Forum » Šola » Čudni pristopi profesorice
Čudni pristopi profesorice
Dami23 ::
Imamo problem s profesorico italjanščine, ki ni vredna svojega naziva. V 4. Letniku je od 15 dijakov 1. Test pisalo negativno 5 dijakov; 2. Test prvič 4 dijakinje, od tega 2 za las ujeli 2, v drugo pa samo eden popravil, spet komaj 2. Pa nismo neka "zabita" skupina, med nami so tudi taki, ki imajo povsod 4, 5...
Težava je v tem, da profesorica od nas zahteva, da na pamet znamo pravljice, ki smo jih predelali, članke ki smo jih brali + vse neznane (skoraj vse) besede iz tekstov + v eni nalogi vse oblike časov, ki smo jih jemali (prof. Uči tudi angleščino in včasih očitno pozabi, da nas uči italjanščino). Do sedaj smo imeli ponavadi okoli 400-450 besed + vsi teksti; sedaj pa beremo knjigo (nerealen cilj, ker znamo premalo, da bi lahko knjigo razumeli, ampak who cares.. ) v kateri je bilo na 3 straneh 64 neznanih besed (to je a4 format lista, 2 stolpca besed! ) in po naših izračunih jih bo po 90 straneh približno 2800. In, da, to se nam zdi zaskrbljujoče, ker je nemogoče vse to se naučit, zraven pa še obnovo knjige/poglavij. Kaj pa zdaj?
Ali je to sploh normalno, dovoljeno? Vem da sprašujem po 2 različnih stvareh, vendar vseeno...
Najraje bi jo nekam prijavila, ampak najbrž ne bi nič pomagalo ker iz 4. Letnikov uči samo nas in bo cel halo... Razredničarki so se pritoževali prejšno leto, ni bilo prav nič boljše, letos smo ji pa isto rekli, da je bil test nerešljiv za pozitivno (tisti drugi, ko smo ga pisali drugič) pa je samo zavzdihnila (pomojem je že sita uni govort, ker more bit podobn govort s steno.. ). Profesorci smo že tudi rekli, ker nas je spraševala kaj se nam zdi da je narobe, da bi blo bolše (pranje vesti z njene strani, po vsakem 8neuspešnem) testu.. ) pa ni hotla poslušat odgovora in se začela na vse dret.. Torej groza..
Hvala za pomoč pa sory vsem ker je tolk napisanga ampak krajše ne gre
Težava je v tem, da profesorica od nas zahteva, da na pamet znamo pravljice, ki smo jih predelali, članke ki smo jih brali + vse neznane (skoraj vse) besede iz tekstov + v eni nalogi vse oblike časov, ki smo jih jemali (prof. Uči tudi angleščino in včasih očitno pozabi, da nas uči italjanščino). Do sedaj smo imeli ponavadi okoli 400-450 besed + vsi teksti; sedaj pa beremo knjigo (nerealen cilj, ker znamo premalo, da bi lahko knjigo razumeli, ampak who cares.. ) v kateri je bilo na 3 straneh 64 neznanih besed (to je a4 format lista, 2 stolpca besed! ) in po naših izračunih jih bo po 90 straneh približno 2800. In, da, to se nam zdi zaskrbljujoče, ker je nemogoče vse to se naučit, zraven pa še obnovo knjige/poglavij. Kaj pa zdaj?
Ali je to sploh normalno, dovoljeno? Vem da sprašujem po 2 različnih stvareh, vendar vseeno...
Najraje bi jo nekam prijavila, ampak najbrž ne bi nič pomagalo ker iz 4. Letnikov uči samo nas in bo cel halo... Razredničarki so se pritoževali prejšno leto, ni bilo prav nič boljše, letos smo ji pa isto rekli, da je bil test nerešljiv za pozitivno (tisti drugi, ko smo ga pisali drugič) pa je samo zavzdihnila (pomojem je že sita uni govort, ker more bit podobn govort s steno.. ). Profesorci smo že tudi rekli, ker nas je spraševala kaj se nam zdi da je narobe, da bi blo bolše (pranje vesti z njene strani, po vsakem 8neuspešnem) testu.. ) pa ni hotla poslušat odgovora in se začela na vse dret.. Torej groza..
Hvala za pomoč pa sory vsem ker je tolk napisanga ampak krajše ne gre
- polepsal: bluefish ()
bluefish ::
No, tega nam ni bilo potrebno prakticirati, vendar se je načeloma najprej stopilo do razredničarke. Druga možnost je vodja kolektiva, tretja ravnatelj, zadnja pa ministrstvo.
žana ::
saj tak al tak več kot polovica profesorjev ni primernih za opravljanje tega poklica! in to bom zmeraj trdila, kljub temu da imam odličen uspeh v srednji šoli.
galu ::
Heh, da sploh ne začnem o naši 'prof.' za tuji jezik... Ne da ima podobne pogoje, še govoriti ne zna svojega 'diplomiranega' jezika!!
Drgač pa se ne pritožujem, ker sem na 4 pri njej, ampak vseeno: bi mel lahko 5 bp.
Drgač pa se ne pritožujem, ker sem na 4 pri njej, ampak vseeno: bi mel lahko 5 bp.
Tako to gre.
wooted ::
uf, to ni še nič. mi smo imeli prof. za angleščino ki ni znala ne slovensko in ne angleško.. od doL
DonMatejo ::
hahaha.
1. sočustvujem z avtorico/avtorjem in se strinjam. take je potrebno prekvalificirat na lopato za 3 mesce, potem pa nazaj in bodo kar na enkrat boljše dojemali svet.
2. sam sem imel učiteljico na SŠ, ki je rekla, da mora za besedo četrtek (thursday) doma pogledati v slovar in da nam sporoči. Prvi šolski dan, prvo uro angleščine. Sam sem v zadnji vrsti mirno vstal in se ji opravičil in povedal, da ona mene ne bo učila angleščine, ker me ne bo ničesar na učila. Ostala štiri leta na bojni nogi, izziv neskončen. Rezultat = neprecenljiv.
1. sočustvujem z avtorico/avtorjem in se strinjam. take je potrebno prekvalificirat na lopato za 3 mesce, potem pa nazaj in bodo kar na enkrat boljše dojemali svet.
2. sam sem imel učiteljico na SŠ, ki je rekla, da mora za besedo četrtek (thursday) doma pogledati v slovar in da nam sporoči. Prvi šolski dan, prvo uro angleščine. Sam sem v zadnji vrsti mirno vstal in se ji opravičil in povedal, da ona mene ne bo učila angleščine, ker me ne bo ničesar na učila. Ostala štiri leta na bojni nogi, izziv neskončen. Rezultat = neprecenljiv.
MonkeyHead ::
Imamo problem s profesorico italjanščine, ki ni vredna svojega naziva. V 4. Letniku je od 15 dijakov 1. Test pisalo negativno 5 dijakov; 2. Test prvič 4 dijakinje, od tega 2 za las ujeli 2, v drugo pa samo eden popravil, spet komaj 2. Pa nismo neka "zabita" skupina, med nami so tudi taki, ki imajo povsod 4, 5...
Težava je v tem, da profesorica od nas zahteva, da na pamet znamo pravljice, ki smo jih predelali, članke ki smo jih brali + vse neznane (skoraj vse) besede iz tekstov + v eni nalogi vse oblike časov, ki smo jih jemali (prof. Uči tudi angleščino in včasih očitno pozabi, da nas uči italjanščino). Do sedaj smo imeli ponavadi okoli 400-450 besed + vsi teksti; sedaj pa beremo knjigo (nerealen cilj, ker znamo premalo, da bi lahko knjigo razumeli, ampak who cares.. ) v kateri je bilo na 3 straneh 64 neznanih besed (to je a4 format lista, 2 stolpca besed! ) in po naših izračunih jih bo po 90 straneh približno 2800. In, da, to se nam zdi zaskrbljujoče, ker je nemogoče vse to se naučit, zraven pa še obnovo knjige/poglavij. Kaj pa zdaj?
Ali je to sploh normalno, dovoljeno? Vem da sprašujem po 2 različnih stvareh, vendar vseeno...
Najraje bi jo nekam prijavila, ampak najbrž ne bi nič pomagalo ker iz 4. Letnikov uči samo nas in bo cel halo... Razredničarki so se pritoževali prejšno leto, ni bilo prav nič boljše, letos smo ji pa isto rekli, da je bil test nerešljiv za pozitivno (tisti drugi, ko smo ga pisali drugič) pa je samo zavzdihnila (pomojem je že sita uni govort, ker more bit podobn govort s steno.. ). Profesorci smo že tudi rekli, ker nas je spraševala kaj se nam zdi da je narobe, da bi blo bolše (pranje vesti z njene strani, po vsakem 8neuspešnem) testu.. ) pa ni hotla poslušat odgovora in se začela na vse dret.. Torej groza..
Hvala za pomoč pa sory vsem ker je tolk napisanga ampak krajše ne gre
Tisto kar si napisala o negativnih ocenah meni ni nič jasno. Drži si nekega pravila vejic, pik in odstavkov. Jaz sem čist antislavist in poskušam, kar se, da smiselno napisat.
Napisala si, da jih 5 ni naredilo testa, kar pomeni, da je to 1/3 razreda, pri nas je to bilo nekaj čist normalnega pri tujem jeziku, negativne so padale, kar po tekočem traku. Imeli so popravne izpite iz tujih jezikov.
Lion29 ::
aha, se nisem ze dolgo nasmejal tako... ok, priznam, vceraj pr enmu filmu, ampak vseeno
meni se zdi zalostno, da v 4. letniku italjanscine pa na 3h straneh v knjigi najdes 64 neznanih besed ... pismo no... o cem je knjiga o bioetski raznolikosti celicnih membran v filatonski kislini? (I made it up obviously) ...
pa ocitno ti tudi matematika dela precej preglavic, ce kar mnozis nenznae besede na 3h straneh z ostalimi stranmi? na vsaki strani bo vedno manj neznanih besed, ker se v veini ponavljajo...tak da tvoja ocena je ogromno pretirana....
lol, se zdaj mi gre na smeh, sploh naslov teme "Čudni pristopi profesorice" ocitno ti tudi slovenscina dela probleme.... njeni pristopi niso nic cudni... kvecjemu ima visok kriterij... pa se to se mi ne zdi...
ne me hecat tretjina razreda je negativno pisala test, drugi test pa malo vec kot cetrtina? oh joj... hitro prijavit uciteljco, da je nesposobna milim ej... dogaja se, da vecina v razredu pise negativno na drugih solah pr razlicnih predmetih...5 /15 ni nic posebnega...
ok, zdaj pa malo resno... kako bi se pa ti ucila jezika? jaz ko sem zelel malo bolje spoznati spanscino, pa tudi prej anglescino, sem zacel brati knjige... sprva sem si pisal vsako besedo, ki je nisem razumel in nasel ustrezen prevod... po parih straneh pa se mi je zdelo prevec zamudno... in sem ugotovil, da je veliko lazje pogruntat pomen besede, ce beres dejansko celes tavke... in potem po logiki uvrscas besede.... in bolj sem bral, vec so se te besede pojavljale v razlicnih primerih in bolj sem jih zastopu in utrjeval znanje.... da ne govorimo o pogosto uporabljenih frazah in podzavestni melodiki jezika etc, etc...
ce ti italjanscina povzroca take tezave, je to tvoj problem, ker jezika se tezko samo v soli ucis... z jezikom moras imeti konstanten stik.... mocno priporocam gledanje it. TV...zacni s preprosto italjanscino (torej kake risanke) in postopma stopnjuj ...sitcomi in pol serije in filmi...
pridobila bos ogromno! in ziher se ne bos vec pritozevala nad uciteljico!
meni se zdi zalostno, da v 4. letniku italjanscine pa na 3h straneh v knjigi najdes 64 neznanih besed ... pismo no... o cem je knjiga o bioetski raznolikosti celicnih membran v filatonski kislini? (I made it up obviously) ...
pa ocitno ti tudi matematika dela precej preglavic, ce kar mnozis nenznae besede na 3h straneh z ostalimi stranmi? na vsaki strani bo vedno manj neznanih besed, ker se v veini ponavljajo...tak da tvoja ocena je ogromno pretirana....
lol, se zdaj mi gre na smeh, sploh naslov teme "Čudni pristopi profesorice" ocitno ti tudi slovenscina dela probleme.... njeni pristopi niso nic cudni... kvecjemu ima visok kriterij... pa se to se mi ne zdi...
ne me hecat tretjina razreda je negativno pisala test, drugi test pa malo vec kot cetrtina? oh joj... hitro prijavit uciteljco, da je nesposobna milim ej... dogaja se, da vecina v razredu pise negativno na drugih solah pr razlicnih predmetih...5 /15 ni nic posebnega...
ok, zdaj pa malo resno... kako bi se pa ti ucila jezika? jaz ko sem zelel malo bolje spoznati spanscino, pa tudi prej anglescino, sem zacel brati knjige... sprva sem si pisal vsako besedo, ki je nisem razumel in nasel ustrezen prevod... po parih straneh pa se mi je zdelo prevec zamudno... in sem ugotovil, da je veliko lazje pogruntat pomen besede, ce beres dejansko celes tavke... in potem po logiki uvrscas besede.... in bolj sem bral, vec so se te besede pojavljale v razlicnih primerih in bolj sem jih zastopu in utrjeval znanje.... da ne govorimo o pogosto uporabljenih frazah in podzavestni melodiki jezika etc, etc...
ce ti italjanscina povzroca take tezave, je to tvoj problem, ker jezika se tezko samo v soli ucis... z jezikom moras imeti konstanten stik.... mocno priporocam gledanje it. TV...zacni s preprosto italjanscino (torej kake risanke) in postopma stopnjuj ...sitcomi in pol serije in filmi...
pridobila bos ogromno! in ziher se ne bos vec pritozevala nad uciteljico!
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
Dami23 ::
no hvala za pomoč tistim ki ste napisali:)
večina bi vas mogla pridt za par urc k nam na uro pa bi vidl ko je fajn... problema nisem opisala na bolj široko, kot bi ga sicer lahko, sem omenila trenuten večji problem. Knjiga ima več kot 90 strani, tako da je bil izračun približen, ampak neznanih besed bo vsekakor PREVEČ. To je tudi to, kar me/nas skrbi. Ker se sprašujemo kje so meje zajebavanja...
In, da, tudi mi se sprašujemo kako je to mogoče, da bo 4 letih gimnazijskega učenja italijanščine ne znamo nič, ker knjiga ni težka - preprost roman. Ravno v tem je težava te profesorice, ona misli kaj vse mi znamo (obravnava nas kot da nas uči angleščino) ko pa v resnici še edina dijakinja v skupini, ki ji italijanščina pač gre, nima pojma kako ji bo uspelo.
Kar se tiče slovnice pa sory, malo sem hitela, noter padla, potlej pa pride ven to.
večina bi vas mogla pridt za par urc k nam na uro pa bi vidl ko je fajn... problema nisem opisala na bolj široko, kot bi ga sicer lahko, sem omenila trenuten večji problem. Knjiga ima več kot 90 strani, tako da je bil izračun približen, ampak neznanih besed bo vsekakor PREVEČ. To je tudi to, kar me/nas skrbi. Ker se sprašujemo kje so meje zajebavanja...
In, da, tudi mi se sprašujemo kako je to mogoče, da bo 4 letih gimnazijskega učenja italijanščine ne znamo nič, ker knjiga ni težka - preprost roman. Ravno v tem je težava te profesorice, ona misli kaj vse mi znamo (obravnava nas kot da nas uči angleščino) ko pa v resnici še edina dijakinja v skupini, ki ji italijanščina pač gre, nima pojma kako ji bo uspelo.
Kar se tiče slovnice pa sory, malo sem hitela, noter padla, potlej pa pride ven to.
St235 ::
Lahko zvemo naslov vele dela, ki ima 90 strani in je za nekoga ki se že 8 let uči italijanščino pretežka? Pismo rosno, jaz sem po koncu osnovne šole začel brati fantazijsko leposlovje v angleščini in mi knjige za par sto strani niso delale problemov. Podobno lahko rečem za nemščino konec gimnazije sem bil brez težav sposoben brati revije v nemščini brez da bi jokal koliko neznanih besed je.
Kaj ste pa zadnja štiri leta gimnazije in še štiri leta osnovne šole delali pri italijanščini? Si mogoče pomislila, da ste končno dobili profesorico, ki se zaveda, da je znanje jezika pogojeno z besednim zakladom in ne z poznavanjem obskurnih pravil in časov?
Kaj ste pa zadnja štiri leta gimnazije in še štiri leta osnovne šole delali pri italijanščini? Si mogoče pomislila, da ste končno dobili profesorico, ki se zaveda, da je znanje jezika pogojeno z besednim zakladom in ne z poznavanjem obskurnih pravil in časov?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Lion29 ::
in kaka je razlika med anglescino in italjanscino?
po mojem je edini problem v tem, da solarji dojemate ucenje jezika kot neko piflanje lekcij... in ne stekate, da ce se ucis jezika zato, da ga znas govorit, razumet in dejansko "zivo" uporabljat...in ne zato, da pises pozitivno kontrolko
na kjerih osnovnih solah pa imajo 4 leta italjanscine?
po mojem je edini problem v tem, da solarji dojemate ucenje jezika kot neko piflanje lekcij... in ne stekate, da ce se ucis jezika zato, da ga znas govorit, razumet in dejansko "zivo" uporabljat...in ne zato, da pises pozitivno kontrolko
Kaj ste pa zadnja štiri leta gimnazije in še štiri leta osnovne šole delali pri italijanščini? Si mogoče pomislila, da ste končno dobili profesorico, ki se zaveda, da je znanje jezika pogojeno z besednim zakladom in ne z poznavanjem obskurnih pravil in časov?
na kjerih osnovnih solah pa imajo 4 leta italjanscine?
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lion29 ()
T-h-o-r ::
učenje tujih jezikov pri nas je popolnoma neprimerno
v SŠ sem začel z nemščino, se je učil 4 leta in znam malo več kot 0, ker učenje poteka tako, da se napiflaš na pamet par pogovorov in par besed pa to je to
besedišča ne obvladam, pogovarjat z nemcem se nisem sposoben
etc. etc.
v SŠ sem začel z nemščino, se je učil 4 leta in znam malo več kot 0, ker učenje poteka tako, da se napiflaš na pamet par pogovorov in par besed pa to je to
besedišča ne obvladam, pogovarjat z nemcem se nisem sposoben
etc. etc.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Lion29 ::
Praktično vse OŠ v primorski regiji imajo kot drugi jezik že v OŠ italijanščino.
hm, mi smo v piranu imeli 8 let
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
bluefish ::
Si mogoče pomislila, da ste končno dobili profesorico, ki se zaveda, da je znanje jezika pogojeno z besednim zakladom in ne z poznavanjem obskurnih pravil in časov?Pravzaprav je veliko odvisno od tega, kako se nato te naučene besede uporabi oz. se jih na začetku sploh uči.
Pri nemščini sem (in še nekaj sošolcev) imel tudi sam kar nekaj težav. Profesorica je enostavno odprla učbenik, pokazala na en spisek besed in pričakovala, da jih bomo čez dva tedna že znali. Seveda nato uporaba besed ni šla v smeri realnega pogovora ampak je besede brala s seznama in pričakovala recimo 90% pravilnih odgovorov.
Torej, po koncu leta ali dveh ta piflarija nima nikakršnega pomena, če besed ne znaš povezati v smiselne stavke. OK, morda zadošča za branje revij in podobnega lahkega čtiva, nikakor pa za aktiven pogovor o neki tematiki.
Glede tega je bilo podajanje snovi tujega jezika(ov) v OŠ veliko boljše.
Lion29 ::
se strinjam, da je v nasem solstvu ucenje jezikov na tak nacin skorajdane farsa
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
šernk ::
no pri nas pri angleščini in slovenščini v SŠ smo bili veseli, če je 5 od 30 ljudi pisalo pozitivno
za angleščino je še ena druga profesorca nas vprašala, kako nas lahko ta in ta sploh uči angleščino, če še sama ne zna angleško govorit sploh?
pri slovenščini je bilo pa tako: jaz napisal odgovor na 3. vprašanje na test...sosed ga prepisal...on imel prav, jaz prečrtano, odgovor na 4. vprašanje sem jaz prepisal od njega...jaz prav, on narobe, na koncu je pa obema zmanjkalo pol točke do pozitivne ocene, teste smo pa dobivali takšne, da se je frendica, ki je takrat študirala slovenščino križala, saj takšne stvari od njih na faxu zahtevajo šele proti koncu študija.
pa z ravnateljem je bil celoten razred v dobrem odnosu, vse kar je rekel je...saj veste kako je, potrpte drugo leto gre v penzijo, se kaj z njo pogovorit, so pa vsi vedeli kako je...
v končni fazi, boste tako ali tako imeli skoraj vsi pozitivno, ker celega razreda ne morejo vreči, pri nas so bile ocene 1,1,1,1,1,2 dovolj za pozitivno na koncu, pa čeprav smo bili na smrt skregani.
za angleščino je še ena druga profesorca nas vprašala, kako nas lahko ta in ta sploh uči angleščino, če še sama ne zna angleško govorit sploh?
pri slovenščini je bilo pa tako: jaz napisal odgovor na 3. vprašanje na test...sosed ga prepisal...on imel prav, jaz prečrtano, odgovor na 4. vprašanje sem jaz prepisal od njega...jaz prav, on narobe, na koncu je pa obema zmanjkalo pol točke do pozitivne ocene, teste smo pa dobivali takšne, da se je frendica, ki je takrat študirala slovenščino križala, saj takšne stvari od njih na faxu zahtevajo šele proti koncu študija.
pa z ravnateljem je bil celoten razred v dobrem odnosu, vse kar je rekel je...saj veste kako je, potrpte drugo leto gre v penzijo, se kaj z njo pogovorit, so pa vsi vedeli kako je...
v končni fazi, boste tako ali tako imeli skoraj vsi pozitivno, ker celega razreda ne morejo vreči, pri nas so bile ocene 1,1,1,1,1,2 dovolj za pozitivno na koncu, pa čeprav smo bili na smrt skregani.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
krho ::
A pol so te prfokse jezikov na splošno usekane? Ker Mene in še 8 drugih iz razreda je tudi vrgla na slovenščini in to 3x na popravcu!
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Zgodovina sprememb…
- spremenil: krho ()
T-h-o-r ::
ne jezikov na splošno ne
predvsem slovenistke so katastrofa, frustriranke vse od prve do zadnje
predvsem slovenistke so katastrofa, frustriranke vse od prve do zadnje
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
galu ::
Verjetno bi se vseh tujih jezikov boljbolje naučili tako, če bi imeli 2h na tedensko gledanje filmov, 1 ura pa pač razgovora o filmih (če kaj kdo ni kapiral, nove besede, splošna vprašanja, delovni listi, itd.).
Mene osebno, jegledanje Cartoon-Network programa v otroštvu bolj naučilo jezika kot vsi učitelji/profesorji tujih jezikov skupaj!
Mene osebno, jegledanje Cartoon-Network programa v otroštvu bolj naučilo jezika kot vsi učitelji/profesorji tujih jezikov skupaj!
Tako to gre.
Dami23 ::
mi se italijanščine učimo šele 4. leto in smo začeli iz 0... sistem učenja je pa tak kot ga je zgoraj že nekdo omenil: seznam besed, ki vsekakor niso za vsakdanjo uporabo v pogovoru (živali, rastline, pravljice, deli telesa...). Pa tudi na žalost se ne moreš v SŠ pri taki profesorci it "jaz pa hočem jezik znat in se ga bom naučil zase" ker je test sestavljen na osnovi neuporabnosti. Ne vem no, ali je mar normalno da je potrebno za ubogo 2 včasih znat na pamet snov, ki se jo predeluje (članek, obnova pravljice,..) hkrati po možnosti še dialoge, ki se jih zmišljuje sproti, vsa slovnična pravila, ki jih ne znaš uporabljat,... Meni je to eno navadno zafrkavanje učencev/dijakov... Pa nekam vržena leta učenja jezika.
knjiga je mladinski roman, naj bi bil prilagojen za take, ki italjansko bolj malo znajo (slovnično prilagojen). Strani ima več kot 90, ampak mi naj bi jih predelali samo približno toliko (najbrž več) ker "nas ona potem ne bo morila, ker imamo maturo". bomo videl, kaj bo spackala skupej, upam da se ji ne bo poslabšal... Sem že razmišljala da bi jo na MSŠ prijavla ker uči zraven še polno drugih razredov, ki bodo zarad nje zelo prikrajšani za znanje tako angleščine, kot italjanščine, ampak ni nič takega oprijemljivega da bi jo lahko. Čeprav pouk in njen pristop k delu nista normalna, pa čeprav se naša gimnazija hvali z elitnostjo...
Moje učiteljice za slovenščino so mi bile pa zmeraj všeč, je res da imam rada ta predmet ampak tudi sicer. Ta ki jo imamo sedaj, je res ženska vredna naziva profesor - tisto kar pove je smiselno, zahteva pa tudi da se misli s svojo glavo, kar je edino prav.
knjiga je mladinski roman, naj bi bil prilagojen za take, ki italjansko bolj malo znajo (slovnično prilagojen). Strani ima več kot 90, ampak mi naj bi jih predelali samo približno toliko (najbrž več) ker "nas ona potem ne bo morila, ker imamo maturo". bomo videl, kaj bo spackala skupej, upam da se ji ne bo poslabšal... Sem že razmišljala da bi jo na MSŠ prijavla ker uči zraven še polno drugih razredov, ki bodo zarad nje zelo prikrajšani za znanje tako angleščine, kot italjanščine, ampak ni nič takega oprijemljivega da bi jo lahko. Čeprav pouk in njen pristop k delu nista normalna, pa čeprav se naša gimnazija hvali z elitnostjo...
Moje učiteljice za slovenščino so mi bile pa zmeraj všeč, je res da imam rada ta predmet ampak tudi sicer. Ta ki jo imamo sedaj, je res ženska vredna naziva profesor - tisto kar pove je smiselno, zahteva pa tudi da se misli s svojo glavo, kar je edino prav.
Lion29 ::
lol... a zivali, rastline in deli telesa nisi za vsakodnevni pogovor?
prav se ti vidi, da pises zelo pristransko in da se ti je uciteljica zamerla.. oz. se bolj pa italjanscina....jezik pac ni nekaj kar se lahko napiflas...
kot smo ti ze predlagali... loti se branja revij in gledanja risank v italjanscini, bos lazje prisla skozi
prav se ti vidi, da pises zelo pristransko in da se ti je uciteljica zamerla.. oz. se bolj pa italjanscina....jezik pac ni nekaj kar se lahko napiflas...
kot smo ti ze predlagali... loti se branja revij in gledanja risank v italjanscini, bos lazje prisla skozi
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
Arto ::
prav se ti vidi, da pises zelo pristransko in da se ti je uciteljica zamerla.. oz. se bolj pa italjanscina....jezik pac ni nekaj kar se lahko napiflas...
Če govori ravno o tem, da se piflajo ogromne sezname besed na pamet. Men gre blazno na živce, da se avtomatično privzame, da so dijaki leni in se zato pritožujejo. Tudi profesorji niso neki nedotakljivi angeli.
Lion29 ::
prav se ti vidi, da pises zelo pristransko in da se ti je uciteljica zamerla.. oz. se bolj pa italjanscina....jezik pac ni nekaj kar se lahko napiflas...
Če govori ravno o tem, da se piflajo ogromne sezname besed na pamet. Men gre blazno na živce, da se avtomatično privzame, da so dijaki leni in se zato pritožujejo. Tudi profesorji niso neki nedotakljivi angeli.
ravno v tem je point... uciteljica zahteva, da te besede znajo in ne da se jih napiflajo
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
Ziga Dolhar ::
No ja, jaz avtorico kar razumem. Ne dam ji prav pri vsem, a nekatere vidike je vseeno dobro izpostaviti.
Najprej, o italijanščini nimam pojma, a upam reči, da je težji jezik od angleščine - če odmislim množico časov, je italijanščina sintetičen jezik, angleščina pa analitičen ("word order"). Kot tak zahteva precej več "piflarije" kot angleščina (spoli, sklanjatve ...).
Povrhu vsega profesorica očitno zahteva še tisto, česar se nekateri najbolj bojimo - učenja "zgodbic" na pamet. Prebiranje zgodb je sicer res dober način za širjenje besednega zaklada, po drugi strani pa profesorju nudi potuho, saj lahko na izpitu (še posebej ustnem) dijaka zgolj posluša, ko ta oddrdrava na izust naučeno, namesto da bi se z njim proaktivno pogovarjal. Takšen način nekaterim (če nesramno posplošim: predvsem gimnazijcem) odgovarja, drugim (meni) pa ne.
Jaz sem - kot izjemno len dijak - zaradi navedenega imel precej težav z nemščino, ki je od mene zahtevala memoriranje slovničnega spola samostalnikov. Po drugi strani tovrstnih težav nisem imel pri angleščini, vendar mi tam izjemno širok besednjak in sposobnost konverzacije nista koristila, ko je profesorca na ustnih testih pričakovala življenjepis Shakespearea. Niti, ko je draga Karmen Kržič želela, da govorim o "computers", in pač ... VSEBINA povedanega ni bila "prava". (Na srečo smo njo osebno trpeli samo pol leta. Je rahlo mučno sprejemati "prevode" angleških izrazov po ključu "to imagine - imaginirati; to realize - realizirati" ...)
Najprej, o italijanščini nimam pojma, a upam reči, da je težji jezik od angleščine - če odmislim množico časov, je italijanščina sintetičen jezik, angleščina pa analitičen ("word order"). Kot tak zahteva precej več "piflarije" kot angleščina (spoli, sklanjatve ...).
Povrhu vsega profesorica očitno zahteva še tisto, česar se nekateri najbolj bojimo - učenja "zgodbic" na pamet. Prebiranje zgodb je sicer res dober način za širjenje besednega zaklada, po drugi strani pa profesorju nudi potuho, saj lahko na izpitu (še posebej ustnem) dijaka zgolj posluša, ko ta oddrdrava na izust naučeno, namesto da bi se z njim proaktivno pogovarjal. Takšen način nekaterim (če nesramno posplošim: predvsem gimnazijcem) odgovarja, drugim (meni) pa ne.
Jaz sem - kot izjemno len dijak - zaradi navedenega imel precej težav z nemščino, ki je od mene zahtevala memoriranje slovničnega spola samostalnikov. Po drugi strani tovrstnih težav nisem imel pri angleščini, vendar mi tam izjemno širok besednjak in sposobnost konverzacije nista koristila, ko je profesorca na ustnih testih pričakovala življenjepis Shakespearea. Niti, ko je draga Karmen Kržič želela, da govorim o "computers", in pač ... VSEBINA povedanega ni bila "prava". (Na srečo smo njo osebno trpeli samo pol leta. Je rahlo mučno sprejemati "prevode" angleških izrazov po ključu "to imagine - imaginirati; to realize - realizirati" ...)
https://dolhar.si/
kalko ::
Celo OŠ in SŠ sem imel angleščino in italijanščino in lahko rečem, da je italijanščina bistveno težji jezik za učenje. Kljub temu, da sem živel na dvojezičnem območju in imel stik z italijanščino preko televizije, znam danes italijansko toliko, da razumem osnove, medtem ko mi je angleščina skoraj kot drug materni jezik.
Lion29 ::
Celo OŠ in SŠ sem imel angleščino in italijanščino in lahko rečem, da je italijanščina bistveno težji jezik za učenje. Kljub temu, da sem živel na dvojezičnem območju in imel stik z italijanščino preko televizije, znam danes italijansko toliko, da razumem osnove, medtem ko mi je angleščina skoraj kot drug materni jezik.
stik imas lahko z TV, ma ce ne gledas, ne bos osvojil nic, dvojezicno obmocje ne pomeni prakticno nic....in preprican sem, da zelo pretiravas, ko pravis da razumes le osnove italjanscine...
zdaj se pa vprasaj, cemu se ti zdi anglescina toliko lazja...?
folk, vsak jezik je tezko osvjoit tako, na pamet... to vsak ve... ce ti nisi izpostavljen jeziku, ce i sam nekaj ne naredis zato, da osvojis jezik (torej branje [revije, knjige, stripi, internet strani], gledanje TV [oddaje, sitcomi, serije, risanke, filmi, dokumentarci, sport], poslusanje [radio, muzika], komuniciranje [irc, msn, facebook, osebno], ucenje zakonitosti, slovnice [tecaji, sola]) potem ne bos nikoli osvojil jezika...
jaz sem se sam lotil spanscine, vecino prek limonad, nekaj prek knjig in interneta ter YT posnetkov... in lahko recem, da razumem 85% sporazumevam pa se lahko komot v spansko govorecih krajih.... nemscino sem imel v srednji soli 4 leta, pa mi je tolk anti jezik, da se nisem niti malo potrudil, da bi ga osvojil.... ampak ce bi zelel, vem kaj mi je storiti... tecaji, sola so samo zato, da pomagajo utrditi...
torej don't blame it on the teacher... ucitel pri jeziku lahko naredi samo do eke mere... ce si ti anti jezik in apriorij zavracs jezik in se piflas samo tolko, da test pises pozitivno, potem bos imel vedno probleme.... torej blame the student!
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
T-h-o-r ::
usvojil :P
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
kalko ::
@Lion29
Mogoče sem se napačno izrazil. Pod "osnovno razumevanje" sem imel v mislih, da se lahko zmenim s človekom na ulici ali pa v trgovini, ne znam pa toliko, da bi lahko v italijanščini bral leposlovje ali strokovno literaturo.
Mogoče sem se napačno izrazil. Pod "osnovno razumevanje" sem imel v mislih, da se lahko zmenim s človekom na ulici ali pa v trgovini, ne znam pa toliko, da bi lahko v italijanščini bral leposlovje ali strokovno literaturo.
Lion29 ::
got it!
sicer sem pa pozabil povedat, da je najbolje, da se kar das v tisto okolje kjer govorijo jezik in si v konstatnem stiku z njim... takrat bos najvec ptoegnil....
jaz sem odrascal ob it TV, gledal sem non-stop risanke in tv serije... fantozzi je bil zakon tiste case...in sem ogormno vedel se preden sem sel v solo... no potem smo imeli se 8 let v osnovni soli italjanscino.... mislil sem, da vem veliko... potem pa sem se dejansko moral meniti z italjanom, pa se mi je zatikalo kot noro... katastrofalno... nobena beseda mi ni prisl na pamet...
ko pa sem sel delat v italijo, pa sem bil non-stop v stiku z jezikom, se je zgodilo, da sem po nekaj dnevih zacel ze razmisljat v italjanscini se preden sem govoril (prej sem v glavi prevajal)....in potem je jezik stekel...
ce nimas stika z jezikom se ti laahko piflas kolko ces ampak tiste besede ti ne pomenijo nic!... priblizno enako kot ce se bi ucil kosti v telesu... ali neke zivalske vrste in podvrste... ce ne ves zakaj se gre pol je samo piflanje in bos drugi dan/teden pozabil
sicer sem pa pozabil povedat, da je najbolje, da se kar das v tisto okolje kjer govorijo jezik in si v konstatnem stiku z njim... takrat bos najvec ptoegnil....
jaz sem odrascal ob it TV, gledal sem non-stop risanke in tv serije... fantozzi je bil zakon tiste case...in sem ogormno vedel se preden sem sel v solo... no potem smo imeli se 8 let v osnovni soli italjanscino.... mislil sem, da vem veliko... potem pa sem se dejansko moral meniti z italjanom, pa se mi je zatikalo kot noro... katastrofalno... nobena beseda mi ni prisl na pamet...
ko pa sem sel delat v italijo, pa sem bil non-stop v stiku z jezikom, se je zgodilo, da sem po nekaj dnevih zacel ze razmisljat v italjanscini se preden sem govoril (prej sem v glavi prevajal)....in potem je jezik stekel...
ce nimas stika z jezikom se ti laahko piflas kolko ces ampak tiste besede ti ne pomenijo nic!... priblizno enako kot ce se bi ucil kosti v telesu... ali neke zivalske vrste in podvrste... ce ne ves zakaj se gre pol je samo piflanje in bos drugi dan/teden pozabil
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
galu ::
got it!
sicer sem pa pozabil povedat, da je najbolje, da se kar das v tisto okolje kjer govorijo jezik in si v konstatnem stiku z njim... takrat bos najvec ptoegnil....
jaz sem odrascal ob it TV, gledal sem non-stop risanke in tv serije... fantozzi je bil zakon tiste case...in sem ogormno vedel se preden sem sel v solo... no potem smo imeli se 8 let v osnovni soli italjanscino.... mislil sem, da vem veliko... potem pa sem se dejansko moral meniti z italjanom, pa se mi je zatikalo kot noro... katastrofalno... nobena beseda mi ni prisl na pamet...
ko pa sem sel delat v italijo, pa sem bil non-stop v stiku z jezikom, se je zgodilo, da sem po nekaj dnevih zacel ze razmisljat v italjanscini se preden sem govoril (prej sem v glavi prevajal)....in potem je jezik stekel...
ce nimas stika z jezikom se ti laahko piflas kolko ces ampak tiste besede ti ne pomenijo nic!... priblizno enako kot ce se bi ucil kosti v telesu... ali neke zivalske vrste in podvrste... ce ne ves zakaj se gre pol je samo piflanje in bos drugi dan/teden pozabil
Se čisto strinjam. Ampak potem se pojavi vprašanje: Zakaj vraga pa pol še sploh mamo tuje jezike v šoli??
Tako to gre.
Lion29 ::
enako kot strokovni predmeti.... da ti da neko podlago, da imas za to nekega strokovnjaka, ki ti pomaga in te usmerja...
ce se ti v soli ucis programiranja, ti ne pomaga nic, ce zadeve prakticno sam ne preizkusis... enako je z jezikom.... oboje je pa super komplementarno!
ce se ti v soli ucis programiranja, ti ne pomaga nic, ce zadeve prakticno sam ne preizkusis... enako je z jezikom.... oboje je pa super komplementarno!
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
galu ::
Učitelj v šoli te v jeziku kvečemu usmerja, podlago pa ti dobiš iz TV-ja.
Kar se pa programiranja tiče... Se ne učim v šoli, zato tega ne morem objektivno komentirat :). Ampak nekako dovimim, da je kako drugače kot pa kaka knjiga od Mesojedca (meni osebno je še TA tutorial bolj pomagal kot katerakoli knjiga).
Kar se pa programiranja tiče... Se ne učim v šoli, zato tega ne morem objektivno komentirat :). Ampak nekako dovimim, da je kako drugače kot pa kaka knjiga od Mesojedca (meni osebno je še TA tutorial bolj pomagal kot katerakoli knjiga).
Tako to gre.
MIHAc27 ::
Ja TV je zakon za učenje tujih jezikov. Pri nemščini sem vsaj 85% vsega znanja pridobil od tam. Verjetno se bi mi kot Lion29 močno zatikalo, če bi se z pravim nemcem probal pogovarjati, ampak par dni da ti pride v kri, pa bi že vse pozdravljal tudi v Sloveniji z Gutentag. Sej z Angleščino je podobno, samo malce lažje ker je bolj vsepovsod prisotna.
nodrim ::
usvojil :P
iz SSKJ ;)
usvojíti -ím dov., usvójil (i í) knjiž.
1. sprejeti kaj tujega in narediti za svoje:
veliko različic pesmi priča, da je narod to
pesem popolnoma usvojil // začeti
uporabljati: usvojiti moderno metodo,
teorijo; umetnik je usvojil novo izrazno
sredstvo
2. naučiti se, priučiti se: usvojiti osnovne
pojme matematike; usvojiti tehniko hitrega
branja / natančno prebrati in usvojiti
besedilo si ga zapomniti
T0RN4D0 ::
Točno to kar govori Žiga D. Da se moraš učiti vsebino, ki nima z razumevanjem jezika nobene korelacije, je bolno.
Kar se tiče učiteljev pa... veliko jih res ne spada na to mesto. Tudi če so pametni in področje obvladajo, so nekateri popolnoma brez smisla za podajanje snovi (in redki zelo nadarjeni). Če svojega področja ne obvladajo, potem je vse skupaj ena velika blamaža, ki ni vredna komentarja- pa se je najbrž zgodila že vsem pri kakšnem predmetu. Kar se tiče smisla za pedagogiko, je pa potem tako, da na isti šoli, na istem programu v enem razredu 95% ljudi iz srca sovraži fiziko, v drugem razredu pa ima 95% dijakov fiziko rada. Velja za katerikoli predmet.
Kar se tiče jezikov, je pa tudi za učitelje sigurno težko. Delaš s 30 ljudmi, nekateri že v osnovi znajo več, kot bo večina znala po 4 letih. Nekateri se trudijo nekaj sproti delat, nekateri sovražijo jezik, se zgubijo po parih urah, ti jim moraš pa 4 leta razlagat nekaj, iz česar nimajo nobene pametne osnove...
PS: Tista o zafrustriranih slavistkah... +1.
Kar se tiče učiteljev pa... veliko jih res ne spada na to mesto. Tudi če so pametni in področje obvladajo, so nekateri popolnoma brez smisla za podajanje snovi (in redki zelo nadarjeni). Če svojega področja ne obvladajo, potem je vse skupaj ena velika blamaža, ki ni vredna komentarja- pa se je najbrž zgodila že vsem pri kakšnem predmetu. Kar se tiče smisla za pedagogiko, je pa potem tako, da na isti šoli, na istem programu v enem razredu 95% ljudi iz srca sovraži fiziko, v drugem razredu pa ima 95% dijakov fiziko rada. Velja za katerikoli predmet.
Kar se tiče jezikov, je pa tudi za učitelje sigurno težko. Delaš s 30 ljudmi, nekateri že v osnovi znajo več, kot bo večina znala po 4 letih. Nekateri se trudijo nekaj sproti delat, nekateri sovražijo jezik, se zgubijo po parih urah, ti jim moraš pa 4 leta razlagat nekaj, iz česar nimajo nobene pametne osnove...
PS: Tista o zafrustriranih slavistkah... +1.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
T-h-o-r ::
usvojil :P
iz SSKJ ;)
usvojíti -ím dov., usvójil (i í) knjiž.
1. sprejeti kaj tujega in narediti za svoje:
veliko različic pesmi priča, da je narod to
pesem popolnoma usvojil // začeti
uporabljati: usvojiti moderno metodo,
teorijo; umetnik je usvojil novo izrazno
sredstvo
2. naučiti se, priučiti se: usvojiti osnovne
pojme matematike; usvojiti tehniko hitrega
branja / natančno prebrati in usvojiti
besedilo si ga zapomniti
ja, tudi jezik spada sem
trust me, oz. če ne meni, pa vsaj moji profesorci :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Lion29 ::
Lion, ti preko gsm-a pišeš?
ne, samo imam english layout, pa sem tako navajen pisat brez sumnikov... no v glavnem jaz s tem nimam problemov (brati tekst brez sumnikov) ce pa to folk moti... pa kr povejte, bom presaltal layout pr pisnaju postov ;)
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
Lion29 ::
techfreak :) je izjavil:
Domnevam, da ga bolj moti to, da pozabljaš na velike začetnice.
Didn't notice...Will do my best
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
galu ::
Kaj pa zafrustriranje angležinje fan club?
Naša je čist zmešana
Sprašuje nas tiste novice ki se jih ona spomni.. Torej če ne gledaš 3x na teden (tolko krat mamo ANG) npr. 24-ur/Svet, maš automatsko cvek.
Teorije nekej malo otipa, ampak tega še ona ne razume.
Npr. vprašanje:
-kateri 'negative prefix' se uporablja pred pridevniki, s 1. črko P (po njeno je samo 1).
'odgovor': IM(possible)
obstaja pa še:
-UN(playable, pleasant, itd.)
mogoče še kaj, ampak se ne spomnim
Naša je čist zmešana
Sprašuje nas tiste novice ki se jih ona spomni.. Torej če ne gledaš 3x na teden (tolko krat mamo ANG) npr. 24-ur/Svet, maš automatsko cvek.
Teorije nekej malo otipa, ampak tega še ona ne razume.
Npr. vprašanje:
-kateri 'negative prefix' se uporablja pred pridevniki, s 1. črko P (po njeno je samo 1).
'odgovor': IM(possible)
obstaja pa še:
-UN(playable, pleasant, itd.)
mogoče še kaj, ampak se ne spomnim
Tako to gre.
T0RN4D0 ::
Izmišljanje svojih pravil FTW :D
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gimnazija JeseniceOddelek: Šola | 8990 (6320) | Yacked2 |
» | Težave pri angleščini (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 19370 (18635) | Phantomeye |
» | Učenje japonščine (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12704 (11261) | dacker |
» | 2 tuji jezik obvezen v OŠ (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7989 (5791) | overlord_tm |
» | (NE)znanje angleščine - šoleOddelek: Loža | 3884 (3426) | Pyr0Beast |