Forum » Pomoč in nasveti » Težava z prenosnikom
Težava z prenosnikom
edey ::
Pozdravljeni!
Pred enim mescem sem kupil nov prenosnik pri enem podjetju, ker pa le ta ni delala ko bi moral, sem jim ga vrnil in oni so ga poslali na servis. Zahteval sem tudi potrdilo da so sprejeli prenosnik v servis. Čez kak teden smo me klicali iz HP-ja in mi sporočili da je prenosnik bil popravljeni in poslan nazaj prodajalcu. Takoj zatem sem jaz klical prodajalca in vprašal kdaj lahko pridem po prenosnik. Prodajalec mi je prvo povedal da prenosnika še sploh niso dobili nazaj, potem je zatrjeval da prenosnik ni popravljen in da ima še vedno napako in da bom dobil novega on bo pa tega poslal nazaj na HP in zahteval drugega. Zdaj pa že čakam 14 dni na drug prenosnik, prodajalec ima vedno neke nove izgovore češ da še ni dobil novih prenosnikov, da naj še malo počakam , ko jih je domnevno dobil tudi ti niso delali dobro in da jih bo vrnil, potem spet da jih še more malo testirat… Vedno ima neke druge izgovore! Zdaj mi je pa zadosti čakanja pa me zanima kako lahko ukrepam? Ga lahko
prijavim oz. kaj naj naredim,mi lahko prosim svetujete?
LP
Pred enim mescem sem kupil nov prenosnik pri enem podjetju, ker pa le ta ni delala ko bi moral, sem jim ga vrnil in oni so ga poslali na servis. Zahteval sem tudi potrdilo da so sprejeli prenosnik v servis. Čez kak teden smo me klicali iz HP-ja in mi sporočili da je prenosnik bil popravljeni in poslan nazaj prodajalcu. Takoj zatem sem jaz klical prodajalca in vprašal kdaj lahko pridem po prenosnik. Prodajalec mi je prvo povedal da prenosnika še sploh niso dobili nazaj, potem je zatrjeval da prenosnik ni popravljen in da ima še vedno napako in da bom dobil novega on bo pa tega poslal nazaj na HP in zahteval drugega. Zdaj pa že čakam 14 dni na drug prenosnik, prodajalec ima vedno neke nove izgovore češ da še ni dobil novih prenosnikov, da naj še malo počakam , ko jih je domnevno dobil tudi ti niso delali dobro in da jih bo vrnil, potem spet da jih še more malo testirat… Vedno ima neke druge izgovore! Zdaj mi je pa zadosti čakanja pa me zanima kako lahko ukrepam? Ga lahko
prijavim oz. kaj naj naredim,mi lahko prosim svetujete?
LP
gslo ::
za začetek poveš čim več o podjetju, da vidmo če so že stari znanci kupcev na slo-techu.. potem ti bodo verjetno predlagali, da napišeš en "vljudno-grozilen" mail.. in večina stvari se na tej točki reši. :P
edey ::
No gre za podjetje PC-Tech...take maile sem že poslal, samo sen nazaj dobil vedno nove obljube... tak da nevem...
Šimpanz ::
Piši na slovenski HP kjer sprejemajo reklamacije (crt.slovenia@hp.com) pa naj oni preverijo kje se notesnik nahaja.
edey ::
Sem že govoril z slo HP-jem in so mi rekli da so prenosnik že poslali nazaj k prodajalcu tak ka da ziher on ima....
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Sistem ena d.o.o. servis !!! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 53983 (13949) | Han |
» | Nov prenosnik, desni zvočnik ne dela, (uveljavitev stvarne napake)Oddelek: Pomoč in nasveti | 5264 (4179) | Šolar |
» | Big bang "se zgodi" in njihova popolna ignoranca (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 22692 (19390) | RejZoR |
» | problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 26702 (16566) | lmfao |
» | Pomoč potrošnikom - problemi, izkušnje, nasveti (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 5708 (4160) | Leks |