» »

Nekdo mi je preluknjal pnevmatike

Nekdo mi je preluknjal pnevmatike

1 2
3
»

zmaugy ::

Vsekakor. Ampak ne moreš pa se obnašati tako, kot nekateri očitajo določeni turistični destinaciji, kjer naj bi si želeli turističnih prilivov, samo turisti naj ne pridejo k njim.

bjoork ::

Turist ali pa delavec sta dva čisto različna pojma. Problem je da zaradi različnih anomalij, recimo plačan prevoz na delo, pride do tega da se folk iz Maribora vozi v Ljubljano na delo in podobno in obremenjuje tako avtocestno infrastrukturo kot samo mesto. In zakaj tok folka rine v centr? Zato ker lahko, če bi morali uporabljati P&R bi ga in zaradi takih anomalij potem tudi sami Ljubljančani nastradamo, recimo uvedbe različnih parkirnih con izven centra in podobno.

Pithlit ::

Hja, dragi ljubljančani... dejte Zokija prepričat naj ukine parkirne hiše... pa parkplace... pa noben ne bo rinil v vašo preljubo ljubljano.

Kot da problema z divjim parkiranjem ni nikjer drugje... Neverjetno kolk ste eni egocentrični. Zanimivo da je v ljubljani divje parkiranje kar en precej majhen problem. Dejte prit v zgornje posočje enkrat avgusta. Na nadižo, sočo. Dejte probat v kobaridu ali bovcu _pravilno_ parkirat. Pa pol jokajte kolk je parking problem v prestolnici (ker še nisem doživela da ni blo mogoče dobit parkplaca).
Life is as complicated as we make it...

bjoork ::

Heh, cvetka.

Kakor sem prej že omenil, bistven problem je sam PROMET, ki ga taka masa naredi in njegove posledice in ne toliko prosta parkirna mesta. Zadevo bi lahko urejali drugače, ampak nekateri niste sposobni iz svojega omejenega ruralnega sveta prestopit in gledat iz drugačne prespektive.

Invictus ::

Pithlit je izjavil:

Hja, dragi ljubljančani... dejte Zokija prepričat naj ukine parkirne hiše... pa parkplace... pa noben ne bo rinil v vašo preljubo ljubljano.

Kot da problema z divjim parkiranjem ni nikjer drugje... Neverjetno kolk ste eni egocentrični. Zanimivo da je v ljubljani divje parkiranje kar en precej majhen problem. Dejte prit v zgornje posočje enkrat avgusta. Na nadižo, sočo. Dejte probat v kobaridu ali bovcu _pravilno_ parkirat. Pa pol jokajte kolk je parking problem v prestolnici (ker še nisem doživela da ni blo mogoče dobit parkplaca).

To je res. Samo je totalen kaos.

Včeraj sem bil z biciklom v Bovcu. Nimaš kje parkirat bicikla. Niti ena gostilna nima tega. Za popizdit. Zdaj vem zakaj folk ne hodi več v Bovec, ampak v Kobarid. Vsaj moji kolegi, kajakaši...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

radmannsdorf ::

Tody je izjavil:

Vsaj v Ljubljani imamo pajka, ki rade volje odpelje take zadeve stran.

Pajka lahko Policija zagotovi kjerkoli v Sloveniji, le poklicati ga morajo.

zmaugy ::

bjoork je izjavil:

Turist ali pa delavec sta dva čisto različna pojma. Problem je da zaradi različnih anomalij, recimo plačan prevoz na delo, pride do tega da se folk iz Maribora vozi v Ljubljano na delo in podobno in obremenjuje tako avtocestno infrastrukturo kot samo mesto. In zakaj tok folka rine v centr? Zato ker lahko, če bi morali uporabljati P&R bi ga in zaradi takih anomalij potem tudi sami Ljubljančani nastradamo, recimo uvedbe različnih parkirnih con izven centra in podobno.

Osnovna anomalija je ta, da je cel državni aparat etc. nasran v Ljubljani.
Vse ostalo nato sledi.
Nažente vlado, parlament, ministrstva, sodišča, univerzo, agencije v Maribor ali v Celje ali v Novo mesto ali v Koper in boste imeli mir.

PS: se boste pa vsak dan vozili v novo glavno mesto, kjer bodo pisdili nad vami in navijali za ukinitev potnih stroškov.

solatko ::

Osnovna anomalija je v glavah tistih, ki hodijo delat v drug kraj. Namesto z javnim prevoznim sredstvom, bi vsak svojo rit dostavil v 6-ih kvadratih lastne gajbe za premikanje.
Drug problem je, da ima le nekaj %-ov teh, zagotovljen in plačan PP, vsi ostali pa bi parkirali zastonj, saj tega stroška ne pokriva prevoz.

Turistični kraji pa se srečujejo s sezonsko gnečo, katere se pa skoraj ne da preprečit, saj je javni prevoz iz nevem kje v določeno destinacijo, lahko nekajkrat dražji, kot družinski prevoz z vozilom.
Krajem s cca 1000 ali še manj prebivalcev se pridruži 10x+ turistov, od katerih kraj tudi živi.

V mestih pa je problem ravno to, da nam jutranji migranti otežujejo bivanje vsak delovni dan, od vas pa praktično nimamo nič, saj nočete plačevat parkiranja, ravno tako ne plačate turistične takse, vodičev, prenočevanja in nekaj denarja pustite trgovcem, ki pa ravno tako niso mestne firme.

Dohodnina gre v vaš domači kraj, vrtce plačujete tam, šolo ravno tako, skratka interes ljubljančanov in verjetno tudi drugih velikih mest ni na stotisoče praznih škatel 10-12 ur, na drugače uporabnih površinah.

Ko bi se vsaj 3-4-je vozili skupaj.
Delo krepa človeka

Pithlit ::

bjoork je izjavil:

Heh, cvetka.

Kakor sem prej že omenil, bistven problem je sam PROMET, ki ga taka masa naredi in njegove posledice in ne toliko prosta parkirna mesta. Zadevo bi lahko urejali drugače, ampak nekateri niste sposobni iz svojega omejenega ruralnega sveta prestopit in gledat iz drugačne prespektive.

Ja res... jaz se z ruralnega sveta pripeljem v velemestno metropolo zvano Ljubljana... in parkiram v parkirni hiši. Pol pa grem lepo peš ali pa s trolo kamor je pač treba.

Medtem pa gledam okoli domače bajte in se folk parkira po raznih zelenicah, privat dvoriščih, direkt na otorško igrišče, levo in desno po ulici tako da še peš komaj mimo hodiš.

Problem je pa moja perspektiva, ane? Kar jaz povem je pač cvetka... ker nekdo nosa ne upa pomolit iz iz svojega velemesta. Saj ni treba da greš v posočje... pejd na obalo, maš isto avte parkirane glih povsod, samo tam ne kjer imajo mesto. Majkemi da počas zastopim solatkota.

Invictus: pr men se pa nisi ustavil >:P
Life is as complicated as we make it...

Invictus ::

Pithlit je izjavil:


Invictus: pr men se pa nisi ustavil >:P

Mal daleč z biciklom od Bovca do Kobarida, pol pa še nazaj v Kranjsko goro ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Pithlit ::

Ah dej... pa kolesarjem prijazna cesta je :P
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Zakaj pa slovenske velemeščane sploh zanimajo avti in promet po cestah, sej ima vsako pravo mesto javni prevoz, ki je hitrejši in cenejši od avta. Aja, razen Ljubljane.

Pithlit ::

Najhitrejše prevozno sredstvo po Lj je itak bicikel.
Life is as complicated as we make it...

Furbo ::

Utk je izjavil:

Zakaj pa slovenske velemeščane sploh zanimajo avti in promet po cestah, sej ima vsako pravo mesto javni prevoz, ki je hitrejši in cenejši od avta. Aja, razen Ljubljane.

Tudi meni ni jasno, zakaj ljubljančani čez teden sploh potrebujejo avtomobile.
Verjetno se jim potem ne bi nič dogajalo, če si med seboj ne bi uničevali in zavidali pleha.
Lp,f

zmaugy ::

solatko je izjavil:

Osnovna anomalija je v glavah tistih, ki hodijo delat v drug kraj. Namesto z javnim prevoznim sredstvom, bi vsak svojo rit dostavil v 6-ih kvadratih lastne gajbe za premikanje.
Drug problem je, da ima le nekaj %-ov teh, zagotovljen in plačan PP, vsi ostali pa bi parkirali zastonj, saj tega stroška ne pokriva prevoz.

Turistični kraji pa se srečujejo s sezonsko gnečo, katere se pa skoraj ne da preprečit, saj je javni prevoz iz nevem kje v določeno destinacijo, lahko nekajkrat dražji, kot družinski prevoz z vozilom.
Krajem s cca 1000 ali še manj prebivalcev se pridruži 10x+ turistov, od katerih kraj tudi živi.

V mestih pa je problem ravno to, da nam jutranji migranti otežujejo bivanje vsak delovni dan, od vas pa praktično nimamo nič, saj nočete plačevat parkiranja, ravno tako ne plačate turistične takse, vodičev, prenočevanja in nekaj denarja pustite trgovcem, ki pa ravno tako niso mestne firme.

Dohodnina gre v vaš domači kraj, vrtce plačujete tam, šolo ravno tako, skratka interes ljubljančanov in verjetno tudi drugih velikih mest ni na stotisoče praznih škatel 10-12 ur, na drugače uporabnih površinah.

Ko bi se vsaj 3-4-je vozili skupaj.


Na žalost ni vse dohodnina. Jutranji migranti verjetno kolnejo Ljubljano, kjer je toliko delovnih mest, ki bi lahko bila v njim bližjih krajih.

solatko ::

Vendar bi se večina teh migrantov, čisto lahko in hitreje pripeljalo z vlakom ali avtobusom. Iz zasavskega konca - Zidani most - Ljubljana 1ura 10 minut - avto, ob jutranji konici 1ura 40 minut+, + iskanje PP.

Edini, ki ne morejo z vlakom so Kočevci.
Delo krepa človeka

Pithlit ::

Srečno z iskanjem vlaka iz Idrije do Lj.

Mimogrede... kako veš da se ne vozijo z vlakom? Kaj pa če je poln? Kaj pa če imajo še kakšen ekstra opravek? Kaj pa... Se ti ne zdi da bi vsi hodili z vlakom če bi jim to dejansko prihranilo pol ure? Meni se zdi. Tko da keč mora bit nekje drugje.
Life is as complicated as we make it...

solatko ::

Pithlit - No pa da bo bolj razumljivo - vsaj pol od 150k voznikov, bi zjutraj ceneje in bolje lahko izkoristilo čas, če bi šli z javnim prevozom.
Da se tudi z avtom do prve železniške postaje in od tam na vlak v LJ.
Vsi tudi nimajo ravno vsak dan opravka še kje, razen da gredo v službo.
Poznam veliko ljudi iz zasavja, ki so zaposleni v LJ in večina jih gre z avtom. Razlika vlak - avto več kot 30 minut.

Govorim seveda o ljudeh, ki so zaposleni v LJ ne o slučajnih obiskovalcih.
Tudi večina študentov se v nedeljo zvečer pripelje z avtom, ki je nepremičnina, večinoma do petka popoldne, vsaj ko gledam podanajemnike na našem koncu.
Delo krepa človeka

Invictus ::

Pithlit je izjavil:

Ah dej... pa kolesarjem prijazna cesta je :P

Ne pa mojim nogam :P.

Sploh ne ko greš nazaj... ;)

b

solatko je izjavil:

Pithlit - No pa da bo bolj razumljivo - vsaj pol od 150k voznikov, bi zjutraj ceneje in bolje lahko izkoristilo čas, če bi šli z javnim prevozom.

solatko, ne nabijaj, kot ponavadi. Nimaš pojma.

Vlak ima v Slo 4 smeri. Če ne živiš tam zraven, si z avtom vsaj 2x hitrejši.

Parkirišč ob železniških postajah ni, ali pa so draga za celodnevno parkiranje.

Edini, ki gredo avto + vlak, so tisti s službo v centru Ljubljane, kjer ni parkirišč. Ostalim se preprosto ne splača...

Zdaj pa kot pravi zahojeni Ljubljančan filozofiraj dalje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

solatko ::

Invictus - Spet si bralno nepismen - lepo sem napisal, vsaj polovica jih pride iz teh 4-ih smeri, pa se jih zelo malo poslužuje vlaka, če prav je hitrejši iz katerekoli smeri v LJ.
Mestni promet je ob konicah malenkost hitrejši tam, kjer so rumene linije, če bi bilo vozil pol manj, bi bil še hitrejši.
Plačilo PP je pa v večini sveta, čisto običajna kategorija, samo pri nas deluje socilistični mem, ko je bila ta dobrina zastonj, pa še ni bilo važno, kje pustiš svoje vozilo.
Delo krepa človeka

Pithlit ::

solatko je izjavil:

Pithlit - No pa da bo bolj razumljivo - vsaj pol od 150k voznikov, bi zjutraj ceneje in bolje lahko izkoristilo čas, če bi šli z javnim prevozom.

Še dobro da ti veš kaj je za ostale najbolje.
Life is as complicated as we make it...

solatko ::

Jaz nimam nič proti, če se ljudem ljubi toliko časa premikat proti LJ in po končanem šihtu iz LJ. Nimam tudi nič proti, če si najdejo PP, kjer ne ovirajo drugih pa, če prav je zastonj, samo ne potem jamrat po forumih kako in kaj, pa tudi o praznih gumah in drugih težavah, če delate štalo drugim.

Ko grem jaz v vaše konce, poiščem uraden prostor za parkiranje in ne parkiram kar počez, kjer mi pač volan iz rok pade, tako kot delajo nekateri, ko se pripeljejo v LJ.
Veliko gobarim, torej sem veliko v naravi in do tja po navadi ne vozi javni prevoz, pa mi še nihče ni spustil gum, me pričakal pri vozilu in grozil z vilami, niti ne zapeljem na njivo s pšenico, koruzo ali krompirjem, v LJ pa zelo radi parkirate tako na pločnikih, pred bloki, na zelenicah,....... za posledice pa nebi odgovarjali.

Tudi kadar grem v kak naravni park ali v Savinjski gaj, Podčetrtek, Bled, Bohinj, Logarsko dolino,...... ne iščem zastonj PP na kakšni njivi, temveč vprašam domačine, kje je uradno parkirno mesto in po potrebi parkiranje tudi plačam.

Vsekakor pa potem ne pizdakam po forumih, kako ste zajebani, da moram še za ogled kakšne naravne znamenitosti, za parkiranje na travniku, odštet nekaj €.

Prihajajte še naprej v LJ z avtomobili, če nočete bolj udobne vožnje z vlakom ali avtobusom, samo ne potem jokat, da vam naj meščani zrihtamo prostor za parkiranje in, da smo debili, če ne trpimo, da vaša pločevina ovira normalno življenje domačinom, dokler imate še nekaj drugih rešitev in ne samo avto.
Delo krepa človeka

Invictus ::

Največ gužve v Ljubljani naredijo Ljubljančani, ki ne uporabljajo biciklov ali javnega prevoza...

Kar se tiče iskanja zastonj parkirišč, je pa zaenkrat v LJ kaos. Pizdim vsak dan, ko mi vozaču zaparkirajo parkirišče. Ampak baje bo do konca leta 2017 vse za plačat, kar je znotraj obvoznice...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

solatko ::

Invictus - Čudno, poleti sem se po LJ vozil z biciklom in ni bilo prav nikjer gužve, razen pri Štpetru, kjer je križišče za popravit (tam je gneča vsak dan, cel dan), drugače pa LJ prazna, če prav je šlo zelo malo pravih ljubljančanov, za kak daljši čas na dopust.
Čim se je začela šola, pa spet kaos.
Delo krepa človeka

Invictus ::

Ja, ker morajo Ljubljančani voziti mulce v šolo.

Menda ne boš zdaj trdil, da neLjubljančani vozijo otroke v LJ v osnovno šolo?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

SuperVeloce ::

Ma sej, ta je res dobra... "vozači" masovno hodijo na dopust, "pravi" Ljubljančani pa ne. Edini, ki so čez poletje v občutno manjšem številu (ampak to do oktobra), so študentje.
i7-4790, MSI 5700xt Gaming X, 4x8GB 1600CL8, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

solatko je izjavil:

Invictus - Čudno, poleti sem se po LJ vozil z biciklom in ni bilo prav nikjer gužve, razen pri Štpetru, kjer je križišče za popravit (tam je gneča vsak dan, cel dan), drugače pa LJ prazna, če prav je šlo zelo malo pravih ljubljančanov, za kak daljši čas na dopust.
Čim se je začela šola, pa spet kaos.

"Pravi Ljubljančani" - hehehe, po možnosti je njihova prejšnja generacija prišla direkt s kmetije v Ljubljano.

solatko ::

zmaugy - Si blizu, ja. Avtohtonih ljubljančanov je tako malo, da še ene ulice ne napolnijo, če gredo vsi z avti.>:D
Delo krepa človeka

Pithlit ::

Avtohtoni Ljubljančani se gužvajo nekje v Rimu.
Life is as complicated as we make it...

nevone ::

Avtohtoni ljubljančani so vsi, ki so se tam rodili in živijo tam pretežni del svojega življenja ... ampak ... kot da je to kaj važno.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Pithlit ::

Avtohtoni američani se s takšno definicijo ne bi strinjali. Botaniki in biologi tudi ne. Ampak ja, nima veze. Nima veze sploh govorit o avtohtonih ljubljančanih (ker jih ni). Če se jaz danes preselim v Ljubljano... bom pač ljubljančanka. Vsak ki živi v Ljubljani je... ljubljančan.
Life is as complicated as we make it...

nevone ::

avtohtón -a -o prid. (ọ̑) ki je po izvoru od tam, kjer živi; domač, prvoten: avtohtoni narodi; avtohtono prebivalstvo / avtohtona rastlina, drevesna vrsta // knjiž. izviren, samonikel: avtohton umetniški izraz; avtohtona poezija ♪

Edini smisel ima avtohtonost prebivalstva v primeru, da si avtohton, če se nekje rodiš (tam je tvoj izvor) in tam živiš. Vse ostalo je nategovanje podolgem in počez.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Pithlit ::

_prvoten_ Kdo so prvotni prebivalci Ljubljane (in koliko jih tam še živi)?

Ker ti hočeš povedat je vsak ki se je rodil in živi v USA kar avtohton. Je res?
Life is as complicated as we make it...

nevone ::

Pithlit je izjavil:

_prvoten_ Kdo so prvotni prebivalci Ljubljane (in koliko jih tam še živi)?

Ker ti hočeš povedat je vsak ki se je rodil in živi v USA kar avtohton. Je res?


Povej boljšo definicijo avtohtonosti. Če se odrečeš moji, potem ni avtohton nihče, razen opice v Afriki, pa še te ne nujno.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Pithlit ::

Tisti za katerega zgodovina dokazuje da je bil prvi tam. Dejmo se omejit homo sapiens-e. Opice pustimo stat zaenkrat... da ne bomo končali pri amebah.

Torej, prvotni prebivalci Los Angeles-a so...? Prvotni prebivalci Ljubljane so...? Evo, temu se reče avtohtoni. Janez Slak, rojen 1954 v Ljubljani (ki iz Ljubljane v 62. letih še nosa ni pomolil) pač ni nujno avtohtoni ljubljančan.
Life is as complicated as we make it...

nevone ::

Tisti za katerega zgodovina dokazuje da je bil prvi tam


Zanj potem ne velja, da izvira od tam.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Parkirišča med bloki (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1448457 (4378) Saul Goodman
»

Parkirni avtomati - Bežigrad (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15623633 (18199) solatko
»

Zakaj žabarji mislijo/mislite da je Ljubljana središče sveta! (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26135768 (30660) Mehmed
»

Napačno parkiranje in upravičenost vigilantstva (samovoljni odvoz avta z viličarjem) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8010460 (9497) T-h-o-r

Več podobnih tem