike computer), cena je bila mislim da 50SIT, morala bi biti pa 5000SIT, prodajalec je začel na blagajni komplicirat....šla sva skupaj do police kjer je bila cena artika, seveda sem ga potem dobil za 50SIT.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

Machete ::

Ja uau, dajmo bit zdej idioti in zahtevat nekaj zastonj, ker se je nekdo zmotil.. Motiti se je človeško. A je tako težko reči, oprostite ampak a je to prava cena, zdi se mi nekam nizka? Karma is a bitch, vsaj upam za take težake.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Mehmed ::

Sami je izjavil:

šla sva skupaj do police kjer je bila cena artika, seveda sem ga potem dobil za 50SIT.

Sel ti je na roko kot se marsikje drugje, ni mu pa bilo treba. Nakup se sklepa na blagajni, ne ko ti nekaj vzames s police. In relevantna cena je tista na blagajni, ne na polici.

Sami ::

Mehmed je izjavil:

Sami je izjavil:

šla sva skupaj do police kjer je bila cena artika, seveda sem ga potem dobil za 50SIT.

Sel ti je na roko kot se marsikje drugje, ni mu pa bilo treba. Nakup se sklepa na blagajni, ne ko ti nekaj vzames s police. In relevantna cena je tista na blagajni, ne na polici.


Torej ceno izveš na blagajni?

Za izdelek ne mislim plačati več, kot je oglaševan...napaka prodajalca...žal.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Mehmed ::

Ne, ceno lahko izves na polici, artiklu ali pa jumbo plakatu na drugi strani mesta. Nima veze, nakup se sklepa na blagajni, ne z jemanjem artikla z police.
Ce bi se oni zavezal k prodaji pod dolocenimi pogoji ze ko vzames z police bi bilo sicer prakticno zate, ko se zmotijo.
Pa mal manj prakticno, ko vzames tri razlicne velikosti s seboj v garderobo.
Ker si kupil vse tri, ko si jih vzel iz police.
A stekas pocas zakaj to ne gre tako?

Machete ::

Pusti ga. Eden takih pač, ki si jih ne želiš okoli sebe.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Sami ::

Cena mora biti kot je določena recimo na polici, razen v primeru da je zraven izobešeno obvestilo oz. pogoji nakupa (akcije).

Bilo bi malo čudno, da bi trgovci na blagajni računali popravljene cene...tako žal ne gre, tukaj je tudi varstvo potrošnikov.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

shinko ::

Kaj pa če ceno iz enega cenejšega artikla nalepim na drugi dražji artikel (ali to stori stranka pred mano), mi je potem trgovec tudi dolžan dati po ceni, ki je na izdelku?

Miha 333 ::

Berite Obligacijski zakonik, 46. člen (bistvena zmota).

Mehmed ::

In kera krivica tocno se potrosniku zgodi, ce se na blagajni izkaze, da je cena drugacna? Sej ni primoran v nakup.

Massacra ::

Sami je izjavil:

Cena mora biti kot je določena recimo na polici, razen v primeru da je zraven izobešeno obvestilo oz. pogoji nakupa (akcije).

Bilo bi malo čudno, da bi trgovci na blagajni računali popravljene cene...tako žal ne gre, tukaj je tudi varstvo potrošnikov.


Točno tako. Če cena na računu ne ustreza ceni artikla na prodajni polici, ti mora prodajalec razliko izplačati. Se mi je že osebno pripetilo ravno to!

Ales ::

Mehmed je izjavil:

In kera krivica tocno se potrosniku zgodi, ce se na blagajni izkaze, da je cena drugacna? Sej ni primoran v nakup.

V samopostrežni pri polnem vozičku resnično gledaš ceno čisto *čisto* vsakega izdelka, ki gre čez blagajno? Zakon o varstvu potrošnikov je napisan z razlogom.

Machete ::

Massacra je izjavil:

Sami je izjavil:

Cena mora biti kot je določena recimo na polici, razen v primeru da je zraven izobešeno obvestilo oz. pogoji nakupa (akcije).
Bilo bi malo čudno, da bi trgovci na blagajni računali popravljene cene...tako žal ne gre, tukaj je tudi varstvo potrošnikov.

Točno tako. Če cena na računu ne ustreza ceni artikla na prodajni polici, ti mora prodajalec razliko izplačati. Se mi je že osebno pripetilo ravno to!


LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Ales ::

Ma zgini ti. :)) ;)

Še en od trgovcev, ki bi nategovali folk? Ali samo zafrustrirani izdelovalec/lastnik spletnih trgovin, ki popeni, ko stranka hoče televizor za 4,50 EUR?

Ne mešat jabolke in hruške, cena na polici v trgovini in očitna pomota pri ceni v spletni trgovini ni eno in isto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales ()

Massacra ::

Mehmed je izjavil:

In kera krivica tocno se potrosniku zgodi, ce se na blagajni izkaze, da je cena drugacna? Sej ni primoran v nakup.


Kupec plača. Nato zahteva vračilo razlike. Kupec ima vedno prav!

Mehmed ::

Ma ne bom zgublju cajta.
Razlog, da vam trgovci ustrezejo ob takih napakah ni zakon, ampak izogibanje situacijam, ko bi moral folk na silo odstranjevati iz trgovine.
In tak folk bi moral na silo odstranjevati iz trgovine. Ker to ni folk, ki bi se mu dalo kej dopovedat ane.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Poldi112 ()

Ales ::

Mehmed je izjavil:

... Razlog, da vam trgovci ustrezejo ob takih napakah ni zakon ...

V dosti primerih res ni zakon, pač pa tržna inšpekcija. Na zakon bi se brez nje požvižgali. No, vsaka čast izjemam.

Miha 333 ::

Vsi govorite na pamet, brez da bi prebrali relevantne člene ZVPot in OZ.

Ponudba je zavezujoča. Razstavljeno blago z navedeno ceno šteje za ponudbo. Prodajalec je blago dolžan prodati po navedeni ceni, razen v primeru bistvene zmote, ki je v 46. čl. OZ definirana kot:

Zmota je bistvena, če se nanaša na bistvene lastnosti predmeta, na osebo, s katero se sklepa pogodba, kadar se sklepa glede na to osebo, ali na okoliščine, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne, ker sicer stranka, ki je v zmoti, pogodbe s tako vsebino ne bi sklenila.

AnotherMe ::

No, a nebi bilo čudno, da nabereš v voziček 20 stvari, po 1 -2 eur, na blagajni pa ti da račun za 2000€? Vem, da pretiravam z primerjavao. Ampač kolikor vem velja, da če je za isti izdelek v trgovini navedeno več različnih cen, mora prodajalec izdelek prodati po ceni, ki je za kupca ugodnejša.
Seveda, pa ni primoran prodati po tej najnižji ceni - lahko enostavno artikla ne proda.

Machete ::

Ales je izjavil:

Ma zgini ti. :)) ;)

Še en od trgovcev, ki bi nategovali folk? Ali samo zafrustrirani izdelovalec/lastnik spletnih trgovin, ki popeni, ko stranka hoče televizor za 4,50 EUR?

Ne mešat jabolke in hruške, cena na polici v trgovini in očitna pomota pri ceni v spletni trgovini ni eno in isto.


Nič od naštetega. Samo človek, ki ne želi in ne vidi smisla povzročati težav drugim zaradi nenamernih napak. Ljudje smo zmotljivi. Upam, da se vam težakom in 'zakonskim nacijem' vse povrne..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Ales ::

Alo človek, a ti moram narisat:

Ne mešat jabolke in hruške, cena na polici v trgovini in očitna pomota pri ceni v spletni trgovini ni eno in isto.

Pejt obkladat normalne ljudi z naciji kam drugam.

Poldi112 ::

Pardon, pomotoma kliknil predlagaj izbris. Jasno je, da napaka na polici ni namerna. Is beden je tisti, ki jo izkorišča.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Machete ::

Ja no saj to. Pač ni treba kupit, če se ti zdi razlika prevelika, ne pa drekat človeku, kako si ti car, ker ti morajo prodat po ceni, ki je na nalepki.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

diNero ::

za hec prebral temo, pa ste mi dali mislit..jutri grem v shoping, prvo mal cene prebrkat po policah v trgovini, potem vzet tiste plakate na vhodih "popust 70% na določene izdelke" in ga postavit pred najdražjo stvar v trgovini in takoj na blagajno, skupaj s mobitelom in odprto to temo in se kregat, da morajo prodat po "oglaševani ceni". Poročam jutri! :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9237163 (2132) tomaz-
»

Vračilo preizkušenega artikla preko Mimovrste

Oddelek: Pomoč in nasveti
4711107 (5605) c3p0
»

cena v katalogu drugačna

Oddelek: Loža
192340 (1494) buttcrack
»

Napačna cena (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8014679 (7420) stb

Več podobnih tem