» »

Napihal in pridržan

Napihal in pridržan

1
2
3 4

Ramon dekers ::

nevem zakaj ne gredo do 10.000 €, mislim te kazni so sramotno nizke. Potem lahko država že začne razmišljati o rubežu nepremičnin zaradi prekršov. No ja tudi to lahko še pride glede na to da bodo vsi referendumi padli denarja pa ni.

darkolord ::

Če bo policaj na vsakem vogalu bo število prekrškarjev blizu nule, pa čeprav bi bile kazni minimalne.
To že, ampak je zelo težko izvedljivo (že tako so problemi s tistimi policaji, ki so "samo da so" z nižjo izobrazbo).

Če pa ni čisto na vsakem vogalu, potem pa je nekako takole (primer, če bi radarje postavil na 1 kilometer):

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: darkolord ()

solatko ::

Denarne kazni za stalne prekrškarje so nesmiselne, tisti, ki naredijo prekršek nenamenoma - se pač zgodi, bi morali fasat opomin, seveda za manjše prekrške. Vožnja čez polno črto, vožnja v prepovedano smer, vožnja pod vplivom opojnih sredstev, bi morala veljati kot kazniva dejanja, saj so posledice takih dejanj lahko katastrofalne in ni kazni, ki bi nekomu vrnila sina, hčer, mater, očeta ali prijatelja.
Voznikom z nagnjenji ubijanja, je potrebno preprečit vožnjo motornih vozil, naj se vozi s taxi-jem, javnim prevozom ali z biciklom.
Problem je, da taki vozniki pri nekaterih veljajo celo za heroje.
Dajmo se enkrat zavedat, da je vožnja avtomobila eno najkompleksnejših človeških opravil. Če človek ni 110%-no pri vožnji in dogajanju na cesti in ob cesti, hitro pride do problemov. Ena najhujših težav, ki se dnevno dogajajo na naših cestah in sploh niso v praksi sankcionirana, je oviranje prometa, zaradi počasne vožnje.
Kakšen je procent naših voznikov, ki so dejansko pri opravilu, katerega trenutno izvajajo. Izredno malo, opazujte s čem se šoferji vse ukvarjajo med vožnjo in takoj vam postane jasno, da ob neki kritični situaciji, od takih voznikov ne moremo pričakovati pravilnih reakcij - telefoniranje, prčkanje po radiu, spremljanje GPS naprav, iskanje muzike, ukvarjanje s sopotniki...............
Delo krepa človeka

jype ::

Homologacija bi morala zahtevati, da so vozila opremljena z elektrošokerji, ki voznika boleče kaznujejo ob vsakem prekršku sproti, glede na resnost prekrška in voznikovo zgodovino.

Pa bi se hitro nehali spakovat med vožnjo!

BALAST ::

To bi povzročilo še več nesreč, predstavljaj si da nimaš varnostne razdalje ali pa z eno gumo prevoziš polno črto pa te strese in pri močnem šoku ti lahko še povzroči srčni zastoj.

Vozila se razvijajo, vozniki smo pa nazadovali, zakaj bi zdaj morali kaznovati voznike, če pa proizvajalci vpeljujejo vedno več elektronike, ki daje vtis večje varnosti? To je tako kot bi namesto igrače dal otroku pravo granato, s tem da bi otrok vedel, da se lahko igra samo ne sme povleči zatiča.

amigo_no1 ::

Izi je izjavil:

opeter je izjavil:

Lepe številke.

Še vedno hudo previsoke in bi po mojem mnenju rabili še hujše kazni. Kakšna javna bičanja bi bilo pametno še dodatno vključiti poleg doživljenske prepovedi vožnje in hude denarne kazni, za vse pijane voznike.

Vse te številke niso kakšni nebogljeni starčki, ampak ljudje v najlepših letih, ki so doma večinoma imeli družine in otroke.

Jup, bičanje (ene 100 udarcev v soboto dopoldne na mestnem trgu), sledi sekanje desne roke, kastracija, 100 k E kazni in zaplemba& prodaja vozila ter nepremičnine.
Lets do it asap, potem ziher niti ne bomo več rabili policajev niti prometnih strokovnjakov, saj bo takrat že vse urejeno, tako rekoč kot kot v pravljici, kajne ??

Mater imate nekateri bolane ideje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

ahac ::

darkolord je izjavil:

Če bo policaj na vsakem vogalu bo število prekrškarjev blizu nule, pa čeprav bi bile kazni minimalne.
To že, ampak je zelo težko izvedljivo (že tako so problemi s tistimi policaji, ki so "samo da so" z nižjo izobrazbo).

Če pa ni čisto na vsakem vogalu, potem pa je nekako takole (primer, če bi radarje postavil na 1 kilometer):



Zato pa ne bi postavljal radarjev, ampak policaje. OK, radar bi dal na nevarne točke, kjer se res vozi prehitro (npr. tukaj pri nas: osnovna šola, omejitev 40, še bus vozi minimalno 60, nekateri avtomobili redno čez 100).
Ampak glavna stvar morajo bit policaji. Sej hitrost ni edina nevarna stvar. Radar pa tudi ne bo opazu, če nekdo nevarno prehiteva ali izsiljuje. Policaj pa to lahko opazi in takoj primerno reagira.
Sploh v ZDA, ampak tudi po Evropi, lahko vidš policaje, ki parkirajo nekje in opazujejo promet. Ob avtocestah imajo prov narejene prostore, kjer imajo dober pregled nad prometom. Pa niti ni treba, da čisto vsakemu napiše kazen, ker ima dost efekta že to, da je policaj tam. Če pa vidi kakšnega potencialno nevarnega voznika pa lepo zapelje za njim, ga ustavi in napiše kazen (ali samo opozori).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

mihec87 ::

Žalostno pri nas je samo to da ko se ga osebek nabuta pa za volan še ima jajce pizdit čez policaje ker so ga dobili.Kazen bi dal tako da bi se 1 leto ne pobral, pa kako leto dela na rehabilitacijskem centru soča.

kmetek ::

A Maček se še svobodno sprehaja? V tujini bi že sedel.

solatko ::

To je potrditev teze, da se našim organom jebe za varnost, najvažnejše je kasiranje. Vprašanje, če bo sploh kdaj sedel, osebno poznam modela, ki ima na vesti 7 mrtvih v različnih nesrečah, vedno kriv, ni sedel niti dneva.
Delo krepa človeka

kmetek ::

Zapornik stane, ne moreš dobiti nič od njega ;(( Če bi ga dali delat rehab. center Sočo, bi pa bilo nekaj. Res starši otrok, dobro, da se jim ne "odfuka", jaz bi Mačka ****.

solatko ::

Tudi do takih dejanj še pridemo.
Delo krepa človeka

Dr_M ::

Caki mal, macek je tiste ljudi pobil, ker se je peljal v napacno smer po AC. Mislite, da ce bi bil trezen, se pa nebi?
Koliko od tistih, ki so jih v zadnji treh letih dobili, ko so se vozili po napacni strani AC, je bilo pijanih?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

BlueRunner ::

solatko je izjavil:

To je potrditev teze, da se našim organom jebe za varnost, najvažnejše je kasiranje. Vprašanje, če bo sploh kdaj sedel, osebno poznam modela, ki ima na vesti 7 mrtvih v različnih nesrečah, vedno kriv, ni sedel niti dneva.

Pospravljanje za zapahe je stvar tožilstev in ne policije, da ne bo kdo česa narobe razumel.

Kolikor vem tožilstvo tudi ni zadolženo za karkoli od kogarkoli kasirati, torej jim kasiranje ne more biti "najvažnejše".

Če pa postavimo vprašanje zakaj obsodilnih sodb ni, ali pa prihajajo z desetletnimi zamudami, pa je pravi naslov Ministrstvo za pravosodje (in ne MNZ), ki bi moralo zagotavljati, da sodišča in tožilstva svoje delo opravljajo in, da je možnosti igračkanja s sistemom čim manj.

kmetek ::

Don't you just love sodne mline, ki meljejo počasi ali "nihče kriv" efekt. Avstrija 4x večja pa vse teče hitreje in bolj efektno...razumi če hočeš.

solatko ::

BlueRunner - Zato sem rekel, da naši oblasti ni za ureditev prometnih razmer, tudi popravljeni zakon ne bo prinesel izboljšanja na daljši rok, predvsem pa sprememb v glavah voznikov. Naša oblast je namreč sestavljena iz treh vej in zgleda, da vsaka raste na drugem drevesu.
Delo krepa človeka

Ramon dekers ::

kmetek je izjavil:

Don't you just love sodne mline, ki meljejo počasi ali "nihče kriv" efekt. Avstrija 4x večja pa vse teče hitreje in bolj efektno...razumi če hočeš.



če pa imamo premalo zaposlenih v javni upravi, sodstvu... Enostavno ne moremo porihtati vsega, žal. Ti pa res veliko pričakuješ :D

BlueRunner ::

No, ja... pri sodni oblasti bi lahko popravili predlogo, da sodbe več ne bi bile "v imenu ljudstva" ampak "na podlagi ustave in zakona".

Slišalo se bi mnogo bolje.

Kozmetika, ampak te zadeve štejejo. Potem bi mroda "ljudstvo" pogruntalo na kateri strani je potrebno stvari spreminjati. Potem pa tudi koga je potrebno zamenjati, da se bo prava stran spremenila.

Hint: z ljudstvom kot takšnim ni nič narobe, samo malo smo zaspali, ko ni resničnih ali fiktivnih zunanjih sovražnikov. Ali smo smo kot ljudstvo sposobni napredovati tudi brez ustvrjanja sovražnikov, ki nam bi dajali fokus?

Ramon dekers ::

o kakšnem sovražniku govoriš? kitajcih? lol. Sam vidim slovenijo in slovence kot "zarukan" okoren narod ki se je šele sedaj izkazal, kako dejansko nesposoben je. Začenši z vlado ki bi najraje zamenjala ljudstvo saj je ljudstvo krivo za vse težave.

Tele dramatične kazni ne morejo prinesti nič dobrega, lepo vas prosim, če res preveč napihaš odvzem izpita ne pa takšni zneski.

ameba ::

Se strinjam, da se pod vplivom alkohola ne gre za volan in da se prekrškarje primerno kaznuje.
Zdj mi pa povejte, a se gre za volan če spiješ 2-3 radlerje ?
Kako je z kaznijo če napihaš pod 0,5 ? Zakonsko je dovoljeno do 0,5 right ?

gendale ::

če si pod omejitvijo ni kazni
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

žarnica ::

Če si pod omejitvijo ni kazni razen: - če policist ugotovi, da si ogrožal promet oz. te zaradi tega sploh ustavi
- če si povzročil oz. kakorkoli bil udeležen v prometni nesreči

Avenger ::

gendale je izjavil:

če si pod omejitvijo ni kazni
Odlično, zaprimo temo in gremo na pir.

ahac je izjavil:


Zato pa ne bi postavljal radarjev, ampak policaje. OK, radar bi dal na nevarne točke, kjer se res vozi prehitro (npr. tukaj pri nas: osnovna šola, omejitev 40, še bus vozi minimalno 60, nekateri avtomobili redno čez 100).
Ampak glavna stvar morajo bit policaji. Sej hitrost ni edina nevarna stvar. Radar pa tudi ne bo opazu, če nekdo nevarno prehiteva ali izsiljuje. Policaj pa to lahko opazi in takoj primerno reagira.
Sploh v ZDA, ampak tudi po Evropi, lahko vidš policaje, ki parkirajo nekje in opazujejo promet. Ob avtocestah imajo prov narejene prostore, kjer imajo dober pregled nad prometom. Pa niti ni treba, da čisto vsakemu napiše kazen, ker ima dost efekta že to, da je policaj tam. Če pa vidi kakšnega potencialno nevarnega voznika pa lepo zapelje za njim, ga ustavi in napiše kazen (ali samo opozori).


Točno to. Tam se trudijo preprečevat nesreče in brzdat ljudi, pri nas pa jim je primarni cilj polnjenje blagajne. Bi bilo pa tudi blazno zanimivo videt strukturo prekrškov. Grem stavit da je nad 80% za hitrost, 10 za pas in manjkajočo obvezno opremo, 10% za alkohol in ostalo. V resnici so bistveno bolj nevarni manevri prehitevanje čez polno črto, izsiljevanje prednosti, prehitevanje v škarjice, sunkovito zaviranje, vožnja po drugem pasu itd. itd. vendar je obvezna oprema naših policajev radarček in to je to. Ni patrulj, ki bi dejansko opazovale promet, samo hitrost merijo.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Avenger ()

solatko ::

Psihofizična sposobnost nekaterim pade že pri manjših količinah 0,2-0,5, jim pa bistveno ne pade sposobnost odločanja, torej če v stanju psihofizične nesposobnosti, vseeno sedejo za volan in se v primeru prometne nesreče ali kontrole to strokovno ugotovi, so krivi ravno toliko, kot tisti nad 0,5.
Enako je z jemalci zdravil, ki vplivajo na te lastnosti, zato sem že v nekih drugih temah omenil, da bi moral biti lečeči zdravnik tisti, ki bi o svojih pacientih odločal ali so sposobni vozit ali ne.
Ko bi jim predpisal določene vrste zdravil, bi moral paciente obvestiti, da pod nobenim pogojem ne smejo za volan. Tudi ljudje, ki na zdravniških pregledih z lahkoto naredijo pozitivno, v resnici so pa težki duševni bolniki in za te bolezni pač ve lečeči zdravnik, ne bi nikoli prišli do vozniškega ispita.
Za tehnične preglede, bi morali skrbeti mehaniki, h katerim bi moral vsak lastnik vsaj enkrat letno, da bi pritisnil štampiljko. Ko bi bil avto tehnično na koncu, bi stranki lepo povedal, da je potrebno avto zamenjat ali vložit toliko in toliko denarja v obnovo. Danes pa mehanik avto pripravi za tehnični pregled, ki ga čez en teden ne bi več.
Zaradi teh in podobnih dogajanj trdim, da se oblasti jebe za varnost državljanov, važen je samo denar, ki se s tega naslova nateče v požrešno državno blagajno.
Delo krepa človeka

Ramon dekers ::

solatko se strinjam, mene so ustavili cca 100 metrov pred znakom "konec naselja" ko človek pač pospešuje, in ravno pri tabli so bili miličniki... Sicer sem si mislil dobra šola nikoli več kot 60 na tem mestu. Se mi je pa zdelo butasto njihovo ravnanje.

kmetek ::

jep ramon tako so mene 2x dobili pred 15 leti, prvo leto izpita....od takrat nikoli več.

žarnica ::

Ja, če hočejo te bodo štrafali. Mene so enkrat na stranski cesti, kjer ni bilo prometa jaz pa sem ustavila, ker sem imela telefon. Slučajno so se mimo pripeljali in mi pokazali, da stojim ravno pod znakom za prepovedano ustavljanje in parkiranje. Seveda so mi pokazali in v last predali tudi položnico... :)

Avenger ::

V temi je kar nekaj takih, ki bi ti predpisali bičanje, tko da si jo kar dobro odnesla, hahahah
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

solatko ::

Vsak kdaj tudi zavestno krši CPP in to takrat, ko se prepriča, da nikomur ne škoduje, taki vozniki niso nikoli nevarni za okolico, so pa najbolj donosni pacienti za proračun, tistih, ki pa sploh ne znajo vozit, ne obvladajo vozila, ne znajo reagirat v kočljivih situacijah, pa zaradi tega, ker vozijo 10km/h pod omejitvami, nikoli ne padejo v mlin iz katerega ne bi smeli več ven.
Težko je prepričat človeka, ki dnevno reši nekaj nevarnih situacij, v katerih bi se mirno zaletel in pokasiral denar zavarovalnice, da je nevaren voznik, ko ga ujamejo na popolnoma ravni, prazni in pregledni cesti in ga oglobijo za 10 ali 20km/h prekoračeno hitrost.
Če bi imeli normalno prometno politiko, bi se prekrški nabirali in, ko bi policist odprl mapo takega voznika, bi ga enostavno opozoril, da je storil prekršek in naj v bodoče pazi na take pasti.
Policaj vedno lahko vidi ali gre za standardnega kršitelja ali je voznik pač izkoristil prazno, pregledno cesto in malo bolj pritisnil na plin, seveda še vedno popolnoma varno. Zanimivo je kasiranje ravno na takih delih cest.
Nekateri bodo rekli zakon je zakon. Res je, vendar je tudi voznik samo človek in ne mi rečt, da se eden od vas obnaša popolnoma po vseh zakonih in predpisih, ki veljajo v tej inkasantski državi.
Naj se raje spravijo k urejanju prometnega kaosa, začnejo pa naj z izobraževanjem najšibkejših členov v prometu, da ne bodo brezglavo skakali pod avtomobile.
Večina smrtnih nesreč pešcev in kolesarjev je popolna bedarija in nepravilno obnašanje žrtev (če prav so po zakonu imeli prednost). V vseh prometno razvitih državah, so uredili promet tako, da težko prihaja do srečanj pešcev, kolesarjev in drugih udeležencev v prometu, naučili so pešce in kolesarje, da za njih ravno tako veljajo prometni predpisi in da brezglavo skakanje pod drveče vozilo, pomeni težko poškodbo ali smrt.
V zakonu sicer piše, da ima na prehodu za pešce prednost pešec, vendar v drugem členu tudi piše, da pešec ne sme stopiti na cesto, dokler to ne more storiti varno, predvsem pa mora promet opozoriti na svoj namen, stanje na robu ceste ni nedvoumen pokazatelj namena prečkanja ceste, potrebno je to nakazat z roko. Tako zakon, kako pa praksa.
V tujini boš težko doživel, da ti bo pešec nenadoma stopil na havbo - dobesedno. Meni se je to zgodilo, ko je dekle na Šubičevi preplezala ketno, ki preprečuje prehod in ker sem moral ustavit v tistem momentu, dobesedno padla na zadnjo havbo.
Pešca, kolesarja se lahko spregleda, avtomobil težko.
Delo krepa človeka

bluefish ::

vendar v drugem členu tudi piše, da pešec ne sme stopiti na cesto, dokler to ne more storiti varno
Tako kot kup zakonov se tale poved dobro sliši v teoriji, v praksi pa je izvedba velikokrat nemogoča. Imamo blizu nas en prehod, kjer se mora pešec tako rekoč vreči pred vozilo, da lahko ob zeleni luči zanj prečka cesto.

Skratka, izognite se posploševanju posameznih situacij. V realnosti je pri nas na psu prometna kultura vseh udeležencev v prometu. Edini način za spremembo le tega je zgodnja prometna vzgoja v šolah in seveda ustrezno ravnanje staršev, ki s svojim ravnanjem nevede vplivajo na froce.

solatko ::

Na semaforiziranih križiščih je sorazmerno malo mrtvih pešcev in kolesarjev, problem so navadni prehodi in prečkanje in hoja na cestah v bližini naselij.
Govorim o tem, da niti enemu pešcu ne bi bilo potrebno umreti, če bi storil vse za svojo varnost. Govorim o tem, da voznik lahko pešca pod določenimi okoliščinami celo popolnoma spregleda enako kolesarja, ta dva pa ne moreta spregledati celega avtomobila, ki drvi proti prehodu. To je point mojega razmišljanja, kako so ljudje lahko tako neumni, da skočijo v smrt.
Izvzeti so otroci in starejši, za katere pa velja posebna pazljivost, s strani ostalih udeležencev v prometu.
Opazujte malo nesemaforizirane prehode za pešce. Koliko pešcev počaka en avto, ki se bliža prehodu za pešce, za njim ni nikogar. Zelo redki so pešci, ki vozniku pomahajo, da naj pelje naprej. V večini primerov, je voznik, če prav edini avto daleč na okoli prisiljen ustavit, dokaj na silo.
Vsak mrtev pešec ali kolesar, pomeni poleg nedvoumne krivde nepazljivega voznika, tudi zelo neumno vztrajanje pri uveljavljanju prednosti, proti nekajkrat težjemu nasprotniku. V vsakem primeru bedasta smrt.
Delo krepa človeka

bluefish ::

Hm, sva očitno hodila v različne avtošole.

solatko ::

Zakaj mešaš v temo avtošole. Eno so predpisi in zakoni, drugo je real life. Verjetno v gostilni ne greš izzivat največjega pretepača, da bi dokazal svoj možatost, v prometu pa mirno stopiš pred vozilo v gibanju, saj imaš v glavi prepričanje, da voznik ve, da imaš ti prednost, da je voznik 100%-no pri stvari in bo pravi čas ustavil. Kaj pa če ena od tvojih predvidevanj ne drži. Ko sem hodil v prvi razred OŠ, so nas peljali v mesto samo zato, da so nas naučili hoditi čez cesto, potem smo imeli do 4.-tega razreda prometno vzgojo in nato še izpit za kolo. Veliko teh stvari mi je ostalo v glavi in jih še danes uporabljam, ko sem peš ali s kolesom. Na misel mi ne pride, da bi slepo verjel predpisom in na zebri enostavno stopil pred avto. Na misel mi ne pride, da bi se v mraku s kolesom vozil brez luči. Na misel mi ne pride, da bi s kolesom vozil v nasprotno, prepovedano smer. Pa si poglej obnašanje današnje mladine z raznimi skuterji, kolesi, rolkami, obnašanje pešcev, ja res smo narod samomorilcev. Skakat pred drveče vozilo, brez nakazovanja namena in prepričanja, da to lahko storim varno, je samomorilno dejanje.
Rekel boš, voznik mora pazit. Misliš, da ne, vsi pazijo, veliko pa jih situacij ne zna predvidevat, tega pa se v nobeni šoli ne naučiš. Tudi to ti ni prirojeno, da bi bil 100%-no z mislimi pri vožnji in se ne bi obremenjeval z drugimi stvarmi iz vsakdanjega življenja - služba, dom, problemi s plačo, bolezen v družini, zamujanje na pomemben sestanek ali konec varstva otroka, nekateri v to vključijo še telefoniranje, poslušanje glasbe in se na pol ne zavedajo, da so v prometu, kjer situacija ni enaka niti dvakrat, na vsakodnevno prevoženi trasi.
Ko se srečata raztreseni pešec in raztreseni šofer, je srečanje po navadi usodno za pešca, neprijetne posledice pa za voznika.
Delo krepa človeka

JanK ::

amigo_no1 je izjavil:

Pyr0Beast je izjavil:

Slava policajem da so še enega objestneža spravili iz ceste !

Bejžte no hitro v Savdsko arabijo, puritanci, ne pa da visite na tako pohujšljivem forumu, kot je ST 8-).

Zahvaljuješ se represivnemu & inkasantskemu organu ??? Nisi čist diht.


Ce kritiziras policaje, ko odstanijo potencialnega morilca s ceste, bi ti bilo treba preventivno vzeti izpit, ker si po vsej verjetnosti sam enak!

luli ::

JanK je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

Pyr0Beast je izjavil:

Slava policajem da so še enega objestneža spravili iz ceste !

Bejžte no hitro v Savdsko arabijo, puritanci, ne pa da visite na tako pohujšljivem forumu, kot je ST 8-).

Zahvaljuješ se represivnemu & inkasantskemu organu ??? Nisi čist diht.


Ce kritiziras policaje, ko odstanijo potencialnega morilca s ceste, bi ti bilo treba preventivno vzeti izpit, ker si po vsej verjetnosti sam enak!


Ti pa res dobro sklepaš. Pa ti si rojen miličnik.

BALAST ::

JanK ti si nor. Potencialni morilec ti je oče, ker je zavedno v smrt poslal 10^200 semenčec preden si bil spočet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BALAST ()

JanK ::

Niti ne. Samo smrt meni zelo bliznje osebe, ki jo je povzrocil pijan voznik (zavil cez polno crto) mi je dovolj obarvala pogled na svet, da obravnavam pijance v avtu kot potencialne morilce. Kot sem ze veckrat napisal: voznja pod vplivom alkohola je zame ekvivalent temu, da vzames pistolo, gres v mnozico in zacnes streljati. Samo verjetnosti za poskodbe se razlikujejo.

Pa da ne bo pomote: zaradi mene se lahko kdorkoli doma ali v gostilni nabuta do zastrupitve z alkoholom, sutne "zlati sus", zapoha do amena, dokler ne ogroza mene. Ko pa tak clovek sede za volan avtomobila, zavestno spravlja ljudi v nevarnost. Tako, kot recimo v tem znanem primeru.

Zato tudi izjemno redkokdaj karkoli cvekam po GSMu med voznjo, razen "Te poklicem kasneje, ravno vozim", kajti dokazano je, da je cvekanje po GSMu podobno nevarno, kot voznja okoli legalne pijanosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JanK ()

Dr_M ::

JanK: ti si bolen. Preber si se enkrat kaj sem napisal o macku.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

solatko ::

Dr_M - Zakaj zmerjajš JanK-a, ima prav, prav vsak, ki se vsede za volan in psihofizično ni sposoben voziti, je potencialen morilec (prejšnji teden na obvoznici, podoben primer, stem, da je šel tudi sam rakom žvižgat) in ga mora zakon obravnavat enako, kot nekoga, ki pride z morilskim orožjem mahat med množico.
Zakaj ste vsi takoj pripravljeni braniti tiste, ki vam lahko jutri ubijejo najdražjo osebo ali pa nekomu drugemu.
Če se vsi strinjamo, da opojnost in volan ne gre skupaj, je potrebno storiti vse, da to dvoje ne pride skupaj ali pa smo sostorilci pri katastrofi, ki jo naredi tak, nam poznan, idiot.
Delo krepa človeka

JanK ::

Dr_M: Ali ti resno verjames, da dejstvo, da je bil pribit ko opica, ni nic vplivalo na voznjo v napacni smeri?

Ce sem bolan jaz, je bolana cela drzava Svedska. Tam je moralno nesprejemljivo da vozis pijan. Ko sem bil na obisku pri kolegu tam, mi je razlagal, da dajo starsi radi otrokom kljuce od avta da se odpeljejo na zabavo, ker s tem vedo, da otroci na zabavi ne bodo pili!

Malo si poglej njihove zakone: Sweden considers a .10 blood-alcohol limit "aggravated" drunk driving. Imprisonment (of up two years) is the recommended punishment for driving with a .10 blood-alcohol limit. The result of Sweden's tough drunk driving laws has been a reduction in alcohol-related traffic fatalities.

Pri cemer so znani po tem, da izrabijo katerokoli priliko, da se napijejo - dolge zimske noci pac puscajo posledice na psihi :) - ampak doma, oziroma z "designated driverjem", ki pije samo sadne sokove...

solatko ::

Z veseljem prijavim na 112 takoj, ko vidim vinjeno osebo, da seda za volan, kraj in smer, kamor se je odpeljal potencialni morilec, če pa imam možnost, pa takemu pacientu poizkusim preprečit to dejanje. Že kar nekaj takih smo skupaj s prijatelji odvrnili od namena.
Zanimivo, pri nekaterih smo poželi zgražanje, pri večini pa aplavz, ko pacienta strpamo v taxi, ključe avta, pa spravi natakar.
Včasih je potrebno tako osebo tudi malo trše prijet, ko pa se strezni, ponavadi reče - fantje hvala.
Delo krepa človeka

Rippy ::

jype je izjavil:

Homologacija bi morala zahtevati, da so vozila opremljena z elektrošokerji, ki voznika boleče kaznujejo ob vsakem prekršku sproti, glede na resnost prekrška in voznikovo zgodovino.

Pa bi se hitro nehali spakovat med vožnjo!


Se strinjam...najbolje bi še bilo, da je nameščen solzilec v strehi avtomobila in če se slučajno pelješ z previsoko hitrostjo proti recimo...prehodu za pešce ti malo oči "podmaže" :)

Dr_M ::

Dr_M: Ali ti resno verjames, da dejstvo, da je bil pribit ko opica, ni nic vplivalo na voznjo v napacni smeri?


A si sploh prebral moj post hudica?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

BlueRunner ::

JanK je lepo povedal, da meni, da je bil alkohol kriv, da je model zapeljal v napačno smer na AC, pri temu pa sploh ni odgovorjal tebi, Dr_M.

Ti meniš, da ni in obtožuješ, da je JanK bebec, ker se ne strinja s tvojim mnenjem. Hkrati postavljaš vprašanje na katerega ne daš odgovora - ker ga ne veš, ali ker meniš, da ga vemo vsi, niti ne namigneš.

Če povzamem iz tretje roke, je:
Po podatkih policije je vožnja pod vplivom alkohola ali mamil oziroma psihoaktivnih snovi med najpogostejšimi vzroki za vožnjo v nasprotni smeri.

Vir.

Kdo je tukaj sedaj bebec?

Mr Hilter ::

Torej če grem v Sloveniji za poklicnega morilca, je najbolje da še trezen s svojim terencem izrinem/gazim potencialno tarčo, po uspešnem killu pa še na hitro nazdravim z enim ta kratkim!?!

BlueRunner ::

En ta kratek ne bo dovolj. V sebe jih zlij čim več in to v prisotnosti prič, saj boš s tem dosegel to, da ne bo možno ugotviti, če si storil umor ali povzročil uboj iz malomarnosti.

V primeru dvoma pa se upošteva za obtoženega bolj ugoden predpis in boš temu primerno dobil milejšo kazen - v roku nekaj let, s spretnim odvetnikom pa šele po kakšnih 10+ letih.

Ne vem pa kako bi lahko normalen človek živel s tem, da je ubil drugega človeka...

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

JanK je lepo povedal, da meni, da je bil alkohol kriv, da je model zapeljal v napačno smer na AC, pri temu pa sploh ni odgovorjal tebi, Dr_M.


Zanimivo, zakaj je bil potem moj nick zraven?

Hkrati postavljaš vprašanje na katerega ne daš odgovora - ker ga ne veš, ali ker meniš, da ga vemo vsi, niti ne namigneš.


Nisem vedel odgovora, zato sem uprasal. Bo dovolj dobro zate?

Torej, vsi ki se vozijo po napacni strani ceste, so zelo "high". Kul. Tudi tisti stari ata, ki je na uvozu pri sentviskem tunelu zavil nazaj v tunel.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

solatko ::

Tisti stari ata, pač ni vedel kako se po dvopasovnici sploh vozi, ko je delal izpit, tega ni bilo, preverjanja znanja pa naša država ne zna organizirat, saj bi se s takimi tečaji tudi zmanjšalo število nesreč, ker pa to sloni na prostovoljni odločitvi o kondicijski vožnji z inštruktorjem, se za to varianto, po navadi odločijo samo taki, ki volana že leta niso držali v roki, pa so jih situacije prisilile, da morajo ponovno za volan.
Med tem starim atom in pijanim voznikom, je velika razlika.
Delo krepa človeka

Izi ::

Dr_M je izjavil:

Torej, vsi ki se vozijo po napacni strani ceste, so zelo "high". Kul. Tudi tisti stari ata, ki je na uvozu pri sentviskem tunelu zavil nazaj v tunel.

Tisti stari ata je bil zelo "high", ampak niso objavili zaradi česa. Ko so ga na drugi strani ustavili je deloval zelo zmedeno in ni vedel, da je sploh kaj naredil narobe. Bil je popolnoma izgubljen. Mogoče zdravila, huda demenca, vsekakor ni bil niti približno pri sebi.

Dr_M ::

Ok, dobil ste me.
Lincajmo vse pijance, cisto tako preventivno, da se slucajno ne bo kdo kontra peljal po AC. Na grmado z njimi!
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Alkohol in vožnja. Nekdo je spet upal, da se bo "izmazal" (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10718335 (15279) Mare2
»

Prometna nesreca - Darwin tukaj ne pomaga (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10417142 (12933) m0LN4r
»

Prekoračitev meje kazenskih točk (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19647607 (38005) Mare2

Grozi odvzem vozniške (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6719631 (16803) MrBrdo
»

"pijani" vozniki na cesti (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24824469 (19581) Double_J

Več podobnih tem