» »

3 leta gledam televizor ki ga nisem kupil?

3 leta gledam televizor ki ga nisem kupil?

«
1
2

WTFjeTO ::

Pred tremi leti sem sel v BIG BANG kupit LCD televizor. Izbral sem LG 32LC41. (vem da ni nevem kaj ampak nisem poln kesa). No tej sem doplacal 70 eurov za podaljsanje garancije za 6 let. Ok no in ta televizor mi je pred kratkim crknil in sem se odlocil da bom uveljavil garancijo. Prinesem js televizor v BIG BANG (celje) z papirji, kabli, racunom in garancijskim listom. Ko mi prodajalec rece ne to pa ni vredu. Model televizije ki sem ga prinesel se ne ujema z modelom napisanem na garancijskem listu medtem ko se serijska stevilka popolnoma ujema. Pol mi je pa tipcek reku da ne morem uveljavit garancijo. Po malem jezikanju je reku da bo poklicu juter na servis da vidii kaj bodo rekli.

Ami lahko negdo razlozi kako lahko imata 2 razlicna modela televizije isto serijsko stevilko? Js sem ziher da to ni mozno se pravi da so ga oni tam neki podelali. Pol pa men delajo sramoto pred drugimi strankami ki so cakali tam okol... Ka dela folk :O

lejga v BIG BANGU se sekret papirja vec ne kupim!

Mislim kaj zdej morem se na to pazit al kaj? Da bom preverju modele in serijske stevilke?
Kaj za vraga naj naredim?

Lonsarg ::

NIč nimata dva modela iste serijske. Stvar je zelo preprosta. Nekdo je na garancijski list napisal narobem model. Da pa zaradi take malenkosti ne upoštevajo garancije(oziroma ti hopefuly samo težijo), pa je sramota.

Namreč na garancijskem listu je lih zato gora podatkov, če je kater ponesreč napačen, da se vseeno vidi, da gre za pravi TV, ne pa zato, da mora biti vsa gora, do črke natančna!

WTFjeTO ::

JA sej to sem js tut tk reku. Se bol smesno mi je pa da je na racunu tut napisan napacen model. Se pravi mi je zenska narobe kasirala al pa je en pametnjakovic narobe vnesu artikel v bazo podatkov.

Hvala za hiter odgovor!

SimplTech ::

Očitno je da je prišlo nekje do napake in da ti s tem nimaš nič. Če v BB v Celju ne bodo preveč kooperativni ti predlagam, da malo pogledaš za kontakte na Zvezi potrošnikov (klik), jih pokličeš in jim razložiš svoj primer. Kolikor vem radi pomagajo v takšnih primerih.

Vikking ::

Tukaj je važna serijska številka, ki če se ujema z tistim na garancijskem listu ne smejo komplicirat. Če ga bo prodajalec na veliko sral zahtevaj nadrejenega.

Pokliči na zvezo potrošnikov kot je že prehodnik dejal (zelo radi pomagajo in svetujejo) in se pozanimaj o pravicah.

St235 ::

Zveza potrošnikov je zguba časa, ker ti bodo najprej izstavili račun za članstvo.

Za takšne stvari imamo urad za varstvo potrošnikov in tržni inšpektorat. Predvsem pa se ne pusti odpravit prvemu prodajalci in ustrajaj na svojem. Serijska številka je unikatna in identična samo in le tvoji televiziji, če se oni TV vodili v pod napačno oznako je to njihov problem.

zenith1 ::

Drugič zahtevaj vodjo. Itak so pa serijsko številko pravilno prepisal, tako da nimajo kaj jokat.

Super Sonic ::

"Zveza potrošnikov je zguba časa, ker ti bodo najprej izstavili račun za članstvo."

Bedarija! Njihovo članstvo stane okoli 45€/leto in so pri teh stvareh skrajno učinkoviti (moje izkušnje) - za razliko od tržnega inšpektorata, ki je sam sebi namen. Tudi urad za varstvo potrošnikov je, po mojih izkušnjah, izguba časa.

ZPS je TRENUTNO najboljše kar potrošnik ima pri nas, s tem, da izvajajo čez leto ogromno zanimivih testov, ki jih nihče drug ne. Tko, da v tem primeru gre za čisto zavajanje, ZPS ni prav noben nateg in tistih 45€ je dober nakup.

Glede dotičnega primera, pa avtorju manjka malo odločnosti. Če bi meni kakšno tako prijavil, bi se malo drugače pogovarajali in se strinjam; gre za blamažo prodajalca in trgovine.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

;-) ::

Naslov teme pa me je nasmejal do solz:D Stalno več nas je takih ki nekaj imamo kar nismo kupili, sploh v bigbangu :D

St235 ::

Super Sonic je izjavil:

"Zveza potrošnikov je zguba časa, ker ti bodo najprej izstavili račun za članstvo."

Bedarija! Njihovo članstvo stane okoli 45€/leto in so pri teh stvareh skrajno učinkoviti (moje izkušnje) - za razliko od tržnega inšpektorata, ki je sam sebi namen. Tudi urad za varstvo potrošnikov je, po mojih izkušnjah, izguba časa.

ZPS je TRENUTNO najboljše kar potrošnik ima pri nas, s tem, da izvajajo čez leto ogromno zanimivih testov, ki jih nihče drug ne. Tko, da v tem primeru gre za čisto zavajanje, ZPS ni prav noben nateg in tistih 45€ je dober nakup.

Glede dotičnega primera, pa avtorju manjka malo odločnosti. Če bi meni kakšno tako prijavil, bi se malo drugače pogovarajali in se strinjam; gre za blamažo prodajalca in trgovine.


In za 45€naredi zveza potrošnikov kaj? Pošlje prijavo na tržni inšpektorat in urad za varstvo potrošnikov.

Torej uradne inštitucije, ki imajo edino možnost karkoli konkretnega anerdit so izguba časa. ZPS pa odrešitev za vse, ki imajo težave za pičlih 45€ na leto...

Super Sonic ::

"In za 45€naredi zveza potrošnikov kaj?"

No, se mi je zdelo, da nič ne veš. Najprej ti obrazložijo zakaj imaš pravico določene stvari uveljavljati in to na podlagi katerih členov katerega zakona. Jaz se opravičujem - toda nismo vsi pravniki. Nadalje sledi, da ti pomagajo voditi postopek (kar zajema tudi to, da sami pokličejo prodajalce) in nato primer objavijo v reviji in na internetu (odvisno kako težak primer je). Odvisno od primera obrazložijo tudi dikcijo EU zakonodaje in je primerjajo z našo (v primeru lizing pogodbe, ko sem preko njih izvajal pritisk na avtohišo (sestrin primer, sicer), sem izvedel veliko zanimivih reči), itn. Poleg testov, ki jih izvajajo (verjamem, da ne veš kateri likalnik je najboljši, ko stopiš v trgovino), ki so unikatni in pomagajo pri marsikateri odločitvi, ki včasih lahko prihrani nekaj 100€, ne samo 45€.

In se strinjam sicer, da konec koncev, ko gre za trdovratnega prodajlca, roma prijava na tržni inšpektorat in urad za varstvo potrošnikov, ampak verjamem pa tudi, da marsikateri prodajalec (predvsem tisti, ki nekaj da nase) odneha že davno prej, in takšni so tudi primeri, ki jih objavljajo v revijah. Ker če smo iskreni; inšpektorji se večinoma "utapljajo" v svojem delu, tožbe so pa dolge, zapletene in ne vedno uspešne.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Fizikalko ::

Se povsem strinjam. Prav zato sem že nekaj let z veseljem član ZPS...

bluefish ::

Z izjemo objav v svoji reviji in na internet strani torej naredijo točno tisto, kar lahko posameznik že sam, če se malce pozanima naokoli. Saj ne rečem, da se splača, če imaš veliko opravka s trgovci, za tisti en ali dva nakupa na leto pa je to nekako odveč.

No, vsakomur svoje.

Ontopic:

Če se serijska ujema, potem trgovec nima kaj mučkati. Kako zmedeno so oni vodili evidenco oz. so oni ali dobavitelj izpolnjevali list, pa nima veze.

Super Sonic ::

"Z izjemo objav v svoji reviji in na internet strani torej naredijo točno tisto, kar lahko posameznik že sam, če se malce pozanima naokoli."

Ja, ko gre za nepismenega prodajalca v Big Bangu, ki ne zna izpolnit garancijskega lista pravilno, se strinjam. Vzame ti 5 minut in za to ne rabiš imeti neke strokovne razlage. Ko pa gre za prešvasane številke na šasiji avtomobila, ko imaš avto na lizing, je pa stvar malo bolj tehnična ter delikatna, in kot sem rekel -> nismo vsi pravniki. Zato pride pomoč prav. Je pa ta pomoč praktično zastonj, ker 45€ te pride revija, katera primarna naloga je testiranje živilskih in tehničnih izdelkov na našem trgu, ne pa neka pravna svetovanja. Ta so ponujena zgolj zato, da se na podlagi praktičnih primerov pokažejo različni triki trgovcev. Sicer pa 45€/ leto -> LOL. Kot da bi nas žive odirali, a ne ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

St235 ::

Vsakemu svoje, plačat 45€za to kar ti lahko nekdo razloži ob pivu je z moje pojme brez veze. Prijavo na uradne inštitucije pa znam napisat brez pomoči.

Nikakor ne zanikam njihove vrednosti glede testov, revije... Samo spet enako lahko narediš sam z googlom v pol ure.

Je pa skrajno neumno svetovat nekomu naj se včlanjuje in plačuje članarino samo zaradi enega nestrinajnja z prodajalcem (kjer pravzaprav še sploh ni jasno kako velik bo problem).

Ja, ko gre za nepismenega prodajalca v Big Bangu, ki ne zna izpolnit garancijskega lista pravilno, se strinjam. Vzame ti 5 minut in za to ne rabiš imeti neke strokovne razlage. Ko pa gre za prešvasane številke na šasiji avtomobila, ko imaš avto na lizing, je pa stvar malo bolj tehnična ter delikatna, in kot sem rekel -> nismo vsi pravniki. Zato pride pomoč prav.


In v konkretni temi govorimo o leasingu in prešvasanih številkah?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Super Sonic ::

"In v konkretni temi govorimo o leasingu in prešvasanih številkah?"

Ne, govorimo o tem, da je bilo omenjenjeno, da je ZVP izguba časa in da je to nateg. Kar ni res in je zavajanje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Hitch-Hiker ::

St235 je izjavil:

Vsakemu svoje, plačat 45€za to kar ti lahko nekdo razloži ob pivu je z moje pojme brez veze. Prijavo na uradne inštitucije pa znam napisat brez pomoči.

Nikakor ne zanikam njihove vrednosti glede testov, revije... Samo spet enako lahko narediš sam z googlom v pol ure.


Ne vem zakaj se tako usajaš. Noben nikogar nikamor ne sili.

Ti znaš prijavo napisat, marsikdo je ne zna ali pa se mu s tem ne da ukvarjat in potem raje preda zadevo naprej nekomu, ki se ukvarja s tem in posledično ve za večino hakeljcev.

Večina trgovcev se pa itak userje že samo če omeniš ZPS.
Pa tržni inšpektorat tudi prej trzne če se jim ZPS obes za vrat, kakor če se jim en Janez Novak iz Šmartna ob Savi.

Moje mnenje. Lahko se pa usajaš dalje. >:D
Pomagajmo Microsoftu v boju proti piratstvu - namestimo Linux!!

St235 ::



Super Sonic je izjavil:

"In v konkretni temi govorimo o leasingu in prešvasanih številkah?"

Ne, govorimo o tem, da je bilo omenjenjeno, da je ZVP izguba časa in da je to nateg. Kar ni res in je zavajanje.


nope, govorimo o človeku, ki ima problem z BB. ZVP je v tem primeru zguba časa in denarja. Nihče razen tebe ne omenja besede nateg.

Preleti si nasvete potrošniku, poglej si imena zakona, ki področje pokriva in se pejt še enkrat pomenit z prodajalcem, če je že stopil v stik z servisom. Ustrajaj na tem, da je serijska številka pravilna in dače je evidentno nesposoben naj pokliče nadrejenega. 95% bo to rešilo zadevo, prihranil boš pa 45€.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

fosil ::

Vsakemu svoje, plačat 45€za to kar ti lahko nekdo razloži ob pivu je z moje pojme brez veze. Prijavo na uradne inštitucije pa znam napisat brez pomoči.

To je tako kot bi avtomehanik govoril kako so ljudje neumni da vozijo avtomobile na servise, sej lahko vse sam popraviš.
Če imaš prave prijatelje oziroma ustrezno znanje se da marsikaj. Prijatelj mehanik ti lahko zastonj popravi avto. Prijatelj računalničar ti zastonj popravi računalnik, odstrani virus in podobno. Ali pa vse to narediš sam če znaš.
Drugače moraš pa te stvari plačat.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

Super Sonic ::

"nope, govorimo o človeku, ki ima problem z BB. ZVP je v tem primeru zguba časa in denarja. Nihče razen tebe ne omenja besede nateg."

Med stavkoma:
"Zveza potrošnikov je zguba časa, ker ti bodo najprej izstavili račun za članstvo."
"ZVP je v tem primeru zguba časa in denarja"

Je OGROMNA razlika.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

mihec87 ::

Fantje s tem prepucavanjem človeku ki je odprl temo ne pomagate kaj dosti, mislim da je dobil dovolj mnenj zakaj zvp in zakaj ne...

Dajmo raje kak predlog kako rešit nastali problem..

bluefish ::

@mihec87:
Avtor je zapisal "... po malem jezikanju je reku da bo poklicu juter na servis da vidii kaj bodo rekli...".
Dokler torej ne dobi odgovora, niti ni kaj debatirati. Smo pa že odgovorili, kaj mu je narediti ob trenutno znanih podatkih.

St235 ::

Super Sonic je izjavil:

"nope, govorimo o človeku, ki ima problem z BB. ZVP je v tem primeru zguba časa in denarja. Nihče razen tebe ne omenja besede nateg."

Med stavkoma:
"Zveza potrošnikov je zguba časa, ker ti bodo najprej izstavili račun za članstvo."
"ZVP je v tem primeru zguba časa in denarja"

Je OGROMNA razlika.


Bo ogroma razlika ko bo naslov teme ali je ZVP smiselen, dokeler pa je naslov teme 3 leta gledam tv, ki ga nisem kupil in je v njej govora o konkretnem primeru pa so taki nasveti zguba časa in denarja in izkoriščanje težav sočloveka. Tako da odrpi temo o ZVP in tam razpravljaj naprej.

WTFjeTO ::

Danes me je poklicala prodajalka glede televizorja. Ocitno se naprej ustrajajo pri tem da ga ne morejo dat na popravilo ker so mi izdali naroben racun ki se ne ujema z imenom televizorja, ki je zapisan na zadnjem delu tvja.
Razlozil sem ji, da je ime prodajalke, model televizije in stevilka racuna ista kot je na garancijskem listu, serijska stevilka pa se ujema iz televizije ki so mi jo dali. Se pravi da so mi zapakirali napacen televizor ker serijsko stevilko je prepisala iz tvja ko so ga prinesli iz skladisca.
Pa mi je rekla da to ni mogoce in sem ji odgovoril da isto serisko stevilko ne moreta imeti dva televizorja. Ona pametna odgovori da je mogoce...

Potem sem reku da se lahko lepo sami zmenimo al pa bom prisiljen poklicat na urad za varstvo potrosnikov in na inspektorat. No tej je zacela sodelovat in se strinja da je ocitno prislo do napake. Ker se je napaka zgodila v BB v velenju (ta ne obstaja vec) oni ne morejo to sami uredit in morejo poklicat na oddelek za potrosnike in bodo oni vedli kako in kaj naprej.

Med tem mi je omenla da so mi dali napacen televizor in da zdej nevejo kok je kostal tist ki so mi ga dali.. Se pravi njih skrbi to da so mi dali napacn izdelek po moznosti cenejsega. Js mam pravico zahtevat tocno tist televizor ki sem ga placal vendar teh nimajo vec...

Kako kej od tuki naprej?

kixs ::

Kaj pa, ce si preplacal TV?

Katerega imas in kateri je napisan na racunu?

lp

mihec87 ::

Na tv-ju nikjer ne piše kateri model tv-ja je?

Pomoje bi blo fer da popravijo ta tv ali pa zamenjajo tv/priznajo dobropis v isti vrednosti kot je na računu oz si takrat sam dal za tv, ne glede na vrednost tv-ja ki ga poseduješ sedaj...?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

mojca ::

Da ne boste samo čez bigbang robantili. Znanka je pri petnajstih nahecala mamo, da je vzela kredit za nakup prenosnika v vredsnosti okrog 800 EUR (če se ne motim, je šlo za 17 colarja, ali pa vsaj za enega z velikim ekranom). V Harvey Normanu so ji dali prenosnik (dosti manjši in slabši) v vrednosti slabih 500 EUR, pa še to model, ki so ga ravno umaknili iz prodaje zaradi starosti. Najhuje: sploh ni opazila, da ima cenejši model (pa je mamo vseeno žicala, da potrebuje tistega tadražjega).

Prišla me je prosit, če lahko pogledam, kaj je narobe z Windowsi, pa sem želela videti račun, od koder bi bilo razvidno, katere windowse je sploh plačala. (Plačala jih je, na mašini pa jih ni dobila.)

WTFjeTO ::

Ja nevem sej vam pravim prevec sem zaupljiv in seveda bebec nisem pregledu kaj so mi napakirali v skatlo. Zdej se sam nevem kir televizor so mi dali to je blo pred tremi leti pa pou. Ko me poklice nazaj bom prosu naj mi pove model, ki je zapisan na tvju.

St235 ::

Problem je v tem, da to spada v področje stavrne napake, ki pa jo imaš pravico uveljavljat v dveh letih od nakupa. Če v dveh letih nisi ugotovil, da imaš napaken TV za to ne mroeš več krivit prodajalca.

Kako v konkretnem primeru: Z mirno glavo in pogovorm z BB. Na podlagi nalepk na zadnji strani TV lahko nedvoumno ugotoviš kater model TVja imaš. Preveri koliko se cenovno/funkcijsko razlikuje od tega kar si dejansko plačal. Če ne drugega zato, da ne bodo na BBju mogli kakih buč prodajat. Napaka je bila storjena na obeh stvareh in zakonsko predvideni roki so minili. Edino kar imaš v tem trenutku je BB garancija se zgodi, ki ni isto kot splošna garancija.

Jaz bi na tvojem mestu ustrajal na tem, da ti si tv in garancijo kupil v dobri veri da je v škatli dejansko to kar piše in nisi mogel vedet, da je drug model (sploh, če je razlika minimalna). Ustrajaj da je smiselno, glede na serijsko številko, da se držijo pogodbe in opravijo garancijsko popravilo v skladu z garancijo Se zgodi. Ustrajaj na temu, da boš če bo teba šel tudi na urad za varstvo potrošnikov in tržno inšpekcijo.

BlaY0 ::

Nekaj je zanimivo... garancija brezhibnosti je garancija brezhibnosti in jo daje proizvajalec (pri nas je za to odgovoren tudi prodajalec) ostale kao "garancije" so izključno v "pristojnosti" prodajalce in v večini primerov gre tukaj za t.i. zavarovalno pogodbo in je predmet sama zase. Torej moraš imeti še pogodbo o "zavarovanju" in na tej pogodbi isto napačno naveden model in pravo serijsko številko?

Ne Lakotnik29, zadeva je že čez rok za uveljavljanje stvarne napake...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Lonsarg ::

Stvarna napaka je pri proizvajalcu, to pa gre za napako BB-ja, in pravzaprav z samo garancijo sploh nima veze.

St235 ::

stvarna napaka je tudi to, da v škatli dobiš drug aparat kot ta, ki si ga kupil. Samo kot smo že ugotovili. Za stvarno napako je rok dve leti, tukaj je to že mimo.

Obstaja samo še garancija, oziroma bolje zavarovanje se zgodi, ki je sklenjeno z BB.

WTFjeTO ::

Ja v tej knjizici "se zgodi" isto pise napacen model televizije in prava serijska stevilka.

BlaY0 ::

Potem so ti zavarovali/zaračunali zavarovanje za neobstoječo stvar. Tukaj bi jih jaz hakljal, ker so se v bistvu že drugič zmotili...

BlaY0 ::

Hmm, v bistvu jih ne moreš, ker imajo zavedeno, da so ti prodali nekaj in to nekaj tudi zavarovali.

Samo to, da so ti oni prodali nekaj, izdobavili pa nekaj drugega bi se pri njih v končni fazi nekje moralo poznati. In ti zapisi morajo pri njih obstajati... konec leta bi jim v zalogah moral hoditi en kos modela A preveč in en kos modela B premalo.

jype ::

BlaY0> konec leta bi jim v zalogah moral hoditi en kos modela A preveč in en kos modela B premalo.

Odpis drobnega inventarja, pa je.

Gray_Warden_ ::

niti ne razumem zakaj je tu debata o inventarju in nevem čem. Preprosto naj pogleda kaj mu piše na računu. Če na računu piše da je kupil model ki ga ima doma, mu nimajo kej težit v trgovini!

V kolikor je napaka na računu bo pa problem težko rešiti.

Lonsarg ::

Si mal prelen da bi bral temo preden komentiraš? On je lepo napisal, da na računu piše en drug model, kot tudi na garancijskem listu. Serijska številka je pa prava.

BlaY0 ::

jure: To ni drobni inventar ampak zaloge. Zaloge pa ne moreš kar tako odpisat ne da bi jo prevrednotil/razvrednotil. Poleg tega mora biti tudi odpis drobnega inventarja zaveden.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Gray_Warden_ ::

kaj piše na računu ni omenjeno. omenil je le da je serijska številka na garanciji prava in da je na garanciji naveden napačen model.

WTFjeTO je izjavil:

Model televizije ki sem ga prinesel se ne ujema z modelom napisanem na garancijskem listu medtem ko se serijska stevilka popolnoma ujema.


zato pač sprašujem kaj dejansko piše na računu.
There are things that go bumping the night. We are the ones who bump back.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

WTFjeTO je izjavil:

JA sej to sem js tut tk reku. Se bol smesno mi je pa da je na racunu tut napisan napacen model. Se pravi mi je zenska narobe kasirala al pa je en pametnjakovic narobe vnesu artikel v bazo podatkov.

Gray_Warden_ ::

najlepša hvala lakotnik!

Poizkusi se pogovoriti v Big Bangu. Govori z vodstvom, bodi miren in spoštljiv. Napaka je tako na njihovi strani, kot na tvoji da nisi preveril kaj piše na računu ko si zadevo plačal.

Verjetno bodo popustili saj navsezadnje je serijska številka pravilno zapisana (sklepam da mora biti napisana tudi v njihovi bazi).
There are things that go bumping the night. We are the ones who bump back.

MrBrdo ::

Na nižjem nivoju so itak vedno eni "pametnjakoviči" s katerimi se ne da nič zmenit. Takoj ob prvem problemu moraš vedno zahtevat nadrejenega in se sploh ne zapletat z njimi. Jaz imam v večini primerov zelo pozitivne izkušnje z vodstom, ker ponavadi vse takoj uredijo ali pa vsaj imajo nek bolj konkreten argument kot "tukaj to piše ne morte nič". Če pa ni tako, ma pa tudi on ponavadi še koga nad sabo - postopek ponavljaš in slej ko prej če imaš prav bo vse urejeno. Tukaj v tvojem primeru pomojem nebi nič komplicirali saj je vse kristalno jasno, le en FDVjevec ima kompleks manjvrednosti...
MrBrdo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MrBrdo ()

fosil ::

Na konc te bodo še obtožil da si ga ukradu :))
Tako je!

KuntaKinte ::

ja,hehe,da si v trgovini zamenjal tv pa dal dražjega v škatlo od cenejšega

twom ::

#
pravkar v drugi temi poteka govor o tem da v bb dostikrat zamenjajo embalažo
in da vrnjen izdelek z napako samo drugemu kupcu uturijo
#

Lp

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

St235 je izjavil:

stvarna napaka je tudi to, da v škatli dobiš drug aparat kot ta, ki si ga kupil. Samo kot smo že ugotovili. Za stvarno napako je rok dve leti, tukaj je to že mimo.

Obstaja samo še garancija, oziroma bolje zavarovanje se zgodi, ki je sklenjeno z BB.


Če je izročena druga stvar kot tista, ki je bila kupljena, ne more iti za stvarno napako, pač pa prej za neizpolnitev pogodbe. In v tem primeru pridejo v poštev splošni zastaralni roki ter drugi zahtevki po OZ, ki bodo za kupca mnogo ugodnejši od uveljavljanja jamčevalnih zahtevkov.

(Upam, da to na ZPS za svojih 45 evrov povedo.)
https://dolhar.si/

St235 ::

se strinjam, da je tvoja interpretacija boljša. Kakšen pa je v tem priemru zastaralni rok, če ga veš iz glave? bojim se da ni več kot tri leta.

BlaY0 ::

To je vprašljivo... kaj je za kupca ugodnejše? Če bi rad stvari prišel do konca igraš na Žigove karte, če bi pa rad prej kot v pol leta gledal televizijo se pa ne zanašaj na OZ in sodišča.

Ziga Dolhar ::

Zelo na hitro, grez poglabljanja - splošni zastaralni rok je 5 let. Ob površnem preletu OZ (in ZVPot) nisem našel "specialnejšega".
https://dolhar.si/
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22641561 (17086) Furbo
»

garancija - iphone

Oddelek: Pomoč in nasveti
235032 (4181) St235
»

Prenosljivost garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6414919 (12855) solatko
»

Comtron - težave z garancijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
789078 (5582) St235

Več podobnih tem