Forum » Loža » Nepravilno parkiranje - napačen naslov na listku
Nepravilno parkiranje - napačen naslov na listku
iso2000 ::
Pozdravljeni,
NAMESTO UVODA:
pa se je zgodilo tudi meni - na avtu me je pričakalo lepo obvestilce našega vrlega mestnega redarstva. Pa da ne bo kdo mislil, da parkiram iz objestnosti tam , kjer se naj ne bi. Ne, enostavno imamo okrog bloka premalo parkirnih mest in ko pridem ob 16ih z dela je še vse zaparkirano (ljubi obiskovalci Ljubljane pač delajo malo dlje) in sem bil prisiljen parkirati na zelenici za blokom. To pač delamo/jo vsi, saj drugače ne gre.
No, imamo pa tudi sosedo, ki rada kaj prispeva na račun matične občine, še posebej če ni iz njenega žepa. In ta človekoljubna oseba rada pokliče vroči telefon redarjev, ter jim sporoči naj pridejo po težko prisluženo plačo.
VPRAŠANJE:
Torej, to da sem nepravilno parkiral ni sporno in niti nočem zanikati. Na spremljajočem listku, kjer je opis prekrška ter pojasnila, pa je naveden napačen naslov. In sicer je navedena lokacija, ki je približno 1 km oddaljena od mesta, kjer so me oglobili. To pa se mi zdi sporno.
Ali je to zadosten vzrok, da se pritožim in prihranim tistih 25/50 EUR, ali naj plačam zdaj in sigurno prihranim 25 EUR, pa še rešim se nadaljnega dela...
Ali se da kje na spletu pogledati kdo je lastnik te zelenice?
LP
NAMESTO UVODA:
pa se je zgodilo tudi meni - na avtu me je pričakalo lepo obvestilce našega vrlega mestnega redarstva. Pa da ne bo kdo mislil, da parkiram iz objestnosti tam , kjer se naj ne bi. Ne, enostavno imamo okrog bloka premalo parkirnih mest in ko pridem ob 16ih z dela je še vse zaparkirano (ljubi obiskovalci Ljubljane pač delajo malo dlje) in sem bil prisiljen parkirati na zelenici za blokom. To pač delamo/jo vsi, saj drugače ne gre.
No, imamo pa tudi sosedo, ki rada kaj prispeva na račun matične občine, še posebej če ni iz njenega žepa. In ta človekoljubna oseba rada pokliče vroči telefon redarjev, ter jim sporoči naj pridejo po težko prisluženo plačo.
VPRAŠANJE:
Torej, to da sem nepravilno parkiral ni sporno in niti nočem zanikati. Na spremljajočem listku, kjer je opis prekrška ter pojasnila, pa je naveden napačen naslov. In sicer je navedena lokacija, ki je približno 1 km oddaljena od mesta, kjer so me oglobili. To pa se mi zdi sporno.
Ali je to zadosten vzrok, da se pritožim in prihranim tistih 25/50 EUR, ali naj plačam zdaj in sigurno prihranim 25 EUR, pa še rešim se nadaljnega dela...
Ali se da kje na spletu pogledati kdo je lastnik te zelenice?
LP
nejcek74 ::
urbinfo
tukaj si lahko najdeš svojo številko parcele, izpis lastnika pa boš moral najti na zemljiški knjigi, je pa plačljivo
p.s. skupne zelene površine v stanovanjskih naselij imajo svoj namen, s parkiranjem na njih pa uničuješ bivalno okolje sosedom in sebi
tukaj si lahko najdeš svojo številko parcele, izpis lastnika pa boš moral najti na zemljiški knjigi, je pa plačljivo
p.s. skupne zelene površine v stanovanjskih naselij imajo svoj namen, s parkiranjem na njih pa uničuješ bivalno okolje sosedom in sebi
iso2000 ::
nejcek74:
se strinjam, da zelenica ni namenjena parkiranju, vendar, če ni prostora nikjer v radiju dveh ulic, kaj naj naredim? Peš ali z avtobusom se ne morem nameniti v službo, ker je predaleč, za kolo pa je vreme še preveč nestanovitno. Če bi parkirali tukaj le stanovalci ne bi bilo problema, tako pa... Tudi ponavadi preparkiram, ko se sprosti prostor, včeraj pa žal nisem utegnil.
Tudi sam se nagibam v to smer, da plačam in pozabim vse skupaj, ampak se mi zdi pa neumno, da plačujem, ker ne morem doma parkirati v skladu s črko zakona, pa če bi še tako rad...
LP
se strinjam, da zelenica ni namenjena parkiranju, vendar, če ni prostora nikjer v radiju dveh ulic, kaj naj naredim? Peš ali z avtobusom se ne morem nameniti v službo, ker je predaleč, za kolo pa je vreme še preveč nestanovitno. Če bi parkirali tukaj le stanovalci ne bi bilo problema, tako pa... Tudi ponavadi preparkiram, ko se sprosti prostor, včeraj pa žal nisem utegnil.
Tudi sam se nagibam v to smer, da plačam in pozabim vse skupaj, ampak se mi zdi pa neumno, da plačujem, ker ne morem doma parkirati v skladu s črko zakona, pa če bi še tako rad...
LP
nejcek74 ::
malo sem te hecal malo pa sem mislil resno; problem parkiranja se žal ne da rešiti na poceni način, sploh v starejših naselij ki so bila projektirana z mislijo en avto na stanovanje, zdaj pa ima le kakšno manj kot 2 :).
Drugače pa samo to: načeloma bi bližnje zelenice morale pripadati kot funkcionalna zemljišča objektom, večje zelene površine bi morale ostati javno dobro (last MOL)
zaradi resničnega debilizma večine lastnikov v blokovskih naseljih in neverjetne nesposobnosti mesta (saj govorimo o Lj, a ne) od leta 91 naprej, se s skupnimi zelenimi površinami dogajajo lopovščine. Če si lastnik stanovanja, bi moral dobro vedeti, ali je tista zelenica v skupni lasti ali ne.
Drugače pa samo to: načeloma bi bližnje zelenice morale pripadati kot funkcionalna zemljišča objektom, večje zelene površine bi morale ostati javno dobro (last MOL)
zaradi resničnega debilizma večine lastnikov v blokovskih naseljih in neverjetne nesposobnosti mesta (saj govorimo o Lj, a ne) od leta 91 naprej, se s skupnimi zelenimi površinami dogajajo lopovščine. Če si lastnik stanovanja, bi moral dobro vedeti, ali je tista zelenica v skupni lasti ali ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nejcek74 ()
Ejsi_Disi ::
urbinfo
tukaj si lahko najdeš svojo številko parcele, izpis lastnika pa boš moral najti na zemljiški knjigi, je pa plačljivo
Lahko pa preveri na http://prostor.gov.si/emoneta/zk_parcel... (ne pusti mi linka narest)
Rock n' roll ain't noise pollution!
tempoFlow ::
Kolikor vem, se plača tako ali tako položnico, ki jo prejmeš po pošti (in takrat prične veljati 8 dnevni rok za 1/2 plačila). Glede na to, da je napisan napačen naslov, pa verjetno položnice ne boš prejel :).
Aha - šele sedaj sem dobro pogledal in videl, da je napačen naslov, kjer si parkiral. Tvojega tako ali tako imajo.
Mislim, da se na napačen naslov v tem primeru ne moreš sklicevati, saj so tako ali tako poslikali tvoj avto od spredaj in od zadaj, tako da je viden tip prekrška in ti na podlagi tega lahko tudi računajo (saj je problem zelenica in ne naslov).
Aha - šele sedaj sem dobro pogledal in videl, da je napačen naslov, kjer si parkiral. Tvojega tako ali tako imajo.
Mislim, da se na napačen naslov v tem primeru ne moreš sklicevati, saj so tako ali tako poslikali tvoj avto od spredaj in od zadaj, tako da je viden tip prekrška in ti na podlagi tega lahko tudi računajo (saj je problem zelenica in ne naslov).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tempoFlow ()
mmmato ::
Tudi sam se nagibam v to smer, da plačam in pozabim vse skupaj, ampak se mi zdi pa neumno, da plačujem, ker ne morem doma parkirati v skladu s črko zakona, pa če bi še tako rad...
Eh, js sm pred blokom v zadnjih 2 tednih dobil za 100€ kazni. Župankoviču tudi Pahor noče dat denarja, ki mu ga je Janša vzel, potem pa stanovalci plačujemo drag parking pred lastnim stanovanjem. Že od nekdaj je cela ulica zaparkirana, zadnja 2 tedna so pa redarji skoz pri nas. Pa bi parkiral tudi 500m stran če bi bil plac, pa ga ni daleč naokoli.
http://www.turnofftheinternet.com/
Keyser Soze ::
Je problem naslov, in to lahko velik problem, sploh če se izkaže, da je "napačno zemljišče", kjer je bil storjen prekršek zasebna last.
Skratka... Dobro prečekiraj situacijo pa je.
Ni redkost primer, ko ljudje okoli PS Ledine dobijo lisice na avto, čeprav parkirajo na funkcionalnem zemljišču stavbe.
Redarji _so_ "loleki". Dejstvo, ki ga velja vzeti v obzir, ko vas oglobijo.
Skratka... Dobro prečekiraj situacijo pa je.
Ni redkost primer, ko ljudje okoli PS Ledine dobijo lisice na avto, čeprav parkirajo na funkcionalnem zemljišču stavbe.
Redarji _so_ "loleki". Dejstvo, ki ga velja vzeti v obzir, ko vas oglobijo.
OM, F, G!
Legend(SLO) ::
Kaj si pa kupujete avtomobile če jih nimate kje puščat. Skrajen cajt, da se neha to parkiranje po vseh pločnikih in zelenicah in povsod kjer se komu zazdi. Pač zrihtite si parkirno mesto pa bo problem rešen.
krneki
bluefish ::
Pač zrihtite si parkirno mesto pa bo problem rešen.Ane, pa četudi je na drugem koncu mesta. Daj, oglej si kdaj kakšno starejše blokovsko naselje, preštej stanovanja, tistih nekaj redkih parkirnih in garažnih mest in boš dobil računico.
ShowDown ::
Rad imam naravo, vendar se mi ne zdi nič takega če bi par zelenic pretvorili v parkirna mesta. Za take stvari mora poskrbeti občina, ampak to seveda ni v njihovem interesu. "Od nepravilnega parkiranja se napolni blagajna, zato je neumno plačati nekomu da naredi parkirna mesta", si misli občina.
nejcek74 ::
Glej, če bo tebi občina zrihtala zastonj parkirno mesto (ki ga kupci novih stanovanj pošteno plačajo) potem naj pa še meni eno zastonj stanovanje prosim. Ne rabim parkirnega mesta, se bom vozil s kolesom, obljubim. Bi pa imel eno velikooo teraso prosim.
Aja pa za firmo bi mel še zastonj delovne prostore, tudi s teraso, da bom lahko šel ven na čik.
Aja pa za firmo bi mel še zastonj delovne prostore, tudi s teraso, da bom lahko šel ven na čik.
T0RN4D0 ::
Odvisno kje ga pustiš.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Legend(SLO) ::
Ane, pa četudi je na drugem koncu mesta. Daj, oglej si kdaj kakšno starejše blokovsko naselje, preštej stanovanja, tistih nekaj redkih parkirnih in garažnih mest in boš dobil računico.
Ja in kaj hočeš povedat? Pač ni parkirišč in kaj zdej boš pač brez avta. Oz parkirišča bi se že nardila, samo tudi, če jih kdo naredi jih itak noben ne kup, ker se vsem zdi to zapravlanje dnarja. Sej na zelenici je pa zastonj a ne? No pač če bojo končno začel talat listke po naseljih bodo tudi parkirišča dobila svojo ceno. Mislm zakaj pa naj ti pripada glih brezplačno parkiranje a? Pa ne omenji mi druzga konca mesta k tut če bi mel do garažne 500m tm ne bi večina zakupla mesta ampak bi še naprej parkiral vsepovsod. Skrajen cajt da se to neha in se zelenice namen okrasju in pločnike pešcem. Bi se pa res lahko kakšno zelenico žrtvoval za garažno hišo. Še posebej stara blokovska naselja majo veliko zelenih površin.
krneki
bluefish ::
Še posebej stara blokovska naselja majo veliko zelenih površin.Da, zabijmo jih z betonom in garažnimi hišami.
Pa ne omenji mi druzga konca mesta k tut če bi mel do garažne 500m tm ne bi večina zakupla mesta ampak bi še naprej parkiral vsepovsod.Obratno pri nas. V bližini so tri garažne hiše in vse zapolnjene. Posledica tega je predvsem ugodna cena nakupa in tako oglas o prodaji kakšnega mesta mimogrede pritegne pozornost in zanimanje.
solatko ::
Problem so avtomobili, ki vsako jutro napadejo Ljubljano in druga mesta, v katerih je problem parkiranja. Sami stanovalci imajo z nekim pametnim dogovorom med seboj, zadosti prostora, problem so študentje (v večjih stanovanjih so po štirje ali pet in večina jih pride v nedeljo zvečer s svojim avtom), potem pa ga do petka ne premaknejo in zaposleni, ki pa dobesedno zasedejo vsako luknjo na poti proti centru, zaprejo dostope do stanovanj, garaž, pomožnih prostorov (lope z orodjem, pralnice avtomobilov), zasedejo vse pločnike, kjer komunalci ne hodijo prav pogosto, par ulic neredijo praktično neprevoznih...., potem pa se nekateri čudijo "žlehnobi stanovalcev", ker ubogim voznikom ne omogočijo parkiranja, saj stanovalci nimajo nobenih potreb po gibanju, varnosti in čistemu zraku, sploh pa kaj jim čjo zelenice. Poznam cel kup Slovencev, ki so v času velikih nakupovanj v Trstu, hodili samo do Občin, tam pa lepo na tramvaj in v mesto, v Ljubljani, Mariboru, Kranju, Ptuju... pa bi vsak rad svojo rit pripeljal na prag trgovine, službe ali bolnice, kadar ima kakšno kontrolo. Dragi vozniki to enostavno ne gre in čas bi bil, da se v mestih naredi red, pa se bo mogoče tudi nekaj naših vozačev začelo voziti z vlakom in avtobusom ali pa vsaj po trije v enem avtu. Lep primer je parkirišče pred kinom Šiška. Dokler je bilo brezplačno, je bil avto pri avtu in to iz Medvod pa do Škofje loke, Kranja, Tržiča... skratka pol gorenjcev, ki so zaposleni v LJ. Od kar je plačljivo, je praktično prazno, so pa zato vse ulice in zelenice v tem predelu, dobesedno zabasane z avti iz gorenjskega konca. Take nesramnosti, kot jo doživiš od teh pacientov, ko jih opozoriš na nepravilno parkiranje na zelenici, si normalen občan ne more predstavljati. Ko pa se bo začel narod samoorganizirati in naredil kakšno škodo na avtih ali dnevno klical pajka in komunalce, bodo pa spet domačini žleht, brez drugega dela in tako naprej. Skoraj štirideset let vozniškega staža je za menoj, pa v življenju še nisem parkiral na prostoru za invalide, zelenici, pred kakršnim koli vhodom, na pločniku, pa če prav sem delal tudi po 70kkm na leto. Vedno sem našel uraden PP, pa če je bilo potrebno plačat, sem pač plačal, kadar sem vedel, da parkirnega prostora verjetno ne bom dobil, sem se poslužil mestnega prometa ali taxi službe. Pri nas imamo vozniki pač to srečo, da privatna lastnina ni varovana, v A in I ne boš videl takega brezobzirnega parkiranja nikjer.
bluefish ::
Bo držalo. Že v okolici našega bloka vse pogosteje opažam reg iz vseh koncev slo. Zanimivo je potem po četrti videti, ko začno kapljati lastniki.
;-) ::
Kaj si pa kupujete avtomobile če jih nimate kje puščat. Skrajen cajt, da se neha to parkiranje po vseh pločnikih in zelenicah in povsod kjer se komu zazdi. Pač zrihtite si parkirno mesto pa bo problem rešen.
Ni vedno tako. Smo kupili stanovanje v bloku, v pogodbi je pisalo da ti pripadajo 2 do 3 parkirna mesta označena pred blokom. Sedaj ko je pol leta mimo so se zraven zgradili tudi drugi stanovanjski bloki in enostavno nimamo kje parkirat (sicer me ne moti ker živimo v hiši) sam mi pa gre na jetre da pri lastnem stanovanju nimaš parkirnega mesta.
Drugače če narobe parkiraš je kazen samo 50€? oz. 25 polovička? Tudi v mestu in na plavi coni? Kr pred letom sem dobil nekje 45€ in sem toliko moral plačat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
Zheegec ::
25€? Torej ga imam lahko 24ur parkiranega nepravilno za nižjo ceno, kot v parkirni hiši
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
;-) ::
Pomota. plačilni nalog sem dobil 80€ polovička je bila 40 ja. Parkiral pa sem uradno na cesti (pred zdravstvenim domom) prostor ki ga vsi uporabljajo za parkirat. Tudi pritožba in razlaga da je šlo za nujen primer ni pomagalo.
iso2000 ::
Hmm, vidim, da nisem edini s težavami na tem področju.
Par pojasnil za nekatere:
- parkiral sem za blokom, kjer stanujem - imam svoje stanovanje
- kot so nekateri omenili celotno sosesko zabašejo dnevni vozači
- ravno tako je na mestu opažanje, da nekaj težav prinesejo študentje, saj je med viekndi stanje bistveno boljše, oziroma vedno najdem parkirno mesto
- parkirnega mesta pa pri nas ne moreš kupiti, saj ga preprosto ni. So sicer garaže, ki pa so vse v lasti posameznikov in za sedaj še nisem uspel najti možnosti, da bi jo najel ali odkupil.
Gre pa za Ljubljana - Šiška, bližina Kino Šiška
blok je starejšega letnika, okrog 1960 in takrat pač niso razmišljali v skladu z današnjimi potrebami...
Izjava,
se mi zdi otročja,. Stvar pač ni tako preprosta. Če bi večina vozačev parkirala na javnih parkirnih mestih in ne na prostorih za stanovalce, bi bila situacija zame bistveno ugodnejša. Pač zadevo bi morali urediti malo drugače, kot je ta balkanski sistem, ki ga imamo sedaj. Tudi podjetja, ki zaposlujejo, bi lahko poskrbela za zaposlene in jim omogočila parkiranje na nek način. Torej lahko v isti maniri zaključim, da kaj se pa vozijo v Ljubljano delat, če nimajo kje parkirat!
Itak je v Ljubljani celoten sistem javnega prometa in parkiranja popolna katastrofa.
Kazen pa sem plačal, saj se s to zadevo ne mislim več ukvarajti.
LP
Par pojasnil za nekatere:
- parkiral sem za blokom, kjer stanujem - imam svoje stanovanje
- kot so nekateri omenili celotno sosesko zabašejo dnevni vozači
- ravno tako je na mestu opažanje, da nekaj težav prinesejo študentje, saj je med viekndi stanje bistveno boljše, oziroma vedno najdem parkirno mesto
- parkirnega mesta pa pri nas ne moreš kupiti, saj ga preprosto ni. So sicer garaže, ki pa so vse v lasti posameznikov in za sedaj še nisem uspel najti možnosti, da bi jo najel ali odkupil.
Gre pa za Ljubljana - Šiška, bližina Kino Šiška
blok je starejšega letnika, okrog 1960 in takrat pač niso razmišljali v skladu z današnjimi potrebami...
Izjava,
Kaj si pa kupujete avtomobile če jih nimate kje puščat. Skrajen cajt, da se neha to parkiranje po vseh pločnikih in zelenicah in povsod kjer se komu zazdi. Pač zrihtite si parkirno mesto pa bo problem rešen.
se mi zdi otročja,. Stvar pač ni tako preprosta. Če bi večina vozačev parkirala na javnih parkirnih mestih in ne na prostorih za stanovalce, bi bila situacija zame bistveno ugodnejša. Pač zadevo bi morali urediti malo drugače, kot je ta balkanski sistem, ki ga imamo sedaj. Tudi podjetja, ki zaposlujejo, bi lahko poskrbela za zaposlene in jim omogočila parkiranje na nek način. Torej lahko v isti maniri zaključim, da kaj se pa vozijo v Ljubljano delat, če nimajo kje parkirat!
Itak je v Ljubljani celoten sistem javnega prometa in parkiranja popolna katastrofa.
Kazen pa sem plačal, saj se s to zadevo ne mislim več ukvarajti.
LP
Furbo ::
Bo držalo. Že v okolici našega bloka vse pogosteje opažam reg iz vseh koncev slo. Zanimivo je potem po četrti videti, ko začno kapljati lastniki.
Saj tudi t.i. 'lastniki' navadno niso lastniki parkinga, samo nekako mislijo, da jim pripada, ker je slučajno njihov blok zraven.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
joze67 ::
V določenih primerih stanovalci lahko dosežejo, da se postavi ustrezen znak ("Dovoljeno za stanovalce ____") in potem kličejo policijo, če se jim da.
Pri nas (Lj Nove Jarše) se da parkirno mesto vedno najti, samo včasih res kakih 100 m stran. In ker bi si ljudje raje nogo odrezali, kot pa jo uporabili, so avti po vseh zelenicah. Najboljši pa so mladeniči, ki se zapeljejo po intervencijski poti in parkirajo tik pred blokom. Se bodo že ljudje umaknili.
Isto v Štepanjcu (se s kolesom vozim na delo skozenj), se vozijo po onih vijugastih nepreglednih poteg, parkirajo pa na otroških igriščih in zelenicah. Tam so kake dve leti pred nami, tako da bo podobno tudi v NJ.
Težave s parkiranjem? v NJ se tako "reši" 10, 15 avtomobilov; v Štepanjcu 30-50 (ocena). V primerjavi z vsemi, ki so parkirani ob robu naselja (tam, kjer *so* parkirišča), kaplja v morje. Zato sem trdno prepričan, da pri tem ne gre za potrebo, ampak brezobirnost in lenobo.
BS3 je, po mojem, druga pesem. Tam ... bi morali enostavno obdavčiti drugi avto. Ker prostora ni, tudi par 100m stran.
Pri nas (Lj Nove Jarše) se da parkirno mesto vedno najti, samo včasih res kakih 100 m stran. In ker bi si ljudje raje nogo odrezali, kot pa jo uporabili, so avti po vseh zelenicah. Najboljši pa so mladeniči, ki se zapeljejo po intervencijski poti in parkirajo tik pred blokom. Se bodo že ljudje umaknili.
Isto v Štepanjcu (se s kolesom vozim na delo skozenj), se vozijo po onih vijugastih nepreglednih poteg, parkirajo pa na otroških igriščih in zelenicah. Tam so kake dve leti pred nami, tako da bo podobno tudi v NJ.
Težave s parkiranjem? v NJ se tako "reši" 10, 15 avtomobilov; v Štepanjcu 30-50 (ocena). V primerjavi z vsemi, ki so parkirani ob robu naselja (tam, kjer *so* parkirišča), kaplja v morje. Zato sem trdno prepričan, da pri tem ne gre za potrebo, ampak brezobirnost in lenobo.
BS3 je, po mojem, druga pesem. Tam ... bi morali enostavno obdavčiti drugi avto. Ker prostora ni, tudi par 100m stran.
ender ::
Ko smo pri nesramnosti, jaz sem bil pred pol leta nesramen, ker eni ženski nisem pustil parkirat na dvorišču pred hišo (ni bila namenjena k nam)...
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
Dr_M ::
Jest bi bil vesel, ce bi lahko zvecer ob pol 11, ko pridem iz sihta parkiral 100m blizu bloka.
Veckrat zmanjka celo zelenic za parkirat.
Res mi ni usec, da parkiram na zelenici, ampak drugega mi zal ne ostane. Avto pa potrebujem, z njim nardim cca 25.000km na leto, tko da nisem ravno nedeljski povprecni voznik.
Veckrat zmanjka celo zelenic za parkirat.
Res mi ni usec, da parkiram na zelenici, ampak drugega mi zal ne ostane. Avto pa potrebujem, z njim nardim cca 25.000km na leto, tko da nisem ravno nedeljski povprecni voznik.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
solatko ::
Furbo - Tako imenovani stanovalci sicer niso lastniki parkirnih površin in zelenic, razen kakšnih neprilagojenih posameznikov, pa po navadi nimajo te navade, da bi si s parkiranjem na travi in ostalih zelenicah, uničevali svoj stanovanjski okoliš. Gre predvsem za spoštovanje predpisov, v katerega sodi tudi to, da naj bi se v mestih, na zelenih površinah, ne parikiralo in vozilo. Problem je v izvajanju javnih služb, saj MOL enostavno ne najde načina, da bi objestna parkiranja koder koli, vsako dnevno preprečeval z rednim kaznovanjem po celi mestni občini. Zaposlijo naj cca 3000 študentov, jih namestijo v vsako ulico, s samo eno nalogo, olistkat napačno parkirani avto - TAKOJ. Ko bi se vozniki navadili, da jih vsakodnevno parkiranje izven garažnih hiš in javnih parkirišč stane 80€ oz.40€, če plača takoj to pa je kar nekaj km s taxi-jem. V pol leta garantirano ne bi bilo več nepravilno parkiranega avtomobila na področju MOL, vsi bi bili zadovoljni, stanovalci bi končno živeli normalno življenje, pa tudi marsi kateri mami z vozičkom ali invalidu, ne bi bilo potrebno hoditi med vozečimi avtomobili. Tisti, ki danes uporabljajo za prihod v službo, osebni avto, bi se posluževali javnih sredstev, parkirnih mest, ki so namenjena kratkotrajnemu parkiranju do 2.ur, bi bila namenjena obiskovalcem in tistim, ki imajo nujne opravke v mestu, odpadlo pa bi vse zgubljanje živcev in uničevanje lastnine, kar se dogaja v tem kaosu. Ne da se prilagodit mest naraščajočim potrebam po parkiranju, lahko pa se prilagodijo vozniki, če vedo, da parkirnih mest ni ter, da je napačno parkiranje 99% sankcionirano. Sedaj pa si vsak lahko privošči kakšen listek na 3-4 mesece, saj pride ceneje skozi, kot, da najame parkirno mesto v garažah po mestu.
Utk ::
Če bi večina vozačev parkirala na javnih parkirnih mestih in ne na prostorih za stanovalce, bi bila situacija zame bistveno ugodnejša.
Parkirišče za stanovalce mora bit označeno. Če je, nikoli ne parkiram tam, če ni, parkiram, pa tudi če so sami bloki naokoli.
Mislim, da večina "vozačev" tako dela, in skoraj noben ljubljančan. Če je LJ tablica, je avtomatsko stanovalec, če ni, avtomatsko ni stanovalec. Strašna logika.
Sicer pa res najbolje, da damo vsakemu na čelo listek, ali je študent, penzioner, geografsko poreklo in ne vem kaj, in dovoljenje kolk ur in kolk avtov sme parkirat na parkiriščih okoli bloka. Ki so jih verjetno naredili z občinskim, ali pa celo državnim, denarjem, ne pa z blokovskim.
KandazaR ::
To debato smo že 1x imeli. Mislim da je vsakemu, ki pozna ljubljansko situacijo jasno da ni niti pribljižno dovolj plačljivih parkirnih mest za vse, ki se pripeljejo v lj. Tudi na tako imenovanih park and raid mestih ne. Zavedati se je treba tudi, da javni promet trenutno ne bi mogle prepeljati vseh ljudi če bi npr jutri hoteli vsi z javnim prevozom v službo. No to so problemi. Treba pa je preiti k rešitvam. Obstajajo tri rešitve:
1) z izdatnimi vlaganji se izdatno izboljša javni prevoz (vsaj po lj)
2) gradnja dodatnih parkirnih hiš, sprememba manj prometnih cest v enosmerne in s tem pridobitev parkirnih mest, ki so plačljiva (neka majhna vsota npr 2€ na dan) s tem bi mol dobila vsaj nekaj sredstev kar je s situacijo sedaj ko ne dobi od teh vozil nič velika sprememba, pa pritisnit je treba na podjetja da morajo imeti zagotovljena parkirna mesta za zaposlene
3) množična selitev podjetij iz ljubljane (tu ne mislim predvsem tista ki so nujno vezana na lj npr trgovine, storitve)
1) z izdatnimi vlaganji se izdatno izboljša javni prevoz (vsaj po lj)
2) gradnja dodatnih parkirnih hiš, sprememba manj prometnih cest v enosmerne in s tem pridobitev parkirnih mest, ki so plačljiva (neka majhna vsota npr 2€ na dan) s tem bi mol dobila vsaj nekaj sredstev kar je s situacijo sedaj ko ne dobi od teh vozil nič velika sprememba, pa pritisnit je treba na podjetja da morajo imeti zagotovljena parkirna mesta za zaposlene
3) množična selitev podjetij iz ljubljane (tu ne mislim predvsem tista ki so nujno vezana na lj npr trgovine, storitve)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KandazaR ()
Brane2 ::
Kazen pa sem plačal, saj se s to zadevo ne mislim več ukvarajti.
LP
Jaz je mogoče ne bi. Sem bil v podobni situaciji, pa sem poslal ugovor.
Če te nekdo kaznuje, te lahko samo za napačno početje. Če ti pa ni omogočil pravilnega ravnanja, potem je za stanje odgovoren on in nima kaj sikat.
Če so z mestno politiko zajebali parkinge in sedaj ne dajo ljudem to, kar jim po pogodbi pripada ( en ali več parkingov ), kako lahko obravnavajo druge kot krivce ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
tx-z ::
Ma pismo nej že nardijo une sposojevalnice koles. Na vsakih 500metrou bi meu eno postajo s kolesi. Bi vzeu kolo iz ene, se pelu na neko mesto drgam in bi ga tm pustu. Pač mel bi svojo kartico tko da bi se točn vedl kdo ma kolo če bi ga hotu ukradt al pa kj. Pa je problem rešn. Js hodm na faks z avtom zato kr z busom rabm preveč časa (20min do busne, 30-40min do faksa, +čakanje), s kolesom pa ne zato k ga pač nimam. Če bi meu max 10min stran to s kolesi pa zravn faksa eno bi pa z veselljm vsakič k je lepo vreme šu raj s kolesom. Neki bi se že poznal
tx-z
T0RN4D0 ::
Tako imenovani stanovalci sicer niso lastniki parkirnih površin in zelenic, razen kakšnih neprilagojenih posameznikov, pa po navadi nimajo te navade, da bi si s parkiranjem na travi in ostalih zelenicah, uničevali svoj stanovanjski okoliš.
Sanjala svinja kukuruz, pa lih v tej temi so vsi napisal da pred svojim blokom parkirajo na zalenici ker drugje ni prostora, in ti še kr govoriš ene svoje trparije kot vedno :)
Parkirna mesta bo treba zgradit, tu skoraj ni druge. Javni prevoz bi mogli izboljšat za kakšen velikostni razred da bi postal uporaben.
Varjanta s kolesi bi bla tudi dobra, samo ob slabem vremenu ne bi pomagala. Pa pozimi tudi ne veliko. No ja, nasplošno ne bi rešila veliko v tej smeri. :)
Sanjala svinja kukuruz, pa lih v tej temi so vsi napisal da pred svojim blokom parkirajo na zalenici ker drugje ni prostora, in ti še kr govoriš ene svoje trparije kot vedno :)
Parkirna mesta bo treba zgradit, tu skoraj ni druge. Javni prevoz bi mogli izboljšat za kakšen velikostni razred da bi postal uporaben.
Varjanta s kolesi bi bla tudi dobra, samo ob slabem vremenu ne bi pomagala. Pa pozimi tudi ne veliko. No ja, nasplošno ne bi rešila veliko v tej smeri. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
solatko ::
KandazaR, Brane2 - Po vajini logiki, so za pomankanje parkirnih prostorov krivi stanovalci blokov in hiš v Ljubljani, zato imate vso pravico, da se naserjete pred vhode v hiše, na pločnike, zelenice in parkirne prostore za invalide in bog ne daj, da bi se vas kakšen komunalc ali policaj dovolil oglobit. Kolikor je meni jasno spoštovanje predpisov in zakonodaje, nimaš pravice le te kršit, temveč moraš svoje ravnanje prilagodit situaciji in, če veš, da PP ni, se pač pripelješ drugače. Bodi brez skrbi, da je mestni promet, avtobusni promet in vlak sposoben prepeljati še več potnikov in bolj tekoče, če kar na enkrat ne bi bila polna LJ iskalcev PP - ustvarjalcev vsakodnevnega drena, na vseh cestah proti centru. Ko bi vsak dan dobil pozdravček za 80€/40€, si zračunaj koliko krat lahko parkiraš narobe s svojo plačo, če pa si na pločniku, pa obisk Ceste dveh cesarjev pa malo večji strošek. Ne vem kaj bi vidva naredila, če bi imela vsak dan zaparkirano garažo, potlačeno gredico z vrtnicami, če bi morali vajini otroci po cesti v šolo, namesto po pločniku. Izgleda, da se vas večina sploh ne zaveda kakšno sranje povzročate, s svojim napačnim parkiranjem - pa nobenih izgovorov prosim, saj vaš problem parkiranja, ne more in ne sme postati moj problem gibanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
KandazaR ::
Prosim solatko, da citiraš kje sem napisal da so za pomankanje parkirnih prostorov krivi stanovalci blokov in hiš v ljubljani in pa kje sem napisal da podpiram parkiranje na pločnikih, zelenicah, zaparkiranje vhodov garaž.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KandazaR ()
solatko ::
KandazaR - "Mislim da je vsakemu, ki pozna ljubljansko situacijo jasno da ni niti pribljižno dovolj plačljivih parkirnih mest za vse, ki se pripeljejo v lj. Tudi na tako imenovanih park and raid mestih ne. Zavedati se je treba tudi, da javni promet trenutno ne bi mogle prepeljati vseh ljudi če bi npr jutri hoteli vsi z javnim prevozom v službo. No to so problemi. Treba pa je preiti k rešitvam. Obstajajo tri rešitve:"
Do rešenih problemov pa divje ali kako - ker za te rešitve je potrebnih nekaj let in kar nekaj denarja, za ureditev napačnega parkiranja pa je potrebno nekaj storiti takoj - pa še zaslužili bi lahko denar za tvoj način reševanja.
T0RN4D0 - Kolikor poznam mestne okoliše v LJ ni niti enega bloka, kjer bi lastniki stanovanj parkirali na zelenici (napisal sem, da razen neprilagodljivih izjem, med katere spadajo tudi študentje v našem bloku, ki pa so dobili opomin lastnika pred odpovedjo, saj so mislili, da so z najemom stanovanja, najeli tudi zelenico pred blokom za parkiranje).
Do rešenih problemov pa divje ali kako - ker za te rešitve je potrebnih nekaj let in kar nekaj denarja, za ureditev napačnega parkiranja pa je potrebno nekaj storiti takoj - pa še zaslužili bi lahko denar za tvoj način reševanja.
T0RN4D0 - Kolikor poznam mestne okoliše v LJ ni niti enega bloka, kjer bi lastniki stanovanj parkirali na zelenici (napisal sem, da razen neprilagodljivih izjem, med katere spadajo tudi študentje v našem bloku, ki pa so dobili opomin lastnika pred odpovedjo, saj so mislili, da so z najemom stanovanja, najeli tudi zelenico pred blokom za parkiranje).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Utk ::
Parkirišča naj zgradijo in plačajo tisti, ki jih rabijo. Med bloki, so to stanovalci, če je trgovina, si jih naj zase postavi dovolj, podjetja, upravne enote, šole in druge stvari tudi, pa bo vse rešeno. Občina pa naj naredi pameten javni prevoz, ki se bo sam financiral.
Če si neka ustanova to ne more privoščit, se pa naj preseli izven centra. Ne pa zdaj...ko imaš en kup stvari samo v centru, kamor je res neumno z avtom it.
Če si neka ustanova to ne more privoščit, se pa naj preseli izven centra. Ne pa zdaj...ko imaš en kup stvari samo v centru, kamor je res neumno z avtom it.
KandazaR ::
No in kje v tistem citatu sem obtoževal stanovalce ljubljane? Ali pa podpiral parkiranje na zelenicah oz pločnikih. Lej ena izjemno hitra rešitev je da se spremeni prometni režim. Kar pomeni da se manj prometne ulice spremeni v enosmerne. Tako dobimo po celi dolžini veliko parkirnih mest. Seveda so ta mesta plačljiva (pač neka neprevelika cena npr 2-3€ na dan). Za to ureditev pa ne potrebuješ ne veliko časa ne denarja.
Samo z kaznovalno politiko ne bo šlo. Še nikdar ni. Žal.
Samo z kaznovalno politiko ne bo šlo. Še nikdar ni. Žal.
dzinks63 ::
Pri nas je še marsikaj neurejeno. Na Japonskem moraš pri nakupu avtomobila prinesti dokaz, da imaš zagarantirano prosto parkirno mesto za avtomobil, drugače ga sploh ne moreš kupiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
T0RN4D0 ::
Ma z enosmernimi ulicami bi dobili bore malo parkirnega prostora. Poleg tega v centru so te možnosti že izkoriščene, kar vsega pa tud ne moreš enosmernega nardit.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
KandazaR ::
Sej ni problematičen samo strogi center. Npr proti viču (območje fakultet) je veliko malo promenih ulic kjer že zdaj z parkiranjem postanejo enosmerne. Vem da ne pridobiš ogromno parkirnih mest, nekaj pa le.
solatko ::
CrniE - stanovalci bi si že naredili pp, če bi bilo kaj prostora.
KandazaR - poleg tebe je napisan še nekdo, ki pa dobesedno pravi, da ga ne morejo kaznovati, kadar parkira, če prav nepravilno. Najhitreje od vseh problemov, urediš parkiranje z brezkompromisnim kaznovanjem, če ne verjameš, si pojdi pogledat v A in I, pa napiš koliko avtov si videl na pločnikih, zelenicah, invalidskih pp.
dzinks63 - podobno je bilo po italijanskih mestih za drugi avto, kolega ni mogel registrirat drugega avta v Trstu, ker ni imel pp.
Najboljš, da kar vse ulice spremenimo v pp pa ne bo problemov.
KandazaR - poleg tebe je napisan še nekdo, ki pa dobesedno pravi, da ga ne morejo kaznovati, kadar parkira, če prav nepravilno. Najhitreje od vseh problemov, urediš parkiranje z brezkompromisnim kaznovanjem, če ne verjameš, si pojdi pogledat v A in I, pa napiš koliko avtov si videl na pločnikih, zelenicah, invalidskih pp.
dzinks63 - podobno je bilo po italijanskih mestih za drugi avto, kolega ni mogel registrirat drugega avta v Trstu, ker ni imel pp.
Najboljš, da kar vse ulice spremenimo v pp pa ne bo problemov.
T0RN4D0 ::
Kolikor mam izkušenj z avstrijo, seveda ni nič parkiranega po pločnikih. Ker je dovolj parkirnih mest. Ker je v vsaki malo večji vasi cesta zasnovana tako, da ima ob robovih parkirišča. Ne vem, povsod najbrž ni tako, ampak kjer ni druge po mojem tudi kakšen avto najdeš na kakšnem pločniku ali zelenici. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
ShowDown ::
@TORN4DO:
Točno tako, če bi bila parkirna mesta se to ne bi dogajalo.
@nejcek74:
Seveda nisem mislil zastonjskih parkirišč. Normalno da se bi ta plačala, pomembno je le da bi obstajala. Problem je v tem, da jih enostavno ni. In to ni samo problem Ljubljane.
Brezveze moralizirate o študentih, ljudeh ki delajo v LJ a stanujejo drugje in drugih prišlekih. Dejstvo je da bi brez teh bilo boljše samo s parkirnimi mesti. Če LJ zaposluje in šola ljudi, ki tukaj puščajo denar in pripomorejo k ekonomskemu razvoju, pa naj zagotovi parkirna mesta. Pika.
Tisti, ki pa kvakate kako bi vsak imel svoj avto in da je to zgolj novodobna razvajenost: to je svoboda prevoznih sredstev. Greš kdajkoli kamorkoli. If you don't like it, go to the middle ages. Amiši so dobra izbira.
Točno tako, če bi bila parkirna mesta se to ne bi dogajalo.
@nejcek74:
Seveda nisem mislil zastonjskih parkirišč. Normalno da se bi ta plačala, pomembno je le da bi obstajala. Problem je v tem, da jih enostavno ni. In to ni samo problem Ljubljane.
Brezveze moralizirate o študentih, ljudeh ki delajo v LJ a stanujejo drugje in drugih prišlekih. Dejstvo je da bi brez teh bilo boljše samo s parkirnimi mesti. Če LJ zaposluje in šola ljudi, ki tukaj puščajo denar in pripomorejo k ekonomskemu razvoju, pa naj zagotovi parkirna mesta. Pika.
Tisti, ki pa kvakate kako bi vsak imel svoj avto in da je to zgolj novodobna razvajenost: to je svoboda prevoznih sredstev. Greš kdajkoli kamorkoli. If you don't like it, go to the middle ages. Amiši so dobra izbira.
THX 1138 ::
Tisti, ki pa kvakate kako bi vsak imel svoj avto in da je to zgolj novodobna razvajenost: to je svoboda prevoznih sredstev. Greš kdajkoli kamorkoli. If you don't like it, go to the middle ages. Amiši so dobra izbira.
Bi raje videl konjsko vprego parkirano na zelenici?
solatko ::
ShowDown - Nihče nič ne moralizira, samo ni izgovora, za zasedbo pločnikov, zelenic in podobnih površin vključno z dovozi v garaže. Če pp ni jih ni in jih še tudi nekaj časa ne bo, čim pa so plačljivi, so tudi vedno na pol prazni (izjema je pp na tržnici). Nihče tudi ne brani komur koli imeti avto in ga uporabljati, samo brez, da ustvarja probleme ljudem, ki za situacijo niso niti najmanj krivi. Lep primer so ulice okoli KC, kjer je garažna hiša vsak dan skoraj prazna, ni pa na tem koncu ulice, po kateri lahko mati z vozičkom ali invalid na vozičku pride iz enega konca na drugega, brez da nekaj krat stopi na vozišče (vsi rešilci na nujni vožnji pa tudi). Takega stanja ni nikjer v EU, pa če prav v vseh glavnih mestih v EU primanjkuje pp. Kratkotrajnih pp je v mestu ogromno, vendar so zasedena od 7. do cca 16. z avtomobili, ki se vsako jutro pripeljejo in okoli šestnajste ure mesto zapustijo (torej ne služijo potrebam zaposlenega, razen za dostavo na delovno mesto), že če bi se ti vozniki v LJ pripeljali s kakšnim drugim sredstvom, bi bila parkirna situacija v LJ precej drugačna. Delavci KC-ja zasedejo skoraj cel Vodmat in Poljane + svoj pp, vlak pa ima postajo pri očesni kliniki (bivša vojaška bolnica) cca 500m od KC in medicinske fakultete. Ni vse v pomanjkanju pp, saj jih zadosti nikoli ne bo, temveč v glavah voznikov in pa v polni denarnici, saj kazni praktično ne dosežejo prekrškarjev (izjema je strogi center LJ). Skoraj vse trgovine v LJ imajo kakšno parkirno mesto, ki pa ga zasedejo izključno zaposleni v tej trgovini.
THX 1138 - Na zelenici naj ne bi bilo parkirano nič, razen kakšnega pasjega dreka.
THX 1138 - Na zelenici naj ne bi bilo parkirano nič, razen kakšnega pasjega dreka.
Brane2 ::
KandazaR, Brane2 - Po vajini logiki, so za pomankanje parkirnih prostorov krivi stanovalci blokov in hiš v Ljubljani, zato imate vso pravico, da se naserjete pred vhode v hiše, na pločnike, zelenice in parkirne prostore za invalide in bog ne daj, da bi se vas kakšen komunalc ali policaj dovolil oglobit.
Nehaj bluzit. Zakaj bi bil stanovalec kriv, če je ob stanovanju kupil še svoja dva parkinga, ki jih pa ne more uporabljat, ker vse stalno zasedajo nestanovalci ?
Naj zažge ekstra parsto EUR mesečno za parking v parkirni hiši km stran ? NAj se odpove avtomobilu ? Naj plača še za naslednjih par parkingov, upajoč, da mu bo kak vendarle ostal ?
Ne more mesto zahtevati od tebe spoštovanje norm, če ni zagotovilo osnovnih pogojev za to in če te postavlja v nemogoč položaj.
On the journey of life, I chose the psycho path.
solatko ::
To, da si kupil poleg stanovanja še pp je bila velika natega investitorjev v večini primerov prodaje stanovanj, saj imaš v blokih s sto in več stanovanji, le par deset pp, vsi pa so plačali po dva. Tudi garaže pod bloki so se kupovale dvakrat, najprej pri vplačilu stanovanja, potem pa še enkrat, če si res hotel svoj prostor. Skoraj ves prostor okoli blokov je javna površina, torej dostopna vsakomur, razen v primerih, ko so lastniki dosegli pridobitev funkcionalnih prostorov okoli bloka in so si tak prostor ogradili (noben blok v LJ pa nima pp za vsa stanovanja) in velja pravilo dogovora ali kdor prej pride. Tudi z zloglasnimi dovolilnicami, prebivalci strogega centra niso imeli zagarantiran pp, pa če prav so te dovolilnice kar drago plačali. Imaš pa skoraj povsod možnost nestanovalca zaparkirat, vendar boš moral potem avto premikat, pa ne pozabi dat na vidno mesto tel. številke. Če ste pp res kupili, se organizirajte in si to opremite z zapornico, tako, da nestanovalci ne bodo mogli na pp.
Brane2 ::
Če je natega, zakaj bi moral biti končni člen verige stanovalec, ki je plačal za parking, pa nima kje parkirati ?
In to, da gre za javne površine, en igra vloge. Saj mi ni treba biti sposoben pokazati ravno na svoj parking- če je vse vedno zasedeno in imajo stanovalci s tem probleme, je jasno,d a so prikrajšani.
Tudi če so sami del problema ( več avtomobilov v družini itd). Ti problemi so v domeni mesta in če niso rešeni in se talajo kazni, naj bodo ustrezne kršitvam. Meni €50 zaradi parkinga na zelenici, pristojnim pa recimo €100.000 v kompletu, ker so toliko časa vlekli plače za reševanje problemov, ki jih niso rešili.
Seveda za obe strani samo če plačajo v roku 8 dni, sicer pa dvojno.
Bi bilo zelo hitro konec ali problemov ali kazni.
In to, da gre za javne površine, en igra vloge. Saj mi ni treba biti sposoben pokazati ravno na svoj parking- če je vse vedno zasedeno in imajo stanovalci s tem probleme, je jasno,d a so prikrajšani.
Tudi če so sami del problema ( več avtomobilov v družini itd). Ti problemi so v domeni mesta in če niso rešeni in se talajo kazni, naj bodo ustrezne kršitvam. Meni €50 zaradi parkinga na zelenici, pristojnim pa recimo €100.000 v kompletu, ker so toliko časa vlekli plače za reševanje problemov, ki jih niso rešili.
Seveda za obe strani samo če plačajo v roku 8 dni, sicer pa dvojno.
Bi bilo zelo hitro konec ali problemov ali kazni.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
nejcek74 ::
še par stvari:
Izhodišča (podobna so v večini razvitih mest)
1. Vsak objekt mora zadostiti vse funkcionalne potrebe na lastni parceli (gradbena parcela - GP)!
2. problem so spremembe, ki so nastale s časom. Prve velike soseske so gradile v 60 letih, večina pa v 70 in 80-tih, ko praktično ni bilo družine z več kot enim osebnim vozilom (OV). Takrat je bilo eno parkirno mesto na stanovanje dovolj. Zdaj se razen za garsonjere zahteva dve. Koliko to pomaga, vidimo sami. Torej, problem št. 1, večina sosesk je bila zgrajena v času manjšega števila OV.
3. starejše soseske so imele ponavadi skupna parkirišča za več blokov, delitev takšnih parkiršč na posamezne uporabnike je težavna. V novejših blokih je kupcem ponvadi jasno katero parkirno mesto (PM) je njihovo.
4. 5% parkirnih mest mora biti dodano za obiskovalce.
6. zelenice: pri večstanovanjskih objektih mora biti na GP zagotovljen delež zelenih površin.
7. obstajajo izjeme, ožja mestna središča in stari deli mest
Reševanje 1:
1. problem parkiranja je v veliki meri problem lastnikov: če želiš imeti več parkirnih mest, kot jih je na voljo, prodaj stanovanje in se odseli drugam. Diferenciacija cen stanovanj v Lj je smešna. eden od razlogov je tudi to, da ljudje pričakujejo, da bodo občine/država reševale njihove probleme.
2. problem parkiranja v velikih starejših soseskah se lahko rešuje samo z aktivnim pristopom lastnikov v sodelovanju z mestom. Zraven pridejo tudi finančni vložki. Gradnja garažnih hiš in podzemnih garaža itd. Kar pomeni verjetno cca 10.000 evrov na parkirno mesto (ampak tole sem si res izmislil in ne me lovit za to ceno).
3. pomagal bi pritisk države/občine, ampak tega si ne bo upal noben. Veliko ljudi je dobilo stanovanje praktično zastonj z Jazbinškovim zakonom. Pogosto se ljudem zdi, da so nekatere stvari preprosto njihova pravica (recimo parkiranje na zelenici okoli bloka) ne pa njihova skrb (taista zelenica in zdravo bivalno okolje)
4. problem najemnikov: soglasje stanovalcev komu se lahko odda stanovanje, tudi ti poznajo v kapitalističnem svetu.
Reševanje 2:
1. v Evropi prihaja do obujanja mest in mestnih jeder
2. večina teh pristopov uvaja izrazito omejevalen pristop do motornega prometa, sploh OV. Praksa je pokazala, da je edini način, da zmanjšaš promet OV v mesto, tako da ga omejiš. Finančno, prostorsko in v glavah ljudi. Recimo kaj bi to pomenilo za Ljubljano: podražitev parkirnin, zaprtje enega pasu za OV na mestnih vpadnicah (Dunajska, Zaloška), drugi pas je striktno namenjen javnemu prevozu. Prilagoditev zelenega vala kolesarjem!!!!. Pa, da ne boste mislili, da take ukrepe uvajajo samo na razvitem severu Evrope. Z njimi se poskušajo celo v kolumbijski Bogoti.
Primeri:
1. veliko mest, tudi tistih v državah z izrazito razvitim odnosom do zasebne lastnine (London, New York, Tokio) ima močne omejitve motornega prometa. Znanci, ki živijo v New Yorku imajo avto parkiran 2 uri stran (tudi prevoz z vlakom je vmes). London zaračunava vstop v ožji del mesta. Tokio omejuje nakup OV.
2. mesta, ki tega ne počnejo, so ponavadi tista v deželah tretjega sveta, rezultat je vsesplošen kaos.
(FORK)
precej se že oddaljujemo od osnovnega vprašanja se mi pa zdi zanimiva tema :)
Izhodišča (podobna so v večini razvitih mest)
1. Vsak objekt mora zadostiti vse funkcionalne potrebe na lastni parceli (gradbena parcela - GP)!
2. problem so spremembe, ki so nastale s časom. Prve velike soseske so gradile v 60 letih, večina pa v 70 in 80-tih, ko praktično ni bilo družine z več kot enim osebnim vozilom (OV). Takrat je bilo eno parkirno mesto na stanovanje dovolj. Zdaj se razen za garsonjere zahteva dve. Koliko to pomaga, vidimo sami. Torej, problem št. 1, večina sosesk je bila zgrajena v času manjšega števila OV.
3. starejše soseske so imele ponavadi skupna parkirišča za več blokov, delitev takšnih parkiršč na posamezne uporabnike je težavna. V novejših blokih je kupcem ponvadi jasno katero parkirno mesto (PM) je njihovo.
4. 5% parkirnih mest mora biti dodano za obiskovalce.
6. zelenice: pri večstanovanjskih objektih mora biti na GP zagotovljen delež zelenih površin.
7. obstajajo izjeme, ožja mestna središča in stari deli mest
Reševanje 1:
1. problem parkiranja je v veliki meri problem lastnikov: če želiš imeti več parkirnih mest, kot jih je na voljo, prodaj stanovanje in se odseli drugam. Diferenciacija cen stanovanj v Lj je smešna. eden od razlogov je tudi to, da ljudje pričakujejo, da bodo občine/država reševale njihove probleme.
2. problem parkiranja v velikih starejših soseskah se lahko rešuje samo z aktivnim pristopom lastnikov v sodelovanju z mestom. Zraven pridejo tudi finančni vložki. Gradnja garažnih hiš in podzemnih garaža itd. Kar pomeni verjetno cca 10.000 evrov na parkirno mesto (ampak tole sem si res izmislil in ne me lovit za to ceno).
3. pomagal bi pritisk države/občine, ampak tega si ne bo upal noben. Veliko ljudi je dobilo stanovanje praktično zastonj z Jazbinškovim zakonom. Pogosto se ljudem zdi, da so nekatere stvari preprosto njihova pravica (recimo parkiranje na zelenici okoli bloka) ne pa njihova skrb (taista zelenica in zdravo bivalno okolje)
4. problem najemnikov: soglasje stanovalcev komu se lahko odda stanovanje, tudi ti poznajo v kapitalističnem svetu.
Reševanje 2:
1. v Evropi prihaja do obujanja mest in mestnih jeder
2. večina teh pristopov uvaja izrazito omejevalen pristop do motornega prometa, sploh OV. Praksa je pokazala, da je edini način, da zmanjšaš promet OV v mesto, tako da ga omejiš. Finančno, prostorsko in v glavah ljudi. Recimo kaj bi to pomenilo za Ljubljano: podražitev parkirnin, zaprtje enega pasu za OV na mestnih vpadnicah (Dunajska, Zaloška), drugi pas je striktno namenjen javnemu prevozu. Prilagoditev zelenega vala kolesarjem!!!!. Pa, da ne boste mislili, da take ukrepe uvajajo samo na razvitem severu Evrope. Z njimi se poskušajo celo v kolumbijski Bogoti.
Primeri:
1. veliko mest, tudi tistih v državah z izrazito razvitim odnosom do zasebne lastnine (London, New York, Tokio) ima močne omejitve motornega prometa. Znanci, ki živijo v New Yorku imajo avto parkiran 2 uri stran (tudi prevoz z vlakom je vmes). London zaračunava vstop v ožji del mesta. Tokio omejuje nakup OV.
2. mesta, ki tega ne počnejo, so ponavadi tista v deželah tretjega sveta, rezultat je vsesplošen kaos.
(FORK)
precej se že oddaljujemo od osnovnega vprašanja se mi pa zdi zanimiva tema :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nepravilno parkiranje (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 17441 (8516) | jype |
» | Napačna registracija na plačilnem nalogu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 13382 (10912) | enadvatri |
» | Zakaj žabarji mislijo/mislite da je Ljubljana središče sveta! (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 54202 (49094) | Mehmed |
» | Pajek - odvoz vozilaOddelek: Loža | 6011 (5218) | bajsibajsi |
» | Vandalizem na avtomobiluOddelek: Na cesti | 4857 (4069) | ShowDown |