Forum » Pomoč in nasveti » vrnitev v spletni trgovini 14 dni
vrnitev v spletni trgovini 14 dni
edi123 ::
torej v eni od spletnih trgovin z računalniško opremo sem kupil monitor in ker je bilo nekaj narobe z njim sem ga garancijsko menjal na pooblaščenem servisu in sem dobil drugega. sedaj pa bi rad menjal tega ker mi pač ne odgovarja. in sem pisal da bi rad menjal monitor za enega drugega. zdaj pa mi težijo da ne morem menjat ker sem odprl gor škatlo in ni orginal zapakiran.
mislim WTF? kak pa naj sprobam monitor če je ok in mi odgovarja ali ne ?
od njih sem dobil odgovor:
mislim to je kar nekaj
mislim WTF? kak pa naj sprobam monitor če je ok in mi odgovarja ali ne ?
od njih sem dobil odgovor:
Stranka z uporabo izdelka izgubi pravico do vračila. Odločitev o uporabi sprejme stanka sama.
mislim to je kar nekaj
St235 ::
Če si sklenil pogodbo na daljavo imaš pravico do vrnitve izdelka. V konkretnem primeru se zna zaplesti zaradi tega, ker ti artikla, ki so ti ga poslali nimaš, ker so ti ga med tem v garanciji menjali, ampak mislim, da to tukaj ne igra vloge, ker trgovina tega niti ne ve.
Odprta embalaža ni in ne more biti razlog, da ne sprejmejo artikla če v 14 dneh odstopiš od pogodbe. Nujno je pa, da v 19 dneh pošlješ pisnmo zahtevo po vrnitni izdelka in izdelek potem tudi vrneš. Poštnino kriješ sam. Si probla z trgovino direktno govorit? Za katero trgovino sploh gre? Če nič drugega pa tržni inšpektorat in urad za zaščito potrošnikov.
Odprta embalaža ni in ne more biti razlog, da ne sprejmejo artikla če v 14 dneh odstopiš od pogodbe. Nujno je pa, da v 19 dneh pošlješ pisnmo zahtevo po vrnitni izdelka in izdelek potem tudi vrneš. Poštnino kriješ sam. Si probla z trgovino direktno govorit? Za katero trgovino sploh gre? Če nič drugega pa tržni inšpektorat in urad za zaščito potrošnikov.
edi123 ::
ja s trgovino sem glih govoril in oni so mi glih rekli da ne morem vrnit zaradi tega ker je odprto. gre pa za trgovino enaa.
TOP ::
Pa zakaj si ga odprl saj gor piše kak model je in si moral prej vedet če ti odgovarja ali ne.Kot razumem ti prvi ni delal,si ga reklamiral in si dobil novega istega,nakar si ugotovil da ti ne paše.Ja eni si dovoliste veliko.
Pyr0Beast ::
Vrni. Nimajo kaj ugovarjat.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
IvoJan ::
Pa zakaj si ga odprl saj gor piše kak model je in si moral prej vedet če ti odgovarja ali ne.Kot razumem ti prvi ni delal,si ga reklamiral in si dobil novega istega,nakar si ugotovil da ti ne paše.Ja eni si dovoliste veliko.
kako bos vedel da ti ne odgovarja ce ga nisi probal?
zaradi odprte embalaze ti nimajo kaj tezit. v 14 dneh imas vso pravico do odstopa od pogodbe.
izdelek jim moras potem v najkasneje 30ih dneh vrniti.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
Pyr0Beast ::
Je dobil nov produkt.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
Nande ::
Je dobil nov produkt.
Ali to pomeni, da 14-dnevni rok prične teči z dnem zamenjave oz. dobave drugega monitorja?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nande ()
sajko ::
galu ::
TVPot v primeru odstopa od pogodbe nalaga potrošniku, da mora prejeto blago vrniti podjetju v tridesetih dneh po sporočilu in sicer nepoškodovano in v nespremenjeni količini, pri čemer je treba upoštevati, da zakonska možnost, da si v štirinajstih dneh premisli, ali bo ostal pri pogodbi, ki jo je sklenil, ali bo od le te odstopil, ne pomeni, da lahko stvar tudi dejansko uporablja in preizkuša. Za ugotavljanje ali ima stvar napako je predvidena povsem druga pravna podlaga, čemur odstop od pogodbe po ZVPot ni namenjen. V primeru, da potrošnik stvar že uporablja, nato pa si premisli, velja, da se s tem izgubi pravica od odstopa od pogodbe v smislu 43.č člena ZVPot. Rabo kot tako je potrebno presojati v vsakem konkretnem primeru.
To je en slotehovec citiral iz enga maila od TIRS-a.
To je en slotehovec citiral iz enga maila od TIRS-a.
Tako to gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: galu ()
Zheegec ::
On je najbrž to prodajalcu sporočil več, kot 14 dni po nakupu v trgovini.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
fosil ::
Se mi zdi, da ste nekateri spregledal tale stavek:
Bi rekel da to nekoliko zakomplicira zadevo, ker ti sploh nimaš več istega artikla, kot si ga dobil od njih.
ker je bilo nekaj narobe z njim sem ga garancijsko menjal na pooblaščenem servisu in sem dobil drugega
Bi rekel da to nekoliko zakomplicira zadevo, ker ti sploh nimaš več istega artikla, kot si ga dobil od njih.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
Zheegec ::
Če je bil zamenjan za identičen monitor oni tega tako in tako ne morejo vedeti... Tako da je najbrž problem res v tem, da jim ni sporočil svoje odločitve v prvih 14-ih dneh.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
DC- ::
Na kratko kot so že drugi povedali:
V tvojem primeru res zna biti problem, ker ti si ta izdelek že uporabljal (dokazljivo, ker si ga garancijsko menjal in tako si ga moral uporabljati).
Hkrati moraš imeti čisto vse, kar si dobil v embalaži.
- Svojo odpoved moraš podati pisno na spletno trgovino v 15 dneh od prejema.
- ZVPot nalaga vračilo izdelka kot
Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
V tvojem primeru res zna biti problem, ker ti si ta izdelek že uporabljal (dokazljivo, ker si ga garancijsko menjal in tako si ga moral uporabljati).
Hkrati moraš imeti čisto vse, kar si dobil v embalaži.
bobby ::
v bistvu si se zaj*** ker si ga nesel na pooblaščen servis in tam so ti ga menjali. praktično ti zdele nagajajo serijske številke. vse zgoraj napisano o 14dneh pa take je ok, ČE ti ne bi menjali monitorja na servisu.
kar se enaa tiče, zgleda tako, kot da jim hočeš vrnit en monitor, ki je isti model itd itd ampak serijska pa ni ista. na tej točki, ti ga bodo gladko zavrnili pa dvomim, da tu tudi inštitcije tle ne morejo pomagat.
Ja poleg tega, če nimaš original embalaže, lahko je odprta seveda, ker drugače ne moreš sprobat, ampak embalaža ne sme bit poškodovana, ti komot lahko zakomplicirajo.
kar se enaa tiče, zgleda tako, kot da jim hočeš vrnit en monitor, ki je isti model itd itd ampak serijska pa ni ista. na tej točki, ti ga bodo gladko zavrnili pa dvomim, da tu tudi inštitcije tle ne morejo pomagat.
Ja poleg tega, če nimaš original embalaže, lahko je odprta seveda, ker drugače ne moreš sprobat, ampak embalaža ne sme bit poškodovana, ti komot lahko zakomplicirajo.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
RejZoR ::
Tle pozabljate samo eno stvar. On je dobil DRUG monitor kot ga je kupil v trgovini (sklepam da z drug misli drug model). Ne moreš v trgovino vrnit drug artikel kot si ga kupil v trgovini halo!? Sploh če gre za izdelek, ki ga trgovina recimo sploh nikoli ni imela niti ga nima nikoli namen imeti.
Če ti ta model ni všeč je servis edini, ki ti ga sedaj lahko zamenja za drugega. Trgovina ti ga ne bo če se postaviš na glavo, razen če ti bojo šli tolk na roko. Zakaj bi oni zdej reševali težave, ki ti jih je zagodel servis s katerim v končni fazi nimajo nobene veze (kjer spet sklepam, da si nesel sam na servis in nisi poslal najprej na enaa in je šlo potem od njih na servis)?
Če ti ta model ni všeč je servis edini, ki ti ga sedaj lahko zamenja za drugega. Trgovina ti ga ne bo če se postaviš na glavo, razen če ti bojo šli tolk na roko. Zakaj bi oni zdej reševali težave, ki ti jih je zagodel servis s katerim v končni fazi nimajo nobene veze (kjer spet sklepam, da si nesel sam na servis in nisi poslal najprej na enaa in je šlo potem od njih na servis)?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Nande ::
edi123, če se ne motim gre za HP zr24w (sodeč po podatkih iz druge teme), ki so ti ga na servisu zamenjali za nov HP zr24w, ki pa ti tudi brezhiben ne ustreza.
Glede na vse časovne omejitve (14 dni, 30 dni) in omejitve vračila izdelka po uporabi sem mnenja, da boš moral monitor uporabljati še naprej ali pa ga prodati.
V vsakem primeru...veliko sreče.
Lp!
P.S. Resno se mi postavlja vprašanje, kako naj kupec preveri vse lastnosti izdelka in ob tem ne odpre embalaže ter (kot v danem primeru) izdelka ne prične uporabljati. Ne vem...
Glede na vse časovne omejitve (14 dni, 30 dni) in omejitve vračila izdelka po uporabi sem mnenja, da boš moral monitor uporabljati še naprej ali pa ga prodati.
V vsakem primeru...veliko sreče.
Lp!
P.S. Resno se mi postavlja vprašanje, kako naj kupec preveri vse lastnosti izdelka in ob tem ne odpre embalaže ter (kot v danem primeru) izdelka ne prične uporabljati. Ne vem...
Trupl0 ::
Kako je z vračilom blaga, ki je pakirano v tako imenovane "blister" pakete?
Torej stranka razreže zadevo uporablja in nato javi, da to ni v redu zanj.
Lahko vrne na podlagi tega zakona, čeprav je embalaža poškodovana ni kot taka ni več na voljo za prodajo strankam.
Torej stranka razreže zadevo uporablja in nato javi, da to ni v redu zanj.
Lahko vrne na podlagi tega zakona, čeprav je embalaža poškodovana ni kot taka ni več na voljo za prodajo strankam.
If you are going through Hell, keep going !
Aljoša ::
Na EnaA.com nikoli ne zavrnemo nobene upravičene zahteve za zamenjavo izdelka. V to so vključena tudi vsa vračila izdelkov, pri nakupih od katerih kupci odstopijo v roku 14 dni po nakupu. Seveda morajo biti vrnjeni izdelki, nepoškodovani, nerabljeni, ..... Več o tem na http://www.enaa.com/CMSLayout1.asp?CMSI....
Ziga Dolhar ::
Na EnaA.com nikoli ne zavrnemo nobene upravičene zahteve za zamenjavo izdelka. V to so vključena tudi vsa vračila izdelkov, pri nakupih od katerih kupci odstopijo v roku 14 dni po nakupu. Seveda morajo biti vrnjeni izdelki, nepoškodovani, nerabljeni, ..... Več o tem na http://www.enaa.com/CMSLayout1.asp?CMSI....
[poudarek Ž.D.]
... kar pa je v nasprotju s pravnim redom. Pia Messner. Zato skromno predlagam, da svoje pogoje uskladite. Če potrebujete pravno svetovanje, sporočite.
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
fosil ::
V enaa imajo očitno več taki čudnih pogojev (da ne rečem nezakonitih). Tako kot tista njihova finta, da če osebno prevzameš robo, ne gre za nakup na daljavo, ampak za navaden nakup v trgovini. Me prav zanima, kako bi to prestalo inšpekcijo.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
Šimpanz ::
Edi mislim da si že zgubil saj ti sigurno ne bodo vzeli nazaj drugi monitor kot so ti prodali.
St235 ::
Dejstvo A: Enaa so šlabajzerji, sem že precej povedali na njihov račun v drugi temi.
Dejstvo B: Embalaža NI enako blago, ki si ga kupil. Zakon pa eksplicitno, dovoljuje vrnitev blaga. Torej dokler je monitor nepoškodovan so ga dolžni vzet nazaj, nedovisno od stanja embalaže. V primeru, da so sledi uporabe vidne na sestavnih delih oziroma blagu, ki si ga kupil pa vračilo ni mogoče.
Dejstvo C: Pogoji na linku so v nasprotju z obstoječo zakonodajo in so eden od razlogov zakaj smo z Enaa prekinili vse stike v dveh firmah, kot tudi jaz osebno.
Dejstvo D: Menjava artikla v okviru garancije izniči pravico do vrnitve, ker ne gre za kupljeno blago ampak njegov nadomestek.
Destvo E: Namero o vrnitvi moraš sporočiti v 14 dneh od nakupa (ne popravila, menjave, uporabe...) in dejasnko vrniti v 30 dneh od nakupa.
Dejstvo F: Osebni prevzem blaga, seveda ni pogodba sklenjena na daljavo, ker imaš enako možnosti pregleda artikla kot v trgovini.
Dejstvo B: Embalaža NI enako blago, ki si ga kupil. Zakon pa eksplicitno, dovoljuje vrnitev blaga. Torej dokler je monitor nepoškodovan so ga dolžni vzet nazaj, nedovisno od stanja embalaže. V primeru, da so sledi uporabe vidne na sestavnih delih oziroma blagu, ki si ga kupil pa vračilo ni mogoče.
Dejstvo C: Pogoji na linku so v nasprotju z obstoječo zakonodajo in so eden od razlogov zakaj smo z Enaa prekinili vse stike v dveh firmah, kot tudi jaz osebno.
Dejstvo D: Menjava artikla v okviru garancije izniči pravico do vrnitve, ker ne gre za kupljeno blago ampak njegov nadomestek.
Destvo E: Namero o vrnitvi moraš sporočiti v 14 dneh od nakupa (ne popravila, menjave, uporabe...) in dejasnko vrniti v 30 dneh od nakupa.
Dejstvo F: Osebni prevzem blaga, seveda ni pogodba sklenjena na daljavo, ker imaš enako možnosti pregleda artikla kot v trgovini.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
fosil ::
Dejstvo F: Osebni prevzem blaga, seveda ni pogodba sklenjena na daljavo, ker imaš enako možnosti pregleda artikla kot v trgovini.
Seveda je sklenjena na daljavo. Saj si ti naročil na netu.
In tako bizarno določilo ima samo enaa.
Tako je!
St235 ::
Slednje je diskutabilno, namreč celotna ideja pogodbe na daljavo je to, da si ti pred plačilom ne moreš klasično ogledat produkta. Osebni prevzem ti to omogoča. Kolikor sem gledal sam v tem trenutku ne najdem, je tržni inšpektorat izdal mnenje, da pri osebnem prevzemu ne moremo govoriti o sklenitvi na daljavo. Če najdem prilimam.
fosil ::
Ogledaš si lahko škatlo, pa še to od daleč.
V klasični trgovini imaš artikle razstavljene in si jih lahko ogledaš, tukaj ne.
V klasični trgovini imaš artikle razstavljene in si jih lahko ogledaš, tukaj ne.
Tako je!
IvoJan ::
v mimovrste dobis pakirano v njihovi skatli tudi ob osebem prevzemu, in sploh ne vidis kako izgleda embalaza, kaj sele da bi si pogledal samo zadevo ki jo kupujes.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
St235 ::
Tudi v klasični trgovini so zadeve včasih v škatlah pa to nič ne spremeni.
Kot sva z Kuglvinklom povedala, osebni prevzem izniči določene ideje, ki so upoštevane pri pravici do vračila brez razloga. Ne pozabit da gre tukaj za zelo specifična določila, ki jih razen v sloveniji še nisem zasledil. Odpade ti. cooling period, blago imaš možost videt, zahtevat da ga odprejo...
Kako bi se zadeva rešila na konkretnem primeru ne vem, amapak zagotovo pa uveljavljanje te pravice v priemru osebenega prevzema ni kar je bilo mišljeno pri sprejemanju teh določil.
Kot sva z Kuglvinklom povedala, osebni prevzem izniči določene ideje, ki so upoštevane pri pravici do vračila brez razloga. Ne pozabit da gre tukaj za zelo specifična določila, ki jih razen v sloveniji še nisem zasledil. Odpade ti. cooling period, blago imaš možost videt, zahtevat da ga odprejo...
Kako bi se zadeva rešila na konkretnem primeru ne vem, amapak zagotovo pa uveljavljanje te pravice v priemru osebenega prevzema ni kar je bilo mišljeno pri sprejemanju teh določil.
bsslo ::
Štulc! :)
Glede na to kar piše tukaj:
Izdelek mora biti zapakiran v originalni embalaži, nepoškodovan in nenošen. Naslov na katerega lahko vrnete artikel je napisan na poštni prejemnici (desno spodaj).
me zanima ali lahko superge vrnem nazaj, če sem naredil par korakov po hiši? Kaj se tretira za nenošenje? Ima kdo izkušnje z njimi?
Glede na to kar piše tukaj:
Izdelek mora biti zapakiran v originalni embalaži, nepoškodovan in nenošen. Naslov na katerega lahko vrnete artikel je napisan na poštni prejemnici (desno spodaj).
me zanima ali lahko superge vrnem nazaj, če sem naredil par korakov po hiši? Kaj se tretira za nenošenje? Ima kdo izkušnje z njimi?
bobby ::
Tudi v klasični trgovini so zadeve včasih v škatlah pa to nič ne spremeni.
Kot sva z Kuglvinklom povedala, osebni prevzem izniči določene ideje, ki so upoštevane pri pravici do vračila brez razloga. Ne pozabit da gre tukaj za zelo specifična določila, ki jih razen v sloveniji še nisem zasledil. Odpade ti. cooling period, blago imaš možost videt, zahtevat da ga odprejo...
Kako bi se zadeva rešila na konkretnem primeru ne vem, amapak zagotovo pa uveljavljanje te pravice v priemru osebenega prevzema ni kar je bilo mišljeno pri sprejemanju teh določil.
S tem se ne strinjam. kolikor vem, moraš plačati še predno si zadevo prevzel, torej tehnično si zadeve pred nakupom nisi moral ogledat, sprobat,.. kar pomeni, da se je pogodba sklenila na daljavo, samo dobava je v tem primeru LP namest pošta.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
St235 ::
Žal ne najdem tistega mnenja tržnega inšpektorata. V vsakem rpimeru pa debate na ST ne bodo rešile tega primera. Žal osebno še nikoli nisem rabil vračat artikla, ki bi ga osebno prevzel ,sam brez vmešavanja inšpektorata dvomim, da boš dosegel menjavo v skladu z zakonom.
@bsslo - artikel lahko vrneš ne glede na to kaj piše na prodajalčevi strani. Na supergah ne smejo biti vidni znaki nošenja in to je to. Pač daš nazaj v škatlo kjer si dobil in je to.
@bsslo - artikel lahko vrneš ne glede na to kaj piše na prodajalčevi strani. Na supergah ne smejo biti vidni znaki nošenja in to je to. Pač daš nazaj v škatlo kjer si dobil in je to.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 59120 (7307) | Groot |
» | Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 38249 (3218) | tomaz- |
» | Vračilo preizkušenega artikla preko MimovrsteOddelek: Pomoč in nasveti | 11804 (6302) | c3p0 |
» | BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 81891 (72541) | St235 |
» | Izkušnje s spletno trgovino pcplus? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10762 (9776) | Schrei |