Forum » Loža » Uveljavljanje stvarne napake
Uveljavljanje stvarne napake
dottie ::
31.1.2011 sem kupila prenosnik HP Pavilion dv6 v ComShopu. Včeraj se mi je na zaslonu (led) pojavila vodoravna bela črta, široka 1 pixel. Danes sem prenosnik zapakirala in nesla nazaj ter prodajalcu sporočila, da uveljavljam stvarno napako (napaka 14 dni od nakupa, zakonsko je 6 mesecev, stvar ne deluje kot dogovorjeno). Ta mi je rekel, da mi ga lahko da samo na servis (čakalna doba 45 dni), da nima pooblastil za prevzem stvarne napake. Tudi potrdila o sporočeni stvarni napaki mi ni želel dati (čeprav je zakonsko določeno, da ga mora - 37.a člen Zakona o varstvu potrošnikov).
Zanima me, ali je imel kdo podobne izkušnje ter kam se obrniti? Mogoče kar na centralno službo Comshop? Meni je načeloma vseeno tudi, če ga dajo v garancijo, samo da pride čimprej nazaj. V primeru uveljavljanja stvarne napake pa mi ga morajo zamenjati.
Ima kdo kakšne izkušnje?
Zanima me, ali je imel kdo podobne izkušnje ter kam se obrniti? Mogoče kar na centralno službo Comshop? Meni je načeloma vseeno tudi, če ga dajo v garancijo, samo da pride čimprej nazaj. V primeru uveljavljanja stvarne napake pa mi ga morajo zamenjati.
Ima kdo kakšne izkušnje?
St235 ::
ČE sis se strinjala s predajo prenosnika v garancijo, potem ne moreš več uveljavljat stvarne napake, razen če se bo napaka ponovila. Drugače pa je naslov za te stvari Tržni inšpektorat.
A si prodajalca opozoril na njegovo z zakonom določeno obvezo? Kdo po njegovih besedah ima pooblastilo za prevzem stvarne napake?
Najboljše da se obrneš na centralo Comshop, če bo tam kdo razumen. Drugače pa prijava na tržni inšpektorat.
A si prodajalca opozoril na njegovo z zakonom določeno obvezo? Kdo po njegovih besedah ima pooblastilo za prevzem stvarne napake?
Najboljše da se obrneš na centralo Comshop, če bo tam kdo razumen. Drugače pa prijava na tržni inšpektorat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
technolog ::
Kontaktiraj zavod za varstvo potrošnikov oz. samo zagrozi z njim :)
Deluje kot čarobne besede :)
Deluje kot čarobne besede :)
St235 ::
Zavod za varstvo potrošnikov je totalno zgrešen naslov, če nisi njihov član. Dosti bolji naslov je Tržni inšpektorat in urad za varstvo potrošnikov, ki sta državna organa in kot takšna pristojna za reševanje teh sporov.
billy ::
Verjetno je serviser rekel, da ni on pooblaščen, da ugotavlja, če se gre za stvarno napako ali ne, kar je res, to naredi servis, ampak interno...torej na relaciji prodajalec - servis (uvoznik). Kupec tu nima nič.
ampak ne vem, zakaj se je takšno napako uveljavljalo kot stvarno, če je klasična garancijska? Mislim, da gre pri stvarni napaki, za napako, ki je prisotna od dneva nakupa in se ne pojavi čez čas - to je potem garancijsko popravilo.
ampak ne vem, zakaj se je takšno napako uveljavljalo kot stvarno, če je klasična garancijska? Mislim, da gre pri stvarni napaki, za napako, ki je prisotna od dneva nakupa in se ne pojavi čez čas - to je potem garancijsko popravilo.
dottie ::
Vsaka napaka, ki se pojavi v 6tih mesecih do dneva nakupa se pod določenimi pogoji, ki so zapisani v zakonu, lahko uveljavlja kot stvarna, torej, da je bila prisotna ob nakupu. In ker ta zahtevek zadosti tem pogojem, sem seveda uveljavljala zadevo kot stvarno napako.
In tukaj nisem bila pri serviserju, ampak direktno pri prodajalcu, ki sem ga opozorila na zakonsko zahtevo, ampak se mi je samo smejal - češ, daj v servis, pa čaki 45 dni, kar seveda nisem storila. V servis ga lahko pošljem tudi sama. Grem popoldne do šefa prodajalne, da vidim, ali je on pristojen za reševanje zadev. Drugače kličem na centralno službo Comshop.
Hvala za idejo o tržnem inšpektoratu. Če ne bo šlo drugače, se obrnem tudi na njih.
@Edit: slovnična napaka
In tukaj nisem bila pri serviserju, ampak direktno pri prodajalcu, ki sem ga opozorila na zakonsko zahtevo, ampak se mi je samo smejal - češ, daj v servis, pa čaki 45 dni, kar seveda nisem storila. V servis ga lahko pošljem tudi sama. Grem popoldne do šefa prodajalne, da vidim, ali je on pristojen za reševanje zadev. Drugače kličem na centralno službo Comshop.
Hvala za idejo o tržnem inšpektoratu. Če ne bo šlo drugače, se obrnem tudi na njih.
@Edit: slovnična napaka
Zgodovina sprememb…
- spremenila: dottie ()
billy ::
Ja..napaka mora biti prisotna ob nakupu...in ob nakupu je LCD deloval popolnoma normalno, potem pa se je pojavila, kar pomeni garancijsko popravilo, ali pač?
Če ne..bi potem lahko vse garancijske napake v prvih 6 mesecih, uveljavljali kot stvarne napake?
Če ne..bi potem lahko vse garancijske napake v prvih 6 mesecih, uveljavljali kot stvarne napake?
Double_J ::
Lepo daš v stvarno napako(mora sprejeti obvezno), ter zahtevaš vračilo kupnine.
V 8dneh ti mora sporočiti ali se glede napake strinja ali ne. Če ti ne odgovori, avtomatično dobiš kupnino, nima več šans potem.
Da to so stvarne napake...
http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/...
V 8dneh ti mora sporočiti ali se glede napake strinja ali ne. Če ti ne odgovori, avtomatično dobiš kupnino, nima več šans potem.
Če ne..bi potem lahko vse garancijske napake v prvih 6 mesecih, uveljavljali kot stvarne napake?
Da to so stvarne napake...
http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/...
Dve šivanki...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Double_J ()
gokky ::
Če se bodo odločili za garancijski porpavek, jih opozori, da ti za čas do 45-dnevnega čakanja pripada nadomestni ekvivalentni računalnik ali odškodnina (pa tudi, da res ni priporočljivo zamuditi roka ;-))
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gokky ()
Ziga Dolhar ::
(Med "garancijskim" ali "stvarnopravnim" zahtevkom ne izbira prodajalec, ampak kupec.)
https://dolhar.si/
Double_J ::
In bolj se splača uveljavljati stvarno napako... saj imaš več pravic, ter hitreje jih lahko priviješ kot vidim.
Dve šivanki...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Double_J ()
Ziga Dolhar ::
Če napaka ustreza kriterijem stvarne napake, je njeno uveljavljanje precej ugodnejše od uveljavljanja garancije, ja. (Dve leti proti enemu letu, domneva obstoja napake v prvih šestih mesecih ...)
https://dolhar.si/
k4vz0024 ::
Pri uveljavljanju stvarne napake, je potrebno dati čas prodajalcu, da stvar pregleda (npr. da na pregled servisu). Vendar mora to storiti v 8 dneh, če se ne strijna s stvarno napako. Potem pa lahko najameš sodnega izvedenca in dokazuješ obstoj stvarne napake.
Machiavelli ::
Stvarna napaka je dobrota prodajalca.
Prvo moraš imeti podrtilo o pregledu oz. nek izvid da je res narobe.
Drugo ponavadi moraš imeti odvetnika.
Tretje Kancita bencina v trgovino pa košček šibice ;)
Prvo moraš imeti podrtilo o pregledu oz. nek izvid da je res narobe.
Drugo ponavadi moraš imeti odvetnika.
Tretje Kancita bencina v trgovino pa košček šibice ;)
Nigaaazz
billy ::
Ja če prodajalec zavrne stvarno napako ti ne preostane drugo kot sodišče.
kdo pa se bo s tem jebal pri nas, pa ne vem.
Tudi tržni tukaj ne pomaga, ker oni ne odločajo če je nekaj stvarna napaka ali ne, gledajo le roke, če so bili zakonsko upoštevani.
kdo pa se bo s tem jebal pri nas, pa ne vem.
Tudi tržni tukaj ne pomaga, ker oni ne odločajo če je nekaj stvarna napaka ali ne, gledajo le roke, če so bili zakonsko upoštevani.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()
BladE_ ::
Mnenje o stvarni napaki poda servis in ne prodajalec. Potem, ko prodajalec pridobi to mnenje(v 8ih dneh) se odloči kako naprej...
V temu primeru "črta na zaslonu"... mislim, da to ni stvarna napaka, garancijsko popravilo pa je seveda možno in vprašanje, če se je res prikazala sama od sebe...
V temu primeru "črta na zaslonu"... mislim, da to ni stvarna napaka, garancijsko popravilo pa je seveda možno in vprašanje, če se je res prikazala sama od sebe...
T0RN4D0 ::
Stvarna napaka je dobrota prodajalca.
Smeh. Pa garancija tudi, ne? Najbrž je dobra volja prodajalca tudi, če ti bo izdelek sploh dal, po tem ko si ga plačal. =)
Smeh. Pa garancija tudi, ne? Najbrž je dobra volja prodajalca tudi, če ti bo izdelek sploh dal, po tem ko si ga plačal. =)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Tilen ::
V kolikor prav razumem gre tukaj za death pixel. V primeru uveljavljanja garancije se v teh primerih ZELO radi izogibajo, češ, da garancija (npr zamenjava zaslona) velja le, če je mrtvih n število pikslov. Najmanj težav bo z uveljavljanjem stvarne napake.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Machiavelli ::
Stvarna napaka je dobrota prodajalca.
Smeh. Pa garancija tudi, ne? Najbrž je dobra volja prodajalca tudi, če ti bo izdelek sploh dal, po tem ko si ga plačal. =)
Garancija je tudi dobrota prodajalca,namreč prodajalec NI DOLŽAN dajati garancije na izdelek,samo je dolžan garantirati plačljivi servis in nadomestne dele za določen čas.
Pač videno kupljeno,so pa določena podjetja katera dajo na svoj ugled in zadevo uredijo.
Podjetje v katerem je bil kupljen prenosnik pa osebno poznam,osebje je vredu samo poslovanje in tovrstne zadeve so katastrofa.
Skorej vsakič ko jih obiščem je kaka jezna stranka,
Primer:
Citat stranke:"Dober dan,pred letom sem kupil prenosni računalnik pri Vas in zdaj mi baterija zelo hitro ugasne,je možno reklamirati,glede na to da ima prenosnik 2leti garancijo?"
Citat osebja:"Pozdravljeni,tovrstna znamka prenosnika ima 1leto garancijo za baterijo,tako da nemoremo uveljavljati lahko pa kupite nadomestni del."
Citat stranke:"Aha Koliko pa pride baterija?"
Citat osebja:"Hja tam 150eur"
Citat stranke:"Se hecate? Saj je cel prenosnik bil 300eur"
In potem besno razgrajanje.....
Nigaaazz
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machiavelli ()
Ziga Dolhar ::
Machiavelli?
V Sloveniji je garancija za brezhibno delovanje (1 leto) obvezna.
V drugih državah je pa povečini garancija res "dobra volja" prodajalca/proizvajalca. Pri nas ne.
V Sloveniji je garancija za brezhibno delovanje (1 leto) obvezna.
V drugih državah je pa povečini garancija res "dobra volja" prodajalca/proizvajalca. Pri nas ne.
https://dolhar.si/
cortez ::
Stvarno napako lahko vedno uveljavljaš :
fizične osebe : 2 leti
pravne osebe : v 6 mesecih
Pisni odgovor moraš dobiti v 8 dneh (priporočeno pismo) .
fizične osebe : 2 leti
pravne osebe : v 6 mesecih
Pisni odgovor moraš dobiti v 8 dneh (priporočeno pismo) .
Machiavelli ::
Nakladaš...
http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/...
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, UGODITI potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
Ugoditi je pa kaj? Dobra volja prodajalca :)
Sploh pa moraš imeti izvid da je res kaj narobe in odvetnika.
-Za baterijo,ja samo ko je kupec kupoval je bila nalepka 2Leti garancije za Cel prenosnik,tako da tu gre za slabo informiranje strank z izdelkom.
Je pa zopet neka določena meja koliko mrtvih pixslov ima lahko kamera ali zaslon preden ti kaj upoštevajo,nekateri izdelki kot npr. poceni HD kamere imajo kar veliko belih in črnih pikic in to večina,pa lahko uzameš 3 vagona teh kamer pa bo enako ali je tovarniška napaka ali pa dovoljena meja.
Nigaaazz
WaterBoy ::
Ali ni garncija od firme ki izdeluje izdelek, v sloveniji je pa še dodatno določena od dtžave da mora biti.
Zheegec ::
jao ta comshop. ONI kot prodajalec so s HP zmenjeni za DOA postopek - če prenosnik v 1 mesecu od nakupa kaže kakšno strojno težavo, ga trgovina pošlje nazaj dobavitelju in dobi novega originalno zapakiranega naslednji dan nazaj! Odločitev o DOA postopku je na prodajalcu... Tako sem zamenjal že cel kup Pavillionov še isti dan...
Tako da, če bi bili malo pametni bi zadevo uredili takoj brez kakšnega kompliciranja.
Tako da, če bi bili malo pametni bi zadevo uredili takoj brez kakšnega kompliciranja.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
dottie ::
Torej, da pojasnim - tukaj ne gre za en dead pixel ampak za celo vrsto - od levega do desnega zaslona.
In naj še zdaj (končno) pohvalim osebje v Celju, originalna prodajna enota, kjer smo se zmenili, da pride HP direkt na dom in ga odpelje, ter ga dobim (novega) v dveh, treh dneh nazaj. Vsekakor rešitev, ki najbolj ustreza.
In naj še zdaj (končno) pohvalim osebje v Celju, originalna prodajna enota, kjer smo se zmenili, da pride HP direkt na dom in ga odpelje, ter ga dobim (novega) v dveh, treh dneh nazaj. Vsekakor rešitev, ki najbolj ustreza.
Seti5000 ::
In kakšna pot je pripeljala do željenega rezultata?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Seti5000 ()
gendale ::
Garancija je tudi dobrota prodajalca,namreč prodajalec NI DOLŽAN dajati garancije na izdelek
prav tako jaz nisem dolžan tebi ne razbiti zob, ampak je to samo moja dobra volja :)
mislim kake bedarije to slišiš
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
Šimpanz ::
Dotti kot je povedal Alien je HP-jeva politika takšna da če notesnik (ali kakšna druga naprava) crkne v 30 dneh od nakupa ti jo prodajalec zamenja z novo. Kolega je kupil Paviliona pred dvema mesecema pa mu je crknil disk in je poklical na kontaktno številko za Pavilione. Model ki naj bi organiziru transport do servisa ga je takoj ko je slišal da je notesnik mlajši od 30 dni napotil k prodajalcu ki mu je zamenjal notesnik z novim.
Blazz ::
Zavod za varstvo potrošnikov je totalno zgrešen naslov, če nisi njihov član. Dosti bolji naslov je Tržni inšpektorat in urad za varstvo potrošnikov, ki sta državna organa in kot takšna pristojna za reševanje teh sporov.
urad za varstvo potrošnikov mislim da je gospodarska ministrica ukinila...
Manu ::
Tud meni se je zgodilo pred več kot enim letom, da sem kupil HP prenosnik in mi je po par dnevih disk crknil. Sem ga nesel nazaj v trgovino in prepričeval prodajalca, da je šel disk. On je mislil, da je verjetno kaj drugega. Po klicu svojega nadrejenega (in po mojem umirjenem argumentiranem vztrajanju) smo se zmenili za menjavo (sem zahteval dobropis in vzel drug prenosnik). Skrbelo jih je, da sem jaz kaj narobe nardil in da dobavitelj prenosnika ne bo hotel vzet nazaj.
Čez nekaj dni sem spet prišel nazaj (ker mi nov prenosnik ni deloval kot je treba) in mi je ta isti prodajalec povedal, da niso imeli problemov z dobaviteljem. Kot je nekdo omenil, imajo pri HP-ju politiko, da v primeru okvare zamenjajo z novim (mislim da v roku 30 ali 60 dni - se ne spomnim).
Edina slabost HP je ta, da ponujajo samo 1 leto garancije.
Čez nekaj dni sem spet prišel nazaj (ker mi nov prenosnik ni deloval kot je treba) in mi je ta isti prodajalec povedal, da niso imeli problemov z dobaviteljem. Kot je nekdo omenil, imajo pri HP-ju politiko, da v primeru okvare zamenjajo z novim (mislim da v roku 30 ali 60 dni - se ne spomnim).
Edina slabost HP je ta, da ponujajo samo 1 leto garancije.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
Machiavelli ::
Garancija je tudi dobrota prodajalca,namreč prodajalec NI DOLŽAN dajati garancije na izdelek
prav tako jaz nisem dolžan tebi ne razbiti zob, ampak je to samo moja dobra volja :)
mislim kake bedarije to slišiš
Seveda in jaz nato z zdravniškim izvidom in odvetnikom zadevo izterjam.
Vidiš tako uveljavim stvarno napako na povzročitelju.
Nigaaazz
kmetek ::
Tole je za DOA....DEAD ON ARRIVAL, pač na servis se pošlje s tem zahtevkom in traja kak teden. Moraš dobiti novega.
dottie: priporočilo: vzemi podaljšanje garancije na 3 leta za 80-90EUR.
dottie: priporočilo: vzemi podaljšanje garancije na 3 leta za 80-90EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kmetek ()
St235 ::
Jao, ljudje božji, če bi vas kdo resno jemal:
Garancija je dobra volja proizvajalca:
Totalen absurd. Garancija je z zakonom določena, najmanj eno leto. V tem času MORA prodajalec ali servis (izbira kupec) odpraviti napake brezplačno v roku 45 dni.
Urad za varstvo potrošnikov ukinjen:
Še ena bosa in za lase privlečena neumnost. Urad lepo dela, ima novo spletno trani in 080 telefon kamor lahko pokličeš. http://www.uvp.gov.si/
Stvarna napako moraš dokazavati z potrdili:
Budalaština da ni enake. Zakon določa, kdaj lahko uvelajvljaš stvarno napako. Če si do te uveljavitve upravičen, zahtevaš OD SERVISA ALI TRGOVINE, da preveri, če je z prenosnikom kaj narobe. V kolikor je napako obstoječa mora v 8 dneh vrniti kupnino, zamenjati ali popraviti izdelek (kupčeva izbira). Nikakor pa ne gre za dobro voljo prodajalca da izbere ali gre za stvarno napako ali ne. Ne more prodajalec trditi, da določena okvara ni stvarna ob enem pa sprejeti artikel v garancijsko popravilo.
Konkretno v tvojem primeru se najprej pogleda če obstaja zakonska podlaga za uveljavitev stvarne napake. Napaka se je pojavila v manj kot 6 mesecih od dneva nakupa, zato se šteje kot, da je bil artikel že prodan z to napako (skrita napaka) tako, da zakonska zahteva je s tem izpolnjena. Drugi pogoj ali gre za stvarno napako pa je ali okvara res obstaja in ali je nastala v pogojih, ki odstopajo od normalne uporabe. Če servis ugotovi, da napaka je in, da ni mogoče sklepati, da je nastala zaradi neprimerne uporabe SO S TEM IZPOLNJENI POGOJI ZA STVARNO NAPAKO. Tukaj ni nobene dobre volje prodajalca, potrdil in odvetnikov. glede na opisano bo pa trgovina oziroma servis bolj težko trdil, da je z prenosnikom vse v redu.
V praksi je tako, da je treba vstrajat pri svojem, bit opremljen z ustreznim znanjem in zagrozit z inšpekcijo. Prodajalec pa bo seveda storil vse, da bi te prepričal v garancijsko popravilo, ker v takem primeru nima on nič stroška, pri priznanju stvarne napake pa reskira, da bo moral vrnit kupnino.
Garancija je dobra volja proizvajalca:
Totalen absurd. Garancija je z zakonom določena, najmanj eno leto. V tem času MORA prodajalec ali servis (izbira kupec) odpraviti napake brezplačno v roku 45 dni.
Urad za varstvo potrošnikov ukinjen:
Še ena bosa in za lase privlečena neumnost. Urad lepo dela, ima novo spletno trani in 080 telefon kamor lahko pokličeš. http://www.uvp.gov.si/
Stvarna napako moraš dokazavati z potrdili:
Budalaština da ni enake. Zakon določa, kdaj lahko uvelajvljaš stvarno napako. Če si do te uveljavitve upravičen, zahtevaš OD SERVISA ALI TRGOVINE, da preveri, če je z prenosnikom kaj narobe. V kolikor je napako obstoječa mora v 8 dneh vrniti kupnino, zamenjati ali popraviti izdelek (kupčeva izbira). Nikakor pa ne gre za dobro voljo prodajalca da izbere ali gre za stvarno napako ali ne. Ne more prodajalec trditi, da določena okvara ni stvarna ob enem pa sprejeti artikel v garancijsko popravilo.
Konkretno v tvojem primeru se najprej pogleda če obstaja zakonska podlaga za uveljavitev stvarne napake. Napaka se je pojavila v manj kot 6 mesecih od dneva nakupa, zato se šteje kot, da je bil artikel že prodan z to napako (skrita napaka) tako, da zakonska zahteva je s tem izpolnjena. Drugi pogoj ali gre za stvarno napako pa je ali okvara res obstaja in ali je nastala v pogojih, ki odstopajo od normalne uporabe. Če servis ugotovi, da napaka je in, da ni mogoče sklepati, da je nastala zaradi neprimerne uporabe SO S TEM IZPOLNJENI POGOJI ZA STVARNO NAPAKO. Tukaj ni nobene dobre volje prodajalca, potrdil in odvetnikov. glede na opisano bo pa trgovina oziroma servis bolj težko trdil, da je z prenosnikom vse v redu.
V praksi je tako, da je treba vstrajat pri svojem, bit opremljen z ustreznim znanjem in zagrozit z inšpekcijo. Prodajalec pa bo seveda storil vse, da bi te prepričal v garancijsko popravilo, ker v takem primeru nima on nič stroška, pri priznanju stvarne napake pa reskira, da bo moral vrnit kupnino.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Machiavelli ::
Lahko nehaš pametovati z zakoniki in pravilniki?
Sistem v SLOVENIJI je velika korupcijska luknja in marsikaj nedeluje kot bi moralo.
Šroti,Bavčari se lepo sprehajajo po tržnici,zakaj te ljudje niso za zapahami?
Zakaj nebežijo iz te države?
Ker država take kot te celo brani.
Vsak si lahko prebere pravila in zakone,samo kaj ko ti to nepomaga prav veliko edino če si v samem korupcijskem poslu.
Lep primer imaš je zdaj bilo za invalide,ki imajo prebavo izven telesa in varnostni pas v avtomobilu.In še marsikaj drugega.
Da povem,da že kot otrok v osnovni šoli sem dojel da je sistem luknjast,ko sem imel status športnika mi to prav nobeden ni upošteval.
Šola pa je bila med najbolj znanimi in moderniimi v Ljubljani.
Težko je biti Jezus z knjigo v roki,ko te pa ljudstvo neposluša.
Na koncu si pa sam žrtva,katere je usoda na leseni podlagi.
Sistem v SLOVENIJI je velika korupcijska luknja in marsikaj nedeluje kot bi moralo.
Šroti,Bavčari se lepo sprehajajo po tržnici,zakaj te ljudje niso za zapahami?
Zakaj nebežijo iz te države?
Ker država take kot te celo brani.
Vsak si lahko prebere pravila in zakone,samo kaj ko ti to nepomaga prav veliko edino če si v samem korupcijskem poslu.
Lep primer imaš je zdaj bilo za invalide,ki imajo prebavo izven telesa in varnostni pas v avtomobilu.In še marsikaj drugega.
Da povem,da že kot otrok v osnovni šoli sem dojel da je sistem luknjast,ko sem imel status športnika mi to prav nobeden ni upošteval.
Šola pa je bila med najbolj znanimi in moderniimi v Ljubljani.
Težko je biti Jezus z knjigo v roki,ko te pa ljudstvo neposluša.
Na koncu si pa sam žrtva,katere je usoda na leseni podlagi.
Nigaaazz
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machiavelli ()
billy ::
Bottom point...stvarna napaka ni tako simple zadeva in rabi človek več sredstev, da uveljavi svoj prav, če sploh ima prav. Ljudje so povečini že tako preveč pametni.
St235 ::
Stvarna napaka pri novem artiklu ni čisto nič drugače kot garancija, samo pogoji kdaj jo lahko uveljavljaš so drugačni. Problem je predvsem v tem, da se pogoji prekrivajo, zato prodajalci kupce ponavadi prepričajo v garancijo.
Stvarna napaka se zakomplicira, če je artikel starejši in je izven garancije. Pri artiklu starem do 6 mesecev pa je zadeva zelo črno bela. Če se pojavi napaka v šestih mesecih se šteje, da je artikel napako imel ob nakupu (skrita napaka). In če je prodajalec zadevo pripravljen vzet v garancijsko popravilo potem je praktično priznal, da napaka obstaja in je treba bit samo dovolj tečen, da jo uveljaviš.
Se pa strinjam, da je ponavadi s tem več dela kot koristi. Sam sem se tega poslužil dosedaj zgolj enkrat pri simobilu.
Stvarna napaka se zakomplicira, če je artikel starejši in je izven garancije. Pri artiklu starem do 6 mesecev pa je zadeva zelo črno bela. Če se pojavi napaka v šestih mesecih se šteje, da je artikel napako imel ob nakupu (skrita napaka). In če je prodajalec zadevo pripravljen vzet v garancijsko popravilo potem je praktično priznal, da napaka obstaja in je treba bit samo dovolj tečen, da jo uveljaviš.
Se pa strinjam, da je ponavadi s tem več dela kot koristi. Sam sem se tega poslužil dosedaj zgolj enkrat pri simobilu.
šernk ::
Vsak si lahko prebere pravila in zakone,samo kaj ko ti to nepomaga prav veliko edino če si v samem korupcijskem poslu.
vztrajat moraš na svojem pa se marsikaj reši. večina te odslovi...ah saj bo, ko pa enkrat prideš direktno do šefa...pol se pa začnejo stvari spreminjat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
Machiavelli je izjavil:
Lahko nehaš pametovati z zakoniki in pravilniki?
Sistem v SLOVENIJI je velika korupcijska luknja in marsikaj nedeluje kot bi moralo.
Šroti,Bavčari se lepo sprehajajo po tržnici,zakaj te ljudje niso za zapahami?
Zakaj nebežijo iz te države?
Ker država take kot te celo brani.
Vsak si lahko prebere pravila in zakone,samo kaj ko ti to nepomaga prav veliko edino če si v samem korupcijskem poslu.
Lep primer imaš je zdaj bilo za invalide,ki imajo prebavo izven telesa in varnostni pas v avtomobilu.In še marsikaj drugega.
Da povem,da že kot otrok v osnovni šoli sem dojel da je sistem luknjast,ko sem imel status športnika mi to prav nobeden ni upošteval.
Šola pa je bila med najbolj znanimi in moderniimi v Ljubljani.
Težko je biti Jezus z knjigo v roki,ko te pa ljudstvo neposluša.
Na koncu si pa sam žrtva,katere je usoda na leseni podlagi.
Kaj ima to bluzenje s preprostim vprašanjem kako uveljavljat garancijo in kako stvarno napako?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Ales ::
IMHO nobenega, razen izkazovanja frustracij. Ignoriraj, pa je.
Saj ne rečem, da marsikaj v naši državi ni frustracij vredno, ampak s prav vsakim vdihom in izdihom pa res ni treba doživljat neskočnega trpljenja. Marsikaj v naši državi čisto lepo deluje. Za tisto, kar ne deluje, se je pa treba potrudit, da začne delovat. In kot kaže je začetnici te teme čisto lepo uspelo zadevo speljat do konca...
Ta tema je lahko vzor za marsikoga, ki se spopada s podobnimi problemi. Treba poznat svoje pravice, biti lepo miren in vljuden ter iti do konca.
Saj ne rečem, da marsikaj v naši državi ni frustracij vredno, ampak s prav vsakim vdihom in izdihom pa res ni treba doživljat neskočnega trpljenja. Marsikaj v naši državi čisto lepo deluje. Za tisto, kar ne deluje, se je pa treba potrudit, da začne delovat. In kot kaže je začetnici te teme čisto lepo uspelo zadevo speljat do konca...
Ta tema je lahko vzor za marsikoga, ki se spopada s podobnimi problemi. Treba poznat svoje pravice, biti lepo miren in vljuden ter iti do konca.
jernejl ::
Tržni inšpektorat na spletni strani ponuja tudi spletne obrazce, preko katerih lahko prijavite kršitelja oziroma jih zaprosite za pomoč pri reševanju reklamacije:
http://www2.gov.si/mg/tirs/tirs.nsf/f1?...
Imam pa za pravnike dve vprašanji:
1. Vzemimo primer, da je kupljena stvar sestavljena iz več delov. Npr. kupec kupi lepo tovarniško zapakiran komplet hišnega kina, ki vsebuje predvajalnik, ojačevalnik, daljinski upravljalnik, kable in nekaj zvočnikov. Ko doma paket odpre (pri tem se sicer tudi delno poškoduje embalaža, ker jo je nemogoče odpreti brez sledi), ugotovi, da en sestavni del ne deluje (npr. zvočnik, ali pa daljinski upravljalnik...). Ali ima pravico zahtevati zamenjavo celote z novim kompletom, ali mu pripada le pravica do zamenjave tistega dela, ki ima stvarno napako (npr. zamenjava le enega zvočnika ali le daljinskega upravljalnika)?
Morda je podoben primer nakup novega avtomobila, kjer se po nekaj dneh pokvari menjalnik ali pa radio, ki je sicer sestavni del avtomobila.
472. člen Obligacijskega zakonika sicer govori o delnih napakah, vendar le v povezavi z odstopom od pogodbe.
2. 468. člen OZ in 37.c člen ZVPot daje kupcu pravico zahtevati povrnitev škode. Kaj vse bi lahko kupec tukaj uveljavljal? Je to poštnina, stroški prevoza izdelka do trgovca, izgubljeni čas, zamudne obresti za kupnino za čas, ko ni bilo moč uporabljati stvari... ?
http://www2.gov.si/mg/tirs/tirs.nsf/f1?...
Imam pa za pravnike dve vprašanji:
1. Vzemimo primer, da je kupljena stvar sestavljena iz več delov. Npr. kupec kupi lepo tovarniško zapakiran komplet hišnega kina, ki vsebuje predvajalnik, ojačevalnik, daljinski upravljalnik, kable in nekaj zvočnikov. Ko doma paket odpre (pri tem se sicer tudi delno poškoduje embalaža, ker jo je nemogoče odpreti brez sledi), ugotovi, da en sestavni del ne deluje (npr. zvočnik, ali pa daljinski upravljalnik...). Ali ima pravico zahtevati zamenjavo celote z novim kompletom, ali mu pripada le pravica do zamenjave tistega dela, ki ima stvarno napako (npr. zamenjava le enega zvočnika ali le daljinskega upravljalnika)?
Morda je podoben primer nakup novega avtomobila, kjer se po nekaj dneh pokvari menjalnik ali pa radio, ki je sicer sestavni del avtomobila.
472. člen Obligacijskega zakonika sicer govori o delnih napakah, vendar le v povezavi z odstopom od pogodbe.
2. 468. člen OZ in 37.c člen ZVPot daje kupcu pravico zahtevati povrnitev škode. Kaj vse bi lahko kupec tukaj uveljavljal? Je to poštnina, stroški prevoza izdelka do trgovca, izgubljeni čas, zamudne obresti za kupnino za čas, ko ni bilo moč uporabljati stvari... ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
blackbfm ::
DOA = defective on arrival
HP prenosniki in LCDji imajo zero bright dot garancijo 60 dni.
HP prenosniki in LCDji imajo zero bright dot garancijo 60 dni.
St235 ::
2. kar se škode tiče:
To vključuje vse dokazljive wstroške, ki so nastali zaradi napake. Z poštninami, prevozom ponavadi ni težal. Pojavi pa se problem pri ostalih stroških (izpad dohodka, izgubljen čas...) Takšne terjatve je v večini primerov nujno dokazovat preko tožbe, razen če seveda obe stranki ne najdeta sporazumne rešitve.
Zakon namreč predpisuje, da je potreošnik upravičen do povračila stroškov, vendar pa je potrebno obstoj stroškov dokazovati, kar pa brez sodnega postopka ne gre. Sploh pri subjektivnih stroških.
1. Stvar kupljena iz več delov.
Kadar gre za uveljavljanje garancije, se popravlja/menjava samo pokvarjeni del. KAdar gre za uveljavljanje stvarne napake pa se gleda kako je določen paket sestavljen. Če gre za neločljivo celoto in je kot takšna tudi faktorirana, potem gre vsekakor za celoten artikel, če pa gre za posamezne elmente, ki med seboj delujejo neodvsno pa je mogoče priznati tudi stvarno napako samo na specifičen del.
Recimo primer s katerim sem se sam srečal je bil v dveh priemrih uveljavljanja stvarne napake pri novem računalniku. Eden je bil kupljen kot super duper ugoden nateg in je bilo na računu zgolj Super ne vem kaj PC potem pa cena in davek. V enem tednu je crknil cd rom. Po kakih dveh tednih dopisov in teženja so morali vzeti računalnik in vrniti kupnino. Takrat je tržni inšpektor podal mnenje, da gre v tem primeru za neločljivo celoto. Če bi bili na račun specificirani vsi deli računalnika, kot je to v navadi pri manjših garažnih trgovinah potem bi prodajalec lahko priznal stvarno napako samo na okvarjenem artiklu, ker bi šlo za ločeno celoto.
Sklepam, da podobna logika velja pri avtomobilu. Če pride do okvare na sestavnem delu vozila, kot je motor, menjalnik... potem je vsekakor možno uveljavljat stvarno napako. Če pa se naprimer pokvari radijo, pa bi prodajaleto lahko utemeljeno smatral kot dodatno samostojno opremo in priznal stvarno napako samo za ta artikel.
Zakon ni in ne more biti temeljen na posameznih primerih. Postavlja okvirne smernice, ki pa v določenih ti. Borderline primerih niso nujno idealne. Zato seveda obstajajo instance, ki v takšnih primerih zakon tolmačijo. Pomembno je, da se vsak zaveda pravic in dolžnosti, ki mu jih zakon nalaga in se ne pusti prestrašit vsakemu prodajalcu. Sploh pri skritih napakah pri novem artiklu je potrebno biti pozoren, da se stvcarno napako zahteva v skladu z zakonom in skrbi za pisno sledljivost vseh zahtev. Če prodajalec naprimer ni pripravljen sprejeti nečesa v pregled zaradi stvarne napake, je potrebno poskrbeti, da je to pisno zabeleženo. Najlažje tako,da se artikel skupaj s spremnim dopisom proti podpisu izroči prodajalcu, če ne gre osebno pa preko pošte.
Po drugi strani pa tudi nima smisla za vsako malenskot zapenjat in se kregat okoli stvarne napake, če se zadevo lahko reši sporazumno v okviru garancijskih pogojev. 45 dni je pa zgornja meja, ampak so napake pogosto rešene krepko pred tem časom.
To vključuje vse dokazljive wstroške, ki so nastali zaradi napake. Z poštninami, prevozom ponavadi ni težal. Pojavi pa se problem pri ostalih stroških (izpad dohodka, izgubljen čas...) Takšne terjatve je v večini primerov nujno dokazovat preko tožbe, razen če seveda obe stranki ne najdeta sporazumne rešitve.
Zakon namreč predpisuje, da je potreošnik upravičen do povračila stroškov, vendar pa je potrebno obstoj stroškov dokazovati, kar pa brez sodnega postopka ne gre. Sploh pri subjektivnih stroških.
1. Stvar kupljena iz več delov.
Kadar gre za uveljavljanje garancije, se popravlja/menjava samo pokvarjeni del. KAdar gre za uveljavljanje stvarne napake pa se gleda kako je določen paket sestavljen. Če gre za neločljivo celoto in je kot takšna tudi faktorirana, potem gre vsekakor za celoten artikel, če pa gre za posamezne elmente, ki med seboj delujejo neodvsno pa je mogoče priznati tudi stvarno napako samo na specifičen del.
Recimo primer s katerim sem se sam srečal je bil v dveh priemrih uveljavljanja stvarne napake pri novem računalniku. Eden je bil kupljen kot super duper ugoden nateg in je bilo na računu zgolj Super ne vem kaj PC potem pa cena in davek. V enem tednu je crknil cd rom. Po kakih dveh tednih dopisov in teženja so morali vzeti računalnik in vrniti kupnino. Takrat je tržni inšpektor podal mnenje, da gre v tem primeru za neločljivo celoto. Če bi bili na račun specificirani vsi deli računalnika, kot je to v navadi pri manjših garažnih trgovinah potem bi prodajalec lahko priznal stvarno napako samo na okvarjenem artiklu, ker bi šlo za ločeno celoto.
Sklepam, da podobna logika velja pri avtomobilu. Če pride do okvare na sestavnem delu vozila, kot je motor, menjalnik... potem je vsekakor možno uveljavljat stvarno napako. Če pa se naprimer pokvari radijo, pa bi prodajaleto lahko utemeljeno smatral kot dodatno samostojno opremo in priznal stvarno napako samo za ta artikel.
Zakon ni in ne more biti temeljen na posameznih primerih. Postavlja okvirne smernice, ki pa v določenih ti. Borderline primerih niso nujno idealne. Zato seveda obstajajo instance, ki v takšnih primerih zakon tolmačijo. Pomembno je, da se vsak zaveda pravic in dolžnosti, ki mu jih zakon nalaga in se ne pusti prestrašit vsakemu prodajalcu. Sploh pri skritih napakah pri novem artiklu je potrebno biti pozoren, da se stvcarno napako zahteva v skladu z zakonom in skrbi za pisno sledljivost vseh zahtev. Če prodajalec naprimer ni pripravljen sprejeti nečesa v pregled zaradi stvarne napake, je potrebno poskrbeti, da je to pisno zabeleženo. Najlažje tako,da se artikel skupaj s spremnim dopisom proti podpisu izroči prodajalcu, če ne gre osebno pa preko pošte.
Po drugi strani pa tudi nima smisla za vsako malenskot zapenjat in se kregat okoli stvarne napake, če se zadevo lahko reši sporazumno v okviru garancijskih pogojev. 45 dni je pa zgornja meja, ampak so napake pogosto rešene krepko pred tem časom.
dottie ::
Sem klicala na HP support in so mi odgovorili enako kot že enemu zgoraj. Brez debate menjajo prenosnik star do 30 dni. In čudežno, ko sem klicala v trgovino, dobila tretjega tipa na telefon, je bil seveda takoj za zamenjavo. Čakam, da mi vrne klic, da zvem ali ga lahko celo v Velenju oddam in vzamem drugega, ker ga tukaj imajo na zalogi, v Celju pa ne.
Double_J ::
Ma kakšna dobra volja prodajalca. Zakon velja ne glede, kako je on trenutno razpoložen.
Dve šivanki...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16301 (6229) | TOP |
» | garancija - iphoneOddelek: Pomoč in nasveti | 5052 (4201) | St235 |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 6976 (5519) | Seljak |
» | Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 16518 (15058) | St235 |
» | Okvara nove TV Panasonic Plazme - postopekOddelek: Zvok in slika | 6239 (4667) | vrossi46 |