» »

[živce parajoče] Kraja parkirnih mest v centru LJ

[živce parajoče] Kraja parkirnih mest v centru LJ

1
2
3

Utk ::

> Če nekdo dela v Ljubljani, ogromno davkov pusti v Ljubljani.

Davke pobira obcina, ja. Bravo.

Hvala bogu, da pridejo kmetavzarji v Ljubljano, drugač bi tam sami idioti živeli. Očitno. Ker ne znajo več kot en stavek prebrat.

Mehmed ::

Ok, tole ne govori ljubljanska nadutost iz mene. Jst sm takoj za decentralizacijo pa vam odstopim par zadev. Tudi nezazeleni niste.
Samo dokler si ne priznate nekateri, da smo preobremenjeni, strosek za to pa ostaja nam, si zasluzite da vam zacnejo racunat vstop, cim preckate obvoznico.

Utk ::

Preobremenjeni ja, da to vse Ljubljančani plačate, pa pač ni res. Dosti ljudi ima tudi stalno prebivališče v Ljubljani, čeprav se vozijo iz kje drugje, pa jim tako bolj paše. Dosti jih ima stalno prebivališče v Ljubljani in res tam živijo, čeprav so iz kje drugje. Pa tudi tisti, ki nimajo, plačujejo najemnino Ljubljančanu, njihova firma pa še zmeraj dosti davkov plača Ljubljani. Če nekdo služi denar v Ljubljani, ga tam tudi zapravlja. V gostilnah, trgovinah, črpalkah, itd.
Sicer pa verjetno nihče ne rine v center Ljubljane ob 7h zjutraj iz čistega užitka, ampak pač mora.
Itak pa imajo o tem največ za povedat tisti, ki niso še enga davka plačali.

Mehmed ::

Sej bom res pustu komu, ki ma vec pojma o davkih, da pove kok se kej konkretno steka nazaj v mesto od tega. Loto kes gre tja, kjer je bil vplacan, toliko vem. :D
Pa da se razumeva, jst ne zvracam krivde na ljudi, ki prihajajo v lj. Naceloma nimajo izbire, je ze tako.
Kriva je drzava, ki se zaveda, da je glavno mesto specificno in se ne da primerjat z ostalimi, sprejela je zakon o njem, ne naredi pa nic v smislu razbremenitve ali pa kompenzacije.

Mavrik ::

Kriva je drzava, ki se zaveda, da je glavno mesto specificno in se ne da primerjat z ostalimi, sprejela je zakon o njem, ne naredi pa nic v smislu razbremenitve ali pa kompenzacije.


Zdaj pa lepo prosim argumentirano razloži, kako je Ljubljana tako zelo kritično drugačna od vseh ostalih regionalnic centrov po Sloveniji, kamor se vsak dan stekajo velike količine ljudi na delo, nakupe in ostale opravke.

Posebej še dodatno razloži, kako je lahko za LJ tak hud problem rihtati infrastrukturo ob upoštevanju dejstva, da dobiva dodatna sredstva, katera druga mesta ne.
The truth is rarely pure and never simple.

Utk ::

Nekatera mesta po Sloveniji so se zadnjih 15 let kar lepo razvila. Hudiča, Hrvaška je bila v vojni, pa si poglejte kakšen je Zagreb zdaj in kakšen je bil pred 15 leti. V Ljubljani se ni naredilo skoraj nič, razen trgovin, ki so jih itak zgradila podjetja. Torej naj Ljubljančani vzroke za probleme iščejo kar lepo pri svojih županih, ne pa pri tistih, ki še prinašajo denar v Ljubljano. Pa ne spet nakladat, da je šel ves denar ven iz Ljubljane. Zadnja 3 leta, ko ga je baje manj kot kadarkoli prej, se dela več kot kadarkoli prej.

T-h-o-r ::

ma mene najbolj razkurijo domačini, ki se vozijo 500m nekam z avtomobilom

jaz pa se moram na faks peljati 45km (sicer v mb ne v lj, sicer pa tako ni važno) in potem iščem prostor kot budalo, ker vse domačini zaparkirajo, ker se ne morejo s kolesom peljati/iti peš/iti na bus za tistih par metrov
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

jype ::

CrniE> V Ljubljani se ni naredilo skoraj nič

Kdaj si bil pa nazadnje tu? Leta 1905?

T-h-o-r ::

ljubljana nima nobenega prostorskega plana, gradi se povsem naključno



podzemna FTW, tramvaj so pa zbrisali (fucking idiots)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Mehmed ::


Zdaj pa lepo prosim argumentirano razloži, kako je Ljubljana tako zelo kritično drugačna od vseh ostalih regionalnic centrov po Sloveniji, kamor se vsak dan stekajo velike količine ljudi na delo, nakupe in ostale opravke.

Posebej še dodatno razloži, kako je lahko za LJ tak hud problem rihtati infrastrukturo ob upoštevanju dejstva, da dobiva dodatna sredstva, katera druga mesta ne.

Drznem si reci, da mamo malce vecji pritok od ostalih. Ze malo morje studentov bi te moralo zbosti v oci za zacetek.
To govoris o sredstvih, ki jih pod janso zmanjsali, pa se cakamo, da jih vrnejo? Imas odgovor v vprasanju.

Avtorju teme; mi imamo od salkona zapornico, sej verjetno znajo tudi druge firme zrihtat. Poglej kdo je vaso postavljal, poklici tja pa povej, da bi imeli programirano tako, da so daljinci razlicni pa da se da morebitnega krsitelja benat. Pa po moznosti tako urejeno, da grejo narocila novih preko ene osebe, ne da si vsak lahko omisli novo. Oni ti bojo najbolje povedali kaj in kako.

Crni, res je. Prejsnji zupanji bi napolnil s hormoni dokler jima ne zrastejo jajca, nakar bi ju obesil zanja na vzpenjaco in vozil gor in dol. Samo to, da zoki zvozi brez odvzetega denarja, ne pomeni da mestu ne pripada. Sploh ker mu je sodisce pritrdilo, ce se ne motim.

Skatey ::

Danes so na poročilih rekli, da se dnevno vozi 130.000 ljudi v Ljubljano. Kdor lahko poda številko za Maribor me zanima, če je primerljiva?
Design, elephants and stuff... www.yukaii.com/blog

Mavrik ::

Drznem si reci, da mamo malce vecji pritok od ostalih. Ze malo morje studentov bi te moralo zbosti v oci za zacetek.
To govoris o sredstvih, ki jih pod janso zmanjsali, pa se cakamo, da jih vrnejo? Imas odgovor v vprasanju.


Torej nekaj takega kot priteka v Maribor tudi, pa tam ne dobivajo posebnih dodatnih sredstev od države? In ja imam odgovor v vprašanju: očitno še vedno ima LJ privilegije in dobiva dodatna sredstva za brezveze v primerjavi z drugimi mesti.

Ne tlačit nesposobnost organizacije infrastrukture na tiste, ki prihajajo. Mamo v sosednjih državah večja mesta z neprimerno večjim pretokom ljudi in so bolj organizirana. Brez cuzanja dodatnih vladno organiziranih sredstev.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Mehmed ::

A ko recem, da mi niste neljubljancani nic krivi ampak drzava, s tem tlacim nesposobnost organizacije infrastrukture na vas?
Ljubljana je glavno mesto, prav tako je bolj obremenjena. Ce si hoces lagat, da temu ni tako, kar izvoli.

Kar se mene tice lahko naredite maribor recimo za prestolnico, pa naj se preseli parlament, pol faksov pa klinicni tja. Ne bo ugovorov z moje strani.
Glede ekstra sredstev je pa tako, na papirju nam ze pripadajo. Na zalost smo pa dobivali vec v casu budal, ki jim je vzpenjaca prioriteta. Tako da je krivda za zaostanek na nasi strani, ne pomeni pa to, da rabimo zdej ostati brez denarja pa se sesuti od prometa. Ali pac?

Utk ::

Naj da nekdo eno pametno idejo kako bi rešil promet. Denar je tu najmanjši problem. V 30 letih se vse odplača. No, vzpenjača se ne bo :)

Mavrik ::

niste neljubljancani

No lepo prosim, ne tukaj z "naši vs. vaši". Ne živiš samo ti v Ljubljani.

Ljubljana je glavno mesto, prav tako je bolj obremenjena.


Še vedno ti ni uspelo dokazati korelacije med tema dejstvoma. LJ je obremenjena zato ker je največje mesto. Ima pa zato tudi zaradi velikega števila prebivalcev največje prihodke. Zakaj rabi še neko dodatno financiranje za razliko od ostalih mest?


Kar se mene tice lahko naredite maribor recimo za prestolnico, pa naj se preseli parlament, pol faksov pa klinicni tja. Ne bo ugovorov z moje strani.


Maribor ima tudi univerzo, ki ni dosti manjša od Ljubljanske, prav tako se tja priseli velika količina študentov s cele slovenije, ki tam študirajo. Prav tako ima študentsko naselje. A nekako ni pristojno za neka dodatna državna sredstva kot LJ. Zakaj?

Pa od kdaj plačuje MO LJ za parlament, predsedniško palačo in vse ostale protokolarne in upravne zadeve? Tole gre lepo s proračuna, kaj ma MO tu poleg razen jokanja?

Tako da je krivda za zaostanek na nasi strani, ne pomeni pa to, da rabimo zdej ostati brez denarja pa se sesuti od prometa. Ali pac?

Še vedno nisi pokazal ZAKAJ točno rabite tisti dodatni denar, še posebej glede na to da ostala mesta z manjšimi normalnimi proračuni lepo shajajo. LJ je največje mesto in ima tudi zato največji proračun kot občina. Zakaj rabi še več denarja? In zakaj brez njega ni sposobna organizirati prometa? Nemška mesta recimo imajo odlično urejen promet, tudi München in ostala. Pa je samo Berlin glavno mesto. Jim ni treba nekega dodatnega cuzanja denarja.

Zakaj je LJ tako posebna? Kje so tisti dodatni izdatki, ki jih v MB recimo ni?
The truth is rarely pure and never simple.

Tarzan ::

S tako izrojenimi temami pa tudi ne. Maribor se ne razlikuje dosti od Ljubljane, Krade se tu, krade se tam. Promet je pa tako tu kot tam katastrofalen. Lokalpatriotističnim izpadom pa v normalni temi, kot smo ji bili priča na prvi strani ni mesta. Potrudite se priti nazaj k temi...

Sam bi beležil promet daljincev. Če bi nekdo ven in notri šel na dan dvajsetkrat, potem bi vedel kdo bi lahko dal kako pojasnilo. Je pa vsak tak način mogoče razumeti kot napad na pravico do zasebnosti. Vprašanje, če bi bilo sploh izvedljivo. Z zaparkiranjem se ne bi igral preveč, ker lahko pride do kakih odrgnin na avtu, če ne od samega avtomobila pa od maščevalnih ključev. Kot prvo bi se pomenil z vsemi stanovalci in jih lepo prosil, da se držijo hišnega reda, oziroma dogovora glede parkirišč. Če kdaj srečaš koga od nepoznanih uporabnikov parkirišča pa ga tudi lahko vljudno povprašaš, kako je prišel noter.

Mehmed ::

@crni Ce zgradijo vec parkirisc to ne bo pomenilo manj guzve ampak samo spodbudilo vec folka na ceste. :D
Poleg skrtosti ljudi, ko raje tvegajo kazni kot zrtvujejo par evrov. Bi reku da tri cetrt takih ni iz lj, samo bo mavrik smatru kot provokacijo verjetno. ;)
Sam rezim spremenit ponekod, recimo poleg klinicnega bo nova cesta, ampak ta bo dosegla svoj namen sele ko bo na obeh koncih podobna, drugace se samo prestavlja zamasek.
Za podzemno smo premajhni. Ljudi bi rabili spravit na avtobuse, ki resnici na ljubo niso tako slabi kot so ljudje razvajeni.
Za zacetek pa prisilit vse, ki gradijo nove stavbe, da zgradijo poleg primerno stevilo parkirisc. Upostevajoc potrebe pa trend, nej malo razmisljajo 20 let vnaprej. Ce bi to naredili 20 let nazaj, vsaj parkiranje ne bi blo taka mora.
Guzva bo vselej, dokler se bo vsakdo vozil 10 minut stran. Mogoce kak pariski ali kje je ze princip, ko lahko najames kolo v eni poslovalnici in ga pustis v drugi, na drugi strani mesta. Pa mal vec postaj za vlak.
Sej idej ne fali, samo tista kljucna kako spravit ljudi v red manjka.

@mavrik Obe mesti sta obremenjeni, ker sta veliki. Ljubljana verjetno malce bolj, ker dolocene stvari pritegnejo vanjo vec ljudi. Ne bom niti pod razno zabijal cajta tebi dokazovat eno stvar, ki je vecini povsem razumljiva. Verjetno si pametnejsi tudi od tistih, ki so se jo spravili v zakonu locit od ostalih mest. Sploh ker zivim blizu klinicnega, kamor se dnevno vsuje pol slovenije, mi bolj prav pride ta cas da iscem parkplac. Tistih dnevnih obiskovalcev pa tudi ne moremo prevzgojiti z kaznimi, ker se pac menjajo vsak dan.

@tarzan Upam da ni name letel ta lokalpatriotizem, ker skusam samo izpostavit, da gre za specificen problem. Sploh glede na to, da zagovarjam maribor kot prestolnico, brez sarkazma.
Imeti log prometa ni tako prakticno, niti potrebno. Ce je pet mest pa naredijo pet daljincev, ki se ne dajo zlahka kopirat je zadeva naceloma resena. Tudi ce sosed da nekomu svojega, jih je se vedno pet. Pac njegovo mesto zaseda tisti. Ce si zmisli, da ga je izgubil, naredis novega, izgubljenega pa zbrises iz rampe.
Zaparkiranje je bolj v smislu, da pogruntas za koga v tem primeru gre. Ker je hitreje, kot da spremljas cel dan parkirisce pa vodis evidenco.

sprasujem ::

Zadnjič je podžupan al ne vem kaj je omenu, da bi lah 75% dal od prevoznih stroškov iz plače občini, kjer je firma nastanjena oz. kjer se delovno mesto nahaja.
Za zastonj mestni avtobus.
Sam so v parlamentu politiki proti oz tiho.
Men se zdi kr zanimiva ideja.

Sicer pa moj izračun:
- odhodki lpp 50 milijonov evrov v letu 2009
=> pa naj bo 100 milijonov če vključimo še okoliške kraje + dodatne avtobuse
-število delovno aktivnega prebivalstva v ljubljani 300 tisoč

izračun 100 milijonov eurov/300 tisoč =
333 eurov na leto na prebivalca oz
27 eurov na mesec na aktivnega prebivalca v ljubljani

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ni neumno, samo težko uresničljivo.

sprasujem ::

Neuresničljivo, ker politika noče.
Zakaj?
Vsak vozi svoj avto sam (glej glej tri place mam še v avtu), lepo kupuje gorivo, država pa še lepše pobira trošarino, ddv, itd.
Noče privatna ekonomija, ker vso to ekonomijo najbolj drži ravno avto, bajta, no kmal pa bo tud v celoti energija-elektrika sprivatizirana ( pa voda, zrak, ....)

Ne rečem, sm tud jst hinavc sam da se tud mal revulucionarne ideje v medijih
ne omenja, je pa res žalostno. Sej se ne gre s puškami nad parlament.

Zgodovina sprememb…

sprasujem ::

Evo link na drugem forumu na temo prometa:
tm je tud video.
http://www.lunin.net/forum/index.php?sh...
Je pa tud nekaj svinjarij tud s strani župana in njegovih sinov omenjenih.
Skratka: Svinjarije z vseh strani se v današnjem času sprovedejo v najkrajšem
možnem roku, dobre stvari se pa sprovajajo v nedogled.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Ljudi bi rabili spravit na avtobuse, ki resnici na ljubo niso tako slabi kot so ljudje razvajeni

Avtobusi tehnično gledano morda niso slabi, ampak z njimi nikamor ne prideš; vsekakor ne moreš resno računati na njih, če se ti kam mudi ipd. Sam sem recimo vedno prišel najhitreje na delovno mesto s kolesom, ob deževnih dneh pa z avtom; oboje je bilo dosti hitreje kot z avtobusom.

Res ne razumem, zakaj so morali v prejšnjem komunističnemu režimu v Ljubljani ukiniti tramvaj oz. "imperialistično prevozno sredstvo" kot so mu tedaj rekli; po mojem so ga sicer ukinili, ker ga preprosto niso mogli več vzdrževati. Medtem, ko so ga ostala mesta v nekdanji Jugoslaviji obdržala:8)

Vem, da je naše mesto premajhno, ampak se res ne bi branil kakšne podzemne železnice, ki bi lahko povezovala tudi bližnja mesta.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

k4vz0024 ::

V Ljubljani so lahko srečni, da trola pelje vsake pol ure. Manjši kraji pa 1x ali če imajo srečo 3 na dan>:D

buneech ::

Trola pelje bolj na pogosto, manjši kraji majo pa ponavad na pol ure, ob času manjše gužve pa na eno uro.

Tear_DR0P ::

recimo izpis iz voznega reda eneg izmed ponudnikov
1.7.2009
NOVE AVTOBUSNE LINIJE v LAŠKEM
NOVE AVTOBUSNE LINIJE v LAŠKEM ob sredah od 8.7.2009 do 26.8.2009 ! Odhodi iz LAŠKEGA v smer: JURKLOŠTER, MAROF, POLANA:6.05, 11.30 / ZG.REČICA: 8.05, 13.30 / M.BREZA, ŠENTRUPERT, V.GRAHOVŠE: 9.00, 14.10. Odhodi v LAŠKO iz smeri: POLANA: 7.00, 12.35 / MAROF: 7.18 / JURKLOŠTER: 7.24, 12.56 / ZG.REČICA: 8.30, 13.52 / M.BREZA: 9.22, 14.32 / ŠENTRUPERT:9.32, 14.42 / V.GRAHOVŠE: 9.52, 15.02

2x dnevno - yay
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

šernk ::

kaj je narobe s trolami v LJ res ne vem, zame je še vedno najučinkovitejše prevozno sredstvo če imam kam za it. razen za v kakšen BTC uporabljam včasih avto

@buneech: kaj šteješ pod manjše kraje? relacija Ljubljana-Nova Gorica gre recimo na 1 uro...relacija nova gorica - tolmin pa recimo pelje v šolskih dneh 9 avtobusov na dan...ko ni šole pa 3 ali 4 max to pa pomeni 1 ob 6 zjutraj...en ob 10, en ob 15 in naslednji ob 19 uri zvečer...torej ti ostane le avto
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ahac ::

Narobe je to, da vozijo v prometu in zato niso nič hitrejše kot avto.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

T0RN4D0 ::

Trola pelje bolj na pogosto, manjši kraji majo pa ponavad na pol ure, ob času manjše gužve pa na eno uro.



Ahaha, good one. Manjši kraji mamo kr lepo po parkrat na dan (no, mariskje busa itak ni in bi rabil avto da bi prišel do postaje), v ljubljani pa trole ponavadi so, samo takrat ko jih najbolj rabiš običajno ne. (prometne konice, slabo vreme, zvečer...), pa brez kakršnekoli krožne proge, tako da lahko za relativno kratko razdaljo porabiš več časa kot če greš čez celo ljubljano.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

civic_ ::

heheh. Živim v študentskem domu na ilirski ulici.
Namesto študentov je celo parkirišče od študentskega doma zaparkirano z ljubljanskimi avti! Torej naše parkirišče in od tega parkiranih 10% avtov katerih lastniki so študenti.

AndrejS ::

Sedaj bo še manj placa za parkiranje v ljubljani. http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/... . Kdo je sedaj bedak ? Parkirnih mest primanjkuje, sedaj jih bodo morali uporabljati še motoristi. Kaos.

bluefish ::

Narobe je to, da vozijo v prometu in zato niso nič hitrejše kot avto.
Zato pa se že nekaj časa poskuša doseči uporabo BUS pasov. Bi pa že zdavnaj morali zapreti strožji center mesta za vsa vozila, z izjemo avtobusov in ostalih malenkosti. Dostop bi bil dovoljen le stanovalcem, za ostale pa parkiranje na robu.

Keyser Soze ::

No ja, glede na to da imam pri delodajalcu v centru Lj zagotovljen parkirni prostor se nimam česa bati. Bomo pač ena od izjem.

Se pa strinjam da se prepove tudi tistim, ki v centru stanujejo, pa nimajo dedicated parkirnega mesta (garaža, vpisana v ZK). There you have it biatch. >:D
OM, F, G!

buneech ::

@buneech: kaj šteješ pod manjše kraje? relacija Ljubljana-Nova Gorica gre recimo na 1 uro...relacija nova gorica - tolmin pa recimo pelje v šolskih dneh 9 avtobusov na dan...ko ni šole pa 3 ali 4 max to pa pomeni 1 ob 6 zjutraj...en ob 10, en ob 15 in naslednji ob 19 uri zvečer...torej ti ostane le avto

No dobr, potem pa res živim v velikem kraju, pa vedno sem mislil da v malem. :) (Škofja Loka)

Tolmin in podobni manjši kraji pa ravno ne pašejo v to temo (parkirna mesta v centru LJ).

BigWhale ::

V nekaterih drugih dezelah imajo tudi mestni davek in okrozni davek.

solatko ::

berac - Na Ilirski je na pp parkiranih veliko avtomobilov iz 4, 6, 8, kjer blok s cca 120 stanovanji nima niti enega pp.

_XWing__ ::

Dejstvo je da v strogem centru ni prostora za množično parkiranje avtomobiov. Ne gre tu za načela, preprosto ni prostora. In potem se zgodi to, da nam parkirajo po dvoriščih, pred vrati, pred hidranti, pred dovozi, garažami, ipd. in potem sem imel priložnost večkrat gledati, kako se povrhu vsega še dere na redarja, naj mu anulira kazen, ker je parkiral pred hidrantom "samo za pet minut čuj" in kolne čez LJ. In to urediti ni tako preprosto, kot tu nekateri z očitno nestrpnostjo do zlobnih ljubljančanov, ki provinci "pobirajo veliko davkov" (valjal sem se po tleh od smeha, ko sem prebiral v tej temi kako si nekateri predstavljajo slovenski davčni sistem) in nočejo urediti parkirišč. Center ljubljane je v veliki meri zgodovinski spomenik in ne moremo kar rovariti po arheoloških najdiščih in graditi podzemne garaže zato da se bodo lahko vsi prišleki sparkirali točno v centru. Zato je edina rešitev da se center zapre za promet, razen izjem in LPP. Ampak tudi to spet ne gre tako hitro in v tem vmesnem času predvsem stanovalci trpimo zaradi tega.

Prej je nekdo omenjal, da "če se ljubljančani ne moremo zmenit med sabo".
Tega nisem hotel prej omeniti, ampak če se že oglaša junaški nestrpnež čez ljubljančane ti lahko povem, da dokler smo v naši hiši živeli samo ljubjančani, smo se lahko brez kakršnih koli problemov dogovorili o parkiranju. Tisti trenutek, ko se je začelo po smrti starejšega para stanovanje oddajati in so prišli trumoma študenti/gledališka skupina in ne vem še kdo pa so se začele težave. Sploh ne morejo razumeti kako smo lahko tako "zajebani" mi ljubljančani. Me zanima kako bi skočili v zrak teisti, če bi morala njihova 60 let stara mati nositi polne vreče hrane peš 600m čez cel center pr 30 stopinjah celzija, ker je nekdo tretji zaparkiral prostor pred njegovo hišo. Vsi so tako zelo pametni in tako polni zgodbic o vzvišenih ljubljančanih medtem ko je resnica da se nemalokrat zgodi da so prišleki iz podeželja veliko bolj napuhli od nas. Vsaj take so moje izkušnje.

T-h-o-r ::

V nekaterih drugih dezelah imajo tudi mestni davek in okrozni davek.




še v nekaterih drugih pa imajo centre mesta odprte za promet do zadnje najmanjše ulice

ampak glej ga šment, imajo čez glavo dovolj parkirišč
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

T0RN4D0 ::

peš 600m :P


Oh, menda ja ne? Če maš trgovino 600m stran, ni ravno treba niti polnih vreč hrane kupovat...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Avenger ::

še v nekaterih drugih pa imajo centre mesta odprte za promet do zadnje najmanjše ulice

ampak glej ga šment, imajo čez glavo dovolj parkirišč


Ja, Ljubljana ni Bejrut, smo že rekl.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

_XWing__ ::

Oh, menda ja ne? Če maš trgovino 600m stran, ni ravno treba niti polnih vreč hrane kupovat...

@T0RN4D0, ne razumem kako se lahko vtikaš v to kje moji starši kupujejo hrano in v kakšnih količinah. Sklepam, da nisi dojel poante zgodbe. Dejansko ste nekateri celo tako zaplankano moteni, da bi meni šli še pamet solit, kako naj si priskrbujem živež. Pa tudi če bi jaz v svojem postu napisal to kar si ti napačno razumel in bi se dejansko šlo za sprehod iz bližnje trgovine, kakšno opravičilo to daje nekomu tretjemu da parkira meni na zaprtem dvorišču, medtem ko moja mama išče parkirišče po LJ in peš nosi stvari z drugega konca centra iz avta čez gnečo na ulicah?!

Utk ::

No, pa dejte to uredit z lastniki stanovanj, ne najemniki. Lastniki jim naj poberejo tiste daljince pa bo mir. Sej nikjer ne piše (najbrž), da morajo imet parkirplac. Če piše, pa sigurno piše, da imajo samo enega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Okapi ::

Saj je čisto preprosto - razparcelirajte dvorišče, vsakemu stanovanju odmerite njegov parkirni prostor, postavite zložljive količke in bo problem rešen.

O.

T-h-o-r ::

še v nekaterih drugih pa imajo centre mesta odprte za promet do zadnje najmanjše ulice

ampak glej ga šment, imajo čez glavo dovolj parkirišč


Ja, Ljubljana ni Bejrut, smo že rekl.


no, jaz sem sicer imel v mislih francijo
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

solatko ::

V Parizu je ravno tako problem parkiranje, zato ne prbijej.

poweroff ::

No, bom jaz povedal s kakšnimi težavami se ubadam jaz, ki se vsak dan vozim v Ljubljano.

1. Kot prvo je v Ljubljani strašna gneča, v službo se vozim več kot eno uro.

2. Druge opcije kot vožnje z avtom nimam, ker imamo na dan pač samo 3 avtobuse do Ljubljane. Cena je pa tudi zasoljena.

3. Ko otroka peljem na kakšno dejavnost, moram domov (1 ura) in nato nazaj v LJ (še 1 ura).

4. Za praktično vsako malenkost, ki jo želim kupit, se moram voziti pol ure do uro daleč.

5. Če se komu kaj zgodi, čakam rešilca vsaj pol ure do 40 minut (v Ljubljani 5 - 10 minut).

6. V Ljubljani preživim večino svojega časa, tam pustim precej denarja, volilne pravice pa nimam.

7. Ko pa ljubljančani pridejo v moj kraj na izlet, odmetavajo smeti kjer jim paše in parkirajo kjer jim paše - tudi na dvorišču so mi že pustili avto. Seveda parkirnine ne plača nihče.

Skratka - če živiš v mestu, imaš pri roki zdravnika, trgovino, avtobus, gledališče, šolo,... in pač tudi težave s parkiranjem. Če te pa to tako moti, se pa preseli izven Ljubljane in težav s parkingom ne bo več.
sudo poweroff

AndrejS ::

Ljubljančani so zgleda ena čudna bitja... Če te kaj moti prodaj avto in ne boš imel problemov.

Keyser Soze ::

Ja no, to je pa itak klasika, da ti vožnja po LJ vzame enako ali več časa kot vožnja na relaciji dom-Ljubljana.

Skratka, sam iskreno upam in že dolgo časa navijam, da se služba preseli ven iz centra, na obrobje ali ven iz LJ (zadnja opcija je sigurno najboljša, ampak zaenkrat nemogoča). In baje se bo v roku 2 let to uresničilo. Kar pomeni, da se mi bo čas vožnje znižal iz 45-60 minut na manj kot pol ure.

Pa še v ta gnoj se ne bo treba vozit ("nedeljski" vozniki cel teden, podivjana mladina, megla v 3pm, vročina, hrup...).
OM, F, G!

krneki0001 ::

2.) živim v ljubljani, če hočem it z avtobusom v službo, potrebujem od 45 minut do cele ure in naredim 15 kilometrov, če grem z avtom naredim 7 km in sem v 5 do 7 minutah v službi. Ni avtobusne linije iz črnuč v btc, ampak moraš it v center in prestopat.

5.) Ko je očeta od moje zadela kap, smo čakali 45 minut na prvega reševalca (prišel je z motorjem)

Nisi toliko na slabšem, imaš pa ponoči mir, noben ne nori po cestah in se ti pod oknom ne derejo debili, ki mislijo, da je edini žur to, da se ga napiješ tok da komaj hodiš, potem pa jezen na vse premetavaš kante in razbijaš vse kar ti pod roko pride. Poleg tega pa še s parkplacom nimaš problemov.

poweroff ::

Ja no, to je pa itak klasika, da ti vožnja po LJ vzame enako ali več časa kot vožnja na relaciji dom-Ljubljana.

Traparija. Jaz se vozim čez mesto in potem ŠE domov. Torej porabim več časa.

Nisi toliko na slabšem, imaš pa ponoči mir, noben ne nori po cestah in se ti pod oknom ne derejo debili, ki mislijo, da je edini žur to, da se ga napiješ tok da komaj hodiš, potem pa jezen na vse premetavaš kante in razbijaš vse kar ti pod roko pride.

Well, pri nas to ne velja ravno... :|
sudo poweroff

celada ::

To na nobeni vasi ne drži.

1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nekdo mi je preluknjal pnevmatike (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13520799 (14734) nevone
»

Parkirni avtomati - Bežigrad (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15633934 (28500) solatko
»

Nepravilno parkiranje (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19416833 (7908) jype
»

Zakaj žabarji mislijo/mislite da je Ljubljana središče sveta! (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26150687 (45579) Mehmed
»

Nepravilno parkiranje - napačen naslov na listku (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6111868 (7083) krho

Več podobnih tem