» »

Zakaj je Nataša Pirc Musar izjema?

Zakaj je Nataša Pirc Musar izjema?

«
1
2

luli ::

Protikurupcijska komisija je pred časom Boruta Brezovarja obtožila, da je s prejemanjem honorarja za predavanje v konfliktu interesov.
Takrat je to pri nas postal problem no. 1 in Brezovar je preprosto moral odstopiti oz. rečeno bolje, so ga odstopili.

No zdaj pa k bistvu. Nataša Pirc Musar je po mojih informacijah 27.3.2003 ustanovila podjetje NET Produkcija, Storitve, d.o.o.
Glede na njeno pričevanje tudi sama predava za honorar.

Torej zakaj se ne preveri tudi nje?

Ker je napisala, da spremlja slo-tech, dopuščam, da odgovori sama.

BlueRunner ::

No zdaj pa k bistvu. Nataša Pirc Musar je po mojih informacijah 27.3.2003 ustanovila podjetje

Lastništvo podjetja ali pa katerega koli drugega premoženja ni sporno, če se ga prijavi. Golobič npr. ga je čisto lepo prijavil, samo ni ga razkril novinarjem. Lastništvo je konec koncev tudi "imeti 5 delnic Petrola", ne samo delež v d.o.o.

Eno je, če si lastnik (lastništvo ti samo zaradi funkcije ni prepovedano), nekaj drugega pa je, če imaš še "drugo službo".

Glede na njeno pričevanje tudi sama predava za honorar.

No, to je pa že bolj zanimivo. Imaš kakšen link, posnetek, ...

luli ::

jype ::

Jaz se z njo strinjam. Tudi meni ministrstvo za gospodarstvo po več mesecih še vedno ni odgovorilo, ali sploh sme moje podjetje zaračunavati storitve drugemu mojemu podjetju, glede na to da vplivam na odločanje o poslih v obeh podjetjih.

Zakon sicer pravi, da ne morem, a ne preveč jasno - piše o tem, da se moram izločiti iz procesa odločanja, kar je v enoosebnih družbah malce težko.

Mavrik ::

Hm, s tvojega članka:

Ena stran:
Zakon o integriteti in preprečevanju korupcije poklicnim funkcionarjem res dovoljuje prejemanje dohodka za pedagoško in znanstveno delo.


Druga stran:
Vendar je protikorupcijska komisija ob Brezovarjevem primeru opozorila, da je treba upoštevati tudi 100. člen zakona o javnih uslužbencih. Ta določa, da uradnik ne sme opravljati dejavnosti, če bi opravljanje dejavnosti lahko vplivalo na nepristransko opravljanje dela.


Torej mora komisija dokazati, da njeno predavanje vpliva na njeno nepristransko delo. luli na kakšni podlagi misliš da njeno predavanje vpliva na njeno delo kot pooblaščenka?
The truth is rarely pure and never simple.

luli ::

Ja saj. Lepo pa je videti način delovanja raznoraznih komisij in uradov. Eni lahko, spet drugi ne.

Bi pa vseeno bilo dobro slišati mnenje koruptivne komisije; še bolj pa enega zaposlenega, ki je po mojih informacijah s to pooblaščenko zelo dobro sodeloval.

Drugače pa ji zadnje čase ne kaže najbolj dobro. Malce se je zaletela s primerom politikis, kjer je kljub dovoljenju obtoženih skušala preprečiti objavo obtožnega predloga.

Glede na ustanovitev podjetja in predavanju pa lahko mirno sodimo o njenem zavzemanju za transparentnost, pa tudi transparentnost koruptivne komisije.

jype ::

A, to je torej ta nevoščljivost, ki uspešnejše potiska navzdol, o kateri govorijo v marksistični temi!

Mavrik ::

Ja saj. Lepo pa je videti način delovanja raznoraznih komisij in uradov. Eni lahko, spet drugi ne.


Hmmm... še enkrat, a znaš razložiti kako pride Pirc Musarjeva v konflikt interesov? Namreč ne poznam konkretnih primerov, zato me zanima kako si ti razlagaš, da je njeno delovanje v nasprotju z zakonom.

Ker trenutno z moje perspektive tole zgleda samo kot da se na vsak način jo trudiš diskreditirat, nisi pa sposoben povedat kaj nezakonitega dela.
The truth is rarely pure and never simple.

luli ::

Ne! Ker je tako sposobna bi bilo verjetno bolje, da spakira iz njene službe ter prične predavati na veliko. Zakaj bi svoj čas omejevala z delom pooblaščenke?

jype ::

luli> Zakaj bi svoj čas omejevala z delom pooblaščenke?

Ker boljše nimamo in je nismo še nikdar imeli. Ker jo grem jaz, osebno, prosit da ostane, če bi razmišljala o odhodu.

luli ::

Tudi za Kresalovo si govoril podobno. Res je, da ne moremo govoriti o kršenju kakršnegakoli zakona, saj navsezadnje za to nismo niti pristojni. Res pa je tudi, da lahko izrazimo svoje mnenje podobno, kot ona na svojih "predavanjih".
In moje mnenje je, da bi morali biti njeni dohodki od predavanj in poslovanje njenega podjetja javni vsaj v delu z morebitnim poslovanjem z državo (posrednim in neposrednim).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: luli ()

St235 ::

Bistevna razlika med inšpektrojem in IP je v pooblastilih. Inšpektor namreč izvaja nadzor in SANKCIONIRA kršitve. IP pa podaja mnenja. Inšpektor pri predavanjih predava in razlaga kako ravnat podjetjem, ki jih bo sam (oziroma njegova ustanova) tudi direktno pregledovala. Zato konflikt interesov.

PRedavanja kot takšna niso sporna in pika. Če bi Brezovar predaval o sajenju krompirja ne bi bilo problema. do konflikta interesov pa pride, ko bi moral on pregledati podjetje, ki mu je sam svetoval na kakšen način na ureja področja iz njegove pristojnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

luli ::

Keyser Soze ::

Odvisno kaj predava. Je pa vsekakor treba zadevo podrobneje pregledati, če je res kar pravi luli.

Vaši, naši tle nima veze. Vsi so zavezani istim pravilom. Ne vidim zakaj bi morala biti Pirčeva kakšna izjema samo zato ker je bolj popularna pri tukajšnih posebnežih kot npr. Brezovar.

Mal, al pa kar fajn ste pristranski. PLus, dalo bi se debatirat okoli njenega dela. Rantat naokoli in prekomerno ukrepat je najlažje. Privatnacijem je užitek zagotovljen. Tistim, zmernim in premišljenim pa se je mal za zamislit nad njenim delom. Če ne bi bil kdo drug, mal manj imuplziven, boljši.

P.S.: IP nima možnosti sankcionirat? A res?
OM, F, G!

St235 ::

IP, lahko snakcionira, prehitro se mi je zapisalo.

Ostaja pa bisteveno vprašanje komu in o čemu predava. PRedavanje o ravnaju z osebnimi pdoatki v RS na simpoziju ni problematično. Svetovanje konkretnemu podjetju kako naj uredi zbirke osebnih podatkov in potem nadzor istega podjetja po uradni dolžnosti pa seveda je.

jype ::

luli> Tudi za Kresalovo si govoril podobno.

Ne, nisem.

luli> In moje mnenje je, da bi morali biti njeni dohodki od predavanj in poslovanje njenega podjetja javni vsaj v delu z morebitnim poslovanjem z državo (posrednim in neposrednim).

Moje tudi. Saj so.

Keyser Soze> Če ne bi bil kdo drug, mal manj imuplziven, boljši.

Imaš kak konkreten ukrep v mislih?

luli ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: luli ()

JohanP ::

Reklamo za tole sem pred časom dobil na mail:
http://zfm.si/prirocniki/informacije-ja...

Keyser Soze ::

St235 je izjavil:

Ostaja pa bisteveno vprašanje komu in o čemu predava. PRedavanje o ravnaju z osebnimi pdoatki v RS na simpoziju ni problematično. Svetovanje konkretnemu podjetju kako naj uredi zbirke osebnih podatkov in potem nadzor istega podjetja po uradni dolžnosti pa seveda je.

Problematično postane ko ista oseba sprejema načelna mnenja kako in kaj morajo ukrepati nadzirani, hkrati pa o tem, proti plačilu, predava nadziranim. Že to, da obstaja takšna možnost zlorabe se meni zdi nesprejemljivo.

Takšno početje je najmanj nemoralno, če ne celo nezakonito. Moralno itak ni problem v tej deželi, ker je to nekaj za na kruh namazat, če zmanjka putra, ostane nam samo še vprašanje zakonitosti. To naj pa presodijo ustrezne institucije.
OM, F, G!

BlueRunner ::

St235 je izjavil:

IP, lahko snakcionira, prehitro se mi je zapisalo.

Ja, IP-RS je inšpekcijski organ vsaj po treh zakonih (ZVOP, ZDIJZ in ZEKom)... se zgodi, da kdo to kdaj pa kdaj spregleda. Čeprav se bi šel staviti, da Tilia in Vzajemna tega ne bosta več spregledali, vsaj dokler je NPM informacijska pooblaščenka. :P

St235 je izjavil:

Ostaja pa bisteveno vprašanje komu in o čemu predava. PRedavanje o ravnaju z osebnimi pdoatki v RS na simpoziju ni problematično. Svetovanje konkretnemu podjetju kako naj uredi zbirke osebnih podatkov in potem nadzor istega podjetja po uradni dolžnosti pa seveda je.


Pa tudi to ni čisto enostavno. Podjetje zaprosi za mnenje, IP-RS (organ) mnenje poda. Podjetje je torej na ta način dobilo brezplačno svetovanje, hkrati pa je še vedno lahko predmet nadzora. Torej je jasno govora o določenem konfliktu interesov.

Recimo, da si mislim, da je težje izterjati globo od nekoga, ki je zaprosil za mnenje, ga pridobil, se po njemu ravnal, nato pa se je pri njemu v inšpekcijskem postopku ugotovilo kršitve. Mislim... inšpektor lahko predpiše globo, vendar pa je vprašanje kaj bi ugotovilo upravno sodišče glede "teže prekrška", če se potem naokoli maha z mnenjem IP-RS po katerem je podjetje ravnalo v dobri veri. Da, seveda prekršek ostane, ampak teža dejanja in od nje odvisna kazen pa se morda znižajo. Neobveznih mnenj pa je seveda kolikor nam srce poželi.

OK, sedaj pa poskusimo ugotoviti v čemu je razlika med tovrstnim svetovanjem, če se ga opravlja zastonj in po uradni dolžnosti, ter svetovanjem, ki se ga opravlja v prostem času proti plačilu.

Samo zato, ker denar zamenja roke, to še ne pomeni, da je na tem kaj slabega - konec koncev smo v kapitalizmu ni denar je pač sredstvo kompenzacije.

Po drugi strani pa... koliko denarja je primerna "kompenzacija", da iz tega ne postane sum podkupovanja - pač v smislu "vi svetujete, mi plačamo, inšpekcijski pregledi pa ob svetem nikoli".

Morda tukaj NPM osebno morda res ni "koruptivna", vendar pa bi lahko, vsaj po vsebini članka sodeč, vzela malo svojega lastnega zdravila: če želi, da se zadeve razčistijo, naj naredi samoprijavo. Tako, kot to rade volje svetuje drugim, ki se s podobnimi dilemami obračajo na njo.

Ampak verjetno samoprijava ni vedno optimalen način ugotavljanja lastnih napak. Za začetek, naj se javi prvi, ki meni, da je čist kot solza.

Potem pa smo znova tam... eno so mnenja (čeprav koristna), drugo so pregledi (z uradnimi zaključki), tretje pa so različne oblike svetovanja. Bolj ali manj sporne... težave s temi stvarmi so res na več nivojih.

poweroff ::

Čisto na kratko. Z lulijevo argumentacijo se strinjam. Pooblaščenka ima tudi inšpekcijska pooblastila. Če predava o vrtnarjenju ne vidim problema. Če pa zasebno in za plačilo predava o varstvu osebnih podatkov in to svojim (potencialnim) zavezancem, je pa to po mojem mnenju sporno.
sudo poweroff

luli ::

In znova se vrnemo nazaj. Nekateri so odstopljeni, spet drugi pa brezmadežni.

Pri nas je premalo podjetnih ljudi, sposobnih polniti proračun. Če sama sodi med te sposobneže ji predlagam741 da neha trpeti v tej slabo plačani službi in se posveti podjetništvu.

Prav tako od nje pričakujem samoprijavo na koruptivno komisijo. Drugače težko razumem, kako lahko to predlaga drugim.

poweroff je izjavil:

Čisto na kratko. Z lulijevo argumentacijo se strinjam. Pooblaščenka ima tudi inšpekcijska pooblastila. Če predava o vrtnarjenju ne vidim problema. Če pa zasebno in za plačilo predava o varstvu osebnih podatkov in to svojim (potencialnim) zavezancem, je pa to po mojem mnenju sporno.


Zna se zgoditi, da bom začel vaše delo bolj ceniti. Zaenkrat vas bom začel poimenovati z uradnim nazivom, za več boste morali pokazati rezultate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: luli ()

St235 ::

Bistveno pri tem je ločit ali predava kot IP (torej v uradni funkciji) ali privat. Podajanje mnenj, predavanja... v funkciji IP nikakor ne morejo bit sporna. Ko pa to počne kot fizična oseba, pa menim, da dokler ne gre za direktno svetovanje to ni sporno.

Kar se pa samoprijave tiče pa je kot piše v novici zaprosila za stališče protikorupcijske komisije, ki pa tega menenja še ni izdalo.

poweroff ::

luli je izjavil:

Zna se zgoditi, da bom začel vaše delo bolj ceniti. Zaenkrat vas bom začel poimenovati z uradnim nazivom, za več boste morali pokazati rezultate.

LOL, kot da (mi) to kaj pomeni. :))

Glede predavanj pa je bilo s strani komisije že rečeno, da se pripravlja ustrezno mnenje na to temo oz. odločitev. Ki bo seveda ustrezno argumentirana in bo rešila vse dileme v zvezi s tem.

Interno pa imamo mi takšen dogovor. Če jaz predavam o vrtnarjenju ali hackingu, to lahko počnem brez omejitev. Je pa res, da jaz osebno za vsako tako zadevo obvestim predstojnika in tudi pridobim njegovo soglasje. Če pa bi predaval v korupciji ali protikorpcijski analitiki pa predavam BREZPLAČNO. Če iz kakršnega koli razloga organizator predavanja vztraja pri izplačilu, pa se denar nakaže v humanitarne namene, kar se seveda zavede z ustrezno dokumentacijo.

Še moje osebno mnenje - znanje mora biti široko dostopno, kar pomeni, da je treba avtorske pravice na takšnih predavanjih omejiti. Se pravi dela izdati pod CC ali še bolj liberalno licenco.
sudo poweroff

luli ::

Zaenkrat ti res nič ne pomeni. Vendar bo komisija in tudi država pričela dobivati na transparentnosti. Ko bo ugled dovolj velik, potem bo vaše mnenje tudi imelo smisel. Naenkrat ne bo več tega in onega izgovarjanja.

Dopuščam, da sodiš med koritnike in ti mnenje državljanov nič ne pomenijo.

P.S. : Zakaj se mnenje ne bo glasilo direktno na Pirc Musarjevo kot vam to sedaj dopušča zakon, temveč boste zgleda izdali samo neko splošno načelno sranje?

Gregor P ::

jype je izjavil:

Zakon sicer pravi, da ne morem, a ne preveč jasno - piše o tem, da se moram izločiti iz procesa odločanja, kar je v enoosebnih družbah malce težko.
Ne vem, kako je pri nas, v "zahodni" tujini je tako, da načeloma se moraš izločiti, toda če delaš v izključno dobro družb (obeh, vseh), potem lahko (in to seveda lahko tudi dokažeš, imaš dobro dokumentirano oz. bi sodišče prišlo tudi do takšne odločitve).

ali sploh sme moje podjetje zaračunavati storitve drugemu mojemu podjetju, glede na to da vplivam na odločanje o poslih v obeh podjetjih.
Pomembno je naslednje: ti moraš delati v dobro obeh podjetij; torej ne smeš delati v dobro enega in zato v izgubo drugega - to je nedopustno. V tvojem primeru bi dejal, da če bi tudi nekdo "objektivni tretji", ki bi bil na tvojem mestu in bi deloval v korist podjetja, prav tako najel tvoje usluge oz. usluge tega drugega podjetja, potem to ni sporno (kriteriji so npr. izvedba razpisa, tržna cena storitev - ne sme biti prevelikega odstopanja itd.).

Če pa bi recimo to podjetje plačevalo te storitve dražje kot je to običajno na trgu, ali pa obratno bi to drugo podjetje ponujalo storitve ceneje kot je tržna cena, potem delaš enemu, ali drugemu podjetju izgubo kar pomeni, da ne delaš v korist podjetja in je to nedopustno.

Tako nekako, bolj iz glave na pamet:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Invictus ::

Vsak, ki mu država daje plačo, ne bi smel poleg tega delati še na privat. Če je tako sposoben, naj pač dela samo privat.

Zakaj?

ker v večini primerov to pomeni, da opravlja svoje privat posle v državni službi. In mu za državno službo ne ostane nič časa. To o delu popoldne, ki se kao ne križa z interesi dopoldanske službe ... Koga kdo tukaj farba.

In to bi moral biti interes nas, davkoplačevalcev. Kje ste pa še videli, da bi kdo delal v privat firmi, potem pa še popoldne fušal isto delo pri istih strankah za svojo firmo? Prav dolgo gotovo ne ...
LP I.

BlaY0 ::

Lahko, če ima dovoljenje (prvo)zaposlovalca. Gre za konkurečno dejavnost, s katero se mora delodajalec strinjati. Problem je po moje, ker se delodajalec (v našem primeru država) prevečkrat (pre)lahko strinja. Primer so recimo dohtarji... predstojnik nekega oddelka legalno fuša še popoldne potem pa da soglasje (dovoljenje) za to početje še vsem svojim podrejenim, da ne pride do ognja v strehi. Največ kar se je do sedaj v takšnih primerih naredilo pa je bil opomin pa še to ga je fasal nekdo bolj pri temeljih piramide...

BlueRunner ::

poweroff je izjavil:

Čisto na kratko. Z lulijevo argumentacijo se strinjam. Pooblaščenka ima tudi inšpekcijska pooblastila. Če predava o vrtnarjenju ne vidim problema. Če pa zasebno in za plačilo predava o varstvu osebnih podatkov in to svojim (potencialnim) zavezancem, je pa to po mojem mnenju sporno.

Tudi predavanje o vrtnarjenju je lahko iz vidika konflikta interesov sporno, če pri temu dobi neko neposredno korist (razen "dobrega imena na področju vrtnarjenja").

V splošnem lahko inšpektor tudi na ta način, kao po "legalni poti", prejme neko korist, v zameno pa pri svojem pregledu pogleda skozi prste, če do pregleda sploh pride. Ker je vse "transparentno", torej naj ne bi bilo suma korupcije. Po drugi strani pa do korupcije po tej poti lahko pride. Pa še težko/nemogoče dokazljiva bo.

Morda je res najboljši presek ta, da kot Nataša pač ne more opravljati plačljivega dela (svetovati o vrtnarjenju ali pa dostopu do informacij javnega značaja je potem isti šmorn), lahko pa ga opravlja kot Informacijska pooblaščenka.

Oziroma inšpektor DURS, Miha še vedno lahko predava na ALU, vendar pa tam za to ne sme prejemati honorarja. Lahko pa tudi predava zavezancem za DDV, vendar pa ne kot Miha, temveč kot inšpektor Miha, brez honorarja, če pa honrar je, potem pa mora iti v prihodke DURS, ne pa njegov žep.

luli ::

Počasi nam bo jasno, kako bi morala delovati ta država. Priznavam pa, da je to nesporno dosežek te vlade. Da tudi Katarine, ki je tako javno razobesila NPU.

Tudi Kardeljev vnuk rad kaj postransko zasluži.

P.S : Mislite da bo Musarjeva na spletni strani linkala tudi to razpravo, podobno kot linka nekatere članke?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: luli ()

BlaY0 ::

Jaz pa vidim problem samo v tem, da ti ljudje lahko sami sebi podeljujejo dovoljenja/soglasja. Nekateri so celo kakšen zakon spisali (jasno kot zunanji sodelavec) preden so začeli "legalno" po tem zakonu delat. Jasno, ni varjante, da kaj ne bi bilo "legalno", če sam nastopaš v vseh vlogah...

nataša pirc ::

luli je izjavil:

Protikurupcijska komisija je pred časom Boruta Brezovarja obtožila, da je s prejemanjem honorarja za predavanje v konfliktu interesov.
Takrat je to pri nas postal problem no. 1 in Brezovar je preprosto moral odstopiti oz. rečeno bolje, so ga odstopili.

No zdaj pa k bistvu. Nataša Pirc Musar je po mojih informacijah 27.3.2003 ustanovila podjetje NET Produkcija, Storitve, d.o.o.
Glede na njeno pričevanje tudi sama predava za honorar.

Torej zakaj se ne preveri tudi nje?

Ker je napisala, da spremlja slo-tech, dopuščam, da odgovori sama.


Spoštovani!

Če mi je že dopuščeno, da sama odgovorim na navedbe, pa bom.

Družbo Net Produkcija sem ustanovila v začetku leta 2003, preden sem se zaposlila v javnem sektorju. Vsi podatki so seveda na razpolago v javno dostopnih registrih, opisovati kako se do njih pride, pa bi bilo glede na profil uporabnikov tega foruma skoraj žaljivo.

Svoje premoženje sem večkrat javno objavila, prvič kmalu po nastopu funkcije v juliju 2004, tule je povezava na sporočilo iz januarja 2005: https://www.ip-rs.si/novice/detajl/javn....

Svetovalnih storitev ne izvajam, glede predavanj (večina je brezplačnih) pa je bilo več kot dovolj objavljenega v medijih. Če povzamem: pri Informacijskem pooblaščencu se ravnamo po zadnjem mnenju Komisije za preprečevanje korupcije (https://www.kpk-rs.si/sl/nadzor-in-prei.... Prej smo se pa ravnali po predhodnem mnenju Komisije na to temo (https://www.kpk-rs.si/sl/nadzor-in-prei... ).
                                                                                        
Opravičila sicer ne pričakujem, ga pa dopuščam:)

Lep pozdrav,
Nataša Pirc Musar

poweroff ::

luli je izjavil:

Dopuščam, da sodiš med koritnike in ti mnenje državljanov nič ne pomenijo.

Narobe sva se razumela. Meni mnenje državljanov pomeni veliko. Samo tvoje mnenje mi ne pomeni nič. ;)

luli je izjavil:

P.S. : Zakaj se mnenje ne bo glasilo direktno na Pirc Musarjevo kot vam to sedaj dopušča zakon, temveč boste zgleda izdali samo neko splošno načelno sranje?

Kot rečeno. Problem je treba rešiti na splošno, torej tako, da rešimo vse podobne primere obenkrat.

Povedano drugače. Parlament lahko sprejme zakon, ki prepoveduje prehitro vožnjo, lahko pa za vsakega voznika sprejme poseben zakon (samo zanj). Kaj je smiselno, je verjetno jasno večini.

Glede Nataše - mislim, da je zadovoljivo pojasnila vse kar je bilo potrebno pojasniti. Bil bi vesel, če bi tako ravnali tudi drugi. Recimo kakšen politik bi lahko vsaj pol tako izčrpno pojasnil razne afere v katere je vpleten...
sudo poweroff

luli ::

Me veseli, da ste se uspeli registrirati na slo-techu, ki ga dokaj pogosto omenjate pa tudi navajate na vaši spletni strani.

Z omenjenim odgovorom na žalost niste kaj dosti povedali o tistem delu, ki nas (me) najbolj zanima. Tudi vašega osebnega premoženja ne mislim preverjati, saj za to nisem niti kompetenten.

Nedvomno je, da ste veliko prispevali k transparentnejši državi, res pa je tudi, da ste na kar nekaj primerih grdo padli. Kot ponavadi bo konkretnejšo oceno vašega dela dala zgodovina, ko bo možno vaše delo primerjati napram drugim.

Kar me moti (in očitno nisem sam) je vaše delo, ki ni (ali pa je) v neposredni povezavi s tistim, za kar ste bili leta 2004 imenovani. Na tej stopnji pač pričakujem da se boste opredelili med informacijsko pooblaščenko in podjetnico. Konflikta interesov in nehigieničnosti trenutno pa mislim da bi se morali zavedati sami.

Lep pozdrav.

Kot rečeno. Problem je treba rešiti na splošno, torej tako, da rešimo vse podobne primere obenkrat.

Pri Brezovarju se je to reševalo na konkreten način. Zakaj je Nataša Pirc Musar izjema?

Ziga Dolhar ::

luli,

luli je izjavil:


Z omenjenim odgovorom na žalost niste kaj dosti povedali o tistem delu, ki nas (me) najbolj zanima. Tudi vašega osebnega premoženja ne mislim preverjati, saj za to nisem niti kompetenten.


zavoljo razprave te kot moderator prijazno naprošam, da (še enkrat) jasno navedeš, kaj je tisto, kar nas oziroma te najbolj zanima.

Hvala.
https://dolhar.si/

luli ::

Lahko : Zakaj je Nataša Pirc Musar izjema?

Moderatorju se zahvaljujem, da pušča razpravo odprto.

jype ::

Če jaz prav razumem napisano, ne gre za izjemo.

luli ::

jype je izjavil:

Če jaz prav razumem napisano, ne gre za izjemo.


Malce prej zate ni bilo nič spornega. Glede na to, da bi šel do nje in jo osebno prosil,... ter da se ukvarjaš s problemom prenakazila med dvema tvojima firmama bi rekel, da je vsa nadaljna debata s tabo brezpredmetna.

Na žalost pa isto miselnost s tabo deli mnogo slovencev. Tudi informacijska pooblaščenka do sedaj ni razmišljala, da bi mogoče bilo dobro, da zapre en vir dohodkov; in to kljub temu, da je vedela za primer Brezovar.

V čem torej se njeno sprenevedanje razlikuje od recimo sprenevedanja raznoraznih študentskih organizacij? In še bolj pomembno bo protikorupcijska komisija tudi njo obravnavala posebej, ali se bo temu uspešno izmaknila s kakšnim načelnim mnenjem, ki naj bi veljalo za vse?

nataša pirc ::

luli je izjavil:

jype je izjavil:

Če jaz prav razumem napisano, ne gre za izjemo.


Malce prej zate ni bilo nič spornega. Glede na to, da bi šel do nje in jo osebno prosil,... ter da se ukvarjaš s problemom prenakazila med dvema tvojima firmama bi rekel, da je vsa nadaljna debata s tabo brezpredmetna.

Na žalost pa isto miselnost s tabo deli mnogo slovencev. Tudi informacijska pooblaščenka do sedaj ni razmišljala, da bi mogoče bilo dobro, da zapre en vir dohodkov; in to kljub temu, da je vedela za primer Brezovar.

V čem torej se njeno sprenevedanje razlikuje od recimo sprenevedanja raznoraznih študentskih organizacij? In še bolj pomembno bo protikorupcijska komisija tudi njo obravnavala posebej, ali se bo temu uspešno izmaknila s kakšnim načelnim mnenjem, ki naj bi veljalo za vse?


Z veseljem odgovorim, a ne razberem, kaj vas moti? Kaj torej počnem, pa bi bilo bolje, da ne bi? Govorite o predavanjih? Nikoli nisem zanikala, da predavam in predavam, naj še enkrat poudarim, v mejah, ki je funkcionarjem dopustno. Če vas pa zanima še kaj drugega, pa kar vprašajte:).
Nataša

luli ::

Predvidevam, da se možne problematike zavedate. Navsezadnje ste sami večkrat pozvali Klemenčiča naj razjasni Brezovarjev primer.
Vir : http://www.planet.si/portal/site/planet...

Torej glede na povedano s strani protikorupcijske komisije. Kater del vam ni najbolj jasen? V čem točno se vaš primer razlikuje od zgoraj navedenega? Bi lahko bil vzorok paketne obravnave vašega primera poznavanje določenih ljudi v protikorupcijski komisiji?

Moti me, da se podobni primeri obravnavajo drugače. Lahko se sprenevedamo in rečemo, da je bil primer O.K. ter da je izjema primer Brezovar.

Thomas ::

Ne zamerte, gospa, maste prov ... je reku pesnik.

Well - tole ni pesmica. Tukaj ljudje resno in dobesedno jemljejo demokracijo in informacije, javnega značaj in ne tako javnega značaja.

Sprašujejo vas, če je dopustno javnim funkcionarjem in državnim uradnikom predavati na področju njihovega delovanja - v zasebni režiji.

Samo tako, da bi bilo vse v redu. Vodi jih samo ista plemenita skrb za dobro naše ljube države Slovenije, kakor vas.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

poweroff ::

Thomas je izjavil:

Sprašujejo vas, če je dopustno javnim funkcionarjem in državnim uradnikom predavati na področju njihovega delovanja - v zasebni režiji.

Ravno to bo bistvo odločitve KPK, ko bo sprejeta. Moje osebno mnenje - če sem javni uslužbenec BOM LAHKO predaval iz področja delovanja moje službe (ne mojega delovnega mesta, službe!) - TUDI v zasebni režiji, a BREZPLAČNO. Ostala predavanja so stvar izključno mene. Za denar ali brez.

Kakšno bo uradno mnenje, bo pa treba še počakat.
sudo poweroff

Thomas ::

Ravno to bo bistvo odločitve KPK, ko bo sprejeta.


O čem takem, nima KPK (ali IP) karkoli odločati. To je stvar zakonodajalca, da uredi. Aki sodišča, da raztolmači, kako je zakonodajalec to že določil.

Pravzaprav mi gresta na jetra KPK in IP s svojimi "tolmačenji".
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

luli ::

Torej boste prekrškarjem podelili amnestijo za nazaj. Od sedaj pa pač tako. Brezovar je pač koleteralna škoda. Kriv si pa je itak sam, kaj si pa ni našel pravih botrov.

Edino kaj me zanima je če boste uspeli "dodatno" obrazložiti odstavitev Brezovarja. Saj veš, da ne bi bilo očitno.

Odločba, ki ga je odstavila od korita je na vašo žalost napisana tako, da odstavi še kakšnega vašega, zato mislim, da bi bilo dobro da zadevo spremenite tako, da bo čez rešeto padel samo on.

Kako hitro boste uspeli spisati novo načelno mnenje?

LordTado ::

Če je leva še mora sedaj potegnit kolko se da...
Do volitev so vsi svoji gospodarji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LordTado ()

Apple ::

Mene bolj zanima, koliko stane davkoplačevalce najem prostorov ga. pooblaščenke v Hotelu Lev (celo nadstropje?) ter koliko plačamo za njeno malico/kosilo na dan (ker jo vidim tam jesti)...
LP, Apple

LordTado ::

Pol pa jo vprašaj,saj dela v interesu javnosti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LordTado ()

MadMicka ::

Matr, mora biti človek revež, da zna vse razložiti zgolj v luči - "naši" in "vaši".

Če mora inšpektor v okviru svojih nalog pregledati podjetje in ga po potrebi kaznovati, potem je ja normalno, da ne mora v tem istem podjetju predavati proti plačilu. Lahko pa jim in včasih tudi mora karkoli pojasniti v okviru svoje službe, beri zastonj.

Kar se pa tiče razno raznih tolmačenj, normalno, da jih uradni organi dajejo, tako da ljudje vedo kako in kaj. V končni fazi, če je zadeva sporna, pa tako ali tako o zadevi odloča sodišče. Prav pa je, da uradni organi dajejo strokovna pojasnila in ne da molčijo. Zato jih konec koncev med drugim tudi plačujemo.

jype ::

luli> ter da se ukvarjaš s problemom prenakazila med dvema tvojima firmama

Ena od teh firm je enoosebna družba, v drugi sem pa "mali delničar", ker se v IT startupih zaposlene običajno nagrajuje z opcijami.

Če je to sporno, potem je najbolje, da svojo firmo zaprem in državo spravim ob tretjino profita iz mojih prihodkov (delo pa, ker itak v vsakem primeru mora biti opravljeno, da ne propadejo posli še komu drugemu, opravim na črno).

poweroff ::

Torej, kar se tiče Brezovarja in ostalih javnih uslužbencev.

Obstaja pomembna razlika. Če vključimo Google in možgane (če jih imamo), najdemo sledeči članek:
http://www.siol.net/slovenija/novice/20...

Kjer piše med drugim:

V dokumentu protikorupcijske komisije je naveden tudi primer, ko je inšpekcija za delo dala predhodno soglasje delodajalcu za odpoved delovnega razmerja noseči uslužbenki. Uslužbenka je na delovno inšpekcijo naslovila pritožbo, ki jo je glavni inšpektor Brezovar sredi maja 2007 zavrgel, sam pa je v začetku junija tega leta s podjetjem, ki je nosečnico odpustilo, sklenil avtorsko pogodbo za svetovanje s področja varstva pri delu. Medtem je delovno sodišče ugotovilo, da je bila odpoved uslužbenki v času nosečnosti nezakonita.


Nadalje:

Podatki, ki je komisija pridobila, sicer kažejo, da ima glavni inšpektor Brezovar vsako leto večje število avtorskih pogodb za podobne storitve, čeprav so predstavniki ministrstva za delo v pogovoru že leta 2009 pojasnili, da zakon o javnih uslužbencih določa, da uradniki na položaju predstojnika organa v sestavi ne smejo opravljati pridobitne dejavnosti in da tudi delovni inšpektor ne more izvajati pridobitne dejavnosti.


Seveda ta z malce googlanja in uporabe možganov javno dostopna dejstva lulija ne motijo, da ne bi natolceval na polno. No, dopuščam tudi možnost, da luli ne zna googlat ali pa... hm, pustimo to ob strani. :))

luli je izjavil:

Odločba, ki ga je odstavila od korita

Z malce kritičnega razišljanja in iskanja podatkov hitro postane jasno, da je Brezovar odstopil sam in da mu ni bila izdana nikakršna odločba s strani KPK. Seveda bo luli natolceval dalje...

Thomas je izjavil:

O čem takem, nima KPK (ali IP) karkoli odločati. To je stvar zakonodajalca, da uredi. Aki sodišča, da raztolmači, kako je zakonodajalec to že določil.

Napaka. To psristojnost je zakon (in zakonodajalec) podelil KPK (in IP).

Thomas je izjavil:

Pravzaprav mi gresta na jetra KPK in IP s svojimi "tolmačenji".

To pa verjamem. Ampak tvoja jetra so nerelevantna. Relevantno je, kaj določa zakon. In politika v sodobni družbi pač ni več nedotakljiva, brezprizivna in sveta vrhovna inštanca. Sprijazni se - ta primat so politiki izgubili.
sudo poweroff
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ali d.o.o. v lasti učitelja lahko dela za šolo?

Oddelek: Šola
375606 (3964) St235

Komisija za preprečevanje korupcije je ravnala protipravno (strani: 1 2 3 416 17 18 19 )

Oddelek: Problemi človeštva
912163919 (121106) Mavrik

Še ena "zmota" našega nezmotljivega sodstva ali politika v sodstvu? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
12920805 (16604) kuglvinkl
»

Dimiceva je odstopila (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26630154 (25175) oldguy

Več podobnih tem